Ο χρήστης Alexis 5 έγραψε:
Στελιο διαβασε λιγο καλυτερα τι αναφερω για τα μοτερ της ρενο στο ποστ που παρεθεσες....
Οσο αφορα τα μοτερ της Nissan τα ζω καθημερινα και απο την καλη και απο την αναποδη... οταν πιασω καποιο Κ4 τοτε πιστευω να δω τα κοινα τους στοιχεια!Παντως επιμενω ακομα στο οτι δεν εχουν κατι κοινο.... τουλαχιστον με τα GA QG SR που βλεπω και πιανω καθημερινα!
Alex καταλαβα τι λες απλά το ενα με το αλλο ειναι λιγο ασχετα μεταξυ τους...
Δεν λεω οτι ειναι μοτερ κατασκευης Nissan,λεω οτι ειναι μοτερ σχεδιασμενα με τεχνογνωσια Nissan και αυτο προκυπτει απο τα εξης γεγονοτα που ειναι λιγο δυσκολο να ειναι τοσες συγκυριες μαζεμενες...
Μεχρι το 1998 περιπου οπου και η Renault δεν ειχε καμια επαφη με τους ιαπωνες,ειχε εντελως διαφορετικης φιλοσοφιας σχεδιασμο και σε μπλοκ αλλά και σε κεφαλες.
Οταν καποια στιγμη προεκυψε η συνεργασια/συγχωνευση,ξαφνικα βγηκαν καποιες νεες γενιες μοτερ με ιδιαιτεροτητες που ποτε εως τοτε δεν ειχε δειξει η Renault.
Διατηρηθηκαν βεβαια αρκετα τμηματα σχεδιασης/κατασκευης γαλλων,και εννοω τα μπλοκ που υπηρχαν ηδη.
Η πρωτη φορα που η Renault προσπαθησε να εξελιξει valvetrain χαμηλων τριβων ηταν αυτη με την παρουσιαση του D7F,μοτερ που και παλι ειχε overengineered parts οσο αφορα κομματια του μπλοκ.
Οι Κ4 σε αντιθεση,ειναι πολυ πιο ελαφριες κατασκευες γενικοτερα...
Αν δεις κεφαλη απο Κ4,θα δεις οτι η χυτευση της εχει εντονες γωνιες στα σημεια χυτευσης και εκει που επεμβαινει η φρεζα,σημαδια που δεν ειχε ποτε η Renault σε δικες της κεφαλες.
Επισης οι διαιρουμενες πολλαπλες εισαγωγης παλι δεν ηταν χαρακτηριστικο γνωρισμα Renault καθως εως τοτε ηταν συνηθως συμπαγη σχεδια,ειτε πλαστικα,ειτε αλουμινενια.
Ειναι δηλαδη πολλες αλλαγες μαζεμενες σε ολοκληρες γενιες μοτερ ωστε να πεις οτι ολα αυτα ηταν σχεδιασμος των γαλλων που ξαφνικα αποφασισαν να τα εφαρμοσουν σε οτι μικρο,επιβατικο μοτερ ειχαν.
Ακομα και στις απλες μορφες των F4R που βγηκαν,χωρις μεταβλητο και με αποδοσεις στα 130 αλογα περιπου,ειναι λες και βλεπεις ενα υπερκυβισμενο Κ4 με διαφορετικο μπλοκ.
Για αυτο και ειναι λιγο δυσκολο οι γαλλοι να τα θυμηθηκαν ολα μαζι μαζεμενα οταν την περιοδο που εμφανιστηκαν οι Κ4,ηδη 'ετρεχαν' μοντελα που φορουσαν κλασσικα μοτερ Renault...