-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
τα συγχρονα turbo ουτε lag εχουν και πολυ ομαλη αποδοση ισχυος εχουν
Ομαλή απόδοση έχουν, αλλά έστω και ελάχιστη υστέρηση στο άσε-πάτα την νιώθεις. Και, προσωπικά, με δυσκολεύει. Μπορεί να κινηθώ λίγο πιο αργά με ένα ΚΑΛΟ ατμοσφαιρικό, από ότι με ένα ΚΑΛΟ τούρμπο, αλλά στην πλειοψηφία των περιπτώσεων θα το ευχαριστηθώ περισσότερο + θα έχω περισσότερο έλεγχο.
Μήπως ή όλη συζήτηση είναι αναγκαστικά πολύ νοθευμένη λόγω ηλεκτρονικού γκαζιού;
Με δεδομένο το ηλεκτρονικό γκάζι σε τούρμπο και μη, νομίζω ότι ψάχνουμε για ψύλλους στ' άχυρα (για μεγαλύτερη απόκριση στην ατμόσφαιρα)
Correct me if I 'm wrong. -
Ο χρήστης Coyot έγραψε:
τα συγχρονα turbo ουτε lag εχουν και πολυ ομαλη αποδοση ισχυος εχουν
Ομαλή απόδοση έχουν, αλλά έστω και ελάχιστη υστέρηση στο άσε-πάτα την νιώθεις. Και, προσωπικά, με δυσκολεύει. Μπορεί να κινηθώ λίγο πιο αργά με ένα ΚΑΛΟ ατμοσφαιρικό, από ότι με ένα ΚΑΛΟ τούρμπο, αλλά στην πλειοψηφία των περιπτώσεων θα το ευχαριστηθώ περισσότερο + θα έχω περισσότερο έλεγχο.
Μήπως ή όλη συζήτηση είναι αναγκαστικά πολύ νοθευμένη λόγω ηλεκτρονικού γκαζιού;
Με δεδομένο το ηλεκτρονικό γκάζι σε τούρμπο και μη, νομίζω ότι ψάχνουμε για ψύλλους στ' άχυρα (για μεγαλύτερη απόκριση στην ατμόσφαιρα)
Correct me if I 'm wrong.Δεν είσαι λάθος, αλλά ούτε και εντελώς σωστός. Η απόκριση του ηλεκτρονικού γκαζιού είναι θέμα προγραμματισμού, ευτυχώς η δυστυχώς. Υπάρχουν ηλεκτρονικά γκάζια που 'ακούνε' εξίσου γρήγορα με παλιά ντιζάτα.
Μπορεί να σου κάνει εντύπωση, αλλά ΚΑΛΟ ηλεκτρονικό γκάζι έχουν τα... Τογιότα
Στην Seat επίσης, το έχουν φτιάξει πολύ, μετά το... ταλαίπωρο γκάζι του Ibiza 100hp που πραγματικά μπορούσε να σου κάνει δύσκολη τη ζωή. Still, αν είσαι ο τύπος που φρενάρει με το αριστερό... έχασες!
-
για εξήγησε το αυτό
σε ίμπιζα 100 μετά από 'αριστερό' φρενάρισμα κάτι γίνεται σα να μην ανεβάζει όπως πρέπει στροφές -
Ο χρήστης chemic έγραψε:
για εξήγησε το αυτό
σε ίμπιζα 100 μετά από 'αριστερό' φρενάρισμα κάτι γίνεται σα να μην ανεβάζει όπως πρέπει στροφέςο αισθητήρας γωνίας στο πεντάλ ουσιαστικά μετράει ΜΕΤΑΒΟΛΗ θέσης. Οπότε με σταθερό γκάζι, πατάς με το αριστερό φρένο, προφανώς πέφτουν οι στροφές κι όταν αφήσεις το φρένο... μένουν εκεί
θέλει 'άσε πάτα' το γκάζι για ν' αρπάξει πάλι, οπότε χαμένος χρόνος και δεν κερδίζεις τίποτα
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
για εξήγησε το αυτό
σε ίμπιζα 100 μετά από 'αριστερό' φρενάρισμα κάτι γίνεται σα να μην ανεβάζει όπως πρέπει στροφέςΣτα περισσότερα ηλεκτρονικά γκάζια έτσι είναι, αυτό εννοώ. Ότι απλά ξεχνάς το αριστερό φρενάρισμα.
-
Και γιαυτό προφανώς μετά από γύρισμα με χειρόφρενο δεν ξεκινάει άμεσα. Νόμιζα και εγώ πως μετα το σουιφτ κουλάθηκα
ευχαριστώ παίδες.
Σόρρυ για το μικρό οφ τόπικ, θα επανέλθω να πω γιατί ψήφισα 207 -
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
για εξήγησε το αυτό
σε ίμπιζα 100 μετά από 'αριστερό' φρενάρισμα κάτι γίνεται σα να μην ανεβάζει όπως πρέπει στροφέςΣτα περισσότερα ηλεκτρονικά γκάζια έτσι είναι, αυτό εννοώ. Ότι απλά ξεχνάς το αριστερό φρενάρισμα.
τι λέτε τώρα, κουφάθηκα.... Δεν είχα ιδέα γι αυτό... Με δουλεύετε έτσι?
-
Οχι, έτσι είναι...
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
για εξήγησε το αυτό
σε ίμπιζα 100 μετά από 'αριστερό' φρενάρισμα κάτι γίνεται σα να μην ανεβάζει όπως πρέπει στροφέςΣτα περισσότερα ηλεκτρονικά γκάζια έτσι είναι, αυτό εννοώ. Ότι απλά ξεχνάς το αριστερό φρενάρισμα.
τι λέτε τώρα, κουφάθηκα.... Δεν είχα ιδέα γι αυτό... Με δουλεύετε έτσι?
Είναι καλό γιατί μερικές φορές το πεντάλ του γκαζιού μαγκώνει στη μοκέτα και μ' αυτό το τρόπο το φρένο το ακυρώνει. Προφυλάσει τους οδηγούς που δεν ξέρουν ότι αν κολλήσει το γκάζι πρέπει να πατήσεις συμπλέκτη (ή να βάλεις νεκρό) και να σβήσεις το κινητήρα (που βαράει στο κόφτη) μόνο όταν σταματήσεις. Δυστυχώς το φρένο με το αριστερό σε στροφές (που μου αρέσει πάρα πολύ) γίνεται πιο δύσκολο γιατί πρέπει να αφήνεις το γκάζι εντελώς πριν το ξαναπατήσεις. Επίσης αν κολλήσει σε χιόνι το αμάξι θα είναι πολύ δύσκολο να το ξεκολλήσεις χωρίς ταυτόχρονο γκάζι-φρένο (υποτίθεται όμως ότι ένα αμάξι με ηλεκτρονικό γκάζι έχει κάποιο σύστημα για να φρενάρει το τροχό που σπινιάρει).
-
Πέντε ψήφους το OPC??? ?
Kαι δεύτερη επιλογή το Leon? GTI το νέο λεόν???
Εγώ ψηφίζω mini με μπλοκέ και runner ups
- To Clio για αυτούς που αδιαφορούν για το άθλιο τιμόνι
- Το Swift για αυτούς που θέλουν κάτι πανέμορφο, στριφτερό, φθηνό
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
τι λέτε τώρα, κουφάθηκα.... Δεν είχα ιδέα γι αυτό... Με δουλεύετε έτσι?
όχι
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
για εξήγησε το αυτό
σε ίμπιζα 100 μετά από 'αριστερό' φρενάρισμα κάτι γίνεται σα να μην ανεβάζει όπως πρέπει στροφέςΣτα περισσότερα ηλεκτρονικά γκάζια έτσι είναι, αυτό εννοώ. Ότι απλά ξεχνάς το αριστερό φρενάρισμα.
Eκτός και αν οδηγάς RAV4 MK2.
-
MINARAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA γιατι το GTI πρεπει να ειναι fun to drive....
by the way .... μια χαρα παιζεις με φρενο στο συγκεκριμενο ...
μπορει να βοηθαει που ειναι κοντο......????
-
Ο χρήστης cooperS_JCW έγραψε:
MINARAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA γιατι το GTI πρεπει να ειναι fun to drive....by the way .... μια χαρα παιζεις με φρενο στο συγκεκριμενο ...
μπορει να βοηθαει που ειναι κοντο......????
Το νέο Mini δεν έχει ηλεκτονικό γκάζι... Για την ακρίβεια δεν έχει καν πεταλούδα... Valvetronic
-
Ο χρήστης Sidobre έγραψε:
MINARAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA γιατι το GTI πρεπει να ειναι fun to drive....
by the way .... μια χαρα παιζεις με φρενο στο συγκεκριμενο ...
μπορει να βοηθαει που ειναι κοντο......????
Το νέο Mini δεν έχει ηλεκτονικό γκάζι... Για την ακρίβεια δεν έχει καν πεταλούδα... Valvetronic
Valvetronic μόνο το ατμοσφαιρικό.
Ηλεκτρονικό γκάζι έχουν αμφότερα, και δυστυχώς, στο αριστερόφρενο σου κόβει το γκάζι.
-
Ο χρήστης cooperS_JCW έγραψε:
MINARAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAΒρίζεις κάποιον?
-
mazda3 mps χωρις δευτερη σκεψη.Τα υπολοιπα απλως θα κοιτανε τις πινακιδες του.
- topic:timeago_later,11 days
-
http://www.autocar.co.uk/VideosWallpape ... 261&Mode=B
Δείτε ένα ενδιαφέρον βιντεάκι επί του θέματος.
Edit: μόλις το είδα κι εγώ. Είμαι σίγουρος πως αν οι ίδιοι οδηγοί οδηγούσαν τα ίδια αυτοκίνητα σε ελληνικούς δρόμους και όχι στη ΜΒ, θα είχαν φτάσει σε διαφορετικά συμπεράσματα. Ή μήπως όχι?
-
αχχχ αυτό το Clio...
-
Clio από μένα
GTi της χρονιάς - Μέγαρα 22/04/2007