-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Δεν χρειάζεται να ξέρω τίποτα! Για ότι αυτοκίνητο μιλάω σημαίνει ότι του χω κάνει τις απαραίτητες δοκιμές! Η 316 μπορεί να σούρνεται στην ευθεία αλλά αν βρεις γλιστερό δρόμο (πράγμα εύκολο στη χώρα μας) και λίγο φθαρμένο ελαστικό μπορείς να παίξεις λίιιγο. Με το Α4 και ένα κιβώτιο κουμπιά ( ) να χεις πάρει πάλι θα σου προκαλέσει το ίδιο ενδιαφέρον με μια διάλεξη του Μπαμπινιώτη!Κοιτά πως συμπεριφέρεται στο όριο ένα βαρετό, μπροστοκίνητο και άχαρο Α4 κύριε έμπειρε δοκιμαστά
-
Ο χρήστης saxo_1100 έγραψε:
Δεν χρειάζεται να ξέρω τίποτα! Για ότι αυτοκίνητο μιλάω σημαίνει ότι του χω κάνει τις απαραίτητες δοκιμές! Η 316 μπορεί να σούρνεται στην ευθεία αλλά αν βρεις γλιστερό δρόμο (πράγμα εύκολο στη χώρα μας) και λίγο φθαρμένο ελαστικό μπορείς να παίξεις λίιιγο. Με το Α4 και ένα κιβώτιο κουμπιά ( ) να χεις πάρει πάλι θα σου προκαλέσει το ίδιο ενδιαφέρον με μια διάλεξη του Μπαμπινιώτη!
Κοιτά πως συμπεριφέρεται στο όριο ένα βαρετό, μπροστοκίνητο και άχαρο Α4 κύριε έμπειρε δοκιμαστά
Ναι ωραία...και τι θέλει να μας δείξει το video αυτό?
Μάλλον οτι το προηγούμενο βράδυ κοιμήθηκε με αράπη...η μήπως ότι τα βαρετά Audi μπορούν να γίνουν επικίνδυνα ακόμα και σε μία στεγνή ανοιχτή καμπή που οποιοδήποτε αμάξι την περνάει με τελικές?
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Η διαφορά μεταξύ AUDI & BMWΚαλό!
Διαφήμιση για το τιμόνι έχουν?
-
Ρε παιδιά αυτή η εικόνα είναι διαφήμηση της BMW και το μήνυμα που περνάει είναι οτι και με αυτές τις συνθήκες ακόμα και το παρκάρισμα στο γκαράζ σας μπορεί να είναι διασκέδαση.
Επίσης θα έπρεπε να είχε πάνω απο το κάθε αμάξι μια λεζάντα που θα έγραφε...για την εξής BMW 'HUSBAND' και για το AUDI 'WIFE'
RWD Ruleeeeesssss!!!!!
-
Ο χρήστης RXristos έγραψε:
Ρε παιδιά αυτή η εικόνα είναι διαφήμηση της BMW και το μήνυμα που περνάει είναι οτι και με αυτές τις συνθήκες ακόμα και το παρκάρισμα στο γκαράζ σας μπορεί να είναι διασκέδαση.Τρελή ερμηνεία...Πρέπει να στείλεις την ιδέα σου στο τμήμα διαφημίσεων της BMW.
-
Ο χρήστης saxo_1100 έγραψε:
Δεν χρειάζεται να ξέρω τίποτα! Για ότι αυτοκίνητο μιλάω σημαίνει ότι του χω κάνει τις απαραίτητες δοκιμές! Η 316 μπορεί να σούρνεται στην ευθεία αλλά αν βρεις γλιστερό δρόμο (πράγμα εύκολο στη χώρα μας) και λίγο φθαρμένο ελαστικό μπορείς να παίξεις λίιιγο. Με το Α4 και ένα κιβώτιο κουμπιά ( ) να χεις πάρει πάλι θα σου προκαλέσει το ίδιο ενδιαφέρον με μια διάλεξη του Μπαμπινιώτη!
Κοιτά πως συμπεριφέρεται στο όριο ένα βαρετό, μπροστοκίνητο και άχαρο Α4 κύριε έμπειρε δοκιμαστά
Τα ίδια έλεγε και ο γαμπρός μου και προχθες σε μια γλιστερή στροφή έκανε με την 316 πλαγιομετωπική με φορτηγάκι και το έβγαλε off. Η πλάκα ήταν ότι όταν το πήρε στα ίδια λεφτά έπαιρνε Α4 1.8ΤQ αλλά στην επαρχεία δεν είχε αναγνώριση το Audi
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
δηλαδη οποιοδηποτε Α4 δεν ειναι καλυτερο απο την 316?
Οποιοδήποτε Α4 με κίνηση μπροστά ΝΑΙ το θεωρώ χειρότερο από μια ελεεινή 316!
Στους τυφλούς ο μονόφθαλμος...τι να κάνουμε...**edit [mod] **edit
-
Ο χρήστης RXristos έγραψε:
RWD Ruleeeeesssss!!!!!Δεν είπε κανείς το αντίθετο για την πισωκίνηση και πιστεύω ότι όλοι ξέρουν ότι έχεις την απόλαυση εγγυημένη.Αλλά νομίζω ότι η 3αρα θέλει πάνω από 150 άλογα για να δείξει τις πραγματικές της ικανότητες.
Όντως η BMW έχει εξαιρετικό τιμόνι και μετά του Audi θέλει συνήθεια....(ακόμα και στο δικό μου που έχει υδραυλική υποβοήθηση και όχι ηλεκτρομηχανική.)
Αλλά όταν μιλάμε για 316 και Α4 1.8Τ(καινούργια)τότε υπερέχει το Audi και όχι η BMW καθώς είναι καλύτερο πακέτο σαν αυτοκίνητο και ναι δεν είναι άσχημο στο δρόμο και το καινούργιο Α4 είναι πολύ βελτιωμένο.Τι να κάνουμε δεν είναι πισωκίνητο αλλά μην το παρακάνουμε κιόλας.Για τους υπόλοιπους τομείς δεν θα μιλήσω γιατί η BMW δεν μπορεί να το κοντράρει.(Εκτός από την ποιότητα που έχει καλύτερη η BMW καθώς στο νέο Α4 έγινε...έκπτωση). -
Ο χρήστης vartan έγραψε:
(Εκτός από την ποιότητα που έχει καλύτερη η BMW καθώς στο νέο Α4 έγινε...έκπτωση).Σε αυτό που λες διαφωνώ εν μέρει...
Ναι υπάρχει μερική έκπτωση στην απτή ποιότητα του εσωτερικού ενός καινούριου Α4 αλλά από κάπου έπρεπε να εξοικονομηθεί και βάρος... το Β8 είναι πολύ μεγαλύτερο αυτοκίνητο σε διαστάσεις από τα Β5-7, αλλά η αύξηση του βάρους είναι αναλογικά μικρή...
-
Ο χρήστης saxo_1100 έγραψε:
Δεν χρειάζεται να ξέρω τίποτα! Για ότι αυτοκίνητο μιλάω σημαίνει ότι του χω κάνει τις απαραίτητες δοκιμές! Η 316 μπορεί να σούρνεται στην ευθεία αλλά αν βρεις γλιστερό δρόμο (πράγμα εύκολο στη χώρα μας) και λίγο φθαρμένο ελαστικό μπορείς να παίξεις λίιιγο. Με το Α4 και ένα κιβώτιο κουμπιά ( ) να χεις πάρει πάλι θα σου προκαλέσει το ίδιο ενδιαφέρον με μια διάλεξη του Μπαμπινιώτη!
Κοιτά πως συμπεριφέρεται στο όριο ένα βαρετό, μπροστοκίνητο και άχαρο Α4 κύριε έμπειρε δοκιμαστά
Α4 του '95
-
**Ward's 10 Best Engines Awards for 2010 **
2.0L TFSI Turbocharged DOHC I-4 (Audi A4)
3.0L TFSI Supercharged DOHC V-6 (Audi S4)
3.0L DOHC I-6 Turbodiesel (BMW 335d)
2.5L DOHC I-4 Hybrid (Ford Fusion Hybrid)
3.5L EcoBoost Turbocharged DOHC V-6 (Ford Taurus SHO)
2.4L Ecotec DOHC I-4 (Chevrolet Equinox)
4.6L Tau DOHC V-8 (Hyundai Genesis)
2.5L Turbocharged DOHC H-4 (Subaru Legacy 2.5GT)
1.8L DOHC I-4 Hybrid (Toyota Prius)
2.0L SOHC I-4 Turbodiesel (Volkswagen Jetta SportWagen TDI) also standard in Audi A3 2.0 TDI -
Ο χρήστης technik έγραψε:
Δεν χρειάζεται να ξέρω τίποτα! Για ότι αυτοκίνητο μιλάω σημαίνει ότι του χω κάνει τις απαραίτητες δοκιμές! Η 316 μπορεί να σούρνεται στην ευθεία αλλά αν βρεις γλιστερό δρόμο (πράγμα εύκολο στη χώρα μας) και λίγο φθαρμένο ελαστικό μπορείς να παίξεις λίιιγο. Με το Α4 και ένα κιβώτιο κουμπιά ( ) να χεις πάρει πάλι θα σου προκαλέσει το ίδιο ενδιαφέρον με μια διάλεξη του Μπαμπινιώτη!
Κοιτά πως συμπεριφέρεται στο όριο ένα βαρετό, μπροστοκίνητο και άχαρο Α4 κύριε έμπειρε δοκιμαστά
Α4 του '95
Την εποχή που άλλα αυτοκίνητα με αυτά τα χιλιόμετρα, θα έσπερναν τον τρόμο
-
Ό,τι να ναι... Έφτασε δηλαδή έτσι εύκολα στο όριο του ένα Α4; Και αυτό το λέτε για καλό;
-
Το μονο συμπερασμα απο αυτο το βιντεο ειναι ποσο καλος οδηγος ειναι το παλικαρι που ειχε αυτη την αντιδραση....
-
E μα...
-
Στο 0:52 φαίνεται ότι κάτι υπάρχει στο δρόμο (νερό, λάδια?)... όσο για τα χιλιόμετρα, πήγαινε με πολλά αν κρίνω από την ταχύτητα που προσπερνάει τις διακεκομμένες...
Σίγουρα πάντως πήγαινε πιο πολλά από αυτό το μπροστοκίνητο και ελαφρύτερο 206 που έχει κλειδώσει τροχούς με ένα φλικ του τιμονιού ή από αυτή την καλοζυγισμένη και πισωκίνητη Compact που κοντεύει να τρακάρει με κόφτη 2ας
-
καπου ειχα διαβασει,δεν θυμαμαι αν ηταν στα σχολια του βιντεο,οτι ειχε φαγωμενα λαστιχα και ηταν λιγο υγρος ο δρομος!...δεν μπορω να φανταστω αλλον λογο να φυγει απο μια τετοια στροφη με τοσα που ετρεχε...αν εφευγε ετσι το αμαξι τοτε οδηγω επικινδυνα!
-
Δεν το πόσταρα για να δείξω πόσο εύκολα φεύγει, αλλά πόσο εύκολα μαζεύεται...
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
**Ward's 10 Best Engines Awards for 2010 **2.0L TFSI Turbocharged DOHC I-4 (Audi A4)
3.0L TFSI Supercharged DOHC V-6 (Audi S4)
3.0L DOHC I-6 Turbodiesel (BMW 335d)
2.5L DOHC I-4 Hybrid (Ford Fusion Hybrid)
3.5L EcoBoost Turbocharged DOHC V-6 (Ford Taurus SHO)
2.4L Ecotec DOHC I-4 (Chevrolet Equinox)
4.6L Tau DOHC V-8 (Hyundai Genesis)
2.5L Turbocharged DOHC H-4 (Subaru Legacy 2.5GT)
1.8L DOHC I-4 Hybrid (Toyota Prius)
2.0L SOHC I-4 Turbodiesel (Volkswagen Jetta SportWagen TDI) also standard in Audi A3 2.0 TDIαντε επιτελους εδωσαν βραβειο στο μοτερ του s4
περιμενα να το παρει παλι η bmw , αλλα τελικα δεν ειναι τοσο σικε
-
Ο χρήστης saxo_1100 έγραψε:
Δεν το πόσταρα για να δείξω πόσο εύκολα φεύγει, αλλά πόσο εύκολα μαζεύεται...αυτο δεν ειναι quattro?
AUDI FORUM