-
Υπάρχει κάποιος κανόνας σύμφωνα με τον οποίο πρέπει να αλλάζονται τα υδραυλικά ωστήρια των βαλβίδων?
Υπάρχει κάποιο όριο χιλιομέτρων? Έχει σχέση με τα λάδια που χρησιμοποιούνται?Αφορμή γι αυτό το ερωτημα στάθηκε το γεγονος ότι τώρα που πήγα ένα αυτοκίνητο για service, μου είπε ο μηχανικός ότι τα ωστήρια χρειάζονται αλλαγή.
Αφορά κινητήρα SEAT 1.5i System Porsche με 200.000 Km στην πλάτη του.
Στο ρελαντί μόνο, ακούγεται ένα περιοδικό χτύπημα από το μοτέρ και ιδιαίτερα όταν είναι κρύο, στα πρώτα 1 - 2 λεπτά μετά την εκκίνηση του.Ευχαριστώ
-
Υπάρχει κάποιος κανόνας σύμφωνα με τον οποίο πρέπει να αλλάζονται τα υδραυλικά ωστήρια των βαλβίδων?
Υπάρχει κάποιο όριο χιλιομέτρων? Έχει σχέση με τα λάδια που χρησιμοποιούνται?Αφορμή γι αυτό το ερωτημα στάθηκε το γεγονος ότι τώρα που πήγα ένα αυτοκίνητο για service, μου είπε ο μηχανικός ότι τα ωστήρια χρειάζονται αλλαγή.
Αφορά κινητήρα SEAT 1.5i System Porsche με 200.000 Km στην πλάτη του.
Στο ρελαντί μόνο, ακούγεται ένα περιοδικό χτύπημα από το μοτέρ και ιδιαίτερα όταν είναι κρύο, στα πρώτα 1 - 2 λεπτά μετά την εκκίνηση του.Ευχαριστώ
-
Υπάρχει κάποιος κανόνας σύμφωνα με τον οποίο πρέπει να αλλάζονται τα υδραυλικά ωστήρια των βαλβίδων?
Υπάρχει κάποιο όριο χιλιομέτρων? Έχει σχέση με τα λάδια που χρησιμοποιούνται?Αφορμή γι αυτό το ερωτημα στάθηκε το γεγονος ότι τώρα που πήγα ένα αυτοκίνητο για service, μου είπε ο μηχανικός ότι τα ωστήρια χρειάζονται αλλαγή.
Αφορά κινητήρα SEAT 1.5i System Porsche με 200.000 Km στην πλάτη του.
Στο ρελαντί μόνο, ακούγεται ένα περιοδικό χτύπημα από το μοτέρ και ιδιαίτερα όταν είναι κρύο, στα πρώτα 1 - 2 λεπτά μετά την εκκίνηση του.Ευχαριστώ
-
Ο θόρυβος μπορεί να προέρχεται ΚΑΙ από ωστήρια τα οποία είναι φθαρμένα, χάνουν λάδι ή είναι βρώμικα.
Πρέπει να ελεγθεί ο εκκεντροφόρος και τα ωστήρια για φθορά, αν έχει σπάσει κάποιο ελατήριο μέσα στα ωστήρια ή αν είναι βρώμικα και δεν κυκλοφορεί το λάδι.
Λάδια οξειδωμένα, βερνίκι, κομμάτια από καμμένο λάδι μπορεί να κάνουν τα υδραυλικά ωστήρια να κολλάνε και να κάνουν θόρυβο. Επίσης πολύ χοντρό λάδι που δεν κυκλοφορεί καλά όταν είναι κρύο ή μισο-βουλωμένοι αγωγοί λαδιού προς τα ωστήρια.
Αν είναι πρόβλημα με λερωμένα/βουλωμένα ωστήρια ένα καθαριστικό λαδιού μπορεί να τα ελευθερώσει αλλά αν ο κινητήρας είναι πολύ βρώμικος, όλη αυτή η βρωμιά θα μαζευτεί στη σίτα αναρόφησης της αντλίας λαδιού και θα μείνει ο κινητήρας χωρίς λάδι.
-
λοιπον το προβλημά μου εινα το εξης:στην οικογένεια εχουμε ενα hyndai elantra το τελευταιο καιρο και ιδιαιτερα μετα απο τη λειτουργια του κινητηρα για αρκετη ωρα σε υψηλες στροφες ακουγεται στο ρελαντι ενα χτυπημα οχι παντα βεβαια.μου ειπανε απο την αντιπρωσωπεια πως μαλλον ειναι τα ωστηρια των βαλβιδων.Επειδη εγω ειμαι απο ρεθυμνο και θα προτιμουσα να το παω στο ρευθμνο να μου ταλλαξουν υπαρχει περιπτωση να προκληθει σοβαροτερη βλαβη λογο του οτι θα κατεβω το πασχα παλι;
-
καμιά απάντηση κανείς
-
Άλλαξε λάδια - φίλτρο και βάλε καλύτερο λάδι. Μπορεί να σταματήσει να χτυπάει.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Άλλαξε λάδια - φίλτρο και βάλε καλύτερο λάδι. Μπορεί να σταματήσει να χτυπάει.Σωστα.
Τον πρωτο λογο κατα στη φθορα των ωστηριων εχει το ποιοτικο λαδι.
Και φυσικα γνησια φιλτρα -
πριν 1500 χιλιόμετρα είχαμε αλλάξει λάδια στην αντπροσωπεία.το φίλτρο είναι γνήσιο και όλα τα σερβισ έχουν γίνει στην αντιπροσωπεία.λέτε να δημιουργηθεί περετέρο πρόβλημα αν περιμένω μέχρι το πάσχα για να ταλλάξω;Eυχαριστώ για τις απαντήση σας
-
O θόρυβος (όπως σου είπαν) είναι από κάποιο ωστήριο. Δεν ξέρεις ποιο άρα τα αλλάζεις όλα = ΠΟΛΛΑ λεφτά.
Δεν είναι σίγουρο ότι θα σταματήσει ο θόρυβος (το πιθανότερο είναι ότι θα σταματήσει). Δεν ξέρω το κινητήρα σου αλλά μπορεί να φταίει κάτι άλλο (πίεση λαδιού). Μπορεί να είναι κάποιο σπασμένο ελατήριο στο ωστήριο και να αλλάξεις μόνο αυτό αλλά δεν θα έκανε τέτοιο θόρυβο. Θέλει διάγνωση από μηχανικό που ξέρει το συγκεκριμένο κινητήρα.
Αν κάνει λίγο θόρυβο μόνο όταν ζεσταίνεται πολύ εγώ δεν θα το πείραζα καθόλου. Βάλε καλύτερο λάδι.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Αν κάνει λίγο θόρυβο μόνο όταν ζεσταίνεται πολύ εγώ δεν θα το πείραζα καθόλου. Βάλε καλύτερο λάδι.
...και λεπτοτερο;
-
συνήθως ο θόρυβος δεν είναι από κρύα μηχανή?
-
οταν ειναι κρυο ακούγονται λιγο τα ωστήρια αλλα μετα κανενα λεπτό δεν ακούγετε τίποτα. . .όταν ομως στη συνέχεια δουλέψει σε υψηλές στροφές στο ρελαντί ακουγεται ενας πολύ δυνατος ηχος από καποιο ωστήριο. . .με την εγγύηση θα ταλλάξω οπότε δε με νοιάζει το κόστος.σαςευχαριστώ για τις απαντήσει σας
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Αν κάνει λίγο θόρυβο μόνο όταν ζεσταίνεται πολύ εγώ δεν θα το πείραζα καθόλου. Βάλε καλύτερο λάδι.
...και λεπτοτερο;
Αυτό είναι η δεύτερη φάση ψαξίματος.
Ξεκινάς όπως λέει και ο leonp. Καταρχήν θα βάλεις καλύτερο λάδι.
Βεβαια, σε κάποιες περιπτώσεις το 'καλύτερο' αναγκαστικά είναι και σε ελαφρώς διαφορετικό ιξώδες. -
Ο χρήστης loupisb έγραψε:
οταν ειναι κρυο ακούγονται λιγο τα ωστήρια αλλα μετα κανενα λεπτό δεν ακούγετε τίποτα. . .όταν ομως στη συνέχεια δουλέψει σε υψηλές στροφές στο ρελαντί ακουγεται ενας πολύ δυνατος ηχος από καποιο ωστήριο. . .με την εγγύηση θα ταλλάξω οπότε δε με νοιάζει το κόστος.σαςευχαριστώ για τις απαντήσει σαςΑν έχει αρχίσει και χτυπάει δυνατά μη το αφήσεις καιρό γιατί μπορεί να χαλάσει ο εκκεντροφόρος.
Τι λάδια βάζεις;
-
αυτά που μου βάζει η αντιπροσωπεία είναι 10/40 ημισυνθετικά είναι νομίζω... αλλαγή ενώ στην αρχή μας είχανε πει κάθε 15000 χιλ ενώ μετά από τη δεύτερη αλλαγά μας είπαν κάθε 7500 χιλ.....
-
Μπορει καποιος να μου περιγραψει τον ηχο των ωστηριων ρε παιδια? (Οσο αυτο ειναι δυνατο...)
-
εγώ το πρωί που τακούω μέχρι να ζεσταθεί λίγο το αμάξι ακούω ένα πολυ ελαφρύ ήχο από το κινητήρα. . .όταν όμως τακούω αφού έχει δουλέψει το αμάξι για κάποια ωρα ακούγετε ενα δυνατο χτυπημα στο ρελαντι σα να χτυπάει πειράκια η σα νακούς κατα καποιο τρόπο πετραιλεοκίνητο στο ρελαντί(όταν εχουν φθαρεί βέβαια χτυπάνε έτσι δυνατά στο ρελαντί) έτσι τουλάχιστον ακούγετε εμένα που έχει πρόβλημα
-
Ο χρήστης loupisb έγραψε:
εγώ το πρωί που τακούω μέχρι να ζεσταθεί λίγο το αμάξι ακούω ένα πολυ ελαφρύ ήχο από το κινητήρα. . .όταν όμως τακούω αφού έχει δουλέψει το αμάξι για κάποια ωρα ακούγετε ενα δυνατο χτυπημα στο ρελαντι σα να χτυπάει πειράκια η σα νακούς κατα καποιο τρόπο πετραιλεοκίνητο στο ρελαντί(όταν εχουν φθαρεί βέβαια χτυπάνε έτσι δυνατά στο ρελαντί) έτσι τουλάχιστον ακούγετε εμένα που έχει πρόβλημαEan to autokinhto einai kalosynthrhmeno tote paei na pei oti exei spasei to elathriaki mesa sto wsthrio kai giauto xtypaei. Oti kai na kaneis me ta ladia t akainourgia wsthria den ta glitwneis, isws kalyterepsei h katastash alla pali tha akougontai. den einai kai idieter akariva edw pou ta leme opote sthn epomenh allagh imanta xronismou peta ta kai vale alla na hsyxaseis.
-
έχουν γίνει κανονικά όλα τε σέρβις του στην αντιπροσωπεία. . . .μαλλον πως από βδομάδα θα το πάω μιας και έχει εγγύηση για να μη δημιουργήσει και άλλα προβλήματα. . . ευχαριστω για τις απαντήσει σας
Περί ωστηρίων ο λόγος