-
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEn ... gDtrID=252
Τα ακριβά αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού θα μπορούσαν να ακριβύνουν ακόμα περισσότερο σε πέντε χρόνια, καθώς η Κομισιόν ζητά την θέσπιση ορίων για το διοξείδιο του άνθρακα που εκπέμπουν τα οχήματα.
Όπως εξήγησε ο Σταύρος Δήμας, το νέο μέτρο προβλέπει ότι το μέσο αυτοκίνητο δεν επιτρέπεται να εκπέμπει περισσότερο από 120 γραμμάρια διοξειδίου του άνθρακα ανά χιλιόμετρο.
Αυτό σημαίνει ότι η εκπομπή από ένα σημερινό, βενζινοκίνητο Ford Focus θα έπρεπε να μειωθεί κατά το ένα τρίτο.
Οι περιορισμοί, πάντως, δεν θα εφαρμόζονται σε κάθε αυτοκίνητο ξεχωριστά -κάθε αυτοκινητοβιομηχανία θα μπορεί να κατανέμει το μερίδιο ρύπανσης που της αναλογεί σε όλη τη γκαμα των μοντέλων της.
Οι τεχνολογίες για τη μείωση της ρύπανσης από τα οχήματα αναμένεται να επιβαρύνουν οικονομικά κυρίως τους κατασκευαστές που παράγουν ακριβά μοντέλα μεγάλου κυβισμού, τα οποία ρυπαίνουν περισσότερο.
Η τιμή πώλησης ορισμένων αυτοκινήτων στις υψηλότερες κατηγορίες εκτιμάται ότι θα αυξηθεί έως και 2.500 ευρώ.
-
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEn ... gDtrID=252
Τα ακριβά αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού θα μπορούσαν να ακριβύνουν ακόμα περισσότερο σε πέντε χρόνια, καθώς η Κομισιόν ζητά την θέσπιση ορίων για το διοξείδιο του άνθρακα που εκπέμπουν τα οχήματα.
Όπως εξήγησε ο Σταύρος Δήμας, το νέο μέτρο προβλέπει ότι το μέσο αυτοκίνητο δεν επιτρέπεται να εκπέμπει περισσότερο από 120 γραμμάρια διοξειδίου του άνθρακα ανά χιλιόμετρο.
Αυτό σημαίνει ότι η εκπομπή από ένα σημερινό, βενζινοκίνητο Ford Focus θα έπρεπε να μειωθεί κατά το ένα τρίτο.
Οι περιορισμοί, πάντως, δεν θα εφαρμόζονται σε κάθε αυτοκίνητο ξεχωριστά -κάθε αυτοκινητοβιομηχανία θα μπορεί να κατανέμει το μερίδιο ρύπανσης που της αναλογεί σε όλη τη γκαμα των μοντέλων της.
Οι τεχνολογίες για τη μείωση της ρύπανσης από τα οχήματα αναμένεται να επιβαρύνουν οικονομικά κυρίως τους κατασκευαστές που παράγουν ακριβά μοντέλα μεγάλου κυβισμού, τα οποία ρυπαίνουν περισσότερο.
Η τιμή πώλησης ορισμένων αυτοκινήτων στις υψηλότερες κατηγορίες εκτιμάται ότι θα αυξηθεί έως και 2.500 ευρώ.
-
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEn ... gDtrID=252
Τα ακριβά αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού θα μπορούσαν να ακριβύνουν ακόμα περισσότερο σε πέντε χρόνια, καθώς η Κομισιόν ζητά την θέσπιση ορίων για το διοξείδιο του άνθρακα που εκπέμπουν τα οχήματα.
Όπως εξήγησε ο Σταύρος Δήμας, το νέο μέτρο προβλέπει ότι το μέσο αυτοκίνητο δεν επιτρέπεται να εκπέμπει περισσότερο από 120 γραμμάρια διοξειδίου του άνθρακα ανά χιλιόμετρο.
