-
θα παραχθεί κανονικά μετά τις τελευταίες εξελίξεις στη ρενώ;
-
Ναι! Τι έγινε πια στη renault για να μην παραχθεί;
-
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Ναι! Τι έγινε πια στη renault για να μην παραχθεί;Κάτι για αναστολή της λειτουργίας των εργοστασίων της για 2 βδομάδες πήρε τ αυτί μου.
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Κάτι για αναστολή της λειτουργίας των εργοστασίων της για 2 βδομάδες πήρε τ αυτί μου.Το είπαν στις ειδήσεις μαζί με τις μαζικές απολύσεις.
-
Έχω ένα Ρενώ Μεγκάν 1ης γενιάς αλλά το F/L, μεταχειρισμένο απο αγορά του 2001 με τον 1.4-16V με 98HP. Ακόμα και τώρα είναι εξαιρετικό και στην οδική συμπεριφορά-τότε αντί του φτωχού ημιάκαμπτού η 1η γενιά είχε κλασσικούς ράβδους στρέψης με τους ηστερούντες- και στους χώρους και πολύ καλή ποιότητα και πολύ καλές επιδόσεις. Εύχομαι το νέο Μεγκάν να είναι στα επίπεδα του 1ου μοντέλου και όχι της 2ης γενιάς, με το ατσούμπαλο αισθητικά σχήμα και την μέτρια ρυθμισμένη ανάρτηση, την οποία θεωρώ μετριότατη.
-
Ο χρήστης ΔΝΤΖ έγραψε:
Έχω ένα Ρενώ Μεγκάν 1ης γενιάς αλλά το F/L, μεταχειρισμένο απο αγορά του 2001 με τον 1.4-16V με 98HP.Το ίδιο είχα (το Coupe για την ακρίβεια) και αυτό που μου έχει μείνει έως τώρα ήταν η σταθερότητα και το κράτημα σε συνδυασμό με τα αρχικά Michelin ελαστικά που είχε αλλά και αυτά που έβαζα και μετά.
-
Διακοπή παραγωγής και απολύσεις έχουν ανακοινώσει οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες! Απλώς γίνεται η διακοπή παραγωγής για να μην τους μένουν στοκ κομμάτια στα εργοστάσια αφού έχουν πέσει παγκοσμίως οι πωλήσεις! Ειδικά το Megane III είναι από τα μοντέλα που θα πουλήσουν! Η Opel Πχ ανακοίνωσε διακοπή παραγωγής σε όλα τα εργοστάσια παγκοσμίως για 2 εβδομάδες εκτός από το Insignia γιατί είναι νέο μοντέλο και θα πουλήσει αρα ενδεχομένως κάτι ανάλογο θα συμβεί με τα Renault.
-
Παντως θεωρω οτι αν τιμολογηθει με το βλεμμα στραμμενο στο Focus( κι ουχι στο Golf),δεν βλεπω γιατι να μην παει καλα.Προβληματιζει βεβαια η κριση και οι πιθανες εκπτωσεις σε θεματα ποιοτητας υλικων που μπορει να εχει σαν συνεπειες.Αλλα αυτο ειναι κατι που θα αντιμετωπισουν οι περισσοτεροι κατασκευαστες λιγο η πολυ
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Κάτι για αναστολή της λειτουργίας των εργοστασίων της για 2 βδομάδες πήρε τ αυτί μου.
Το είπαν στις ειδήσεις μαζί με τις μαζικές απολύσεις.
