-
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
Πες μας και τα συνολικά χλμ. Lord.30756
-
+++++ στον Miltellas και που να δείτε ι συμβαίνει εάν βάλει καποιος παραπάνω ποσότητα στο Α/Τ κιβώτιο λέμε για καταστροφή!!!!!
εμένα που το κάνανε εκτός απο το ότι εχαναν οι φλάτζες όταν κατέβαζε ταχύτητα κλότσαγε όπως επίσης στην εκκίνηση ξεκίναγε απότομα με ένα τράνταγμα...βάζοντας την σωστή ποσοτητα λιπαντικού δεν είχα ξανα τα ιδια συμπτώματα.... γι'αυτο ποτέ πάνω από το max -
Καλησπέρα σας, στην οικογένεια έχουμε ενα renault trafic diesel του 2004. Το αυτοκίνητο ξαφνικά μετά απο αλλαγή λαδιών άρχισε να καίει υπερβολικη ποσότητα λαδιών, ενώ πριν δεν έκαιγε τίποτα. Αφου στο συνεργειο που έγινε η αλλαγή δε γνώριζαν τι συμβαινει, ψαξαμε να δουμε μήπως μήπως είχε γίνει κάποιο μπέρδεμα με τα λάδια που έβαλαν. Τελικά είχαν βάλει λάδια τα οποία δεν ήταν καταλληλα για turbodiesel (10/40) αλλά 10/40 για βενζινοκινητήρες. Τελικά έγινε αλλαγή με αυτα που προτείνει ο κατασκευαστής (10/40 turbodiesel) αν και ο μηχανικός επέμενε οτι αυτά είναι βλακείες και ότι όλα τα λάδια είναι ίδια . Δυστηχως και μετά την αλλαγή συνεχίζει και καίει τα λάδια αν και δε βγάζει καθόλου καπνό . Τέλος να πω ότι ρυθμός που τα λάδια καιγονται-χάνονται ειναι ανα 1000 χλμ να ανάβει λαμπάκι και να θέλει ξανα γέμισμα. Καμιά ιδέα για το τι μπορεί να φταίει?
-
ευτυχως που οι μηχανικοι στην ελλαδα ξερουν
-
Σχεδον 4 λιτρα λαδι σε 1000 χλμ χωρις καπνο?
Και ολο αυτο ξαφνικα απο την μια μερα στην αλλη απο μια λανθασμενη αλλαγη λαδιων? Υποπτο πολυ.... -
Ετσι ακριβώς!!!
-
Εγώ τα έχω πει αλλά θα τα ξαναπω.
Το στρώσιμο στα παρακάτω αυτοκίνητα ήταν 3000 χλμ ήρεμο οδήγημα(βασικά σχεδόν το ίδιο με τώρα εκτός μερικών περιπτώσεων που συμβαίνουν σπάνια).Πολύ ήρεμα στις κρύες εκκινήσεις και αλλαγές μέχρι τις 3200 στροφές κι αυτό στις ανηφόρες αλλιώς χαμηλότερα.Nissan Sunny 1.3
Καλά καταλάβατε είναι αυτό που κατασκευαζόταν στο Βόλο.Από τον πατέρα μου που γνωρίζω διότι τα κρατάει στις σημειώσεις του βιβλίου του κατασκευαστή(σ' όλα τα αυτοκίνητα που είχε ή έχει).Απλά λάδια κάθε 5000 χιλιόμετρα αν θυμάμαι καλά.Άρχισε να καίει πολύ μετά τις 230000 χιλιόμετρα ενώ πριν έκειγε από αλλαγή σε αλλαγή περίπου 200ml.Όταν λέμε καίει εννοούμε συμπλήρωμα κάθε 2000 χιλιόμετρα 1 λιτρο και μέχρι τα 300000 είχε αυξηθεί στα 1.5 λίτρα περίπου.Renault 19 1.4 Energy
Θεϊκό .Δεν έκαψε ούτε σταγόνα μέχρι τα 410000 χιλιόμετρα όπου έσπασε ο ιμάντας χρονισμού λόγω μαλακίας του μηχανικού. .Να τονιστεί ότι το αυτοκίνητο το οδηγούσε ο πατέρας μου και στην εθνική πήγαινε 'πετώντας' όταν οδηγούσε μόνος του.Αλλαγές κάθε 7500 χλμ(νομίζω )VW Golf 4 1.4
Αντικατέστησε το Nissan και έχει αλλαγές κάθε 7500 χιλιόμετρα με ημισυνθετικά 10-40W της Castrol.Έγινε το παραπάνω στρώσιμο οδηγείτε με πολύ προσοχή και ηρεμία και καίει 2 λίτρα ανάμεσα σε κάθε αλλαγή έχοντας 75000 χιλιόμετρα τα οποία προστίθενται σε 2 δόσεις(όποτε εντοπίζουμε δηλαδή ότι λοίπουν)
Υ.Γ.Μια φορά το έχω πιέσει σε διάρκεια(ταξίδι) και μετά από 300 χιλιόμετρα έλειπε 1 λίτρο .Μετά απ' αυτό δεν έχω ξανατολμήσει να το πιέσω**Renault Laguna 2 phase 1 1.6 **
Αντικατέστησε το 19.Δεν έκαψε ούτε στο στρώσιμο και με αλλαγές κάθε 15000 χιλιόμετρα 5 λίτρα έμπαιναν 5 έβγαιναν από το κάρτερ του.Συνολικά είχε 63780 χλμ(Άλλο ένα Renault με άδοξο τέλος.Το έκανε ένας π@π@ρας σμπαράλια πέφτοντας πάνω στη μάνα μου σε φανάρι με 70 χλμ την ώρα.Καταλαβένετε πως έγινε )Renault Fluence 1.6
Τέλιωσε το στρώσιμο και δεν έχει κάψει τίποτα.Περαιτέρω πληροφορίες στα 15000 που θα πάω για λάδια.(εκτός και κάψει που δεν το νομίζω).Αυτά.
-
Ο χρήστης aggelooos2000 έγραψε:
Ετσι ακριβώς!!!Μηπως δεν εβαλαν καθολου λαδι, δουλεψε στεγνο και το πηραν ειδηση πριν σας το παραδωσουν ;
-
Υπάρχει μήπως περίπτωση να είναι στα τελευταία της η τουρμπίνα? Το αυτοκίνητο έχει 140000χλμ
-
Ο χρήστης aggelooos2000 έγραψε:
Καλησπέρα σας, στην οικογένεια έχουμε ενα renault trafic diesel του 2004. Το αυτοκίνητο ξαφνικά μετά απο αλλαγή λαδιών άρχισε να καίει υπερβολικη ποσότητα λαδιών, ενώ πριν δεν έκαιγε τίποτα. Αφου στο συνεργειο που έγινε η αλλαγή δε γνώριζαν τι συμβαινει, ψαξαμε να δουμε μήπως μήπως είχε γίνει κάποιο μπέρδεμα με τα λάδια που έβαλαν. Τελικά είχαν βάλει λάδια τα οποία δεν ήταν καταλληλα για turbodiesel (10/40) αλλά 10/40 για βενζινοκινητήρες. Τελικά έγινε αλλαγή με αυτα που προτείνει ο κατασκευαστής (10/40 turbodiesel) αν και ο μηχανικός επέμενε οτι αυτά είναι βλακείες και ότι όλα τα λάδια είναι ίδια . Δυστηχως και μετά την αλλαγή συνεχίζει και καίει τα λάδια αν και δε βγάζει καθόλου καπνό . Τέλος να πω ότι ρυθμός που τα λάδια καιγονται-χάνονται ειναι ανα 1000 χλμ να ανάβει λαμπάκι και να θέλει ξανα γέμισμα. Καμιά ιδέα για το τι μπορεί να φταίει?Πολύ περίεργο αυτό.
Σε άλλο συνεργείο πήγατε να ρωτήσετε γιατί μπορεί να το κάνει.Γιατί να καίει τόσο λάδι και να μην έχεις καπνό είναι δύσκολο.Κανονικά έπρεπε να σε ακολουθεί ένα γαλάζιο σύννεφο όχι απλά γαλάζιος καπνός.Κοίταξε για πιθανή διαρροή.Μπορεί να είναι μικρή και σιγά σιγά να αδειάζει το καρτερ. -
Ο χρήστης aggelooos2000 έγραψε:
Υπάρχει μήπως περίπτωση να είναι στα τελευταία της η τουρμπίνα? Το αυτοκίνητο έχει 140000χλμΠοιος κινητήρας είναι?
-
Είναι ο 1.9 dci με τους 100 ίππους. Ο ίδιος κινητήρας απ'όσο γνωρίζω κινεί τα laguna, carisma και τα vitara. F9Q αν δε κάνω λάθος ο κωδικός του
-
Ο χρήστης aggelooos2000 έγραψε:
Είναι ο 1.9 dci με τους 100 ίππους. Ο ίδιος κινητήρας απ'όσο γνωρίζω κινεί τα laguna, carisma και τα vitara. FQ9 αν δε κάνω λάθος ο κωδικός τουΔεν νομίζω να είναι η τουρμπίνα.Προβλήματα με την τουρμπίνα είχε ο 2.2 dci.Αυτό που λέει ο Bill πάντως για τα λάδια δεν είναι απίθανο να έχει συμβεί.Συμβουλέψου και κάποιο άλλο συνεργείο πάντως αν θες την γνώμη μου αν και χωρίς να θέλω να σε τρομάξω αν έχει γίνει καμια μ@λ@κί@ τύπου ξέχασαν να βάλουν λάδι και μετά το πήραν χαμπάρι μαλλον θα πας για μοτερ.
-
Το αυτοκίνητο αυτό έχει βγει πάντως προβληματικό, το πιο τρανταχτο είναι ότι έχει κόψει τρεις φορές ιμάντα χρονισμού και αυτο πρώτη φορα στις 20000χλμ Αφού επισκευαστηκε εντώς εγγύησης, ξαναέκοψε στις 40000 και μετά ξανα στις 80000. Από τότε ο ιμάντας χρονισμού αλλάζει κάθε 20000χλμ γιατί δεν αντέχει παραπάνω!!!
-
Ο χρήστης aggelooos2000 έγραψε:
Το αυτοκίνητο αυτό έχει βγει πάντως προβληματικό, το πιο τρανταχτο είναι ότι έχει κόψει τρεις φορές ιμάντα χρονισμού και αυτο πρώτη φορα στις 20000χλμ Αφού επισκευαστηκε εντώς εγγύησης, ξαναέκοψε στις 40000 και μετά ξανα στις 80000. Από τότε ο ιμάντας χρονισμού αλλάζει κάθε 20000χλμ γιατί δεν αντέχει παραπάνω!!!Εεεεεε?
-
Δεν είναι δυνατόν να κόβεται ο ιμάντας, αποκλείεται.
Κάποια πατάτα κάνει ο μηχανικός με τους εντατήρες, να αλλάξεις μηχανικό.
Σε παλαιότερα μοτέρ με τον ίδιο ιμάντα η αλλαγή του σύμφωνα με τον κατασκευαστή του μοτέρ γινότανε κάθε 120.000 χλμ αλλά τότε είχαν μεταλλικούς εντατήρες, σήμερα είναι πλαστικοί, αν ο μηχανικός σου αλλάζει μόνο ιμάντα και όχι όλο το σέτ με τους εντατήρες πρέπει να το ελέγξεις.
-
Θα το καταλάβουμε με έναν απλό τρόπο.Πόσα σου παίρνει για τις αλλαγές ιμάντα?(τουλάχιστον αν χρεώνει αυτά που βάζει μόνο)
-
Οι αλλαγές ιμάντα έχουν γίνει όλες στην γνωστή αντιπροσωπεία της renault στη Θεσσαλονίκη. Και προκόψαμε!!! Οπως και όλα τα service μέχρι πριν τη λανθασμένη αλλαγη λαδιών που ανέφερα παραπάνω!
-
Ο χρήστης aggelooos2000 έγραψε:
Οι αλλαγές ιμάντα έχουν γίνει όλες στην γνωστή αντιπροσωπεία της renault στη Θεσσαλονίκη. Και προκόψαμε!!!Α.Στο λ@μ@γι@ πας?
-
Ο χρήστης aggelooos2000 έγραψε:
Οι αλλαγές ιμάντα έχουν γίνει όλες στην γνωστή αντιπροσωπεία της renault στη Θεσσαλονίκη. Και προκόψαμε!!! Οπως και όλα τα service μέχρι πριν τη λανθασμένη αλλαγη λαδιών που ανέφερα παραπάνω!Πήγαινε αλλού, σε έχουν καταστρέψει δεν το βλέπεις ?
Καταναλώνει λάδια ο κινητήρας του αυτοκινήτου σας;