Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΑΓΟΡΑΣΘΗ: S2000
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. ΑΓΟΡΑΣΘΗ: S2000
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 1 / 6
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    40
    102
    566
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      caryothraystis last edited by

      Εν αναμονή λοιπόν του 'crash test' με το Crossfire και να δω αν κάνει για τα δικά μου γούστα (περί το τέλος του μηνός το υπολογίζω), σκέφτομαι και την άλλη λύση που ακούει στο όνομα S2000.

      Οποιαδήποτε πληροφορία μπορείτε να μου δώσετε θα είναι πραγματικά πολύτιμη.

      Αυτά που βλέπω είναι 2000-2001 (για 2002 κομματάκι δύσκολο).

      -τι να προσέξω

      -πού ενδέχεται να πονάει το αμάξι ('τυπικά' θα πάσχει πχ απο σασμάν, κινητήρα, κουκούλα κλπ κλπ)

      -θα γίνω κολλητός με το βενζινά;

      -θα γίνω κολλητός με το μηχανικό;

      -με λαμαρινά ενδέχεται να γίνω κολλητός και το ξέρω (...)

      και γενικά οτιδήποτε γνωρίζετε από προσωπική ή οχι εμπειρία.

      Ευχαριστώ πολύ

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • C
        caryothraystis last edited by

        Εν αναμονή λοιπόν του 'crash test' με το Crossfire και να δω αν κάνει για τα δικά μου γούστα (περί το τέλος του μηνός το υπολογίζω), σκέφτομαι και την άλλη λύση που ακούει στο όνομα S2000.

        Οποιαδήποτε πληροφορία μπορείτε να μου δώσετε θα είναι πραγματικά πολύτιμη.

        Αυτά που βλέπω είναι 2000-2001 (για 2002 κομματάκι δύσκολο).

        -τι να προσέξω

        -πού ενδέχεται να πονάει το αμάξι ('τυπικά' θα πάσχει πχ απο σασμάν, κινητήρα, κουκούλα κλπ κλπ)

        -θα γίνω κολλητός με το βενζινά;

        -θα γίνω κολλητός με το μηχανικό;

        -με λαμαρινά ενδέχεται να γίνω κολλητός και το ξέρω (...)

        και γενικά οτιδήποτε γνωρίζετε από προσωπική ή οχι εμπειρία.

        Ευχαριστώ πολύ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          caryothraystis last edited by

          Εν αναμονή λοιπόν του 'crash test' με το Crossfire και να δω αν κάνει για τα δικά μου γούστα (περί το τέλος του μηνός το υπολογίζω), σκέφτομαι και την άλλη λύση που ακούει στο όνομα S2000.

          Οποιαδήποτε πληροφορία μπορείτε να μου δώσετε θα είναι πραγματικά πολύτιμη.

          Αυτά που βλέπω είναι 2000-2001 (για 2002 κομματάκι δύσκολο).

          -τι να προσέξω

          -πού ενδέχεται να πονάει το αμάξι ('τυπικά' θα πάσχει πχ απο σασμάν, κινητήρα, κουκούλα κλπ κλπ)

          -θα γίνω κολλητός με το βενζινά;

          -θα γίνω κολλητός με το μηχανικό;

          -με λαμαρινά ενδέχεται να γίνω κολλητός και το ξέρω (...)

          και γενικά οτιδήποτε γνωρίζετε από προσωπική ή οχι εμπειρία.

          Ευχαριστώ πολύ

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • C
            caryothraystis last edited by

            Ουδείς;;;

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • N
              nickolas last edited by

              Πάρε αυτοκίνητο με τα λιγότερα δυνατόν χιλιόμετρα (ή ελληνικό που να έχει ακόμα εγγύηση).

              Μετά τα 100Κ χλμ. ο κινητήρας μπαίνει σε 'γκρίζα' ζώνη ενώ μετά τα 150Κ χλμ. πλέον μπαίνεις στην κόκκινη ζώνη. Ξέχνα τα περί Honda, ένα αυτοκίνητο που γυρίζει στοκ στις 9200σαλ. (το facelift) έχει τεράστιες φθορές στον κινητήρα του.

