-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Σημερα παρατηρησα στο Α5 ,λιγο πεσμενη τη σταθμη του αντιψυκτικου.Οχι πολυ περιπου 0,5 cm κατω απο το max.Πολυ πανω απο το MIN δηλαδη.Το θεμα ειναι οτι μολις ανοιξα το καπακι με το κινητηρα ζεστο ακομα ,βγηκε λιγος αερας και αμεσως η σταθμη ανεβηκε στη γραμμη του max.Ειναι φυσιολογικο αυτο?Ναι.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Σημερα παρατηρησα στο Α5 ,λιγο πεσμενη τη σταθμη του αντιψυκτικου.Οχι πολυ περιπου 0,5 cm κατω απο το max.Πολυ πανω απο το MIN δηλαδη.Το θεμα ειναι οτι μολις ανοιξα το καπακι με το κινητηρα ζεστο ακομα ,βγηκε λιγος αερας και αμεσως η σταθμη ανεβηκε στη γραμμη του max.Ειναι φυσιολογικο αυτο?
Ναι.
-
Δε θυμαμαι αν εχει ξαναμπει.
ElsaWeb - VAG Audi Škoda Seat Volkswagen Online Repair Manuals
http://elsaweb.spaghetticoder.org/ -
Καλησπέρα!!
Πληροφοριακά μπορώ να μάθω τι καταναλώσεις παίζουν σε TT του 99-2000(1.8 /180 ίππους);
Και επίσης, σα συντήρηση ποιο συμφέρει; το TT 99-00 ή το A3 (1.6/105 ίππους) 2004 και μετά;
Τέλος στο ττ ή και στο Α3 μπορώ να βρω imitation ένα ανταλλακτικό που δεν θέλω να το πάρω από αντιπροσωπεία;
Ευχαριστώ πολύ!!
-
Στην α-πεια επισημως εχουν προγραμμα εκπτωτικο για παληα αουντι ωστε και εκτος εγγυησης να εισαι, θελουν να σε δελεασουν να τους τα πηγαινεις εκει. Ρωτα τον Ρωρρη και ζητα του πριν ψωνισεις να σου βγαλει στατους ρηπορτ (κανα 40-αρι) και να στο ελεγξει
Πολλα ανταλλακτικα ειναι κοινα με VW-SKODA-SEAT...οποτε βρισκεις στην αγορα φτηνα, ενω και ανεξαρτητοι εισαγωγεις τα φερνουν σε πολυ καλες τιμες....αρα και ιμιτασιον βρισκεις και πολλα μεταχ ανταλλακτικα σε αφθονια. Εαν χρειαστεις ακριβο ανταλλακτικο, υπαρχει και το η-μπαιη.
Μιλα και με QUATTRO SERVICE στο Χαλανδρι, ειναι προσγειωμενες οι τιμες τους και συζητησιμοι...και εχουν ακρες με φτηνα ΟΕΜ ανταλλακτικα.
http://www.spritmonitor.de/en/ για καταναλωσεις
-
Ευχαριστώ πολύ, με κάλυψες πλήρως!! Δεν ήξερα ότι υπάρχει πρόγραμμα για τα παλιά καν. Καλό το link thanks.
-
Audi A3(8V) 1.4 TFSi 122ps
Επισκέφθηκα την Αυτοκίνηση 2012 και ένα από τα αυτοκίνητα που ήθελα να δω, αρχικά οπτικά. ήταν το νέο Α3. Κυρίως για να συγκρίνω στα δικά μου μάτια το εν λόγω αυτοκίνητο με την επίσης νέα Mercedes A-Klasse. Δεν κρύβω ότι τα αυτοκίνητα του C-seg πάντα με ενδιέφεραν για πολλούς λόγους που δεν είναι τοις παρούσης να αναλύσω.
Καταφθάνω στο περίπτερο της Audi και να σου το ολοκαίνουριο Α3. Υπήρχαν σε διάφορα χρώματα και υπήρχε κόσμος που τα χάζευε. Τα μάτια μου αντίκρισαν ένα σοβαρό αυτοκίνητο, κατά κανόνα όμως αλλά πέραν του δέοντος ακολουθείται το family look της μάρκας στο θέμα εμφάνισης και ειδικά ανφάς. Παρόλαυτα το αμάξι διαφέρει συγκριτικά του προκατόχου του και ευτυχώς δεν συνεχίστηκε το δράμα που έζησα μερικά λεπτά πριν με την περίπτωση της 7ης γενιάς του VW Golf.
