-
Ψαχνω το τελευταιο καιρο για λαδια για το Α5.Μαλλον θα τα αλλαξω εκτος αντιπροσωπειας.
Η 'ευκολη' λυση ειναι τα γνωστα και μη εξαιρετεα Castrol EDJE 5-30 .Τα βρισκω 12,5 ευρω στο Λαμπριανιδη ,εχει παρει ψωνισει κανεις αλλος απο εκει?Το φθηνοτερο που βρηκα αλλου ηταν 17!Στο net ερχεται σχεδον το ιδιο με το Λαμπριανιδη αν υπολογισεις και μεταφορικα.
Υπαρχει καμια αλλη καλη προταση τοσο για λαδι οσο και για καταστημα?
Με το φιλτρο λαδιου τι να κανω ?Να βαλω το ¨γνησιο'? -
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Ψαχνω το τελευταιο καιρο για λαδια για το Α5.Μαλλον θα τα αλλαξω εκτος αντιπροσωπειας.
Η 'ευκολη' λυση ειναι τα γνωστα και μη εξαιρετεα Castrol EDJE 5-30 .Τα βρισκω 12,5 ευρω στο Λαμπριανιδη ,εχει παρει ψωνισει κανεις αλλος απο εκει?Το φθηνοτερο που βρηκα αλλου ηταν 17!Στο net ερχεται σχεδον το ιδιο με το Λαμπριανιδη αν υπολογισεις και μεταφορικα.
Υπαρχει καμια αλλη καλη προταση τοσο για λαδι οσο και για καταστημα?
Με το φιλτρο λαδιου τι να κανω ?Να βαλω το ¨γνησιο'?Υπάρχουν και τα Mobil ESP Formula 5W-30. Λίγο καλύτερο από το εξίσου κορυφαίο edge 5-30.
12.5 το λίτρο στον trade-wind, 60 ευρώ το 5λιτρο.
Εγώ ψωνίζω από εκεί. -
Τις 2 τελευταίες αλλαγές στο Q5 με λάδια από το Λαμπριανίδη τις έκανα. Είχα τις υποψίες μου λόγω πολύ χαμηλής τιμής σε σχέση με όλους τους άλλους, αλλά μέχρι στιγμής δεν έχω αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα. Φίλτρο μπορείς να πάρεις επίσης από εκεί, Mann κατά προτίμηση, αλλά δεν έχει σχεδόν καθόλου διαφορά στην τιμή με αυτό που χρησιμοποιεί η αντιπροσωπεία που δεν αποκλείεται να είναι κι αυτό Mann.
-
Το amazon to πουλαει 46 ευρω το 4λιτρο,βγαινει δηλαδη 11,5 ευρω το λιτρο.Ακομα φθηνοτερα δηλαδη.
Μαλλον θα τα παρω απο το trad.Τοσος κοσμος αγοραζει πλεον απο εκει...Δεν εχει ακουστει ποτε κανενα θεμα.Επισης οι περισσοτεροι που αγοραζουν απο εκει ειναι σχετικα ψαγμενοι οποτε αν υπηρχει καποιο ζητημα κατι θα ειχαμε ακουσει.Ετσι δεν ειναι? -
Ένας φίλος έχει Audi A31,8Tquatro και μου λέει ότι σφυρίζουν συνέχεια τα φρένα του σε χαμηλές ταχύτητες με ελαφρύ πάτημα φρένου.
Άλλαξε τακάκια (στην Audi)και συνεχίζει το πρόβλημα.γνωρίζει κανείς κάτι;Sent from my iPhone because I was so f@cking lazy to use my Mac.
-
-
It will grow up on me......αλλα το καγκουρεψαν λίγο, ιδίως στο προφυλακτηρα μπροστά.
Θα μου πείτε, πάρτο μαύρο! -
Ο χρήστης limited_one έγραψε:
Ένας φίλος έχει Audi A31,8Tquatro και μου λέει ότι σφυρίζουν συνέχεια τα φρένα του σε χαμηλές ταχύτητες με ελαφρύ πάτημα φρένου.
Άλλαξε τακάκια (στην Audi)και συνεχίζει το πρόβλημα.γνωρίζει κανείς κάτι;Sent from my iPhone because I was so f@cking lazy to use my Mac.
Να μην τα ζεσταίνει πες του, μετά από πίεση στο φανάρι πχ
Μπορεί φυσικά να είναι και θέμα πάστας , αλλά συνήθως είναι λόγω ζέστης
-
Thanks Qsis
Θα το μεταφέρω! -
Παίδες εγώ τρελένομαι για όλα τα μοντέλα της audi εκτός από το Α2.Ίσως να φτάει και το ότι μεγάλωσα σε οικογένεια γερμανόφιλων(προς τα αμάξια VW kai Audi)..
-
Nαι αλλά το σκυλί είναι εγγλέζικο. Πως κι έτσι?
-
Πως και έτσι σε audi??δεν ξέρω να σου πω την αλήθεια.από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου η οικογένοια μου,ο θείος μου κτλ όλοι είχαν από VAG(κυρίως golf).τώρα έχω το Α3 S/B 1.6 FSI,ακλό αμάξι αλλά θα προτειμούσα το 2.0 TDI!
-
Ο χρήστης pointer έγραψε:
Παίδες εγώ τρελένομαι για όλα τα μοντέλα της audi εκτός από το Α2.Ίσως να φτάει και το ότι μεγάλωσα σε οικογένεια γερμανόφιλων(προς τα αμάξια VW kai Audi)..αν σου αρεσει εστω κ ενα μοντελο αουντι,λογικο να σου αρεσουν κ ολα τα υπολοιπα.παραλλαγες στο ιδιο μοτιβο ειναι.βλεπε,σμικρυνση,ξεχειλωμα κτλ.
το α2 οντως ξεχωριζει. -
συνήθως προτειμώ τα μικρομεσαία τύπου Α3 κυρίως λόγω σχήματος.
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Ένας φίλος έχει Audi A31,8Tquatro και μου λέει ότι σφυρίζουν συνέχεια τα φρένα του σε χαμηλές ταχύτητες με ελαφρύ πάτημα φρένου.
Άλλαξε τακάκια (στην Audi) και συνεχίζει το πρόβλημα.γνωρίζει κανείς κάτι;Sent from my iPhone because I was so f@cking lazy to use my Mac.
Να μην τα ζεσταίνει πες του, μετά από πίεση στο φανάρι πχ
Μπορεί φυσικά να είναι και θέμα πάστας , αλλά συνήθως είναι λόγω ζέστης
Ας δοκιμάσει και το εξής: από 100-120 χλμ ας κάνει μερικά 'γερά' φρεναρίσματα και ίσως σταματήσει το σφύριγμα (όχι για πολύ βέβαια). Είναι και θέμα πάστας όπως λέει ο qsis αλλά και επαφής του τακακίου με τη δαγκάνα. Πολλές φορές το πρόβλημα λύνεται μόνο με αλλαγή με άλλη μάρκα (αν και τα εργοστασιακά δεν πολυκάνουν θόρυβο συνήθως).
-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Ας δοκιμάσει και το εξής: από 100-120 χλμ ας κάνει μερικά 'γερά' φρεναρίσματα και ίσως σταματήσει το σφύριγμα (όχι για πολύ βέβαια). Είναι και θέμα πάστας όπως λέει ο qsis αλλά και επαφής του τακακίου με τη δαγκάνα. Πολλές φορές το πρόβλημα λύνεται μόνο με αλλαγή με άλλη μάρκα (αν και τα εργοστασιακά δεν πολυκάνουν θόρυβο συνήθως).
θέλεις να πεις τα εργοστασιακά δεν κάνουν θόρυβο ΚΑΘΟΛΟΥ !!εγ'ω μια φορά έβλα από εξωτερικό συνεργείο και το σκυλο μετάνιωσα!με το που έβαλα τα εργοστασιακά τέλος και οι θόρυβοι και όλα.
-
Ο χρήστης pointer έγραψε:
Ας δοκιμάσει και το εξής: από 100-120 χλμ ας κάνει μερικά 'γερά' φρεναρίσματα και ίσως σταματήσει το σφύριγμα (όχι για πολύ βέβαια). Είναι και θέμα πάστας όπως λέει ο qsis αλλά και επαφής του τακακίου με τη δαγκάνα. Πολλές φορές το πρόβλημα λύνεται μόνο με αλλαγή με άλλη μάρκα (αν και τα εργοστασιακά δεν πολυκάνουν θόρυβο συνήθως).
θέλεις να πεις τα εργοστασιακά δεν κάνουν θόρυβο ΚΑΘΟΛΟΥ !!εγ'ω μια φορά έβλα από εξωτερικό συνεργείο και το σκυλο μετάνιωσα!με το που έβαλα τα εργοστασιακά τέλος και οι θόρυβοι και όλα.
Το φιλαράκι μου πάντως φοράει φρένα από συνεργείο αντιπροσωπείας Audi στο αυτοκίνητό του Και επιμένω οτι απλά φταίει η οικολογική γόμα
-
Ρωτησα σε αντιπροσωπεια για αλλαγη λαδιων και φιλτρου και μου ειπαν πανω απο 150 ευρω.
Χρεωνουν λεει τα fuchs Titan 25 ευρω το λιτρο!! 25 ευρω το φιλτρο !!και αλλα 18 ευρω εργασια!!
Τα ειδα ολα!Ειδικα η τιμη για τα λαδια ειναι τραγικη!μηπως εκαναν λαθος? -
Όχι δεν κάνουν λάθος, τόσα ζητάνε! Αγόρασε τα λάδια και το φίλτρο μόνος σου και πήγαινε στην αντιπροσωπεία να σου τα αλλάξουν. Θα πληρώσεις μόνον την εργασία.
Το βάρεσα με το Defy μου
-
σε A3 1.6 Ambition πόσο λέτε να έχεουν τα αμορτισέρ(εργοστασιακά)??Σκέφτομαι για αλλαγή..
AUDI FORUM