Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Φλάτζα Κεφαλής, Γιατι?
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Φλάτζα Κεφαλής, Γιατι?
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 4 / 4
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    7
    75
    14982
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • O
      otokomae @redonto last edited by

      @redonto said in Φλάτζα Κεφαλής, Γιατι?:

      @andya3 said in Φλάτζα Κεφαλής, Γιατι?:

      @redonto said in Φλάτζα Κεφαλής, Γιατι?:

      Καλημέρα στο φόρουμ.
      Έχω ένα Corolla 1.6 vvti από το 2006 με 280,000χλμ.
      Πριν κανα μήνα ανέβασε θερμοκρασία και δεν είχε σταγόνα παραφλού. Ψάχτηκα για διαρροή στο σύστημα ψύξης και δεν έχανε από πουθενά.
      Το πήγα στην αντιπροσωπεία μου είπανε για αλλαγή φλάτζας, καινούργια τσιμουχάκια, πλανιάρισμα κεφαλής. έλεγχο διακενών βαλβίδων και αλλαγή θερμοστάτη.
      Σε άλλους έμπειρους μαστόρους που ρώτησα, μου είπανε ότι το αμάξι έχει υψηλή συμπίεση και ότι όλη η μηχανή πρέπει να πάει ρεκτιφιέ γιατί αν κάνω μόνο το επάνω μέρος της, θα έχω θέμα με απώλεια λαδιών και γενικά θα μου βγάζει και άλλα θέματα συχνά.
      Το κόστος της δεύτερης περίπτωσης είναι σχεδόν τριπλάσιο της πρώτης, δεν ξέρω τι πρέπει να κάνω...
      Θα ήθελα πολύ να ακούσω τις γνώμες, ανθρώπων που είχανε παρόμοια προβλήματα ή και μηχανικών που συμμετέχουν στο φόρουμ.

      Τι να σου γράψω για τέτοιο θέμα, υπάρχουν τόσα πολλά. Θα είμαι σύντομος.
      Μόνο όταν ανοιχτεί το μοτέρ θα μπορέσει κάποιος μηχανικός με σιγουριά να σου πει τι επισκευή χρειάζεται να γίνει. Δεν μπορείς εκ των προτέρων να προεξοφλήσεις ότι χρειάζεται μόνο η κυλινδροκεφαλή ρεκτιφιέ (το πάνω μέρος της όπως το ονομάζεις). Άρα αν αποφασίσεις να προχωρήσεις σε επισκευή, βρίσκεις ένα συνεργείο που κατά το δυνατόν εμπιστεύεσαι και προετοιμάζεσαι για όλα τα ενδεχόμενα. Αξίζει? Εσύ θα το αποφασίσεις.

      Το απόλυτα σωστό τεχνικά, αφού έχεις και 280k χιλ. είναι να γίνει όλη η μηχανή ρεκτιφιέ. Αλλά μιλάμε για κόστος πάνω 2k€ και ένα ποσοστό ρίσκου για την επιτυχία της επισκευής, ανάλογα με τις ικανότητες του μηχανικού και του μηχανουργείου.

      Επειδή όπως και να έχει πρέπει ή να το φτιάξεις το αυτοκίνητο ή να το πας για απόσυρση, η λύση με το μικρότερο δυνατό κόστος για να λειτουργεί η μηχανή στοιχειωδώς σωστά είναι απλώς επισκευή κυλινδροκεφαλής με τις απολύτως απαραίτητες εργασίες (φλάντζα, τσιμουχάκια βαλβίδων κλπ). Και μετά ή το δίνεις το αυτοκίνητο ή το κρατάς όσο αντέξει ακόμα.

      Αν ανοιχτεί η μηχανή για ρεκτιφιέ, το κόστος δεν είναι συνάρτηση με το τι θα βρουν χαλασμένο? Θέλω να πω, πάντα βγαίνει τόσο ακριβό?

      Εννοείται ότι είναι συνάρτηση το ένα με το άλλο. Άνοιγμα κλείσιμο μηχανουργείο το δικό μου αλλάξαμε 3 βαλβίδες εξαγωγής και έδρες. Όλα μαζί 450€ Μη φέρνουμε το κατακλυσμο. Και φυσικά μετά να γίνει και έλεγχος στεγανότητας ψυγειου γιατί προφανώς έμεινες από νερά. Υπαρχουν και πολύ καλά μαστορια. Σε ποια περιοχή βρίσκεσαι;

      A R 2 Replies Last reply Reply Quote 0
      • A
        andya3 @otokomae last edited by

        @otokomae said in Φλάτζα Κεφαλής, Γιατι?:

        @redonto said in Φλάτζα Κεφαλής, Γιατι?:

        @andya3 said in Φλάτζα Κεφαλής, Γιατι?:

        @redonto said in Φλάτζα Κεφαλής, Γιατι?:

        Καλημέρα στο φόρουμ.
        Έχω ένα Corolla 1.6 vvti από το 2006 με 280,000χλμ.
        Πριν κανα μήνα ανέβασε θερμοκρασία και δεν είχε σταγόνα παραφλού. Ψάχτηκα για διαρροή στο σύστημα ψύξης και δεν έχανε από πουθενά.
        Το πήγα στην αντιπροσωπεία μου είπανε για αλλαγή φλάτζας, καινούργια τσιμουχάκια, πλανιάρισμα κεφαλής. έλεγχο διακενών βαλβίδων και αλλαγή θερμοστάτη.
        Σε άλλους έμπειρους μαστόρους που ρώτησα, μου είπανε ότι το αμάξι έχει υψηλή συμπίεση και ότι όλη η μηχανή πρέπει να πάει ρεκτιφιέ γιατί αν κάνω μόνο το επάνω μέρος της, θα έχω θέμα με απώλεια λαδιών και γενικά θα μου βγάζει και άλλα θέματα συχνά.
        Το κόστος της δεύτερης περίπτωσης είναι σχεδόν τριπλάσιο της πρώτης, δεν ξέρω τι πρέπει να κάνω...
        Θα ήθελα πολύ να ακούσω τις γνώμες, ανθρώπων που είχανε παρόμοια προβλήματα ή και μηχανικών που συμμετέχουν στο φόρουμ.

        Τι να σου γράψω για τέτοιο θέμα, υπάρχουν τόσα πολλά. Θα είμαι σύντομος.
        Μόνο όταν ανοιχτεί το μοτέρ θα μπορέσει κάποιος μηχανικός με σιγουριά να σου πει τι επισκευή χρειάζεται να γίνει. Δεν μπορείς εκ των προτέρων να προεξοφλήσεις ότι χρειάζεται μόνο η κυλινδροκεφαλή ρεκτιφιέ (το πάνω μέρος της όπως το ονομάζεις). Άρα αν αποφασίσεις να προχωρήσεις σε επισκευή, βρίσκεις ένα συνεργείο που κατά το δυνατόν εμπιστεύεσαι και προετοιμάζεσαι για όλα τα ενδεχόμενα. Αξίζει? Εσύ θα το αποφασίσεις.

        Το απόλυτα σωστό τεχνικά, αφού έχεις και 280k χιλ. είναι να γίνει όλη η μηχανή ρεκτιφιέ. Αλλά μιλάμε για κόστος πάνω 2k€ και ένα ποσοστό ρίσκου για την επιτυχία της επισκευής, ανάλογα με τις ικανότητες του μηχανικού και του μηχανουργείου.

        Επειδή όπως και να έχει πρέπει ή να το φτιάξεις το αυτοκίνητο ή να το πας για απόσυρση, η λύση με το μικρότερο δυνατό κόστος για να λειτουργεί η μηχανή στοιχειωδώς σωστά είναι απλώς επισκευή κυλινδροκεφαλής με τις απολύτως απαραίτητες εργασίες (φλάντζα, τσιμουχάκια βαλβίδων κλπ). Και μετά ή το δίνεις το αυτοκίνητο ή το κρατάς όσο αντέξει ακόμα.

        Αν ανοιχτεί η μηχανή για ρεκτιφιέ, το κόστος δεν είναι συνάρτηση με το τι θα βρουν χαλασμένο? Θέλω να πω, πάντα βγαίνει τόσο ακριβό?

        Εννοείται ότι είναι συνάρτηση το ένα με το άλλο. Άνοιγμα κλείσιμο μηχανουργείο το δικό μου αλλάξαμε 3 βαλβίδες εξαγωγής και έδρες. Όλα μαζί 450€ Μη φέρνουμε το κατακλυσμο. Και φυσικά μετά να γίνει και έλεγχος στεγανότητας ψυγειου γιατί προφανώς έμεινες από νερά. Υπαρχουν και πολύ καλά μαστορια. Σε ποια περιοχή βρίσκεσαι;

        Πολύ καλή τιμή. Σε τι αυτοκίνητο και σε πόσα χιλιόμετρα έκανες την επισκευή? Αν δε θεωρείς αδιάκριτη την ερώτηση βέβαια.

        Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

        O 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • R
          redonto @otokomae last edited by

          @otokomae said in Φλάτζα Κεφαλής, Γιατι?:

          @redonto said in Φλάτζα Κεφαλής, Γιατι?:

          @andya3 said in Φλάτζα Κεφαλής, Γιατι?:

          @redonto said in Φλάτζα Κεφαλής, Γιατι?:

          Καλημέρα στο φόρουμ.
          Έχω ένα Corolla 1.6 vvti από το 2006 με 280,000χλμ.
          Πριν κανα μήνα ανέβασε θερμοκρασία και δεν είχε σταγόνα παραφλού. Ψάχτηκα για διαρροή στο σύστημα ψύξης και δεν έχανε από πουθενά.
          Το πήγα στην αντιπροσωπεία μου είπανε για αλλαγή φλάτζας, καινούργια τσιμουχάκια, πλανιάρισμα κεφαλής. έλεγχο διακενών βαλβίδων και αλλαγή θερμοστάτη.
          Σε άλλους έμπειρους μαστόρους που ρώτησα, μου είπανε ότι το αμάξι έχει υψηλή συμπίεση και ότι όλη η μηχανή πρέπει να πάει ρεκτιφιέ γιατί αν κάνω μόνο το επάνω μέρος της, θα έχω θέμα με απώλεια λαδιών και γενικά θα μου βγάζει και άλλα θέματα συχνά.
          Το κόστος της δεύτερης περίπτωσης είναι σχεδόν τριπλάσιο της πρώτης, δεν ξέρω τι πρέπει να κάνω...
          Θα ήθελα πολύ να ακούσω τις γνώμες, ανθρώπων που είχανε παρόμοια προβλήματα ή και μηχανικών που συμμετέχουν στο φόρουμ.

          Τι να σου γράψω για τέτοιο θέμα, υπάρχουν τόσα πολλά. Θα είμαι σύντομος.
          Μόνο όταν ανοιχτεί το μοτέρ θα μπορέσει κάποιος μηχανικός με σιγουριά να σου πει τι επισκευή χρειάζεται να γίνει. Δεν μπορείς εκ των προτέρων να προεξοφλήσεις ότι χρειάζεται μόνο η κυλινδροκεφαλή ρεκτιφιέ (το πάνω μέρος της όπως το ονομάζεις). Άρα αν αποφασίσεις να προχωρήσεις σε επισκευή, βρίσκεις ένα συνεργείο που κατά το δυνατόν εμπιστεύεσαι και προετοιμάζεσαι για όλα τα ενδεχόμενα. Αξίζει? Εσύ θα το αποφασίσεις.

          Το απόλυτα σωστό τεχνικά, αφού έχεις και 280k χιλ. είναι να γίνει όλη η μηχανή ρεκτιφιέ. Αλλά μιλάμε για κόστος πάνω 2k€ και ένα ποσοστό ρίσκου για την επιτυχία της επισκευής, ανάλογα με τις ικανότητες του μηχανικού και του μηχανουργείου.

          Επειδή όπως και να έχει πρέπει ή να το φτιάξεις το αυτοκίνητο ή να το πας για απόσυρση, η λύση με το μικρότερο δυνατό κόστος για να λειτουργεί η μηχανή στοιχειωδώς σωστά είναι απλώς επισκευή κυλινδροκεφαλής με τις απολύτως απαραίτητες εργασίες (φλάντζα, τσιμουχάκια βαλβίδων κλπ). Και μετά ή το δίνεις το αυτοκίνητο ή το κρατάς όσο αντέξει ακόμα.

          Αν ανοιχτεί η μηχανή για ρεκτιφιέ, το κόστος δεν είναι συνάρτηση με το τι θα βρουν χαλασμένο? Θέλω να πω, πάντα βγαίνει τόσο ακριβό?

          Εννοείται ότι είναι συνάρτηση το ένα με το άλλο. Άνοιγμα κλείσιμο μηχανουργείο το δικό μου αλλάξαμε 3 βαλβίδες εξαγωγής και έδρες. Όλα μαζί 450€ Μη φέρνουμε το κατακλυσμο. Και φυσικά μετά να γίνει και έλεγχος στεγανότητας ψυγειου γιατί προφανώς έμεινες από νερά. Υπαρχουν και πολύ καλά μαστορια. Σε ποια περιοχή βρίσκεσαι;

          Νομό Πέλλας και έφαγα τον κόσμο μέχρι να βρω μάστορα που θα του εμπιστευτώ την δουλειά.
          Εσύ ευχαριστημένος από την δουλειά που σου κάνανε? Και σε ποια περιοχή?

          O panos2171 2 Replies Last reply Reply Quote 0
          • O
            otokomae @andya3 last edited by

            @andya3 said in Φλάτζα Κεφαλής, Γιατι?:

            @otokomae said in Φλάτζα Κεφαλής, Γιατι?:

            @redonto said in Φλάτζα Κεφαλής, Γιατι?:

            @andya3 said in Φλάτζα Κεφαλής, Γιατι?:

            @redonto said in Φλάτζα Κεφαλής, Γιατι?:

            Καλημέρα στο φόρουμ.
            Έχω ένα Corolla 1.6 vvti από το 2006 με 280,000χλμ.
            Πριν κανα μήνα ανέβασε θερμοκρασία και δεν είχε σταγόνα παραφλού. Ψάχτηκα για διαρροή στο σύστημα ψύξης και δεν έχανε από πουθενά.
            Το πήγα στην αντιπροσωπεία μου είπανε για αλλαγή φλάτζας, καινούργια τσιμουχάκια, πλανιάρισμα κεφαλής. έλεγχο διακενών βαλβίδων και αλλαγή θερμοστάτη.
            Σε άλλους έμπειρους μαστόρους που ρώτησα, μου είπανε ότι το αμάξι έχει υψηλή συμπίεση και ότι όλη η μηχανή πρέπει να πάει ρεκτιφιέ γιατί αν κάνω μόνο το επάνω μέρος της, θα έχω θέμα με απώλεια λαδιών και γενικά θα μου βγάζει και άλλα θέματα συχνά.
            Το κόστος της δεύτερης περίπτωσης είναι σχεδόν τριπλάσιο της πρώτης, δεν ξέρω τι πρέπει να κάνω...
            Θα ήθελα πολύ να ακούσω τις γνώμες, ανθρώπων που είχανε παρόμοια προβλήματα ή και μηχανικών που συμμετέχουν στο φόρουμ.

            Τι να σου γράψω για τέτοιο θέμα, υπάρχουν τόσα πολλά. Θα είμαι σύντομος.
            Μόνο όταν ανοιχτεί το μοτέρ θα μπορέσει κάποιος μηχανικός με σιγουριά να σου πει τι επισκευή χρειάζεται να γίνει. Δεν μπορείς εκ των προτέρων να προεξοφλήσεις ότι χρειάζεται μόνο η κυλινδροκεφαλή ρεκτιφιέ (το πάνω μέρος της όπως το ονομάζεις). Άρα αν αποφασίσεις να προχωρήσεις σε επισκευή, βρίσκεις ένα συνεργείο που κατά το δυνατόν εμπιστεύεσαι και προετοιμάζεσαι για όλα τα ενδεχόμενα. Αξίζει? Εσύ θα το αποφασίσεις.

            Το απόλυτα σωστό τεχνικά, αφού έχεις και 280k χιλ. είναι να γίνει όλη η μηχανή ρεκτιφιέ. Αλλά μιλάμε για κόστος πάνω 2k€ και ένα ποσοστό ρίσκου για την επιτυχία της επισκευής, ανάλογα με τις ικανότητες του μηχανικού και του μηχανουργείου.

            Επειδή όπως και να έχει πρέπει ή να το φτιάξεις το αυτοκίνητο ή να το πας για απόσυρση, η λύση με το μικρότερο δυνατό κόστος για να λειτουργεί η μηχανή στοιχειωδώς σωστά είναι απλώς επισκευή κυλινδροκεφαλής με τις απολύτως απαραίτητες εργασίες (φλάντζα, τσιμουχάκια βαλβίδων κλπ). Και μετά ή το δίνεις το αυτοκίνητο ή το κρατάς όσο αντέξει ακόμα.

            Αν ανοιχτεί η μηχανή για ρεκτιφιέ, το κόστος δεν είναι συνάρτηση με το τι θα βρουν χαλασμένο? Θέλω να πω, πάντα βγαίνει τόσο ακριβό?

            Εννοείται ότι είναι συνάρτηση το ένα με το άλλο. Άνοιγμα κλείσιμο μηχανουργείο το δικό μου αλλάξαμε 3 βαλβίδες εξαγωγής και έδρες. Όλα μαζί 450€ Μη φέρνουμε το κατακλυσμο. Και φυσικά μετά να γίνει και έλεγχος στεγανότητας ψυγειου γιατί προφανώς έμεινες από νερά. Υπαρχουν και πολύ καλά μαστορια. Σε ποια περιοχή βρίσκεσαι;

            Πολύ καλή τιμή. Σε τι αυτοκίνητο και σε πόσα χιλιόμετρα έκανες την επισκευή? Αν δε θεωρείς αδιάκριτη την ερώτηση βέβαια.

            Kia του 2008 1600 με 250000 χιλ

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • O
              otokomae @redonto last edited by

              @redonto said in Φλάτζα Κεφαλής, Γιατι?:

              @otokomae said in Φλάτζα Κεφαλής, Γιατι?:

              @redonto said in Φλάτζα Κεφαλής, Γιατι?:

              @andya3 said in Φλάτζα Κεφαλής, Γιατι?:

              @redonto said in Φλάτζα Κεφαλής, Γιατι?:

              Καλημέρα στο φόρουμ.
              Έχω ένα Corolla 1.6 vvti από το 2006 με 280,000χλμ.
              Πριν κανα μήνα ανέβασε θερμοκρασία και δεν είχε σταγόνα παραφλού. Ψάχτηκα για διαρροή στο σύστημα ψύξης και δεν έχανε από πουθενά.
              Το πήγα στην αντιπροσωπεία μου είπανε για αλλαγή φλάτζας, καινούργια τσιμουχάκια, πλανιάρισμα κεφαλής. έλεγχο διακενών βαλβίδων και αλλαγή θερμοστάτη.
              Σε άλλους έμπειρους μαστόρους που ρώτησα, μου είπανε ότι το αμάξι έχει υψηλή συμπίεση και ότι όλη η μηχανή πρέπει να πάει ρεκτιφιέ γιατί αν κάνω μόνο το επάνω μέρος της, θα έχω θέμα με απώλεια λαδιών και γενικά θα μου βγάζει και άλλα θέματα συχνά.
              Το κόστος της δεύτερης περίπτωσης είναι σχεδόν τριπλάσιο της πρώτης, δεν ξέρω τι πρέπει να κάνω...
              Θα ήθελα πολύ να ακούσω τις γνώμες, ανθρώπων που είχανε παρόμοια προβλήματα ή και μηχανικών που συμμετέχουν στο φόρουμ.

              Τι να σου γράψω για τέτοιο θέμα, υπάρχουν τόσα πολλά. Θα είμαι σύντομος.
              Μόνο όταν ανοιχτεί το μοτέρ θα μπορέσει κάποιος μηχανικός με σιγουριά να σου πει τι επισκευή χρειάζεται να γίνει. Δεν μπορείς εκ των προτέρων να προεξοφλήσεις ότι χρειάζεται μόνο η κυλινδροκεφαλή ρεκτιφιέ (το πάνω μέρος της όπως το ονομάζεις). Άρα αν αποφασίσεις να προχωρήσεις σε επισκευή, βρίσκεις ένα συνεργείο που κατά το δυνατόν εμπιστεύεσαι και προετοιμάζεσαι για όλα τα ενδεχόμενα. Αξίζει? Εσύ θα το αποφασίσεις.

              Το απόλυτα σωστό τεχνικά, αφού έχεις και 280k χιλ. είναι να γίνει όλη η μηχανή ρεκτιφιέ. Αλλά μιλάμε για κόστος πάνω 2k€ και ένα ποσοστό ρίσκου για την επιτυχία της επισκευής, ανάλογα με τις ικανότητες του μηχανικού και του μηχανουργείου.

              Επειδή όπως και να έχει πρέπει ή να το φτιάξεις το αυτοκίνητο ή να το πας για απόσυρση, η λύση με το μικρότερο δυνατό κόστος για να λειτουργεί η μηχανή στοιχειωδώς σωστά είναι απλώς επισκευή κυλινδροκεφαλής με τις απολύτως απαραίτητες εργασίες (φλάντζα, τσιμουχάκια βαλβίδων κλπ). Και μετά ή το δίνεις το αυτοκίνητο ή το κρατάς όσο αντέξει ακόμα.

              Αν ανοιχτεί η μηχανή για ρεκτιφιέ, το κόστος δεν είναι συνάρτηση με το τι θα βρουν χαλασμένο? Θέλω να πω, πάντα βγαίνει τόσο ακριβό?

              Εννοείται ότι είναι συνάρτηση το ένα με το άλλο. Άνοιγμα κλείσιμο μηχανουργείο το δικό μου αλλάξαμε 3 βαλβίδες εξαγωγής και έδρες. Όλα μαζί 450€ Μη φέρνουμε το κατακλυσμο. Και φυσικά μετά να γίνει και έλεγχος στεγανότητας ψυγειου γιατί προφανώς έμεινες από νερά. Υπαρχουν και πολύ καλά μαστορια. Σε ποια περιοχή βρίσκεσαι;

              Νομό Πέλλας και έφαγα τον κόσμο μέχρι να βρω μάστορα που θα του εμπιστευτώ την δουλειά.
              Εσύ ευχαριστημένος από την δουλειά που σου κάνανε? Και σε ποια περιοχή?

