-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
κικιζα ... όσοι άμπαλοι είναι αυτοί είσαι και εσύ .-
μόνο που αυτοί έχουν το μαρούλι να το παίζουν χεράδες ενώ εσύ το παίζεις χεράς στα διάφορα φόρα...
Ετσι ακριβως (ΝΟΤ)... Μονο που δεν δηλωσα, ουτε υπονοησα χερας...Απλως δεν ειμαι αμπαλος, να νομιζω οτι ΣΕ ΟΛΑ τα χειροκινητα, 'ανακατευεις την σουπα'...
Κατα τα αλλα, το πιο ευκολο ειναι να ανασκευαζεις λεγομενα μου και να τα προσαρμοζεις, οπως θελεις εσυ...
Τυπικη προσεγγιση πολλων χρηστων στα fora...ποιες είναι οι προκείμενες του συλλογισμού...?
έχουν λεφτά, παρκάρουν στα μπουζούκια ---> είναι άμπαλοι λεφτάδες?? έχεις κάνει δικιά σου έρευνα , έχεις βρει κάποια έγκυρη έρευνα ?
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Η διαφορά είναι ότι ο κατασκευαστής παίζει δισεκατομμύρια και έχει από πίσω δεκάδες Roehrl και άρα η όποια άποψή του είναι σίγουρα πιο μελετημένη και σοβαρή από τον οποιοδήποτε δημοσιογράφο, για να μην πω τον οποιοδήποτε wannabe σε ένα οποιοδήποτε φόρουμ.
Στα λεφτα που παιζει δεν με ενδιαφερει καθολου, απο την στιγμη που ιδρυθηκε, με σημαια την ανοθευτη και μοναδικη οδηγικη αισθηση. Εκει που τρως δεν φτυνεις...
Οσο για τον Rohrl, πληρωνεται απο εκει, δεν παει τσαμπα. Οτι δηλωσει προς τα εξω θα ειναι ΑΚΡΙΒΩΣ αυτο που θελει να 'σπρωξει' η Porsche...Τα συκα-συκα και η σκαφη-σκαφη...
Σαφως και αναγνωριζω την γενικευμενη πιεση με τις νορμες για χαμηλοτερες εκπομπες ρυπων, που σφιγγουν ολο και περισσοτερο, αλλα εαν θελει καποιος κατασκευαστης λυσεις υπαρχουν, περα απο τον αποκλεισμο του χειροκινητου...Βλέπω όμως ότι και συ ασπάζεσαι τις απόψεις των εν λόγω δοκιμαστών by default σωστό. Αν είναι λοιπόν να διαλέξω 'ευαγγέλιο', προτιμώ την Porsche από τα λεγόμενα του οποιουδήποτε δοκιμαστή
Καθολου, και το εχω πολλακις αποδειξει, αφου πρωτα εχω δοκιμασει την πλειοψηφια και των δυο υλοποιησεων...
Οσο για το 'ευαγγελιο', προφανως και δεν εχεις διαβασει τα αρνητικα σχολια που εχω γραψει στο 'προτασεις φορουμαδων προς 4τροχους'...Ναι σωστά, δεν ξέρουν τι θέλουν αυτοί που δίνουν εκατομμύρια, είναι όλοι βλάκες, 'δήθεν', 'άμπαλοι' κτλ. αλλά ξέρει μια φωτισμένη μειοψηφία.
Απο ποτε παλι, by default οι εκατομμυριουχοι ξερουν τι θελουν?
...και να στο πω και αλλιως...Οι ΠΟΛΥεκατομμυριουχοι, αλλα και πιουριστες ταυτοχρονα, που αγαπουν πραγματικα το σπορ αυτοκινητο, και που τρεχουν στα ιστορικα spa, Les mans, και nurburgring, με τις 250GTO και αλλα αριστουργηματα κοστους εκατομμυριων, αλλα πρωτιστως μοναδικα, ειναι βλακες, και δηθεν? Οχι φυσικα...Σε ό,τι αφορά Ferrari, Porsche κτλ. ελπίζω να καταλαβαίνεις ότι η δική σου και η δική μου άποψη είναι για τα σκουπίδια, σημασία έχει τι λέει το κοινό αυτών των μαρκών.
Ηδη το σοβαρο/υποψηφιο κοινο αυτων των μαρκων εχει αποφανθει οχι μονο στα διαφορα fora, αλλα και στην αγορα, οπου οι χειροκινητες εκδοσεις διαφορων εξαιρετικων κατασκευων, κοστιζουν περισσοτερο απο τις αυτοματοποιημενες...
Αποψή σου. Οπως δική μου άποψη είναι ότι η ueber ευχαρίστηση είναι να συγκεντρώνεσαι σε αυτά που έχουν σημασία (τιμόνι, γκάζι, φρένο, επιλογή ταχύτητας) αφήνοντας εκτός τα technicalities της οδήγησης (που το 1920 ήταν το να ρυθμίζεις το αβανς, το 1950 ήταν να διπλοσυμπλεκτάρεις και το 2000 ήταν να επιλέγεις με το λεβιέ και να συγχρονίζεις στροφές). Μόνο που δεν σε αποκάλεσα 'άμπαλο' επειδή έχεις την άποψη αυτή, ούτε τσουβάλιασα χιλιάδες αγοραστές Porsche και Ferrari ως ποζεράδες άνιωθους επειδή δε γουστάρουν χτένια και τσατσάρες.
...ναι, η οποια τυχαινει(?) να συμβαδιζει με αυτη των περισσοτερων ανθρωπων που εχουν αφιερωσει ΕΝΕΡΓΑ την ζωη τους στην αυτοκινηση, εχοντας οδηγησει τα καλυτερα και πιο σπορ 4τροχα στον κοσμο...
Τωρα εαν τα ασυγχρονιστα vs συγχρονιζε, και τα λοιπα ακυρα παραδειγματα περι...χειρογκαζου, μανιβελας κτλ, ειναι στο ιδιο επιπεδο αντιστοιχιας με αυτο ενος καλου manual vs αυτοματου, σε μια σπορ κατασκευη, δεν χρειαζεται να γραφω αλλο, ειναι ματαιο...Εκεί είναι το (συνεχές από πλευράς σου, που είναι διαφορετικό από έναν αποσπασματικό χαρακτηρισμό ('βίτσιο') ή ένα αστείο ('τυρόγαλα')) flame bait και είναι πολύ εκνευριστικό. O morpheus ο άνθρωπος είπε τι γουστάρει, με γειά του με χαρά του, δε στόλισε με χαρακτηρισμούς όλους όσους διαφωνούν μαζί του.
Στολισα, αφου πρωτα 'στολιστηκα', και υπονοηθηκε εμμεσως πλην σαφως μετα απο δημοσιευση μου, οτι...ειμαι 'βιτσιοζος'...
Οκ δεχομαι οτι και η δικη μου δημοσιευση ηταν flame bait, αλλα να τα αναγνωριζουμε ΟΛΑ τα flame bait που υπαρχουν, οχι μονο αυτα που μας βολευουν... -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Εστειλες email να τους τα λες;
Το εχουν κανει αλλοι, επαγγελματιες του χωρου, πολυ πριν απο εμενα, (Chris Harris, Τiff Needel πχ), και μαλιστα δημοσιως...
Και τι τους απαντησαν;
Η Ferrari ηδη εχει 'τιμωρησει' στο προσφατο παρελθον τον Chris, οχι μονο βεβαια για το θεμα των κιβωτιων...Στα π@π@ρια του φυσικα, ψωνισε μια μτχ χειροκινητη 599GTB Fiorano, και το ευχαριστιεται μια χαρα.
Για την Porsche δεν ξερω... -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Η Ferrari ηδη εχει 'τιμωρησει' στο προσφατο παρελθον τον Chris, οχι μονο βεβαια για το θεμα των κιβωτιων...Στα π@π@ρια του φυσικα, ψωνισε μια μτχ χειροκινητη 599GTB Fiorano, και το ευχαριστιεται μια χαρα.
Για την Porsche δεν ξερω...Για δείξε μου την.
-
Ο Harris, εκτός του ότι είναι γνωστός καραγκιόζης, έχει ημιαυτόματη 599.
Επίσης η πλειοψηφία των δοκιμαστών έχει αποφανθεί ότι το 7άρι PDK είναι ανώτερο από το 7άρι χειροκίνητο σε όλα, συμπεριλαμβανομένης και της συμμετοχικότητας. Αυτό γιατί έχεις πάντα την ταχύτητα που επιθυμείς και έτσι ελέγχεις καλύτερα την δυναμική συμπεριφορά του αυτοκινήτου με το τιμόνι, το γκάζι και την μεταφορά βάρους. Το ίδιο είχαν πει φυσικά και παλιότερα, όταν ακόμα υπήρχαν και χειροκίνητες Ferrari οι οποίες θεωρούνται σαφώς υποδεέστερες των ημιαυτόματων F1.
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Η Ferrari ηδη εχει 'τιμωρησει' στο προσφατο παρελθον τον Chris, οχι μονο βεβαια για το θεμα των κιβωτιων...Στα π@π@ρια του φυσικα, ψωνισε μια μτχ χειροκινητη 599GTB Fiorano, και το ευχαριστιεται μια χαρα.