Δείχνει νέο μοντέλο εμπρός και πίσω εκτός ίσως από το προφίλ.Δεν ξέρω γιατί αλλά με προσέλκυσε ένα γκρι ανθρακί Α3, το οποίο ήταν 1.8 TFSi 180ps. Με τα σκούρα φανάρια που έχει πίσω γινόταν πολύ ωραίος ο συνδυασμός με το χρώμα. Μύριζε κυρίλα και εμένα αυτό το πράγμα με τραβά όπως μια γόβα Christian Louboutin έλκει μια γυναίκα.
Για να συνεχίσω στο μέσα, είχα ήδη αποδεχτεί θετικά το έξω, είπα αυτό είναι η Audi, τι περίμενες ρε Giuseppe δηλαδή? Δεν μασάω τα λόγια μου λοιπόν και με περίσσιο θράσος δηλώνω πως μου άρεσε, δηλαδή μου αρέσει.Προχωράμε
Κάνω τσουπ στο χερούλι της πόρτας, ορμάω στο κάθισμα του συνοδηγού και κλείνω με δύναμη την πόρτα. Ρε πούστη μου? Αυτοί βελτιώνουν και το κλείσιμο της πόρτας? Κλισέ το να πω πως σφράγισε χρηματοκιβώτιο αλλά όντως σφράγισε. Η αμέσως επόμενη σκέψη, δεν ήταν οι κρυφές ματιές στο ταμπλό και στα όργανα του καντράν αλλά ήταν το κάθισμα. Χωρίς ίχνος υπερβολής είναι ότι καλύτερο υπάρχει στην μικρομεσαία κατηγορία για να τοποθετήσεις το σώμα σου. Δεν είναι τόσο το κούμπωμα μιας και αυτό μπορεί να στο προσφέρει πιθανόν καλύτερα το κάθισμα της νέας 1 series της BMW με το sport pack, αλλά δεν πιστεύεις το πόσο ανατομικό είναι. Ειδικά στην πλάτη είναι σαν να έχεις ανατομικά μαξιλαράκια και πιέζοντας προς τα πίσω αυτά να σου κάνουν μασάζ. Ενώ σε εμφάνιση δεν είναι τίποτα το σπουδαίο, σε κούμπωμα, άνεση και ανατομία είναι για σεμινάριο και δεν κάνω πλάκα. Και το λέω αυτό έχοντας γνώση από τα αντίπαλα δέη.
Ξεπερνάω τις εξαιρετικές εντυπώσεις του καθίσματος και αρχίζω και εστιάζω στο ταμπλό, το οποίο ταμπλό ακολουθεί τη σχεδιαστική φιλοσοφία του Α1 αλλά και του ΤΤ δεύτερης γενιάς. Έχω εκφραστεί στο παρελθόν θετικά για την Α1 φιλοσοφία, ενώ και από τις φωτογραφίες έβλεπα μια θελκτική λιτότητα. Δεν ήταν φλύαρο να το πω αλλιώς. Άψογη ποιότητα σε πάσης φύσεως διακόπτες. Μου άρεσαν πολύ αυτοί των παραθύρων. Όπως υπεράνω κριτικής είναι η συναρμογή κάτι που διαπίστωσα και στο δρόμο. Εντάξει το τιμόνι σχεδιαστικά, κλασσικό Audi, με τις ρυθμίσεις του και κατά τη γνώμη μου μαζί με της Mercedes τα καλύτερα ποιοτικώς και αισθητικώς. Άριστη η πλήρης θέαση των οργάνων του καντράν, τομέας που πονά φερ'ειπείν η 1series. Όπως και τα όργανα που είναι επίσης μια χαρά, πάντα στα πρότυπα της Audi.
Aν οπωσδήποτε έπρεπε να βρω κάτι σαν ψεγάδι αυτό δεν θα αφορά το κατασκευαστικό τμήμα ή το εργονομικό κομμάτι, αλλά μου χτύπησε λίγο άσχημα η διπλή ποτηροθήκη μπροστά από το λεβιέ ταχυτήτων. Δεν έχει καν ένα συρταράκι να κλείνει.Σηκώνομαι από το καταπληκτικό κάθισμα και λέω να περάσω πίσω μου, να δω τι λέει από χώρους εκεί. Για 3dr ήταν ικανοποιητικά και το κυριότερο δεν ήταν κλειστοφοβικά, σε αυτό βοηθά το μεγάλο σχετικά πίσω τζάμι. Ουσιαστικά η εξωτερική θυσία του προφίλ, που δεν είναι κάτι το σπουδαίο σχεδιαστικά, δίνει τα ρέστα από μέσα. Η πρόσβαση στο μπες-βγες βέβαια όντας 1.85 ύψος δεν είναι η ευκολότερη για μένα, για οποιοδήποτε 3dr αυτοκίνητο.
Ξαναπερνώ μια μπροστά να χορτάσω λίγο ακόμη το κάθισμα, το έκανα και σαν συνοδηγός και σαν οδηγός ξανά μανά. Καθισματάρα, τελεία και παύλα. Φτιάχνω λίγο ακόμα τη θέση οδήγησης, παίζω και με το λεβιέ ταχυτήτων και διαπιστώνω σαφή κουμπώματα στο ακίνητο, αλλά όχι με κοντές διαδρομές. Βέβαια εγώ έχω Alfa Romeo οπότε δεν με παίρνει να μιλάω για αποστάσεις ταχυτήτων στην κίνηση του λεβιέ...
Βγαίνω έξω το κοιτάζω ξανά και παραδέχομαι πως ήδη το είχα αποδεχτεί μέσα έξω και ήθελα να περάσω στο stand του προσωπικού να φτιάξω ένα δικό μου Α3 με 140 ίππους, δηλαδή με τον καινούριο 1.4 TFSi με το σύστημα ACT.
Όπερ και εγένετο, αλλά με γείωσαν λέγοντας πως θα μου στείλουν τιμοκατάλογο στο email μου καθώς, εκεί κυρίως σε κατεύθυναν για test drive. Ναι εεεε? Test Drive? Why not λέω και συμπληρώνω τη φόρμα συμμετοχής και χωρίς πολλά πολλά βγαίνω από την έκθεση.Βρίσκω το αντίστοιχο περίπτερο και δίνω τα χαρτιά μου. Το αυτοκίνητο ήδη έλειπε και εγώ ως μανιώδης καπνιστής δίνω ζωή σε ένα Marlboro κόκκινο, το βαρύ. Ήθελα να ξεχαρμανιάσω εδώ που τα λέμε, καθώς αν και μικρή και φτωχή η φετινή έκθεση εγώ μπαφιάζω από τα μπες-βγες, ειδικά όταν υπάρχουν αυτοκίνητου που με ενδιαφέρουν για αγορά.
Σκάει μετά από ένα τέταρτο ένα γκρι ποντικί Α3 1.4 TFSi 122ps. Ήταν το 'δικό μου' Α3 αυτό.
Δεν χάνω χρόνο και πριν προλάβει να ανοίξει την πόρτα ο προηγούμενος έχω πάει από πάνω του και περιμένω να βγει. Άντε χριστιανέ μου!!!..... Ανοίγει η πόρτα, λέμε τα τυπικά, χαρτιά, δίπλωμα etc.. και βουτάω ξανά σε ένα καταπληκτικό κάθισμα ενός Α3. Βρίσκω σε χρόνο dt τις κατάλληλες ρυθμίσεις σε κάθισμα, τιμόνι, καθρέπτες κλπ. Δίπλα μου ο υπεύθυνος και πίσω δεξιά στριμώξαμε έναν 55χρονο 100 κιλών, ναι τον πατέρα μου.Αφού κλείσαμε πόρτες και βάλαμε ζώνες, δε ρωτάω καν και ξεκινάω από μόνος μου. Με κουμπωμένη 1η στο σασμάν(σαφές κούμπωμα), ρολάρω και επί τόπου είδα ότι το γκάζι που πάτησα είχε απόκριση σαν αυτή που έχει ένα μονοπύρηνο android των 200 ευρώ όταν πατάς την εφαρμογή του facebook. Λέω κάτι παίζει εδώ και θυμήθηκα το Audi Drive Select, ένα κουμπάκι στην κεντρική κονσόλα που μέσα στην έκθεση που ρώτησα, μου είπαν ότι αλλάζει την χαρτογράφηση, την αμεσότητα σε τιμόνι και γκάζι κλπ. Ψάχνω αμέσως το Dynamic. Εγώ ρολάριζα ταυτοχρόνως με την 1η και με 10km/h περίπου. Αμέσως μετά την επιλογή του dynamic βυθίζω μερικά χιλιοστά το πόδι μου στο δεξί πεντάλ και διαπίστωσα αμέσως την αλλαγή. Ανάσα ανακούφισης ακολούθησε, το ομολογώ.