              Το αμάξι έχει κάνει αλλά 100000km άνευ προβλημάτων. Θεσσαλονικη

              A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                andya3 @otokomae last edited by

                @otokomae said in Φλάτζα Κεφαλής, Γιατι?:

                @redonto said in Φλάτζα Κεφαλής, Γιατι?:

                @otokomae said in Φλάτζα Κεφαλής, Γιατι?:

                @redonto said in Φλάτζα Κεφαλής, Γιατι?:

                @andya3 said in Φλάτζα Κεφαλής, Γιατι?:

                @redonto said in Φλάτζα Κεφαλής, Γιατι?:

                Καλημέρα στο φόρουμ.
                Έχω ένα Corolla 1.6 vvti από το 2006 με 280,000χλμ.
                Πριν κανα μήνα ανέβασε θερμοκρασία και δεν είχε σταγόνα παραφλού. Ψάχτηκα για διαρροή στο σύστημα ψύξης και δεν έχανε από πουθενά.
                Το πήγα στην αντιπροσωπεία μου είπανε για αλλαγή φλάτζας, καινούργια τσιμουχάκια, πλανιάρισμα κεφαλής. έλεγχο διακενών βαλβίδων και αλλαγή θερμοστάτη.
                Σε άλλους έμπειρους μαστόρους που ρώτησα, μου είπανε ότι το αμάξι έχει υψηλή συμπίεση και ότι όλη η μηχανή πρέπει να πάει ρεκτιφιέ γιατί αν κάνω μόνο το επάνω μέρος της, θα έχω θέμα με απώλεια λαδιών και γενικά θα μου βγάζει και άλλα θέματα συχνά.
                Το κόστος της δεύτερης περίπτωσης είναι σχεδόν τριπλάσιο της πρώτης, δεν ξέρω τι πρέπει να κάνω...
                Θα ήθελα πολύ να ακούσω τις γνώμες, ανθρώπων που είχανε παρόμοια προβλήματα ή και μηχανικών που συμμετέχουν στο φόρουμ.

                Τι να σου γράψω για τέτοιο θέμα, υπάρχουν τόσα πολλά. Θα είμαι σύντομος.
                Μόνο όταν ανοιχτεί το μοτέρ θα μπορέσει κάποιος μηχανικός με σιγουριά να σου πει τι επισκευή χρειάζεται να γίνει. Δεν μπορείς εκ των προτέρων να προεξοφλήσεις ότι χρειάζεται μόνο η κυλινδροκεφαλή ρεκτιφιέ (το πάνω μέρος της όπως το ονομάζεις). Άρα αν αποφασίσεις να προχωρήσεις σε επισκευή, βρίσκεις ένα συνεργείο που κατά το δυνατόν εμπιστεύεσαι και προετοιμάζεσαι για όλα τα ενδεχόμενα. Αξίζει? Εσύ θα το αποφασίσεις.

                Το απόλυτα σωστό τεχνικά, αφού έχεις και 280k χιλ. είναι να γίνει όλη η μηχανή ρεκτιφιέ. Αλλά μιλάμε για κόστος πάνω 2k€ και ένα ποσοστό ρίσκου για την επιτυχία της επισκευής, ανάλογα με τις ικανότητες του μηχανικού και του μηχανουργείου.

                Επειδή όπως και να έχει πρέπει ή να το φτιάξεις το αυτοκίνητο ή να το πας για απόσυρση, η λύση με το μικρότερο δυνατό κόστος για να λειτουργεί η μηχανή στοιχειωδώς σωστά είναι απλώς επισκευή κυλινδροκεφαλής με τις απολύτως απαραίτητες εργασίες (φλάντζα, τσιμουχάκια βαλβίδων κλπ). Και μετά ή το δίνεις το αυτοκίνητο ή το κρατάς όσο αντέξει ακόμα.

                Αν ανοιχτεί η μηχανή για ρεκτιφιέ, το κόστος δεν είναι συνάρτηση με το τι θα βρουν χαλασμένο? Θέλω να πω, πάντα βγαίνει τόσο ακριβό?

                Εννοείται ότι είναι συνάρτηση το ένα με το άλλο. Άνοιγμα κλείσιμο μηχανουργείο το δικό μου αλλάξαμε 3 βαλβίδες εξαγωγής και έδρες. Όλα μαζί 450€ Μη φέρνουμε το κατακλυσμο. Και φυσικά μετά να γίνει και έλεγχος στεγανότητας ψυγειου γιατί προφανώς έμεινες από νερά. Υπαρχουν και πολύ καλά μαστορια. Σε ποια περιοχή βρίσκεσαι;

                Νομό Πέλλας και έφαγα τον κόσμο μέχρι να βρω μάστορα που θα του εμπιστευτώ την δουλειά.
                Εσύ ευχαριστημένος από την δουλειά που σου κάνανε? Και σε ποια περιοχή?

                Το αμάξι έχει κάνει αλλά 100000km άνευ προβλημάτων. Θεσσαλονικη

                Άρα έκανες επισκευή κυλινδροκεφαλής στα 150.000 Km περίπου. Ο φίλος redonto έχει ήδη 280.000€. Μπορεί να θέλει βέβαια μόνο κυλινδροκεφαλή. Αλλά με τόσα χιλιόμετρα πρέπει να ελεγθεί όλο το μοτέρ. Είναι κρίμα να κάνουν μια επισκευή μόνο στην κυλινδροκεφαλή για να πάρουν τα λεφτά και μετά να έχει προβλήματα. Αυτά βέβαια μόνο ο μάστορας που θα ανοίξει τη μηχανή μπορεί να τα δει. Καλό είναι να του πουν την αλήθεια του ανθρώπου, για να ξέρει που στέκεται. Γιατί μπορεί τελικά να συμφέρει να βάλει μιά μεταχειρισμένη μηχανή με πολύ λιγότερα χιλιόμετρα και να το κρατήσει αρκετά ακόμα το αμαξάκι του.

                Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                R O 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                • R
                  redonto @andya3 last edited by

                  @andya3 said in Φλάτζα Κεφαλής, Γιατι?:

                  @otokomae said in Φλάτζα Κεφαλής, Γιατι?:

                  @redonto said in Φλάτζα Κεφαλής, Γιατι?:

                  @otokomae said in Φλάτζα Κεφαλής, Γιατι?:

                  @redonto said in Φλάτζα Κεφαλής, Γιατι?:

                  @andya3 said in Φλάτζα Κεφαλής, Γιατι?:

                  @redonto said in Φλάτζα Κεφαλής, Γιατι?:

                  Καλημέρα στο φόρουμ.
                  Έχω ένα Corolla 1.6 vvti από το 2006 με 280,000χλμ.
                  Πριν κανα μήνα ανέβασε θερμοκρασία και δεν είχε σταγόνα παραφλού. Ψάχτηκα για διαρροή στο σύστημα ψύξης και δεν έχανε από πουθενά.
                  Το πήγα στην αντιπροσωπεία μου είπανε για αλλαγή φλάτζας, καινούργια τσιμουχάκια, πλανιάρισμα κεφαλής. έλεγχο διακενών βαλβίδων και αλλαγή θερμοστάτη.
                  Σε άλλους έμπειρους μαστόρους που ρώτησα, μου είπανε ότι το αμάξι έχει υψηλή συμπίεση και ότι όλη η μηχανή πρέπει να πάει ρεκτιφιέ γιατί αν κάνω μόνο το επάνω μέρος της, θα έχω θέμα με απώλεια λαδιών και γενικά θα μου βγάζει και άλλα θέματα συχνά.
                  Το κόστος της δεύτερης περίπτωσης είναι σχεδόν τριπλάσιο της πρώτης, δεν ξέρω τι πρέπει να κάνω...
                  Θα ήθελα πολύ να ακούσω τις γνώμες, ανθρώπων που είχανε παρόμοια προβλήματα ή και μηχανικών που συμμετέχουν στο φόρουμ.

