Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    επιλογη για αμμο?
    1. Home
    2. Εκτός Δρόμου
    3. επιλογη για αμμο?
    • 1 / 1
    Εκτός Δρόμου
    15
    20
    381
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      sexyboy_169 last edited by

      τελικα στην αμμο βαζουμε αργο η γρηγορο? εχω τσεροκι 2.4

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • S
        sexyboy_169 last edited by

        τελικα στην αμμο βαζουμε αργο η γρηγορο? εχω τσεροκι 2.4

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          sexyboy_169 last edited by

          τελικα στην αμμο βαζουμε αργο η γρηγορο? εχω τσεροκι 2.4

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • H
            hunter last edited by

            Νομίζω ότι καλύτερα με τό γρήγορο στήν άμμο.Ακόμα καλύτερα,να μήν το αφήσεις να κόψει ταχύτητα,αλλά να το πηγαίνεις με τήν φόρα

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              tazio last edited by

              Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
              Νομίζω ότι καλύτερα με τό γρήγορο στήν άμμο.Ακόμα καλύτερα,να μήν το αφήσεις να κόψει ταχύτητα,αλλά να το πηγαίνεις με τήν φόρα

              Σωστά, η άμμος θέλει χιλιόμετρα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                ...και λιγο ξεφουσκωτα λαστιχα νομιζω.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  montecarlo last edited by

                  και μπλοκέ διαφορικό

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    sexyboy_169 last edited by

                    επαθα μεγαλη πλακα προχθες.μπηκα σε αμμο και χρειαστηκε και επι τοπου στροφη, τα χρειαστηκα οσπου να τα καταφερω,υπ οψιν ειχα αργο .

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      afonic last edited by

                      Άμα η άμμος είναι μαλακή και σταματήσεις την πάτησεις. Και 10 μπλοκέ να έχεις μπορεί να κολλήσεις για τα καλά.

                      Θέλει μια σταθερή ψιλο-γρήγορη ταχύτητα με βέλτιστη σχέση στο κιβώτιο ώστε ούτε να σπινιάρει ούτε να χρειαστεί να κατεβάσεις.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • V
                        vasdaris last edited by

                        Α. ΔΕΝ ΠΑΤΑΜΕ ΦΡΕΝΟ. Αφήνουμε γκάζι.
                        Β. Αποφεύγουμε κλειστές στροφές.
                        Γ. Η άμμος κοντά στη θάλλασα συνήθως δίνει λίγο καλύτερη πρόσφυση.
                        Δ. Έχουμε απλό 4χ4.
                        Ε. Σε περίπτωση που έχουμε σταματήσει και αισθανόμαστε ότι μπορεί να υπάρχει πρόβλημα, βάζουμε κοντά και ξεκινάμε πολύ αργά και μαλακά. Δοκιμάζουμε και την όπισθεν.
                        ΣΤ. Οδηγούμε σε ευθεία γραμμή.
                        Z. Τα απλά ασφάλτινα λάστιχα είναι ότι καλύτερο για την άμμο. Όσο πιό χωμάτινα είναι , τόσο χειρότερα λόγω του ότι 'σκάβουν' την άμμο ενώ τα ασφάλτινα την 'πατάνε'.
                        Η. Μείωση της πίεσης κατα 2 Atm είναι κάτι που συνίσταται αλλά εμένα δε μου χρειάστηκε ποτέ.

                        Σε περίπτωση που έχουμε κολλήσει ελευθερωνουμε τις ρόδες και ότι τέλος πάντων εμοδίζει, σκάβωντας στην άμμο.
                        **Ποτέ δεν μπαίνουμε κάτω απο το όχημα.
                        **

                        Χρησιμοποιούμε τα πατάκια του αυτοκινήτου για να δώσουμε καλύτερη πρόσφυση και προσπαθούμε να κινούμαστε πάνω σε χορτάρια τα οποία μειώνουν τον κίνδυνο.
                        Προσοχή σε παλούκια κτλ σπαρμένα στην ακρογιαλιά, ή σε σκοινιά που δένουν βάρκες κτλ.

                        Κάτι που μου έχουν πει αλλά δεν έχω δοκιμάσει είναι να ρίξουμε νερό στην περιοχή κάτω απο τις ρόδες εαν έχουμε κολλήσει. Αυτό αυξάνει την πρόσφυση προσωρινά και μπορεί να βοηθήσει.

                        Οταν η άμμος είναι 'πούδρα' η κατάσταση χειροτερεύει και η πρόσβαση είναι δυσκολότερη. Το βάρος επίσης δημιουργεί πρόσθετα προβλήματα.

                        Μέχρι στιγμής δεν έχω κολλήσει σε άμμο αλλά έχω ξεκολλήσει κάμποσους ακολουθώντας αυτές τις οδηγίες.

                        Φυσικά κάποτε είναι θέμα χρόνου να κολήσω ....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          leonardo last edited by

                          Α. ΔΕΝ ΠΑΤΑΜΕ ΦΡΕΝΟ. Αφήνουμε γκάζι.
                          ΟΚ

                          Β. Αποφεύγουμε κλειστές στροφές.
                          ΟΚ

                          Γ. Η άμμος κοντά στη θάλλασα συνήθως δίνει λίγο καλύτερη πρόσφυση.
                          ΟΚ

                          Δ. Έχουμε απλό 4χ4.
                          ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ. ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΚΟΝΤΑ.

                          Ε. Σε περίπτωση που έχουμε σταματήσει και αισθανόμαστε ότι μπορεί να υπάρχει πρόβλημα, βάζουμε κοντά και ξεκινάμε πολύ αργά και μαλακά. Δοκιμάζουμε και την όπισθεν.
                          ΟΤΑΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ, ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΜΕ 2η ΤΑΧΥΤΗΤΑ

                          ΣΤ. Οδηγούμε σε ευθεία γραμμή.
                          ΧΜΜΜΜ...

                          Z. Τα απλά ασφάλτινα λάστιχα είναι ότι καλύτερο για την άμμο. Όσο πιό χωμάτινα είναι , τόσο χειρότερα λόγω του ότι 'σκάβουν' την άμμο ενώ τα ασφάλτινα την 'πατάνε'.
                          ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ Α/Τ
                          ΟΥΤΕ ΑΣΦΑΛΤΙΝΑ ΓΙΑΤΙ ΣΠΙΝΙΑΡΟΥΝ, ΟΥΤΕ Μ/Τ ΓΙΑΤΙ ΣΚΑΒΟΥΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ

                          Η. Μείωση της πίεσης κατα 2 Atm είναι κάτι που συνίσταται αλλά εμένα δε μου χρειάστηκε ποτέ.
                          ΣΩΣΤΟ, ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ, ΕΤΣΙ ΑΥΞΑΝΕΤΑΙ Η ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ ΤΟΥ ΕΛΑΣΤΙΚΟΥ ΣΤΗΝ ΑΜΜΟ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nasos-abt last edited by

                            Σωστά, η άμμος θέλει χιλιόμετρα,και μπλοκέ διαφορικό

                            και ΝΙVA θελει...
                            ...και γενικα σκληροτραχηλα 4χ4

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              lepes last edited by

                              γενικα ρε παιδια η αμμος θελει ενα Lc90 για να μην εχεις προβλημα

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • V
                                vasdaris last edited by

                                Ο χρήστης Leonardo έγραψε:

                                Δ. Έχουμε απλό 4χ4.
                                ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ. ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΚΟΝΤΑ.
                                Τα κοντά χρειάζονται μόνο σε πιο δύσκολα περάσματα κατα τη γνώμη μου. Η εμπειρία εδώ βοηθά πολύ, καθώς και η 'γνώση' του εδάφους. Προσωπικά τα κοντά τα χρειάστηκα μόνο όταν τραβούσα κάποιους ή όταν χώθηκα πιο βαθιά στην άμμο (Ποταμός Επανωμής) και έπρεπε να βγώ... Κακό πάντως δεν κάνουν τα κοντά!!

