-
Ο χρήστης Alexis 5 έγραψε:
Αμα με το λες εσυ....Αν και ρενακιας εχω ανοιξει πολλα νισσαν μοτερ.... και πολυ λιγα εως 2-3 K4M/J παρολα αυτα δεν εχω δει κατι κοινο!!!
Αμα εισαι ρενακιας,τοτε καταλαβαινεις αμεσως οτι τα Κ4 και τα F4 δεν εχουν καμια σχεση με τα Κ7 ή F7 που θεωρητικα ειναι οι 'προγονοι' τους...
Τωρα αν περιμενεις να δεις σταμπες Nissan ή made in Japan,ΟΚ,πάσο...
-
Ο χρήστης sthom έγραψε:
Αμα με το λες εσυ....
Αν και ρενακιας εχω ανοιξει πολλα νισσαν μοτερ.... και πολυ λιγα εως 2-3 K4M/J παρολα αυτα δεν εχω δει κατι κοινο!!!
Αμα εισαι ρενακιας,τοτε καταλαβαινεις αμεσως οτι τα Κ4 και τα F4 δεν εχουν καμια σχεση με τα Κ7 ή F7 που θεωρητικα ειναι οι 'προγονοι' τους...
Τωρα αν περιμενεις να δεις σταμπες Nissan ή made in Japan,ΟΚ,πάσο...
Στελιο διαβασε λιγο καλυτερα τι αναφερω για τα μοτερ της ρενο στο ποστ που παρεθεσες....
Οσο αφορα τα μοτερ της Nissan τα ζω καθημερινα και απο την καλη και απο την αναποδη... οταν πιασω καποιο Κ4 τοτε πιστευω να δω τα κοινα τους στοιχεια!Παντως επιμενω ακομα στο οτι δεν εχουν κατι κοινο.... τουλαχιστον με τα GA QG SR που βλεπω και πιανω καθημερινα!
-
Άναψε το λαμπάκι με το γαλλικό κλειδί μιας και συμπληρώθηκαν 2 χρόνια χρήσης (22.000km) του Megane III 1.4tce.
Τι περιλαμβάνει το 'μεγάλο' σέρβις και τι πρόταση εξουσιοδοτημένου συνεργείου έχετε για ανατολική αττική; (από άγιο Ιωάννη μέχρι Βούλα).
Εκτίμηση κόστους; Είναι λίγο-πολύ στάνταρ (γιατί σκέφτομαι μήπως το κάνω στην επαρχιακή πόλη μου το Πάσχα που θα πάω) ή να πάρω 2-3 τηλέφωνα να πάρω τιμές; -
Ο χρήστης Alexis 5 έγραψε:
Στελιο διαβασε λιγο καλυτερα τι αναφερω για τα μοτερ της ρενο στο ποστ που παρεθεσες....
Οσο αφορα τα μοτερ της Nissan τα ζω καθημερινα και απο την καλη και απο την αναποδη... οταν πιασω καποιο Κ4 τοτε πιστευω να δω τα κοινα τους στοιχεια!Παντως επιμενω ακομα στο οτι δεν εχουν κατι κοινο.... τουλαχιστον με τα GA QG SR που βλεπω και πιανω καθημερινα!
Alex καταλαβα τι λες απλά το ενα με το αλλο ειναι λιγο ασχετα μεταξυ τους...
Δεν λεω οτι ειναι μοτερ κατασκευης Nissan,λεω οτι ειναι μοτερ σχεδιασμενα με τεχνογνωσια Nissan και αυτο προκυπτει απο τα εξης γεγονοτα που ειναι λιγο δυσκολο να ειναι τοσες συγκυριες μαζεμενες...
Μεχρι το 1998 περιπου οπου και η Renault δεν ειχε καμια επαφη με τους ιαπωνες,ειχε εντελως διαφορετικης φιλοσοφιας σχεδιασμο και σε μπλοκ αλλά και σε κεφαλες.
Οταν καποια στιγμη προεκυψε η συνεργασια/συγχωνευση,ξαφνικα βγηκαν καποιες νεες γενιες μοτερ με ιδιαιτεροτητες που ποτε εως τοτε δεν ειχε δειξει η Renault.
Διατηρηθηκαν βεβαια αρκετα τμηματα σχεδιασης/κατασκευης γαλλων,και εννοω τα μπλοκ που υπηρχαν ηδη.Η πρωτη φορα που η Renault προσπαθησε να εξελιξει valvetrain χαμηλων τριβων ηταν αυτη με την παρουσιαση του D7F,μοτερ που και παλι ειχε overengineered parts οσο αφορα κομματια του μπλοκ.
Οι Κ4 σε αντιθεση,ειναι πολυ πιο ελαφριες κατασκευες γενικοτερα...
Αν δεις κεφαλη απο Κ4,θα δεις οτι η χυτευση της εχει εντονες γωνιες στα σημεια χυτευσης και εκει που επεμβαινει η φρεζα,σημαδια που δεν ειχε ποτε η Renault σε δικες της κεφαλες.
Επισης οι διαιρουμενες πολλαπλες εισαγωγης παλι δεν ηταν χαρακτηριστικο γνωρισμα Renault καθως εως τοτε ηταν συνηθως συμπαγη σχεδια,ειτε πλαστικα,ειτε αλουμινενια.Ειναι δηλαδη πολλες αλλαγες μαζεμενες σε ολοκληρες γενιες μοτερ ωστε να πεις οτι ολα αυτα ηταν σχεδιασμος των γαλλων που ξαφνικα αποφασισαν να τα εφαρμοσουν σε οτι μικρο,επιβατικο μοτερ ειχαν.
Ακομα και στις απλες μορφες των F4R που βγηκαν,χωρις μεταβλητο και με αποδοσεις στα 130 αλογα περιπου,ειναι λες και βλεπεις ενα υπερκυβισμενο Κ4 με διαφορετικο μπλοκ.
Για αυτο και ειναι λιγο δυσκολο οι γαλλοι να τα θυμηθηκαν ολα μαζι μαζεμενα οταν την περιοδο που εμφανιστηκαν οι Κ4,ηδη 'ετρεχαν' μοντελα που φορουσαν κλασσικα μοτερ Renault...
-
To οτι καποια πραγματα δεν ηταν χαρακτηριστικο γνωρισμα Renault δεν παει να πει οτι ειναι της Nissan και της καθε Nissan....
Πολλα αμαξια εχουν διαιρουμενες εισαγωγες... δεν παει να πει οτι αντεγραψαν την ρενο ή την νισσανΚοιτα... δεν εχω θεμα αν ο Κ4 ή ο F4 εχουν κομματια Nissan.... εμενα το ΙΙΙαρι μου εχει πολλους κωδικους Νισσαν επανω... και οταν εχω στο ανυψωτικο Κ12 νομιζω πως βλεπω απο κατω το Clio μου... Προχτες κοιτουσα ενα Κ12 απο κατω στην μερια της μπαταριας και ηταν ολο σηματα ρενο.... αυτο δεν μου λεει κατι!!!
Ο Κοσμος και η τεχνολογια προχοραει... και διαιρουμενες πολλαπλες θα βαλουν... και περιεργες γωνιες χυτευσης θα δω και πολλα αλλα που ειτε η αναγκη να κανει... ειτε η οικονομια επεξεργασιας του αντικειμενου!!!
Εδω καθετε κανενα QQ ή NV200 για μπουζι και εχει τετοια διαδικασια που νομιζεις οτι ειναι γαλλικο (το παλιο κλασσικο που λεγανε οτι στα γαλλικα δυσκολα βαζεις χερι) αλλα αυτο δεν παει να πει οτι φταιει η συνεργασια με τους γαλλους....
Τεσπα... δεν με νοιαζει... ας κανουν οτι θελουν!
-
http://www.carscoops.com/2014/04/renaul ... egane.html
-
(Ο John Halas που υπογράφει το άρθρο παραπάνω είναι Έλληνας ; )
Και εδώ:
http://media.renault.com/global/en-gb/r ... iaid=56449Με EDC στον 130άρη για όλη τη γκάμα πλέον .
-
Και οι τιμές του Coupe:
http://www.renault.com.gr/cars/newmegan ... pment.html1.2 TCe 115 hp Progressive: 17.450
1.2 TCe 130 hp GT Line: 19.250
1.2 TCe 130 hp GT Line EDC: 20.900
1.5 DCi 110 hp Progressive: 19.900
1.5 DCi 110 hp Progressive EDC: 21.500
1.5 DCi 110 hp GT Line: 21.600
1.5 DCi 110 hp GT Line EDC: 22.950
1.6 DCi 130 hp GT Line: 22.850 -
Ο χρήστης JarnoT έγραψε:
Άναψε το λαμπάκι με το γαλλικό κλειδί μιας και συμπληρώθηκαν 2 χρόνια χρήσης (22.000km) του Megane III 1.4tce.
Τι περιλαμβάνει το 'μεγάλο' σέρβις και τι πρόταση εξουσιοδοτημένου συνεργείου έχετε για ανατολική αττική; (από άγιο Ιωάννη μέχρι Βούλα).
Εκτίμηση κόστους; Είναι λίγο-πολύ στάνταρ (γιατί σκέφτομαι μήπως το κάνω στην επαρχιακή πόλη μου το Πάσχα που θα πάω) ή να πάρω 2-3 τηλέφωνα να πάρω τιμές;Τηλεφώνησα σε συνεργείο αντιπροσώπου (κοντά σε στάση του μετρό) για πρόβλεψη κόστους σέρβις και αφού μου ζήτησαν τον αριθμό πλαισίου(!) μου τηλεφώνησαν μετά από λίγη ώρα με πλήρη ανάλυση εργασιών και αλλαγών, με μια σούμα 228 ευρώ, 'εφόσον χρειαστούν όλα όσα υπολογίσαμε'. Μετά τηλεφώνησα και στον αντιπρόσωπο της επαρχιακής μου πόλης, στον υπεύθυνο συνεργείου για την ακρίβεια, που έβγαλε χαρτί και καλαμάρι (με το νου του φυσικά) και μου λέει 'πόσο πλήρωσες το σέρβις στον ένα χρόνο; τόσο; Ε, τώρα θα αλλάξουμε κι αυτό και τ'αλλο, θα κάνουμε κάποιες εργασίες, αρκετές ε, οπότε υπολόγισε περίπου 150 ευρώ να είσαι μέσα'.
Ευτυχώς που θα είμαι στην επαρχία μόνο τις αργίες. Το σέρβις θα γίνει εδώ.
-
http://www.autoblog.gr/2014/04/08/video ... rburgring/
-
Τα Megane που εισάγονται στην Ελλάδα είναι τούρκικα;
-
Όχι, με επιφύλαξη για το τελευταίο facelift.
Και νομίζω μόνο 5θυρα πρέπει να παράγονται.
Τούρκικα είναι τα clio iv που έρχονται και παλιότεα ήταν τα megane ii sedan, fluence και κάποια clio iii συνήθως απλές εκδόσεις. -
Λογικά πρέπει να είναι Ισπανικά, Γαλλικά και Σλοβενικά
Sent from my Nexus 7 using Tapatalk
-
κάποιος είχε παραθέσει κάπου ένα λινκ το οποίο έδειχνε ενα πινακάκι στο οποίο αναφέρονται τα πρώτα 2 γράμματα απο τον αριθμό πλαισίου και αντιστοιχεί δίπλα την χώρα κατασκευής. (παγκοσμίως)
αν το γνωρίζει κάποιος αυτο ας το παραθέσει ενδιαφέρον θα έχει. -
Υπάρχουν πολλά sites που το κάνουν αυτό, δεν είναι κάτι μυστικό. Αν googlάρεις 'VIN decoder' θα σου βγαλει άπειρα, αλλά κάποια αποκωδικοποιούν περισσότερες πληροφορίες από άλλα. Ένα απλό είναι αυτό: http://www.vindecoder.net/
Πάντως στη wikipedia λέει ότι το Megane κατασκευάζεται σε Ισπανία και Τουρκία και το CC στη Γαλλία. Πιο λογικό στην Ελλάδα να έρχονται τα τούρκικα. Εμείς τουλάχιστον φτιάχνουμε ποδήλατα...
-
-
Το Gtline Coupe 1.6 dci /2013 απο Παλένσια
-
Και οι τιμές του ανανεωμένου Megane Estate:
http://www.renault.com.gr/cars/newmegan ... pment.html1.2 TCe GT Line: 19.650
1.2 TCe GT Line EDC: 21.300
1.5 DCi GT Line: 22.000
1.5 DCi GT Line EDC: 23.350
1.6 DCi GT Line: 23.250 -
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Και οι τιμές του ανανεωμένου Megane Estate:
http://www.renault.com.gr/cars/newmegan ... pment.html1.2 TCe GT Line: 19.650
1.2 TCe GT Line EDC: 21.300
1.5 DCi GT Line: 22.000
1.5 DCi GT Line EDC: 23.350
1.6 DCi GT Line: 23.250Ζήλεψαν τη volkswagen
-
Απαράδεκτη τιμολόγηση.
Renault Megane III