Κουμπώνω 2η και 3η. Σαφέστατο κιβώτιο. Μπράβο. Ούτε να σκαλώσει, ούτε να με ενοχλήσει η διαδρομή από 1η σε 2η και 3η.
Αρχίζω και μερικά ζιγκ ζαγκ και βλέπω μετά χαράς αυτά που είχα διαβάσει σε διάφορα άρθρα. Ότι έχει γίνει βελτίωση στην αμεσότητα και την απόκριση του συστήματος διεύθυνσης. Ακόμα και στη θέση της ευθείας ήταν αρκετά καλό, δεδομένου ότι έχουμε περάσει στην εποχή των ηλ. τιμονιών, ρίχνω νερό στο κρασί μου και ξέρω ότι τιμόνι 147 δεν θα βρω, οπότε θα το ευχαριστιέμαι όσο την έχω και έπειτα θα είναι κάτι σαν τα λείψανα του Αγ. Ιωάννη του Ρώσσου, δηλαδή για προσκύνημα.
Τέλος πάντων στο νέο Α3 καταλαβαίνεις πόσο στρίβεις και που πάνε οι εμπρόσθιοι τροχοί.Συνεχίζεται το tour στα δρομάκια του Δυτικού Αερολιμένα Ελληνικού και όπου βρω ευθεία του τα χώνω.
Ο κινητήρας στο dynamic αποδίδει γραμμικά. Τα ξεσπάσματα απουσιάζουν παντελώς. Οι 122 ίπποι φαντάζουν περισσότεροι. Η έκπληξη? Έγινε δουλειά στο θέμα του ήχου. Μια σπορ χροιά εισέρχεται στην καμπίνα, ακόμα και στις 6.500σαλ+, δίχως να γίνεται ενοχλητική. Το ότι αποδίδει γραμμικά που θυμίζει ατμοσφαιρικό κινητήρα είναι γεγονός, αλλά ένα άλλο που επίσης μου έκανε έκπληξη ήταν ότι τα χαρακτηριστικά του ατμοσφαιρικού κινητήρα δεν τα έχει μόνο στη γραμμικότητα, αλλά και στα ψηλά, μιας και δεν ξεφουσκώνει παρά τα λίγα ανακοινώσιμα άλογα. Δεν ξέρω που βγάζει τον κόφτη αλλά θυμάμαι πως 2ες και 3ες τις έφτασα σχεδόν στις 7 χιλιάδες παρά. Είχε καλό άνοιγμα, και εκεί αναρωτήθηκα...Βρε λες αυτή η MQB πλατφόρμα που μας τα έχουν κάνει Τερκενλή τα @@ να είναι όντως ελαφριά? Δεν έχω δει τι έχουν δείξει οι ζυγαριές των περιοδικών αλλά συμβαίνει ένα από τα δύο. Είτε το αμάξι είναι ελαφρύ, είτε έχει καμιά 20αριά άλογα ακόμη και δεν το λένε. Και το λέω αυτό γιατί ήμασταν τρεις νοματαίοι μες την καμπίνα και το clima ήταν ανοιχτό.Εν πάσει περιπτώσει, καλοδεχούμενο όποιο από τα δύο ή ακόμη και συνδυασμός των δυο.
Συνεχίζοντας την πορεία μου ακολουθώντας τις οδηγίες του συνοδού για το που στρίβω για τη βόλτα μας εντός του αεροδρομίου, όπου έβρισκα καμπές το έχωνα. Δεν είναι ενδεικτικό όμως γιατί δεν μιλάμε για Πεντέλη εντός του αεροδρομίου πρώτον, δεύτερον το grip της εκεί ασφάλτου είναι σε υψηλά επίπεδα και τρίτον τα χιλιόμετρα ανά ώρα 60-90 στο κοντέρ, ενώ τα 120 έπιασα σε 2 μικρές ευθειούλες με 3η στο σασμάν.
