-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
ενας γνωστος μου με mini s που τα αλλαξε προσφατα(για να βαλει τα ιδια) ειπε πως οταν στεκοταν πανω τους με ολο του το βαρος,αυτα δεν πιεζονταν καθολου...τσιμεντοκατασκευη
Ενώ τα άλλα αλλάζουν ας πούμε?
(καλά...αν είναι 130+ kg, πάω πάσο )Πάντως ο καθένας προσπαθεί να αιτιολογήσει τις επιλογές του.Ε...όταν δεν υπάρχουν δικαιολογίες, απλά ευφεύρουμε εμείς μερικές και λύνεται το πρόβλημα
σε οποιο λαστιχο και αν σταθεις πανω δεν ειπα οτι θα διπλωσει,αλλα θα παραμορφωθει λιγο το σχημα του,τα run flat δεν εδειξαν να μπορουν να πιεστουν και αυτο ειναι φυσικο,αφου εχουν πολυ ενισχυμενο σκελετο ειδικα στο προφιλ...το θεμα ειναι πως αν θες να τρεχεις(και να χεις αποτελεσματα) δε μπορεις να το κανεις με βαρια λαστιχα πετρες,γιατι ο σκοπος τους δεν ειναι οι επιδοσεις,αλλα το να μην σκανε....αν καποιος θελει να τα βαζει καλως τα βαζει,απλως και πιο ακριβα ειναι και πιο πολυ θορυβο κανουν και πιο αβολα ειναι..
και τα επιχειρηματα τυπου θα μου σκασει το λαστιχο στην εθνικη με 150 δε μου λενε τιποτα,γιατι οποιος ελεγχει τα λαστιχα του τακτικα και δε πεφει σε οποια γουβα και πεζοδρομιο βρει δε θα χει ποτε κανενα προβλημα.
και καμια ρεζερβα να αλλαξουμε δε θα παθει ο κωλος μας...(βεβαια μια μερα που χιονιζε και αλλαζα ρεζερβα εξω απο τα village στο μαρουσι και με εβρεχαν τα περαστικα αυτοκινητα και τα χερια μου ειχαν μελανιασει εβριζα χριστους και αγιους ) -
Ρε παιδια, το Χ-5(του πατερα) φοραει λαστιχα 2αρια και ειδικα πισω 315 φαρδος και 30-35 προφιλ και ειναι και ραν φλατ, και δεν καταλαβαινεις χριστο μεσα απο τις λακουβες, και πας και με 220-230 ανετα και επιταχυνεις και στριβεις υπερ -σπορ.. καλα το πως στριβει δεν το εχει φαντασει κανενας απο σας...
Μαλιστα εχει κανει με σκασμενο λαστιχο 200 χλμ( με 2,3 τονους) και το λαστιχο δεν επαθε τιποτα,μαλιστα φαινοταν οτι ειναι κανονικοτατο... το επισκευασα και ειναι μια χαρα.Στι δικο μου παλι, και κοπαναει,και δεν ειναι τοσο σπορ οσο.....
Οταν ειχε πιασει τον πατερα μου λαστιχο με το SLK Που ειχε συμβατικα λαστιχα με κιτ πισω, εβριζε την ωρα και τη στιγμη που με γεννησε και διαλεξα αυτο το αμαξι, και μεχρι να ερθει η οδικη ειχα πολυ ωρα λοξυγγα....
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
....και τα επιχειρηματα τυπου θα μου σκασει το λαστιχο στην εθνικη με 150 δε μου λενε τιποτα,γιατι οποιος ελεγχει τα λαστιχα του τακτικα και δε πεφει σε οποια γουβα και πεζοδρομιο βρει δε θα χει ποτε κανενα προβλημα.
και καμια ρεζερβα να αλλαξουμε δε θα παθει ο κωλος μας...(βεβαια μια μερα που χιονιζε και αλλαζα ρεζερβα εξω απο τα village στο μαρουσι και με εβρεχαν τα περαστικα αυτοκινητα και τα χερια μου ειχαν μελανιασει εβριζα χριστους και αγιους )Γενικά συμφωνώ σε όσα γράφεις. Απλά να σταθώ σε αυτά τα 2 σημεία:
-
Στο πρώτο συμφωνώ, αλλά το λάσστιχο μπορεί να σκάσει και αν το προσέχεις. Στο ΜΙΝΙ μου έσκασε με 4.000χλμ (άρα καινούργιο λάστιχο και τα προσέχω τρελλά...επίσης δεν πέφτω σε λακούβες γιατι κοπανάει!), απλά γιατί πάτησα μια βίδα (!!!) στην Αττική Οδό. Πήγαινα με 160χλμ και μου άναψε η προειδοποίηση...δεν ξέρω τι θα γινόταν αν έχανε όλο τον αέρα με αυτή την ταχύτητα. Θα μου πείς ''Και πρίν τα RFT τι κάναμε' και θα έχεις δίκιο! Για αυτό και σφέτομαι όταν αλλάξψ λαστιχα να βάλλω κανονικά.