                                Ε. Σε περίπτωση που έχουμε σταματήσει και αισθανόμαστε ότι μπορεί να υπάρχει πρόβλημα, **βάζουμε κοντά **και ξεκινάμε πολύ αργά και μαλακά. Δοκιμάζουμε και την όπισθεν.
                                ΟΤΑΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ, ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΜΕ 2η ΤΑΧΥΤΗΤΑ

                                Εγώ έχω αυτόματο και δεν έχει επιλογή για ξεκίνημα με 2α. Κάποια αυτοκίνητα την έχουν την επιλογή για ξεκίνημα σε χιόνι κτλ.

                                ΣΤ. Οδηγούμε σε ευθεία γραμμή.
                                ΧΜΜΜΜ...

                                Οποτε μπορούμε ...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kyr1 last edited by

                                  Μην ξεχνάμε και το θέμα του βάρους του οχήματος .

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    archi last edited by

                                    Ο χρήστης Leonardo έγραψε:
                                    Z. Τα απλά ασφάλτινα λάστιχα είναι ότι καλύτερο για την άμμο. Όσο πιό χωμάτινα είναι , τόσο χειρότερα λόγω του ότι 'σκάβουν' την άμμο ενώ τα ασφάλτινα την 'πατάνε'.
                                    ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ Α/Τ
                                    ΟΥΤΕ ΑΣΦΑΛΤΙΝΑ ΓΙΑΤΙ ΣΠΙΝΙΑΡΟΥΝ, ΟΥΤΕ Μ/Τ ΓΙΑΤΙ ΣΚΑΒΟΥΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ

                                    Kι' όμως, σε άμμο τα ασφάλτινα είναι πολύ καλύτερα από τα ΑΤ.

                                    Πιθανόν σε βρεγμένη άμμο, η οποία παρουσιάζει μεγαλύτερη συνοχή, να ισχύει αυτό για τα ΑΤ.

                                    Να προσθέσω στη λίστα:
                                    Όσο φαρδύτερα λάστιχα, τόσο καλύτερα

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • T
                                      troll last edited by

                                      Ο χρήστης kyr1 έγραψε:
                                      Μην ξεχνάμε και το θέμα του βάρους του οχήματος .

                                      Oποτε το καλυτερο ειναι ενα Suzuki Jimny

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • F
                                        fokion_sportage last edited by

                                        ναι ξεκολαει ακομα και με τα χερια......

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • V
                                          vasdaris last edited by

                                          Το καλύτερο τετρακίνητο είναι το Jimny. Αρκεί να χωράς εσύ και η πραμάτεια σου. Πράγμα δύσκολο!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • F
                                            fokion_sportage last edited by

                                            το οποιο ζυγιζει κανα τονο πλακα πλακα

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • D
                                              dimisgr last edited by

                                              Ο χρήστης Leonardo έγραψε:
                                              Δ. Έχουμε απλό 4χ4.
                                              ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ. ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΚΟΝΤΑ.

                                              Θα συμφωνήσω με τον φίλο LEO ότι πάντα με αργά, ειδικά αν είναι λίγα τα κυβικά (όπως στην περίπτωση του φίλου), άσε που άμα κολλήσεις και πας να βάλεις αργά τότε θα είναι πράγματι πολύ αργά

                                              Έχω το LC 3.4 βλέπω ότι πάει πιο άνετα με αργά + D

                                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                              • First post
                                                Last post
                                              • 1 / 1
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                                • TEST
                                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                              • VIDEO
                                                • 4TTV
                                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • CANDID CAMERA
                                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΛΕΞΙΚΟ
                                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • FORMULA 1
                                                • WRC
                                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • 4T CLASSIC
                                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                              • ΑΓΟΡΑ
                                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • CLASSIC
                                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                              • MENU
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                              • ΚΟΚ

                                              logo footer

                                              coty











                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • CLASSIC
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • VIDEO
                                              • FORUM
                                              4T FORUM
                                              4T LIBRARY
                                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                              Powered by nxcode.gr