-
Ξεκινάνε απ τη Ριτσώνα για την κλασική ανάβαση ένα Ford Focus RS και ένα Clio RS, ποιό θα κάνει το καλύτερο χρόνο και γιατί? (Μιλάμε για το καινούργιο Clio για όποιον μπερδευτεί)
-
Ξεκινάνε απ τη Ριτσώνα για την κλασική ανάβαση ένα Ford Focus RS και ένα Clio RS, ποιό θα κάνει το καλύτερο χρόνο και γιατί? (Μιλάμε για το καινούργιο Clio για όποιον μπερδευτεί)
-
Ξεκινάνε απ τη Ριτσώνα για την κλασική ανάβαση ένα Ford Focus RS και ένα Clio RS, ποιό θα κάνει το καλύτερο χρόνο και γιατί? (Μιλάμε για το καινούργιο Clio για όποιον μπερδευτεί)
-
Όποιο έχει τον καλύτερο οδηγό
-
Ο χρήστης Petros έγραψε:
Όποιο έχει τον καλύτερο οδηγό+1
-
Φοκους λόγω μεγαλύτερης ιπποδύναμης, τουρμπίνας (πλεονεκτημα στην ανηφόρα) και μπλοκέ.
-
Αν η άσφαλτος είναι καλή (δεν την ξέρω την διαδρομή) και δεν τρελαθεί το μπλοκέ του Focus όπως γίνεται στην τυπική ελληνική άσφαλτο τότε εύκολα θα έιναι μπροστά το Focus.
-
Συμφωνώ στο 'όποιο έχει τον καλύτερο οδηγό'
-
Ο χρήστης Petros έγραψε:
Όποιο έχει τον καλύτερο οδηγό+1
-
Ο χρήστης Petros έγραψε:
Όποιο έχει τον καλύτερο οδηγόΟ χρήστης Petros έγραψε:
Όποιο έχει τον καλύτερο οδηγό+1
Συμφωνώ στο 'όποιο έχει τον καλύτερο οδηγό'
Ο χρήστης Petros έγραψε:
Όποιο έχει τον καλύτερο οδηγό+1
Αν αναφερόμαστε σε κλειστή προστατευμένη διαδρομή ναι, όποιο έχει τον καλύτερο οδηγό.
Αν αναφερόμαστε όμως σε 'κόντρα' σε δημόσιο δρόμο θα 'κερδίσει' όποιο έχει τον πιο τρελό οδηγό. Όσο γρήγορος και αν είναι κάποιος και όσο γρήγορο αμάξι και αν έχει, αν διαθέτει αίσθηση αυτοσυντήρησης πάντα θα βρεθεί κάποιος πιο τρελός που θα αξιοποιήσει το 100% του αυτοκινήτου και θα 'κερδίσει' την άτυπη κόντρα. Ο συνετός οδηγός ξέρει πότε πρέπει να κάνει πίσω, αφήνοντας τον 'αντίπαλό' του να 'κερδίσει'. -
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Αν αναφερόμαστε όμως σε 'κόντρα' σε δημόσιο δρόμο θα 'κερδίσει' όποιο έχει τον πιο τρελό οδηγό.+1
-
Ο χρήστης Michael-Amott έγραψε:
Αν αναφερόμαστε όμως σε 'κόντρα' σε δημόσιο δρόμο θα 'κερδίσει' όποιο έχει τον πιο τρελό οδηγό.
+1
το θεμα ειναι οτι οσο και τρελλος να ειναι ο οδηγος,αν δεν ειναι ικανος,τοτε πολυ πιθανον να φυγει απο τον δρομο και να καρφωθει πουθενα.τετοια παραδειγματα υπαρχουν πολλα.
και τα 2 αυτοκινητα ειναι πολυ γρηγορα.
οποτε πρωτο θα φτασει αυτο με τον καλυτερο οδηγο ο οποιος ξερει ποτε να χαλιναγωγησει τη τρελλα του,η οποια και αυτη χρειαζεται σε κοντρες.
καλυτερα θα ηταν σε μια πιστα να δοκιμαστουν.σε δημοσιο δρομο με ενα σωρο απροβλεπτους παραγοντες -
αυτό που έχει οδηγό.......εμένα
-
Ο χρήστης zoranb έγραψε:
Ξεκινάνε απ τη Ριτσώνα για την κλασική ανάβαση ένα Ford Focus RS και ένα Clio RS, ποιό θα κάνει το καλύτερο χρόνο και γιατί? (Μιλάμε για το καινούργιο Clio για όποιον μπερδευτεί)Το προηγούμενο type R.
Εντελώς υποθετικό το ερώτημα οπότε και οι δυο απαντήσεις είναι 'σωστές'.
Αν έχεις και τα δυο αυτοκίνητα διαθέσιμα, μια βόλτα στο βουνό (με κάμποσους ακόμα για να ειδοποιούν για διερχόμενα οχήματα και ένα οδηγό δοκιμαστή) θα λύσει την απορία σου. -
Ο χρήστης tazio έγραψε:
Ξεκινάνε απ τη Ριτσώνα για την κλασική ανάβαση ένα Ford Focus RS και ένα Clio RS, ποιό θα κάνει το καλύτερο χρόνο και γιατί? (Μιλάμε για το καινούργιο Clio για όποιον μπερδευτεί)
Το προηγούμενο type R.
Χιουμοράκι βλέπω...
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Ξεκινάνε απ τη Ριτσώνα για την κλασική ανάβαση ένα Ford Focus RS και ένα Clio RS, ποιό θα κάνει το καλύτερο χρόνο και γιατί? (Μιλάμε για το καινούργιο Clio για όποιον μπερδευτεί)
Το προηγούμενο type R.
Χιουμοράκι βλέπω...
Ότι μπορούμε κάνουμε.
-
Ο χρήστης zoranb έγραψε:
Ξεκινάνε απ τη Ριτσώνα για την κλασική ανάβαση ένα Ford Focus RS και ένα Clio RS, ποιό θα κάνει το καλύτερο χρόνο και γιατί? (Μιλάμε για το καινούργιο Clio για όποιον μπερδευτεί)Εγω με το μαυρο μποξερ μου..........
-
Ο χρήστης Michael-Amott έγραψε:
Αν αναφερόμαστε όμως σε 'κόντρα' σε δημόσιο δρόμο θα 'κερδίσει' όποιο έχει τον πιο τρελό οδηγό.
+1
+1000
Δεν μπορούν να γίνουν συγκρίσεις σε δημόσιους δρόμους, πάντα θα υπάρχει ένας που μόλις θα τον έχει κερατώσει η γυναίκα του με τον κηπουρό και θα πηγαίνει με την ταυτότητα στο στόμα και θα μπορεί να φάει και τους δύο με γιούγκοΕγω με το μαυρο μποξερ μου
Λέμε για μπροστόκουνα, χωρίς αφτερμάρκετ αλλιώς ...άντε γεια
-
Αν θεωρήσουμε ότι και οι 2 οδηγοί έχουν ακριβώς την ίδια ικανότητα, και τα 2 αμάξια βρίσκονται σε τέλεια κατάσταση, θα περάσει πρώτο αυτό που έχει πιο τρελό οδηγό...ή τελος πάντων πιο ρυψοκίνδυνο.
Αν μιλάς συγκεκριμένα για ριτσώνα και μόνο, θα φτάσει πρώτο αυτό που κάνει καλύτερο 0-50 0-70, θα μπει μπροστά και άντε γεια, σε τόσο κοντινά απο άποψης επιδόσεων αυτοκίνητα δεν νομίζω ότι υπάρχει περιθώριο προσπέρασης εκτος αν ο μπροστά χάσει φρένα-ταχύτητα ή κάνει μαλακία.
-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
Αν θεωρήσουμε ότι και οι 2 οδηγοί έχουν ακριβώς την ίδια ικανότητα, και τα 2 αμάξια βρίσκονται σε τέλεια κατάσταση...Επίσης μπορεί κάποιο από τα 2 να μπορεί να φορέσει καλύτερο λάστιχο ενώ το άλλο να μην μπορεί λόγω διάστασης, οπότε και τα ελαστικά θα παίξουν το ρόλο τους.
Δεν μπορούμε πιστεύω να τα συγκρίνουμε (ακόμα και σε πίστα), γιατί αδικούμε και τα 2 αμάξια.Ανήκουν σε διαφορετική κατηγορία.
Κόντρες σε στροφιλίκια