-
Φίλοι, το πρώτο μου μήνυμα στο φόρουμ αφορά ένα δυσσάρεστο θέμα για μένα. Σας παραθέτω μια σειρά από γεγονότα της προηγούμενης εβδομάδας. Το ερώτημα που θέτω είναι:
Έχω το δικαίωμα να ζητήσω αντικατάσταση του αυτοκινήτου μου με ένα όμοιο αλλά χωρίς ελαττώματα;
Τα γεγονότα έγιναν ως εξής:
Την Τρίτη (5 Σεπ) λίγο πρίν το κλείσιμο, σε μια αντιπροσωπεία στην Πάτρα, παραλαμβάνω το καινούριο μου αυτοκίνητο. Μετά τις υπογραφές, ευχές κλπ το παίρνω και στα 100 μέτρα αντιλαμβάνομαι το αυτοκίνητο να 'σκορτσάρει' έντονα. Στα 500 μέτρα μπαίνω σε βενζινάδικο και το γεμίζω με βενζίνη. Με την εκκίνηση, πάλι τα ίδια. Δίνω περισσότερες στροφές σε δευτέρα, αλλά τα ίδια όπως και με τρίτη ταχύτητα, ώσπου το λαμπάκι check engine ανάβει, μετά από λίγο και το αντίστοιχο του ηλεκτρόγκαζου.
Κάνω ουσιαστικά έναν κύκλο 1 χιλιομέτρου και επιστρέφω στην αντιπροσωπεία.
Η ιστορία εν συντομία εξελίσσεται ως εξής:
-
Το αυτοκίνητο έμεινε μέσα από Τετάρτη πρωί (μόλις άνοιξε το συνεργείο) μέχρι την Πέμπτη (λίγο πριν το κλείσιμο του συνεργείου). Στο ενδιάμεσο διάστημα, δηλαδή από το συνεργείο προς το σπίτι μου και αντιστρόφως την επομένη το πρωί, το πρόβλημα με τα σκορτσαρίσματα ήταν ανυπόφορο.
-
Ελέγχθηκαν αισθητήρες γκαζιού, λ, βαλβίδα εισαγωγής, καυσαερίων και αντικαταστάθηκαν μεταξύ άλλων τα: πεταλούδα γκαζιού, αισθητήρας γκαζιού, βαλβίδα εισαγωγής. Έγινε αναφορά στην εταιρεία εισαγωγής (Αθήνα) και πρότειναν αντικατάσταση σε κάποια τσιμουχάκια, η οποία και έγινε.
-
Την Πέμπτη λίγο πριν το κλείσιμο του συνεργείου, με διαβεβαίωσαν ότι μετά από όλα αυτά πλέον δεν υπάρχει πρόβλημα. Το δοκίμασαν και όλα ΟΚ.
-
Το παραλαμβάνω λοιπόν και πάω για δοκιμή. Διαπιστώνω ότι μετά από 20 χλμ περίπου πάλι τα ίδια ως προς τα λαμπάκια. Ανάβουν και δε σβήνουν με τίποτα. Τα σκορτσαρίσματα λιγότερα πλέον αλλά υπάρχουν.
-
Επιστρέφω στο συνεργείο και μου λένε ότι δεν έχουν κάτι άλλο να κάνουν πέρα από το να ξαναπρογραμματίσει (ή και να αλλάξει) τον εγκέφαλο. Μου ζητούν να φέρω πάλι το αυτοκίνητο την επομένη (Παρασκευή) για να στείλουν νέα αναφορά στην εταιρεία εισαγωγής για οδηγίες. Στο τέλος της ημέρας με ενημερώνουν πως απαιτείται άνοιγμα κυλινδροκεφαλής γιατί από εργοστασιακό λάθος κάποια βαλβίδα δεν πατάει καλά.
-
-
Φίλοι, το πρώτο μου μήνυμα στο φόρουμ αφορά ένα δυσσάρεστο θέμα για μένα. Σας παραθέτω μια σειρά από γεγονότα της προηγούμενης εβδομάδας. Το ερώτημα που θέτω είναι:
Έχω το δικαίωμα να ζητήσω αντικατάσταση του αυτοκινήτου μου με ένα όμοιο αλλά χωρίς ελαττώματα;
Τα γεγονότα έγιναν ως εξής:
Την Τρίτη (5 Σεπ) λίγο πρίν το κλείσιμο, σε μια αντιπροσωπεία στην Πάτρα, παραλαμβάνω το καινούριο μου αυτοκίνητο. Μετά τις υπογραφές, ευχές κλπ το παίρνω και στα 100 μέτρα αντιλαμβάνομαι το αυτοκίνητο να 'σκορτσάρει' έντονα. Στα 500 μέτρα μπαίνω σε βενζινάδικο και το γεμίζω με βενζίνη. Με την εκκίνηση, πάλι τα ίδια. Δίνω περισσότερες στροφές σε δευτέρα, αλλά τα ίδια όπως και με τρίτη ταχύτητα, ώσπου το λαμπάκι check engine ανάβει, μετά από λίγο και το αντίστοιχο του ηλεκτρόγκαζου.
Κάνω ουσιαστικά έναν κύκλο 1 χιλιομέτρου και επιστρέφω στην αντιπροσωπεία.
Η ιστορία εν συντομία εξελίσσεται ως εξής:
-
Το αυτοκίνητο έμεινε μέσα από Τετάρτη πρωί (μόλις άνοιξε το συνεργείο) μέχρι την Πέμπτη (λίγο πριν το κλείσιμο του συνεργείου). Στο ενδιάμεσο διάστημα, δηλαδή από το συνεργείο προς το σπίτι μου και αντιστρόφως την επομένη το πρωί, το πρόβλημα με τα σκορτσαρίσματα ήταν ανυπόφορο.
-
Ελέγχθηκαν αισθητήρες γκαζιού, λ, βαλβίδα εισαγωγής, καυσαερίων και αντικαταστάθηκαν μεταξύ άλλων τα: πεταλούδα γκαζιού, αισθητήρας γκαζιού, βαλβίδα εισαγωγής. Έγινε αναφορά στην εταιρεία εισαγωγής (Αθήνα) και πρότειναν αντικατάσταση σε κάποια τσιμουχάκια, η οποία και έγινε.
-
Την Πέμπτη λίγο πριν το κλείσιμο του συνεργείου, με διαβεβαίωσαν ότι μετά από όλα αυτά πλέον δεν υπάρχει πρόβλημα. Το δοκίμασαν και όλα ΟΚ.
-
Το παραλαμβάνω λοιπόν και πάω για δοκιμή. Διαπιστώνω ότι μετά από 20 χλμ περίπου πάλι τα ίδια ως προς τα λαμπάκια. Ανάβουν και δε σβήνουν με τίποτα. Τα σκορτσαρίσματα λιγότερα πλέον αλλά υπάρχουν.
-
Επιστρέφω στο συνεργείο και μου λένε ότι δεν έχουν κάτι άλλο να κάνουν πέρα από το να ξαναπρογραμματίσει (ή και να αλλάξει) τον εγκέφαλο. Μου ζητούν να φέρω πάλι το αυτοκίνητο την επομένη (Παρασκευή) για να στείλουν νέα αναφορά στην εταιρεία εισαγωγής για οδηγίες. Στο τέλος της ημέρας με ενημερώνουν πως απαιτείται άνοιγμα κυλινδροκεφαλής γιατί από εργοστασιακό λάθος κάποια βαλβίδα δεν πατάει καλά.
-
-
Φίλοι, το πρώτο μου μήνυμα στο φόρουμ αφορά ένα δυσσάρεστο θέμα για μένα. Σας παραθέτω μια σειρά από γεγονότα της προηγούμενης εβδομάδας. Το ερώτημα που θέτω είναι:
Έχω το δικαίωμα να ζητήσω αντικατάσταση του αυτοκινήτου μου με ένα όμοιο αλλά χωρίς ελαττώματα;
Τα γεγονότα έγιναν ως εξής:
Την Τρίτη (5 Σεπ) λίγο πρίν το κλείσιμο, σε μια αντιπροσωπεία στην Πάτρα, παραλαμβάνω το καινούριο μου αυτοκίνητο. Μετά τις υπογραφές, ευχές κλπ το παίρνω και στα 100 μέτρα αντιλαμβάνομαι το αυτοκίνητο να 'σκορτσάρει' έντονα. Στα 500 μέτρα μπαίνω σε βενζινάδικο και το γεμίζω με βενζίνη. Με την εκκίνηση, πάλι τα ίδια. Δίνω περισσότερες στροφές σε δευτέρα, αλλά τα ίδια όπως και με τρίτη ταχύτητα, ώσπου το λαμπάκι check engine ανάβει, μετά από λίγο και το αντίστοιχο του ηλεκτρόγκαζου.
Κάνω ουσιαστικά έναν κύκλο 1 χιλιομέτρου και επιστρέφω στην αντιπροσωπεία.
Η ιστορία εν συντομία εξελίσσεται ως εξής:
-
Το αυτοκίνητο έμεινε μέσα από Τετάρτη πρωί (μόλις άνοιξε το συνεργείο) μέχρι την Πέμπτη (λίγο πριν το κλείσιμο του συνεργείου). Στο ενδιάμεσο διάστημα, δηλαδή από το συνεργείο προς το σπίτι μου και αντιστρόφως την επομένη το πρωί, το πρόβλημα με τα σκορτσαρίσματα ήταν ανυπόφορο.
-
Ελέγχθηκαν αισθητήρες γκαζιού, λ, βαλβίδα εισαγωγής, καυσαερίων και αντικαταστάθηκαν μεταξύ άλλων τα: πεταλούδα γκαζιού, αισθητήρας γκαζιού, βαλβίδα εισαγωγής. Έγινε αναφορά στην εταιρεία εισαγωγής (Αθήνα) και πρότειναν αντικατάσταση σε κάποια τσιμουχάκια, η οποία και έγινε.
-
Την Πέμπτη λίγο πριν το κλείσιμο του συνεργείου, με διαβεβαίωσαν ότι μετά από όλα αυτά πλέον δεν υπάρχει πρόβλημα. Το δοκίμασαν και όλα ΟΚ.
-
Το παραλαμβάνω λοιπόν και πάω για δοκιμή. Διαπιστώνω ότι μετά από 20 χλμ περίπου πάλι τα ίδια ως προς τα λαμπάκια. Ανάβουν και δε σβήνουν με τίποτα. Τα σκορτσαρίσματα λιγότερα πλέον αλλά υπάρχουν.
-
Επιστρέφω στο συνεργείο και μου λένε ότι δεν έχουν κάτι άλλο να κάνουν πέρα από το να ξαναπρογραμματίσει (ή και να αλλάξει) τον εγκέφαλο. Μου ζητούν να φέρω πάλι το αυτοκίνητο την επομένη (Παρασκευή) για να στείλουν νέα αναφορά στην εταιρεία εισαγωγής για οδηγίες. Στο τέλος της ημέρας με ενημερώνουν πως απαιτείται άνοιγμα κυλινδροκεφαλής γιατί από εργοστασιακό λάθος κάποια βαλβίδα δεν πατάει καλά.
-
-
Τσέκαρε το ιΝΚΑ. Καπου αναφερει κατι για τις πρωτες 15 μέρες χρήσης ενος προιοντος και δεινει φωτα για το αν πρεπει να αλλαχθει ή όχι όλο..
Για εγκυκλοπαιδικους λογους, τι αυτοκινητο είναι;
-
Για τι αυτοκίνητο μιλάμε;
-
Αναφέρομαι σε ένα SEAT Cordoba
-
ΙΝΚΑ, μίλησε και κόσμια στην αντιπροσωπεία για αντικατάσταση. Μίλησε και με τα κεντρικά.
-
Για δες κι αυτό : http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... sc&start=0
-
Φιλε μου καταρχην να το παλεψεις οσο μπορεις και να προσπαθησεις να στο αντικαταστησουν. Δυστυχως η αληθεια ειναι οτι ειναι παρα πολυ δυσκολο αλλα νομιζω εχεις τις προυποθεσεις (εργοστασιακο λαθος που απαιτει ανοιγμα κυλινδροκεφαλης). Μπορεις να συμβουλευτεις το Ινκα οπως λεει και ενας φιλος πιο πανω και εγω θα ελεγα και τους 4τροχους στο αντιστοιχο τηλ επικοινωνιας που εχουν. Πρεπει ομως να ξερεις οτι θα ακουσεις οτι για αυτο τον λογο εχουν εγγυηση τα αυτοκινητα και καπου σε αυτην αναφερει οτι αν κατι μπορει να επισκευαστει-αλλαχτει αυτο γινεται και δεν υπαρχει λογος αντικαταστασης. Και το κακο ειναι οτι το χαρτι αυτο θα ειναι υπογεγραμμενο απο εσενα. Παντως επειδη και εμενα το πρωτο μου αυτοκινητο μολις το πηρα απο την αντιπροσωπια μου αρχισε τα προβληματα (engine check) και δεν καταφερα να κανω αντικατασταση αυτοκινητου μου εχει μεινει και δεν θελω να το ξαναζησω. Καλη επιτυχια σου ευχομαι!
-
Δύο γνωστοί μου ο ένας με Mercedes E. ο άλλος με το προηγούμενο Vectra. Του ενός του παρουσιάσε ένα πρόβλημα η κυλινδροκεφαλή στο μήνα επάνω. Η θέση της αντιπροσωπείας: φέρτε το να σας το επισκευάσουμε. Αντικατάσταση δε δέχτηκαν με άλλο ίδιο μοντέλο. Στο Vectra σπάνιο και όμως έγινε ράγισε ο κορμός!!! του μοτέρ στο εξάμηνο. Η θέση της αντιπροσωπείας: φέρτε το να σας βάλουμε ολοκαίνουργιο μοτέρ. Και στις δύο περιπτώσεις αναγνώρισαν τα λάθη τους. Αντικατάσταση μοντέλου δεν κάνανε. Τώρα εσύ είσαι με βλάβες σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα από την παραλαβή και δεν ξέρω αν βοηθάει για να στο αντικαταστήσουν. Το βασικό πάτημα της εταιρίας για να μη στο αντικαταστήσει είναι ότι: αναλαμβάνουμε την ευθύνη. Διορθώνουμε ότι είναι ελατωματικό. Και εσύ λες το κερατο μου που έχω καινούργιο αμάξι με μοτέρ ανοιγμένο στο μήνα ή με μοτέρ αλαγμένο στο εξάμηνο. Είναι να μη σου τύχει. Πριν 10ετίας στο ΑΜΣ είχα τύχει άρθρο με ιδιοκτήτες πολυτελών αυτοκινήτων που όπως εσύ από την πρωτη μέρα αντιμετώπιζαν προβλήματα. Από όσο θυμάμαι BMW έκαιγε λάδια απο την πρώτη μέρα, Audi μεγάλου κυβισμού μέχρι τα 30.000 έπιανε τελικά 200χλμ και μετά από ένα από τα σερβις τα καθιερωμένα έπιασε αυτήν που έλεγε ο κατασκευαστής, μια άλλη BMW στα 200xlm εσβηνε το μοτέρ της (ο ιδιοκτήτης της ήταν τόσο 'τυχερός' που και τις 2 φορές που του συναίβει βρισκόταν στην αουτομπαν), σε μια πορσε αρνούνταν να αναίβει η πισω αεροτομή μετα τα 80 πόσα χιλιόμετρα είναι. Περιστατικά που από τη πρώτα χιλιόμετρα τα παθανε οι ιδιοκτήτες στη Γερμανία. Το περιοδικό όταν ρώτησε τις αυτοκινητοβιομηχανίες, αυτές Σε όλες τις μάρκες βγαίνουν αυτοκίνητα με κάποια ελατώματα από το εργοστάσιο. Το θέμα είναι ότι αντε και στο αναγνώρισε η αντιπροσωπεία ότι φταίει. Γιατί δεν το παίρνει πίσω και κάθετε να τη βγάλει με μπαλώματα βάζοντάς σε σε κόπο; Ποιο πολύ δε θα το εκτιμούσες να το πάρει πίσω από το να στο αναγνωρίσει και να καταντήσεις να τους κάνεις τακτικές επισκέψεις. Ο πελάτης δε θέλει ταλαιπωρία όταν αγοράζει καινούργιο αυτοκίνητο. Αν ήθελε να ταλαιπωρείται με τέτοια θα αγόραζε ένα μεταχειρισμένο που θα δικαιολογούνταν αν έβγαζε προβλήματα.
-
Πιο ρεαλιστικο μου ακουγεται να ζητησεις αντικατασταση κινητηρα , και οχι επισκευη.
Αντικατασταση αυτοκινητου δεν προκειται να δεχτουν για προβλημα κινητηρα.
-
Ο χρήστης powergs έγραψε:
...Ποιο πολύ δε θα το εκτιμούσες να το πάρει πίσω από το να στο αναγνωρίσει και να καταντήσεις να τους κάνεις τακτικές επισκέψεις. Ο πελάτης δε θέλει ταλαιπωρία όταν αγοράζει καινούργιο αυτοκίνητο. Αν ήθελε να ταλαιπωρείται με τέτοια θα αγόραζε ένα μεταχειρισμένο που θα δικαιολογούνταν αν έβγαζε προβλήματα.Μα αυτό είναι το θέμα, ακριβώς..το peace of mind. Και σκέψου ότι το νέο αυτοκίνητο το αγόρασα για μην έχω το νού μου ότι κάτι μπορεί να συμβεί επισκευάζοντας το προηγούμενο από ένα σοβαρό (σε ανταλλακτικά) ατύχημα που είχα τον Αύγουστο...
-
Η αντικατάσταση δεν είναι απλή διαδικασία, φαντάσου ότι η αλλαγή
κινητήρα είναι απλούστερη.Μην το σκέφτεσαι.
Διόρθωσέ το και όλα θα πάνε καλά.
-
Προσωπικά θα έβρισκα και ένα δικηγόρο που να ασχολείται με τέτοια πράγματα.
Επίσης αν τυχόν είχες προλάβει και είχες κάνει ασφάλεια με νομική προστασία κοίτα να βρεις κάποιο δικηγόρο από εκεί.
Επιπλέον στείλε επιστολή (email) στην αντιπροσωπεία με αποδέκτες και την μητρική στην Ισπανία. Φυσικά μπορείς να το 'χοντρύνεις' και να βάλεις αποδέκτες και περιοδικά κλπ...κλπ...Το θέμα είναι κατά πόσο έχεις το χρόνο και διατείθεσαι για δράση ...
Ελπίζω να βγάλεις άκρη σύντομα και όλα να πάνε καλά ...
-
Κατ'αρχήν όσο δύσκολο και να σου είναι μην κάνεις ούτε ενα χλμ παραπάνω στο αμάξι για διαδικαστικούς περισότερο και μετά για θέμα ασφάλειας! κατα δεύτερον ο Storm έχει δίκιο βρες ένα δικηγόρο, κατα τρίτον το πιο λογικό να ζητήσεις είναι να σου αλλάξουν ολόκληρο το μοτέρ και όχι αμάξι, τέλος, τσέκαρε με τον αριθμο πλαισίου πότε βγήκε το αμάξι απο το εργοστάσιο αν έχει βγει κανα χρόνο-ενάμιση πριν, έχεις ένα +.
-
Πως μπορώ να βρω πότε βγήκε το αμάξι; Ποια είναι η σελίδα;
Πάντως να ενημερώσω ότι:
- Το αυτοκίνητο είναι στην αντιπροσωπεία, δεν το έχω πάρει καθόλου από την Παρασκευή (και πριν, μόνο για τις μεταβάσεις σπίτι-συνεργείο)
- Ενημέρωσα τη SEAT Ισπανίας για το όλο θέμα και ζητώ τη συνδρομή τους
- Η Αντιπροσωπεία (προφορικά) αναγνωρίζει το πρόβλημα και συναινεί
-
Ο χρήστης gsak23 έγραψε:
Πως μπορώ να βρω πότε βγήκε το αμάξι; Ποια είναι η σελίδα;υπαρχουν καποια αυτοκολητα μεσα στο ντουλαπακι του συνοδηγου και κατω απο τη μοκετα του πορτμπαγκαζ (αν θυμαμαι καλα). Γραφουν ημερομηνια παραγωγης, οποτε παιρνεις μια ιδεα στο περιπου.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Πως μπορώ να βρω πότε βγήκε το αμάξι; Ποια είναι η σελίδα;
υπαρχουν καποια αυτοκολητα μεσα στο ντουλαπακι του συνοδηγου και κατω απο τη μοκετα του πορτμπαγκαζ (αν θυμαμαι καλα). Γραφουν ημερομηνια παραγωγης, οποτε παιρνεις μια ιδεα στο περιπου.
Kαι απο τις ημερομηνιες ληξης των αεροσακων.Αφαιρεις δεκα χρονια ,(ανα δεκαετια δεν αλλαζονται οι αεροσακοι; ) και εχεις την ημερομηνια τοποθετησης τους .
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Πως μπορώ να βρω πότε βγήκε το αμάξι; Ποια είναι η σελίδα;
υπαρχουν καποια αυτοκολητα μεσα στο ντουλαπακι του συνοδηγου και κατω απο τη μοκετα του πορτμπαγκαζ (αν θυμαμαι καλα). Γραφουν ημερομηνια παραγωγης, οποτε παιρνεις μια ιδεα στο περιπου.
Kαι απο τις ημερομηνιες ληξης των αεροσακων.Αφαιρεις δεκα χρονια ,(ανα δεκαετια δεν αλλαζονται οι αεροσακοι; ) και εχεις την ημερομηνια τοποθετησης τους .
Εξαρτάται. Στα καινούρια audi αλλάζουν κάθε 14.
Έχει αυτοκολλητάκι στο παρμπίζ και το πρόσεξα, αλλιώς...
-
Ο χρήστης gsak23 έγραψε:
Πως μπορώ να βρω πότε βγήκε το αμάξι; Ποια είναι η σελίδα;Για ρίξε μια ματιά σ' αυτό το link: http://www.analogx.com/contents/vinview.htm
-
UPDATE: Case closed
Μετά από τόσες μέρες περιπέτειας και συνεχών επικοινωνιών και ελέγχων στο αυτοκίνητο, βρέθηκε η βλάβη: Βουλωμένο (όχι από ακαθαρσίες αλλά λόγω κατασκευαστικού σφάλματος) φίλτρο βενζίνης. Το μέταλλο που περιέχει ήταν στραβά τοποθετημένο, με αποτέλεσμα να μην περνά η βενζίνη ελεύθερα.
Δε θα κάνω κανένα σχόλιο. είτε για τις διαγνωστικές δυνατότητες του λογισμικού της SEAT, είτε για αυτές των τεχνικών, ο καθένας έχει αντίληψη. Αυτό που μου έμεινε στο τέλος είναι η χαρά ότι το καινούριο μου αυτοκίνητο είναι μια χαρά, και άδικα υπήρξε η ανησυχία. Αλλά και το ενδιαφέρον που έδειξαν όλοι από πλευράς SEAT, να βρεθει το πρόβλημα.
Σας ευχαριστώ όλους για το ενδιαφέρον και τις απαντήσεις/σχόλιά σας!
Ελαττωματικό κατά την αγορά. Τι μπορεί να γίνει;