Αυτό σημαίνει ότι η εκπομπή από ένα σημερινό, βενζινοκίνητο Ford Focus θα έπρεπε να μειωθεί κατά το ένα τρίτο.
Οι περιορισμοί, πάντως, δεν θα εφαρμόζονται σε κάθε αυτοκίνητο ξεχωριστά -κάθε αυτοκινητοβιομηχανία θα μπορεί να κατανέμει το μερίδιο ρύπανσης που της αναλογεί σε όλη τη γκαμα των μοντέλων της.
Οι τεχνολογίες για τη μείωση της ρύπανσης από τα οχήματα αναμένεται να επιβαρύνουν οικονομικά κυρίως τους κατασκευαστές που παράγουν ακριβά μοντέλα μεγάλου κυβισμού, τα οποία ρυπαίνουν περισσότερο.
Η τιμή πώλησης ορισμένων αυτοκινήτων στις υψηλότερες κατηγορίες εκτιμάται ότι θα αυξηθεί έως και 2.500 ευρώ.
-
η κομισιον τον παιζει ανελεητα. αντι να κλεισουν κανα εργοστασιο ανθρακα... θα 'φορολογησουν' κατασκευαστες-> αγοραστες.
-
Έχω την αίσθηση ότι το σκεπτικό της Ευρωπαϊκής Επιτροπής είναι σωστό. Ας βρουν οι κατασκευαστές τρόπο ώστε τα αυτοκίνητα τους να ρυπαίνουν λιγότερο.
-
Μακάρι να ισχύσει..
Και ας φτάσει και 200.000e το cherookee.. -
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Οι περιορισμοί, πάντως, δεν θα εφαρμόζονται σε κάθε αυτοκίνητο ξεχωριστά -κάθε αυτοκινητοβιομηχανία θα μπορεί να κατανέμει το μερίδιο ρύπανσης που της αναλογεί σε όλη τη γκαμα των μοντέλων της.
Αυτό πως θα γίνει; Με βάση τις πωλήσεις κάθε μοντέλου; Δύσκολα, γιατί πρώτα σχεδιάζεται και κατασκευάζεται ένα μοντέλο και μετά βλέπουμε τι πωλήσεις κάνει.
Με τον αριθμό των διαφορετικών μοντέλων στη γκάμα κάθε εταιρίας;
Αν ναί ετοιμαστείτε για Hummer πολης με κατανάλωση μοτοποδήλατου μόνο και μόνο για να πάρει 'ομολογκασιόν ρύπων' το Χάμβι! -
Δυστυχως το κοστος θα μεταφερεται στον καταναλωτη αυτούσιο κατα πως φαινεται.
Προσωπικα θα προτιμουσα να δω κρατικη επιδοτηση των πρασινων αυτοκινητων (ετσι ωστε να γινουν ιδιαιτερως ελκυστικα) ,παρα μια απλη αυξηση των τιμων ολων των μοντελων. -
Σωστή η κίνηση αυτή από την Ε.Ε. διότι ποιος ο λόγος μέσα στην πόλη να οδηγάς ένα αυτοκίνητο μεγάλου κυβισμού; Εκτός από αυτό βοηθάει στο να στραφούν οι αυτοκινητοβιομηχανίες όλες όμως στην παραγωγή αυτοκινήτων όπως το Prius της Toyota. Γενικά με τις εκπομπές των ρύπων από τα αυτοκίνητα όλο και πιο αυστηρές θα είναι οι ντιρεκτίβες από την Ε.Ε. Καιρός να σταματήσει και αυτή η εξάρτηση από το πετρέλαιο. Πήρατε αλήθεια χαμπάρι καμία μείωση στη βενζίνη τόσο καιρό που το βαρέλι πετρελαίου από τα 70 δολάρια βούτηξε στα 50κάτι;
-
Δεν είμαι σίγουρος αν αυτή είναι αποτελεσματική μέθοδος. Δλδ εδώ και χρόνια τα αυτοκίνητα ρυπαίνουν όλο και λιγότερο, αν όμως ακριβήνουν η ζήτηση μπορεί να μειωθεί, τα έσοδα των εταιρειών θα μειωθούν και ετσι θα έχουν λιγότερα χρήματα να επενδύσουν σε έρευνα και εξέλιξη
Απο την άλλη αυτό μπορεί να εξισοροπηθεί επειδή υπάρχει και η οικονομική ανάπτυξη σε ανατωλικο-ευρωπαικές χώρες...
-
Καλα κανουν.
-
λύση θα ήταν:
500 000 000 αμερικανοί να σταματησουν να πήζουν εκατομμύρια αυτοκίνητα τρίλιτρα, τετράλιτρα, πεντάλιτρα στους τεράστιους αυτοκινητοδρόμους για ατελείωτα χιλιόμετρα... αν αναλογιστείτε τι απίστευτη μπίχλα βγάζει εκείνος ο λαός!!! θα δείτε ότι και κωλάμαξα να έχουμε όλοι εδώ στην υφαλοκριπίδα 'ελλάδα' ασήμαντη είναι η μόλυνση... τί να περάσω κτέο εγώ ρε πούστη μου το lancia που ΔΩΔΕΚΑ ΧΡΟΝΙΑ έχουν περάσει και ακόμα ΔΕΝ έχω συμπληρώσει τα 80Κχμ; σε τι σκατά ποσοστό συνεισφέρω εγώ (όχι σαν τσίρος, γιατί με το ταμπάσκο και το afterburner effect που αυτό προκαλεί... άσε, αλλά σαν κατηγορία οδηγού) που έχω 1.4 και το κουνάω τόσο λίγο;; Σίγουρα θα έρθουν και θα αρχίσουν τις εξυπνάδες τώρα κάποιοι 'φίλε μου αν το 1.4 σου έχει πρόβλημα θα μολύνει όσο 10 3.2l καλοφτιαγμένα'. βλέπω στην εθνική τα φορτηγά τι βγάζουνε. και κει μιλάμε όχι για 1.4l αλλά για 14l )
η καλύτερη λύση θα ήταν, φυσικά, να μειωθεί η χρήση του αυτοκινήτου σα μέσου μεταφοράς. ένα αυτοκίνητο έχει 2/4/5+ θέσεις από τις οποίες χρησιμοποιείται μόνο μία (και αυτό αμφίβολο...)... πήζει ο τόπος για να πάει ο κάθε ένας στο μανίφικο για καφέ... και γω πάω,δεν βγάζω τον εαυτό μου απ'έξω, αλλά αν υπήρχε ένα λεοφωρείο που έκανε μια καλή σούπερ διαδρομή κέντρο πανεπιστήμιο ρίο θα ήταν πολύ χρήσιμο. αλλά όλο κάπου σκαλώνουν όλα, εδώ στην ελλαδάρα... 1 ευρό το εισιτήριο το λεοφωρείο... αχαχχαχααχχαχαχα
στο διάολο όλα. στο διάολο και θα είμαστε οι πρώτοι που θα δούμε και τι υπάρχει παραπέρα από κει... πως το είπε ο betruger; ' Amazing things will happen here soon. You just wait'
-
Ο χρήστης gTsiros έγραψε:
λύση θα ήταν:500 000 000 αμερικανοί να σταματησουν να πήζουν εκατομμύρια αυτοκίνητα τρίλιτρα, τετράλιτρα, πεντάλιτρα στους τεράστιους αυτοκινητοδρόμους για ατελείωτα χιλιόμετρα... αν αναλογιστείτε τι απίστευτη μπίχλα βγάζει εκείνος ο λαός!!! θα δείτε ότι και κωλάμαξα να έχουμε όλοι εδώ στην υφαλοκριπίδα 'ελλάδα' ασήμαντη είναι η μόλυνση... τί να περάσω κτέο εγώ ρε πούστη μου το lancia που ΔΩΔΕΚΑ ΧΡΟΝΙΑ έχουν περάσει και ακόμα ΔΕΝ έχω συμπληρώσει τα 80Κχμ; σε τι σκατά ποσοστό