              Η κατανάλωση είναι νορμάλ, πολύ οικονομικό για την ιπποδύναμή του, νομίζω πως σε μέσες συνθήκες καίει κάπου 10-11λ. Σίγουρα ένα από τα υπέρ του.

              Το αυτοκίνητο κατά τα άλλα πάσχει κυρίως από το πίσω διαφορικό, το οποίο θα πρέπει να τσεκάρεις.

              Δεν είμαι ιδιοκτήτης αλλά φαν του 'S2K', και τα παραπάνω είναι ό,τι έχω ακούσει γενικώς!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                drdino last edited by

                Ο χρήστης nickolas έγραψε:
                Πάρε αυτοκίνητο με τα λιγότερα δυνατόν χιλιόμετρα (ή ελληνικό που να έχει ακόμα εγγύηση).

                Μετά τα 100Κ χλμ. ο κινητήρας μπαίνει σε 'γκρίζα' ζώνη ενώ μετά τα 150Κ χλμ. πλέον μπαίνεις στην κόκκινη ζώνη. Ξέχνα τα περί Honda, ένα αυτοκίνητο που γυρίζει στοκ στις 9200σαλ. (το facelift) έχει τεράστιες φθορές στον κινητήρα του.

                Η κατανάλωση είναι νορμάλ, πολύ οικονομικό για την ιπποδύναμή του, νομίζω πως σε μέσες συνθήκες καίει κάπου 10-11λ. Σίγουρα ένα από τα υπέρ του.

                Το αυτοκίνητο κατά τα άλλα πάσχει κυρίως από το πίσω διαφορικό, το οποίο θα πρέπει να τσεκάρεις.

                Δεν είμαι ιδιοκτήτης αλλά φαν του 'S2K', και τα παραπάνω είναι ό,τι έχω ακούσει γενικώς!

                Τι εννοείς με αυτό;

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • N
                  nickolas last edited by

                  Κίνδυνος να σπάσει, να καίει πολλά λάδια και βεβαίως να πέσει η απόδοσή του.

                  Γενικά όλα τα σημεία 'τέλους ζωής' ενός κινητήρα που ενώ στα νορμάλ αυτοκίνητα εμφανίζονται μετά τα 200Κ ή 300Κ χλμ. στο S2000 εμφανίζονται πολύ νωρίτερα λόγω του στροφαρίσματος και της φθοράς που αυτό συνεπάγεται.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • D
                    drdino last edited by

                    Α, αναφέρεσαι συγκεκριμένα στον κινητήρα του s2000, οκ! Νόμιζα ότι μιλούσες γενικά.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • P
                      pipikikinos last edited by

                      Για τον συγκεκριμενο κινητηρα (Κ20) (ξερω απο πρωτο χερι) δεν εχεις να φοβασαι τιποτα.
                      Ειναι i-vtec με οτι συνεπαγεται σε επιδοσεις(0-100 κατω απο 6,5 και τελικη 240,καταναλωση γυρω στα 11λ/100χλμ και αξιοπιστια) και εντελως πληροφοριακα δεν εχει αναφερθει ως τωρα σπασμενος κινητηρας,ειτε S2000 ειτε Type R(o ιδιος κινητηρας ειναι με ρυθμισεις στα 200 αλογα).
                      Ειναι οτι καλυτερο (απο τεχνολογια,αξιοπιστια και επιδοσεις) κυκλοφορει στα 2000 κυβικα και ακομη γενικοτερα σε σχεση με το crossfire σκεψου και την 7ετη εγγυηση,που εαν αγορασεις μεταχειρα 4 ετιας,θα εχεις ακομη 3 χρονια εγγυηση.
                      Για πολυ περισσοτερες πληροφοριες για το αυτοκινητο δες:
                      http://www.redliners.info/data/forum/

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • M
                        mirage last edited by

                        Tο αυτοκίνητο θα αγοραστεί στο εξωτερικό παίδες ξεχάστε λοιπόν την 7ετή εγγύηση

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • L
                          leonp last edited by

                          Να μην είναι τρακαρισμένο - το βασικότερο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • T
                            techadmin admin last edited by

                            To S2000 ΔΕΝ έχει τον ίδιο κινητήρα με το type-R. Τα type-R έχουν ίδιο κινητήρα με το CR-V/Accord και μόνο αυτός έχει i-vtec (που εκτός του κλασσικού vtec έχει και ρυθμιζόμενο γρανάζι εκκεντροφόρων σαν τα vvt).

                            Το S2000 έχει μεν το απλό vtec αλλά ο κινητήρας του είναι πιο είδικός.

                            Για την αξιοπιστία δεν ξέρω, το οτι γυρνάει στις 9200σαλ απο μόνο του δε λέει τίποτα. Πάντως το S2000 φτιάχνεται με πολύ υψηλά στάνταρ και είναι σε πολλά σημεία over-engineered.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              krusenstern last edited by

                              Ο χρήστης nickolas έγραψε:
                              Πάρε αυτοκίνητο με τα λιγότερα δυνατόν χιλιόμετρα (ή ελληνικό που να έχει ακόμα εγγύηση).

                              Μετά τα 100Κ χλμ. ο κινητήρας μπαίνει σε 'γκρίζα' ζώνη ενώ μετά τα 150Κ χλμ. πλέον μπαίνεις στην κόκκινη ζώνη. Ξέχνα τα περί Honda, ένα αυτοκίνητο που γυρίζει στοκ στις 9200σαλ. (το facelift) έχει τεράστιες φθορές στον κινητήρα του.

                              Ορίστε; Υπάρχουν στοιχεία ότι τα μοτέρ των S2000 σπάνε ή παθαίνουν κάποια άλλη εσωτερική ζημιά μετά τα 150k χμ? Το μοτέρ φτιάχτηκε για να δουλεύει εκεί ψηλά, και εκεί ψηλά πρέπει να δουλεύει.

                              Κίνδυνος να σπάσει, να καίει πολλά λάδια και βεβαίως να πέσει η απόδοσή του.

                              Γενικά όλα τα σημεία 'τέλους ζωής' ενός κινητήρα που ενώ στα νορμάλ αυτοκίνητα εμφανίζονται μετά τα 200Κ ή 300Κ χλμ. στο S2000 εμφανίζονται πολύ νωρίτερα λόγω του στροφαρίσματος και της φθοράς που αυτό συνεπάγεται.

                              Συνεχίζεις και αυθαιρετείς. Το τι λέει η 'λογική σου', είναι εντελώς άσχετο με το ό,τι ισχύει πραγματικά, εκτός αν έχεις στοιχεία για όσα λες. Περιμένουμε να τα δούμε.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • C
                                coyote last edited by

                                Τα μοτερ αυτά είναι για 400.000 χλμ.

                                Απλά καλό είναι σε όλα τα πολύστροφα και ανάλογα με τη χρήση που του κάνεις να κοιτάς τα λάδια του, (δεν είναι κακό γενικά αυτό)

                                Κάποτε κάηκε ένα που έμεινε χωρίς λάδια... (ετσι είχα ακούσει, λογικό άμα δεν είχε λάδι)

                                Βέβαια δε ξέρω πως μπορεί κάποιος να τσεκάρει σε ένα μεταχειρισμένο ότι γενικά το άφησε χωρίς λάδια...?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  tiger last edited by

                                  Ο χρήστης CARυοθραύστης έγραψε:

                                  -θα γίνω κολλητός με το βενζινά;

                                  Εαν το ζοριζεις, θα τον παρακαλας να παντρευτεις την κόρη του ή ακομα και τον υιο του

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • O
                                    opterios last edited by

                                    Ο χρήστης nickolas έγραψε:
                                    Ξέχνα τα περί Honda, ένα αυτοκίνητο που γυρίζει στοκ στις 9200σαλ. (το facelift) έχει τεράστιες φθορές στον κινητήρα του.

                                    To facelift έχει κόφτη στης 8500, AFAIK. Μη γράφουμε ό,τι θέλουμε! Λίγη προσοχή!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • E
                                      everville last edited by

                                      @CARυοθραύστης.

                                      Πριν λίγους μήνες το ελληνικό περιοδικό EVO είχε μία πολύ κατατοπιστική και αναλυτική έρευνα αγοράς για μεταχειρισμένο S2000. Αναζήττησέ το και πιστεύω θα σε βοηθήσει πολύ.

                                      Από ότι θυμάμαι πάντως από το άρθρο, το αμάξι είναι πάρα πολύ αξιόπιστο με την προϋπόθεση ότι θα τηρείς με ευλάβεια όλες τις απαραίτητες οδηγίες συντήρησης.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • C
                                        coyote last edited by

                                        Ο χρήστης Everville έγραψε:
                                        @CARυοθραύστης.

                                        Πριν λίγους μήνες το ελληνικό περιοδικό EVO είχε μία πολύ κατατοπιστική και αναλυτική έρευνα αγοράς για μεταχειρισμένο S2000. Αναζήττησέ το και πιστεύω θα σε βοηθήσει πολύ.

                                        Από ότι θυμάμαι πάντως από το άρθρο, το αμάξι είναι πάρα πολύ αξιόπιστο με την προϋπόθεση ότι θα τηρείς με ευλάβεια όλες τις απαραίτητες οδηγίες συντήρησης.

                                        για χρόνια νομίζω ο εκδότης του ΕΒΟ είχε δικό του s2000, κάτι θα ξέρουν

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • C
                                          caryothraystis last edited by

                                          Αυτές τις μέρες έχω 'Ραντεβού' με ενα μηχανικό της Χόντα που είχε κιόλας ενα S2K (ισως να το έχει ακόμα, δεν ξερω) και θα πούμε καποια πραγματάκια.

                                          Τι να ρωτήσω κι εγω ομως? (δεν εχω πείρα σε μεταχειρισμένα αμαξια δυστυχώς....οχι οτι εχω σε καινουρια δλδ )

                                          Πιστεύετε καλυτερα την κλασικη κουκούλα ή hard top γενικα να κοιταζω?

                                          Οσο για την εγγύηση, το αμάξι θα ειναι 2000-2001 (στην καλύτερη αρχες 2002). Τα μεταγενέστερα ξεφεύγουν απο το μπατζετ.

                                          Οσο για τα κολλητηλικια με το βενζινά, δεν εννοώ βέβαια σε κατασταση πίεσης του αμαξιού. ποιο αμάξι δεν καιει άλλωστε οταν το ζουπάς...? Απλά άμα κάνω ταξίδι με υψηλή μέσα ωριαία (160+) θα χρειαστεί πχ να σταματάω σε κάθε βενζινάδικο...?

                                          Γενικα δεν ειμαι κανίβαλος. Ευτυχώς εχουν μειωθεί οι 'κρίσεις' μου, αν και με το συγκεκριμένο αμάξι προβλέπω να μου επανέρχονται... (γι'αυτό και σκέφτομαι και το crossfire δλδ).

                                          Ευχαριστώ πολυ κύριοι

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • K
                                            kozo last edited by

                                            το μοτερ του Type R ειναι το k20 και το φοραει μοvο το TypeR και το Integra Type R και το αντιστοιχο αμερικανικο Civic Si
                                            το μοτερ του S2k ειναι το F20C

                                            η Honda φημιζεται για την αξιοπιστια της η οποια προκυπτει καταρχην απο τα μοτεR.

                                            το οτι τα μοτερ της ειναι πιο πολυστροφα απο τα αλλα ειναι για οδηγικη απολαυση και σε καμια περιπτωση δεν επηρεαζει την αξιοπιστια παρα μονο την αδρεναλινη

                                            οπως ολα τα μτχ θελει πολυ καλο ελεγχο. προτιμισε ελληνικο που μπορεις να το ψαξεις καλυτερα

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 1 / 6
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr