Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Συγκρίσεις κινητήρων [Διάσπαση]
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Συγκρίσεις κινητήρων [Διάσπαση]
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 12
    • 13
    • 1 / 13
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    38
    249
    588
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      babbis last edited by

      Καλά μωρε όρεξη έχεις Κυριακάτικα εν μέσω καλοκαιριού. Πάρε το GTi σου και τραβα για κανα μπάνιο

      Όμως ας μην αφησω κουβέντα να πέσει κάτω οπότε ας αρχίσω:

      Ο χρήστης lkar έγραψε:

      Επαναλαμβάνω ΔΕΝ ΔΙΑΦΩΝΟΥΜΕ!!! Προσπαθώ να δείξω ότι τα 240 άλογα από 2 λίτρα έχουν ΣΟΒΑΡΑ μειοκεκτήματα και ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ να τα συγκρίνουμε με την ορθότερη επιλογή των ΠΟΛΛΩΝ Κυβικών!!!

      Δεν κατηγορώ την Honda/Toyota που δεν εξοπλίζουν όλα τα μοντέλα τους με αυτα. Καλά κάνουν και δεν θα μπορούσαν να κάνουν και αλλιώς. Όμως πολλοί στο φόρουμ έχοντας Θεοποιήσει τον vtec δεν το καταλαβαίνουν αυτό και έτσι έθιξα το ζήτημα.

      γιατί είναι 'ορθότερη' επιλογή; για σκέψου ένα S2000 με το βάρος ενός V6 μπροστά πόσο 'ορθό' θα ήταν. Γιατί ορισμένοι δεν θεοποιούν το twinphaser; (Κι ότι άλλο ιταλικό; )

      Ορθότερη γιατί έχει περισσότερη ροπή (+50%) σε μεγαλύτερο εύρος στροφών και καλύτερη κατανάλωση. Επίσης η αξιοπιστία ενός V6 στις 6500σαλ ειναι μεγαλύτερη απο αυτή ενός μοτερ που στροφάρει στις 8-9000σαλ!

      Δεν διαφωνώ ότι σε ένα ελαφρύ αμάξι το 2λιτρο θα προσφέρει καλύτερη κατανομή βάρους σε σχέση με τον 3λιτρο και αυτό είναι πλεονέκτημα όντως. Όμως η αδυαναμια του vtec να κινήσει ένα βαρύ αμάξωμα είναι χειρότερο μειονέκτημα από την περισσότερο υποστροφική συμπεριφορά που προσφέρει ο 3λιτρος.

      Τον twin phaser δεν το Θεοποίησε κανείς και ειδικά εγώ. Απλά υπερτονίστηκε πάνω στην προσπάθεια να δείξουμε ότι το μοτερ αν και έχει μπλοκ GM στην ουσία η AR έχει αλλάξει τελείως το μοτερ και η έκφραση 'μοτερ GM' έιναι λάθος αφου αυτό χρησιμοποιεί τεχνολογια AR.

      Μα τι σχέση έχει άν έχεις 3-4 εκδόσεις η 500?

      Εισαι ο καλύτερος στα 1600, 1800, 2000, 2500, 3200 **κάθε επόχή **κ.ε από όλους? Είσαι (είπαμε κάποιοι σε περνούσαν σε κάποια έκδοση Αλλα ποτέ συνολικά!!!) . Ακόμα και όταν έβγαζε 1400 πάλι είχε το δυνατότερο μοτερ της εποχής.

      Μας αρέσει δεν μας αρέσει η Alfa Romeo πρόσφερε τα δυνατότερα μοτερ και ακόμα προσφέρει τα δυνατότερα σε ατμόσφαιρα. Ας περιμένουμε να δούμε και τα υπερτροφοδοτούμενα.

      Τα δυνατότερα οκ ναι, ΟΤΙ ΠΕΙΣ. Τόσα παραδείγματα αναφέρθηκαν, εσύ εκεί τα δυνατότερα στο σύνολο -ποιος το ορίζει; επειδή 'συμφέρει'- γιατί τα άλλα έμπαιναν σε ειδικές εκδόσεις, xtreme sport, homologation special Δεν έχει σχέση αν έχεις 3-4 εκδόσεις;;;;

      ...

      α και της Rover ο 1.4 103 άλογα έβγαζε -άσχετα αν είχε μόνο αυτόν. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΙ ΑΛΛΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ.-

      Τον Ιανουάριο του 2005 πήρα τους 4 τροχούς και από τους πίνακες τεχνικών έβγαλα ένα 'excel-όφυλλο' όπου για κάθε κατηγορία κινητήρα που με ενδιέφερε δλδ 1400, 1600, 1800, 2000, 3200 κλπ παρέταξα τα τεχνικά τους στοιχεία για κάθε κατασκευαστή!!

      Με αυτόν τον τρόπο έβγαλα κάπους μέσους όρους οι οποίοι 'ηταν οι εξής (Ατμόσφαιρα πάντα):

      Μέσος όρος 1600κ.ε 107PS
      Αlfa Romeo Twin Spark 120PS

      Μέσος όρος 1800κ.ε 123PS
      Αlfa Romeo Twin Spark 140PS

      Μέσος όρος 2000κ.ε 143PS
      Αlfa Romeo Twin Spark 150PS, JTS 165PS

      Mέσος ορος 3000κ.ε 216 PS 72,8 PS/Litre
      Mέσος όρος 3200κ.ε 245 PS 76,8 PS/Litre
      Alfa Romeo V6 240/250PS 78,6 PS/Litre

      Το excel είναι διαθέσιμο σε όποιον χρήστη ενδιαφέρεται να του το στείλω.