Για την Porsche δεν ξερω...Για δείξε μου την.
Γραψε λαθος, 575Μ ειχε χειροκινητη, τωρα προσφατα ψωνισε 599GTB Fiorano F1, ΟΜΩΣ επειδη -δυστυχως οπως αναφερει ο ιδιος- στην Αγγλια δεν εισηχθει ποτε χειροκινητη...(Υπηρχαν ομως χειροκινητες 599, και ο Harris τετοια θα επαιρνε εαν μπορουσε να βρει, απ' οτι αφηνει να εννοηθει)...
Το αναφερει αυτο, μεταξυ αλλων, στο 8:30 και επειτα...Btw το video αυτο, ΔΕΝ ειναι offtopic...Γινεται στην αρχη αναφορα και για την νεα (991) 911...
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Γραψε λαθος, 575Μ ειχε χειροκινητη, τωρα προσφατα ψωνισε 599GTB Fiorano F1, ΟΜΩΣ επειδη -δυστυχως οπως αναφερει ο ιδιος- στην Αγγλια δεν εισηχθει ποτε χειροκινητη...(Υπηρχαν ομως χειροκινητες 599, και ο Harris τετοια θα επαιρνε εαν μπορουσε να βρει, απ' οτι αφηνει να εννοηθει)...Αρα τελικά ισχύει αυτό που είχα γράψει παραπάνω, ότι, σε αντίθεση με το πως τα παρουσιάζεις (*), το είδος του κιβωτίου ΔΕΝ αποτελεί λόγο απόφασης. Δηλαδή αν θέλεις να πάρεις 458 δεν θα διαλέξεις κάτι άλλο επειδή δεν υπάρχει 458 με χειροκίνητο κιβώτιο. Εδώ ο Harris είχε option να πάρει 599 χειροκίνητη από αλλού αλλά προέταξε, αυτός ο τεράστιος πιουρίστας της αυτοκίνησης, πρακτικά θέματα όπως το δεξί τιμόνι Αν ήταν πιουρίστας σύμφωνα με τα δικά σου λεγόμενα θα έπαιρνε χειροκίνητη και ας οδηγούσε αριστερά άρα μάλλον ποζεράς άμπαλος είναι και αυτός.
(*) Λες και έχεις την παραμικρή ιδέα πως σκέφτονται όσοι ενδεχομένως μπαίνουν σε τέτοια διλήμματα...
Κατά τα λοιπά, παρά το ό,τι διαφωνώ σε πολλά απ΄όσα έγραψες, δε θέλω να σχολιάσω κάτι άλλο, νομίζω το έχουμε εξαντλήσει το θέμα
-
Κατ' αρχάς, ανάδερ τόπικ ιζ φάκντ... Πρόπερ φακντ.
Κατά δευτέρας, Γρηγόρη το θεματάκι με τα κιβώτια και τη συμμετοχικότητα αποτελεί πραμάτεια του πίθηκα του Χάρη.
Κοινώς, έχει μείνει σαν το Αη Γιάννη το βαπτιστή να κράζει υπερ των manual.Αν μια μέρα σταματήσει να πουλάει αυτή την πραμάτεια, η πελατεία του θα έχει χάσει ένα λόγο να τον ψωνίζει.
Οπότε μην περιμένεις να σταματήσει τους ύμνους στα manual μέχρι να βρει νέο θεματάκι να πουλήσει.Πχ σε 1-2 χρόνια μπορεί να του τη βαρέσει και να αρχίσει να κράζει τις πολυοθόνες lcd γιατί τρώνε περισσότερη ισχύ σε σχέση με το αναλογικό στροφόμετρο ή απλό trip computer και άρα δεν αφήνει τον οδηγό να έχει το 100% της δύναμης του αυτοκινήτου.
Όταν δε υπολογίσει και πόσα χιλιοστά του δευτερολέπτου χάνει από τις πολυοθόνες στο ring, η νέα σταυροφορία θα είναι γεγονός.ΥΓ: Πάντως τις τόσες φορές που έχει οδηγήσει αγωνιστική 911 (και σε κανονικούς αγώνες) δεν τον είδα να βγαίνει ξενερωμένος και να λέει 'ντάξει καλή φάση αλλά αφού δεν είχε κουτάλα να ανακατέβω δεν το φχαριστήθηκα'.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ο Harris, εκτός του ότι είναι γνωστός καραγκιόζης, έχει ημιαυτόματη 599.Επίσης η πλειοψηφία των δοκιμαστών έχει αποφανθεί ότι το 7άρι PDK είναι ανώτερο από το 7άρι χειροκίνητο σε όλα, συμπεριλαμβανομένης και της συμμετοχικότητας. Αυτό γιατί έχεις πάντα την ταχύτητα που επιθυμείς και έτσι ελέγχεις καλύτερα την δυναμική συμπεριφορά του αυτοκινήτου με το τιμόνι, το γκάζι και την μεταφορά βάρους. Το ίδιο είχαν πει φυσικά και παλιότερα, όταν ακόμα υπήρχαν και χειροκίνητες Ferrari οι οποίες θεωρούνται σαφώς υποδεέστερες των ημιαυτόματων F1.
Καραγκιοζης-ξεκαραγκιοζης, οι αποψεις, εμπειριες του ειναι ακρως υπολογισιμες και σεβαστες στον χωρο...
Οσο για το 7αρι Pdk, ριξε μια ματια στα λεγομενα του Needel απο το 1:40-5:00 περιπου...Eιναι και αυτος καραγκιοζης αραγε...? -
Ο χρήστης nass έγραψε:
Αρα τελικά ισχύει αυτό που είχα γράψει παραπάνω, ότι, σε αντίθεση με το πως τα παρουσιάζεις (*), το είδος του κιβωτίου ΔΕΝ αποτελεί λόγο απόφασης. Δηλαδή αν θέλεις να πάρεις 458 δεν θα διαλέξεις κάτι άλλο επειδή δεν υπάρχει 458 με χειροκίνητο κιβώτιο. Εδώ ο Harris είχε option να πάρει 599 χειροκίνητη από αλλού αλλά προέταξε, αυτός ο τεράστιος πιουρίστας της αυτοκίνησης, πρακτικά θέματα όπως το δεξί τιμόνι Αν ήταν πιουρίστας σύμφωνα με τα δικά σου λεγόμενα θα έπαιρνε χειροκίνητη και ας οδηγούσε αριστερά άρα μάλλον ποζεράς άμπαλος είναι και αυτός.
Nope, δεν ειχε Option να παρει manual 599, δεν εισηχθει ουτε μια στην Αγγλια...Στην Αμερικη υπηρχαν χειροκινητες...
(*) Λες και έχεις την παραμικρή ιδέα πως σκέφτονται όσοι ενδεχομένως μπαίνουν σε τέτοια διλήμματα...
Εαν προσεχες καλυτερα, τι ειπωθηκε στο Video, αλλα και εαν γενικοτερα παρακολουθουσες αδιαλλειπτως τις ενασχολησεις και αποψεις αυτων των ανθρωπων, δεν θα το εγραφες αυτο...Επιπλεον, δεν ξερω εαν το καταλαβες, αλλα μολις...αυτοαναιρεθηκες...
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Κατ' αρχάς, ανάδερ τόπικ ιζ φάκντ... Πρόπερ φακντ.Δες το σημειο του video που ανεφερα...Βιαζεσαι και εσυ, και βγαζεις λαθος συμπερασμα...
Κατά δευτέρας, Γρηγόρη το θεματάκι με τα κιβώτια και τη συμμετοχικότητα αποτελεί πραμάτεια του πίθηκα του Χάρη.
Κοινώς, έχει μείνει σαν το Αη Γιάννη το βαπτιστή να κράζει υπερ των manual.Αν μια μέρα σταματήσει να πουλάει αυτή την πραμάτεια, η πελατεία του θα έχει χάσει ένα λόγο να τον ψωνίζει.
Οπότε μην περιμένεις να σταματήσει τους ύμνους στα manual μέχρι να βρει νέο θεματάκι να πουλήσει.Πχ σε 1-2 χρόνια μπορεί να του τη βαρέσει και να αρχίσει να κράζει τις πολυοθόνες lcd γιατί τρώνε περισσότερη ισχύ σε σχέση με το αναλογικό στροφόμετρο ή απλό trip computer και άρα δεν αφήνει τον οδηγό να έχει το 100% της δύναμης του αυτοκινήτου.
Όταν δε υπολογίσει και πόσα χιλιοστά του δευτερολέπτου χάνει από τις πολυοθόνες στο ring, η νέα σταυροφορία θα είναι γεγονός.Αποψη σου, σεβαστη μεν, αλλα δεν την ασπαζομαι. Αυτο που ξερω και εχω διαπιστωσει για τον 'πιθηκα', ειναι οτι
εχει τα @ρχιδια να γραφει οτι γουσταρει, χωρις να φοβαται μηπως τον επιπληξει το εκαστοτε αφεντικο του περιοδικου, οπου δουλευε... (και εχει δουλεψει στα καλυτερα...) Επιπλεον δεν ειναι τυχαιο, οτι ηδη εχει αρχισει να γινεται σεβαστος και στην αλλη ακρη του Ατλαντικου...ΥΓ: Πάντως τις τόσες φορές που έχει οδηγήσει αγωνιστική 911 (και σε κανονικούς αγώνες) δεν τον είδα να βγαίνει ξενερωμένος και να λέει 'ντάξει καλή φάση αλλά αφού δεν είχε κουτάλα να ανακατέβω δεν το φχαριστήθηκα'.
Υπαρχει μια σημαντικη διαφορα που δεν καταλαβαινεις ομως...Δεν μιλαμε για αγωνες-πιστες-χρονομετρα...
Μιλαμε να παρεις το αυτοκινητο και να ανεβεις ενα βουνο, ετσι απλα για διασκεδαση... -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Αρα τελικά ισχύει αυτό που είχα γράψει παραπάνω, ότι, σε αντίθεση με το πως τα παρουσιάζεις (*), το είδος του κιβωτίου ΔΕΝ αποτελεί λόγο απόφασης. Δηλαδή αν θέλεις να πάρεις 458 δεν θα διαλέξεις κάτι άλλο επειδή δεν υπάρχει 458 με χειροκίνητο κιβώτιο. Εδώ ο Harris είχε option να πάρει 599 χειροκίνητη από αλλού αλλά προέταξε, αυτός ο τεράστιος πιουρίστας της αυτοκίνησης, πρακτικά θέματα όπως το δεξί τιμόνι Αν ήταν πιουρίστας σύμφωνα με τα δικά σου λεγόμενα θα έπαιρνε χειροκίνητη και ας οδηγούσε αριστερά άρα μάλλον ποζεράς άμπαλος είναι και αυτός.
Nope, δεν ειχε Option να παρει manual 599, δεν εισηχθει ουτε μια στην Αγγλια...Στην Αμερικη υπηρχαν χειροκινητες...
Αυτό λέω, ότι μπορούσε να εισάγει μία από Αμερική (σαφώς και είναι option) αλλά δεν το έκανε διότι έβαλε από τη μία χειροκίνητο κιβώτιο και από την άλλη δεξί τιμόνι + που να τρέχεις τώρα και αποφάσισε το δεύτερο. Οπότε δεν είναι όσο σημαντικός παράγοντας επιλογής από έναν πιουρίστα όσο το παρουσιάζεις.
(*) Λες και έχεις την παραμικρή ιδέα πως σκέφτονται όσοι ενδεχομένως μπαίνουν σε τέτοια διλήμματα...
Εαν προσεχες καλυτερα, τι ειπωθηκε στο Video, αλλα και εαν γενικοτερα παρακολουθουσες αδιαλλειπτως τις ενασχολησεις και αποψεις αυτων των ανθρωπων, δεν θα το εγραφες αυτο...Επιπλεον, δεν ξερω εαν το καταλαβες, αλλα μολις...αυτοαναιρεθηκες...
Ξέρεις, έχω και άλλες δουλειές από το να 'παρακολουθώ αδιαλείπτως τις ενασχολήσεις και τις απόψεις αυτών των ανθρώπων'. Και βασικά, ποιών ανθρώπων Των υποψήφιων αγοραστών Porsche και Ferrari ? (σε αυτούς αναφέρομαι για 'διλήμματα') Πως στην ευχή μπορείς εσύ να 'παρακολουθείς αδιαλείπτως' κτλ. κτλ.
Οσο για το 'αυτοαναιρέθηκα', δεν αντιλαμβάνομαι τι εννοείς. -
Δες το σημειο του video που ανεφερα...Βιαζεσαι και εσυ, και βγαζεις λαθος συμπερασμα...
Ποιό βίντεο πρέπει να δω για να καταλάβω αν στο τοπικό για Porsche έχει γίνει κατάληψη από τοπικό-trojan για κιβώτια;
Ο πίθηκας είναι πανέξυπνος γιατί μέσα σε ένα χάος από συντάκτες, έχει καταφέρει να διαφοροποιήσει το προϊόν του και να πουλάει.
Δεν μιλαμε για αγωνες-πιστες-χρονομετρα...
Μιλαμε να παρεις το αυτοκινητο και να ανεβεις ενα βουνο, ετσι απλα για διασκεδαση...Εγώ θυμάμαι να βγαίνει μετά από 3ωρο sting στις 24 ώρες του Ring, να χαμογελάνε και τα @@ του και να λέει το πόσο φοβερή εμπειρία (προφανώς οδηγική ήταν).
Δεν τον είδα να σχολιάζει τίποτα περί manual...
Κοινώς μια χαρά το φχαριστήθηκε. -
Ο χρήστης nass έγραψε:
Αυτό λέω, ότι μπορούσε να εισάγει μία από Αμερική (σαφώς και είναι option) αλλά δεν το έκανε διότι έβαλε από τη μία χειροκίνητο κιβώτιο και από την άλλη δεξί τιμόνι + που να τρέχεις τώρα και αποφάσισε το δεύτερο. Οπότε δεν είναι όσο σημαντικός παράγοντας επιλογής από έναν πιουρίστα όσο το παρουσιάζεις.
Ανεφερε οτι δεν ηξερε οτι υπηρχαν χειροκινητες, μεχρι που το διεπιστωσε μετα και απο συνομιλια στο διαδικτυο, με κατοχο χειροκινητης στην Αμερικη...Το ποσο σημαντικος παραγοντας ειναι γενικα το καλο χειροκινητο κιβωτιο, για ελευθερες αποδρασεις -και οχι για πιστα- το εχει ηδη καταγραψει στις αποψεις του, αρκετα χρονια πριν ψωνισει την 599...
Αν δεν το γνωριζεις, δεν φταιω εγω για αυτο...Ξέρεις, έχω και άλλες δουλειές από το να 'παρακολουθώ αδιαλείπτως τις ενασχολήσεις και τις απόψεις αυτών των ανθρώπων'. Και βασικά, ποιών ανθρώπων Των υποψήφιων αγοραστών Porsche και Ferrari ? (σε αυτούς αναφέρομαι για 'διλήμματα') Πως στην ευχή μπορείς εσύ να 'παρακολουθείς αδιαλείπτως' κτλ. κτλ.
Οσο για το 'αυτοαναιρέθηκα', δεν αντιλαμβάνομαι τι εννοείς.Δεν εισαι ο μονος, αλλα καταρχας δεν σε κατηγορησε κανεις για το οτι δεν παρακολουθεις αδιαλλειπτως, αλλα για το οτι εκφερεις κατι με σιγουρια, το οποιο δεν ισχυει, αφου στο παραθετω κιολας...ΕΑΝ ειχες παρακολουθησει εκτενεστερα, τοτε πιθανοτατα θα ειχες αντιληφθει τι ισχυει και τι οχι...
Αυτοαναιρεθηκες την στιγμη που ειπες για εμενα αυτα που ειπες, 'λες και έχεις την παραμικρή ιδέα πως σκέφτονται όσοι ενδεχομένως μπαίνουν σε τέτοια διλήμματα...' ενω ουσιαστικα εσυ δεν προσεξες τι ακριβως αναφερθηκε στο video, και εκφανθηκες αποδεικνυοντας τελικα οτι εσυ δεν ειχες ιδεα, επι του προκειμενου, της ιδανικης επιλογης δηλαδη του πιθηκα... -
Μα τι λες ρε Γρηγόρη, επειδή είδες ένα video νομίζεις ότι ξέρεις πως σκέφτονται οι υποψήφιοι αγοραστές Porsche και Ferrari ? Επειδή ΕΝΑΣ από αυτούς είπε σε ένα video ότι προτιμά το χειροκίνητο. Ε τότε εξίσου έγκυρα και γω έγραψα σε προηγούμενο μήνυμα, σιγά μην το πρόσεξες φυσικά, ότι ΕΙΜΑΙ υποψήφιος αγοραστής 911 και ΔΕΝ προτιμώ το χειροκίνητο. Θέλεις και άλλον ? Ρώτα τον sv2 αν προτιμά χειροκίνητο. Ο Thodoris εδώ μέσα έχει Ferrari F1, o mikegr πρόσφατα αγόρασε Modena F1 (αν θυμάμαι καλά), σου κάνουν όλοι αυτοί ή είναι άμπαλοι, άνιωθοι ποζεράδες ?
Με άλλα λόγια εκφέρεις άποψη με ύφος 1000 καρδιναλίων για το τι προτιμούν οι αγοραστές και επιπλέον κάνεις τσουβαλοχαρακτηρισμούς, διότι είδες ένα video ενώ δεν έχεις ιδέα διότι πολύ απλά αυτό δεν το ξέρει κανείς εκτός από τις ίδιες τις εταιρείες, που κάνουν έρευνες αγοράς κτλ. κτλ.
Οσο για τον Harris, ωραίος πιουρίστας γνώστης είναι, που πάει να αγοράσει αυτοκίνητο και δεν ξέρει ότι το αυτοκίνητο αυτό υπάρχει με το κιβώτιο που προτιμάει σε άλλη χώρα. Εδώ μέσα όλοι ξέρουν αν υπήρχαν χειροκίνητες Μ5 Ε60 και που και δεν το ήξερε ο Harris για την 599. ΟΚ ό,τι πεις.
Τέλος πάντων, νομίζω αρκετά ασχοληθήκαμε με το θέμα, μπορείς να πιστεύεις ότι θέλεις αλλά σε παρακαλώ να απέχεις από προκλητικά σχόλια περί 'άνιωθων ποζεράδων' και να μην προσπαθείς να παρουσιάσεις την προσωπική σου (και σεβαστή) προτίμηση ως θέσφατο.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Ρώτα τον sv2 αν προτιμά χειροκίνητο.Καλα ενταξει ο συγκεκριμενος συμφορουμιτης προτιμαει αυτοματο ακομα και για το...ποδηλατο του (σε βαθμο φανατιλας)οποτε καθε αλλο παρα αντικειμενικη ειναι η αποψη του (και χωρις να μας εχει πει γιατι ΔΕΝ ειναι ωραιο ενα καλο χειροκινητο)
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Μα τι λες ρε Γρηγόρη, επειδή είδες ένα video νομίζεις ότι ξέρεις πως σκέφτονται οι υποψήφιοι αγοραστές Porsche και Ferrari ? Επειδή ΕΝΑΣ από αυτούς είπε σε ένα video ότι προτιμά το χειροκίνητο. Ε τότε εξίσου έγκυρα και γω έγραψα σε προηγούμενο μήνυμα, σιγά μην το πρόσεξες φυσικά, ότι ΕΙΜΑΙ υποψήφιος αγοραστής 911 και ΔΕΝ προτιμώ το χειροκίνητο. Θέλεις και άλλον ? Ρώτα τον sv2 αν προτιμά χειροκίνητο. Ο Thodoris εδώ μέσα έχει Ferrari F1, o mikegr πρόσφατα αγόρασε Modena F1 (αν θυμάμαι καλά), σου κάνουν όλοι αυτοί ή είναι άμπαλοι, άνιωθοι ποζεράδες ?Ποιο ενα video ρε συ Νασσο? Το εχουν μαθει και οι γατες πλεον, τι προσφερει μεγαλυτερη απολαυση, και τι προτιμουν οι περισσοτεροι πιουριστες. Το τι προτιμουν πολλοι ΤΩΡΙΝΟΙ υποψηφιοι αγοραστες, ειναι κατι που μπορεις να το διαπιστωσεις απο διαφορα ξενα Fora, με πρωην και νυν κατοχους, σε Ευρωπη και Αμερικη...Αλλα ξεχασα δεν εχεις χρονο για τετοια, εχεις ομως για να γραφεις, και να παρουσιαζεις καποια ονοματα στο Forum λες και γραφεις 100% εκ μερους τους, ή λες και ξερεις γιατι επελεξαν οτι επελεξαν...
Με άλλα λόγια εκφέρεις άποψη με ύφος 1000 καρδιναλίων για το τι προτιμούν οι αγοραστές και επιπλέον κάνεις τσουβαλοχαρακτηρισμούς, διότι είδες ένα video ενώ δεν έχεις ιδέα διότι πολύ απλά αυτό δεν το ξέρει κανείς εκτός από τις ίδιες τις εταιρείες, που κάνουν έρευνες αγοράς κτλ. κτλ.
Μπορει να εχω 'υφος' αλλα ενα Video μονο, δεν εχω δει, ουτε ενα δυο δημοσιευματα...Πολλες δεκαδες, που συγκλινουν σε ολα αυτα που αναφερω...
Οσο για τον Harris, ωραίος πιουρίστας γνώστης είναι, που πάει να αγοράσει αυτοκίνητο και δεν ξέρει ότι το αυτοκίνητο αυτό υπάρχει με το κιβώτιο που προτιμάει σε άλλη χώρα. Εδώ μέσα όλοι ξέρουν αν υπήρχαν χειροκίνητες Μ5 Ε60 και που και δεν το ήξερε ο Harris για την 599. ΟΚ ό,τι πεις.
Ετσι ειπωθηκε στο video, τι αλλο να σου πω εγω? Οσοι για τις manual Μ5 Ε60, δεν το ηξεραν ολοι, πως εσενα σου δοθηκε τετοια εντυπωση, δεν ξερω...
Τέλος πάντων, νομίζω αρκετά ασχοληθήκαμε με το θέμα, μπορείς να πιστεύεις ότι θέλεις αλλά σε παρακαλώ να απέχεις από προκλητικά σχόλια περί 'άνιωθων ποζεράδων' και να μην προσπαθείς να παρουσιάσεις την προσωπική σου (και σεβαστή) προτίμηση ως θέσφατο.
Θα απεχω, οσο απεχουν και αλλοι, και δεν αναφερονται εκ προοιμιου πχ σε φρασεις τυπου 'βιτσιο' και 'τυρογαλα'.
Τελος, η προσωπικη μου αποψη, στην προκειμενη συναδει, με αυτη αρκετων σεβαστων δοκιμαστων και επαγγελματιων στο χωρο. Το οτι δεν βολευει, δεν γνωριζουν καποιοι, ειναι δικο τους προβλημα... -
Ο χρήστης heras έγραψε:
Ρώτα τον sv2 αν προτιμά χειροκίνητο.
Καλα ενταξει ο συγκεκριμενος συμφορουμιτης προτιμαει αυτοματο ακομα και για το...ποδηλατο του (σε βαθμο φανατιλας)οποτε καθε αλλο παρα αντικειμενικη ειναι η αποψη του (και χωρις να μας εχει πει γιατι ΔΕΝ ειναι ωραιο ενα καλο χειροκινητο)
Την άποψη αυτή την έχω μετά από 1.000.000χλμ με χειροκίνητα.Και μάλιστα με μερικά αυτοκίνητα με εξαιρετικό χειροκίνητο όπως τα ΜΧ-5 και S2000....Αλλά από το 2000 όταν πήρα το πρώτο δικό μου αυτόματο όλα τα αυτοκίνητα με χειροκίνητο σασμάν απλά τα έχω ξεγράψει....
-
αν παρομοιασουμε την οδηγηση με την συνουσια,τοτε οδηγωντας αυτοματο,εστιαζεις εκει που πρεπει,στα σημεια φρεναρισματος,στη κορυφη,στο που πρεπει να πατησεις γκαζι κτλ κτλ..αντιστοιχως στην συνουσια,εστιαζεις στην απολαυση,στο ζευγαρι σου,στο παθος..
η οδηγηση χειροκινητου,σε αντιστοιχια με την συνουσια,ειναι σαν να εχεις την κοπελα σου στο κρεβατι,να ειναι ξαναμμενη,να τα κανετε ολα κ με παθος κ εσυ να ασχολεισαι κ να παιζεις με τον..λεβιε σου.. -
Ο χρήστης nass έγραψε:
Η διαφορά είναι ότι ο κατασκευαστής παίζει δισεκατομμύρια και έχει από πίσω δεκάδες Roehrl και άρα η όποια άποψή του είναι σίγουρα πιο μελετημένη και σοβαρή από τον οποιοδήποτε δημοσιογράφο, για να μην πω τον οποιοδήποτε wannabe σε ένα οποιοδήποτε φόρουμ.Συγνώμη Nass αλλά οι δεκάδες Rohrl είναι test drivers και τις περισσότερες φορές περιορίζονται στις ρυθμίσεις του τελικού σετάπ. Σπάνια αποφασίζουν αυτοί για ριζικές αλλαγές στα μηχανικά μέρη... αυτοί κάνουν το fine-tuning στο hardware τo οποίo συνήθως έχει 'κλείδώσει' στο μεγαλύτερο ποσοστό του postwar της σύγκρουσης μάρκετινγκ-μηχανικών...
Στην περίπτωση της GT3 υποτίθεται πως δοκίμαζαν ταυτόχρονα ένα μάνιουαλ και ένα pdk για να κρατήσουν το ένα απο τα δύο... λαμβάνοντας υπόψιν την εποχή, τις παραμέτρους που ανέφερε πιο πρίν ο realzeus (και άλλες τόσες που πιθανόν να μην γνωρίζουμε), δεν μου κανει εντύπωση που επέλεξαν το pdk...Τέλοσπάντων το κουράσαμε για άλλη μια φορά (1ος εγώ και συγνώμη γι'αυτό).
Like it or not τα μάνιουαλ περνάνε στο χρονοντούλαπο μαζί με ένα σωρό άλλα πράγματα που τα συνηθίσαμε (και μαζί με άλλα τόσα που θα έρθουν και θα τα συνηθίσουμε θέλουμε δεν θέλουμε...)
Το τι αρέσει στον καθένα όμως δεν έχει να κάνει ούτε με χεράδες και δασύτριχους ούτε με κουτάλες και wannabe... δεν είναι θέμα επιβολής άποψης... είναι θέμα επιλογής... και θεωρητικά όλοι εδώ είμαστε στην ίδια μεριά και θα έπρεπε να είμαστε υπέρ των more than one επιλογών, ακόμη και αν μας κάποιες μας φαίνονται αναχρονιστικές...
Και ναι, ορθολογιστικά τα νέα ημιαυτόματα είναι καλύτερα απο τα χειροκίνητα... ποιός να διαφωνήσει με αυτό...
Απλώς οι απολαύσεις δεν συμβαδίζουν απαραίτητα με την ορθή λογική...
Porsche Forum