-
τελικα στην αμμο βαζουμε αργο η γρηγορο? εχω τσεροκι 2.4
-
τελικα στην αμμο βαζουμε αργο η γρηγορο? εχω τσεροκι 2.4
-
τελικα στην αμμο βαζουμε αργο η γρηγορο? εχω τσεροκι 2.4
-
Νομίζω ότι καλύτερα με τό γρήγορο στήν άμμο.Ακόμα καλύτερα,να μήν το αφήσεις να κόψει ταχύτητα,αλλά να το πηγαίνεις με τήν φόρα
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Νομίζω ότι καλύτερα με τό γρήγορο στήν άμμο.Ακόμα καλύτερα,να μήν το αφήσεις να κόψει ταχύτητα,αλλά να το πηγαίνεις με τήν φόραΣωστά, η άμμος θέλει χιλιόμετρα.
-
...και λιγο ξεφουσκωτα λαστιχα νομιζω.
-
και μπλοκέ διαφορικό
-
επαθα μεγαλη πλακα προχθες.μπηκα σε αμμο και χρειαστηκε και επι τοπου στροφη, τα χρειαστηκα οσπου να τα καταφερω,υπ οψιν ειχα αργο .
-
Άμα η άμμος είναι μαλακή και σταματήσεις την πάτησεις. Και 10 μπλοκέ να έχεις μπορεί να κολλήσεις για τα καλά.
Θέλει μια σταθερή ψιλο-γρήγορη ταχύτητα με βέλτιστη σχέση στο κιβώτιο ώστε ούτε να σπινιάρει ούτε να χρειαστεί να κατεβάσεις.
-
Α. ΔΕΝ ΠΑΤΑΜΕ ΦΡΕΝΟ. Αφήνουμε γκάζι.
Β. Αποφεύγουμε κλειστές στροφές.
Γ. Η άμμος κοντά στη θάλλασα συνήθως δίνει λίγο καλύτερη πρόσφυση.
Δ. Έχουμε απλό 4χ4.
Ε. Σε περίπτωση που έχουμε σταματήσει και αισθανόμαστε ότι μπορεί να υπάρχει πρόβλημα, βάζουμε κοντά και ξεκινάμε πολύ αργά και μαλακά. Δοκιμάζουμε και την όπισθεν.
ΣΤ. Οδηγούμε σε ευθεία γραμμή.
Z. Τα απλά ασφάλτινα λάστιχα είναι ότι καλύτερο για την άμμο. Όσο πιό χωμάτινα είναι , τόσο χειρότερα λόγω του ότι 'σκάβουν' την άμμο ενώ τα ασφάλτινα την 'πατάνε'.
Η. Μείωση της πίεσης κατα 2 Atm είναι κάτι που συνίσταται αλλά εμένα δε μου χρειάστηκε ποτέ.Σε περίπτωση που έχουμε κολλήσει ελευθερωνουμε τις ρόδες και ότι τέλος πάντων εμοδίζει, σκάβωντας στην άμμο.
**Ποτέ δεν μπαίνουμε κάτω απο το όχημα.
**Χρησιμοποιούμε τα πατάκια του αυτοκινήτου για να δώσουμε καλύτερη πρόσφυση και προσπαθούμε να κινούμαστε πάνω σε χορτάρια τα οποία μειώνουν τον κίνδυνο.
Προσοχή σε παλούκια κτλ σπαρμένα στην ακρογιαλιά, ή σε σκοινιά που δένουν βάρκες κτλ.Κάτι που μου έχουν πει αλλά δεν έχω δοκιμάσει είναι να ρίξουμε νερό στην περιοχή κάτω απο τις ρόδες εαν έχουμε κολλήσει. Αυτό αυξάνει την πρόσφυση προσωρινά και μπορεί να βοηθήσει.
Οταν η άμμος είναι 'πούδρα' η κατάσταση χειροτερεύει και η πρόσβαση είναι δυσκολότερη. Το βάρος επίσης δημιουργεί πρόσθετα προβλήματα.
Μέχρι στιγμής δεν έχω κολλήσει σε άμμο αλλά έχω ξεκολλήσει κάμποσους ακολουθώντας αυτές τις οδηγίες.
Φυσικά κάποτε είναι θέμα χρόνου να κολήσω ....
-
Α. ΔΕΝ ΠΑΤΑΜΕ ΦΡΕΝΟ. Αφήνουμε γκάζι.
ΟΚΒ. Αποφεύγουμε κλειστές στροφές.
ΟΚΓ. Η άμμος κοντά στη θάλλασα συνήθως δίνει λίγο καλύτερη πρόσφυση.
ΟΚΔ. Έχουμε απλό 4χ4.
ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ. ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΚΟΝΤΑ.Ε. Σε περίπτωση που έχουμε σταματήσει και αισθανόμαστε ότι μπορεί να υπάρχει πρόβλημα, βάζουμε κοντά και ξεκινάμε πολύ αργά και μαλακά. Δοκιμάζουμε και την όπισθεν.
ΟΤΑΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ, ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΜΕ 2η ΤΑΧΥΤΗΤΑΣΤ. Οδηγούμε σε ευθεία γραμμή.
ΧΜΜΜΜ...Z. Τα απλά ασφάλτινα λάστιχα είναι ότι καλύτερο για την άμμο. Όσο πιό χωμάτινα είναι , τόσο χειρότερα λόγω του ότι 'σκάβουν' την άμμο ενώ τα ασφάλτινα την 'πατάνε'.
ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ Α/Τ
ΟΥΤΕ ΑΣΦΑΛΤΙΝΑ ΓΙΑΤΙ ΣΠΙΝΙΑΡΟΥΝ, ΟΥΤΕ Μ/Τ ΓΙΑΤΙ ΣΚΑΒΟΥΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙΗ. Μείωση της πίεσης κατα 2 Atm είναι κάτι που συνίσταται αλλά εμένα δε μου χρειάστηκε ποτέ.
ΣΩΣΤΟ, ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ, ΕΤΣΙ ΑΥΞΑΝΕΤΑΙ Η ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ ΤΟΥ ΕΛΑΣΤΙΚΟΥ ΣΤΗΝ ΑΜΜΟ -
Σωστά, η άμμος θέλει χιλιόμετρα,και μπλοκέ διαφορικό
και ΝΙVA θελει...
...και γενικα σκληροτραχηλα 4χ4 -
γενικα ρε παιδια η αμμος θελει ενα Lc90 για να μην εχεις προβλημα
-
Ο χρήστης Leonardo έγραψε:
Δ. Έχουμε απλό 4χ4.
ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ. ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΚΟΝΤΑ.
Τα κοντά χρειάζονται μόνο σε πιο δύσκολα περάσματα κατα τη γνώμη μου. Η εμπειρία εδώ βοηθά πολύ, καθώς και η 'γνώση' του εδάφους. Προσωπικά τα κοντά τα χρειάστηκα μόνο όταν τραβούσα κάποιους ή όταν χώθηκα πιο βαθιά στην άμμο (Ποταμός Επανωμής) και έπρεπε να βγώ... Κακό πάντως δεν κάνουν τα κοντά!!Ε. Σε περίπτωση που έχουμε σταματήσει και αισθανόμαστε ότι μπορεί να υπάρχει πρόβλημα, **βάζουμε κοντά **και ξεκινάμε πολύ αργά και μαλακά. Δοκιμάζουμε και την όπισθεν.
ΟΤΑΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ, ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΜΕ 2η ΤΑΧΥΤΗΤΑΕγώ έχω αυτόματο και δεν έχει επιλογή για ξεκίνημα με 2α. Κάποια αυτοκίνητα την έχουν την επιλογή για ξεκίνημα σε χιόνι κτλ.
ΣΤ. Οδηγούμε σε ευθεία γραμμή.
ΧΜΜΜΜ...Οποτε μπορούμε ...
-
Μην ξεχνάμε και το θέμα του βάρους του οχήματος .
-
Ο χρήστης Leonardo έγραψε:
Z. Τα απλά ασφάλτινα λάστιχα είναι ότι καλύτερο για την άμμο. Όσο πιό χωμάτινα είναι , τόσο χειρότερα λόγω του ότι 'σκάβουν' την άμμο ενώ τα ασφάλτινα την 'πατάνε'.
ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ Α/Τ
ΟΥΤΕ ΑΣΦΑΛΤΙΝΑ ΓΙΑΤΙ ΣΠΙΝΙΑΡΟΥΝ, ΟΥΤΕ Μ/Τ ΓΙΑΤΙ ΣΚΑΒΟΥΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙKι' όμως, σε άμμο τα ασφάλτινα είναι πολύ καλύτερα από τα ΑΤ.
Πιθανόν σε βρεγμένη άμμο, η οποία παρουσιάζει μεγαλύτερη συνοχή, να ισχύει αυτό για τα ΑΤ.
Να προσθέσω στη λίστα:
Όσο φαρδύτερα λάστιχα, τόσο καλύτερα -
Ο χρήστης kyr1 έγραψε:
Μην ξεχνάμε και το θέμα του βάρους του οχήματος .Oποτε το καλυτερο ειναι ενα Suzuki Jimny
-
ναι ξεκολαει ακομα και με τα χερια......
-
Το καλύτερο τετρακίνητο είναι το Jimny. Αρκεί να χωράς εσύ και η πραμάτεια σου. Πράγμα δύσκολο!
-
το οποιο ζυγιζει κανα τονο πλακα πλακα
-
Ο χρήστης Leonardo έγραψε:
Δ. Έχουμε απλό 4χ4.
ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ. ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΚΟΝΤΑ.Θα συμφωνήσω με τον φίλο LEO ότι πάντα με αργά, ειδικά αν είναι λίγα τα κυβικά (όπως στην περίπτωση του φίλου), άσε που άμα κολλήσεις και πας να βάλεις αργά τότε θα είναι πράγματι πολύ αργά
Έχω το LC 3.4 βλέπω ότι πάει πιο άνετα με αργά + D
επιλογη για αμμο?