Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Νέα λάστιχα αλλά με μάγουλο!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Νέα λάστιχα αλλά με μάγουλο!
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    10
    19
    58
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      merlin last edited by

      Παίδες ζητώ τη βοήθειά σας.
      Έχω ένα Matrix GLS με ζάντα αλουμινίου (μανίσια). Φορούσε ελαστικά Kumho 195/55/15 85V. Σήμερα τα άλλαξα με Continental ContactPremium2 195/55/15 85H.
      Παρατήρησα ότι έχει πιο έντονο μάγουλο (αν το λέω καλά) σε σχέση με το παλιό που ήταν πιο ‘τετράγωνο’, δηλ. πιο κάθετο στο πλαϊνό του.
      Σε ερώτηση στον μάστορα πήρα την απάντηση πως η ζάντα είναι 5.5J, η μικρότερη δυνατή για 195, και είναι φυσιολογικό. Οπτικά πάντως δεν μου αρέσει.
      Γνωρίζει κάποιος αν το μάγουλο αυτό έχει κάτι αρνητικό στην οδηγική συμπεριφορά του αυτοκινήτου;
      Μήπως είναι γενικό χαρακτηριστικό των Continental;
      Ήμουν ανάμεσα σε αυτό και στο Energy E3A. Ελπίζω να μη το μετανιώσω!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        merlin last edited by

        Παίδες ζητώ τη βοήθειά σας.
        Έχω ένα Matrix GLS με ζάντα αλουμινίου (μανίσια). Φορούσε ελαστικά Kumho 195/55/15 85V. Σήμερα τα άλλαξα με Continental ContactPremium2 195/55/15 85H.
        Παρατήρησα ότι έχει πιο έντονο μάγουλο (αν το λέω καλά) σε σχέση με το παλιό που ήταν πιο ‘τετράγωνο’, δηλ. πιο κάθετο στο πλαϊνό του.
        Σε ερώτηση στον μάστορα πήρα την απάντηση πως η ζάντα είναι 5.5J, η μικρότερη δυνατή για 195, και είναι φυσιολογικό. Οπτικά πάντως δεν μου αρέσει.
        Γνωρίζει κάποιος αν το μάγουλο αυτό έχει κάτι αρνητικό στην οδηγική συμπεριφορά του αυτοκινήτου;
        Μήπως είναι γενικό χαρακτηριστικό των Continental;
        Ήμουν ανάμεσα σε αυτό και στο Energy E3A. Ελπίζω να μη το μετανιώσω!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          merlin last edited by

          Παίδες ζητώ τη βοήθειά σας.
          Έχω ένα Matrix GLS με ζάντα αλουμινίου (μανίσια). Φορούσε ελαστικά Kumho 195/55/15 85V. Σήμερα τα άλλαξα με Continental ContactPremium2 195/55/15 85H.
          Παρατήρησα ότι έχει πιο έντονο μάγουλο (αν το λέω καλά) σε σχέση με το παλιό που ήταν πιο ‘τετράγωνο’, δηλ. πιο κάθετο στο πλαϊνό του.
          Σε ερώτηση στον μάστορα πήρα την απάντηση πως η ζάντα είναι 5.5J, η μικρότερη δυνατή για 195, και είναι φυσιολογικό. Οπτικά πάντως δεν μου αρέσει.
          Γνωρίζει κάποιος αν το μάγουλο αυτό έχει κάτι αρνητικό στην οδηγική συμπεριφορά του αυτοκινήτου;
          Μήπως είναι γενικό χαρακτηριστικό των Continental;
          Ήμουν ανάμεσα σε αυτό και στο Energy E3A. Ελπίζω να μη το μετανιώσω!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            leonp last edited by

            Ποτέ δε φουσκώνεις ελαστικά ράντιαλ μέχρι να εξαφανιστεί το μάγουλο - θα τα παραφουσκώσεις.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              takisb last edited by

              Προτείνω να θεωρήσεις το 'μάγουλο' θετικό σημείο: Πρώτα θα βρεί αυτό σε κράσπεδο πεζοδρομίου και μετά η ζάντα!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                meco last edited by