όλες οι εταιρίες μειώνουν την παραγωγή τους γιατί μπορεί εδώ η αγορά αυτοκινητου να μην έχει καταλάβει και πολλά από την διεθνή κρίση αλλά πχ στην Ισπανία έχει πτώση 20%. Οι κατασκευαστές ότι παράγουν είναι πουλημένο. Δεν έχουν και χώρο αποθήκευσης για τα αυτοκίνητα. Η Renault ανακοίνωσε ότι κλείνει τα εργοστάσια στην Γαλλία και οχι Ισπανία Τουρκία κλπ. Βέβαια η ανακόινωση συνέπεσε , την Παρασκευή, με το ΧΑΑ να έχει τραγικό κλείσιμο οπότε και οι δημοσιογράφοι δεν έχασαν την ευκαιρία να τραγικοποιήσουν το γεγονός και να ανφέρουν μέχρι ότι κλείνει η Ρενώ!!!!! Η καταστροφολογία πουλάει!
-
40σέλιδο δελτίο τύπου για τα Hatchback και Coupe.
Η χαρά του γαλλόφιλου ...
Είναι πολύ λεπτομερειακή παρουσίαση, αν έχετε χρόνο δείτε την ! -
Στο τελευταίο τεύχος των 4Τ έχει δοκιμή το 5θυρο Megane. Δεν την έχω διαβάσει αλλά ήδη στην εικόνα της 1ης σελίδας σχολιάζει το πολύ καλό τιμόνι της νέας γενιάς. Επιτέλους!!!
Μολίς βρω το χρόνο θα διαβάσω κ το υπόλοιπο αρθρο!
-
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Στο τελευταίο τεύχος των 4Τ έχει δοκιμή το 5θυρο Megane. Δεν την έχω διαβάσει αλλά ήδη στην εικόνα της 1ης σελίδας σχολιάζει το πολύ καλό τιμόνι της νέας γενιάς. Επιτέλους!!!Μολίς βρω το χρόνο θα διαβάσω κ το υπόλοιπο αρθρο!
Δοκιμή δεν είναι, είναι μια πρώτη γεύση από το αυτοκίνητο στα πλαίσια του Car Of the Year. Οι ανεκδιήγητοι Γάλλοι, μόνο dCi 110 είχαν για οδήγηση, δυστυχώς. Στην Ελλάδα, δοκιμή από Γενάρη και ο TCe 130 από την άνοιξη.
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Στο τελευταίο τεύχος των 4Τ έχει δοκιμή το 5θυρο Megane. Δεν την έχω διαβάσει αλλά ήδη στην εικόνα της 1ης σελίδας σχολιάζει το πολύ καλό τιμόνι της νέας γενιάς. Επιτέλους!!!
Μολίς βρω το χρόνο θα διαβάσω κ το υπόλοιπο αρθρο!
Δοκιμή δεν είναι, είναι μια πρώτη γεύση από το αυτοκίνητο στα πλαίσια του Car Of the Year. Οι ανεκδιήγητοι Γάλλοι, μόνο dCi 110 είχαν για οδήγηση, δυστυχώς. Στην Ελλάδα, δοκιμή από Γενάρη και ο TCe 130 από την άνοιξη.
δυστυχώς στο κείμενο λησμονεί το χαμένο ατού των Γάλλων στο στήσιμο...
κρίμα
-
Ο χρήστης thymios έγραψε:
Στο τελευταίο τεύχος των 4Τ έχει δοκιμή το 5θυρο Megane. Δεν την έχω διαβάσει αλλά ήδη στην εικόνα της 1ης σελίδας σχολιάζει το πολύ καλό τιμόνι της νέας γενιάς. Επιτέλους!!!
Μολίς βρω το χρόνο θα διαβάσω κ το υπόλοιπο αρθρο!
Δοκιμή δεν είναι, είναι μια πρώτη γεύση από το αυτοκίνητο στα πλαίσια του Car Of the Year. Οι ανεκδιήγητοι Γάλλοι, μόνο dCi 110 είχαν για οδήγηση, δυστυχώς. Στην Ελλάδα, δοκιμή από Γενάρη και ο TCe 130 από την άνοιξη.
δυστυχώς στο κείμενο λησμονεί το χαμένο ατού των Γάλλων στο στήσιμο...
κρίμα
Όταν λές για το στήσιμο του αυτοκινήτου μιλάς για όχι και τόσο ακριβή οδική συμπεριφορά;
-
Ο ΣΧ διαπιστώνει οτι το υπάρχον Γκολφ είναι ανώτερο είναι πιο άνετο και σφιχτό, αγγίζοντας τη χρυσή τομή. επίσης μιλά για έντονες κλίσεις και μεταφορά από υποστροφή σε υπερστροφή, όπως τα πρώτα Μεγκάν και 19...
-
Ο χρήστης thymios έγραψε:
Ο ΣΧ διαπιστώνει οτι το υπάρχον Γκολφ είναι ανώτερο είναι πιο άνετο και σφιχτό, αγγίζοντας τη χρυσή τομή. επίσης μιλά για έντονες κλίσεις και μεταφορά από υποστροφή σε υπερστροφή, όπως τα πρώτα Μεγκάν και 19...Με λίγα λόγια βράστα και άστα. Ε βέβαια. Απο εκεί που είχαν τις ράβδους στρέψης με τους υστερούντες που παρείχαν ρυθμίσιμη οδική συμπεριφορά ξέπεσαν σε ένα 'ημιάκαπτο άξονα'. Τουλάχιστον οι Πεζό και Σιτροέν που έκαναν ακριβώς το ίδιο ατόπημα στις μικρές κατηγορίες τα C4, 308, και 207, μπορεί να μην αγγίζουν τις εποχές των 306, 106, Σάξο και ΖΧ αλλά στέκονται αξιοπρεπώς στο δρόμο. Κρίμα γιατί το Μεγκάν 1ης γενιάς F/L ΤΟΥ 2001 με 1.4 16V/98PS που έχω είναι ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο ακόμα και 7 χρόνια μετά την παρουσιασή του. Και φυσικά δεν είναι τυχαίο ότι ακόμα και τώρα κυκλοφορούν πολλά αυτοκινητα αυτής της γενιάς του μοντέλου.
-
To car magazine του κάνει τεστ, και μάλιστα την ίδια έκδοση με τους 4τροχούς.
Η πίσω ανάρτηση του νέου Μεγκάν λέει ότι είναι με άξονα και ράβδους στρέψης όπως τα παλιά.
Αλλά λέει και ένα ωραίο για το κιβώτιο όπου 'από στάση πιο εύκολα βρίσκεις τον πρώτο λαχνό του λαχείου, παρά την πρώτη ταχύτητα'. -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
To car magazine του κάνει τεστ, και μάλιστα την ίδια έκδοση με τους 4τροχούς.Η πίσω ανάρτηση του νέου Μεγκάν λέει ότι είναι με άξονα και ράβδους στρέψης όπως τα παλιά.
Αλλά λέει και ένα ωραίο για το κιβώτιο όπου 'από στάση πιο εύκολα βρίσκεις τον πρώτο λαχνό του λαχείου, παρά την πρώτη ταχύτητα'.ΓΙα ημιάκαμπτο μιλάει και όχι για ράβδους στρέψης
-
Δες το καλύτερα μιράζ, για ράβδους στρέψης λέει.
'still the same old **torsion beam **rear axle'
Αλλά το ωραίο είναι σε μεγάλο ελληνικό περιοδικό που αναφέρει στα τεχνικά χαρακτηριστικά τον υπετροφοδοτούμενο των 1397 κυβικών και 130 ίππων ο οποίος ...δεν υπάρχει. Θα υπάρξει λέει στο κείμενο από την άνοιξη, δηλαδή σε 5-6 μήνες. Ωραία λέω εγώ, ας έρθει η άνοιξη, ας βγει το μοντέλο και ας το δούμε τότε.
Εκτός αν ο συντάκτης του άρθρου το είδε και αυτό στην παρουσίαση στην Ιταλία. Αν δεν κάνω λάθος το μόνο που οδήγησε ήταν το μεσαίο ντίζελ των 110 ίππων και με βάση αυτό θα ψηφίσει. Το μοντέλο αυτό δεν είναι τυχαίο αλλά θα είναι η ραχοκοκκαλιά των πωλήσεων της Renault στην Ευρώπη, σύμφωνα με όλες τις προβλέψεις της.
Η αναφορά στο κείμενο για το μικρό τούρμπο ήταν αρκετή σε κάθε περίπτωση και επιπλέον, το καλύπτει σε περίπτωση κάθε αναθεώρησης από την Renault.**Σημαντικό (ίσως). **
Όλα τα νέα Μεγκάν που είναι διαθέσιμα αυτή τη στιγμή θα είναι 3 ντίζελ (όλα 1.461 κυβικά τα μέχρι στιγμής διαθέσιμα, αλλά με διαφορετικό common rail και ρυθμίσεις στο turbo για να αποδίσουν από 85-130 ίππους) και 3 βενζίνες 1.600, 2.000 και 2.000 turbo αντίστοιχα. Όλα είναι κλάσεως euro 4 και όχι euro 5 όπως θα περίμενε κανείς καθότι οι κανονισμοί αλλάζουν σε λιγότερο από ένα χρόνο.
Τα οξείδια του αζώτου προβέπεται πλέον να είναι περί το 25-30% λιγότερα στην κλάση 5 από την 4 και για τα 2 καύσιμα. Αντίστοιχα τα σωματίδια πρέπει να ...υποπενταπλασιαστούν στο πετρέλαιο. Μήπως προβλέπεται πολύ σύντομα relaunch του μοντέλου με νέους κινητήρες ή και φίμωμα των υπαρχόντων ? Το επίσημο site http://www.renault.com δεν είναι διαφωτιστικό στο θέμα αυτό, ούτε στο πως λειτουργεί το φίλτρο μικροσωματιδίων FAP στο πετρέλαιο (δηλαδή είναι με πρόσθετο καύσης σαν της PSA, ή όχι). Νομίζω η αναμονή μέχρι να ξακαθαρίσουν τα πράγματα είναι καλή ιδέα. -
Ο χρήστης Govus έγραψε:
40σέλιδο δελτίο τύπου για τα Hatchback και Coupe.Στη σελίδα 18 του παραπάνω γράφει τα εξής:>
The rear suspension is based on a programmed deflection flexible beam
using a closed section beam which is lighter than a multi-arm solution
while at the same time offering stiffer torsional performance. The
choice of springs calibrated at 21mm/100DaN at the front and
24.5mm/100DaN at the rear, plus work on New Megane Hatch’s
dampers have led to enhanced vertical suspension performance and
reduced body roll.Στη σελίδα 19 φαίνεται καθαρά ότι η πίσω ανάρτηση είναι ένας ωραιότατος ημιάκαμπτος άξονας.
Στη σελίδα 38 που γράφει τα χαρακτηριστικά αναφέρει ότι ο πίσω άξονας είναι ψευδο-Μακφέρσον...Προφανώς πέρα από τα ελατήρια έχει και αυτή τη ράβδο στρέψης η οποία θα μεταβάλει τη σκληρότητα του πίσω άξονα. Με απλά λόγια είναι ένας ημιάκαμπτος με αυτό το επιπλέον χαρακτηριστικό. Το ότι επισημαίνουν ότι αυτή η λύση είναι ελαφρύτερη από μια λύση πολλαπλών συνδέσμων μου φαίνεται μέγιστη γελοιότητα. Λες και δε ξέραμε ότι ένας ημιάκαμπτος είναι ελαφρύτερος από τις λύσεις των ανεξάρτητων αναρτήσεων.
Υ.Γ. Τa megane I f/l είχαν πίσω ημιάκαμπτο άξονα και όχι ράβδους στρέψης.
Renault Megane III