-
Χαιρετώ όλους σας,
Το πρόβλημα είναι ότι θέλω να μου προτείνετε ένα καινούργιο 1000αράκι για την γυναίκα μου (νέα οδηγός) το οποίο θα το χρησιμοιεί αποκλειστικά για μέσα στη πόλη. (υπάρχει μεγαλύτερο αυτοκίνητο για ταξίδια κτλ)
Θα ήθελα να ακούσω γνώμες για Matiz, C1-107-Aygo, και ότι άλο έχετε υπόψη σας.
ευχαριστώ για την βοήθεια
-
Χαιρετώ όλους σας,
Το πρόβλημα είναι ότι θέλω να μου προτείνετε ένα καινούργιο 1000αράκι για την γυναίκα μου (νέα οδηγός) το οποίο θα το χρησιμοιεί αποκλειστικά για μέσα στη πόλη. (υπάρχει μεγαλύτερο αυτοκίνητο για ταξίδια κτλ)
Θα ήθελα να ακούσω γνώμες για Matiz, C1-107-Aygo, και ότι άλο έχετε υπόψη σας.
ευχαριστώ για την βοήθεια
-
Χαιρετώ όλους σας,
Το πρόβλημα είναι ότι θέλω να μου προτείνετε ένα καινούργιο 1000αράκι για την γυναίκα μου (νέα οδηγός) το οποίο θα το χρησιμοιεί αποκλειστικά για μέσα στη πόλη. (υπάρχει μεγαλύτερο αυτοκίνητο για ταξίδια κτλ)
Θα ήθελα να ακούσω γνώμες για Matiz, C1-107-Aygo, και ότι άλο έχετε υπόψη σας.
ευχαριστώ για την βοήθεια
-
ελαφρως μεταχειρισμένο yaris 1,000 κυβικών mk1.
-
Μακριά απο Matiz.
-
Η μεταχειρισμενο yaris ετσι ωστε να του εχει μεινει ακομα εγγυηση, ή 107/aygo.Προτιμω το 107.
-
Aν υπάρχουν πάντως χρήματα θα έλεγα νέο Yaris ή Corsa.
Επίσης σκεφθείτε και το αυτόματο κιβώτιο.
Αλλιώς aygo αλλά έχει πολλές ελλείψεις σε εξοπλισμό.
-
FIAT Panda
καλύτεροι χώροι
οικονομικό
ορατότητα
αξιοπιστία -
Εγω προτείνω 107/C1/Aygo, το μόνο ουσιαστικό μειονέκτημα ειναι το μικρό πορτ-μπαγκάζ. Κατα τα άλλα είναι φανταστικό αυτοκίνητο.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Εγω προτείνω 107/C1/Aygo, το μόνο ουσιαστικό μειονέκτημα ειναι το μικρό πορτ-μπαγκάζ. Κατα τα άλλα είναι φανταστικό αυτοκίνητο.και τα ανεπαρκή φρένα...
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Εγω προτείνω 107/C1/Aygo, το μόνο ουσιαστικό μειονέκτημα ειναι το μικρό πορτ-μπαγκάζ. Κατα τα άλλα είναι φανταστικό αυτοκίνητο.
και τα ανεπαρκή φρένα...
και τον κινητηρα που τρεμει και κανει θορυβο (3κυλινδρος)
-
Δεν τρέμει ρε Γιάννη, μην γίνεσαι υπερβολικός.
Θόρυβο, ναι κάνει παραπάνω από ότι ένα 4κύλινδρο σύνολο, αλλά όχι κάτι το υπερβολικό. Εμένα προσωπικά δεν με ενόχλησε , ίσα ίσα, μου άρεσε. -
Panda κι από μένα.
Καλύτερη ποιότητα υλικών απ' τα τρίδυμα,καλύτερη ποιότητα κύλησης,πολύ καλύτερη πρακτικότητα και διαμόρφωση χώρων(η χωρητικότητα αλλά κυρίως η πρόσβαση του πορτ μπαγκαζ στα τρίδυμα είναι αστεία),καλύτερο value for money.
Τα τρίδυμα υπερτερούν στην κατανάλωση όχι όμως σε τέτοιο βαθμό που να καλύπτεται μακροπρόθεσμα η διαφορά στην τιμή.
Έχουν θεωρητικά δυνατότερα κινητήρα αλλά στην πράξη και για χρήση πόλης το Panda είναι ιδανικό αφού έχει ροπή από πολύ χαμηλά.
Τέλος μπορεί το ''κυτιοειδές'' σχήμα του Panda να μην αρέσει ιδιαίτερα,αλλά πίστεψέ με η γυναίκα μου που δεν της κάθησε το σχήμα απ' την αρχή τώρα το λατρεύει για όλα τα υπόλοιπα θετικά του. -
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Δεν τρέμει ρε Γιάννη, μην γίνεσαι υπερβολικός.
Θόρυβο, ναι κάνει παραπάνω από ότι ένα 4κύλινδρο σύνολο, αλλά όχι κάτι το υπερβολικό. Εμένα προσωπικά δεν με ενόχλησε , ίσα ίσα, μου άρεσε.Εγώ διαφωνώ.Στο ρελαντί έχει τρέμουλο χωρίς όμως να ενοχλεί ιδιαίτερα αφού το συνηθίζεις σχετικά γρήγορα.
-
Όχι περισσότερο από άλλα αυτοκίνητα. Δεν είναι κάτι το ενοχλητικό.
Δεν λέω ότι δεν καταλαβαίνεις τίποτα, αλλά δεν είναι και ντίζελ κιόλας.
-
Ο κινητήρας μου φάνηκε εξαιρετικός, ούτε τρέμουλο ούτε τίποτα. Μάλλον εδώ ισχύει το αξίωμα '3κύλινδρος-->τρέμουλο' και ασχέτως του πως είναι στην πράξη τον κράζετε.
Επίσης είναι δυνατός και εύστροφος, πολύ καλύτερος από τον 4κύλινδρο του Yaris που θέλει σκίσιμο για να κινηθείς γρήγορα.
Τα φρένα επίσης μου φάνηκαν οκ, σίγουρα όχι ανεπαρκή.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Ο κινητήρας μου φάνηκε εξαιρετικός, ούτε τρέμουλο ούτε τίποτα. Μάλλον εδώ ισχύει το αξίωμα '3κύλινδρος-->τρέμουλο' και ασχέτως του πως είναι στην πράξη τον κράζετε.Επίσης είναι δυνατός και εύστροφος, πολύ καλύτερος από τον 4κύλινδρο του Yaris που θέλει σκίσιμο για να κινηθείς γρήγορα.
Τα φρένα επίσης μου φάνηκαν οκ, σίγουρα όχι ανεπαρκή.
+1
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Ο κινητήρας μου φάνηκε εξαιρετικός, ούτε τρέμουλο ούτε τίποτα. Μάλλον εδώ ισχύει το αξίωμα '3κύλινδρος-->τρέμουλο' και ασχέτως του πως είναι στην πράξη τον κράζετε.Δεν τον κράζουμε βρε IKE,πραγματικά είναι σε όλα του πολύ καλός κινητήρας,Daihatsu είναι άλλωστε(έ ως ex-owner να παινέψω λίγο το παλιό μου σπίτι).
Αυτό που λέω και το επαναλαμβάνω είναι ότι στο ρελαντί έχει ένα ελαφρύ τρέμουλο που όμως δεν ενοχλεί. -
Θα απέρριπτα το matiz αβλεπί, αν δεν είχα ακούσει για περιστατικά παρομοιώδους αξιοπιστίας (του μουσατου πχ έχει 44894344324 απροβληματιστα χιλιόμετρα ).
Εγώ θα πρότεινα το πάντα, αρκεί να χρησιμοποιείται αυστηρά για αστική χρήση, καθώς είναι ΑΡΓΟ. Είναι πολύ ευχάριστο όμως, έχει πολύ καλή ποιότητα κύλισης, πολύ καλούς χώρους (για το μέγεθός του) και είναι εξαιρετικά εύχρηστο.
Επίσης κοστίζει κάτω απο 10Κ με αξιοπρεπέστατο εξοπλισμό, έχει 5 χρόνια εγγύση και δεν έχει ακουστεί να βγάζει κάποιο πρόβλημα.
Για τα τρίδυμα δεν έχω άποψη.
-
για τον ίδιο σκοπό-λόγο πήρα το Picanto στη γυναίκα μου
πολύ καλό για τέτοια χρήση και απροβλημάτιστο
Ποιό μικρό 1000άρι?