Ο χρήστης corsair έγραψε:
και τωρα περνουμε βαθιες ανασες... εισπνοη, εκπνοη... ασε τον εαυτο σου να χαλαρωσει.... εισπνοη, μεινε... μεινε... εκπνοη τωρα...
Ε μα πια, καλυτερο λεει το γκολφ...
Ο χρήστης corsair έγραψε:
και τωρα περνουμε βαθιες ανασες... εισπνοη, εκπνοη... ασε τον εαυτο σου να χαλαρωσει.... εισπνοη, μεινε... μεινε... εκπνοη τωρα...
Ε μα πια, καλυτερο λεει το γκολφ...
TO AN ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΟ GOLF, ΕΙΔΙΚΑ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ, ΕΓΩ ΔΕΝ ΤΟ ΔΕΧΟΜΑΙ. ΠΡΙΝ ΚΑΤΑΛΗΞΩ ΣΕ MEGANE (ΣΤΟ ΚΟΥΠΕ ΒΕΒΑΙΑ) ΔΟΚΙΜΑΣΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ.
ΤΟ ΓΚΟΛΦ ΥΠΕΡΤΕΡΕΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΟΤΙ ΔΙΑΘΕΤΕΙ DSG ΕΝΩ Ο ΓΑΛΛΟΣ ΟΧΙ.
bger να σου κανω και μια ερωτηση...τα επιπεδα θορυβου στα 140-150 πως ειναι γιατι διαφορα εχουν ακουστει...
Το μοτέρ είναι σχετικά ήσυχο αλλά το αυτοκίνητο παρουσιάζει αεροδυναμικούς θορύβους (ελαφρύ σφύριγμα στα παράθυρα) από τα 70-80.
Αν ήθελα να πηγαίνω με 100 χλμ/ώρα στην εθνική θα έπαιρνα yaris. Η κατανάλωση στα 9.5 είναι με συνετή οδήγηση και 140-150 σε ανοιχτό δρόμο. Πάντως πέρα από θέμα κατανάλωσης, ο κινητήρας άρχισε να ανοίγει μετά τα 5000 χλμ αρκετά και σε συνδυασμό με το πολύ καλό στήσιμο, τα ταξιδάκια είναι σκέτη απόλαυση. Κατεβαίνεις πραγματικά ατσαλάκωτος. Η Renault έκανε μεγάλο άλμα με το Megane III.
Η μέση κατανάλωση στο δικό μου, μετά από 6000 klm, δε λέει να κατέβει από τα 9.5 lt/100 klm. με χρήση μάλιστα αποκλειστικά 100ρας αμόλυβδης.
Κατανομή διαδρομών : 50% πόλη - 50% αυτοκινητόδρομος.
Στην αντιπροσωπεία μου είπαν ότι θα κατέβει σταδιακά περίπου μισό λίτρο ακόμη.
Κοινώς, καμμία σχέση με τις εργοστασιακές τιμές...
Το τίμημα της τουρμπίνας...
Το esp λειτουργεί ελέγχοντας αν το διάνυσμα της ταχύτητας του οχήματος είναι συγγραμικό με αυτό της συνιστώσας της κατεύθυνσης του συστήματος διεύθυνσης. Αν διαπιστώσει υπερστροφή φρενάρει τον εξωτερικό τροχό κίνησης που προφανώς έχασε την πρόσφυση, ενώ αν ανιχνεύσει υποστροφή φρενάρει τον εσωτερικό. Επίσης στο ταμπλώ σου αναβοσβήνει και το αντίστοιχο λαμπάκι
Ο χρήστης rafi έγραψε:
για το esp ειναι θεμα φιλοσοφιας, για το megane συγκεκριμενα..αφου δε μιλαμε για αυτοκινητο που ειναι στημενο πανω στο esp του, οπως το νεο golf π.χ. , και απο τι στιγμη που το megane ειναι απο τα κορυφαια σε στησιμο στην κατηγορια του, (αν οχι το κορυφαιο) συν αυτο που ειπε ο bibendum, οτι ολοι γραψανε οτι δεν το χρειαζεται, εγω θα επελεγα σιγουρα την εκδοση χωρις esp..
αν π.χ. το αυτοκινητο που επιθυμούσα εβγαινε υποχρεωτικα με esp τοτε πιθανοτατα δεν θα το επελεγα καθολου δεδομενου οτι ειναι καλα στημενο ομως..
αν παλι εισαι απο αυτους που θεωρούν οτι το esp πρεπει να ειναι στο βασικο εξοπλισμο ενος αυτοκινητου, καλύτερα να παρεις το καινουριο και ας δωσεις κατι παραπανω...
το ιδανικο θα ηταν για μενα βεβαια στανταρ esp με δυνατοτητα πληρους απενεργοποίησης ομως
Παιδιά τι πάει να πει το αμάξι χρειάζεται esp ή δεν το χρειάζεται; Το ABS το χρειάζεται ή δε το χρειάζεται; Εγώ έχω κάνει με το megane 3500 klm και το esp έχει ενεργοποιηθεί μόλις 2 φορές αλλά τη μία ειδικά πιστεύω ότι τα έβγαλε τα λεφτά του. Το θέμα είναι ότι μιλάμε για ένα όχημα σπορτίφ μεν, επ΄ουδενί όμως σπορ, που απευθύνεται σε νορμάλ οδηγούς και όχι επαγγελματίες οδηγούς αγώνων. Ότι επιπλέον λοιπόν μπορεί να προσφέρει η τεχνολογία σε θέματα ασφάλειας είναι παραπάνω από καλοδεχούμενο. Νομίζω...
RENAULT MEGANE COUPE 1.4 TCE PRIVILEGE - ΜΕΡΟΣ Γ' - Η ΖΩΗ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ:
Πρώτη ημερομηνία κυκλοφορίας : 5/01/10
ΟΔΟΜΕΤΡΟ: 2350 km
Μέση Κατανάλωση: 9,5 lt
Βλάβες: 0
Επισκέψεις στην αντ/πία για προληπτικό (εξονυχιστικό) έλεγχο: 1
Καθημερινή Χρήση: 50 χλμ (Καλαμαριά-Σίνδος-Καλαμαριά)
Κάθε πρωινό της ζωής μου είναι βαρετό. Εγερτήριο στις 6.00, καφές και κολατσιό, ντους, ξυρισμα, και, δεκάδες εκρεμότητες για επίλυση στο εργοστάσιο να τριβελίζουν το μυαλό μου. Κατεβαίνω στην πυλωτή αναστενάζοντας και βαδίζοντας νωχελικά. Ένα χαμόγελο μου ξεφεύγει. Τα επόμενα 40 λεπτά (όσο διαρκεί η διαδρομή) θα είναι ευχάριστα... θα είναι δικά μου. Χωρίς πάθη, χωρίς εντάσεις, χωρίς μελόδραμα. Με πολύ φινέτσα, με στυλ, με τον κόσμο γύρω μου σε απόσταση. Ξεκινώ και η μέρα μου ήδη δείχνει πολύ πιο αισιόδοξη... Ναι, καίει βενζίνη το αναθεματισμένο, περισσότερο απ' ότι περίμενα. Ναι, είναι λίγο ακριβό σε σχέση με τον ανταγωνισμό, και σαν αγορά, και στα σέρβις. Αλλά είναι διαφορετικό, πιστέψτε με. Είναι μποέμ, είναι αιθέριο, είναι σαν το τσιγάρο μετά από ένα καλό γεύμα. Είναι ποιότητα ζωής._
Σίγουρα μιλάμε για 2 πανέμορφα και εντυπωσιακά σύνολα. Πιστεύω ότι ένας υποψήφιος αγοραστής πρέπει οπωσδήποτε να κάνει test drive και στα δύο πριν καταλήξει στο τι του 'κάθεται' καλύτερα. Όποιο κι αν διαλέξει πάντως, σίγουρα θα του προσφέρει αρκετές συγκινήσεις. Το megane πάντως είναι αρκετά πιο φθηνό, αν κατάλαβα σωστά.
Αν τα 180 άλογα θεωρούνται λίγα, τι να πω... υπάρχει και το RS με τα 250. Για τις δικές μου οδηγικές δυνατότητες πάντως, νομίζω ότι θα μου αρκούσαν +40-50 ίπποι. Μάπα κινητήρα, η Renault, δεν έχει βγάλει τα τελευταία 15 χρόνια. Δεν πιστεύω ότι θα το έκανε τώρα ώστε να τον θάβουν.