Έκανα όμως άγαρμπες τιμονιές για να το αποσταθεροποιήσω. Την 1η φορά μου μπήκε το ESP πριν προλάβω να εκτραπώ μερικά cm της πορείας μου....κοινώς δεν έκανε κιχ. Η απόλυτη ασφάλεια ακόμη και για τον πιο ανίδεο. Ξέχασα το ESP On ρε γαμώτο λέω και χώνω το χέρι στην κεντρική κονσόλα για να το απενεργοποιήσω. Όπως και έκανα αλλά αμέσως βλέπω το καταραμένο χέρι του συνοδού μας, να το βάζει στο ΟΝ ξανά λέγοντας μου 'Κύριε απαγορεύεται η απενεργοποίηση του...'
Φτου να πάρει. God damn....Για όλα φταίει και θα φταίει ο Σύριζα εφ'εξής μου έλεγαν, να που βγήκαν αληθινοί όσοι με πιλάτευαν στις εκλογές.
Έτσι είσαι? Θα σε δω στα φρένα, γέλασα μέσα μου χαιρέκακα...Όπως και έγινε μιας και λίγο παρακάτω στο τέλος της ευθείας και με καμιά 120αριά πουσάρωντας την 3η, αυτομάτως το δεξί μου πόδι βγήκε από το sneaker και φόρεσε ένα από δαύτα που φοράνε αυτά τα παλικάρια που στέκονται ακίνητοι στο Σύνταγμα, να δεις..... τσαρούχια λέγονται....Έτσι λοιπόν τοποθέτησα ένα από αυτά πάνω στο μεσαίο πεντάλ. Χεχεχε....Σχεδόν ακινητοποιήθηκα γιατί ακολουθούσε διασταύρωση. Ευκαιρία να γκαζώσω την 1η τώρα. Όμως πριν από αυτό, είχα έκπληξης συνέχεια.
Όχι τόση από αυτήν που είχα νιώσει για την επιτάχυνση αλλά ακόμη περισσότερης μια και η επιβράδυνση με το Α3 είναι ακόμη πιο εντυπωσιακή. Το επανέλαβα 2-3 φορές ακόμη μετά, αλλά σε πιο soft βαθμό και επιβεβαίωσα απλά την πρώτη εντύπωση. Κορυφαία φρένα. Ιδανική διαδρομή πεντάλ και εξαιρετικό αποτέλεσμα φρένου. Το αμάξι βγάζει άγκυρες χωρίς οίκτο. Έτσι άρχισα να πονηρεύομαι ότι τελικά έχει γίνει δουλειά στο βάρος. Μπράβο αναφώνησα. Εκτός των άλλων, μιλάμε για την απόλυτη σταθερότητα. Δεν ένιωσα το παραμικρό στο τιμόνι, όπως ούτε κάποια αποσταθεροποίηση του πίσω μέρους. Εξαιρετικά συμπαγές και μονοκόμματο απότομο φρενάρισμα. Όσοι με ξέρουν, έχω μανία με το φρένο, μιας και μου αρέσει να τα λιώνω. Νίκο τρία είκοσι Ες Άϊ θυμάσαι πως μύριζε η Alfa 147 και στα εμπρός αλλά και στα πίσω φρένα ερχόμενος από Διόνυσο στην Παλαιά Πεντέλη.
Το Α3 λοιπόν μου έδωσε την πεποίθηση πως αν γίνει δικό μου, δεν θα με κρεμάσει στα φρένα. Και αυτό είναι για μένα πολύ σημαντικό. Περιττό να πω ότι δεν μιλάμε για την παρέμβαση ABS, αλλά για καθαρό φρενάρισμα.Είμαι λοιπόν στη διασταύρωση και έχω κουμπώσει 1η πριν να ακινητοποιηθώ εντελώς, σκοπός μου να παίξω λίγο με τις στροφές του κινητήρα και να σανιδώσω αρχικά με ελαφρώς στριμμένες ρόδες και όχι εντελώς, γνωρίζοντας πως κάτι τέτοιο θα αποτύγχανε παταγωδώς ελέω ESP, και έπειτα ισιώνοντας τες. Εκεί αισθάνθηκα την ελαφρά παρέμβαση του antispin καθώς ίσιων όλο και περισσότερο όμως αυτό εξαλειφόταν. Ένα ελαφρύ στρίγλιγμα από τα ελαστικά ακούστηκε, παρόλο την καλή άσφαλτο αλλά και το βάρος με 3 επιβαίνοντες. Χωρίς δράματα στο τιμόνι και με όχι ενοχλητικό τρόπο έφυγα αρκετά γρήγορα από μια διασταύρωση λοιπόν. Αυτό που δεν γνωρίζω είναι το αν το ηλεκτρομπλοκέ ενεργοποιείται μόνο όταν βγεί OFF το ESP. Και το λέω αυτό γιατί μου φάνηκε ότι αυτό δουλεύει και με το ESP στο ON. Καθώς ίσιωνα για να γίνω πιο συγκεκριμένος. Θέλω όμως να το ξαναδώ μιας και σε ένα 15λεπτο τεστ για κάτι που οδηγείς πρώτη φορά παθαίνεις το λεγόμενο overdose πληροφοριών και ενδεχομένως να κάνεις λάθος. Αν συνυπολογίσεις μάλιστα και τον ενθουσιασμό. Εντάξει δεν έκανα κωλοτούμπες τύπου Αντόνιο Σάμαρα(νκ) επειδή οδήγησα ένα 122άλογο Audi, μην τρελαθούμε κιόλας.
Το ίδιο σκηνικό το επανέλαβα όπου μπόρεσα. Γκάζι, τιμονιά αποσταθεροποίησης(μάταια όμως), φρένο, επιτάχυνση.
Πλαισιάρα παρεμπιπτόντως. Στιβαρό, γεροδεμένο, κανένα ίχνος στρέβλωσης του πλαισίου. Επίσης στις τιμονιές είδα ότι το αμάξι δεν πλέει, δηλαδή ο ψηλός όγκος που έχουν όλα τα hatch πίσω δεν πήγε πέρα δώθε. Το αμάξι είναι σφιχτό αλλά η άνεση είναι σε υψηλά επίπεδα. Ειδικά με αυτά τα καθίσματα δεν καταλαβαίνεις Χριστό(emoticon με jesus υπάρχει?)Αφού είχα πάρει μια γεύση από το πως κόβει το τιμόνι, πως επιταχύνει πως επιβραδύνει αλλά και πως πατάει. Αντιλαμβανόμενος ότι η γνωριμία μου με το Α3 πλησιάζει εις την δύση, αφοσιώθηκα με το να παίξω με το λεβYES! αλλάζοντας όλες τις σχέσεις πλην της Rallye(όπισθεν ρε guys...υπάρχει και ποντιακό ανέκδοτο) αλλά
και με το να πέσω σε οποιαδήποτε ανωμαλία(όχι της Julia Alexandrotetoias μωρέ) του οδοστρώματος έβρισκα, για να δω συμπεριφορά, ηχομόνωση αναρτήσεων και το amount του ΓΚΝΤΟΥΠ που θα περάσει μέσα στην καμπίνα.
Πολλάν καλόν μωρέ κουμπαράκια. Άψογο κιβώτιο και στo upshifting & στο downsifting. Κανένα σκάλωμα παρά τα πόσα test drive θα είχαν γίνει πριν το πάρω στα χέρια μου ή πιθανόν κάποια τυχόν υπερθέρμανση στις βαλβολίνες του κιβωτίου από υπερχρησία. Γιατί συμβαίνουν και αυτά σε τέτοιος περιπτώσεις που ένα αμάξι στέκεται εκεί περιμένοντας τους βιαστές του. Πρόβλημα ουδέν.
Αναρτήσεις? Ά Ψ Ο Γ Ε Σ, τελεία και παύλα(2).
Σε συνδυασμό με το ελαφρύ τελικά βάρος, ναι η εσωτερική μου επιτροπή αποφάσεων απεφάνθη ότι τελικά είναι ελαφρύ,
το βελτιωμένο τιμόνι σε κατευθυντικότητα, την απουσία κλίσεων και πλεύσεων, παίρνω όρκο, βάζω το χέρι μου στη φωτιά, την κόβω, την τυλίγω γύρω από το λαιμό, στη δίνω να τη φας άμα πεινάς άμα πεινάς, πως το νέο Α3 το στρίβεις και ακούει ώστε να το βάλεις εκεί που θες, χωρίς δράματα, τραγωδίες ή άλλα είδη αρχαίας θεατρικής τέχνης.
Δηλαδή δηλώνω ευθαρσώς πως φαίνεται ότι μιλάμε για ένα αμάξι με μπροστινή κίνηση και πολύ υψηλά επίπεδα πρόσφυσης.
Επίσης όσοι φτάσατε ως εδώ το διάβασμα θα προσέξατε πως δεν ανέφερα καθόλου για υποστροφή. Επειδή την έψαξα και εγώ, δηλαδή έσκυψα μέσα στους θόλους, κάτω από το σασί, πίσω από την κολόνα του τιμονιού, τίποτα, μάταια. Δεν την βρήκα. Μέχρι και στη μάσκα πήγα να δω ξανά τα σήματα αλλά είχε κάτι κυκλάκια που θυμίζουν Audi. Απόρησα μήπως είναι κάτι άλλο και ο νοών νοείτω.
Αν έχουν και οι παραπάνω εκδόσεις την ίδια χροιά από τον ήχο του κινητήρα και ακόμη καλύτερο, μπορείς να πεις χωρίς να φας τα ΦΑΓΕ που έΦΑΓΕ ο Νταλάρας πως έχει δόσεις σπόρτινες!!!! Ταυτόχρονα χωρίς η γη να είναι επίπεδη, δηλαδή παραμένει ακόμη γλόμπος.Το Test Drive τελείωσε και όσοι απορήσετε, δεν το έχω παραγγείλει...(ακόμη).
Οι φωτογραφίες είναι ευγενική χορηγία της Audi Hellas@facebook
-
μη το παραγγείλεις, πριν δοκιμάσεις κ το λεον
-
αυτό το χρώμα και η μαύρη ζάντα του πάνε πολύ...
-
H σχεδιαστικη γραμμη παραμενει ιδια και εχει δανειστει πολλα απο το Α1 παρα απο το TT. Οχι μονο εξωτερικα αλλα και εσωτερικα. Κατ εμε. Πολυ ομορφο, πραγματικα.
Πως το κανει η audi αυτο ρε παιδια; Το Α3 καλη ωρα μυριζει, εστω και λιγη για καποιους, καινουργιλα με την βασικη σχεδιαστικη του γραμμη ιδια, την ωρα που η vw με το golf απετυχε σε αυτο τον τομεα κανοντας με να ψαχνω τις διαφορες στο find it! που λεει ο λογος. -
Ο χρήστης chemic έγραψε:
μη το παραγγείλεις, πριν δοκιμάσεις κ το λεονΕγώ λέω να το παραγγείλει και να επιμείνει να είναι και 8V!
-
8V πρέπει να είναι μόνο ο 1,2tsi σωστά? Αν δεν κάνω λάθος οι 1,4tsi νομίζω οτι είναι όλοι 16V είτε ώς Twincharged είτε ώς απλό turbo..
-
Ο χρήστης Commissar έγραψε:
8V πρέπει να είναι μόνο ο 1,2tsi σωστά? Αν δεν κάνω λάθος οι 1,4tsi νομίζω οτι είναι όλοι 16V είτε ώς Twincharged είτε ώς απλό turbo..Ακριβώς!
-
Ο χρήστης koubeast έγραψε:
8V πρέπει να είναι μόνο ο 1,2tsi σωστά? Αν δεν κάνω λάθος οι 1,4tsi νομίζω οτι είναι όλοι 16V είτε ώς Twincharged είτε ώς απλό turbo..
Ακριβώς!
σωστα.
παντως οι 1,4 με 120 κ 140 άλογα στα νεα γκολφ, λεον, α3 διαβασα οτι είναι νεοι κινητηρες.
βεβαια στο τολεδο κ ραπιντ με 120 αλογα θα μπουν οι παλιοι 1,4? δεν εχω καταλαβει απο αυτα που εχω διαβασει
twinvcharged λυση δεν προσφέρεται πια στα καινουργια λεον,α3,γκολφ,τολεδο κ ραπιντ. υποθετω πως η καριερα του twincharged έληξε -
Καλησπέρα.
Πως μπορώ με μια πρώτη ματιά να καταλάβω αν ένα Α3 είναι 102 ή 115 άλογα; έχουν αλλού τους κόφτες; έχει κάποια διαφορά το καντράν;
Ευχαριστώ!!
-
Τα 115άρια έχουν 6άρι σασμάν
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
8V πρέπει να είναι μόνο ο 1,2tsi σωστά? Αν δεν κάνω λάθος οι 1,4tsi νομίζω οτι είναι όλοι 16V είτε ώς Twincharged είτε ώς απλό turbo..
Ακριβώς!
σωστα.
παντως οι 1,4 με 120 κ 140 άλογα στα νεα γκολφ, λεον, α3 διαβασα οτι είναι νεοι κινητηρες.
βεβαια στο τολεδο κ ραπιντ με 120 αλογα θα μπουν οι παλιοι 1,4? δεν εχω καταλαβει απο αυτα που εχω διαβασει
twinvcharged λυση δεν προσφέρεται πια στα καινουργια λεον,α3,γκολφ,τολεδο κ ραπιντ. υποθετω πως η καριερα του twincharged έληξεNope... Ο 1.4 / 122ps ειναι 8βαλβιδος. Στα ιδια κυβικα ο 140αρης ειναι 16βαλβιδος.
Κατα τα αλλα ισχυει οτι περα απο την ιδια ονομαστικη δυναμη που αφορα ακομα και τον 122αρι, προκειται για νεο αλουμινενιο συνολο με κωδικο Ε211 αντι Ε111, με ελαφρυτερο στροφαλο αλλα και αλλα κινουμενα μερη, ρουλεμαν μειωμενης τριβης, νεα πολλ/λη εξαγωγης ενσωματωμενη στην κυλινδροκεφαλη, και νεα αντλια λαδιου. Επιπλεον λογο της πιο κομπακτ διαστασης μαζι με τα περιφερειακα, ειναι τοποθετημενος με κλιση 12 μοιρων προς τον καθρεπτη (το χωρισμα αναμεσα στον χωρο του κινητηρα και της καμπινας).
Συνολικα ο 140αρης με το συστημα ACT, ειναι ελαφρυτερος κατα 40κιλα απο τον twincharger, ζυγιζοντας μολις 107κιλα... -
8βαλβιδος ο νεος 120αρης 1400 λοιπόν
αλλη μια αλλαγή είναι ότι η vag επέστρεψε στους ιμάντες καταργώντας τη καδένα -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
8V πρέπει να είναι μόνο ο 1,2tsi σωστά? Αν δεν κάνω λάθος οι 1,4tsi νομίζω οτι είναι όλοι 16V είτε ώς Twincharged είτε ώς απλό turbo..
Ακριβώς!
σωστα.
παντως οι 1,4 με 120 κ 140 άλογα στα νεα γκολφ, λεον, α3 διαβασα οτι είναι νεοι κινητηρες.
βεβαια στο τολεδο κ ραπιντ με 120 αλογα θα μπουν οι παλιοι 1,4? δεν εχω καταλαβει απο αυτα που εχω διαβασει
twinvcharged λυση δεν προσφέρεται πια στα καινουργια λεον,α3,γκολφ,τολεδο κ ραπιντ. υποθετω πως η καριερα του twincharged έληξεNope... Ο 1.4 / 122ps ειναι 8βαλβιδος. Στα ιδια κυβικα ο 140αρης ειναι 16βαλβιδος.
Κατα τα αλλα ισχυει οτι περα απο την ιδια ονομαστικη δυναμη που αφορα ακομα και τον 122αρι, προκειται για νεο αλουμινενιο συνολο με κωδικο Ε211 αντι Ε111, με ελαφρυτερο στροφαλο αλλα και αλλα κινουμενα μερη, ρουλεμαν μειωμενης τριβης, νεα πολλ/λη εξαγωγης ενσωματωμενη στην κυλινδροκεφαλη, και νεα αντλια λαδιου. Επιπλεον λογο της πιο κομπακτ διαστασης μαζι με τα περιφερειακα, ειναι τοποθετημενος με κλιση 12 μοιρων προς τον καθρεπτη (το χωρισμα αναμεσα στον χωρο του κινητηρα και της καμπινας).
Συνολικα ο 140αρης με το συστημα ACT, ειναι ελαφρυτερος κατα 40κιλα απο τον twincharger, ζυγιζοντας μολις 107κιλα...Όταν έγραψα Audi A3 (8V) εννοούσα το μοντέλο 8V, καθώς το 8P είναι το προηγούμενο.
Γρηγόρη ο κινητήρας 1.4TFSi 122ps είναι 16βάλβιδος νομίζω. Ψάξε το λίγο καλύτερα. -
Ο χρήστης koubeast έγραψε:
Τα 115άρια έχουν 6άρι σασμάνΕυχαριστώ!!
AUDI FORUM