-
Είναι τραγικό πάντως που όλοι βρίζουν την αστυνομία λες και αυτή κάνει κάτι παράνομο όταν κόβει κλήσεις, λες και αυτή είναι υπεύθυνη να αποκτήσει μαντικές ικανότητες για το εάν τα 200 χλμ/ώρα κάποιοιυ οδηγού ήταν ασφαλή ενώ κάποιου άλλου όχι.
Πραγματικά μερικοί σε αυτό το forum έχουν ξεφύγει εντελώς και νομίζουν ότι ζουν στην μπανανία όπου και μπορούν να κάνουν ό,τι θέλουν. ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΡΕ!!!
Οι δρόμοι δε σας ανήκουν και όσο και να σας βολεύει δε μπορείτε να βρίζετε πάντα την αστυνομία για ό,τι δε σας αρέσει! Οι νόμοι ψηφίζονται από τη βουλή και όχι από την αστυνομία. Τα όρια τα έχει επιβάλει η βουλή και όχι η αστυνομία. Η αστυνομία απλά επιβλέπει την εφαρμογή των νόμων της βουλής και από την πλευρά της ορθώς πράττει, μερικές φορές μάλιστα είναι και ιδιαίτερα ελαστική. Αλλά τι λέω; Εδώ μέσα υπάρχουν πολλοί σοφοί άνθρωποι που αν ήταν 'τροχομπάτσοι' όπως τους αναφέρετε, πριν αποφασίσουν αν πρέπει να κόψουν μια κλήση θα έκαναν μια σύσκεψη με τον υπεραναπτυγμένο τους εγκέφαλο και αφού έβαζαν στην εξίσωση 1.000.000 παράγοντες θα κατέληγαν στον αν πρέπει ή όχι να κόψουν κλήση στη συγκεκριμένη περίπτωση.
Αλήθεια, αν οδηγώντας μια Ferrari F430 σε πιάσουν να 'τρέχεις' με 250 χλμ/ώρα, αργά το βράδυ και με σχεδόν μηδενική κίνηση δε πρέπει να σε γράψουν σύμφωνα με τα λεγόμενα μερικών, με μια Bugatti Veyron πιστεύετε ότι μπορώ να πιάσω τα 350 χλμ/ώρα και να έχω ελπίδες να μη με γράψουν; Αναρωτιέμαι δηλαδή αν ο αστυνομικός θα πρέπει να μου τη χαρίσει σκεφτόμενος ότι:- Οδηγώ το ταχύτερο, ασφαλέστερο όχημα στον κόσμο.
- Είμαι οδηγάρα, υποκειμενικό αυτό, αλλά αφού όλοι αυτό πιστεύουν θα αρχίσω να το πιστεύω και εγώ.
- Στο δρόμο είχε πρακτικά μηδενική κίνηση. Ο αστυνομικός κάθησε και μέτρησε τα αυτοκίνητα και σε χρόνο 1 λεπτού πέρασαν 5,5 αυτοκίνητα από μπροστά του. Στα 6 καιγόμουν μιας και θα πέρναγα από την κατηγορία πρακτικά μηδενικής κίνησης στην κατηγορία ελάχιστη κίνηση, όπου το όριο για Veyron με οδηγάρα είναι τα 300 χλμ/ώρα και όχι τα 350 χλμ/ώρα
- ...
ΗΜΑΡΤΟΝ δηλαδή!!!
Τα όρια είναι όντως προβληματικά, αλλά άντε να γίνουν τα 120 -> 130 ή 140, τα 70 -> 90, τα 90 -> 110. Πραγματικά πιστεύετε ότι θα μπορούσε να σταθεί ένα 'ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΑΤΟ' μέτρο προσδιορισμού του ορίου αναλόγως του αυτοκινήτου, των συνθηκών κίνησης και του οδηγού;
Υ.Γ. Ο λόγος που εκνευρίστηκα είναι γιατί όπως πάντα βλέπω πολύ κόσμο κλασσικά να βρίζει την αστυνομία. Δεν έχω καμία σχέση μαζί της αλλά μην τα ισοπεδώνουμε όλα.
-
§
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
Τα προβληματα λοιπον που απαρτιζουν ενα θανατηφορο(η μη ,δεν εχει σημασια) τροχαιο ειναι πολλα.Κι οσοι εχουν διαφορετικη αποψη ας μας πουν ποσο βελτιωθηκε ο ελληνας με τα νεας τεχνολογιας αυτοκινητα τους νεους δρομους(οι δρομοι μας φταιγανε!!)και τα νεα φυσικα μετρα?Παλαιότερα πάντως (πάνω από 15 χρόνια πριν δλδ), κάθε Κυριακή στο δελτίο ειδήσεων υπήρχε ο απολογισμός του 'Μόλωχ'.
Δεν ξέρω τώρα αν δεν το αναφέρουν για κάποιο λόγο αλλά θα έλεγα ότι έχει μειωθεί...
Δυστυχώς στοιχεία στατιστικά για τα τροχαία δεν βρήκα για πριν το 1995...
Δες αν θες:
statistics.gr > Πρόσωπα παθόντα σε οδικά τροχαία ατυχήματα, κατά ομάδες ηλικιών: 1995-1999, και
statistics.gr > Παθόντα πρόσωπα σε οδικά τροχαία ατυχήματα κατά γεωγραφικό διαμέρισμα. Έτος: 2004*.Δυστυχώς αναφέρομαι για αρκετά παλαιότερα...
Και δεν το συζητάμε, ουδεμία σύγκριση με την Ευρώπη...
§
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
§Τα προβληματα λοιπον που απαρτιζουν ενα θανατηφορο(η μη ,δεν εχει σημασια) τροχαιο ειναι πολλα.Κι οσοι εχουν διαφορετικη αποψη ας μας πουν ποσο βελτιωθηκε ο ελληνας με τα νεας τεχνολογιας αυτοκινητα τους νεους δρομους(οι δρομοι μας φταιγανε!!)και τα νεα φυσικα μετρα?
Παλαιότερα πάντως (πάνω από 15 χρόνια πριν δλδ), κάθε Κυριακή στο δελτίο ειδήσεων υπήρχε ο απολογισμός του 'Μόλωχ'.
Δεν ξέρω τώρα αν δεν το αναφέρουν για κάποιο λόγο αλλά θα έλεγα ότι έχει μειωθεί...
Δυστυχώς στοιχεία στατιστικά για τα τροχαία δεν βρήκα για πριν το 1995... (δες αν θες statistics.gr > Πρόσωπα παθόντα σε οδικά τροχαία ατυχήματα, κατά ομάδες ηλικιών: 1995-1999 και statistics.gr > Παθόντα πρόσωπα σε οδικά τροχαία ατυχήματα κατά γεωγραφικό διαμέρισμα. Έτος: 2004*.
Δυστυχώς αναφέρομαι για αρκετά παλαιότερα...
Και δεν το συζητάμε, ουδεμία σύγκριση με την Ευρώπη...
§
αρε γμτ,προσφατα διαβαζα σε μια εφημεριδα του κλαδου μας τα στατιστικα για σημερα και σε σχεση με το παρελθον.Που να ξερεις να τα κρατησεις.......
-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Είναι τραγικό πάντως που όλοι βρίζουν την αστυνομία λες και αυτή κάνει κάτι παράνομο όταν κόβει κλήσεις, λες και αυτή είναι υπεύθυνη να αποκτήσει μαντικές ικανότητες για το εάν τα 200 χλμ/ώρα κάποιοιυ οδηγού ήταν ασφαλή ενώ κάποιου άλλου όχι.
Πραγματικά μερικοί σε αυτό το forum έχουν ξεφύγει εντελώς και νομίζουν ότι ζουν στην μπανανία όπου και μπορούν να κάνουν ό,τι θέλουν. ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΡΕ!!!Aπ οτι καταλαβαινω η μπαλα παιρνει κι εμενα,για να μη πω μονο εμενα.Παντως τετοιες αποψεις ειλικρινα δε με αγγιζουν.Διαλογο να κανουμε,να μην παρερμηνευουμε ομως.
Ειδες πουθενα να αναφερω οτι για τις κλησεις που δινει η τροχαια δεν πρατει σωστα? Αλλο πραγμα να λες καλα κανει που σε γραφει για ζωνη κι αλλο πραγμα να μη κοιτανε κι αλλους βασικους κανονισμους του ΚΟΚ
Σε κανανε πχ καμια φορα ελεγχο τα λαστιχα με μετρητικο οργανο?Εγω παντως που εχω διανυσει πανω απο 600 000km (και χωρις σημαδεμα σε καμια ασφαλιστικη,αλλα με ξεσκισανε στην ταχυτητα,αρα ειμαι επικυνδινος) δεν μου κανανε καμια φορα.Μονο σε φορτηγα.>Οι δρόμοι δε σας ανήκουν και όσο και να σας βολεύει δε μπορείτε να βρίζετε πάντα την αστυνομία για ό,τι δε σας αρέσει!
Αν το ερωτημα απευθυνετε και σε μενα,ναι οι δρομοι ανηκουν και σε μενα.Δικαιωμα σου να πας με τα ορια.Ισως αυτες να ειναι και οι ικανοτητες σου.Αν ομως σε ανοιχτο(ελευθερο απο κινηση δηλ) ταξιδευεις με 120 στη μεσαια η αριστερη λωριδα εμποδιζοντας με να σε περασω τοτε λυπαμαι αλλα εισαι επικινδυνος.>Οι νόμοι ψηφίζονται από τη βουλή και όχι από την αστυνομία. Τα όρια τα έχει επιβάλει η βουλή και όχι η αστυνομία. Η αστυνομία απλά επιβλέπει την εφαρμογή των νόμων της βουλής και από την πλευρά της ορθώς πράττει,μερικές φορές μάλιστα είναι και ιδιαίτερα ελαστική.
H Βουλη εεε? Μπααα τι μου λες?
Δηλ κοντολογις ειμαστε μια αρτια κοινωνια?Μπαα,καλο κι αυτο.Και που ειναι οι νομοι της βουλης να γραφουν οι μπατσοι βραδυ για μεγαλη σκαλα,ομιχλης?Ειδες πουθενα ρανταρ για υπερβολικη ταχυτητα σε κατοικημενες περιοχες ειδικα απο διαβασεις σχολειων?Γιατι εκει πρεπει οχι να γραφουν αλλα να παιρνουν πινακιδες με 60χαω.Αλλα τι λεμε τωρα,η βουλη ειναι αλανθαστη.....> Αλλά τι λέω; Εδώ μέσα υπάρχουν πολλοί σοφοί άνθρωποι που αν ήταν 'τροχομπάτσοι' όπως τους αναφέρετε, πριν αποφασίσουν αν πρέπει να κόψουν μια κλήση θα έκαναν μια σύσκεψη με τον υπεραναπτυγμένο τους εγκέφαλο και αφού έβαζαν στην εξίσωση 1.000.000 παράγοντες θα κατέληγαν στον αν πρέπει ή όχι να κόψουν κλήση στη συγκεκριμένη περίπτωση.
Αλήθεια, αν οδηγώντας μια Ferrari F430 σε πιάσουν να 'τρέχεις' με 250 χλμ/ώρα, αργά το βράδυ και με σχεδόν μηδενική κίνηση δε πρέπει να σε γράψουν σύμφωνα με τα λεγόμενα μερικών, με μια Bugatti Veyron πιστεύετε ότι μπορώ να πιάσω τα 350 χλμ/ώρα και να έχω ελπίδες να μη με γράψουν; Αναρωτιέμαι δηλαδή αν ο αστυνομικός θα πρέπει να μου τη χαρίσει σκεφτόμενος ότι:
- Οδηγώ το ταχύτερο, ασφαλέστερο όχημα στον κόσμο.
- Είμαι οδηγάρα, υποκειμενικό αυτό, αλλά αφού όλοι αυτό πιστεύουν θα αρχίσω να το πιστεύω και εγώ.
- Στο δρόμο είχε πρακτικά μηδενική κίνηση. Ο αστυνομικός κάθησε και μέτρησε τα αυτοκίνητα και σε χρόνο 1 λεπτού πέρασαν 5,5 αυτοκίνητα από μπροστά του. Στα 6 καιγόμουν μιας και θα πέρναγα από την κατηγορία πρακτικά μηδενικής κίνησης στην κατηγορία ελάχιστη κίνηση, όπου το όριο για Veyron με οδηγάρα είναι τα 300 χλμ/ώρα και όχι τα 350 χλμ/ώρα
- ...
ΗΜΑΡΤΟΝ δηλαδή!!!
Δε θ΄λει μυαλο για να καταλαβεις οτι μια φεραρι κινουμενη με τις συνθηκες που λες (και με οδηγο το σουμαχερ σου λεω εγω) πρεπει να φαει ενα μπλοκ κλησεις.Γιατι?
Μονο για ανεπαρκη ορατοτητα με βαση τα χιλιομετρα φτανει.Απλη λογικη θελουν ολα τα πραγματα.Απλα ο ραγιας που να την βρει τη λογικη..... -
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Είναι τραγικό πάντως που όλοι βρίζουν την αστυνομία λες και αυτή κάνει κάτι παράνομο όταν κόβει κλήσεις, λες και αυτή είναι υπεύθυνη να αποκτήσει μαντικές ικανότητες [...]Υ.Γ. Ο λόγος που εκνευρίστηκα είναι γιατί όπως πάντα βλέπω πολύ κόσμο κλασσικά να βρίζει την αστυνομία. Δεν έχω καμία σχέση μαζί της αλλά μην τα ισοπεδώνουμε όλα.
Δεν είναι ύβρις όταν αποδίδεις σε κάποιον τις πραγματικές του ιδιότητες. Οι μπάτσοι είναι απλά όργανα, χωρίς καμία δυνατότητα κριτικής σκέψης -κι όταν λέω μπάτσοι, συμπεριλαμβάνω άπαντες, από τον αρχηγό της αστυνομίας μέχρι τον τελευταίο αστυφύλακα, που καραδοκεί με το ραντάρ πίσω από το θάμνο- χωρίς λογική, ευθυνόφοβα ρομποτάκια, που αδυνατούν να σκεφτούν. Δεν έμαθαν ποτέ να σκέφτονται, δεν τους είναι απαραίτητη η σκέψη στο επάγγελμά τους.
Και προφανώς δεν είναι σε θέση να αξιολογήσουν αν ένας νόμος έχει λογική βάση. Η μόνη τους αρμοδιότητα είναι να τον εφαρμόσουν, με ξεκάθαρη πρόθεση να εισπράξουν, αναιρώντας οποιαδήποτε σύνδεση του υποτιθέμενου ρόλου τους με την οδική ασφάλεια.
Απαιτείται υπερανεπτυγμένος εγκέφαλος για να τα κατανοήσει κανείς όλα αυτά και να αντιληφθεί ότι δεν αποτελούν ύβρεις για τους μπάτσους αλλά αποτίμηση του τρόπου με τον οποίο λειτουργούν;Αλλά ο κατάπτυστος σημερινός μέσος μπάτσος δεν σταματά εκεί, με το να είναι απλώς ένα όργανο που εφαρμόζει το νόμο.
Είναι έτοιμος να κάνει υπόκλιση και να συρθεί στο έδαφος, σε περίπτωση που πέσει σε περίπτωση ανθρώπου μεγάλή οικονομικής επιφάνειας και κατά συνέπεια ισχύος. Εκεί, δεν υπάρχει νόμος για τον μπάτσο. Εκεί ανάβει το φωτεινό λαμπάκι που λέει 'άστον να φύγει για να μη σε διαολοστείλουν από την υπηρεσία μικρό και ανίσχυρο ανθρωπάκι'.
Με το εγώ του καταβαραθρωμένο, ο μικρός και ανίσχυρος υπαλληλάκος, θα εξαντλήσει μετά την αυστηρότητά του στο παιδί με το παπί και τις πίτσες, που δεν φορά κράνος, και έχει τρύπια εξάτμιση. Θα του χώσει πρόστιμο, ίσο με 32 μεροκάμματα. Διότι εκεί θα τη 'βγάλει αναίμακτα.Το που θέλω να καταλήξω είναι εύλογο.
Ο μπάτσος, σε πολλές περιπτώσεις, δεν είναι απλός εφαρμοστής του νόμου.
Προβαίνει σε ενέργειες, που δείχνουν ότι δεν είναι οδηγός του η λογική, αλλά τα κόμπλεξ του και το γεγονός ότι θα είναι πάντα ένας ασήμαντος υπάλληλος έτοιμος για υπόκλιση στον ισχυρό, μία υπόκλιση που για να εξισορροπιστεί μέσα του θα βρει αντίβαρο στην άλογη αυστηρότητά του προς τον ανίσχυρο. Το σημαντικό είναι όμως ότι εφαρμόζει το νόμο επιλεκτικά. Και αυτό τον κάνει κατάπτυστο. -
εγω ψηφισα το 1.
ο μεσος ορος κινησης στην εθνικη ειναι 140-150 χλμ με αυτο το οριο και κανεις δε τρωει κληση.
αν ανεβει το οριο φοβαμαι πως θα ανεβουν τα ατυχηματα λογο υπερβολικης ταχυτητας.
ομως θα πρεπει και οι μπατσοι ακομα και στην επαρχια να σταματουν μονο για παραβαση του οριου κατα 20+ χλμ.και θα πρεπει επισης να στηνονται μονο σε επικινδυνα σημεια.
δηλαδη δε φταινε τα ορια αλλα ο τροπος που κοβονται οι κλησεις.
να ανεβουν τα ορια 40 χλμ για να μην κοβουν οι τσατσοι κλησεις δεν ειναι δυνατο. -
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
... Το σημαντικό είναι όμως ότι εφαρμόζει το νόμο επιλεκτικά. Και αυτό τον κάνει κατάπτυστο.O pai mei συμπυκνώνει σε μια φράση τη λογική του σημερινού καθεστώτος που επικρατεί στην μπανανία που λέγεται Ελλάδα (όχι μόνο της αστυνομίας...).
Από τη μία υπάρχει ο 'ισχυρός', στον οποίο όλοι κάνουν τούμπες και τεμενάδες, και από την άλλη ο 'ανίσχυρος', τιποτένιος και ασήμαντος, ανήμπορος να αντισταθεί στον κάθε παραλογισμό της εξουσίας των 'ισχυρών'... Γι'αυτό, όπως παντού, έτσι και στο δρόμο θα κυκλοφορούν 'μάγκες' και νταήδες που, αδιαφορώντας για τους άλλους, θα κάνουν ότι θέλουν... Γι'αυτό η αναξιοκρατία πάει σύννεφο... Γι'αυτό στην Ελλάδα ότι δηλώσεις είσαι... Γι'αυτό πάμε κατά διαόλου...ΥΓ : Αλήθεια, ο ανήμπορος είναι ανήμπορος γιατί είναι μόνος του; Πολύ θα ήθελα να δώ τι θα γίνει αν επαναστατούσαν όλοι οι ανήμποροι...
-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Υ.Γ. Ο λόγος που εκνευρίστηκα είναι γιατί όπως πάντα βλέπω πολύ κόσμο κλασσικά να βρίζει την αστυνομία. Δεν έχω καμία σχέση μαζί της αλλά μην τα ισοπεδώνουμε όλα.εσυ δηλαδη πιστευεις οτι οι κλησεις για υπερολικη ταχυτητα που μοιραζει η τροχαια στις εθνικες οδους με οριο 50 80 ή 90 αποσκοπουν σε κατι αλλο περα απο το να γεμισουν τα ταμεια???
και αν ναι, γιατι δεν στηνονται στα 100δες πραγματικα επικινδυνα σημεια των δρομων μας, παρα το κανουν μονο στις ευθειες???
-
Ο χρήστης tony78 έγραψε:
... Το σημαντικό είναι όμως ότι εφαρμόζει το νόμο επιλεκτικά. Και αυτό τον κάνει κατάπτυστο.
O pai mei συμπυκνώνει σε μια φράση τη λογική του σημερινού καθεστώτος που επικρατεί στην μπανανία που λέγεται Ελλάδα (όχι μόνο της αστυνομίας...).
Από τη μία υπάρχει ο 'ισχυρός', στον οποίο όλοι κάνουν τούμπες και τεμενάδες, και από την άλλη ο 'ανίσχυρος', τιποτένιος και ασήμαντος, ανήμπορος να αντισταθεί στον κάθε παραλογισμό της εξουσίας των 'ισχυρών'... Γι'αυτό, όπως παντού, έτσι και στο δρόμο θα κυκλοφορούν 'μάγκες' και νταήδες που, αδιαφορώντας για τους άλλους, θα κάνουν ότι θέλουν... Γι'αυτό η αναξιοκρατία πάει σύννεφο... Γι'αυτό στην Ελλάδα ότι δηλώσεις είσαι... Γι'αυτό πάμε κατά διαόλου...**ΥΓ : Αλήθεια, ο ανήμπορος είναι ανήμπορος γιατί είναι μόνος του; Πολύ θα ήθελα να δώ τι θα γίνει αν επαναστατούσαν όλοι οι ανήμποροι... **
Ειμαστε ανημποροι στο μυαλο φιλε μου.Αυτο ειναι ολο.Κι οταν το μυαλο 'δε φτανει' που λεμε και στο χωριο μας απ τη μια βριζεις την κατασταση (να φαει ο νταης ντε) αλλα απο μεσα σου/μας μας αρεσει/βολευει να διαιωνιζουμε σαπιες καταστασεις.
Το μυαλο του ελληνοθρησκιουραγια θα λειτουργησει μονο αν η παιδεια προσφερει πραγματικη παιδεια ωστε να δουμε τα αποτελεσματα απ την επομενη γενια.Και η αστυνομευση αστυνομευση,δε διαφωνω.Αστυνομευση ομως,οχι τραμπουκισμο.
Ο μαγκας κι ο νταης πχ (ειναι κι αλλα πολλα αναπηρα,δεν ειναι μονο η ζωνη)που δε φοραει ζωνη γιατι ακουσε και του ειπαν!! οτι σε πολλες περιπτωσεις σκοτωνει αλλα κι επειδη τον πνιγει λεει (αμα σε πνιγει να μην οδηγησεις) περνωντας τα γερμανικα συνορα γινετε ρομποτακι.Εκει μαγκια δε σηκωνει.
Το προβλημα ομως δεν ειναι αυτο εδω με μας.
Το προβλημα ειναι γιατι κανεις δεν ξερει γιατι πρεπει να φοραει ζωνη.
Γι αυτο κι επιμενω εξ αρχης απ την παιδεια και συναμα ολα οσα ανεφερα.Θυμαμαι χαρακτηριστικα τα πρωτα σχολικα χρονια στη Γερμανια με τα παρκα κυκλοφοριακης αγωγης.Δεν ειμαι Ο εξυπνος ουτε γενηθηκα Ο πιλοτος.Μα ςεβαλαν οι Γερμανοι και μπραβο τους σε ενα παιδαγωγικο πλαισιο που απεχει ετη φωτος απ το δικο μας.Αρχες δεκαετιας του 80 τη μονη παρηγορια που βρηκα τοτε στη ζουγκλα του ευρωπαικου αμαζονιου ηταν οταν τυχαια σε μαγαζι με περιοδικα πηρα ετσι απο περιεργεια τους 4Τ,κι απο τοτε θεωρω τον Κ.Κ εστω κι εμεσα δασκαλο κυκλοφοριακης αγωγης και οχι μονο.
ΠΑΙΔΕΙΑ λοιπον κι ας αφησουμε τα εκλησακια και τις αηδιες του κερατα στα σημεια των ηρωικα σκοτωμενων (οι οποιοι σκοτωθηκαν γιατι.......το εφερε η στιγμη)που ερχονται οι ευρωπαιοι και μας δουλευουν ψιλο γαζι......
ΥΓ.Μπορει να μου απαντησει καποιος θρησκευτικος......παραγοντας ας πουμε,γιατι στα ανεπτυγμενα κρατη η 'κακια στιγμη' εχει τη μικροτερη δυνατη απηχηση?
Σε ολους τους τομεις -
Eχω μια καλυτερη ιδεα!
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΤΙΑΧΤΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΔΡΟΜΟΙ!
Τ'ΑΚΟΥΤΕ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΑ ΤΡΩΤΕ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ?
ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΠΑΝΑΝΙΑ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ
-
Θα ψήφιζα το
3) Δεν χρειάζονται όρια ταχύτητας στους Ελληνικούς δρόμους καθώς δεν προσφέρουν απολύτως τίποτα στην οδική ασφάλεια. Οι οδηγοί έχουν αρκετή κρίση για να αποφασίζουν μόνοι τους τον ρυθμό με τον οποίο κινούνται
ΑΦΑΙΡΩΝΤΑΣ το υπογραμμισμένο κομμάτι. Στο λόγο μου, δεν ξέρω κανέναν οδηγό που θα τον ρωτήσεις 'Πόσο είναι τό όριο ταχύτητας εδώ που κινούμαστε;' και θα ξέρει να σου απαντήσει, και δεν εξαιρώ τον εαυτό μου
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
...Και που ειναι οι νομοι της βουλης να γραφουν οι μπατσοι βραδυ για μεγαλη σκαλα,ομιχλης?Ειδες πουθενα ρανταρ για υπερβολικη ταχυτητα σε κατοικημενες περιοχες ειδικα απο διαβασεις σχολειων?Γιατι εκει πρεπει οχι να γραφουν αλλα να παιρνουν πινακιδες με 60χαω.Αλλα τι λεμε τωρα,η βουλη ειναι αλανθαστη.....[>Χθές έγραψαν την μητέρα μου για υπερβολική ταχύτητα. 41 με όριο 30 στην οδό Χελιδονούς στην Κηφισιά.
](http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic.php?t=1077&postdays=0&postorder=asc&start=1380)
[ >>Μπας κι ήταν έξω από κανένα σχολείο; Λόγω ημερών το προσέχουν ιδιαίτερα το θέμα.
Έχει μια παιδική χαρά στην εκκλησία Αγια Τριάδα εκεί, αλλά απ ότι είπανε οι μπάτσοι έχουν κάνει παράπονα οι γείτονες οτι τρέχουν με υπερβολική ταχύτητα σε αυτό το δρόμο. Το πρόστιμο είναι 17 ευρώ!
](http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic.php?t=1077&postdays=0&postorder=asc&start=1380)
Περιμένω με ενδιαφέρον το σχόλιο σου, G60.
-
Ψηφίζω το 1
Τα όρια ταχύτητας θα πρέπει να παραμείνουν ως έχουν.
Η μοναδική εξαίρεση θα μπορούσε να ήταν η αύξηση του ορίου για την αριστερή λωρίδα πολύ μικρών τμημάτων της Ε.Ο. (με φωτεινές πινακίδες - όταν οι συνθήκες το επιτρέπουν)
Συμφωνώ με τον G60, πρώτα πρέπει να μάθουμε να οδηγούμε σαν λαός και μετά να ζητάμε όρια τύπου Γερμανίας. Δυστυχώς δεν υπάρχει σωστό σύστημα εκπαίδευσης, το οποίο βέβαια ξεκινά από το σχολείο και συνεχίζεται σε σωστές σχολές οδήγησης.
Εμείς οι 'γρήγοροι' δυστυχώς θα πρέπει να υπομείνουμε την κατάσταση ... ή να κάνουμε κάτι, ότι νομίζει καλύτερο ο καθένας, για να αλλάξει κάποτε αυτή η κατάσταση.
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
...Και που ειναι οι νομοι της βουλης να γραφουν οι μπατσοι βραδυ για μεγαλη σκαλα,ομιχλης?Ειδες πουθενα ρανταρ για υπερβολικη ταχυτητα σε κατοικημενες περιοχες ειδικα απο διαβασεις σχολειων?Γιατι εκει πρεπει οχι να γραφουν αλλα να παιρνουν πινακιδες με 60χαω.Αλλα τι λεμε τωρα,η βουλη ειναι αλανθαστη.....
[>Χθές έγραψαν την μητέρα μου για υπερβολική ταχύτητα. 41 με όριο 30 στην οδό Χελιδονούς στην Κηφισιά.
](http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic.php?t=1077&postdays=0&postorder=asc&start=1380)
[ >>Μπας κι ήταν έξω από κανένα σχολείο; Λόγω ημερών το προσέχουν ιδιαίτερα το θέμα.
Έχει μια παιδική χαρά στην εκκλησία Αγια Τριάδα εκεί, αλλά απ ότι είπανε οι μπάτσοι έχουν κάνει παράπονα οι γείτονες οτι τρέχουν με υπερβολική ταχύτητα σε αυτό το δρόμο. Το πρόστιμο είναι 17 ευρώ!
](http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic.php?t=1077&postdays=0&postorder=asc&start=1380)
Περιμένω με ενδιαφέρον το σχόλιο σου, G60.
Χρηστο,δε μιλαω για τις εξαιρεσεις αλλα για το κατεστημενο.
Η δευτερη δε περιπτωση ειναι αναξια σχολιασμου.Πρεπει να κανει παραπονα ο γειτονας για να κινητοποιηθει η τροχαια με τιμωρια........17 ευρω.Αν παω δηλ κοματια απο κεινο το σημειο θα μου κανουν τα μουτρα κρεας....... -
ο,τι και να γινει ο καθενας θα κανει ο,τι θελει κ οπως αισ8ανεται
μεχρι να φτιαχτουν αυτοκινητα που να πηγαινουν οσο λεει το οριο ξερω γωοποτε......
ο,τι και να γινει...
νομιζω οτι καλο θα ηταν να αυξηθει σε καποια τμηματα της ΕΟ κ στην ΑΟ εως και απεριοριστο για την αριστερη υπο συνθηκες μονο
-
Η ίδια περίπτωση είναι. Προφανώς τα 17 Ευρώ ήταν επειδή πήγαινε με 41 και όχι με 60. Άλλωστε, ο Άγγελος προηγουμένως έγραψε ότι τα πρόστιμα θα πρέπει να είναι μικρότερα.
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Η ίδια περίπτωση είναι. Προφανώς τα 17 Ευρώ ήταν επειδή πήγαινε με 41 και όχι με 60. Άλλωστε, ο Άγγελος προηγουμένως έγραψε ότι τα πρόστιμα θα πρέπει να είναι μικρότερα.γαμησε τα τη μανα ειναι Χρηστο.
Ο ελληνας δεν γινετε ανθρωπος.Εμεις εδω θελουμε για καμια εικοσετια γερμανικο βουρδουλα και παλι θα αγανακτησουν οι ανθρωποι -
Εγώ ψήφισα το 2, υπό την έννοια ότι αν και δεν υπάρχει αυτή η παιδεία που λέτε, τα όρια στο 50% των περιπτώσεων είναι εντελώς ηλίθια.
Το άλλο 50 % είναι όντως σωστά ή (σαφώς λιγότερα) παραπάνω απ' όσο πρέπει.Το όριο 60 στην περιφερειακή Υμηττού για παράδειγμα είναι για παιδεία λαού που δεν έχει δει ποτέ του αυτοκίνητο.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Αφού δεν καταφέραμε ως λαός να φωτίσουμε τον κόσμο μετά το ας πούμε 1300 μΧ, ας το πράξουμε τώρα.
Δεν έχει σημασία που έχουμε τους χειρότερους δρόμους, κακούς οδηγούς, αναξιόπιστους ελέγχους καταλληλότητας οχημάτων και αμέτρητα θύματα από τροχαία, ας αλλάξουμε όλα τα όρια ή ας μην τα λαμβάνουμε υπόψη. Οι κουτόφραγκοι που έχουν ίδια όρια μ'εμάς, κάμερες σε πολλά σημεία, καλύτερο οδικό δίκτυο, πολύ λιγότερα ατυχήματα, αυστηρούς ελέγχους καταλληλότητας οχημάτων κλπ είναι σε λάθος δρόμο. ΕΜΕΙΣ ξέρουμε καλύτερα και φυσικά ζυγόν δεν υπομένουμε.
Τα όρια είναι λανθασμένα κατά την αλάνθαστη γνώμη μας. Γιατί; Μα επειδή στο 35,5 χλμ της Εθνικής Οδού Ζούπας-Χλούπας έχει ευθεία 549 μέτρων και το όριο είναι 50 χλμ γιατί ο ντόπιος βλαχοδήμαρχος δεν το έχει αλλάξει (όπως και τίποτα άλλο) εδώ και 20 χρόνια. Ή επειδή πιάσανε τον Χ με 140 χλμ στην ευθεία κάτι μπάτσοι που βαριόντουσαν κι ήθελαν να κλείσουν τη νόρμα κλήσεων της ημέρας, άρα είναι τσόγλανοι, άρα γιατί να μην πάμε με 250 αφού σίγουρα έχουμε δίκιο σ' ό,τι και να μας πουν τα όργανα της τάξης;Εν πάσει περιπτώσει καμία από τις απαντήσεις δεν με ικανοποιεί. Ας αλλάξουν ΟΡΙΣΜΕΝΑ όρια προς τα πάνω, ειδικά όπου υπάρχουν καλής ποιότητας δρόμοι μακρυά από κατοικημένες περιοχές και χωρίς αγροτικούς παραδρόμους ή εξόδους από γκαράζ. Ανώτατο τα 130 γιατί δεν θέλω να έχω μπροστά μου τον κόπανο με τα λάστιχα 5ετίας να κάνει τετακέ στο παραμικρό φρενάρισμα.
εσυ εκει, να διαφωνισεις...διαφωνεις στο οτι ενα ΣΤΑΘΕΡΟ οριο ταχυτητας σε καμμια περιπτωση δεν μπορει να καλυψει ολες τις περιπτωσεις? Ποιος λοιπον πρεπει να κρινει τι ειναι επικινδυνο και τι οχι? Αυτος που θα το εφαρμοσει νομιζω εγω, και αυτος που ειναι παρων εκεινη την στιγμη και μπορει (καλα, αυτο ειναι ελεγχομενο) να κρινει.
.... Ξερεις τι ειναι εφαρμοσιμο? Ο μπατσος να εχει την κριτικη ικανοτητα να καταλαβαινει ποτε ο συνδυασμος του συγκεκριμενου οδηγου/οχηματος/δρομου/καιρικων συνθηκων/κινησης ειναι επικινδυνος και ποτε οχι, και αναλογα να εφαρμοζει η ΟΧΙ τον νομο. Αλλα αυτο χρειαζεται:
α) εξυπνους μπατσους (:ysterical:)
β) μπατσους που ενδιαφερονται για την ασφαλεια μας περισσοτερο απο το ταμειο του κρατους και τις διαταγες του καθε τοπικου αρχοντα ( )Η κριτική αυτή ικανότητα δε, θα ενισχύεται ανάλογα το ύψος του ποσού που θα είναι διατεθειμένος να δώσει ο κάθε παραβάτης οδηγός στο «όργανο»...
dpolal
Ετσι ακριβώς! Αλλίμονο αν δώσουμε 'δικαστικές' εξουσίες στους αστυνομικούς
Εχουν ηδη...Οταν εχει το δικαιωμα να σου αφαιρει προκαταβολικα διπλωμα+πινακιδες για ενα μηνα πριν καν πατησεις στο δικαστηριο, για καποια παραβαση για την οποια μπορει να αθωωθεις καποιους μηνες μετα, ειναι ηδη δικαστης...Και δεν εννοουσα να του θεσμοθετησουμε αρμοδιοτητες, εννοουσα ακριβως το να εχει κριτικη ικανοτητα για το τι ειναι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ επικινδυνο. Αυτο δεν ειναι το ζητουμενο?
Είναι τραγικό πάντως που όλοι βρίζουν την αστυνομία λες και αυτή κάνει κάτι παράνομο όταν κόβει κλήσεις, λες και αυτή είναι υπεύθυνη να αποκτήσει μαντικές ικανότητες για το εάν τα 200 χλμ/ώρα κάποιοιυ οδηγού ήταν ασφαλή ενώ κάποιου άλλου όχι.
Πραγματικά μερικοί σε αυτό το forum έχουν ξεφύγει εντελώς και νομίζουν ότι ζουν στην μπανανία όπου και μπορούν να κάνουν ό,τι θέλουν. ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΡΕ!!!
Οι δρόμοι δε σας ανήκουν και όσο και να σας βολεύει δε μπορείτε να βρίζετε πάντα την αστυνομία για ό,τι δε σας αρέσει! Οι νόμοι ψηφίζονται από τη βουλή και όχι από την αστυνομία. Τα όρια τα έχει επιβάλει η βουλή και όχι η αστυνομία. Η αστυνομία απλά επιβλέπει την εφαρμογή των νόμων της βουλής και από την πλευρά της ορθώς πράττει, μερικές φορές μάλιστα είναι και ιδιαίτερα ελαστική. Αλλά τι λέω; Εδώ μέσα υπάρχουν πολλοί σοφοί άνθρωποι που αν ήταν 'τροχομπάτσοι' όπως τους αναφέρετε, πριν αποφασίσουν αν πρέπει να κόψουν μια κλήση θα έκαναν μια σύσκεψη με τον υπεραναπτυγμένο τους εγκέφαλο και αφού έβαζαν στην εξίσωση 1.000.000 παράγοντες θα κατέληγαν στον αν πρέπει ή όχι να κόψουν κλήση στη συγκεκριμένη περίπτωση.
Αλήθεια, αν οδηγώντας μια Ferrari F430 σε πιάσουν να 'τρέχεις' με 250 χλμ/ώρα, αργά το βράδυ και με σχεδόν μηδενική κίνηση δε πρέπει να σε γράψουν σύμφωνα με τα λεγόμενα μερικών, με μια Bugatti Veyron πιστεύετε ότι μπορώ να πιάσω τα 350 χλμ/ώρα και να έχω ελπίδες να μη με γράψουν; Αναρωτιέμαι δηλαδή αν ο αστυνομικός θα πρέπει να μου τη χαρίσει σκεφτόμενος ότι:- Οδηγώ το ταχύτερο, ασφαλέστερο όχημα στον κόσμο.
- Είμαι οδηγάρα, υποκειμενικό αυτό, αλλά αφού όλοι αυτό πιστεύουν θα αρχίσω να το πιστεύω και εγώ.
- Στο δρόμο είχε πρακτικά μηδενική κίνηση. Ο αστυνομικός κάθησε και μέτρησε τα αυτοκίνητα και σε χρόνο 1 λεπτού πέρασαν 5,5 αυτοκίνητα από μπροστά του. Στα 6 καιγόμουν μιας και θα πέρναγα από την κατηγορία πρακτικά μηδενικής κίνησης στην κατηγορία ελάχιστη κίνηση, όπου το όριο για Veyron με οδηγάρα είναι τα 300 χλμ/ώρα και όχι τα 350 χλμ/ώρα
- ...
ΗΜΑΡΤΟΝ δηλαδή!!!
Τα όρια είναι όντως προβληματικά, αλλά άντε να γίνουν τα 120 -> 130 ή 140, τα 70 -> 90, τα 90 -> 110. Πραγματικά πιστεύετε ότι θα μπορούσε να σταθεί ένα 'ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΑΤΟ' μέτρο προσδιορισμού του ορίου αναλόγως του αυτοκινήτου, των συνθηκών κίνησης και του οδηγού;
Υ.Γ. Ο λόγος που εκνευρίστηκα είναι γιατί όπως πάντα βλέπω πολύ κόσμο κλασσικά να βρίζει την αστυνομία. Δεν έχω καμία σχέση μαζί της αλλά μην τα ισοπεδώνουμε όλα.
επαρχιακοι οδοι και επαρχιακα τμηματα ΕΟ. Τοπικοι δημαρχοι βαζουν **επιτηδες ** (ή 'ξεχνανε' να τα επαναφερουν προς τα πανω μετα απο εργα) χαμηλα ορια σε σημεια που μπορεις να τρεξεις και διπλη γραμμη σε ατελειωτες ευθειες με ορατοτητα, ενω για πολλα χλμ πριν ΔΕΝ μπορεις να τρεξεις/σε εχει παει καροτσακι φορτηγο (εκτος απο τους καμικαζι που τρεχουν και σκοτωνουν κοσμο προσπερνωντας τυφλα), και η αστυνομια με εντολες του δημαρχου παει και στηνει μπλοκα ακριβως σε εκεινα τα σημεια. Τα εσοδα ειναι εγγυημενα. Φυσικα οι ντοπιοι που ξερουν τα σημεια πηγαινουν γαμιωντας (και σκοτωνοντας...) στα πραγματικα επικινδυνα σημεια και κοβουν εκει που καθε λογικος ανθρωπος παταει λιγο παραπανω για να μην βγαλει μεσω ωριαια σε ταξιδι 60χαω...
Εν τω μεταξυ, εντος των εν λογω επαρχιακων πολεων ουδεποτε ελεγχονται σοβαρες παραβασεις η γινονται αλκοτεστ. Στην καλυτερη περιπτωση αραια και που να γινονται καποιοι ελεγχοι για τα ματια του κοσμου, οπου φυσικα οι ντοπιοι εχουν ασυλια. Σε δε τουριστικες περιοχες, ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ να ελεγχει παραβασεις γιατι θα κανει κακο στον τουρισμο. Παρ'τε Μυκονο πχ που ολο το καλοκαιρι ΠΟΥΘΕΝΑ δεν θα δειτε αλκοτεστ η να γραφουν για διπλωμα τουριστες με νοικιαρικα**(κατα ομολογια ντοπιου μπατσου φετος το καλοκαιρι)**.
Θες κι αλλα? Παρε. Παραβασεις που ουδεποτε ελεγχονται, σε σημεια που ουδεποτε ελεγχονται, δημιουργουν αισθημα ατιμωρησιας και μη επιβολης του νομου και ξαφνικα να σου τα τρελα γαμησια με τρελο κυνηγι για τις εν λογω παραβασεις. Δεν εινα τυχαιο που καθε φορα που γινεται κατι τετοιο ολοι μας κανουμε σχολια του τυπου 'αδειασαν τα ταμεια και βγηκαν για εισπραξη'...
ΑΥΤΗ ειναι η αστυνομια μας, και για αυτο την βριζουμε. Γιατι ειναι ΡΕΝΤΙΚΟΛΑ...(μιλαμε για τροχαια παντα). Βεβαια, ναι συμφωνα με το γραμμα του νομου παρανομησαμε αρα πρεπει να πληρωσουμε και δεν θα επρεπε να εχουμε κανενα παραπονο. Σοβαρα? Ετσι να κανεις εσυ, να σκυβεις το κεφαλι και να δεχεσαι καθε νομο ακριτα και αδιαμαρτυρητα...Αλλα τι λεμε τωρα, εδω η εφορεια σου βαζει προστιμο με βασει το ποσο ΝΟΜΙΖΕΙ οτι την κλεβεις και μετα πρεπει εσυ να αποδειξεις οτι δεν ειναι ετσι ή οτι δεν ειναι τοσα τα λεφτα, και αυτο ειναι συνταγματικο και νομιμο και δεν εχουμε ριξει καμμια κυβερνηση για αυτο, στα ορια θα κολλησουμε?
Παρ'τε τωρα ενα οριο 60 στην περιφερειακη Υμητου και ενα οριο ταχυτητας στην ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ βαρης-κορωπιου, ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΟ απο οτι ηταν στην παλια, και ελατε μετα να μου λετε για νομιμα και παρανομα και αλλες μλκιες...
-
Γειά σας,
Κατ΄αρχήν συγνώμη για το (πιθανόν) off topic.
Θεωρώ ότι είναι λάθος, να ...μιλάμε μεμονωμένα για μεταβολές στα όρια ταχύτητας, χωρίς να λαμβάνουμε υπόψη και άλλους σημαντικούς παράγοντες.
Τα όρια μπαίνουν, προφανώς, για λόγους ασφάλειας.
Όλοι οι δρόμοι δεν είναι ίδιοι (πολλές φορές στον ίδιο δρόμο δεν είναι σε ίδια κατάσταση όλες οι λουρίδες - οι δεξιές συνήθως είναι πιό ταλαιπωρημένες), όλοι οι οδηγοί δεν είναι ίδιας ικανότητας και δεν έχουν τα ίδια αντανακλαστικά, τα αυτοκίνητα δεν είναι όλα ίδια, είτε σε επίπεδο κατάστασης είτε τεχνολογίας κλπ.
Συνεπώς, όρια πρέπει να υπάρχουν.
ΔΕΝ αρκεί όμως μόνο αυτό, από μόνο του, άν δεν υπάρξει παράλληλα και σωστή αστυνόμευση από σωστά εκπαιδευμένους ...τροχαίους.
ΠΡΩΤΑ όμως πρέπει να αλλάξουν (να δημιουργηθούν) υποδομές, να ασχοληθεί κάποτε ΣΟΒΑΡΑ η πολιτεία με το τρίπτυχο δρόμος-οδηγός-αυτοκίνητο και με την οδηγική-κυκλοφοριακή αγωγή του Έλληνα.
Τα όρια και η αστυνόμευσή τους είναι καταστολή, ενώ απουσιάζει ΠΛΗΡΩΣ η πρόληψη.
Δεν ψήφισα. Θα με κάλυπτε το (2) άν περιείχε και το '...προς τα κάτω, υπό προϋποθέσεις'.Φιλικά
Μάξιμος
Όρια ταχύτητας