Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περί ωστηρίων ο λόγος
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Περί ωστηρίων ο λόγος
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    12
    31
    16792
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      andrpetr last edited by

      Υπάρχει κάποιος κανόνας σύμφωνα με τον οποίο πρέπει να αλλάζονται τα υδραυλικά ωστήρια των βαλβίδων?
      Υπάρχει κάποιο όριο χιλιομέτρων? Έχει σχέση με τα λάδια που χρησιμοποιούνται?

      Αφορμή γι αυτό το ερωτημα στάθηκε το γεγονος ότι τώρα που πήγα ένα αυτοκίνητο για service, μου είπε ο μηχανικός ότι τα ωστήρια χρειάζονται αλλαγή.
      Αφορά κινητήρα SEAT 1.5i System Porsche με 200.000 Km στην πλάτη του.
      Στο ρελαντί μόνο, ακούγεται ένα περιοδικό χτύπημα από το μοτέρ και ιδιαίτερα όταν είναι κρύο, στα πρώτα 1 - 2 λεπτά μετά την εκκίνηση του.

      Ευχαριστώ

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        andrpetr last edited by

        Υπάρχει κάποιος κανόνας σύμφωνα με τον οποίο πρέπει να αλλάζονται τα υδραυλικά ωστήρια των βαλβίδων?
        Υπάρχει κάποιο όριο χιλιομέτρων? Έχει σχέση με τα λάδια που χρησιμοποιούνται?

        Αφορμή γι αυτό το ερωτημα στάθηκε το γεγονος ότι τώρα που πήγα ένα αυτοκίνητο για service, μου είπε ο μηχανικός ότι τα ωστήρια χρειάζονται αλλαγή.
        Αφορά κινητήρα SEAT 1.5i System Porsche με 200.000 Km στην πλάτη του.
        Στο ρελαντί μόνο, ακούγεται ένα περιοδικό χτύπημα από το μοτέρ και ιδιαίτερα όταν είναι κρύο, στα πρώτα 1 - 2 λεπτά μετά την εκκίνηση του.

        Ευχαριστώ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          andrpetr last edited by

          Υπάρχει κάποιος κανόνας σύμφωνα με τον οποίο πρέπει να αλλάζονται τα υδραυλικά ωστήρια των βαλβίδων?
          Υπάρχει κάποιο όριο χιλιομέτρων? Έχει σχέση με τα λάδια που χρησιμοποιούνται?

          Αφορμή γι αυτό το ερωτημα στάθηκε το γεγονος ότι τώρα που πήγα ένα αυτοκίνητο για service, μου είπε ο μηχανικός ότι τα ωστήρια χρειάζονται αλλαγή.
          Αφορά κινητήρα SEAT 1.5i System Porsche με 200.000 Km στην πλάτη του.
          Στο ρελαντί μόνο, ακούγεται ένα περιοδικό χτύπημα από το μοτέρ και ιδιαίτερα όταν είναι κρύο, στα πρώτα 1 - 2 λεπτά μετά την εκκίνηση του.

          Ευχαριστώ

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • L
            leonp last edited by

            Ο θόρυβος μπορεί να προέρχεται ΚΑΙ από ωστήρια τα οποία είναι φθαρμένα, χάνουν λάδι ή είναι βρώμικα.

            Πρέπει να ελεγθεί ο εκκεντροφόρος και τα ωστήρια για φθορά, αν έχει σπάσει κάποιο ελατήριο μέσα στα ωστήρια ή αν είναι βρώμικα και δεν κυκλοφορεί το λάδι.

            Λάδια οξειδωμένα, βερνίκι, κομμάτια από καμμένο λάδι μπορεί να κάνουν τα υδραυλικά ωστήρια να κολλάνε και να κάνουν θόρυβο. Επίσης πολύ χοντρό λάδι που δεν κυκλοφορεί καλά όταν είναι κρύο ή μισο-βουλωμένοι αγωγοί λαδιού προς τα ωστήρια.

            Αν είναι πρόβλημα με λερωμένα/βουλωμένα ωστήρια ένα καθαριστικό λαδιού μπορεί να τα ελευθερώσει αλλά αν ο κινητήρας είναι πολύ βρώμικος, όλη αυτή η βρωμιά θα μαζευτεί στη σίτα αναρόφησης της αντλίας λαδιού και θα μείνει ο κινητήρας χωρίς λάδι.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              loupisb last edited by

              λοιπον το προβλημά μου εινα το εξης:στην οικογένεια εχουμε ενα hyndai elantra το τελευταιο καιρο και ιδιαιτερα μετα απο τη λειτουργια του κινητηρα για αρκετη ωρα σε υψηλες στροφες ακουγεται στο ρελαντι ενα χτυπημα οχι παντα βεβαια.μου ειπανε απο την αντιπρωσωπεια πως μαλλον ειναι τα ωστηρια των βαλβιδων.Επειδη εγω ειμαι απο ρεθυμνο και θα προτιμουσα να το παω στο ρευθμνο να μου ταλλαξουν υπαρχει περιπτωση να προκληθει σοβαροτερη βλαβη λογο του οτι θα κατεβω το πασχα παλι;

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • L
                loupisb last edited by

                καμιά απάντηση κανείς

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  leonp last edited by

                  Άλλαξε λάδια - φίλτρο και βάλε καλύτερο λάδι. Μπορεί να σταματήσει να χτυπάει.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    g60 last edited by

                    Ο χρήστης leonp έγραψε:
                    Άλλαξε λάδια - φίλτρο και βάλε καλύτερο λάδι. Μπορεί να σταματήσει να χτυπάει.

                    Σωστα.
                    Τον πρωτο λογο κατα στη φθορα των ωστηριων εχει το ποιοτικο λαδι.
                    Και φυσικα γνησια φιλτρα

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • L
                      loupisb last edited by

                      πριν 1500 χιλιόμετρα είχαμε αλλάξει λάδια στην αντπροσωπεία.το φίλτρο είναι γνήσιο και όλα τα σερβισ έχουν γίνει στην αντιπροσωπεία.λέτε να δημιουργηθεί περετέρο πρόβλημα αν περιμένω μέχρι το πάσχα για να ταλλάξω;Eυχαριστώ για τις απαντήση σας

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        leonp last edited by

                        O θόρυβος (όπως σου είπαν) είναι από κάποιο ωστήριο. Δεν ξέρεις ποιο άρα τα αλλάζεις όλα = ΠΟΛΛΑ λεφτά.

                        Δεν είναι σίγουρο ότι θα σταματήσει ο θόρυβος (το πιθανότερο είναι ότι θα σταματήσει). Δεν ξέρω το κινητήρα σου αλλά μπορεί να φταίει κάτι άλλο (πίεση λαδιού). Μπορεί να είναι κάποιο σπασμένο ελατήριο στο ωστήριο και να αλλάξεις μόνο αυτό αλλά δεν θα έκανε τέτοιο θόρυβο. Θέλει διάγνωση από μηχανικό που ξέρει το συγκεκριμένο κινητήρα.

                        Αν κάνει λίγο θόρυβο μόνο όταν ζεσταίνεται πολύ εγώ δεν θα το πείραζα καθόλου. Βάλε καλύτερο λάδι.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Ο χρήστης leonp έγραψε:

                          Αν κάνει λίγο θόρυβο μόνο όταν ζεσταίνεται πολύ εγώ δεν θα το πείραζα καθόλου. Βάλε καλύτερο λάδι.

                          ...και λεπτοτερο;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            sirgus last edited by

                            συνήθως ο θόρυβος δεν είναι από κρύα μηχανή?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              loupisb last edited by

                              οταν ειναι κρυο ακούγονται λιγο τα ωστήρια αλλα μετα κανενα λεπτό δεν ακούγετε τίποτα. . .όταν ομως στη συνέχεια δουλέψει σε υψηλές στροφές στο ρελαντί ακουγεται ενας πολύ δυνατος ηχος από καποιο ωστήριο. . .με την εγγύηση θα ταλλάξω οπότε δε με νοιάζει το κόστος.σαςευχαριστώ για τις απαντήσει σας

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                miltellas last edited by

                                Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                                Αν κάνει λίγο θόρυβο μόνο όταν ζεσταίνεται πολύ εγώ δεν θα το πείραζα καθόλου. Βάλε καλύτερο λάδι.

                                ...και λεπτοτερο;

                                Αυτό είναι η δεύτερη φάση ψαξίματος.
                                Ξεκινάς όπως λέει και ο leonp. Καταρχήν θα βάλεις καλύτερο λάδι.
                                Βεβαια, σε κάποιες περιπτώσεις το 'καλύτερο' αναγκαστικά είναι και σε ελαφρώς διαφορετικό ιξώδες.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  leonp last edited by

                                  Ο χρήστης loupisb έγραψε:
                                  οταν ειναι κρυο ακούγονται λιγο τα ωστήρια αλλα μετα κανενα λεπτό δεν ακούγετε τίποτα. . .όταν ομως στη συνέχεια δουλέψει σε υψηλές στροφές στο ρελαντί ακουγεται ενας πολύ δυνατος ηχος από καποιο ωστήριο. . .με την εγγύηση θα ταλλάξω οπότε δε με νοιάζει το κόστος.σαςευχαριστώ για τις απαντήσει σας

                                  Αν έχει αρχίσει και χτυπάει δυνατά μη το αφήσεις καιρό γιατί μπορεί να χαλάσει ο εκκεντροφόρος.

                                  Τι λάδια βάζεις;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    loupisb last edited by

                                    αυτά που μου βάζει η αντιπροσωπεία είναι 10/40 ημισυνθετικά είναι νομίζω... αλλαγή ενώ στην αρχή μας είχανε πει κάθε 15000 χιλ ενώ μετά από τη δεύτερη αλλαγά μας είπαν κάθε 7500 χιλ.....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      saxon_747 last edited by

                                      Μπορει καποιος να μου περιγραψει τον ηχο των ωστηριων ρε παιδια? (Οσο αυτο ειναι δυνατο...)

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • L
                                        loupisb last edited by

                                        εγώ το πρωί που τακούω μέχρι να ζεσταθεί λίγο το αμάξι ακούω ένα πολυ ελαφρύ ήχο από το κινητήρα. . .όταν όμως τακούω αφού έχει δουλέψει το αμάξι για κάποια ωρα ακούγετε ενα δυνατο χτυπημα στο ρελαντι σα να χτυπάει πειράκια η σα νακούς κατα καποιο τρόπο πετραιλεοκίνητο στο ρελαντί(όταν εχουν φθαρεί βέβαια χτυπάνε έτσι δυνατά στο ρελαντί) έτσι τουλάχιστον ακούγετε εμένα που έχει πρόβλημα

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • K
                                          kostasv6 last edited by

                                          Ο χρήστης loupisb έγραψε:
                                          εγώ το πρωί που τακούω μέχρι να ζεσταθεί λίγο το αμάξι ακούω ένα πολυ ελαφρύ ήχο από το κινητήρα. . .όταν όμως τακούω αφού έχει δουλέψει το αμάξι για κάποια ωρα ακούγετε ενα δυνατο χτυπημα στο ρελαντι σα να χτυπάει πειράκια η σα νακούς κατα καποιο τρόπο πετραιλεοκίνητο στο ρελαντί(όταν εχουν φθαρεί βέβαια χτυπάνε έτσι δυνατά στο ρελαντί) έτσι τουλάχιστον ακούγετε εμένα που έχει πρόβλημα

                                          Ean to autokinhto einai kalosynthrhmeno tote paei na pei oti exei spasei to elathriaki mesa sto wsthrio kai giauto xtypaei. Oti kai na kaneis me ta ladia t akainourgia wsthria den ta glitwneis, isws kalyterepsei h katastash alla pali tha akougontai. den einai kai idieter akariva edw pou ta leme opote sthn epomenh allagh imanta xronismou peta ta kai vale alla na hsyxaseis.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            loupisb last edited by

                                            έχουν γίνει κανονικά όλα τε σέρβις του στην αντιπροσωπεία. . . .μαλλον πως από βδομάδα θα το πάω μιας και έχει εγγύηση για να μη δημιουργήσει και άλλα προβλήματα. . . ευχαριστω για τις απαντήσει σας

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr