Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    GTi της χρονιάς - Μέγαρα 22/04/2007
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. GTi της χρονιάς - Μέγαρα 22/04/2007
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 7 / 8
    Περί αυτοκίνησης
    69
    154
    168
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      coyot last edited by

      Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

      τα συγχρονα turbo ουτε lag εχουν και πολυ ομαλη αποδοση ισχυος εχουν

      Ομαλή απόδοση έχουν, αλλά έστω και ελάχιστη υστέρηση στο άσε-πάτα την νιώθεις. Και, προσωπικά, με δυσκολεύει. Μπορεί να κινηθώ λίγο πιο αργά με ένα ΚΑΛΟ ατμοσφαιρικό, από ότι με ένα ΚΑΛΟ τούρμπο, αλλά στην πλειοψηφία των περιπτώσεων θα το ευχαριστηθώ περισσότερο + θα έχω περισσότερο έλεγχο.

      Μήπως ή όλη συζήτηση είναι αναγκαστικά πολύ νοθευμένη λόγω ηλεκτρονικού γκαζιού;
      Με δεδομένο το ηλεκτρονικό γκάζι σε τούρμπο και μη, νομίζω ότι ψάχνουμε για ψύλλους στ' άχυρα (για μεγαλύτερη απόκριση στην ατμόσφαιρα)
      Correct me if I 'm wrong.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        krusenstern last edited by

        Ο χρήστης Coyot έγραψε:

        τα συγχρονα turbo ουτε lag εχουν και πολυ ομαλη αποδοση ισχυος εχουν

        Ομαλή απόδοση έχουν, αλλά έστω και ελάχιστη υστέρηση στο άσε-πάτα την νιώθεις. Και, προσωπικά, με δυσκολεύει. Μπορεί να κινηθώ λίγο πιο αργά με ένα ΚΑΛΟ ατμοσφαιρικό, από ότι με ένα ΚΑΛΟ τούρμπο, αλλά στην πλειοψηφία των περιπτώσεων θα το ευχαριστηθώ περισσότερο + θα έχω περισσότερο έλεγχο.

        Μήπως ή όλη συζήτηση είναι αναγκαστικά πολύ νοθευμένη λόγω ηλεκτρονικού γκαζιού;
        Με δεδομένο το ηλεκτρονικό γκάζι σε τούρμπο και μη, νομίζω ότι ψάχνουμε για ψύλλους στ' άχυρα (για μεγαλύτερη απόκριση στην ατμόσφαιρα)
        Correct me if I 'm wrong.

        Δεν είσαι λάθος, αλλά ούτε και εντελώς σωστός. Η απόκριση του ηλεκτρονικού γκαζιού είναι θέμα προγραμματισμού, ευτυχώς η δυστυχώς. Υπάρχουν ηλεκτρονικά γκάζια που 'ακούνε' εξίσου γρήγορα με παλιά ντιζάτα.

        Μπορεί να σου κάνει εντύπωση, αλλά ΚΑΛΟ ηλεκτρονικό γκάζι έχουν τα... Τογιότα

        Στην Seat επίσης, το έχουν φτιάξει πολύ, μετά το... ταλαίπωρο γκάζι του Ibiza 100hp που πραγματικά μπορούσε να σου κάνει δύσκολη τη ζωή. Still, αν είσαι ο τύπος που φρενάρει με το αριστερό... έχασες!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          chemic last edited by

          για εξήγησε το αυτό
          σε ίμπιζα 100 μετά από 'αριστερό' φρενάρισμα κάτι γίνεται σα να μην ανεβάζει όπως πρέπει στροφές

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            lkar last edited by

            Ο χρήστης chemic έγραψε:
            για εξήγησε το αυτό
            σε ίμπιζα 100 μετά από 'αριστερό' φρενάρισμα κάτι γίνεται σα να μην ανεβάζει όπως πρέπει στροφές

            ο αισθητήρας γωνίας στο πεντάλ ουσιαστικά μετράει ΜΕΤΑΒΟΛΗ θέσης. Οπότε με σταθερό γκάζι, πατάς με το αριστερό φρένο, προφανώς πέφτουν οι στροφές κι όταν αφήσεις το φρένο... μένουν εκεί

            θέλει 'άσε πάτα' το γκάζι για ν' αρπάξει πάλι, οπότε χαμένος χρόνος και δεν κερδίζεις τίποτα

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              krusenstern last edited by

              Ο χρήστης chemic έγραψε:
              για εξήγησε το αυτό
              σε ίμπιζα 100 μετά από 'αριστερό' φρενάρισμα κάτι γίνεται σα να μην ανεβάζει όπως πρέπει στροφές

              Στα περισσότερα ηλεκτρονικά γκάζια έτσι είναι, αυτό εννοώ. Ότι απλά ξεχνάς το αριστερό φρενάρισμα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                chemic last edited by

                Και γιαυτό προφανώς μετά από γύρισμα με χειρόφρενο δεν ξεκινάει άμεσα. Νόμιζα και εγώ πως μετα το σουιφτ κουλάθηκα
                ευχαριστώ παίδες.
                Σόρρυ για το μικρό οφ τόπικ, θα επανέλθω να πω γιατί ψήφισα 207

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  coyote last edited by

                  Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                  για εξήγησε το αυτό
                  σε ίμπιζα 100 μετά από 'αριστερό' φρενάρισμα κάτι γίνεται σα να μην ανεβάζει όπως πρέπει στροφές

                  Στα περισσότερα ηλεκτρονικά γκάζια έτσι είναι, αυτό εννοώ. Ότι απλά ξεχνάς το αριστερό φρενάρισμα.

                  τι λέτε τώρα, κουφάθηκα.... Δεν είχα ιδέα γι αυτό... Με δουλεύετε έτσι?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kouk last edited by

                    Οχι, έτσι είναι...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      leonp last edited by

                      Ο χρήστης coyote έγραψε:

                      για εξήγησε το αυτό
                      σε ίμπιζα 100 μετά από 'αριστερό' φρενάρισμα κάτι γίνεται σα να μην ανεβάζει όπως πρέπει στροφές

                      Στα περισσότερα ηλεκτρονικά γκάζια έτσι είναι, αυτό εννοώ. Ότι απλά ξεχνάς το αριστερό φρενάρισμα.

                      τι λέτε τώρα, κουφάθηκα.... Δεν είχα ιδέα γι αυτό... Με δουλεύετε έτσι?

                      Είναι καλό γιατί μερικές φορές το πεντάλ του γκαζιού μαγκώνει στη μοκέτα και μ' αυτό το τρόπο το φρένο το ακυρώνει. Προφυλάσει τους οδηγούς που δεν ξέρουν ότι αν κολλήσει το γκάζι πρέπει να πατήσεις συμπλέκτη (ή να βάλεις νεκρό) και να σβήσεις το κινητήρα (που βαράει στο κόφτη) μόνο όταν σταματήσεις. Δυστυχώς το φρένο με το αριστερό σε στροφές (που μου αρέσει πάρα πολύ) γίνεται πιο δύσκολο γιατί πρέπει να αφήνεις το γκάζι εντελώς πριν το ξαναπατήσεις. Επίσης αν κολλήσει σε χιόνι το αμάξι θα είναι πολύ δύσκολο να το ξεκολλήσεις χωρίς ταυτόχρονο γκάζι-φρένο (υποτίθεται όμως ότι ένα αμάξι με ηλεκτρονικό γκάζι έχει κάποιο σύστημα για να φρενάρει το τροχό που σπινιάρει).

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • F
                        fiestapower last edited by

                        Πέντε ψήφους το OPC??? ?

                        Kαι δεύτερη επιλογή το Leon? GTI το νέο λεόν???

                        Εγώ ψηφίζω mini με μπλοκέ και runner ups

                        • To Clio για αυτούς που αδιαφορούν για το άθλιο τιμόνι
                        • Το Swift για αυτούς που θέλουν κάτι πανέμορφο, στριφτερό, φθηνό
                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          lkar last edited by

                          Ο χρήστης coyote έγραψε:

                          τι λέτε τώρα, κουφάθηκα.... Δεν είχα ιδέα γι αυτό... Με δουλεύετε έτσι?

                          όχι

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            meco last edited by

                            Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                            για εξήγησε το αυτό
                            σε ίμπιζα 100 μετά από 'αριστερό' φρενάρισμα κάτι γίνεται σα να μην ανεβάζει όπως πρέπει στροφές

                            Στα περισσότερα ηλεκτρονικά γκάζια έτσι είναι, αυτό εννοώ. Ότι απλά ξεχνάς το αριστερό φρενάρισμα.

                            Eκτός και αν οδηγάς RAV4 MK2.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              coopers_jcw last edited by

                              MINARAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA γιατι το GTI πρεπει να ειναι fun to drive....

                              by the way .... μια χαρα παιζεις με φρενο στο συγκεκριμενο ...

                              μπορει να βοηθαει που ειναι κοντο......????

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                sidobre last edited by

                                Ο χρήστης cooperS_JCW έγραψε:
                                MINARAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA γιατι το GTI πρεπει να ειναι fun to drive....

                                by the way .... μια χαρα παιζεις με φρενο στο συγκεκριμενο ...

                                μπορει να βοηθαει που ειναι κοντο......????

                                Το νέο Mini δεν έχει ηλεκτονικό γκάζι... Για την ακρίβεια δεν έχει καν πεταλούδα... Valvetronic

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  pai-mei last edited by

                                  Ο χρήστης Sidobre έγραψε:

                                  MINARAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA γιατι το GTI πρεπει να ειναι fun to drive....

                                  by the way .... μια χαρα παιζεις με φρενο στο συγκεκριμενο ...

                                  μπορει να βοηθαει που ειναι κοντο......????

                                  Το νέο Mini δεν έχει ηλεκτονικό γκάζι... Για την ακρίβεια δεν έχει καν πεταλούδα... Valvetronic

                                  Valvetronic μόνο το ατμοσφαιρικό.

                                  Ηλεκτρονικό γκάζι έχουν αμφότερα, και δυστυχώς, στο αριστερόφρενο σου κόβει το γκάζι.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    n_olympios last edited by

                                    Ο χρήστης cooperS_JCW έγραψε:
                                    MINARAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

                                    Βρίζεις κάποιον?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dancerman last edited by

                                      mazda3 mps χωρις δευτερη σκεψη.Τα υπολοιπα απλως θα κοιτανε τις πινακιδες του.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        n_olympios last edited by

                                        http://www.autocar.co.uk/VideosWallpape ... 261&Mode=B

                                        Δείτε ένα ενδιαφέρον βιντεάκι επί του θέματος.

                                        Edit: μόλις το είδα κι εγώ. Είμαι σίγουρος πως αν οι ίδιοι οδηγοί οδηγούσαν τα ίδια αυτοκίνητα σε ελληνικούς δρόμους και όχι στη ΜΒ, θα είχαν φτάσει σε διαφορετικά συμπεράσματα. Ή μήπως όχι?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • elteo
                                          elteo last edited by

                                          αχχχ αυτό το Clio...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            giannispolo last edited by

                                            Clio από μένα

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 7 / 8
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr