Oct 27, 2006, 5:41 AM

Υπάρχει κάποιος κανόνας σύμφωνα με τον οποίο πρέπει να αλλάζονται τα υδραυλικά ωστήρια των βαλβίδων?
Υπάρχει κάποιο όριο χιλιομέτρων? Έχει σχέση με τα λάδια που χρησιμοποιούνται?

Αφορμή γι αυτό το ερωτημα στάθηκε το γεγονος ότι τώρα που πήγα ένα αυτοκίνητο για service, μου είπε ο μηχανικός ότι τα ωστήρια χρειάζονται αλλαγή.
Αφορά κινητήρα SEAT 1.5i System Porsche με 200.000 Km στην πλάτη του.
Στο ρελαντί μόνο, ακούγεται ένα περιοδικό χτύπημα από το μοτέρ και ιδιαίτερα όταν είναι κρύο, στα πρώτα 1 - 2 λεπτά μετά την εκκίνηση του.

Ευχαριστώ