                Merlin καλά στο είπε ο μάστορας. Δεν είναι κακό και μη σε ανησυχεί.
                Το λάστιχο που έβαλες φυσικά και είναι καλύτερο από το energy. Καταρχήν είναι σε ανώτερη κατηγορία.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  merlin last edited by

                  O.K. παίδες, σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    merlin last edited by

                    Παρατηρώντας φορεμένα Continental PC2 σε άλλα αυτοκίνητα διαπίστωσα πως έχουν ένα πιο 'έντονο' πλαϊνό σε σχέση με τα Michelin. Αυτός ο σχεδιασμός, σε συνδιασμό με την 5.5΄ζάντα μου προκάλεσε πιστεύω το μαγούλιασμα (παρότι ήμουν εντός προδιαγραφών).

                    Επειδή σκέφτομαι σοβαρά να τα αλλάξω:

                    1) Είναι πιθανόν και τα Energy Ε3Α να σχηματίζουν το ίδιο μάγουλο;
                    (Τα Kumho πάντως που φορούσε δεν είχαν τέτοιο πρόβλημα)

                    2) Γνωρίζετε κάποιες εταιρίες που πρέπει να αποφύγω για αυτόν το λόγο;

                    Παρακαλώ όποιος ξέρει κάτι επί του θέματος ας απαντήσει!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      aserf last edited by

                      Ο χρήστης Merlin έγραψε:
                      ...
                      Επειδή σκέφτομαι σοβαρά να τα αλλάξω:
                      ...

                      Γιατί να τα αλλάξεις;
                      Δε σε ικανοποιεί το κράτημά τους, το φρενάρισμά τους ή κάποιο άλλο από τα οδικά χαρακτηριστικά τους;
                      Αν είσαι ικανοποιημένος απ' όλα αυτά τι σε ενοχλεί ή ύπαρξη μαγούλου, όπως λες; Ίσως μάλιστα λόγω αυτού πατάνε πάντα καλύτερα στο οδόστρωμα, μεγιστοποιώντας έτσι την πρόσφυση του αυτοκινήτου σου. Από τη στιγμή που η Continental τα έφτιαξε έτσι κάτι θα ήξερε.
                      Μεγάλο μάγουλο είχαν και τα Bridgestone Potenza RE720 που είχε ο αδερφός μου στο αυτοκίνητό του, σε καμία περίπτωση όμως αυτό δεν αποδείχτηκε αρνητικό.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        merlin last edited by

                        Ο χρήστης aserf έγραψε:
                        Γιατί να τα αλλάξεις;
                        Δε σε ικανοποιεί το κράτημά τους, το φρενάρισμά τους ή κάποιο άλλο από τα οδικά χαρακτηριστικά τους;
                        Αν είσαι ικανοποιημένος απ' όλα αυτά τι σε ενοχλεί ή ύπαρξη μαγούλου, όπως λες; Ίσως μάλιστα λόγω αυτού πατάνε πάντα καλύτερα στο οδόστρωμα, μεγιστοποιώντας έτσι την πρόσφυση του αυτοκινήτου σου. Από τη στιγμή που η Continental τα έφτιαξε έτσι κάτι θα ήξερε.
                        Μεγάλο μάγουλο είχαν και τα Bridgestone Potenza RE720 που είχε ο αδερφός μου στο αυτοκίνητό του, σε καμία περίπτωση όμως αυτό δεν αποδείχτηκε αρνητικό.

                        Aserf, ο τρόπος που σκέφτεσαι είναι ολόσωστος.
                        Στα λίγα χιλιόμετρα που τα πάτησα εντός πόλεως είδα ότι φρενάρουν πολύ καλά, είναι αθόρυβα και καλυτερεύουν την ποιότητα κύλισης του αυτοκινήτου.
                        Όμως:
                        α) φοβάμαι (ίσως χωρίς λόγο) ότι το μάγουλο θα μειώσει τα κρατήματα σε επαρχιακό δρόμο με στροφές. καθότι πάνω στη στροφή, θα είναι πιο εύκολο το ήδη υπάρχων μάγουλο να παραμορφωθεί περισσότερο (μακάρι να λέω μ@@@κίες!).
                        β) με ενοχλεί πολύ οπτικά και θάβεται η ζάντα. Τι να πω; Μου δίνει την αίσθηση ότι είναι συνεχώς ξεφούσκωτο!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          tazio last edited by

                          Merlin αν σου είναι εύκολο ανέβασε φωτογραφία.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            leonp last edited by

                            Ο χρήστης aserf έγραψε:

                            ...
                            Επειδή σκέφτομαι σοβαρά να τα αλλάξω:
                            ...

                            Γιατί να τα αλλάξεις;
                            Δε σε ικανοποιεί το κράτημά τους, το φρενάρισμά τους ή κάποιο άλλο από τα οδικά χαρακτηριστικά τους;
                            Αν είσαι ικανοποιημένος απ' όλα αυτά τι σε ενοχλεί ή ύπαρξη μαγούλου, όπως λες; Ίσως μάλιστα λόγω αυτού πατάνε πάντα καλύτερα στο οδόστρωμα, μεγιστοποιώντας έτσι την πρόσφυση του αυτοκινήτου σου. Από τη στιγμή που η Continental τα έφτιαξε έτσι κάτι θα ήξερε.

                            Πρώτα παίξε με τις πιέσεις (μεγαλύτερες, το εργοστάσιο δίνει τις ελάχιστες) και μετά αν δεν σε ικανοποιούν τα λάστιχα άλλαξέ τα.

                            Από τότε που βγήκαν τα ράντιαλ άλλα κάνουν πολύ άλλα λίγο μάγουλο - αυτό δεν καθορίζει επιδόσεις, η επιλογή τότε θα ήταν πολύ εύκολη.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • E
                              enginekiller last edited by

                              Σε παρακαλω βαλε τα ContactPremiumContact2 και οχι τα Energy...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nek last edited by

                                Ο χρήστης aserf έγραψε:

                                ...
                                Επειδή σκέφτομαι σοβαρά να τα αλλάξω:
                                ...

                                Γιατί να τα αλλάξεις;
                                Δε σε ικανοποιεί το κράτημά τους, το φρενάρισμά τους ή κάποιο άλλο από τα οδικά χαρακτηριστικά τους;
                                Αν είσαι ικανοποιημένος απ' όλα αυτά τι σε ενοχλεί ή ύπαρξη μαγούλου, όπως λες; Ίσως μάλιστα λόγω αυτού πατάνε πάντα καλύτερα στο οδόστρωμα, μεγιστοποιώντας έτσι την πρόσφυση του αυτοκινήτου σου. Από τη στιγμή που η Continental τα έφτιαξε έτσι κάτι θα ήξερε.
                                Μεγάλο μάγουλο είχαν και τα Bridgestone Potenza RE720 που είχε ο αδερφός μου στο αυτοκίνητό του, σε καμία περίπτωση όμως αυτό δεν αποδείχτηκε αρνητικό.

                                Ε ¨ΟΧΙ και τα potenza μάγουλο!!!! Απο τα ποιό κάθετα πλαινα έχουν αυτα!!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  merlin last edited by

                                  Για ρίξτε και σεις μια ματιά:


                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    mad-max-13 last edited by

                                    ειναι λα8ος σε διασταση ζαντας 5,5 να βαζουμε ελαστικο 195
                                    φαντασου οτι 195 ειχα σε διασταση ζαντας 6 και οταν για δοκιμη και μονο εβαλά 205 αμεσως το εβγαλα...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      merlin last edited by

                                      Βάσει προδιαγραφών είναι αποδεκτό (είδα τον σχετικό πίνακα στον λαστιχά).
                                      Άλλωστε αυτό το νούμερο φορούσε από τη μαμά.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        tazio last edited by

                                        Ο χρήστης Merlin έγραψε:
                                        Για ρίξτε και σεις μια ματιά:


                                        Προσωπικά δε βλέπω κάτι το παράξενο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          silencer51 last edited by

                                          Ούτε εγώ...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            merlin last edited by

                                            Έχει σημαντική διαφορά σε σχέση με το μανίσιο, η οποία δεν μπορεί να φανεί από τις φωτό.
                                            Τελοσπάντων, αποφάσισα να τα κρατήσω αφού είναι καλά λάστιχα.
                                            Και πάλι ευχαριστώ για τη βοήθειά σας.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1 / 1
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr