Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    T
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 8
    • Best 0
    • Groups 0

    tigas

    @tigas

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    8
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Location Αθήνα

    tigas Unfollow Follow

    Latest posts made by tigas

    • RE: SCOOTERS

      Ο χρήστης ANGEL13 έγραψε:

      Εκείνο που αναζητώ είναι αν υπάρχει καπου καποιος να μας μαθει πως να εκμεταλευόμαστε το δυνατον περισσότερο και να απολαμβάνουμε τα μηχανακια μας ...........οδηγικά. Μια σχολή βρε αδελφε για κατι παραπάνω. Όπως κανουν στο 0-300 για της μοτοσυκλέττες.....ΖΗΛΕΥΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ

      Στο SBS που έχουν πάει αρκετοί φίλοι μου τους μαθαίνουν κάποια πράγματα σε κάθε level αλλά απο εκεί και πέρα θέλει να ασχοληθείς από μόνος σου κάνοντας αρκετά χλμ με κάποιον ΄΄έμπειρο'' που θα μπορεί να σε βλέπει και να σε διορθώνει.

      Βέβαια είναι και να την έχεις την ΄΄χάρη΄΄ αλλιώς όσα και SBS και εάν κάνεις ή εάν φοβάσαι δεν θα απολάυσεις την μηχανή σου στο κάτι παραπάνω που θέλεις.

      posted in Μοτοσικλέτα
      T
      tigas
    • RE: SCOOTERS

      Εγώ έχω από το 2005 ένα SH150i.

      Πρόβλημα κανένα ούτε μηχανικά, ούτε τα πλαστικά έχουν ξεθωριάσει ή τρίζουν και άς έχει και 25.000km+

      Τα μόνα που έχω αλλάξει είναι τακάκια, όσο για τον ιμάντα στα SH150 αλλάζει κάθε 24.000km χωρίς βέβαια να είναι απαραίτητα τα σιαγωνάκια, εγώ όταν τον άλλαξα έβαλα και άλλο φυγοκεντρικό της mallosi χωρίς τα ΄΄βελτιωμένα΄΄ σιαγωνάκια.

      Όσο για το κράτημα που γράφετε, ώντος εάν το οδηγήσεις 1-2 φορές θα σου φανεί ότι δεν έχει καλό κράτημα πράγμα που δεν ισχύει, με 1 σέτ λάστιχα μπαίνει τάπα παντού.

      Φρένα που είναι επικίνδυνα , λίγο πιο δύναμη και προοδευτικότητα παραπάνω ναι θα την ήθελα για να είναι τέλεια, στο φινάλε νομίζω ότι τα σκούτερ τα έχουμε (τουλάχιστον εγώ) για να πηγαίνουμε στις δουλείες μας και όχι να μπαίνουμε τάπα στους δρόμους.

      Τέσπα πρίν 2 εβδομάδες μου το πάτησε ένα τζιπ παρκαρισμένo και τώρα θα μπουν επάνω leovinci και κομμάτια carbon στα πλαστικά και θα έχει πολύ Racing look

      posted in Μοτοσικλέτα
      T
      tigas
    • RE: BMW και πρασινα αλογα.....))))

      Μια και είμαι κάτοχος μιας παλιοBMW R1200GS και κοντεύω τα 18000km μπορώ με σιγουρία να πώ ότι δεν μου έχει παρουσιάσει το παραμικρό.

      Η μηχανή είναι ακίνητη όλη την εβδομάδα σε πάρκιν και βολτάρει μόνο το ΣΚ.

      Εάν την αφήσεις έξω με κρύο καιρό ώντος μπορεί να έχει κραδασμούς του κερατα, ώντος το σασμάν είναι πολύ σκληρό αλλά αυτά μέχρι να ζεσταθεί το εργαλείο μετά πετάει.

      Για το πρόβλημα της μπαταρίας το έχω ξανακούσει και σε άλλα φόρουμ, απο ανθρώπους που βάζουν μπροστά την μηχανή τους με ανοιγμένα φώτα και θερμαινόμενα grip για μικρές αποστάσεις ΄΄ξελιγώνοντας'' την έτσι.

      Όσοι είναι BMWάκηδες ξέρουν το κόλπο με τους διακόπτες των φλάς τους δεξιού grip για να εξοικονομούν ρευμα.

      Όσο για την γιαπωνέζική υπεροχή , κάτοχος RR εδώ και κάμποσα χρόνια το τελευταίο(1000RR) με άφησε χωρίς προειδοποίηση, ευτυχώς στην πίστα των μεγάρων και για μεγάλη μου τύχη φίλος είχε τρέιλερ και πήγα σπίτι μου.

