-
ΠΟΥΛΑ ΤΟ ΡΕΝΩ Κ ΠΑΡΕ ΓΙΑΠΩΝΕΖΙΚΟ ΝΑ ΣΩΘΕΙΣ...
-
Γράφε με μικρά.
-
Δεν ξέρω που το πάς για service αλλά στην Πάτρα έχεις 4-5 επιλογές επιπλέον ....εκτός αντιπροσωπείας.
Ευχομαι να βγεί άκρη σύντομα!!
-
Γνωρίζω τις επιλογές φιλε μου, και φυσικά δεν πατάω στην απαράδεκτη αντιπροσωπεία της Πάτρας...
-
Θα προτυνα να καθαρισεις το ποτενσιομετρο αν δεν το εχεις κανει. Μαζευει αρκετη μακα με τα χρονια.
-
Εννοείς το ποτενσιόμετρο του γκαζιού; Δεν υπάρχει τέτοιο μιας και στο μοντέλο αυτό η πεταλούδα ειναι ηλεκτρονική (και την έχω ήδη καθαρίσει)...
-
Όπως είχα γράψει ειχα καθαρίσει παλαιότερα την πεταλούδα, αλλα μετά σκέφτηκα οτι έχουν περάσει σχεδόν 2 χρόνια απο τότε.
Λοιπόν τελικά βρήκα χρόνο και έβγαλα την πεταλούδα σήμρα και της έριξα ενα τρελό καθάρισμα (μια ώρα την γυάλιζα με καθαριστικό καρμπυρατέρ!). Αντικατέστησα και την τσιμούχα στεγανοποίησης πάνω στην πολλαπλή εισαγωγής, καθάρισα και κάτι υπολείματα κόλλας σιλικόνης που είχα χρησιμοποιήσει στον προηγούμενο καθαρισμό (δεν είχα άλλη τσιμούχα τότε), και το τράβηγμα στις πρωινές εκκινήσεις βελτιώθηκε θεαματικά!
Μου κάνει εντύπωση πάντως το πόσο ευαίσθητη ειναι στη βρωμία η πεταλούδα - συγκεκριμένα στην μάκα που πιάνει στον άξονα περιστροφής του κλαπέτου, πολύ βρώμα παιδιά.
Για να δούμε...
-
Κοίτα , εκφράζω μια άποψη καθαρά προσωπική. Εαν έχεις αρκετό ελεύθερο χρόνο τότε καλά κάνεις και ασχολήσε. Εαν όμως δεν έχεις είναι πολύ ανόητο να τρέχεις σαν παλαβός με ένα τόσο ασήμαντο πρόβλημα. Ένα αυτοκίνητο είναι βρε αδερφέ παλιοσίδερα!!! μην δένεσαι συναισθηματικά , εαν δεν σε ικανοποιεί πούλα το. Δεν προσπαθώ να σου κάνω τον έξυπνο απλά επειδή έχω περάσει αυτή τη φάση κατάλαβα οτι άπλα δεν αξίζει
-
Γιατί δεν αξίζει; Το να ευχαριστιέσαι το αυτοκίνητο σημαίνει να επιδιορθώνεις και μικροπροβλήματα που παρουσιάζει. Αλλιώς είναι σα να παίρνεις ταξί.
-
Σωστός ο leonp...
-
Πιστεύω δεν είναι βλάβη αλλά κάτι άλλο. Σε εμένα το παρατήρησα πρωτη φορά στα 5000χλμ και παράλληλα ηταν τα πρώτα 'κρύα' που επιασαν το αυτοκινητο (peugeot 206 1.4 16V), άρα θεωρώ ότι εξ αρχής ήταν έτσι.
Αυτό που μπορώ να πω είναι πως αυτο συνέβει (και είχε τα συμπτώματα που αναφέρθηκαν οπως έντονο κροτάλισμα κινητηρα) με τα πρώτα λάδια του αυτοκ, από τότε που άλλαξα και χρησιμοποιώ motul 8100 5w40 το φαινόμενο εχει μειωθεί ιδιαίτερα. -
Σε scenic 1600 κατοπιν ενδειξης αλλαχτηκε η ηλεκτροβαλβιδα μεταβλητου . χλμ 25.000 Απο τοτε το αυτοκινητο δεν [τραβαει] ικανοποιητικα χωρις ομως να παρουσιαζει ασταθειες στο ρελαντι. Ισως μια μικρη αυξηση στη καταναλωση χωρις αυτο να μπορω να το επιβεβαιωσω 100% λογω συχνης χρησης κλιματισμου. Καποια ιδεα - γνωμη - εμπειρια απο καποιον στο forum ???
-
Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
Συνήθως πρόβλημα όσων τσιμπάν λαδάκι είναι...
Δεν γνωρίζω κάτοχο Megane II που να του τσιμπάει το αμάξι λάδι...
Εμένα ανάμεσα στις αλλαγές λαδιών (10000χλμ+) δεν τρώει ούτε σταγόνα...
Πετα τη μαλακια και παρε κανα ιαπωνα να ηρεμησεις...
-
μπουχαχα
γλαφυρότατος όπως πάντα...
Δρόσισε μέχρι και εδώ πάνω πάντως...
-
Ο χρήστης Random έγραψε:
Συνήθως πρόβλημα όσων τσιμπάν λαδάκι είναι...
Δεν γνωρίζω κάτοχο Megane II που να του τσιμπάει το αμάξι λάδι...
Εμένα ανάμεσα στις αλλαγές λαδιών (10000χλμ+) δεν τρώει ούτε σταγόνα...
Πετα τη μαλακια και παρε κανα ιαπωνα να ηρεμησεις...
Το κάνεις συνεχεια αυτο πάντως: μειωνεις τον άλλον,καμια φορά τον βριζεις κιολας και μετα πετάς μια φατσούλα και το παιζεις χαλαρος και άνετος.
Βεβαια καταλαβαίνεις πόσο μπαστούνης είσαι
-
Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
Συνήθως πρόβλημα όσων τσιμπάν λαδάκι είναι...
Δεν γνωρίζω κάτοχο Megane II που να του τσιμπάει το αμάξι λάδι...
Εμένα ανάμεσα στις αλλαγές λαδιών (10000χλμ+) δεν τρώει ούτε σταγόνα...
Πετα τη μαλακια και παρε κανα ιαπωνα να ηρεμησεις...
Το κάνεις συνεχεια αυτο πάντως: μειωνεις τον άλλον,καμια φορά τον βριζεις κιολας και μετα πετάς μια φατσούλα και το παιζεις χαλαρος και άνετος.
΄Μη μου κουνιεσαι πολυ γιατι θα βρω τη γκομενα που εβαλες στο αβαταρ θα της το πω και θα σε μυνησει και θα τρεχεις..
Βεβαια καταλαβαίνεις πόσο μπαστούνης είσαι -
Επαναφέρω το αρχαίο τόπικ γιατί το πρόβλημα που έχω έχει αναφερθεί. Η θεία μου έχει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο από το 2003. Όταν το ανάβω, κάνει ένα κροτάλισμα για μερικά δευτερόλεπτα, το οποίο σταματάει μετά. Αν μείνει σβηστό για κάποιο χρόνο, όταν το ξανανάψω το κάνει πάλι, αλλά όσο πιο ζεστό είναι, τόσο λιγότερο το κάνει. Από renault δεν έχω ιδέα, στο συνεργείο που το πάει της είπαν ότι είναι 'κάτι' (δεν κατάλαβε τι, προφανώς) το οποίο μαζί με ένα σέρβις που θέλει να κάνει θα κοστίσει περίπου 1.000 ευρώ. Θα το πάω και γω σε άλλο συνεργείο renault αλλά προτιμώ πρώτα να πάρω από δω καμιά πληροφορία.
-
Μαλλον το προβλημα σου ειναι ο μεταβλητος οπως γραφει και στο πρωτο ποστ του θεματος.
-
Ok thanks, θα το έχω υπ' όψιν.
-
Ο χρήστης Thief έγραψε:
Επαναφέρω το αρχαίο τόπικ γιατί το πρόβλημα που έχω έχει αναφερθεί. Η θεία μου έχει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο από το 2003. Όταν το ανάβω, κάνει ένα κροτάλισμα για μερικά δευτερόλεπτα, το οποίο σταματάει μετά. Αν μείνει σβηστό για κάποιο χρόνο, όταν το ξανανάψω το κάνει πάλι, αλλά όσο πιο ζεστό είναι, τόσο λιγότερο το κάνει. Από renault δεν έχω ιδέα, στο συνεργείο που το πάει της είπαν ότι είναι 'κάτι' (δεν κατάλαβε τι, προφανώς) το οποίο μαζί με ένα σέρβις που θέλει να κάνει θα κοστίσει περίπου 1.000 ευρώ. Θα το πάω και γω σε άλλο συνεργείο renault αλλά προτιμώ πρώτα να πάρω από δω καμιά πληροφορία.Χαλασμένο γρανάζι μεταβλητού... Σε επίσημη αντιπροσωπεία θα σε γδύσουν, καλύτερα να πάρεις απ' έξω το ανταλλακτικό
π.χ. http://www.rpc.gr/product_search.jsp;js ... 2&extLang=
κι ενα σετάκι χρονισμού (ιμάντες τεντωτήρες κλπ) και να τα πας σε κάποιο καλό εξειδικευμένο συνεργείο - η ακόμα και επίσημο, απλά θα πληρώσεις παραπάνω εργατικά...
-
Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
Επαναφέρω το αρχαίο τόπικ γιατί το πρόβλημα που έχω έχει αναφερθεί. Η θεία μου έχει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο από το 2003. Όταν το ανάβω, κάνει ένα κροτάλισμα για μερικά δευτερόλεπτα, το οποίο σταματάει μετά. Αν μείνει σβηστό για κάποιο χρόνο, όταν το ξανανάψω το κάνει πάλι, αλλά όσο πιο ζεστό είναι, τόσο λιγότερο το κάνει. Από renault δεν έχω ιδέα, στο συνεργείο που το πάει της είπαν ότι είναι 'κάτι' (δεν κατάλαβε τι, προφανώς) το οποίο μαζί με ένα σέρβις που θέλει να κάνει θα κοστίσει περίπου 1.000 ευρώ. Θα το πάω και γω σε άλλο συνεργείο renault αλλά προτιμώ πρώτα να πάρω από δω καμιά πληροφορία.
Χαλασμένο γρανάζι μεταβλητού... Σε επίσημη αντιπροσωπεία θα σε γδύσουν, καλύτερα να πάρεις απ' έξω το ανταλλακτικό
π.χ. http://www.rpc.gr/product_search.jsp;js ... 2&extLang=
κι ενα σετάκι χρονισμού (ιμάντες τεντωτήρες κλπ) και να τα πας σε κάποιο καλό εξειδικευμένο συνεργείο - η ακόμα και επίσημο, απλά θα πληρώσεις παραπάνω εργατικά...
εχω ενα meganeII 1.6 του 04. εχει η μαλλον ειχε ακριβως το προβλημα αυτο. μαλιστα εχει αλλαχτει 2 φορες η μια μεσα στην εγγυηση και η αλλη εκτος. ευτυχως ο αδερφος μου εχει συνεργειο και ετσι εχω γλιτωσει πααααρα πολλα φραγκα απο την πανακριβη ρενο. πολυ σπανια το κανει ακομα, ομως ΠΑΝΤΑ οταν ο κινητηρας ειναι κρυος και μετα απο πολλες μερες ακινησιας. βλεπετε εχω και ενα atos του 04, με το οποιο τρωω ολη την σαβουρα της Αθηνας και το οποιο δεν μου εχει ζητησει ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ!!!!!!
Κομπιάσματα μετα την πρωινή εκκίνηση - Megane II 1,6