      Πλην των 3.2 λίτρων που είναι αμεληταία η υπεροχή της AR, στις άλλες κατηγορίες η Alfa είναι μια κλάση πάνω!! Δλδ προσφέρει επιδόσεις 1800κ.ε από τα 1600, 2000κ.ε από τα 1800 με ανάλογες τιμές!!

      Kαι όλα αυτά εν έτη 2004-2005 όταν οι Twin Spark και ο V6 Arese ήταν στην Δύση τους ενώ οι άλλοι έιχαν είδη βγάλει νέα μοτερ με αυξημένη ιπποδύναμη (FSI, νέος δίλιτρος BMW, κλπ).

      Χρειάζεται να σχολιάσουμε ποια ήταν η διαφορά την δεκαετία του 90, όταν οι Twin Spark ήταν καινούριοι?
      και όταν οι άλλοι βγάζανε 1600 με 90 άλογα, 1800 με 105 και 2000 με 120 -130!!!

      Ναι όπως είπα υπήρχαν μοτερ άλλων εταιριών καλύτερα των μοτερ της Αlfa. Όμως ο ένας είχε απλά ένα καλύτερο 1600άρι, ο άλλος είχε καλύτερο 2λιτρο, ο άλλος είχε καλύτερο 1800άρι κλπ. Κανεις δεν είχε όλους τους κινητήρες 10-20 άλογα πάνω από τον ανταγωνισμό επι τόσα συνεχόμενα χρόνια.

      Και το ότι μίληαα για 'περίεργες/σπορ' εκδόσεις το είπα για να τονίσω ότι τα εν λόγω μοτερ δεν τα έβρισκες σε όλα τα μοντελα, σε αντίθεση με τα μοτερ της Alfa που κινούσαν και τα μικρά και τα μεγάλα μοντέλα της με επιτυχία, δλδ ήταν πιο ολοκληρωμένα.

      Μου φαίνεται πως προσπαθεις να ξαναγράψεις την ιστορία! και εκτίθεσαι

      Είμαι πολύ περίεργος να δω τα σχόλια για τους τούρμπο της Alfa -σε όσα χρόνια- -που τόσο απαξιώνεται αυτή η λύση σήμερα από ορισμένους σαν... 'φτηνά άλογα'- Ή μήπως και αυτή η πατέντα -άμεσος ψεκασμός+τούρμπο είναι... ιταλική;-

      Τα γραπτά μένουν

      Το τούρμπο είναι φθινά άλογα και αυτό το ξερει όλος ο κόσμος. Δεν είναι όμως ο όρος καθόλου μειοτικός και τουλάχιστον εγώ ποτε δεν είπα κάτι τέτοιο. Όπως ποτε δεν είπα ότι ο άμεσος ψεκασμός είναι Ιταλική πατέντα. Άλλο αν οι JTS αποδείκτηκαν καλύτεροι των FSI οι οποίοι μόνο ως Turbo έχουν αξία !![/img]

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • B
        babbis last edited by

        Καλά μωρε όρεξη έχεις Κυριακάτικα εν μέσω καλοκαιριού. Πάρε το GTi σου και τραβα για κανα μπάνιο

        Όμως ας μην αφησω κουβέντα να πέσει κάτω οπότε ας αρχίσω:

        Ο χρήστης lkar έγραψε:

        Επαναλαμβάνω ΔΕΝ ΔΙΑΦΩΝΟΥΜΕ!!! Προσπαθώ να δείξω ότι τα 240 άλογα από 2 λίτρα έχουν ΣΟΒΑΡΑ μειοκεκτήματα και ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ να τα συγκρίνουμε με την ορθότερη επιλογή των ΠΟΛΛΩΝ Κυβικών!!!

        Δεν κατηγορώ την Honda/Toyota που δεν εξοπλίζουν όλα τα μοντέλα τους με αυτα. Καλά κάνουν και δεν θα μπορούσαν να κάνουν και αλλιώς. Όμως πολλοί στο φόρουμ έχοντας Θεοποιήσει τον vtec δεν το καταλαβαίνουν αυτό και έτσι έθιξα το ζήτημα.

        γιατί είναι 'ορθότερη' επιλογή; για σκέψου ένα S2000 με το βάρος ενός V6 μπροστά πόσο 'ορθό' θα ήταν. Γιατί ορισμένοι δεν θεοποιούν το twinphaser; (Κι ότι άλλο ιταλικό; )

        Ορθότερη γιατί έχει περισσότερη ροπή (+50%) σε μεγαλύτερο εύρος στροφών και καλύτερη κατανάλωση. Επίσης η αξιοπιστία ενός V6 στις 6500σαλ ειναι μεγαλύτερη απο αυτή ενός μοτερ που στροφάρει στις 8-9000σαλ!

        Δεν διαφωνώ ότι σε ένα ελαφρύ αμάξι το 2λιτρο θα προσφέρει καλύτερη κατανομή βάρους σε σχέση με τον 3λιτρο και αυτό είναι πλεονέκτημα όντως. Όμως η αδυαναμια του vtec να κινήσει ένα βαρύ αμάξωμα είναι χειρότερο μειονέκτημα από την περισσότερο υποστροφική συμπεριφορά που προσφέρει ο 3λιτρος.

        Τον twin phaser δεν το Θεοποίησε κανείς και ειδικά εγώ. Απλά υπερτονίστηκε πάνω στην προσπάθεια να δείξουμε ότι το μοτερ αν και έχει μπλοκ GM στην ουσία η AR έχει αλλάξει τελείως το μοτερ και η έκφραση 'μοτερ GM' έιναι λάθος αφου αυτό χρησιμοποιεί τεχνολογια AR.

        Μα τι σχέση έχει άν έχεις 3-4 εκδόσεις η 500?

        Εισαι ο καλύτερος στα 1600, 1800, 2000, 2500, 3200 **κάθε επόχή **κ.ε από όλους? Είσαι (είπαμε κάποιοι σε περνούσαν σε κάποια έκδοση Αλλα ποτέ συνολικά!!!) . Ακόμα και όταν έβγαζε 1400 πάλι είχε το δυνατότερο μοτερ της εποχής.

        Μας αρέσει δεν μας αρέσει η Alfa Romeo πρόσφερε τα δυνατότερα μοτερ και ακόμα προσφέρει τα δυνατότερα σε ατμόσφαιρα. Ας περιμένουμε να δούμε και τα υπερτροφοδοτούμενα.

        Τα δυνατότερα οκ ναι, ΟΤΙ ΠΕΙΣ. Τόσα παραδείγματα αναφέρθηκαν, εσύ εκεί τα δυνατότερα στο σύνολο -ποιος το ορίζει; επειδή 'συμφέρει'- γιατί τα άλλα έμπαιναν σε ειδικές εκδόσεις, xtreme sport, homologation special Δεν έχει σχέση αν έχεις 3-4 εκδόσεις;;;;

        ...

        α και της Rover ο 1.4 103 άλογα έβγαζε -άσχετα αν είχε μόνο αυτόν. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΙ ΑΛΛΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ.-

        Τον Ιανουάριο του 2005 πήρα τους 4 τροχούς και από τους πίνακες τεχνικών έβγαλα ένα 'excel-όφυλλο' όπου για κάθε κατηγορία κινητήρα που με ενδιέφερε δλδ 1400, 1600, 1800, 2000, 3200 κλπ παρέταξα τα τεχνικά τους στοιχεία για κάθε κατασκευαστή!!

        Με αυτόν τον τρόπο έβγαλα κάπους μέσους όρους οι οποίοι 'ηταν οι εξής (Ατμόσφαιρα πάντα):

        Μέσος όρος 1600κ.ε 107PS
        Αlfa Romeo Twin Spark 120PS

        Μέσος όρος 1800κ.ε 123PS
        Αlfa Romeo Twin Spark 140PS

        Μέσος όρος 2000κ.ε 143PS
        Αlfa Romeo Twin Spark 150PS, JTS 165PS

        Mέσος ορος 3000κ.ε 216 PS 72,8 PS/Litre
        Mέσος όρος 3200κ.ε 245 PS 76,8 PS/Litre
        Alfa Romeo V6 240/250PS 78,6 PS/Litre

        Το excel είναι διαθέσιμο σε όποιον χρήστη ενδιαφέρεται να του το στείλω.

        Πλην των 3.2 λίτρων που είναι αμεληταία η υπεροχή της AR, στις άλλες κατηγορίες η Alfa είναι μια κλάση πάνω!! Δλδ προσφέρει επιδόσεις 1800κ.ε από τα 1600, 2000κ.ε από τα 1800 με ανάλογες τιμές!!

        Kαι όλα αυτά εν έτη 2004-2005 όταν οι Twin Spark και ο V6 Arese ήταν στην Δύση τους ενώ οι άλλοι έιχαν είδη βγάλει νέα μοτερ με αυξημένη ιπποδύναμη (FSI, νέος δίλιτρος BMW, κλπ).

        Χρειάζεται να σχολιάσουμε ποια ήταν η διαφορά την δεκαετία του 90, όταν οι Twin Spark ήταν καινούριοι?
        και όταν οι άλλοι βγάζανε 1600 με 90 άλογα, 1800 με 105 και 2000 με 120 -130!!!

        Ναι όπως είπα υπήρχαν μοτερ άλλων εταιριών καλύτερα των μοτερ της Αlfa. Όμως ο ένας είχε απλά ένα καλύτερο 1600άρι, ο άλλος είχε καλύτερο 2λιτρο, ο άλλος είχε καλύτερο 1800άρι κλπ. Κανεις δεν είχε όλους τους κινητήρες 10-20 άλογα πάνω από τον ανταγωνισμό επι τόσα συνεχόμενα χρόνια.

        Και το ότι μίληαα για 'περίεργες/σπορ' εκδόσεις το είπα για να τονίσω ότι τα εν λόγω μοτερ δεν τα έβρισκες σε όλα τα μοντελα, σε αντίθεση με τα μοτερ της Alfa που κινούσαν και τα μικρά και τα μεγάλα μοντέλα της με επιτυχία, δλδ ήταν πιο ολοκληρωμένα.

        Μου φαίνεται πως προσπαθεις να ξαναγράψεις την ιστορία! και εκτίθεσαι

        Είμαι πολύ περίεργος να δω τα σχόλια για τους τούρμπο της Alfa -σε όσα χρόνια- -που τόσο απαξιώνεται αυτή η λύση σήμερα από ορισμένους σαν... 'φτηνά άλογα'- Ή μήπως και αυτή η πατέντα -άμεσος ψεκασμός+τούρμπο είναι... ιταλική;-

        Τα γραπτά μένουν

        Το τούρμπο είναι φθινά άλογα και αυτό το ξερει όλος ο κόσμος. Δεν είναι όμως ο όρος καθόλου μειοτικός και τουλάχιστον εγώ ποτε δεν είπα κάτι τέτοιο. Όπως ποτε δεν είπα ότι ο άμεσος ψεκασμός είναι Ιταλική πατέντα. Άλλο αν οι JTS αποδείκτηκαν καλύτεροι των FSI οι οποίοι μόνο ως Turbo έχουν αξία !![/img]

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • B
          babbis last edited by

          Καλά μωρε όρεξη έχεις Κυριακάτικα εν μέσω καλοκαιριού. Πάρε το GTi σου και τραβα για κανα μπάνιο

          Όμως ας μην αφησω κουβέντα να πέσει κάτω οπότε ας αρχίσω:

          Ο χρήστης lkar έγραψε:

          Επαναλαμβάνω ΔΕΝ ΔΙΑΦΩΝΟΥΜΕ!!! Προσπαθώ να δείξω ότι τα 240 άλογα από 2 λίτρα έχουν ΣΟΒΑΡΑ μειοκεκτήματα και ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ να τα συγκρίνουμε με την ορθότερη επιλογή των ΠΟΛΛΩΝ Κυβικών!!!

          Δεν κατηγορώ την Honda/Toyota που δεν εξοπλίζουν όλα τα μοντέλα τους με αυτα. Καλά κάνουν και δεν θα μπορούσαν να κάνουν και αλλιώς. Όμως πολλοί στο φόρουμ έχοντας Θεοποιήσει τον vtec δεν το καταλαβαίνουν αυτό και έτσι έθιξα το ζήτημα.

          γιατί είναι 'ορθότερη' επιλογή; για σκέψου ένα S2000 με το βάρος ενός V6 μπροστά πόσο 'ορθό' θα ήταν. Γιατί ορισμένοι δεν θεοποιούν το twinphaser; (Κι ότι άλλο ιταλικό; )

          Ορθότερη γιατί έχει περισσότερη ροπή (+50%) σε μεγαλύτερο εύρος στροφών και καλύτερη κατανάλωση. Επίσης η αξιοπιστία ενός V6 στις 6500σαλ ειναι μεγαλύτερη απο αυτή ενός μοτερ που στροφάρει στις 8-9000σαλ!

          Δεν διαφωνώ ότι σε ένα ελαφρύ αμάξι το 2λιτρο θα προσφέρει καλύτερη κατανομή βάρους σε σχέση με τον 3λιτρο και αυτό είναι πλεονέκτημα όντως. Όμως η αδυαναμια του vtec να κινήσει ένα βαρύ αμάξωμα είναι χειρότερο μειονέκτημα από την περισσότερο υποστροφική συμπεριφορά που προσφέρει ο 3λιτρος.

          Τον twin phaser δεν το Θεοποίησε κανείς και ειδικά εγώ. Απλά υπερτονίστηκε πάνω στην προσπάθεια να δείξουμε ότι το μοτερ αν και έχει μπλοκ GM στην ουσία η AR έχει αλλάξει τελείως το μοτερ και η έκφραση 'μοτερ GM' έιναι λάθος αφου αυτό χρησιμοποιεί τεχνολογια AR.

          Μα τι σχέση έχει άν έχεις 3-4 εκδόσεις η 500?

          Εισαι ο καλύτερος στα 1600, 1800, 2000, 2500, 3200 **κάθε επόχή **κ.ε από όλους? Είσαι (είπαμε κάποιοι σε περνούσαν σε κάποια έκδοση Αλλα ποτέ συνολικά!!!) . Ακόμα και όταν έβγαζε 1400 πάλι είχε το δυνατότερο μοτερ της εποχής.

          Μας αρέσει δεν μας αρέσει η Alfa Romeo πρόσφερε τα δυνατότερα μοτερ και ακόμα προσφέρει τα δυνατότερα σε ατμόσφαιρα. Ας περιμένουμε να δούμε και τα υπερτροφοδοτούμενα.

          Τα δυνατότερα οκ ναι, ΟΤΙ ΠΕΙΣ. Τόσα παραδείγματα αναφέρθηκαν, εσύ εκεί τα δυνατότερα στο σύνολο -ποιος το ορίζει; επειδή 'συμφέρει'- γιατί τα άλλα έμπαιναν σε ειδικές εκδόσεις, xtreme sport, homologation special Δεν έχει σχέση αν έχεις 3-4 εκδόσεις;;;;

          ...

          α και της Rover ο 1.4 103 άλογα έβγαζε -άσχετα αν είχε μόνο αυτόν. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΙ ΑΛΛΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ.-

          Τον Ιανουάριο του 2005 πήρα τους 4 τροχούς και από τους πίνακες τεχνικών έβγαλα ένα 'excel-όφυλλο' όπου για κάθε κατηγορία κινητήρα που με ενδιέφερε δλδ 1400, 1600, 1800, 2000, 3200 κλπ παρέταξα τα τεχνικά τους στοιχεία για κάθε κατασκευαστή!!

          Με αυτόν τον τρόπο έβγαλα κάπους μέσους όρους οι οποίοι 'ηταν οι εξής (Ατμόσφαιρα πάντα):

          Μέσος όρος 1600κ.ε 107PS
          Αlfa Romeo Twin Spark 120PS

          Μέσος όρος 1800κ.ε 123PS
          Αlfa Romeo Twin Spark 140PS

          Μέσος όρος 2000κ.ε 143PS
          Αlfa Romeo Twin Spark 150PS, JTS 165PS

          Mέσος ορος 3000κ.ε 216 PS 72,8 PS/Litre
          Mέσος όρος 3200κ.ε 245 PS 76,8 PS/Litre
          Alfa Romeo V6 240/250PS 78,6 PS/Litre

          Το excel είναι διαθέσιμο σε όποιον χρήστη ενδιαφέρεται να του το στείλω.

          Πλην των 3.2 λίτρων που είναι αμεληταία η υπεροχή της AR, στις άλλες κατηγορίες η Alfa είναι μια κλάση πάνω!! Δλδ προσφέρει επιδόσεις 1800κ.ε από τα 1600, 2000κ.ε από τα 1800 με ανάλογες τιμές!!

          Kαι όλα αυτά εν έτη 2004-2005 όταν οι Twin Spark και ο V6 Arese ήταν στην Δύση τους ενώ οι άλλοι έιχαν είδη βγάλει νέα μοτερ με αυξημένη ιπποδύναμη (FSI, νέος δίλιτρος BMW, κλπ).

          Χρειάζεται να σχολιάσουμε ποια ήταν η διαφορά την δεκαετία του 90, όταν οι Twin Spark ήταν καινούριοι?
          και όταν οι άλλοι βγάζανε 1600 με 90 άλογα, 1800 με 105 και 2000 με 120 -130!!!

          Ναι όπως είπα υπήρχαν μοτερ άλλων εταιριών καλύτερα των μοτερ της Αlfa. Όμως ο ένας είχε απλά ένα καλύτερο 1600άρι, ο άλλος είχε καλύτερο 2λιτρο, ο άλλος είχε καλύτερο 1800άρι κλπ. Κανεις δεν είχε όλους τους κινητήρες 10-20 άλογα πάνω από τον ανταγωνισμό επι τόσα συνεχόμενα χρόνια.

          Και το ότι μίληαα για 'περίεργες/σπορ' εκδόσεις το είπα για να τονίσω ότι τα εν λόγω μοτερ δεν τα έβρισκες σε όλα τα μοντελα, σε αντίθεση με τα μοτερ της Alfa που κινούσαν και τα μικρά και τα μεγάλα μοντέλα της με επιτυχία, δλδ ήταν πιο ολοκληρωμένα.

          Μου φαίνεται πως προσπαθεις να ξαναγράψεις την ιστορία! και εκτίθεσαι

          Είμαι πολύ περίεργος να δω τα σχόλια για τους τούρμπο της Alfa -σε όσα χρόνια- -που τόσο απαξιώνεται αυτή η λύση σήμερα από ορισμένους σαν... 'φτηνά άλογα'- Ή μήπως και αυτή η πατέντα -άμεσος ψεκασμός+τούρμπο είναι... ιταλική;-

          Τα γραπτά μένουν

          Το τούρμπο είναι φθινά άλογα και αυτό το ξερει όλος ο κόσμος. Δεν είναι όμως ο όρος καθόλου μειοτικός και τουλάχιστον εγώ ποτε δεν είπα κάτι τέτοιο. Όπως ποτε δεν είπα ότι ο άμεσος ψεκασμός είναι Ιταλική πατέντα. Άλλο αν οι JTS αποδείκτηκαν καλύτεροι των FSI οι οποίοι μόνο ως Turbo έχουν αξία !![/img]

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            caryothraystis last edited by

            Ο χρήστης Babbis έγραψε:

            Το τούρμπο είναι φθινά άλογα και αυτό το ξερει όλος ο κόσμος. Δεν είναι όμως ο όρος καθόλου μειοτικός και τουλάχιστον εγώ ποτε δεν είπα κάτι τέτοιο. Όπως ποτε δεν είπα ότι ο άμεσος ψεκασμός είναι Ιταλική πατέντα. Άλλο αν οι JTS αποδείκτηκαν καλύτεροι των FSI οι οποίοι μόνο ως Turbo έχουν αξία !![/img]

            μπάμπη παντα σε συμπαθούσα, αλλά μετά απο αυτο που είπες εδώ..

            αφήνω τον Big Boss να τα πει για μένα (που οπως φαίνεται καλα κανει...)

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              spiros last edited by

              Mπαμπη, υποτιθεται οτι η ΑR ειναι σπορτιφ, και βγαζεις μεσο ορο απο ολα τα μοντελα που κυκλοφορουσαν τοτε... Τσπ..

              Και αλλα πολλα, αλλα βαριεμαι να γραψω τωρα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                Τη δεκαετία του 90 η honda δεν είχε έναν 1600 με 160 άλογα και έναν 3.2 με 280(στα χαρτιά);;;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • 0
                  007 last edited by

                  Τον Ιανουάριο του 2005 πήρα τους 4 τροχούς και από τους πίνακες τεχνικών έβγαλα ένα 'excel-όφυλλο' όπου για κάθε κατηγορία κινητήρα που με ενδιέφερε δλδ 1400, 1600, 1800, 2000, 3200 κλπ παρέταξα τα τεχνικά τους στοιχεία για κάθε κατασκευαστή!!

                  Με αυτόν τον τρόπο έβγαλα κάπους μέσους όρους οι οποίοι 'ηταν οι εξής (Ατμόσφαιρα πάντα):

                  Μέσος όρος 1600κ.ε 107PS
                  Αlfa Romeo Twin Spark 120PS

                  Μέσος όρος 1800κ.ε 123PS
                  Αlfa Romeo Twin Spark 140PS

                  Μέσος όρος 2000κ.ε 143PS
                  Αlfa Romeo Twin Spark 150PS, JTS 165PS

                  Ρε δεν παμε καλα...τι εννοεις μεσο ορο? Απ οτι καταλαβα εκτος και αν ειμαι λιγο βλακας...πηρες ΟΛΑ τα παραπανω απο καθε εταιρεια και μοντελο στα αντιστοιχα κυβικα, τα σημειωσες και μετα πηρες το calculator του pc προσθετες και διαιρουσες για να καταληξεις σε αυτα τα συμπερασματα? Ενδιαφερον.

                  Και απανταω εντελως αυθορμητα εγω τωρα. Honda CRX-VTEC (JDM) μοντ. 1989, 1600 cc ,160bhp....Και ναι το θελω εγω αυτο το excel φυλλο στειλτω με pm αν μπορεις.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • B
                    babbis last edited by

                    Ο χρήστης 007 έγραψε:
                    babbis θα ειχα απαντησει απο χτες και μαλιστα αναλυτικα αλλα βαριεμαι να καθομαι να λογομαχω με ατομα που απλα δεν μπορουν να παραδεχτουν καποια πραγματα και που εχουν φανατικες αποψεις σε καποια θεματα.

                    ...

                    Το καταλαβες το παραπανω ή να στο μεταφρασω και αυτο?

                    ...

                    Τελοσπαντων, ολα τα παραπανω τα λεω σε εντελως φιλικο υφος και ουτε θελω να τσακωθουμε ή οτιδηποτε αλλο να μην μαμισουμε και το thread.

                    Απάντησα με πολλά επιχειρήματα σε αυτά που λες αλλά στα δύσκολα κάνουμε προσωπικές επιθέσεις.

                    Και στο τέλος λές ότι μου τα λες με φιλικό ύφος!

                    Δευτερον, εχεις κολλησει οτι το S2K βγαζει 240 ιππους. Σου εχω πει πανω απο 2 φορες οτι βγαζει 250 εσυ το χαβα σου και οχι μονο εδω αλλα και σε αλλα ποστ. Για τελευταια φορα το μοτερ του S2K (JDM)* βγαζει 250 ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΑ αλογα. Kαι κανεις δεν εχει θεοποιησει τον VTEC. Απλα αυτη ειναι η πραγματικοτητα. Επισης για τελευταια φορα σου υπενθυμιζω κατι που εγραψα παραπανω:

                    Δλδ εκεί είναι η ουσία? 240 ή 250?

                    Car Nοέμβριος 2005 241PS
                    4Τροχοι Μάιος 2006 240PS

                    Δέχομαι ότι τα περιοδικά είναι ανενημέρωτα, αλλά και πάλι μικρή σημασια έχει τα +-20 άλογα στα 240 δλδ 4% απόκλιση

                    Τριτον (και για τελευταια φορα) τα μοτερ συγκρινονται με βαση ΤΑ ΚΥΒΙΚΑ τους και οχι με βαση την τιμη του καθε μοντελου. Αυτο πρωτη φορα το ακουω. Ολα τα 1.4 μεταξυ τους, ολα τα 1.6 μεταξυ τους, ολα τα 2.0 μεταξυ τους, τριλιτρα κλπ κλπ. Και αν αναρωτιεσαι γιατι το S2K ειναι πιο ακριβο δεν χρειαζεται να εισαι και καμια διανοια για να το καταλαβεις. Εχει τον καλυτερο διλιτρο ειναι και roadster τι περιμενες να κανει οσο ενα coupe? Αλλα και παλι και να συγκρινοταν με τον 3.2 V6 οπως λες της Αλφα και εφοσον εχετε τα καλυτερα ατμοσφαιρικα μοτερ οπως λες γιατι βγαζει λιγοτερους ιππους απο τον διλιτρο του S2K?

                    Τα μοτερ συγκρίνονται με βάση πολλές παραμέτρους. πχ ιπποδύναμη, ροπή, τιμή, κλπ.

                    Προσωπικά για μένα πιο σημαντικό είναι βλέπω που στοχεύει κάθε μοτερ. Όταν η Honda έβγαλε το S2000 δεν στόχευε να χτυπήσει τα αντίσοιχα 2λιτρα των υπολοίπων κατασκευαστών. Αυτό φαίνεται και από την τιμή. Δεν κάνει 50 χιλ επειδή είναι roadster. Κάνει 50χιλ γιατί πέρα από το ότι είναι roadster έχει και μοτερ 240 αλόγων. Μην τα ισοπεδώνουμε όλα.

                    Η Nissan επέλεξε τα πολλά κυβικά (3,5 280PS). H Μistubishi, Subaru επέλεξε υπετροφοδότηση ( 2,0 265 PS). H Μazda επέλεξε wankel 1,3 231 PS. Οι Ευρωπαίοι διαλέξανε πολλά κυβικά.

                    όλοι όμως θέλανε να βγάλουνε σπορ αμάξια στην περιοχή των 250 ίππων, με αντίσοιχες τιμές αλλά διαφορετική προσσέγγιση. Υπο αυτό το πρίσμα συγκρίνω όλα τα παραπάνω παρόλο που έχουν άλλη τεχνολογία.

                    Μαθε λοιπον οτι τα καλυτερα ατμοσφαιρικα μοτερ ειναι της BMW και οχι της Αλφα...και ενδεικτικα για να τα ξεκαθαριζουμε σιγα σιγα: καλυτερο διλιτρο ατμοσφαιρικο μοτερ: S2K, καλυτερο τριλιτρο ατμοσφαιρικο μοτερ: M3...αλλα οχι ξεχασα ο τριλιτρος της Μ3 δεν συγκρινεται με τον τριλιτρο της Αλφα επειδη δεν εχει την ιδια τιμη...αρα τελικα με ποιον συγκρινεται?

                    Ποια BMW?

                    BMW 1.6 115 PS vs Alfa 1.6 120PS
                    ΒΜW 2.0 143PS vs Alfa 2.0 150PS (και τα δυο εκτός παραγωγής πλέον)
                    BMW 2.0 150PS vs Alfa 2.0 165PS
                    BMW 2.2 170PS vs Alfa 2.2 185PS
                    BMW 2.5 192PS vs Alfa 2.5 192PS (και τα δυο εκτός παραγωγής πλέον)
                    BMW 3.0 231PS vs Alfa 3.2 250PS (και τα δυο εκτός παραγωγής πλέον)

                    • 2979κ.ε 77,5 ps/litre vs 3179cc 78,6 ps/litre

                    ΒΜW 3.0 258PS vs Alfa 3.2 260PS (οι καινούριοι)

                    Όπου υπάρχουν κοινά κυβικά η BMW χάνει κατά κράτος από την Alfa Romeo.

                    Το μοτερ της τωρινής 325 218PS είναι πάρα πολυ καλό αλλά δεν έχει αντίσοιχο η Alfa εκεί

                    H ΒMW είναι μεγαλύτερη εταιρία (όμιλος) από την Alfa Romeo (brand name) και έχει μοτερ πάνω από 4-5 λίτρα οπότε εκεί φυσικά υπερέχει αφού δεν υπάρχει αντίσοιχο μοτερ από Alfa. Όμως και τα μοτερ αυτά είναι κατώτερα των αντίσοιχων του ομίλου FIAT (Ferrari-Maserati).

                    To δε μοτερ της Μ3 ναι είναι καλύτερο από τον 3.2 της Alfa αλλά σε αντισοιχία με αυτά που έγραψα για το S2000 δεν απευθύνεται στο market segment των 3 λίτρων.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      krusenstern last edited by

                      Αν συνεχιστουν τα οφτόπικ περί ειδικής ισχύος κινητήρων, το κλειδώνω να ησυχάσουμε. Όποιος νομίζει ότι το να σπάμε συνέχεια τα θέματα είναι εύκολο και ευχάριστο, να του δώσω το password.

                      [mod]

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kid last edited by

                        Ο δίλιτρος κινητήρας της BMW βγάζει 173PS ενώ ο τρίλιτρος 258PS.

                        Επίσης μην συγκρίνεις 3.2L με 3L αφού υπάρχει διαφορά 200 κυβικών εκατοστών. Αν θες σύγκρινε τον 3.2 της AR με τον 3.2 της BMW. Το κόστος της Μ3 και της Ζ4Μ είναι εκεί που είναι λόγω του συνολικού πακέτου που προσφέρουν τα 2 αυτοκίνητα και όχι λόγω του κινητήρα μόνο.

                        Επίσης όταν ένας κινητήρας φλερτάρει με τις 8-9Κ rpm δεν σημαίνει ότι σπάει. Για να στροφάρει εκεί πάνω σημαίνει ότι αντέχει. Αν ήταν έτσι τότε οι Ferrari θα σπάγανε για πλάκα..

                        Επίσης πες μας που είναι κατώτερος ο κινητήρας της Μ6 από τους κινητήρες της Ferrari..

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          technik last edited by

                          Ο χρήστης Babbis έγραψε:

                          Ποια BMW?

                          BMW 1.6 115 PS vs Alfa 1.6 120PS
                          ΒΜW 2.0 143PS vs Alfa 2.0 150PS (και τα δυο εκτός παραγωγής πλέον)
                          BMW 2.0 150PS vs Alfa 2.0 165PS
                          BMW 2.2 170PS vs Alfa 2.2 185PS
                          BMW 2.5 192PS vs Alfa 2.5 192PS (και τα δυο εκτός παραγωγής πλέον)
                          BMW 3.0 231PS vs Alfa 3.2 250PS (και τα δυο εκτός παραγωγής πλέον)

                          • 2979κ.ε 77,5 ps/litre vs 3179cc 78,6 ps/litre

                          ΒΜW 3.0 258PS vs Alfa 3.2 260PS (οι καινούριοι)

                          Όπου υπάρχουν κοινά κυβικά η BMW χάνει κατά κράτος από την Alfa Romeo.

                          Kάποιοι άλλοι έχουν αντίθετη άποψη

                          http://www.ukintpress.com/engineoftheye ... ies04.html

                          H ΒMW είναι μεγαλύτερη εταιρία (όμιλος) από την Alfa Romeo (brand name) και έχει μοτερ πάνω από 4-5 λίτρα οπότε εκεί φυσικά υπερέχει αφού δεν υπάρχει αντίσοιχο μοτερ από Alfa. Όμως και τα μοτερ αυτά είναι κατώτερα των αντίσοιχων του ομίλου FIAT (Ferrari-Maserati).

                          Το αν δεν έχει η AR μοτέρ πάνω από 3,2 λίτρα είναι δικό της πρόβλημα

                          Δε συγκρίνουμε ομίλους (λάθος τόπικ ), πάμε και στην F1 μετά...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • 0
                            007 last edited by

                            Πια δυσκολα? Δεν σου εκανα προσωπικη επιθεση φιλε μου αλλα φαινεται φως φαναρι οτι μαλλον αυτα που λεω και παραθετω δεν τα διαβαζεις ή τα αγνοεις. Και σου εξηγω στην αρχη του ποστ μου οτι μπορω να αντικρουσω οτι λες αλλα δεν εχω ορεξη να καθομαι να γραφω κατεβατα ολοκληρα οπως ειχα κανει παλιοτερα σε καποιους αλλους εξυπνους που λεγανε οτι οι Alfa ειναι καλυτερες απο Πορσε....

                            Σου εξηγω-παραθετω γιατι βγαζουν οι Ιαπωνες απο λιγα κυβικα τοσα αλογα και δεν καταλαβαινεις...σου εξηγω-παραθετω τι γινεται με τα μοτερ της Honda εδω στην Ευρωπη και παλι δεν καταλαβαινεις. Και μια χαρα λενε τα περιοδικα οτι βγαζει 240 ιππους το S2K, δεν ειναι ανημερωτοι αλλα σου ΞΑΝΑΛΕΩ αυτο ισχυει ΜΟΝΟ για ΕΥΡΩΠΗ. Σου λεω πως συγκρινονται γενικως τα μοτερ και εσυ μου λες πως συγκρινεις εσυ προσωπικα τα μοτερ υπονοωντας οτι εισαι και σωστος.
                            Και τελικως λες οτι δεν μετρανε τα αλογα κλπ κλπ αλλα μου παραθετεις το ποσα αλογα βγαζει η BMW συγκριτικα με Αλφα σε αντιστοιχια κυβικων....

                            Εφοσον οτι λεω δεν το διαβαζεις-αγνοεις-δεν το καταλαβαινεις (ισως δεν ξερεις αγγλικα) και απλα σχολιαζεις οτι σε συμφερει να σχολιαζεις εγω φιλε μου ετσι συζητηση δεν μπορω να κανω. Διαβασε ξανα απο την αρχη ΟΛΟ μου το ποστ, παρε και ενα λεξικο και μετα ξανασχολιασε.

                            Σημειωση: Για την τιμη του S2K εγω τι ειπα? Διαβασε ξανα τι ειπα. Εχει τον καλυτερο διλιτρο ειναι και roadster γι αυτο και κανει οσο κανει. Και μου απαντας ακριβως το ιδιο πραγμα και λες οτι ισοπεδωνω τα παντα....ο νοοων νοειτω...

                            edit: Μπορεις να μου στειλεις με pm το excel-φυλλο που ανεφερες προηγουμενως? Ευχαριστω.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nick last edited by

                              Μου αρέσει που στην AUDI κατασκευαστικά τολμούν και το αλουμίνιο που χρησιμοποίησαν ειναι μια πολύ σοβαρή και αποτελασματική αντιμετώπιση για τον περιορισμό του βάρους με ταυτόχρονα πολύ καλή παθητική ασφάλεια. Ευχομαι και οι υπόλοιποι να ακολουθήσουν αυτό το παράδειγμα γιατί ειναι απαράδεκτο αυτοκίνητα που μόλις ξεπερνουν τα 4 μετρα να ζυγίζουν κοντα 1.5 τόνους.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                krusenstern last edited by

                                Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
                                Αν συνεχιστουν τα οφτόπικ περί ειδικής ισχύος κινητήρων, το κλειδώνω να ησυχάσουμε. Όποιος νομίζει ότι το να σπάμε συνέχεια τα θέματα είναι εύκολο και ευχάριστο, να του δώσω το password.

                                [mod]

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • F
                                  funkyreverend last edited by

                                  Παιδιά κάνα σχόλιο για τις ειδικές ιπποδυνάμεις των κινητήρων της Alfa, έχουμε τίποτα;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    gskarmou last edited by

                                    Ο χρήστης Nick έγραψε:
                                    Ìïõ áñÝóåé ðïõ óôçí AUDI êáôáóêåõáóôéêÜ ôïëìïýí êáé ôï áëïõìßíéï ðïõ ÷ñçóéìïðïßçóáí åéíáé ìéá ðïëý óïâáñÞ êáé áðïôåëáóìáôéêÞ áíôéìåôþðéóç ãéá ôïí ðåñéïñéóìü ôïõ âÜñïõò ìå ôáõôü÷ñïíá ðïëý êáëÞ ðáèçôéêÞ áóöÜëåéá. Åõ÷ïìáé êáé ïé õðüëïéðïé íá áêïëïõèÞóïõí áõôü ôï ðáñÜäåéãìá ãéáôß åéíáé áðáñÜäåêôï áõôïêßíçôá ðïõ ìüëéò îåðåñíïõí ôá 4 ìåôñá íá æõãßæïõí êïíôá 1.5 ôüíïõò.

                                    +1

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kostis20 last edited by

                                      Babbis

                                      Θα μας τρελλανεις τωρα?Δηλαδη εσυ πιστευεις τωρα,για παραδειγμα, οτι ο 2,2 straight six bmw ,ειναι χειροτερος απο τον JTS ???Kαταρχην ο JTS τους ιππους τους βγαζει στα χαρτια,για να μη μιλησω για ποιοτητα και χαρακτηριστικα λειτουργειας.
                                      Συγκρισεις μπορω να κανω και εγω oμως...

                                      BMW 3,0 265PS (130i) aLFA 3.2 260 PS
                                      BMW 3,2 343PS aLFA3,2 260PS
                                      BMW 2,0 173PS ALFA2.0 165 PS
                                      BMW 2,0d 163PS ALFA1,9 d 150PS
                                      BMW 4,8 V8 367PS ALFA-----------
                                      BMW 5,0 V10 507 PS ALFA-----------
                                      BMW 3,0 d 286PS ALFA-----------

                                      Βλεπεις πως αλλαζουν τα πραγματα?Που ειναι η κατα κρατος νικη της αλφα?

                                      Η αλφα δε βγαζει κινητηρες σαν της m5 οχι γιατι η αλφα δε θελει να βγαλει τετοιους κινητηρες αλλα γιατι μαλλον δε μπορει....
                                      Η BMw χανει το λογαριασμο απο τα βραβεια που παιρνει για τους κινητηρες της ,με απιστευτες τεχνολογικες καινοτομιες και εσυ λες οτι η αλφα εχει πιο καλους κινητηρες ??Τι εχει να επειδηξει στη τεχνολογια κινητηρων?Το twinphaser?To honda του θειου μου εχει μεταβλητο χρονισμο εδω και 15 χρονια ,ο οποιος δουλευει ακομα ,αντιθετα με της αλφα...Ναι αυτο ηταν μπηχτη για την 147

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        caryothraystis last edited by

                                        κωστή20

                                        τα bmw έχουν VANOS όμως. οπότε δεν ισάξια η συγκριση.

                                        ή μήπως είναι;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • 0
                                          007 last edited by

                                          Ο χρήστης CARυοθραύστης έγραψε:
                                          κωστή20

                                          τα bmw έχουν VANOS όμως. οπότε δεν ισάξια η συγκριση.

                                          ή μήπως είναι;

                                          Και βεβαια ειναι ισαξια συγκριση. Οταν το μοτερ δεν εχει turbo ή compressor θεωρειται ατμοσφαιρικο. Το πως καποιες εταιρειες εκμεταλλευονται τις τεχνολογικες καινοτομιες που εχουν κανει develop δεν παει να πει οτι αδικειται καποιος εναντι καποιου αλλου. Τα χαρτια και οι ψυχροι αριθμοι γραφουν ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ και οχι οτιδηποτε αλλο. Οποιος θελει το καταλαβαινει, οποιος δεν θελει ας προσπαθησει να το καταλαβει. Απλα πραγματα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kostis20 last edited by

                                            CARυοθραύστης

                                            Μαλλον οχι .... Εχουν και valvetronic και δεν εχουν πεταλουδα...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 1 / 13
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr