-
Ή καλύτερα οχι άλλη βλακεία (δική μου), μιας και περι βλακείας πρόκειται...
Αν θυμάστε, πριν κανα χρόνο ειχα μια εντυπωσιακή 'εξοδο' με το αμάξι μου, οπου με 40 περίπου χλμ/ώρα και για να αποφύγω στενή επαφή με τον μπροστά μου (λόγω δικής μου βλακείας), έστειλα το αμάξι σε... παρτέρι.
Συγκεκριμένα στο διάζωμα ανάμεσα στα 2 ρεύματα της εθνικής στην είσοδο της Πάτρας.
Μιλάμε για ενα κράσπεδο 1,5Χύψος κανονικού πεζοδρομίου.
Μετά το σοκ, ήρθε η στιγμή της αλήθειας, συγκεκριμένα του χαρατσιού για τις όποιες επισκευές.
Την γλύτωσα φθηνα τότε, μιας και άλλαξα αμορτισέρ, λάστιχο και επισκεύασα και την στραβωμένη ζάντα.
Ο μηχανικός μου δύσκολα πίστεψε πως μόνον αυτές ειναι οι απώλειες, και μου συνέστησε να παρακολουθώ το εμπρόσθιο σύστημα για τυχόν ύποπτους ήχους ή/και συμπεριφορά.
Fast forward έναν χρόνο μετά.
Την ίδια μέρα που:
-
Έμαθα για κάποιο οικογενειακό πρόβλημα υγείας όπως επίσης και για σοβαρότατο πρόβλημα υγείας φίλου
-
Αρρώστησα (μάλλον ιωση)
-
Λόγω βλακείας πάλι έχασα κάποια αρχεία στο PC μου
πάω ο κακόμοιρος να πάρω το αμάξι μου.
Ξεπαρκάροντας, στρίβω το τιμόνι τέρμα δεξιά και με λούζει κρύος ιδρώτας.
Σε κάθε περιστροφή του τιμονιού προς τα δεξιά, στο ίδιο ακριβώς σημείο, ακούγεται απο κάπου (μάλλον απο την κολώνα) ενα υπόκωφο 'κουπ' και ταυτόχρονα μεταδίδεται ενας στιγμιαίος κραδασμός στο τιμόνι.
'Την κάτσαμε την βάρκα' σκέφτομαι.
Η αίσθηση του τιμονιού ειναι η ίδια, το βάρος κ.λ.π., δεν υπάρχουν κενά και εγώ προσωπικά δεν καταλαβαίνω κάποιον τζόγο.
Ο μηχανικός μου, που λόγω φόρτου εργασίας δεν μπόρεσε να το δεί διεξοδικά, αρχικά απεφάνθη πως υπάρχουν τζόγοι στα ημίμπαρα και ίσως να φταίει και η κρεμαγιέρα.
Μια διευκρίνιση - η κρεμαγιέρα του Megane II ειναι ξηρού τύπου, κλασσική μηχανική. Η μονάδα της ηλεκτρικής υποβοήθησης βρίσκεται πάνω στην κολώνα του τιμονιού πίσω απο το τιμόνι.
Μιλάμε δηλαδή για ενα πολύ απλό σχεδιασμό, κάτι που ευτυχώς κρατά το κόστος της σε λογικά επίπεδα.