      Τέλος για ευκολία συντήρησης το R1200GS είναι μακράν ποιο εύκολο απο όλα τα ON-Off που κυκλοφορούν στην αγορά ευρωπαικα-ιαπωνικά, βέβαια οι αντιπρόσωποι στην Ελλάδα νομίζουν ότι είναι τίποτα ιατροί και κάνουν καμιά επέμβαση ανοιχτής καρδιάς σε κάθε σέρβις που μας κάνουν, αλλά υπάρχουν και αλλού πορτοκαλίες που κάνουν πορτοκάλια.

      posted in Μοτοσικλέτα
      T
      tigas
    • RE: HAYABUSA GSXR 1300 H ZZR 1400

      Ο χρήστης nasos/sti έγραψε:
      υπαρχουν φιλαρακι κ οι στριφτεροι που κουραστηκαν με τα ss κ απο st μονο η μπουσα στριβει σαν ss κ αντε κ η ΧΧ.
      πλεον τα ss ειναι πολυ εξιδεικευμενα μηχανακια κ ειναι δυστυχως μονο για πιστα.
      αμα κανεις 100χλμ σε δημοσιο πιανεσαι ολοκληρος εν συγκρισει με τα παλιοτερα ss του 01-02 κ αντε κ τα 03 που ταξιδευες καλα ακομα κ με διπλο.
      οντως σημερα υπαρχει τοσο μεγαλη πληθωρα μοτοσυκλετων η οποια καλυπτει σχεδον ολους τους αναβατες.
      σχεδον ειπα γιατι δεν γινεται να τα εχεις ολα σε μια μοτοσυκλετα εκτος κ αν εισαι παραλης.
      για παραδειγμα εγω θα ηθελα μια μοτο με κινητηρα ξυραφι ακα Κ7 πχ με ζελατινα βαραντερο σελα φειζερ κ αναρτησεις 990.. κ βαρος crf..
      αδυνατον..

      Με CBR και GSXR κάνεις πολλά χλμ χωρίς να πιαστείς πάντως, άνετη θέση οδήγησης με καλή κάλυψη απο τον αέρα.
      Με το RR πήγαινα για καφέ στη Ναύπακτο πρίν κανα 2 χρόνια απο τη στριφτερή τη διαδρομή κάθε ΣΚ και πίσω.

      Για δικάβαλο πάντως ώντος δεν παίζει καμία SS.

      posted in Μοτοσικλέτα
      T
      tigas
    • RE: HAYABUSA GSXR 1300 H ZZR 1400

      Ο χρήστης Monster έγραψε:
      Κάλές και γρήγορές μηχανές αλλά κάποια στιγμή οι ευθείες τελειώνουν και τότε τα βρήσκουν σκούρα.

      Ναι ας πούμε στά μέγαρα ένα wrc πόσο γυρνάει και πόσο μια εντελώς νορμάλ ss

      posted in Μοτοσικλέτα
      T
      tigas
    • RE: ΝΕΟ HONDA CRV Ή ΤΟΥΟΤΑ RAV

      Μακριά απο Σαρακάκη, δούλευα πρίν 3-4 μήνες εκεί.
      Μιά απο τις χειρότερες αντιπροσωπείες στην Ελλάδα μιλάμε, το στοκ τους είναι για τα μπάζα, η εξυπηρέτηση .

      Τoyota πάλι έχω δουλέψει κάποια χρόνια πρίν η καλύτερη αντιπροσωπεία μακράν στην Ελλάδα.

      Το X-Trail που έχει κίνηση σε 2 τροχούς και κατεπιλογή 4Χ4 που θα έχει και μικρότερες φθορές + καλύτερο σε μια εκτός δρόμου διαδρομή και σάν χώρο τα υπερνικά τα άλλα 2 ??

      posted in Εκτός Δρόμου
      T
      tigas
    • RE: Περί Αναρτήσεων

      Στα μοντέλα EE101/AE101-ZZE111/ZZE112 bilstein ΔΕΝ μπαίνουν εάν δεν πάτε τα μαμα χαλασμένα αμορτισέρ σας και τα στελέχη(bilstein) σε τόρνο να σας τα ΄΄κουμπώσουν΄΄ μέσα.

      Όσο για την σύγκριση KYB-Bilstein δεν παίζει.
      Εγώ στο προσωπικό μου G6 EE111 είχα βάλει Eibach-TTE+Bilstein και το αυτοκίνητο είχε αλλάξει εντελώς και η οδική του συμπεριφορά και το τιμόνι του και το φρενάρισμά του απλά καμία σχέση, το KYB είναι για κανένα 60χρονο για να πηγαίνει μέχρι τα καπή

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      T
      tigas
    • RE: Περί Συμπλέκτη/Δίσκων/Πλατώ

      Για όποιον έχει πρόβλημα με dealer Ford και ΔΕΝ του το λύνουν υπάρχει και η Ford Motor Hellas να δώσει λύση.

      Τέλος επειδή τυχαίνει και δουλεύω σε μέλος της οικογένειας της Ford Motor Hellas οι κίνηση που θα έπρεπε να κάνει ο υπεύθυνος συνεργείου του εκάστοτε dealer θα ήταν να καλέσει τον τεχνικό υπεύθυνο της Ford οι οποίοι πιστέψτε με δίνουν άμεση λύση έστω και εάν χρειάζεται να αλλάξουν το μισό αυτοκίνητο.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      T
      tigas
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr