Δες το καλύτερα μιράζ, για ράβδους στρέψης λέει.
'still the same old **torsion beam **rear axle'
Αλλά το ωραίο είναι σε μεγάλο ελληνικό περιοδικό που αναφέρει στα τεχνικά χαρακτηριστικά τον υπετροφοδοτούμενο των 1397 κυβικών και 130 ίππων ο οποίος ...δεν υπάρχει. Θα υπάρξει λέει στο κείμενο από την άνοιξη, δηλαδή σε 5-6 μήνες. Ωραία λέω εγώ, ας έρθει η άνοιξη, ας βγει το μοντέλο και ας το δούμε τότε.
Εκτός αν ο συντάκτης του άρθρου το είδε και αυτό στην παρουσίαση στην Ιταλία. Αν δεν κάνω λάθος το μόνο που οδήγησε ήταν το μεσαίο ντίζελ των 110 ίππων και με βάση αυτό θα ψηφίσει. Το μοντέλο αυτό δεν είναι τυχαίο αλλά θα είναι η ραχοκοκκαλιά των πωλήσεων της Renault στην Ευρώπη, σύμφωνα με όλες τις προβλέψεις της.
Η αναφορά στο κείμενο για το μικρό τούρμπο ήταν αρκετή σε κάθε περίπτωση και επιπλέον, το καλύπτει σε περίπτωση κάθε αναθεώρησης από την Renault.
**Σημαντικό (ίσως). **
Όλα τα νέα Μεγκάν που είναι διαθέσιμα αυτή τη στιγμή θα είναι 3 ντίζελ (όλα 1.461 κυβικά τα μέχρι στιγμής διαθέσιμα, αλλά με διαφορετικό common rail και ρυθμίσεις στο turbo για να αποδίσουν από 85-130 ίππους) και 3 βενζίνες 1.600, 2.000 και 2.000 turbo αντίστοιχα. Όλα είναι κλάσεως euro 4 και όχι euro 5 όπως θα περίμενε κανείς καθότι οι κανονισμοί αλλάζουν σε λιγότερο από ένα χρόνο.
Τα οξείδια του αζώτου προβέπεται πλέον να είναι περί το 25-30% λιγότερα στην κλάση 5 από την 4 και για τα 2 καύσιμα. Αντίστοιχα τα σωματίδια πρέπει να ...υποπενταπλασιαστούν στο πετρέλαιο. Μήπως προβλέπεται πολύ σύντομα relaunch του μοντέλου με νέους κινητήρες ή και φίμωμα των υπαρχόντων ? Το επίσημο site http://www.renault.com δεν είναι διαφωτιστικό στο θέμα αυτό, ούτε στο πως λειτουργεί το φίλτρο μικροσωματιδίων FAP στο πετρέλαιο (δηλαδή είναι με πρόσθετο καύσης σαν της PSA, ή όχι). Νομίζω η αναμονή μέχρι να ξακαθαρίσουν τα πράγματα είναι καλή ιδέα.