-
Ρεζέρβα έχω αλλάξει αρκετές φορές και δεν το θεωρώ κάτι δύσκολο ή επώδυνο. Απλά στο ΜΙΝΙ ΔΕΝ υπάρχει ρεζέρβα και δεν χωράει κιόλλας! Οπότε αναγκαστικά σετ επισκευής ελαστικών και μετά πέταμα το λάστιχο...ενώ το RFT αν κάνει λίγα χιλιόμετρα, επισκευάζεται.
-
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
....και τα επιχειρηματα τυπου θα μου σκασει το λαστιχο στην εθνικη με 150 δε μου λενε τιποτα,γιατι οποιος ελεγχει τα λαστιχα του τακτικα και δε πεφει σε οποια γουβα και πεζοδρομιο βρει δε θα χει ποτε κανενα προβλημα.
και καμια ρεζερβα να αλλαξουμε δε θα παθει ο κωλος μας...(βεβαια μια μερα που χιονιζε και αλλαζα ρεζερβα εξω απο τα village στο μαρουσι και με εβρεχαν τα περαστικα αυτοκινητα και τα χερια μου ειχαν μελανιασει εβριζα χριστους και αγιους )Γενικά συμφωνώ σε όσα γράφεις. Απλά να σταθώ σε αυτά τα 2 σημεία:
-
Στο πρώτο συμφωνώ, αλλά το λάσστιχο μπορεί να σκάσει και αν το προσέχεις. Στο ΜΙΝΙ μου έσκασε με 4.000χλμ (άρα καινούργιο λάστιχο και τα προσέχω τρελλά...επίσης δεν πέφτω σε λακούβες γιατι κοπανάει!), απλά γιατί πάτησα μια βίδα (!!!) στην Αττική Οδό. Πήγαινα με 160χλμ και μου άναψε η προειδοποίηση...δεν ξέρω τι θα γινόταν αν έχανε όλο τον αέρα με αυτή την ταχύτητα. Θα μου πείς ''Και πρίν τα RFT τι κάναμε' και θα έχεις δίκιο! Για αυτό και σφέτομαι όταν αλλάξψ λαστιχα να βάλλω κανονικά.
-
Ρεζέρβα έχω αλλάξει αρκετές φορές και δεν το θεωρώ κάτι δύσκολο ή επώδυνο. Απλά στο ΜΙΝΙ ΔΕΝ υπάρχει ρεζέρβα και δεν χωράει κιόλλας! Οπότε αναγκαστικά σετ επισκευής ελαστικών και μετά πέταμα το λάστιχο...ενώ το RFT αν κάνει λίγα χιλιόμετρα, επισκευάζεται.
ναι αν ειναι να κανεις με σετ επισκευης καλυτερα run flat,γιατι μπορει να μη φας απλα προκα(που το παλευεις) αλλα να σκιστει το λαστιχο (πραγμα που χω παθει) και τοτε θα υποχρεωθεις να φερεις γερανο γιατι εκει τι να σου κανει το κιτ....
-
-
Ο χρήστης MANGO έγραψε:
και στριβεις υπερ -σπορ.. καλα το πως στριβει δεν το εχει φαντασει κανενας απο σας...το πως στριβει το εχουμε φανταστει και δει,στριβει απλως θεικα για τζιπ,δεν ειναι και supercar..μην υπερβαλλουμε...αλλωστε δεν ξερω αν θυμασαι εναν με Χ5 σε εναν αγωνα drift εδω στην ελλαδα που πηγε να τουμπαρει...
το ειχε δειχει και η τηλεοραση
αμα τα πιεσεις τουμπαιρνουν τα τζιπ δεν ειναι για πολλα πολλα... -
Το δικο σου Χ5 ή του φιλου σου ή τελος παντων αυτο που εχεις οδηγησει, οταν το πιεζετε δειχνει οτι υπαρχει η πιθανοτητα να τουμπαρει ?
Μιλαμε για το τελευταιο μοντελο με ΟΛΑ τα οδηγικα εξτρα πανω.. -
Οποιοσδήποτε δεινόσαυρος 2++ τόνων με ψηλά το κέντρο βάρους κινδυνεύει να τουμπάρει σε ακραίες συνθήκες, δεν πά να έχει και βοηθητικές στο πλάι.
Το Χ5 απλά είναι πολύ καλύτερο οδηγικά από τα άλλα της κατηγορίας. -
κοιτα τα τζιποειδη εχουν πολυ περιορισμενα ορια, το Χ5 μαζι με τη porsche εχουν με διαφορα την καλυτερη οδικη συμπεριφορα απ'ολα αυτα,ΟΜΩΣ ενα αυτοκινητο πανηψηλο με παρα πολυ μαλακη αναρτηση και βαρος ανω των 2 τονων δε μπορει να στριψει οπως ενα οποιοδηποτε καλοστημενο gti ή γενικα σπορ αυτοκιντο...ειναι περα απο τους νομους της φυσικης...το Χ5 ειναι ενα suv δρομου εχει την καλυτερη αισθηση σε σχεση με τον ανταγωνισμο,ομως να καταλαβαινουμε μεχρι που μπορει να παει...σιγουρα θα συναγωνιζεται πολλα 'χαμηλα' αυτοκινητα,ομως οχι τα 'στημενα' και δεν ειναι αυτος ο σκοπος του,ο σκοπος του ειναι να παρεις εσυ το μεγαλο τζιπ για να γουσταρεις και να πουλας μουρη,να βγαινεις που και που σε κανα χωματοδρομο και να μη σε κανει να νωθεις οτι οδηγεις suv οταν εισαι στην ασφαλτο...
αν τα εκανε τελεια ολα αυτα μαζι στον μεγιστο βαθμο τοτε θα μιλουσαμε για υπεραυτοκινητο και δε θα πρεπε να υπαρχουν αλλες κατηγοριες(πχ 3αρες, Μ κτλ)...το Χ5 κανει λιγο απ'ολα και μαλιστα σε ικανοποιητικο βαθμο για αυτο ξεσκιστηκε να πουλαει,αλλα ειναι suv και για αυτο δε μπορει να απαλλαγει πληρως απο τα μειονεκτηματα των suv....
-
Παιδια με το συμπαθειο αλλα λετε μ.....ες..
Αποψεις ετσι στον αερα, και λογια βασιζομενα στην φαντασια...
Ε και βεβαια δεν ειναι σουπερ καρ ενα αυτοκινητο με 100.000 και βαρος 2 τονους+..Αλλα δεν θα προσπαθησω να σας αλλαξω τη γνωμη..
Ποιο πιθανο ειναι να αλλαξουν μερικοι μερικοι τη γνωμη ενος πιλοτου F-16 για τις δυνατοτητες του αεροπλανου του παρα αυτος τη δικη τους για κατι αλλο.. -
δηλαδη εσυ το χεις δει να στριβει στο οριο και ξερεις μεχρι ποσο μπορει να παει???και σου λεω στριβει μια χαρα το αυτοκινητο,πιστευεις οτι μπορει να στριψει καλυτερα απο μια 320 ή mini cooper s???γιατι αν δε το πιστευεις,τοτε λεμε το ιδιο πραγμα,αν το πιστευεις τοτε εχεις παραισθησεις....
-
Ο χρήστης MANGO έγραψε:
Παιδια** με το συμπαθειο αλλα λετε μ.....ες.. **
Αποψεις ετσι στον αερα, και λογια βασιζομενα στην φαντασια...
Ε και βεβαια δεν ειναι σουπερ καρ ενα αυτοκινητο με 100.000 και βαρος 2 τονους+..Αλλα δεν θα προσπαθησω να σας αλλαξω τη γνωμη..
Ποιο πιθανο ειναι να αλλαξουν μερικοι μερικοι τη γνωμη ενος πιλοτου F-16 για τις δυνατοτητες του αεροπλανου του παρα αυτος τη δικη τους για κατι αλλο..Σωπα ρε μεγάλε.....εσένα περιμέναμε να μας πείς για το Χ5....
-
ασε ρε φιλε ποια 320 και μινι ?
εχω την 320e92 και μιλαμε για τεραστια διαφορα σε πατημα στριψιμο επιταχυνση...Και σου λεω οτι εχω κανει πολλα χιλιομετρα και με το 1 και με το αλλο..
Εσυ τι εχεις οδηγησει απο τα 2 ?
-
Ο χρήστης MANGO έγραψε:
Εσυ τι εχεις οδηγησει απο τα 2 ?
Toυ μπαμπά μου ή δικό μου???
Ρε φίλε συγκρίνεις σε στρίψιμο, την 320 ή το μίνι με ενα suv και επιμένεις? Μπορεί σε επιτάγχυνση και άνεση να είναι καλύτερο,και φυσικά και είναι, αλλά παίζει ποτέ να στρίψει το Χ5 καλύτερα από το μίνι? χλωμό το κόβω, εκτός και αν είσαι κουλάδι τελείως και θές όλα τα οδηγικά βοηθήματα συν τηλεκατευθυνση για να είσαι οκ. btw μη ρωτήσεις αν τα έχω οδηγήσει, γιατί η απάντηση θα σου χαλάσει το όνειρο.
-
Ο χρήστης MANGO έγραψε:
ασε ρε φιλε ποια 320 και μινι ?
εχω την 320e92 και μιλαμε για τεραστια διαφορα σε πατημα στριψιμο επιταχυνση...Και σου λεω οτι εχω κανει πολλα χιλιομετρα και με το 1 και με το αλλο..
Εσυ τι εχεις οδηγησει απο τα 2 ?
325 Ε46 εχω ζησει αρκετα(και οδηγησει ελαχιστα) και εχω δει πολλους που μου το επαιζαν μαγκες στο δρομο με Χ5(εγω με s3 8P) και μπορω να εκτιμησω πως παει το αυτοκινητο στις στροφες και αυτο δεν παει,τι θες να κανουμε τωρα???και η 320 ισως ειναι πολυ αργη αλλα μη μου μεις οτι σε μια στριφτερη διαδρομη πιανεις τα cooper γιατι τοτε μιλαμε για τεραστια ψεμματα...
-
Ο χρήστης MANGO έγραψε:
Το δικο σου Χ5 ή του φιλου σου ή τελος παντων αυτο που εχεις οδηγησει, οταν το πιεζετε δειχνει οτι υπαρχει η πιθανοτητα να τουμπαρει ?
Μιλαμε για το τελευταιο μοντελο με ΟΛΑ τα οδηγικα εξτρα πανω..Xωρις να ειμαι ειδικος θεωρω οτι οσο λειτoυργει το dtc δε μπορει να τουμπαρει.Με ενα αναλογο 'τζιπ' πηρα στροφη με παραπανω χιλιομετρα και ενιωσα την τετρακινηση να λειτουργει και ανοιξε και το λαμπακι του esp.
-
Τα ηλεκτρονικά δεν είναι μικροί θεοί, απλά διορθώνουν όσο είναι δυνατόν τα 'λάθη'. Αν ξεπεραστούν οι νόμοι της φυσικής θα 'φύγει' και οι νόμοι της φυσικής ξεπερνιούνται πολύ πιο εύκολα σε ένα SUV 2,3 τόνων με υψηλό κέντρο βάρους απ' ότι σε ένα κλασσικό ΙΧ. Το αν θα τουμπάρει ή όχι έχει σχέση και με άλλες παραμέτρους...
-
Αρα ουτε μινι εχεις οδηγησει, ουτε 320, ουτε X-5...
Βγαζεις ενα συμπερασμα απο μια παλια BMW που μπορει να οδηγησες και το S3 σου..
Μαλιστα!
επειδη εισαι ειλικρινης ομως , μου εξηγεις εφοσον δεν εχεις οδηγησει κατι τετοιο, πως βγαζεις το συμπερασμα οτι το αμαξι μπορει να τουμπαρει ?Για λαστιχα λεγαμε, στο αν στριβει καλυτερα μινι με Χ5 καταληξαμε....
-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Τα ηλεκτρονικά δεν είναι μικροί θεοί, απλά διορθώνουν όσο είναι δυνατόν τα 'λάθη'. Αν ξεπεραστούν οι νόμοι της φυσικής θα 'φύγει' και οι νόμοι της φυσικής ξεπερνιούνται πολύ πιο εύκολα σε ένα SUV 2,3 τόνων με υψηλό κέντρο βάρους απ' ότι σε ένα κλασσικό ΙΧ. Το αν θα τουμπάρει ή όχι έχει σχέση και με άλλες παραμέτρους...Συμφωνω απολυτα μαζι σου.
-
εχω φυγει σε πεζοδρομιο επειδη εμπιστευομουν τυφλα το esp και απο τοτε παντα κλειστο(ασε που ναι και σπαστικο) για να βασιζομαι στις δικες μου ικανοτητες....
-
Φίλε MANGO με το συμπάθειο, αλλά για να γνωρίσεις τα όρια των αυτοκινήτων και τα δικά σου πρέπει να κάνεις πάααααααμπολες διαδρομές και μαθήματα σε στριφτερούς δρόμους (σε κάθε είδος ασφαλτοτάπιτα), για να τεκμηριώνεις όσα γράφεις, αλλιώς (από μένα τουλάχιστον) κινδυνεύεις να αμφισβητηθείς στο αν έχεις το ένα ή το άλλο αμάξι στην κατοχή σου!
Από BMW τουλάχιστον, κάποιοι πιστεύω ότι γνωρίζουμε αρκετά....
BMW FORUM