συνεισφέρω εγώ (όχι σαν τσίρος, γιατί με το ταμπάσκο και το afterburner effect που αυτό προκαλεί... άσε, αλλά σαν κατηγορία οδηγού) που έχω 1.4 και το κουνάω τόσο λίγο;; Σίγουρα θα έρθουν και θα αρχίσουν τις εξυπνάδες τώρα κάποιοι 'φίλε μου αν το 1.4 σου έχει πρόβλημα θα μολύνει όσο 10 3.2l καλοφτιαγμένα'. βλέπω στην εθνική τα φορτηγά τι βγάζουνε. και κει μιλάμε όχι για 1.4l αλλά για 14l )
η καλύτερη λύση θα ήταν, φυσικά, να μειωθεί η χρήση του αυτοκινήτου σα μέσου μεταφοράς. ένα αυτοκίνητο έχει 2/4/5+ θέσεις από τις οποίες χρησιμοποιείται μόνο μία (και αυτό αμφίβολο...)... πήζει ο τόπος για να πάει ο κάθε ένας στο μανίφικο για καφέ... και γω πάω,δεν βγάζω τον εαυτό μου απ'έξω, αλλά αν υπήρχε ένα λεοφωρείο που έκανε μια καλή σούπερ διαδρομή κέντρο πανεπιστήμιο ρίο θα ήταν πολύ χρήσιμο. αλλά όλο κάπου σκαλώνουν όλα, εδώ στην ελλαδάρα... 1 ευρό το εισιτήριο το λεοφωρείο... αχαχχαχααχχαχαχα
στο διάολο όλα. στο διάολο και θα είμαστε οι πρώτοι που θα δούμε και τι υπάρχει παραπέρα από κει... πως το είπε ο betruger; ' Amazing things will happen here soon. You just wait'
Πολύ σωστός! Να συμμορφωθούν πρώτα οι άλλοι, οι πολλοί! Και εμείς τελευταίοι, μαζί με τους εσκιμώους
-
δυσκολεύομαι να δω το επιχείρημά σου, καθώς είναι θαμμένο από κιλά ειρωνίας.
-
ΗΠΑ και Αυστραλία ευθύνονται για το 20% των παγκοσμιων ρύπων και μαντέψτε: Δεν έχουν επικυρώσει το πρωτοκολλο του Κιότο.
-
Ο χρήστης gTsiros έγραψε:
δυσκολεύομαι να δω το επιχείρημά σου, καθώς είναι θαμμένο από κιλά ειρωνίας.δεν υπάρχει επιχείρημα, μόνο ειρωνία
-
Βασικά η λύση λέγεται ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο αλλά δυστυχώς η μετάβαση σε αυτό είναι πολύ δύσκολη. (απαιτείται μεγάλη δαπάνη σε κεφαλαιουχικό εξοπλισμό καθώς επίσης και η συγκατάθεση των πετρελαικών-που δεν έχουν κανέναν λόγο να την δώσουν).
Οι ηλεκτροκινητήρες είναι 4-5 φορές πιο αποδοτικοί από τους κινητήρες εσωτερικής καύσεως και επιπλέον οι ρύποι απομακρύνονται από τις πόλεις (αν υποθέσουμε πως τα εργοστάσια ηλεκτροπαραγωγής είναι εκτός οικισμών).
Ήδη υπάρχει η δυνατότητα για αυτονομίες ~400χλμ. με ιπποδυνάμεις 250 ίππων.
Πρακτικά το μόνο που μένει για να εφαρμοστεί αυτή η τεχνολογία σήμερα είναι ένα σύστημα αλλαγής των εξαντλημένων μπαταριών με φορτισμένες στα νέου τύπου 'βενζινάδικα', κάτι που σίγουρα δεν είναι δύσκολο.Συνεπώς λύση χωρίς συμβιβασμούς υπάρχει, αλλά όπως συνήθως θα πρέπει να φτάσουμε στο νυν και αεί για να την υιοθετήσουμε.
-
Ο χρήστης rocsta έγραψε:
ΗΠΑ και Αυστραλία ευθύνονται για το 20% των παγκοσμιων ρύπων και μαντέψτε: Δεν έχουν επικυρώσει το πρωτοκολλο του Κιότο.Κάπου είχα δει σε μια λίστα ότι οι ΗΠΑ κατέχουν το 20% το παγκοσμίου κεφαλαίου. Αν θυμάμαι καλά το 15-17% των παγκοσμίων ρύπων οφείλονται στις ΗΠΑ. Λίγα ανεπτυγμένα κράτη καταφέρνουν και έχουν χαμαλήτερο ποσοστό συμμετοχής των παγκοσμίων ρύπων απο αυτό συμμετοχής του παγκοσμίου κεφαλαίου.
Όχι ότι θέλω να πω ότι οι ΗΠΑ είναι φιλο-περιβαλλοντολογική χώρα αλλά πιο σωστό μέτρο σύγκρησης είναι να υπολογίζουμε και το μέγεθος της οικονομίας.
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Βασικά η λύση λέγεται ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο αλλά δυστυχώς η μετάβαση σε αυτό είναι πολύ δύσκολη. (απαιτείται μεγάλη δαπάνη σε κεφαλαιουχικό εξοπλισμό καθώς επίσης και η συγκατάθεση των πετρελαικών-που δεν έχουν κανέναν λόγο να την δώσουν).Οι ηλεκτροκινητήρες είναι 4-5 φορές πιο αποδοτικοί από τους κινητήρες εσωτερικής καύσεως και επιπλέον οι ρύποι απομακρύνονται από τις πόλεις (αν υποθέσουμε πως τα εργοστάσια ηλεκτροπαραγωγής είναι εκτός οικισμών).
Ήδη υπάρχει η δυνατότητα για αυτονομίες ~400χλμ. με ιπποδυνάμεις 250 ίππων.
Πρακτικά το μόνο που μένει για να εφαρμοστεί αυτή η τεχνολογία σήμερα είναι ένα σύστημα αλλαγής των εξαντλημένων μπαταριών με φορτισμένες στα νέου τύπου 'βενζινάδικα', κάτι που σίγουρα δεν είναι δύσκολο.Συνεπώς λύση χωρίς συμβιβασμούς υπάρχει, αλλά όπως συνήθως θα πρέπει να φτάσουμε στο νυν και αεί για να την υιοθετήσουμε.
Αυτο δεν ειναι λυση πρωτον γιατι σχεδον ολες οι κοινωνιες ζητανε ολο και περισσοτερο ρευμα προς καταναλωση και το υπαρχον δεν τους φτανει,και δευτερον γιατι αν πχ καις λιγνιτη για να παραξεις το ρευμα,τοτε εκανες μια τρυπα στο νερο.
-
Μέχρι να φτάσουμε στα ηλεκτροαυτοκίνητα ας κάνουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η Toyota αμάξια με ηλεκτροκινητήρα και βενζινοκινητήρα που εναλλακτικά δουλεύουν. Όχι μόνο στα 1600cc αλλά και σε μικρότερα. Όσο για την ενέργεια την ηλεκτρική οι ανεμογεννήτριες κάνουν πολύ καλή δουλειά έξω. Εδώ ακόμα επειδή δεν έχει καλή μίζα η δουλειά για τους πολιτικούς ακόμα τα έχουν στα χαρτιά.
Όρια στη ρύπανση από τα αυτοκίνητα ζητά η ΕΕ