Αυτό που θέλω να ρωτήσω ειναι το εξής - τι άλλο μπορεί να φταίει εκτός της κρεμαγιέρας;
Παρατηρήσεις:
-ο ήχος ακούγεται μόνο οταν ειμαι σταματημένος, οταν το αμάξι κινείται δεν γίνεται τίποτα
-επίσης ο ήχος εξαρτάται απο την ποιότητα του οδοστρώματος, δηλαδή αν εινα 'άγριο' τότε αυξάνεται, αν ειναι λείο τοτε σχεδόν δεν εμφανίζεται
-με σηκωμένο το αμάξι σε ανυψωτικό δεν ακούγεται τίποτε
-απο την χροιά του καταλαβαίνω οτι κάτι μπροστά προκαλεί στιγμιαίο κραδασμό στην κολώνα του τιμονιού που παράγει με την σειρά της το 'κουπ'
-αν γυρίσεις το τιμόνι αργά προς τα δεξιά δεν ακούγεται τίποτε
-οταν ειμαι σταματημένος και έχω τους τροχούς τέρμα δεξιά, και κάνω απότομη εκκίνηση, ακούγεται ο ίδιος ήχος αρκετά πιο δυνατός και εμφανίζεται και ο κραδασμός στο τιμόνι κι αυτός πιο δυνατόςΤι λέτε να παρέδωσε πνεύμα; Top mount αμορτισέρ? Κρεμαγιέρα? Ημίμπαρο/ημίμπαρα?
-
-
Ή καλύτερα οχι άλλη βλακεία (δική μου), μιας και περι βλακείας πρόκειται...
Αν θυμάστε, πριν κανα χρόνο ειχα μια εντυπωσιακή 'εξοδο' με το αμάξι μου, οπου με 40 περίπου χλμ/ώρα και για να αποφύγω στενή επαφή με τον μπροστά μου (λόγω δικής μου βλακείας), έστειλα το αμάξι σε... παρτέρι.
Συγκεκριμένα στο διάζωμα ανάμεσα στα 2 ρεύματα της εθνικής στην είσοδο της Πάτρας.
Μιλάμε για ενα κράσπεδο 1,5Χύψος κανονικού πεζοδρομίου.
Μετά το σοκ, ήρθε η στιγμή της αλήθειας, συγκεκριμένα του χαρατσιού για τις όποιες επισκευές.
Την γλύτωσα φθηνα τότε, μιας και άλλαξα αμορτισέρ, λάστιχο και επισκεύασα και την στραβωμένη ζάντα.
Ο μηχανικός μου δύσκολα πίστεψε πως μόνον αυτές ειναι οι απώλειες, και μου συνέστησε να παρακολουθώ το εμπρόσθιο σύστημα για τυχόν ύποπτους ήχους ή/και συμπεριφορά.
Fast forward έναν χρόνο μετά.
Την ίδια μέρα που:
-
Έμαθα για κάποιο οικογενειακό πρόβλημα υγείας όπως επίσης και για σοβαρότατο πρόβλημα υγείας φίλου
-
Αρρώστησα (μάλλον ιωση)
-
Λόγω βλακείας πάλι έχασα κάποια αρχεία στο PC μου
πάω ο κακόμοιρος να πάρω το αμάξι μου.
Ξεπαρκάροντας, στρίβω το τιμόνι τέρμα δεξιά και με λούζει κρύος ιδρώτας.
Σε κάθε περιστροφή του τιμονιού προς τα δεξιά, στο ίδιο ακριβώς σημείο, ακούγεται απο κάπου (μάλλον απο την κολώνα) ενα υπόκωφο 'κουπ' και ταυτόχρονα μεταδίδεται ενας στιγμιαίος κραδασμός στο τιμόνι.
'Την κάτσαμε την βάρκα' σκέφτομαι.
Η αίσθηση του τιμονιού ειναι η ίδια, το βάρος κ.λ.π., δεν υπάρχουν κενά και εγώ προσωπικά δεν καταλαβαίνω κάποιον τζόγο.
Ο μηχανικός μου, που λόγω φόρτου εργασίας δεν μπόρεσε να το δεί διεξοδικά, αρχικά απεφάνθη πως υπάρχουν τζόγοι στα ημίμπαρα και ίσως να φταίει και η κρεμαγιέρα.
Μια διευκρίνιση - η κρεμαγιέρα του Megane II ειναι ξηρού τύπου, κλασσική μηχανική. Η μονάδα της ηλεκτρικής υποβοήθησης βρίσκεται πάνω στην κολώνα του τιμονιού πίσω απο το τιμόνι.
