-
http://www.leblogauto.com/2006/12/apres ... ortes.html
Αν έχει την ίδια επιτυχία όπως το 4πορτο 'κουπέ' CLS θα γίνει χαμός. Τα 4πορτα ανοιχτά αυτοκίνητα είναι καλή ιδέα αλλά με πολύ δύσκολη εκτέλεση.
-
http://www.leblogauto.com/2006/12/apres ... ortes.html
Αν έχει την ίδια επιτυχία όπως το 4πορτο 'κουπέ' CLS θα γίνει χαμός. Τα 4πορτα ανοιχτά αυτοκίνητα είναι καλή ιδέα αλλά με πολύ δύσκολη εκτέλεση.
-
http://www.leblogauto.com/2006/12/apres ... ortes.html
Αν έχει την ίδια επιτυχία όπως το 4πορτο 'κουπέ' CLS θα γίνει χαμός. Τα 4πορτα ανοιχτά αυτοκίνητα είναι καλή ιδέα αλλά με πολύ δύσκολη εκτέλεση.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Τα 4πορτα ανοιχτά αυτοκίνητα είναι καλή ιδέα αλλά με πολύ δύσκολη εκτέλεση.Ορθόν. Ο λόγος είναι μάλλον ότι με κλειστή κουκούλα δεν βλέπονται.
-
Δεν υπάρχουν και πολλά, σχεδόν όλα είναι ατσούμπαλες μετατροπές. Το μόνο εργοστασιακό cabrio που μου έρχεται στο μυαλό ήταν η Lincoln Continental:
Το συγκεκριμένο νομίζω ειναι πολύ όμορφο αυτοκίνητο, αλλά απο ακαμψία πιστευω θα έκανε ακόμα και τον λουλούδη να ανατριχιάσει
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Τα 4πορτα ανοιχτά αυτοκίνητα είναι καλή ιδέα αλλά με πολύ δύσκολη εκτέλεση.
Ορθόν. Ο λόγος είναι μάλλον ότι με κλειστή κουκούλα δεν βλέπονται.
Ισχύει και για την 300 Adenauer???
Κατά την ταπεινή μου άποψη, ναι
Αν μιλάμε γι' αυτήν εδώ δλδ:
-
Μμμμ... απίθανο το βλέπω να εφαρμοστεί...
μάλλον για ευάνταστο φώτοσοπ μιλάμε, αφού η μερσεντές επανεισήγαγε τις μεταλλικές αναδιπλούμενες οροφές, γιατί να κάνει πάλι πίσω είδικά σε τέτοια κατηγορία?
Ότι πρέπει είναι πάντως για υποψήφιους δολοφόνους προέδρων!!!
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Το συγκεκριμένο νομίζω ειναι πολύ όμορφο αυτοκίνητο, αλλά απο ακαμψία πιστευω θα έκανε ακόμα και τον λουλούδη να ανατριχιάσει
Νομιζω οτι δεν ειχαν αυτοφερομενο αυτα, το σασι τους ηταν τυπου σκαλας (το λεω με καθε επιφυλαξη βεβαια)...
-
Αυτοφερόμενο ήτανε:
http://en.wikipedia.org/wiki/Lincoln_Continental
και σασί σκάλας να είχε πάλι άθλια ακαμψία θα είχε.
-
-
Ίσως να υπήρχε τετράπορτο ανοιχτό σε κάτι γαλλικό, Talbot, Matra κάτι τέτοιο, μικρό αυτοκίνητο.... δεν είμαι σίγουρος.
Σε τόσο μεγάλο αυτοκίνητο όμως (μήκος δύο πορτών χωρίς στήιξη....) αναρωτιέμαι αν θα καταφέρουν να το κάνουν αποδεκτά άκαμπτο για την εποχή μας.... -
Υπήρχε και η Citroen SM cabrio για προεδρική χρήση αλλά δεν ήτανε μαζικής παραγωγής:
Λογικά η S-class θα έχει ικανοποιητική ακαμψία, απλώς μπορεί να ζυγίζει 20 τόνους
-
Και η DS δεν έβγαινε ανοιχτή; (Decappotable την έλεγαν νομίζω)
edit: λάθος μου, την έκαναν δίπορτη την ανοιχτή DS
-
Υπήρχε και το cabrio ....Espace που έφτιαξαν στο TopGear!
Τρελό γέλιο! Ειδικά όταν μπήκαν στο....πλυντήριο αυτοκινήτων και έφυγαν τρέχοντας!
Πάντως την κουκούλα την πάλεψαν σχετικά... -
Ρε συ ΙΚΕ έβαλες λινκ με γαλλικά; Δε γίνονται αυτά!
Χάλια η βάρκα. Η Μανταλένα κι ο Διανέλος λοίπον
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Και η DS δεν έβγαινε ανοιχτή; (Decappotable την έλεγαν νομίζω)edit: λάθος μου, την έκαναν δίπορτη την ανοιχτή DS
Εκτός του οτι ήταν δίπορτη δεν ήταν και μαζικής παραγωγής. Για την ακίβεια 1365 παρήχθησαν από τον καροσερίστα Henri Chapron με βάση το σασί της στάτιον εκδοχής. Αρχικά η Citroen δεν ήθελε να συνεργαστεί με τον Chapron τελικά όμως και τα 1365 κομμάτια πουλήθηκαν από το επίσημο δίκτυο αντιπροσώπων της εταιρείας.
Sorry για το off topic.
H S Class δείχνει ενδιαφέρουσα ως ιδέα αλλά το θέμα ακαμψία/βάρος μάλλον με προβληματίζει. Για να δούμε... -
Να μην ξεχνάμε και ποιός είχε 4πορτη Mercedes Cabriolet
-
Να μην το ξεχνάμε ( εδώ η ίδια η Mercedes δεν το ξεχνάει και το αναφέρει στην ιστορική περιήγηση στο μουσείο της ) αλλά τι σχέση έχει αυτό με το ίδιο το αυτοκίνητο?
-
K το 407 δε 8α βγαλουν την ανοιχτη εκδοση τετραπορτη? Με μια μπαρα πισω απο τα μπροστινα κα8ισματα αν 8υμαμαι καλα.
-
et voila:
Ocean Drive, πρωτότυπο βασισμένο στην S600.
http://www.leftlanenews.com/2006/12/20/ ... -revealed/
Πιθανώς να μπεί σε παραγωγή σαν ξεχωριστό μοντέλο, όπως η CLS:
http://www.leftlanenews.com/2006/12/19/ ... clc-class/
Mercedes S-class cabrio