-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Braker την Boxster πόσο του την έδινες;30.000
-
Ο χρήστης Braker έγραψε:
Porsche παίρνει και η κάθε τελευταία. Αν είναι για lambo και ferrari μιλάμε.
τι να κάνουμε... ο καθένας όσο φτάνει το χέρι του και χωρίς να χρειαστεί να το τεντώσει πολύ (σσ: χωρίς δάνεια και κάρτες).
αλήθεια εσύ τι καβαλάς ;;; Lamborghini ;;; Ferrari ;;; ή και τα 2 ;;;
Aston, αλλά δεν παίζει ρολο στη συζήτηση.
Το θέμα μου δεν είναι τι οδηγεί κανείς, αλλά η εντύπωση που κάνει στους έξω. Θεωρώ οτι ξεπεράσαμε πλέον το φαινόμενο να βλέπει κάποιος porsche και να του τρέχουν τα σάλια ή να γυρίσει να την κοιτάξει. Σίγουρα φταίνε τα πολλά δάνεια, αλλά όπως και να το κάνεις έχει απομυθοποιηθεί. Άλλωστε με 12 χιλιάρικα σε άλλες εποχές μια boxster θα φαινότανε ευκαιρία, κι'όμως κανένας δεν ασχολείται.
Braker την Boxster πόσο του την έδινες;
30.000
Θα νόμιζε οτι του έκανες φάρσα.
-
μισο να πάω τουαλέτα γιατί μου ήρθε να χέσω από το bailys και τα πατατάκια...
-
?????????????????
-
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
. Θεωρώ οτι ξεπεράσαμε πλέον το φαινόμενο να βλέπει κάποιος porsche και να του τρέχουν τα σάλια ή να γυρίσει να την κοιτάξει. Σίγουρα φταίνε τα πολλά δάνεια, αλλά όπως και να το κάνεις έχει απομυθοποιηθεί. Άλλωστε με 12 χιλιάρικα σε άλλες εποχές μια boxster θα φαινότανε ευκαιρία, κι'όμως κανένας δεν ασχολείται.I agree....
Πλεόν εγώ δεν συγκινούμαι καθόλου με τις 'Porche'
Μιλάω πάντα σε ότι αφορά τα looks, γιατί μια cayman π.χ. χαλαρά την ήθελα αντί της μπανιέρας. (ή για παρέα). Όχι ότι οι άλλες με χαλάνε, απλώς εάν ήταν να πάρω τώρα μία, θα κοιτούσα για Cayman (S?)
-
Uwe Gemballa in South Africa found dead
http://translate.google.com/translate?j ... ml&act=url
http://www.timeslive.co.za/sundaytimes/ ... n-Executed
RIP -
@Εddie_147
Τσεκαρε εδω:
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/947918/
και εδω:
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/932833/
Αν ειναι 'καθαρα', με πραγματικα τα χλμ που λενε, με ολα τα προβλεπομενα
service, και δεν υπαρχει θεμα τεκμηριου, η επιλογη ειναι μονοδρομος... -
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Πάντως για να λέμε την αλήθεια τα γκομενάκια δεν νοιάζονται τι χρώμα είναι η Porsche του καθένα...
Όπως λένε και κάτι φίλες μου: “Όλοι οι άντρες είναι πανέμορφοι μέσα σε μια Porsche , Ferrari ή Lamborghini.”
Το θέμα είναι όμως ότι όταν τα χρειαζόμασταν αυτά τα αυτοκίνητα δεν τα είχαμε και τώρα που τα έχουμε δεν τα χρειαζόμαστε για αυτόν τον λόγο .
και εμενα ετσι με βλεπω
-
Porsche has officially given the green light to a new lightweight Cayman model variant due to debut for the 2012 model year. The Cayman CS or 'Club Sport' will be shown at the Los Angeles auto show later this year and go on sale in 2011 as a 2012 model. The CS will receive some of the same treatment given to the recent Boxster Spyder such as lighter weight components, fabric door pulls, and a uniquely styled set of lightweight wheels modeled after those on the GT2 RS. Recent press reports indicated that this new variant was shown to Sales Managers in US and Europe at recent internal Porsche meetings and given the positive response from their dealership network Porsche has chosen to move forward with production.
A number of technical items have been circulated internally among the team responsible for this variant and include the following:
* 333hp 3.4L engine * Sport PASM suspension - 20mm lower than stock ride height * A/C, stereo are optional * 162-184lbs lighter than stock Cayman S * Aluminum doors, fabric door pulls * Lightweight hatch, optional lexan window (europe only) * 19' unique lightweight wheels * Sport bucket seats * Revalved steering assist * Locking rear differential standard * Uprated brakes (optional) * Restylized front fascia * Cayman Club Sport side graphics * Rear diffuser * Ducktail-style larger rear spoiler (fixed) * Club Sport Insignia badging in interior * Optional 'Track Pack', includes partial roll cage, harness and fittings plus fire extinguisher (europe only) * Cited performance numbers - 0-62 in 4.6s * Base Price: $66,330
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Το θέμα είναι όμως ότι όταν τα χρειαζόμασταν αυτά τα αυτοκίνητα δεν τα είχαμε και τώρα που τα έχουμε δεν τα χρειαζόμαστε για αυτόν τον λόγο .
-
Ο χρήστης xtkz έγραψε:
Uwe Gemballa in South Africa found dead
http://translate.google.com/translate?j ... ml&act=url
http://www.timeslive.co.za/sundaytimes/ ... n-Executed
RIPΚριμα για τον οποιονδηποτε να εχει ενα τετοιο ασχημο τελος!
Τον ειχα γνωρισει προσωπικα πριν απο μερικα χρονια στο Μονακο. Ηταν ωραιος τυπος και ευχαριστος στην παρεα του. Μοναδικο σπαστικο στον χαρακτηρα του ηταν πως οταν σου μιλαγε για βελτιωσεις σε porsche, νομιζες οτι τα αλογα ηταν στραγαλια, πολυ αλαζονικος. Απο την αλλη βεβαια η δουλεια του εδειχνε οτι τα ειχε οντος σαν στραγαλια!
-
Η γνωμη μου στο θεμα της συζητησης σχετικα με τα porsche-ferrari-Lambo ειναι η εξης:
Αφενος η porsche εχει πολυ μεγαλυτερη γκαμα μοντελων ( η boxster για παραδειγμα κυκλοφορει απο το 1994 αν θυμαμαι καλα? Για την 911 ουτε λογος ) πραγμα που σημαινει οτι ειναι πολυ πιο ευκολο να την βρει κανεις με πολυ λιγα χρηματα, σε σχεση παντα με την αρχικη τιμη κτησης.
Αφετερου, η πολιτικη της για ελαχιστες διαφορες απο μοντελο σε μοντελο ( Μην μου πει κανεις οτι η η 996 απο την 997 εχει εμφανησιακες ουσιαστικες διαφορες, ουτε και η πρωτη γενια boxster me τις επομενες, ουτε η πρωτη Cayenne με την ΜΚ2 ) δινει την αισθηση σε οποιον τις βλεπει(δεικτης 'πισωκεφαλογυρισματος' ορος που χρησιμοποιουν συνηθως τα περιοδικα αυτοκινητου ) οτι ειναι ολες ιδιες. Επομενος στο ματι δεν κανει πλεον μια πορσε ιδιατερη εντυπωση.
Αυτα σε συνδυασμο με την αθροα εισαγωγη την 'χρυση' 10ετια απο περιπου αρχες του 2000 μεχρι και το τελος με τα νεα μετρα περσυ τον χειμωνα αλλα και την ελλαχιστοποιηση των δανειων απο τις τραπεζες, εκαναν την Ελλαδα ( χαρακτηριστικο παραδειγμα ) να ειχε αναλογικα κατα κεφαλην τις περισσοτερες cayenne στην ευρωπη ( πιο πολλες απο γερμανια, γαλια, Αγγλια, ιταλια κτλ ) Οταν για παραδειγμα τον 2008 αγοραζε καποιος ( με δανειο φυσικα ) καινουργια cayenne S με 112.000 και δεν ειχε τεκμηριο, βαζοντας 72 δωσεις.
Το μεγαλυτερο ομως πλεονεκτημα της porsche εναντι των Ferrari-Lambo ειναι οτι τα αμαξια ΑΝΤΕΧΟΥΝ στην χρηση, ειναι τερατα αξιοπιστιας ( Καλα δεν ειναι και Toyota αλλα σε σχεση με αλλες ακριβες μαρκες ferrari-lambo-maserati- jag ) Επομενος οταν καποιος αγοραζε μια πορσε μπορουσε να την εχει καθημερινο αυτοκινητο και δεν ηταν αναγκασμενος να εχει και ενα δευτερο
Πραγμα ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ κατα την προσωπικη μου αποψη οταν εχεις μια Lambo-Ferrari που απλα η καθημερινη συμβιωση μαζι τους δεν παλευεται. Φυσικα μιλαω για νορμαλ προγραμμα καθημερινοτητας, να πας δουλεια, γυμναστηριο, να παρεις τα παιδια απο το φροντιστηριο, να πας supermarket, εκδρομη το ΣΚ και στο κεντρο κολημενος στην κινηση . Αν η καθημερινοτητα σου ειναι καφετερια - μπουζουκια - λεζαντα τοτε αλλαζει το πραγμα.
Ενα ακομα κρητηριο ειναι πως κατα γενικη ομολογια των παραγοντων της αγορας οι Ferrari-lambo μετα τα 20.000 χλμ θεωρουνται στημενες λεμονοκουπες - κακο προιον - και η αξια τους πεφτει κατακορυφα μετα απο τα χιλιομετρα αυτα. Αντιθετα οι πορσε οσα χλμ και αν τα φορτωσεις ( δεν λεμε και 300.000 χλμ ) δεν εχουν αυτο το προβλημα!
Οι ελληνικοι δρομοι σε καμια περιπτωση δεν μπορουν να φιλοξενησουν ferrari-lambo. Πρεπει να ξερεις και να εχεις μελετησει την διαδρομη που θα κανεις πριν πας με ενα απο τα δυο αυτοκινητα, εκτος και αν εχεις πισω την παρεα με ενα τζιπακι να φορτωσει τους προφυλακτηρες που θα αφησεις στην πρωτη καλη λακουβα. Τα 911-boxster-cayman σε καμια περιπτωση δεν εχουν ΤΟΣΟ ΕΝΤΟΝΟ αυτο το προβλημα, ειναι πολυ λιγοτερο ριψοκυνδηνα.
Μετα παμε στον παραγοντα σερβις. Η πορσε ενχει επισημη αντιπροσωπια απο το 1996 αν δεν κανω λαθος στην ελλαδα? Η Lambo ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ αποκτησε ΣΟΒΑΡΟ σερβις πριν 3-4 χρονια οταν την ανελαβε η καρεντα ( Η trident cars ειναι μια ιστορια που για οσους γνωριζουν ξερουν τι παει να πει Λυμπε ). Η Γενεσης ειναι πολλα χρονια, για αυτο και σημερα οταν εχεις φερραρι δεν εχεις κατι να φοβασαι σε θεμα υποστυριξης. Η Aston Martin για παραδειγμα απεκτησε επισημο σερβις - αντιπροσωπεια ( Η καλυτερη απο θεμα ευγενειας και εξυπηρετησης στην Αθηνα με διαφορα κατα την προσωπικη μου αποψη ) τον Μαρτιο του 2010! Μεχρι προτεινος για να κανεις σερβις σε επισημο dealer επρεπε να στειλεις το αμαξι στην ιταλια!
Το θεμα ειναι το εξης οσο και αν αυτο ποναει η ακουγετε ασχημα:
Οταν υπαρχει ενα Χ μοντελο στην αγορα και βγαινει ενα καινουργιο, τοτε το Χ αλλαζει εισοδηματικη κατηγορια, και κοινο.
Αυτος που ειχε ενα used mercedes SL πηγε και πηρε μια 911 -996. Αυτος που ειχε μια 996 κοιταγε για μια 997 η τωρα ( και αν τα πραγματα δεν επερναν την ασχημη τροπη για την χωρα που πηραν ) μια 430.
Αυτος που ειχε ενα SLK κοιταει να παρει μια Boxster, αυτος που εχει το boxster να παρει μια Cayman, Αυτος με την cayman μια 911 κ.ο.κ
Εν κατακλειδι: Οταν βαλεις σε ενα site αναζητησης αυτοκινητων ποσες διαθεσημες πορσε υπαρχουν θα βγαλει πανω απο 800, αν βαλεις ferrari θα σου βγαλει 87, αν βαλεις lambo 26... αυτο ειναι ενα ατυπο exit poll για την αναλογια των μοντελων που κυκλοφορουν και στους δρομους.... Με πιο απλα ελληνικα: Αν δεις σημερα μια ψιλη ξανθια με μπλε ματια θα γυρισεις να την κοιταξεις σιγουρα.... Αν μεινεις μια βδομαδα στην Σουηδια θα σου φαινονται ολες ιδιες και δεν θα σου κανει ιδιαιτερη εντυπωση.
-
+1 σε ολα αλλα και η Ferrari/Lambo μπορουν πλεον να χρησιμοποιηθουν ως καθημερινα αυτοκινητα,δε μιλαω για 599 και Murci αλλα για 360,Gallardo ακομα και F430.Βεβαια το προβλημα ειναι τα ακριβα σερβις αλλα οσον αφορα την αξιοπιστια και την ανεση που προσφερουν δε νομιζω να αντιμετωπιζουν καποιο προβλημα.
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
+1 σε ολα αλλα και η Ferrari/Lambo μπορουν πλεον να χρησιμοποιηθουν ως καθημερινα αυτοκινητα,δε μιλαω για 599 και Murci αλλα για 360,Gallardo ακομα και F430.Βεβαια το προβλημα ειναι τα ακριβα σερβις αλλα οσον αφορα την αξιοπιστια και την ανεση που προσφερουν δε νομιζω να αντιμετωπιζουν καποιο προβλημα.επετρεψε μου να εχω σοβαρες αμφιβολιες για αυτο.
Αντιθετα η 599 ειναι πολυ πιο καθημερινη και ευκολη στην χρηση απο την 360-430
-
Πολύ ενδιαφέρονται αυτά που γράφει ο Thodwris.
Προσωπικά θα προτιμούσα η κατάσταση να παραμείνει έτσι, δηλαδή κάποια εξωτικά αυτοκίνητα να παραμείνουν μη φιλικά και δυσπρόσιτα.
Επίσης θα συμφωνήσω για το service της Aston Martin όπου μου έκανε τρομερή εντύπωση η εξυπηρέτηση και η αντιμετώπιση στον πελάτη (αν και το αυτοκίνητο δεν ήταν αγορασμένο απο αυτούς). Δεν ξέρω τι παίζει σε ferrari, lambo οπότε δε συγκρίνω. -
Εγώ πάλι θα γούσταρα τρελά να έβγαζε η Porsche αυτό που φημολογείται
http://www.leftlanenews.com/porsche-str ... model.html
ως entry level μοντέλο κάτω από Boxster-Cayman των οποίων τα νέα μοντέλα θα αυξηθούν ελαφρώς σε διαστάσεις.
Αν στρίβει, πατάει, πηγαίνει, ακούγεται σαν Porsche τότε χέστηκα αν μειωθεί το poul mour effect της μάρκας και θα την αγόραζα χωρίς δεύτερη σκέψη. -
η Ferrari/Lambo μπορουν πλεον να χρησιμοποιηθουν ως καθημερινα αυτοκινητα,δε μιλαω για 599 και Murci αλλα για 360,Gallardo ακομα και F430
Ήμουν αυτήκοος μάρτυρας σε μια συζήτηση ενός ιδιοκτήτη 430 και ενός φίλου του. Ο πρώτος έλεγε στον δεύτερο ότι δεν μπαίνει με την 430 στον δακτύλιο που είναι το γραφείο του γιατί του σβήνει συνέχεια. Την χρησιμοποιεί μόνο σε δρόμους που δεν έχουν πήξιμο.
Παίζει να είχε πρόβλημα ή έτσι είναι και με άλλες? -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
η Ferrari/Lambo μπορουν πλεον να χρησιμοποιηθουν ως καθημερινα αυτοκινητα,δε μιλαω για 599 και Murci αλλα για 360,Gallardo ακομα και F430
Ήμουν αυτήκοος μάρτυρας σε μια συζήτηση ενός ιδιοκτήτη 430 και ενός φίλου του. Ο πρώτος έλεγε στον δεύτερο ότι δεν μπαίνει με την 430 στον δακτύλιο που είναι το γραφείο του γιατί του σβήνει συνέχεια. Την χρησιμοποιεί μόνο σε δρόμους που δεν έχουν πήξιμο.
Παίζει να είχε πρόβλημα ή έτσι είναι και με άλλες?Μαλλον καποιο προβλημα εχει το συγκεκριμενο αμαξι
-
Ή ο συγκεκριμένος ιδιοκτήτης λέει ιστορίες
-
Μηπως σταματα ξεκινα μεσα στο πηξιμο ανεβαζει θερμοκρασια?
Porsche Forum