Μιλάμε δηλαδή για ενα πολύ απλό σχεδιασμό, κάτι που ευτυχώς κρατά το κόστος της σε λογικά επίπεδα.
Αυτό που θέλω να ρωτήσω ειναι το εξής - τι άλλο μπορεί να φταίει εκτός της κρεμαγιέρας;
Παρατηρήσεις:
-ο ήχος ακούγεται μόνο οταν ειμαι σταματημένος, οταν το αμάξι κινείται δεν γίνεται τίποτα
-επίσης ο ήχος εξαρτάται απο την ποιότητα του οδοστρώματος, δηλαδή αν εινα 'άγριο' τότε αυξάνεται, αν ειναι λείο τοτε σχεδόν δεν εμφανίζεται
-με σηκωμένο το αμάξι σε ανυψωτικό δεν ακούγεται τίποτε
-απο την χροιά του καταλαβαίνω οτι κάτι μπροστά προκαλεί στιγμιαίο κραδασμό στην κολώνα του τιμονιού που παράγει με την σειρά της το 'κουπ'
-αν γυρίσεις το τιμόνι αργά προς τα δεξιά δεν ακούγεται τίποτε
-οταν ειμαι σταματημένος και έχω τους τροχούς τέρμα δεξιά, και κάνω απότομη εκκίνηση, ακούγεται ο ίδιος ήχος αρκετά πιο δυνατός και εμφανίζεται και ο κραδασμός στο τιμόνι κι αυτός πιο δυνατόςΤι λέτε να παρέδωσε πνεύμα; Top mount αμορτισέρ? Κρεμαγιέρα? Ημίμπαρο/ημίμπαρα?
-
-
Ή καλύτερα οχι άλλη βλακεία (δική μου), μιας και περι βλακείας πρόκειται...
Αν θυμάστε, πριν κανα χρόνο ειχα μια εντυπωσιακή 'εξοδο' με το αμάξι μου, οπου με 40 περίπου χλμ/ώρα και για να αποφύγω στενή επαφή με τον μπροστά μου (λόγω δικής μου βλακείας), έστειλα το αμάξι σε... παρτέρι.
Συγκεκριμένα στο διάζωμα ανάμεσα στα 2 ρεύματα της εθνικής στην είσοδο της Πάτρας.
Μιλάμε για ενα κράσπεδο 1,5Χύψος κανονικού πεζοδρομίου.
Μετά το σοκ, ήρθε η στιγμή της αλήθειας, συγκεκριμένα του χαρατσιού για τις όποιες επισκευές.
Την γλύτωσα φθηνα τότε, μιας και άλλαξα αμορτισέρ, λάστιχο και επισκεύασα και την στραβωμένη ζάντα.
Ο μηχανικός μου δύσκολα πίστεψε πως μόνον αυτές ειναι οι απώλειες, και μου συνέστησε να παρακολουθώ το εμπρόσθιο σύστημα για τυχόν ύποπτους ήχους ή/και συμπεριφορά.
Fast forward έναν χρόνο μετά.
Την ίδια μέρα που:
-
Έμαθα για κάποιο οικογενειακό πρόβλημα υγείας όπως επίσης και για σοβαρότατο πρόβλημα υγείας φίλου
-
Αρρώστησα (μάλλον ιωση)
-
Λόγω βλακείας πάλι έχασα κάποια αρχεία στο PC μου
πάω ο κακόμοιρος να πάρω το αμάξι μου.
Ξεπαρκάροντας, στρίβω το τιμόνι τέρμα δεξιά και με λούζει κρύος ιδρώτας.
Σε κάθε περιστροφή του τιμονιού προς τα δεξιά, στο ίδιο ακριβώς σημείο, ακούγεται απο κάπου (μάλλον απο την κολώνα) ενα υπόκωφο 'κουπ' και ταυτόχρονα μεταδίδεται ενας στιγμιαίος κραδασμός στο τιμόνι.
'Την κάτσαμε την βάρκα' σκέφτομαι.
Η αίσθηση του τιμονιού ειναι η ίδια, το βάρος κ.λ.π., δεν υπάρχουν κενά και εγώ προσωπικά δεν καταλαβαίνω κάποιον τζόγο.
Ο μηχανικός μου, που λόγω φόρτου εργασίας δεν μπόρεσε να το δεί διεξοδικά, αρχικά απεφάνθη πως υπάρχουν τζόγοι στα ημίμπαρα και ίσως να φταίει και η κρεμαγιέρα.
Μια διευκρίνιση - η κρεμαγιέρα του Megane II ειναι ξηρού τύπου, κλασσική μηχανική. Η μονάδα της ηλεκτρικής υποβοήθησης βρίσκεται πάνω στην κολώνα του τιμονιού πίσω απο το τιμόνι.
Μιλάμε δηλαδή για ενα πολύ απλό σχεδιασμό, κάτι που ευτυχώς κρατά το κόστος της σε λογικά επίπεδα.
Αυτό που θέλω να ρωτήσω ειναι το εξής - τι άλλο μπορεί να φταίει εκτός της κρεμαγιέρας;
Παρατηρήσεις:
-ο ήχος ακούγεται μόνο οταν ειμαι σταματημένος, οταν το αμάξι κινείται δεν γίνεται τίποτα
-επίσης ο ήχος εξαρτάται απο την ποιότητα του οδοστρώματος, δηλαδή αν εινα 'άγριο' τότε αυξάνεται, αν ειναι λείο τοτε σχεδόν δεν εμφανίζεται
-με σηκωμένο το αμάξι σε ανυψωτικό δεν ακούγεται τίποτε
-απο την χροιά του καταλαβαίνω οτι κάτι μπροστά προκαλεί στιγμιαίο κραδασμό στην κολώνα του τιμονιού που παράγει με την σειρά της το 'κουπ'
-αν γυρίσεις το τιμόνι αργά προς τα δεξιά δεν ακούγεται τίποτε
-οταν ειμαι σταματημένος και έχω τους τροχούς τέρμα δεξιά, και κάνω απότομη εκκίνηση, ακούγεται ο ίδιος ήχος αρκετά πιο δυνατός και εμφανίζεται και ο κραδασμός στο τιμόνι κι αυτός πιο δυνατόςΤι λέτε να παρέδωσε πνεύμα; Top mount αμορτισέρ? Κρεμαγιέρα? Ημίμπαρο/ημίμπαρα?
-
-
Ετοιμασου για μπαλακι.....Το κακο ειναι ομως οτι παει κομπλε με το ψαλιδι σε εμας...αρα κοστος απο την Renault περιπου στα 120 ευρω....
-
Περαστικα σου φιλε μου.
-
Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
Σε κάθε περιστροφή του τιμονιού προς τα δεξιά, στο ίδιο ακριβώς σημείο, ακούγεται απο κάπου (μάλλον απο την κολώνα) ενα υπόκωφο 'κουπ' και ταυτόχρονα μεταδίδεται ενας στιγμιαίος κραδασμός στο τιμόνι.'Την κάτσαμε την βάρκα' σκέφτομαι.
Η αίσθηση του τιμονιού ειναι η ίδια, το βάρος κ.λ.π., δεν υπάρχουν κενά και εγώ προσωπικά δεν καταλαβαίνω κάποιον τζόγο.
Τι λέτε να παρέδωσε πνεύμα; Top mount αμορτισέρ? Κρεμαγιέρα? Ημίμπαρο/ημίμπαρα?
Καλώς ήλθες στο μαγικό κόσμο των χαλασμένων κρεμαγιέρων! Έχει συσταθεί μια επιτροπή από κατόχους opel corsa που θα σε ξεναγήσουν σε όλα τα μυστικά του υπέροχου αυτού κόσμου.
Αν αλλάζεις πάνω από μια κρεμαγιέρα ανά διετία παίρνεις την προνομιακή κάρτα 'ΚρεμαγιέρεςAndMore', με την οποία αποκτάς μοναδικά προνόμια σε μελλοντικές αλαγές κρεμαγιέρων!
(πέραν της πλάκας, παίζει να είναι κάτι άλλο στο αμάξι σου, αλλά αν είχες corsa η διάγνωση θα ήταν στάνταρ)
-
Κουράγιο και υπομονή..... μακάρι να είναι λίγο το κακό!
-
Ο χρήστης catalyst έγραψε:
Σε κάθε περιστροφή του τιμονιού προς τα δεξιά, στο ίδιο ακριβώς σημείο, ακούγεται απο κάπου (μάλλον απο την κολώνα) ενα υπόκωφο 'κουπ' και ταυτόχρονα μεταδίδεται ενας στιγμιαίος κραδασμός στο τιμόνι.
'Την κάτσαμε την βάρκα' σκέφτομαι.
Η αίσθηση του τιμονιού ειναι η ίδια, το βάρος κ.λ.π., δεν υπάρχουν κενά και εγώ προσωπικά δεν καταλαβαίνω κάποιον τζόγο.
Τι λέτε να παρέδωσε πνεύμα; Top mount αμορτισέρ? Κρεμαγιέρα? Ημίμπαρο/ημίμπαρα?
Καλώς ήλθες στο μαγικό κόσμο των χαλασμένων κρεμαγιέρων! Έχει συσταθεί μια επιτροπή από κατόχους opel corsa που θα σε ξεναγήσουν σε όλα τα μυστικά του υπέροχου αυτού κόσμου.
Αν αλλάζεις πάνω από μια κρεμαγιέρα ανά διετία παίρνεις την προνομιακή κάρτα 'ΚρεμαγιέρεςAndMore', με την οποία αποκτάς μοναδικά προνόμια σε μελλοντικές αλαγές κρεμαγιέρων!
(πέραν της πλάκας, παίζει να είναι κάτι άλλο στο αμάξι σου, αλλά αν είχες corsa η διάγνωση θα ήταν στάνταρ)
Έχω γνωρίσει την 'μαγεία' της χαλασμένης κρεμαγιέρας μέσω ενός φίλου με Corsa...
@ktlk: Πραγματικά ελπίζω να ειναι κάτι απλό όπως π.χ. ψαλίδι... Θα δούμε απο Δευτέρα...
-
Α,δεν ειναι τιποτα σοβαρο,μην ανησυχεις.Κρεμαργιερα θα αλλαξεις και θα ειναι ολα οκ.Εγω την αλλαξα στο κορσα μου μεσα σε 4 μηνες(με 3000χλμ) αφου κοπανουσε σαν τρελη.Μια ημερα υποθεση ειναι...Αλλοι φιλοι μου απο το κλαμπ τη εχουν αλλαξει και 3 φορες!!!
-
Ο χρήστης punto GT170 έγραψε:
Α,δεν ειναι τιποτα σοβαρο,μην ανησυχεις.Κρεμαργιερα θα αλλαξεις και θα ειναι ολα οκ.Εγω την αλλαξα στο κορσα μου μεσα σε 4 μηνες(με 3000χλμ) αφου κοπανουσε σαν τρελη.Μια ημερα υποθεση ειναι...Αλλοι φιλοι μου απο το κλαμπ τη εχουν αλλαξει και 3 φορες!!!Και κάθε πότε θα πρέπει να κάνει την αλλαγή;
Έλεος βρε παιδιά μα είναι δυνατόν.
Δηλαδή στο τέλος το να πηγαίνει κάποιος το αυτοκίνητό του μια ή δυο φορές το χρόνο και να το αφήνει για μια ημέρα κάθε φορά θα θεωρείται φυσιολογικό. -
Ρε παιδιά εμένα μου κάνει και για ρουλεμάν ημιαξονίου στις αρχές τους.
Κουράγιο ρε φίλε πάντως!
-
Παίδες μιλάμε για μια πολύ σπάνια βλάβη στο συγκεκριμένο μοντέλο (άν τελικά ειναι η κρεμαγιέρα), μιλώντας με 2 τεχνικούς μου είπαν πως ποτέ δεν έχει χρειαστεί να αλλάξουν κρεμαγιέρα σε Megane II.
Βέβαια εδώ μιλάμε για ειδική περίπτωση λόγω της στούκας που έχει φάει.
Πάντως χτες που βγήκα και εκανα μια βόλτα (με 38 πυρετό ), για να παρατηρήσω το 'κουπ' απο την κολώνα του τιμονιού, έπρεπε να κλείσω παράθυρα/ράδιο και να ειμαι σε ήσυχο στενό με άγριο δρόμο κάτω...
Εντωμεταξύ παρατήρησα οτι δεν το κάνει πάντα... Τι παίζει;;;
-
Είναι πολύ δύσκολο να διαγνώσεις τζόγο στο μπροστινό σύστημα, θέλει πολύ έμπειρο μηχανικό. Συνήθως ο τζόγος υπάρχει σε αρκετά σημεία και δεν είναι βέβαιο που ακριβώς είναι το πιο προβληματικό (που κάνει το θόρυβο).
-
Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
Πάντως χτες που βγήκα και εκανα μια βόλτα (με 38 πυρετό ), για να παρατηρήσω το 'κουπ' απο την κολώνα του τιμονιού, έπρεπε να κλείσω παράθυρα/ράδιο και να ειμαι σε ήσυχο στενό με άγριο δρόμο κάτω...πως καταφέρνεις και κάνεις τέτοια, ενώ υπάρχουν ΔΥΟ γυναίκες κοντά σου, δεν μπορώ να καταλάβω... Δε σου πρήξαν τα συκώτια 'πού πας' 'θα αρρωστήσεις' 'δε θα πας πουθενά' 'άσε το κωλάμαξο' κτλ...
τέλος πάντων. Στη θέση σου δε θα το έψαχνα τόσο πολύ. Τράβα σε κάποιον μάστορα που εμπιστεύεσαι (αυτός δίπλα στο proktiker; ) και ζήτα του να σου το κοιτάξει.
και μη μου ανησυχείς... αν θες κάτι, εδώ είμαι, μην το σκεφτείς καν να μου το ζητήσεις
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Είναι πολύ δύσκολο να διαγνώσεις τζόγο στο μπροστινό σύστημα, θέλει πολύ έμπειρο μηχανικό. Συνήθως ο τζόγος υπάρχει σε αρκετά σημεία και δεν είναι βέβαιο που ακριβώς είναι το πιο προβληματικό (που κάνει το θόρυβο).+1
Υπάρχουν πάρα πολλά κινούμενα μέρη που μπορεί να έχουν τζόγους. Top mount ανάρτησης (λάστιχα και ρουλεμάν), μπαλάκια ψαλιδιού, μπαλάκια κρεμαγιέρας, μπιλιοφόροι κτλ. Στο Santa Fe κάνει κάτι θόρυβο εδώ και καιρό (κάτι κάνει ένα σχεδόν αναιπαίσθητο τουπ-τουπ όταν πέσει ο τροχός σε ανωμαλίες και είναι λίγο στριμένο το τιμόνι) και ακόμα δέν μπορούμε να βρούμε τί είναι. Αλλάξαμε μπαλάκια ψαλιδιών και βελτιώθηκε λίγο αλλά δέν εξαλείφθηκε.
Το πρόβλημα είναι οτι όταν έχεις το αυτοκίνητο σηκωμένο με τους τροχούς στον αέρα μπορείς να εντοπίσεις τους πιό μεγάλους τζόγους μόνο. Οι μικροθόρυβοι και μικροκραδασμοί εμφανίζονται μόνο όταν οι τροχοι πατάνε κάτω και το αμάξι κινείται.
BTW η κρεμαγιέρα έχει δύο μπαλάκια. Αυτό που είναι έξω και ενώνεται στον τροχό και αυτό που είναι μέσα στην φούσκα και ενώνει την κρεμαγέρα με το ακραξόνιο. Το μέσα μπαλάκι σπάνια χαλάει καθώς είναι πιό προστατευμένο και έχει μικρότερο εύρος κίνησης απο το έξω.
-
Μπορεί να είναι οτιδήποτε. Το ότι δεν το κάνει πάντα δεν πρέπει να σε ανησυχεί λιγότερο.
Καταλληλότεροι διαγνώστες τέτοιων προβλημάτων είναι συνήθως οι 'ευθυγραμμισάδες' -
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Είναι πολύ δύσκολο να διαγνώσεις τζόγο στο μπροστινό σύστημα, θέλει πολύ έμπειρο μηχανικό. Συνήθως ο τζόγος υπάρχει σε αρκετά σημεία και δεν είναι βέβαιο που ακριβώς είναι το πιο προβληματικό (που κάνει το θόρυβο).
+1
Υπάρχουν πάρα πολλά κινούμενα μέρη που μπορεί να έχουν τζόγους. Top mount ανάρτησης (λάστιχα και ρουλεμάν), μπαλάκια ψαλιδιού, μπαλάκια κρεμαγιέρας, μπιλιοφόροι κτλ. Στο Santa Fe κάνει κάτι θόρυβο εδώ και καιρό (κάτι κάνει ένα σχεδόν αναιπαίσθητο τουπ-τουπ όταν πέσει ο τροχός σε ανωμαλίες και είναι λίγο στριμένο το τιμόνι) και ακόμα δέν μπορούμε να βρούμε τί είναι. Αλλάξαμε μπαλάκια ψαλιδιών και βελτιώθηκε λίγο αλλά δέν εξαλείφθηκε.
Το πρόβλημα είναι οτι όταν έχεις το αυτοκίνητο σηκωμένο με τους τροχούς στον αέρα μπορείς να εντοπίσεις τους πιό μεγάλους τζόγους μόνο. Οι μικροθόρυβοι και μικροκραδασμοί εμφανίζονται μόνο όταν οι τροχοι πατάνε κάτω και το αμάξι κινείται.
BTW η κρεμαγιέρα έχει δύο μπαλάκια. Αυτό που είναι έξω και ενώνεται στον τροχό και αυτό που είναι μέσα στην φούσκα και ενώνει την κρεμαγέρα με το ακραξόνιο. Το μέσα μπαλάκι σπάνια χαλάει καθώς είναι πιό προστατευμένο και έχει μικρότερο εύρος κίνησης απο το έξω.
αλλαξε αμορτισερ σκυλε80.... και ολα θα σταμτησουν...
-
Σε τζογομετρο δεν θα φανει το προβλημα;
-
To τζογόμετρο απλά κουνάει/τραντάζει το εμπρόσθιο σύστημα. Το θέμα ειναι να ειναι καλός ο μηχανικός και να μπορέσει να δεί με τη βοήθεια φακού αν υπάρχει πρόβλημα και που εστιάζεται.
Σήμερα άφησα το αμάξι για φούλ έλεγχο. Αύριο θα μάθω την λυπητερή...
-
Κατα 99,999% ειναι η καλή μας φίλη, η κρεμαγιέρα (σήμερα θα γίνει η επιβεβαίωση αφού τοποθετηθεί μια μεταχειρισμένη κρεμαγιέρα στο αμάξι προσωρινά για δοκιμή).
Ο υπεύθυνος του συνεργείου αρχικά αδυνατούσε να το πιστέψει, μιας και ειναι πολύ σπάνια βλάβη στο συγκεκριμένο μοντέλο.
Απ' οτι φαίνεται οι στενες επαφές με τα κράσπεδα χαλάνε τις κρεμαγιέρες.
Περαστικά μου...
Οχι άλλη γκαντεμιά...