Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    AUDI FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. AUDI FORUM
    • 1
    • 2
    • 131
    • 132
    • 133
    • 134
    • 135
    • 358
    • 359
    • 133 / 359
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    76
    7177
    87463
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      mivec_power last edited by

      Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
      Δεν χρειάζεται να ξέρω τίποτα! Για ότι αυτοκίνητο μιλάω σημαίνει ότι του χω κάνει τις απαραίτητες δοκιμές! Η 316 μπορεί να σούρνεται στην ευθεία αλλά αν βρεις γλιστερό δρόμο (πράγμα εύκολο στη χώρα μας) και λίγο φθαρμένο ελαστικό μπορείς να παίξεις λίιιγο. Με το Α4 και ένα κιβώτιο κουμπιά ( ) να χεις πάρει πάλι θα σου προκαλέσει το ίδιο ενδιαφέρον με μια διάλεξη του Μπαμπινιώτη!

      Κοιτά πως συμπεριφέρεται στο όριο ένα βαρετό, μπροστοκίνητο και άχαρο Α4 κύριε έμπειρε δοκιμαστά

      Youtube Video

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • R
        rxristos last edited by

        Ο χρήστης saxo_1100 έγραψε:

        Δεν χρειάζεται να ξέρω τίποτα! Για ότι αυτοκίνητο μιλάω σημαίνει ότι του χω κάνει τις απαραίτητες δοκιμές! Η 316 μπορεί να σούρνεται στην ευθεία αλλά αν βρεις γλιστερό δρόμο (πράγμα εύκολο στη χώρα μας) και λίγο φθαρμένο ελαστικό μπορείς να παίξεις λίιιγο. Με το Α4 και ένα κιβώτιο κουμπιά ( ) να χεις πάρει πάλι θα σου προκαλέσει το ίδιο ενδιαφέρον με μια διάλεξη του Μπαμπινιώτη!

        Κοιτά πως συμπεριφέρεται στο όριο ένα βαρετό, μπροστοκίνητο και άχαρο Α4 κύριε έμπειρε δοκιμαστά

        Youtube Video

        Ναι ωραία...και τι θέλει να μας δείξει το video αυτό?
        Μάλλον οτι το προηγούμενο βράδυ κοιμήθηκε με αράπη...

        η μήπως ότι τα βαρετά Audi μπορούν να γίνουν επικίνδυνα ακόμα και σε μία στεγνή ανοιχτή καμπή που οποιοδήποτε αμάξι την περνάει με τελικές?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nikos last edited by

          Ο χρήστης technik έγραψε:
          Η διαφορά μεταξύ AUDI & BMW

          http://forums.fourtitude.com/zerothread?id=4678795

          Καλό!

          Διαφήμιση για το τιμόνι έχουν?

          Nikos @ YouTube

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • R
            rxristos last edited by

            Ρε παιδιά αυτή η εικόνα είναι διαφήμηση της BMW και το μήνυμα που περνάει είναι οτι και με αυτές τις συνθήκες ακόμα και το παρκάρισμα στο γκαράζ σας μπορεί να είναι διασκέδαση.

            Επίσης θα έπρεπε να είχε πάνω απο το κάθε αμάξι μια λεζάντα που θα έγραφε...για την εξής BMW 'HUSBAND' και για το AUDI 'WIFE'

            RWD Ruleeeeesssss!!!!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kavoyras last edited by

              Ο χρήστης RXristos έγραψε:
              Ρε παιδιά αυτή η εικόνα είναι διαφήμηση της BMW και το μήνυμα που περνάει είναι οτι και με αυτές τις συνθήκες ακόμα και το παρκάρισμα στο γκαράζ σας μπορεί να είναι διασκέδαση.

              Τρελή ερμηνεία...Πρέπει να στείλεις την ιδέα σου στο τμήμα διαφημίσεων της BMW.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                cpp last edited by

                Ο χρήστης saxo_1100 έγραψε:

                Δεν χρειάζεται να ξέρω τίποτα! Για ότι αυτοκίνητο μιλάω σημαίνει ότι του χω κάνει τις απαραίτητες δοκιμές! Η 316 μπορεί να σούρνεται στην ευθεία αλλά αν βρεις γλιστερό δρόμο (πράγμα εύκολο στη χώρα μας) και λίγο φθαρμένο ελαστικό μπορείς να παίξεις λίιιγο. Με το Α4 και ένα κιβώτιο κουμπιά ( ) να χεις πάρει πάλι θα σου προκαλέσει το ίδιο ενδιαφέρον με μια διάλεξη του Μπαμπινιώτη!

                Κοιτά πως συμπεριφέρεται στο όριο ένα βαρετό, μπροστοκίνητο και άχαρο Α4 κύριε έμπειρε δοκιμαστά

                Youtube Video

                Τα ίδια έλεγε και ο γαμπρός μου και προχθες σε μια γλιστερή στροφή έκανε με την 316 πλαγιομετωπική με φορτηγάκι και το έβγαλε off. Η πλάκα ήταν ότι όταν το πήρε στα ίδια λεφτά έπαιρνε Α4 1.8ΤQ αλλά στην επαρχεία δεν είχε αναγνώριση το Audi

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  mivec_power last edited by

                  Ο χρήστης stefan147 έγραψε:

                  δηλαδη οποιοδηποτε Α4 δεν ειναι καλυτερο απο την 316?

                  Οποιοδήποτε Α4 με κίνηση μπροστά ΝΑΙ το θεωρώ χειρότερο από μια ελεεινή 316!
                  Στους τυφλούς ο μονόφθαλμος...τι να κάνουμε...

                  **edit [mod] **edit

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • V
                    vartan last edited by

                    Ο χρήστης RXristos έγραψε:
                    RWD Ruleeeeesssss!!!!!

                    Δεν είπε κανείς το αντίθετο για την πισωκίνηση και πιστεύω ότι όλοι ξέρουν ότι έχεις την απόλαυση εγγυημένη.Αλλά νομίζω ότι η 3αρα θέλει πάνω από 150 άλογα για να δείξει τις πραγματικές της ικανότητες.
                    Όντως η BMW έχει εξαιρετικό τιμόνι και μετά του Audi θέλει συνήθεια....(ακόμα και στο δικό μου που έχει υδραυλική υποβοήθηση και όχι ηλεκτρομηχανική.)
                    Αλλά όταν μιλάμε για 316 και Α4 1.8Τ(καινούργια)τότε υπερέχει το Audi και όχι η BMW καθώς είναι καλύτερο πακέτο σαν αυτοκίνητο και ναι δεν είναι άσχημο στο δρόμο και το καινούργιο Α4 είναι πολύ βελτιωμένο.Τι να κάνουμε δεν είναι πισωκίνητο αλλά μην το παρακάνουμε κιόλας.Για τους υπόλοιπους τομείς δεν θα μιλήσω γιατί η BMW δεν μπορεί να το κοντράρει.(Εκτός από την ποιότητα που έχει καλύτερη η BMW καθώς στο νέο Α4 έγινε...έκπτωση).

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      mivec_power last edited by

                      Ο χρήστης vartan έγραψε:
                      (Εκτός από την ποιότητα που έχει καλύτερη η BMW καθώς στο νέο Α4 έγινε...έκπτωση).

                      Σε αυτό που λες διαφωνώ εν μέρει...

                      Ναι υπάρχει μερική έκπτωση στην απτή ποιότητα του εσωτερικού ενός καινούριου Α4 αλλά από κάπου έπρεπε να εξοικονομηθεί και βάρος... το Β8 είναι πολύ μεγαλύτερο αυτοκίνητο σε διαστάσεις από τα Β5-7, αλλά η αύξηση του βάρους είναι αναλογικά μικρή...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        technik last edited by

                        Ο χρήστης saxo_1100 έγραψε:

                        Δεν χρειάζεται να ξέρω τίποτα! Για ότι αυτοκίνητο μιλάω σημαίνει ότι του χω κάνει τις απαραίτητες δοκιμές! Η 316 μπορεί να σούρνεται στην ευθεία αλλά αν βρεις γλιστερό δρόμο (πράγμα εύκολο στη χώρα μας) και λίγο φθαρμένο ελαστικό μπορείς να παίξεις λίιιγο. Με το Α4 και ένα κιβώτιο κουμπιά ( ) να χεις πάρει πάλι θα σου προκαλέσει το ίδιο ενδιαφέρον με μια διάλεξη του Μπαμπινιώτη!

                        Κοιτά πως συμπεριφέρεται στο όριο ένα βαρετό, μπροστοκίνητο και άχαρο Α4 κύριε έμπειρε δοκιμαστά

                        Youtube Video

                        Α4 του '95

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          technik last edited by

                          **Ward's 10 Best Engines Awards for 2010 **

                          2.0L TFSI Turbocharged DOHC I-4 (Audi A4)
                          3.0L TFSI Supercharged DOHC V-6 (Audi S4)
                          3.0L DOHC I-6 Turbodiesel (BMW 335d)
                          2.5L DOHC I-4 Hybrid (Ford Fusion Hybrid)
                          3.5L EcoBoost Turbocharged DOHC V-6 (Ford Taurus SHO)
                          2.4L Ecotec DOHC I-4 (Chevrolet Equinox)
                          4.6L Tau DOHC V-8 (Hyundai Genesis)
                          2.5L Turbocharged DOHC H-4 (Subaru Legacy 2.5GT)
                          1.8L DOHC I-4 Hybrid (Toyota Prius)
                          2.0L SOHC I-4 Turbodiesel (Volkswagen Jetta SportWagen TDI) also standard in Audi A3 2.0 TDI

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            mivec_power last edited by

                            Ο χρήστης technik έγραψε:

                            Δεν χρειάζεται να ξέρω τίποτα! Για ότι αυτοκίνητο μιλάω σημαίνει ότι του χω κάνει τις απαραίτητες δοκιμές! Η 316 μπορεί να σούρνεται στην ευθεία αλλά αν βρεις γλιστερό δρόμο (πράγμα εύκολο στη χώρα μας) και λίγο φθαρμένο ελαστικό μπορείς να παίξεις λίιιγο. Με το Α4 και ένα κιβώτιο κουμπιά ( ) να χεις πάρει πάλι θα σου προκαλέσει το ίδιο ενδιαφέρον με μια διάλεξη του Μπαμπινιώτη!

                            Κοιτά πως συμπεριφέρεται στο όριο ένα βαρετό, μπροστοκίνητο και άχαρο Α4 κύριε έμπειρε δοκιμαστά

                            Youtube Video

                            Α4 του '95

                            Την εποχή που άλλα αυτοκίνητα με αυτά τα χιλιόμετρα, θα έσπερναν τον τρόμο

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              drdino last edited by

                              Ό,τι να ναι... Έφτασε δηλαδή έτσι εύκολα στο όριο του ένα Α4; Και αυτό το λέτε για καλό;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • V
                                volvozeus last edited by

                                Το μονο συμπερασμα απο αυτο το βιντεο ειναι ποσο καλος οδηγος ειναι το παλικαρι που ειχε αυτη την αντιδραση....

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  drdino last edited by

                                  E μα...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    mivec_power last edited by

                                    Στο 0:52 φαίνεται ότι κάτι υπάρχει στο δρόμο (νερό, λάδια?)... όσο για τα χιλιόμετρα, πήγαινε με πολλά αν κρίνω από την ταχύτητα που προσπερνάει τις διακεκομμένες...

                                    Σίγουρα πάντως πήγαινε πιο πολλά από αυτό το μπροστοκίνητο και ελαφρύτερο 206 που έχει κλειδώσει τροχούς με ένα φλικ του τιμονιού ή από αυτή την καλοζυγισμένη και πισωκίνητη Compact που κοντεύει να τρακάρει με κόφτη 2ας

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      njoker last edited by

                                      καπου ειχα διαβασει,δεν θυμαμαι αν ηταν στα σχολια του βιντεο,οτι ειχε φαγωμενα λαστιχα και ηταν λιγο υγρος ο δρομος!...δεν μπορω να φανταστω αλλον λογο να φυγει απο μια τετοια στροφη με τοσα που ετρεχε...αν εφευγε ετσι το αμαξι τοτε οδηγω επικινδυνα!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        mivec_power last edited by

                                        Δεν το πόσταρα για να δείξω πόσο εύκολα φεύγει, αλλά πόσο εύκολα μαζεύεται...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • Q
                                          qsisvts last edited by

                                          Ο χρήστης technik έγραψε:
                                          **Ward's 10 Best Engines Awards for 2010 **

                                          2.0L TFSI Turbocharged DOHC I-4 (Audi A4)
                                          3.0L TFSI Supercharged DOHC V-6 (Audi S4)
                                          3.0L DOHC I-6 Turbodiesel (BMW 335d)
                                          2.5L DOHC I-4 Hybrid (Ford Fusion Hybrid)
                                          3.5L EcoBoost Turbocharged DOHC V-6 (Ford Taurus SHO)
                                          2.4L Ecotec DOHC I-4 (Chevrolet Equinox)
                                          4.6L Tau DOHC V-8 (Hyundai Genesis)
                                          2.5L Turbocharged DOHC H-4 (Subaru Legacy 2.5GT)
                                          1.8L DOHC I-4 Hybrid (Toyota Prius)
                                          2.0L SOHC I-4 Turbodiesel (Volkswagen Jetta SportWagen TDI) also standard in Audi A3 2.0 TDI

                                          αντε επιτελους εδωσαν βραβειο στο μοτερ του s4

                                          περιμενα να το παρει παλι η bmw , αλλα τελικα δεν ειναι τοσο σικε

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • Q
                                            qsisvts last edited by

                                            Ο χρήστης saxo_1100 έγραψε:
                                            Δεν το πόσταρα για να δείξω πόσο εύκολα φεύγει, αλλά πόσο εύκολα μαζεύεται...

                                            αυτο δεν ειναι quattro?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 131
                                            • 132
                                            • 133
                                            • 134
                                            • 135
                                            • 358
                                            • 359
                                            • 133 / 359
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr