-
Ο χρήστης bger έγραψε:
Εγώ έχω κάνει με το megane 3500 klm και το esp έχει ενεργοποιηθεί μόλις 2 φορές αλλά τη μία ειδικά πιστεύω ότι τα έβγαλε τα λεφτά του.Η ερώτηση μου, θα είναι αφελής και το ξέρω, αλλά κανένα από τα δυο αυτοκίνητα που οδηγώ δεν έχει ESP, και από το παραπάνω μου δημιουργήθηκε η απορία... Πως καταλαβαίνεις πότε ενεργοποιείται το ESP;
-
Ο χρήστης pvnrt έγραψε:
Εγώ έχω κάνει με το megane 3500 klm και το esp έχει ενεργοποιηθεί μόλις 2 φορές αλλά τη μία ειδικά πιστεύω ότι τα έβγαλε τα λεφτά του.
Η ερώτηση μου, θα είναι αφελής και το ξέρω, αλλά κανένα από τα δυο αυτοκίνητα που οδηγώ δεν έχει ESP, και από το παραπάνω μου δημιουργήθηκε η απορία... Πως καταλαβαίνεις πότε ενεργοποιείται το ESP;
σε κοβει,νιωθεις οτι υπαρχει ενα ''χερι'' που φρεναρει και μαζευει το αυτοκινητο
-
Το esp λειτουργεί ελέγχοντας αν το διάνυσμα της ταχύτητας του οχήματος είναι συγγραμικό με αυτό της συνιστώσας της κατεύθυνσης του συστήματος διεύθυνσης. Αν διαπιστώσει υπερστροφή φρενάρει τον εξωτερικό τροχό κίνησης που προφανώς έχασε την πρόσφυση, ενώ αν ανιχνεύσει υποστροφή φρενάρει τον εσωτερικό. Επίσης στο ταμπλώ σου αναβοσβήνει και το αντίστοιχο λαμπάκι
-
Ο χρήστης pierce21 έγραψε:
... Δεν μπορεί ... πλάκα κάνουν!!!
Οι εκδόσεις με τα τασια θα ξεπουλήσουν ... αν δεν πάρουν έναν σχεδιαστή ζαντών ... με αισθητική!!!
-
Και εναν σχεδιαστη κωλου χρειαζονται, γιατί ο τωρινός είναι του κώλου.
-
Απο τα πιο cc ειναι το νεο megane.. Ας κοιταγαν το κωλαρακι του 308 cc
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Απο τα πιο cc ειναι το νεο megane.. Ας κοιταγαν το κωλαρακι του 308 ccΝαι αλλά είναι κιμπάρικο!!!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Απο τα πιο cc ειναι το νεο megane.. Ας κοιταγαν το κωλαρακι του 308 cc
Ναι αλλά είναι κιμπάρικο!!!
Με συγχωρεις, το ξεχασα..
-
-
Θέλεις μπαν για προσβολή της αισθητικής μας; φοκους ψψ (τωρα που το ειδα θα κανω μερες να κοιμηθω) και μεγκαν ψψ σε ενα ποστ; ffs!
-
Μονο η peugeot τα εχει καταφερει σχεδιαστικα σε αυτη τη κατηγορια..(307-308) Ισως επειδη τα παει περιφημα γενικοτερα και στα μεγαλα της coupe (504,406,407)
Και το eos δεν ειναι κακο πιστευω. -
Ρε παιδια,συγγνωμη αν εχει γραφτει στις παραπανω σελιδες,αλα εχεται ακουσει αν και ποτε θα πρεπει να περιμενουμε το megane με κιβωτιο 2πλου συμπλεκτη (τυπου dsg?)
Ευχαριστω πολυ.... -
τους επομενους μηνες...Μεσα στο Μαρτη θα συνοδευει diesel κινητηρες και αργοτερα και τους tce
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Μονο η peugeot τα εχει καταφερει σχεδιαστικα σε αυτη τη κατηγορια..(307-308) Ισως επειδη τα παει περιφημα γενικοτερα και στα μεγαλα της coupe (504,406,407)
Και το eos δεν ειναι κακο πιστευω.Αν και τα Peugeot 504 coupe, 406 coupe ήταν σχεδιασμένα από Ιταλικό χέρι
Εμένα (προσωπικά) μου αρέσει το megane cc το καινούργιο, όπως και κάθε γενιά megane ειδικά η ΙΙ που έχω κιολας (1.6cc).
Τώρα αν είναι και στον δρόμο καλό είναι άλλη κουβέντα. Ούτε το ΙΙΙ 1.4TCE μου άφησε άριστες εντυπώσεις, καλό αυτοκίνητο μεν για την κατηγορία του αλλά είναι made dy Renault? Σαν Nissan μου θυμίζει οδηγικά γαμώτο -
Ο χρήστης typeA έγραψε:
Μονο η peugeot τα εχει καταφερει σχεδιαστικα σε αυτη τη κατηγορια..(307-308) Ισως επειδη τα παει περιφημα γενικοτερα και στα μεγαλα της coupe (504,406,407)
Και το eos δεν ειναι κακο πιστευω.Αν και τα Peugeot 504 coupe, 406 coupe ήταν σχεδιασμένα από Ιταλικό χέρι
Εμένα (προσωπικά) μου αρέσει το megane cc το καινούργιο, όπως και κάθε γενιά megane ειδικά η ΙΙ που έχω κιολας (1.6cc).
Τώρα αν είναι και στον δρόμο καλό είναι άλλη κουβέντα. Ούτε το ΙΙΙ 1.4TCE μου άφησε άριστες εντυπώσεις, καλό αυτοκίνητο μεν για την κατηγορία του αλλά είναι made dy Renault? Σαν Nissan μου θυμίζει οδηγικά γαμώτοπαντως απο οτι γραφεται, εχει κορυφαιο στησιμο στην κατηγορία του
για το διπλου συμπλεκτη δε γινεται καμια ανφορα για το αν και ποτε θα μπει σε κινητηρες βενζινης
-
Ο χρήστης typeA έγραψε:
Μονο η peugeot τα εχει καταφερει σχεδιαστικα σε αυτη τη κατηγορια..(307-308) Ισως επειδη τα παει περιφημα γενικοτερα και στα μεγαλα της coupe (504,406,407)
Και το eos δεν ειναι κακο πιστευω.Αν και τα Peugeot 504 coupe, 406 coupe ήταν σχεδιασμένα από Ιταλικό χέρι
Εμένα (προσωπικά) μου αρέσει το megane cc το καινούργιο, όπως και κάθε γενιά megane ειδικά η ΙΙ που έχω κιολας (1.6cc).
Τώρα αν είναι και στον δρόμο καλό είναι άλλη κουβέντα. Ούτε το ΙΙΙ 1.4TCE μου άφησε άριστες εντυπώσεις, καλό αυτοκίνητο μεν για την κατηγορία του αλλά είναι made dy Renault? Σαν Nissan μου θυμίζει οδηγικά γαμώτοΕιναι μεν απο ιταλικο χερι αλλα δε παουν να ειναι πανεμορφα αυτοκινητα..Το megane ΙΙ μ αρεσε ιδιαιτερα σα σχεδιο απλα οχι το cc..
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Απο τα πιο cc ειναι το νεο megane.. Ας κοιταγαν το κωλαρακι του 308 cc
Ναι αλλά είναι κιμπάρικο!!!
Και το κιμπαριλίκι του θα φανεί ιδιαίτερα σε σκουρόχρωμη έκδοση με την ασημί κολόνα του παρμπρίζ ... όπως ...
Μια αρχοντιά θα την βγάζει! Στα συν του και η γυαλινη οροφή για θέα το φεγγάρι και τα άστρα ... χωρίς τα ενοχλητικά κουνούπια! -
Κομπλεξικοί νεοέλληνες με τις ιταλικές κουδουνίστρες, τα γερμανικά φίδια και τους γιαπωνέζικους κουβάδες σας, που θα τολμήσετε να μου συγκρίνετε το Megane CC ( ) με όλα αυτά τα μη κιμπάρικα χρέπια...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Κομπλεξικοί νεοέλληνες με τα μιζερα 1400αρια, με τις ιταλικές κουδουνίστρες, τα γερμανικά φίδια και τους γιαπωνέζικους κουβάδες σας, που θα τολμήσετε να μου συγκρίνετε το Megane CC ( ) με όλα αυτά τα μη κιμπάρικα χρέπια...Τωρα εισαι σωστος
-
Κάποιες φωτογραφίες και videos με το νέο CC σε μαυρο χρώμα στο http://www.renault.fr/gamme-renault/futurs-vehicules-renault/nouvelle-megane-coupe-cabriolet/
Στην παρακάτω φωτο απο την έκθεση της Γενευης έχει διαφορετικό προφυλακτήρα από τις φωτογραφίες που παρουσίασαν!
EDIT: Την απάντηση την βρήκα μονος μου!
Το CC της πρώτης φωτογραφίας είναι η έκδοση GT (με τους TCE 180ΗΡ και DCI 160ΗΡ) ενώ το CC της δευτερης φωτογραφίας είναι οι μικρότερες εκδόσεις.
Renault Megane III