                  Τι να σου γράψω για τέτοιο θέμα, υπάρχουν τόσα πολλά. Θα είμαι σύντομος.
                  Μόνο όταν ανοιχτεί το μοτέρ θα μπορέσει κάποιος μηχανικός με σιγουριά να σου πει τι επισκευή χρειάζεται να γίνει. Δεν μπορείς εκ των προτέρων να προεξοφλήσεις ότι χρειάζεται μόνο η κυλινδροκεφαλή ρεκτιφιέ (το πάνω μέρος της όπως το ονομάζεις). Άρα αν αποφασίσεις να προχωρήσεις σε επισκευή, βρίσκεις ένα συνεργείο που κατά το δυνατόν εμπιστεύεσαι και προετοιμάζεσαι για όλα τα ενδεχόμενα. Αξίζει? Εσύ θα το αποφασίσεις.

                  Το απόλυτα σωστό τεχνικά, αφού έχεις και 280k χιλ. είναι να γίνει όλη η μηχανή ρεκτιφιέ. Αλλά μιλάμε για κόστος πάνω 2k€ και ένα ποσοστό ρίσκου για την επιτυχία της επισκευής, ανάλογα με τις ικανότητες του μηχανικού και του μηχανουργείου.

                  Επειδή όπως και να έχει πρέπει ή να το φτιάξεις το αυτοκίνητο ή να το πας για απόσυρση, η λύση με το μικρότερο δυνατό κόστος για να λειτουργεί η μηχανή στοιχειωδώς σωστά είναι απλώς επισκευή κυλινδροκεφαλής με τις απολύτως απαραίτητες εργασίες (φλάντζα, τσιμουχάκια βαλβίδων κλπ). Και μετά ή το δίνεις το αυτοκίνητο ή το κρατάς όσο αντέξει ακόμα.

                  Αν ανοιχτεί η μηχανή για ρεκτιφιέ, το κόστος δεν είναι συνάρτηση με το τι θα βρουν χαλασμένο? Θέλω να πω, πάντα βγαίνει τόσο ακριβό?

                  Εννοείται ότι είναι συνάρτηση το ένα με το άλλο. Άνοιγμα κλείσιμο μηχανουργείο το δικό μου αλλάξαμε 3 βαλβίδες εξαγωγής και έδρες. Όλα μαζί 450€ Μη φέρνουμε το κατακλυσμο. Και φυσικά μετά να γίνει και έλεγχος στεγανότητας ψυγειου γιατί προφανώς έμεινες από νερά. Υπαρχουν και πολύ καλά μαστορια. Σε ποια περιοχή βρίσκεσαι;

                  Νομό Πέλλας και έφαγα τον κόσμο μέχρι να βρω μάστορα που θα του εμπιστευτώ την δουλειά.
                  Εσύ ευχαριστημένος από την δουλειά που σου κάνανε? Και σε ποια περιοχή?

                  Το αμάξι έχει κάνει αλλά 100000km άνευ προβλημάτων. Θεσσαλονικη

                  Άρα έκανες επισκευή κυλινδροκεφαλής στα 150.000 Km περίπου. Ο φίλος redonto έχει ήδη 280.000€. Μπορεί να θέλει βέβαια μόνο κυλινδροκεφαλή. Αλλά με τόσα χιλιόμετρα πρέπει να ελεγθεί όλο το μοτέρ. Είναι κρίμα να κάνουν μια επισκευή μόνο στην κυλινδροκεφαλή για να πάρουν τα λεφτά και μετά να έχει προβλήματα. Αυτά βέβαια μόνο ο μάστορας που θα ανοίξει τη μηχανή μπορεί να τα δει. Καλό είναι να του πουν την αλήθεια του ανθρώπου, για να ξέρει που στέκεται. Γιατί μπορεί τελικά να συμφέρει να βάλει μιά μεταχειρισμένη μηχανή με πολύ λιγότερα χιλιόμετρα και να το κρατήσει αρκετά ακόμα το αμαξάκι του.

                  Η μεταχειρισμένη έχει πλεονέκτημα το μικρότερο κόστος. Η επισκευή κοστίζει πιο πολλά και είναι θέμα μάστορα, αν σου κάνει καλή δουλειά. Είναι δύσκολο δίλημμα...

                  A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • panos2171
                    panos2171 @redonto last edited by

                    @redonto said in Φλάτζα Κεφαλής, Γιατι?:

                    @otokomae said in Φλάτζα Κεφαλής, Γιατι?:

                    @redonto said in Φλάτζα Κεφαλής, Γιατι?:

                    @andya3 said in Φλάτζα Κεφαλής, Γιατι?:

                    @redonto said in Φλάτζα Κεφαλής, Γιατι?:

                    Καλημέρα στο φόρουμ.
                    Έχω ένα Corolla 1.6 vvti από το 2006 με 280,000χλμ.
                    Πριν κανα μήνα ανέβασε θερμοκρασία και δεν είχε σταγόνα παραφλού. Ψάχτηκα για διαρροή στο σύστημα ψύξης και δεν έχανε από πουθενά.
                    Το πήγα στην αντιπροσωπεία μου είπανε για αλλαγή φλάτζας, καινούργια τσιμουχάκια, πλανιάρισμα κεφαλής. έλεγχο διακενών βαλβίδων και αλλαγή θερμοστάτη.
                    Σε άλλους έμπειρους μαστόρους που ρώτησα, μου είπανε ότι το αμάξι έχει υψηλή συμπίεση και ότι όλη η μηχανή πρέπει να πάει ρεκτιφιέ γιατί αν κάνω μόνο το επάνω μέρος της, θα έχω θέμα με απώλεια λαδιών και γενικά θα μου βγάζει και άλλα θέματα συχνά.
                    Το κόστος της δεύτερης περίπτωσης είναι σχεδόν τριπλάσιο της πρώτης, δεν ξέρω τι πρέπει να κάνω...
                    Θα ήθελα πολύ να ακούσω τις γνώμες, ανθρώπων που είχανε παρόμοια προβλήματα ή και μηχανικών που συμμετέχουν στο φόρουμ.

                    Τι να σου γράψω για τέτοιο θέμα, υπάρχουν τόσα πολλά. Θα είμαι σύντομος.
                    Μόνο όταν ανοιχτεί το μοτέρ θα μπορέσει κάποιος μηχανικός με σιγουριά να σου πει τι επισκευή χρειάζεται να γίνει. Δεν μπορείς εκ των προτέρων να προεξοφλήσεις ότι χρειάζεται μόνο η κυλινδροκεφαλή ρεκτιφιέ (το πάνω μέρος της όπως το ονομάζεις). Άρα αν αποφασίσεις να προχωρήσεις σε επισκευή, βρίσκεις ένα συνεργείο που κατά το δυνατόν εμπιστεύεσαι και προετοιμάζεσαι για όλα τα ενδεχόμενα. Αξίζει? Εσύ θα το αποφασίσεις.

                    Το απόλυτα σωστό τεχνικά, αφού έχεις και 280k χιλ. είναι να γίνει όλη η μηχανή ρεκτιφιέ. Αλλά μιλάμε για κόστος πάνω 2k€ και ένα ποσοστό ρίσκου για την επιτυχία της επισκευής, ανάλογα με τις ικανότητες του μηχανικού και του μηχανουργείου.

                    Επειδή όπως και να έχει πρέπει ή να το φτιάξεις το αυτοκίνητο ή να το πας για απόσυρση, η λύση με το μικρότερο δυνατό κόστος για να λειτουργεί η μηχανή στοιχειωδώς σωστά είναι απλώς επισκευή κυλινδροκεφαλής με τις απολύτως απαραίτητες εργασίες (φλάντζα, τσιμουχάκια βαλβίδων κλπ). Και μετά ή το δίνεις το αυτοκίνητο ή το κρατάς όσο αντέξει ακόμα.

                    Αν ανοιχτεί η μηχανή για ρεκτιφιέ, το κόστος δεν είναι συνάρτηση με το τι θα βρουν χαλασμένο? Θέλω να πω, πάντα βγαίνει τόσο ακριβό?

                    Εννοείται ότι είναι συνάρτηση το ένα με το άλλο. Άνοιγμα κλείσιμο μηχανουργείο το δικό μου αλλάξαμε 3 βαλβίδες εξαγωγής και έδρες. Όλα μαζί 450€ Μη φέρνουμε το κατακλυσμο. Και φυσικά μετά να γίνει και έλεγχος στεγανότητας ψυγειου γιατί προφανώς έμεινες από νερά. Υπαρχουν και πολύ καλά μαστορια. Σε ποια περιοχή βρίσκεσαι;

                    Νομό Πέλλας και έφαγα τον κόσμο μέχρι να βρω μάστορα που θα του εμπιστευτώ την δουλειά.
                    Εσύ ευχαριστημένος από την δουλειά που σου κάνανε? Και σε ποια περιοχή?

                    Ποιόν βρήκες;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • O
                      otokomae @andya3 last edited by

                      @andya3 said in Φλάτζα Κεφαλής, Γιατι?:

                      @otokomae said in Φλάτζα Κεφαλής, Γιατι?:

                      @redonto said in Φλάτζα Κεφαλής, Γιατι?:

                      @otokomae said in Φλάτζα Κεφαλής, Γιατι?:

                      @redonto said in Φλάτζα Κεφαλής, Γιατι?:

                      @andya3 said in Φλάτζα Κεφαλής, Γιατι?:

                      @redonto said in Φλάτζα Κεφαλής, Γιατι?:

                      Καλημέρα στο φόρουμ.
                      Έχω ένα Corolla 1.6 vvti από το 2006 με 280,000χλμ.
                      Πριν κανα μήνα ανέβασε θερμοκρασία και δεν είχε σταγόνα παραφλού. Ψάχτηκα για διαρροή στο σύστημα ψύξης και δεν έχανε από πουθενά.
                      Το πήγα στην αντιπροσωπεία μου είπανε για αλλαγή φλάτζας, καινούργια τσιμουχάκια, πλανιάρισμα κεφαλής. έλεγχο διακενών βαλβίδων και αλλαγή θερμοστάτη.
                      Σε άλλους έμπειρους μαστόρους που ρώτησα, μου είπανε ότι το αμάξι έχει υψηλή συμπίεση και ότι όλη η μηχανή πρέπει να πάει ρεκτιφιέ γιατί αν κάνω μόνο το επάνω μέρος της, θα έχω θέμα με απώλεια λαδιών και γενικά θα μου βγάζει και άλλα θέματα συχνά.
                      Το κόστος της δεύτερης περίπτωσης είναι σχεδόν τριπλάσιο της πρώτης, δεν ξέρω τι πρέπει να κάνω...
                      Θα ήθελα πολύ να ακούσω τις γνώμες, ανθρώπων που είχανε παρόμοια προβλήματα ή και μηχανικών που συμμετέχουν στο φόρουμ.

                      Τι να σου γράψω για τέτοιο θέμα, υπάρχουν τόσα πολλά. Θα είμαι σύντομος.
                      Μόνο όταν ανοιχτεί το μοτέρ θα μπορέσει κάποιος μηχανικός με σιγουριά να σου πει τι επισκευή χρειάζεται να γίνει. Δεν μπορείς εκ των προτέρων να προεξοφλήσεις ότι χρειάζεται μόνο η κυλινδροκεφαλή ρεκτιφιέ (το πάνω μέρος της όπως το ονομάζεις). Άρα αν αποφασίσεις να προχωρήσεις σε επισκευή, βρίσκεις ένα συνεργείο που κατά το δυνατόν εμπιστεύεσαι και προετοιμάζεσαι για όλα τα ενδεχόμενα. Αξίζει? Εσύ θα το αποφασίσεις.

                      Το απόλυτα σωστό τεχνικά, αφού έχεις και 280k χιλ. είναι να γίνει όλη η μηχανή ρεκτιφιέ. Αλλά μιλάμε για κόστος πάνω 2k€ και ένα ποσοστό ρίσκου για την επιτυχία της επισκευής, ανάλογα με τις ικανότητες του μηχανικού και του μηχανουργείου.

                      Επειδή όπως και να έχει πρέπει ή να το φτιάξεις το αυτοκίνητο ή να το πας για απόσυρση, η λύση με το μικρότερο δυνατό κόστος για να λειτουργεί η μηχανή στοιχειωδώς σωστά είναι απλώς επισκευή κυλινδροκεφαλής με τις απολύτως απαραίτητες εργασίες (φλάντζα, τσιμουχάκια βαλβίδων κλπ). Και μετά ή το δίνεις το αυτοκίνητο ή το κρατάς όσο αντέξει ακόμα.

                      Αν ανοιχτεί η μηχανή για ρεκτιφιέ, το κόστος δεν είναι συνάρτηση με το τι θα βρουν χαλασμένο? Θέλω να πω, πάντα βγαίνει τόσο ακριβό?

                      Εννοείται ότι είναι συνάρτηση το ένα με το άλλο. Άνοιγμα κλείσιμο μηχανουργείο το δικό μου αλλάξαμε 3 βαλβίδες εξαγωγής και έδρες. Όλα μαζί 450€ Μη φέρνουμε το κατακλυσμο. Και φυσικά μετά να γίνει και έλεγχος στεγανότητας ψυγειου γιατί προφανώς έμεινες από νερά. Υπαρχουν και πολύ καλά μαστορια. Σε ποια περιοχή βρίσκεσαι;

                      Νομό Πέλλας και έφαγα τον κόσμο μέχρι να βρω μάστορα που θα του εμπιστευτώ την δουλειά.
                      Εσύ ευχαριστημένος από την δουλειά που σου κάνανε? Και σε ποια περιοχή?

                      Το αμάξι έχει κάνει αλλά 100000km άνευ προβλημάτων. Θεσσαλονικη

                      Άρα έκανες επισκευή κυλινδροκεφαλής στα 150.000 Km περίπου. Ο φίλος redonto έχει ήδη 280.000€. Μπορεί να θέλει βέβαια μόνο κυλινδροκεφαλή. Αλλά με τόσα χιλιόμετρα πρέπει να ελεγθεί όλο το μοτέρ. Είναι κρίμα να κάνουν μια επισκευή μόνο στην κυλινδροκεφαλή για να πάρουν τα λεφτά και μετά να έχει προβλήματα. Αυτά βέβαια μόνο ο μάστορας που θα ανοίξει τη μηχανή μπορεί να τα δει. Καλό είναι να του πουν την αλήθεια του ανθρώπου, για να ξέρει που στέκεται. Γιατί μπορεί τελικά να συμφέρει να βάλει μιά μεταχειρισμένη μηχανή με πολύ λιγότερα χιλιόμετρα και να το κρατήσει αρκετά ακόμα το αμαξάκι του.

                      Λάθος κατάλαβες. Είχε 250 και συν 100 που έκανα μετά την επισκευή. Το υπόλοιπο μοτέρ ήταν σε άψογη κατασταση.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        andya3 @redonto last edited by

                        @redonto said in Φλάτζα Κεφαλής, Γιατι?:

                        @andya3 said in Φλάτζα Κεφαλής, Γιατι?:

                        @otokomae said in Φλάτζα Κεφαλής, Γιατι?:

                        @redonto said in Φλάτζα Κεφαλής, Γιατι?:

                        @otokomae said in Φλάτζα Κεφαλής, Γιατι?:

                        @redonto said in Φλάτζα Κεφαλής, Γιατι?:

                        @andya3 said in Φλάτζα Κεφαλής, Γιατι?:

                        @redonto said in Φλάτζα Κεφαλής, Γιατι?:

                        Καλημέρα στο φόρουμ.
                        Έχω ένα Corolla 1.6 vvti από το 2006 με 280,000χλμ.
                        Πριν κανα μήνα ανέβασε θερμοκρασία και δεν είχε σταγόνα παραφλού. Ψάχτηκα για διαρροή στο σύστημα ψύξης και δεν έχανε από πουθενά.
                        Το πήγα στην αντιπροσωπεία μου είπανε για αλλαγή φλάτζας, καινούργια τσιμουχάκια, πλανιάρισμα κεφαλής. έλεγχο διακενών βαλβίδων και αλλαγή θερμοστάτη.
                        Σε άλλους έμπειρους μαστόρους που ρώτησα, μου είπανε ότι το αμάξι έχει υψηλή συμπίεση και ότι όλη η μηχανή πρέπει να πάει ρεκτιφιέ γιατί αν κάνω μόνο το επάνω μέρος της, θα έχω θέμα με απώλεια λαδιών και γενικά θα μου βγάζει και άλλα θέματα συχνά.
                        Το κόστος της δεύτερης περίπτωσης είναι σχεδόν τριπλάσιο της πρώτης, δεν ξέρω τι πρέπει να κάνω...
                        Θα ήθελα πολύ να ακούσω τις γνώμες, ανθρώπων που είχανε παρόμοια προβλήματα ή και μηχανικών που συμμετέχουν στο φόρουμ.

                        Τι να σου γράψω για τέτοιο θέμα, υπάρχουν τόσα πολλά. Θα είμαι σύντομος.
                        Μόνο όταν ανοιχτεί το μοτέρ θα μπορέσει κάποιος μηχανικός με σιγουριά να σου πει τι επισκευή χρειάζεται να γίνει. Δεν μπορείς εκ των προτέρων να προεξοφλήσεις ότι χρειάζεται μόνο η κυλινδροκεφαλή ρεκτιφιέ (το πάνω μέρος της όπως το ονομάζεις). Άρα αν αποφασίσεις να προχωρήσεις σε επισκευή, βρίσκεις ένα συνεργείο που κατά το δυνατόν εμπιστεύεσαι και προετοιμάζεσαι για όλα τα ενδεχόμενα. Αξίζει? Εσύ θα το αποφασίσεις.

                        Το απόλυτα σωστό τεχνικά, αφού έχεις και 280k χιλ. είναι να γίνει όλη η μηχανή ρεκτιφιέ. Αλλά μιλάμε για κόστος πάνω 2k€ και ένα ποσοστό ρίσκου για την επιτυχία της επισκευής, ανάλογα με τις ικανότητες του μηχανικού και του μηχανουργείου.

                        Επειδή όπως και να έχει πρέπει ή να το φτιάξεις το αυτοκίνητο ή να το πας για απόσυρση, η λύση με το μικρότερο δυνατό κόστος για να λειτουργεί η μηχανή στοιχειωδώς σωστά είναι απλώς επισκευή κυλινδροκεφαλής με τις απολύτως απαραίτητες εργασίες (φλάντζα, τσιμουχάκια βαλβίδων κλπ). Και μετά ή το δίνεις το αυτοκίνητο ή το κρατάς όσο αντέξει ακόμα.

                        Αν ανοιχτεί η μηχανή για ρεκτιφιέ, το κόστος δεν είναι συνάρτηση με το τι θα βρουν χαλασμένο? Θέλω να πω, πάντα βγαίνει τόσο ακριβό?

                        Εννοείται ότι είναι συνάρτηση το ένα με το άλλο. Άνοιγμα κλείσιμο μηχανουργείο το δικό μου αλλάξαμε 3 βαλβίδες εξαγωγής και έδρες. Όλα μαζί 450€ Μη φέρνουμε το κατακλυσμο. Και φυσικά μετά να γίνει και έλεγχος στεγανότητας ψυγειου γιατί προφανώς έμεινες από νερά. Υπαρχουν και πολύ καλά μαστορια. Σε ποια περιοχή βρίσκεσαι;

                        Νομό Πέλλας και έφαγα τον κόσμο μέχρι να βρω μάστορα που θα του εμπιστευτώ την δουλειά.
                        Εσύ ευχαριστημένος από την δουλειά που σου κάνανε? Και σε ποια περιοχή?

                        Το αμάξι έχει κάνει αλλά 100000km άνευ προβλημάτων. Θεσσαλονικη

                        Άρα έκανες επισκευή κυλινδροκεφαλής στα 150.000 Km περίπου. Ο φίλος redonto έχει ήδη 280.000€. Μπορεί να θέλει βέβαια μόνο κυλινδροκεφαλή. Αλλά με τόσα χιλιόμετρα πρέπει να ελεγθεί όλο το μοτέρ. Είναι κρίμα να κάνουν μια επισκευή μόνο στην κυλινδροκεφαλή για να πάρουν τα λεφτά και μετά να έχει προβλήματα. Αυτά βέβαια μόνο ο μάστορας που θα ανοίξει τη μηχανή μπορεί να τα δει. Καλό είναι να του πουν την αλήθεια του ανθρώπου, για να ξέρει που στέκεται. Γιατί μπορεί τελικά να συμφέρει να βάλει μιά μεταχειρισμένη μηχανή με πολύ λιγότερα χιλιόμετρα και να το κρατήσει αρκετά ακόμα το αμαξάκι του.

                        Η μεταχειρισμένη έχει πλεονέκτημα το μικρότερο κόστος. Η επισκευή κοστίζει πιο πολλά και είναι θέμα μάστορα, αν σου κάνει καλή δουλειά. Είναι δύσκολο δίλημμα...

                        To 1/3 της αλήθειας θα το ξέρει ο μάστορας, το άλλο 1/3 ο βοηθός του που θα βάλει το χέρι του στα λυσίματα-δεσίματα και το υπόλοιπο 1/3 το μηχανουργείο. Την ευθύνη βέβαια για σένα την έχει μόνο ο μάστορας για το αποτέλεσμα που θα δείς. Σου εύχομαι να πάνε όλα καλά. Αν είναι σωστοί στη δουλειά τους, δεν πρέπει να έχεις προβλήματα, υπάρχουν γνώσεις σε τέτοιες επισκευές, δεν είναι τίποτα διαστημικό.

                        Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • R
                          redonto last edited by

                          Επειδή όποιος καεί με το χυλό, φυσάει και το γιαούρτι, θέλω να ρωτήσω για ποιους λόγους καίγεται μια φλάτζα?
                          Η απάντηση που πήρα από τον μηχανικό είναι ότι κάηκε λόγω υπερθέρμανσης. Πράγματι μου ανέβασε θερμοκρασία και δεν είχε μείνει σταγόνα παραφλού μέσα. Μετά ελέγχθηκε όλο το σύστημα ψύξης και δεν έδειξε διαροές από πουθενά, για ποιο λόγο φλατζάρισε ?
                          Και συνίσταται μετά από αλλαγή φλάτζας και η αλλαγή του θερμοστάτη, άσχετα αν δεν είναι χαλασμένος?

                          S 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            skullone @redonto last edited by

                            @redonto said in Φλάτζα Κεφαλής, Γιατι?:

                            Επειδή όποιος καεί με το χυλό, φυσάει και το γιαούρτι, θέλω να ρωτήσω για ποιους λόγους καίγεται μια φλάτζα?
                            Η απάντηση που πήρα από τον μηχανικό είναι ότι κάηκε λόγω υπερθέρμανσης. Πράγματι μου ανέβασε θερμοκρασία και δεν είχε μείνει σταγόνα παραφλού μέσα. Μετά ελέγχθηκε όλο το σύστημα ψύξης και δεν έδειξε διαροές από πουθενά, για ποιο λόγο φλατζάρισε ?
                            Και συνίσταται μετά από αλλαγή φλάτζας και η αλλαγή του θερμοστάτη, άσχετα αν δεν είναι χαλασμένος?

                            Είναι συχνή αιτία η υπερθέρμανση. Μπορεί να σου έχει χαλάσει ο θερμοστάτης κι έτσι να μη δίνει εντολή να πάρει μπροστά το βεντιλατέρ. Μπορεί να έχει υπάρξει διαρροή στο ψυγείο ή στις σωληνώσεις του και να'χεις μείνει από παραφλού. Μπορεί να έχει χαλάσει το βεντιλατέρ. Εγώ πάντως, όταν μου κάηκε η φλάντζα σε δικό μου αυτοκίνητο λόγω διαρροής παραφλού, άλλαξα και το θερμοστάτη.

                            R 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • R
                              redonto @skullone last edited by

                              @skullone said in Φλάτζα Κεφαλής, Γιατι?:

                              @redonto said in Φλάτζα Κεφαλής, Γιατι?:

                              Επειδή όποιος καεί με το χυλό, φυσάει και το γιαούρτι, θέλω να ρωτήσω για ποιους λόγους καίγεται μια φλάτζα?
                              Η απάντηση που πήρα από τον μηχανικό είναι ότι κάηκε λόγω υπερθέρμανσης. Πράγματι μου ανέβασε θερμοκρασία και δεν είχε μείνει σταγόνα παραφλού μέσα. Μετά ελέγχθηκε όλο το σύστημα ψύξης και δεν έδειξε διαροές από πουθενά, για ποιο λόγο φλατζάρισε ?
                              Και συνίσταται μετά από αλλαγή φλάτζας και η αλλαγή του θερμοστάτη, άσχετα αν δεν είναι χαλασμένος?

                              Είναι συχνή αιτία η υπερθέρμανση. Μπορεί να σου έχει χαλάσει ο θερμοστάτης κι έτσι να μη δίνει εντολή να πάρει μπροστά το βεντιλατέρ. Μπορεί να έχει υπάρξει διαρροή στο ψυγείο ή στις σωληνώσεις του και να'χεις μείνει από παραφλού. Μπορεί να έχει χαλάσει το βεντιλατέρ. Εγώ πάντως, όταν μου κάηκε η φλάντζα σε δικό μου αυτοκίνητο λόγω διαρροής παραφλού, άλλαξα και το θερμοστάτη.

                              Αν βρεις την αιτία του προβλήματος, το λύνεις. Στη δική μου περίπτωση δεν υπήρχε διαρροή από πουθενά, ούτε είχε πρόβλημα ο θερμοστάτης. Ανέβασε θερμοκρασία λόγω καμμένης φλάτζας. Γιατί κάηκε η φλάτζα? Επειδή ανέβασε θερμοκρασία. Η κότα έκανε το αυγό ή το αυγό την κότα?

                              A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                andya3 @redonto last edited by

                                @redonto said in Φλάτζα Κεφαλής, Γιατι?:

                                @skullone said in Φλάτζα Κεφαλής, Γιατι?:

                                @redonto said in Φλάτζα Κεφαλής, Γιατι?:

                                Επειδή όποιος καεί με το χυλό, φυσάει και το γιαούρτι, θέλω να ρωτήσω για ποιους λόγους καίγεται μια φλάτζα?
                                Η απάντηση που πήρα από τον μηχανικό είναι ότι κάηκε λόγω υπερθέρμανσης. Πράγματι μου ανέβασε θερμοκρασία και δεν είχε μείνει σταγόνα παραφλού μέσα. Μετά ελέγχθηκε όλο το σύστημα ψύξης και δεν έδειξε διαροές από πουθενά, για ποιο λόγο φλατζάρισε ?
                                Και συνίσταται μετά από αλλαγή φλάτζας και η αλλαγή του θερμοστάτη, άσχετα αν δεν είναι χαλασμένος?

                                Είναι συχνή αιτία η υπερθέρμανση. Μπορεί να σου έχει χαλάσει ο θερμοστάτης κι έτσι να μη δίνει εντολή να πάρει μπροστά το βεντιλατέρ. Μπορεί να έχει υπάρξει διαρροή στο ψυγείο ή στις σωληνώσεις του και να'χεις μείνει από παραφλού. Μπορεί να έχει χαλάσει το βεντιλατέρ. Εγώ πάντως, όταν μου κάηκε η φλάντζα σε δικό μου αυτοκίνητο λόγω διαρροής παραφλού, άλλαξα και το θερμοστάτη.

                                Αν βρεις την αιτία του προβλήματος, το λύνεις. Στη δική μου περίπτωση δεν υπήρχε διαρροή από πουθενά, ούτε είχε πρόβλημα ο θερμοστάτης. Ανέβασε θερμοκρασία λόγω καμμένης φλάτζας. Γιατί κάηκε η φλάτζα? Επειδή ανέβασε θερμοκρασία. Η κότα έκανε το αυγό ή το αυγό την κότα?

                                Μπορεί να ήρθε η ώρα της φλάντζας και να μη στεγανοποιούσε πια. Αναλώσιμη είναι κι αυτή, δεν κρατάει για πάντα. Ή μπορεί να έχεις ρωγμή στην κυλινδροκεφαλή. Ή άλλοι πιθανοί λόγοι που δεν μου έρχονται στο μυαλό. Αν δεν έχεις διαρροή αντιψυκτικού από το κύκλωμα ψύξης, από αλλού προφανώς χανόταν το αντιψυκτικό. Θερμοστάτη αλλάζεις πάντα καλού, κακού, δεν είναι κάτι ακριβό εξάλου.

                                Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                                R 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • R
                                  redonto @andya3 last edited by

                                  @andya3 said in Φλάτζα Κεφαλής, Γιατι?:

                                  @redonto said in Φλάτζα Κεφαλής, Γιατι?:

                                  @skullone said in Φλάτζα Κεφαλής, Γιατι?:

                                  @redonto said in Φλάτζα Κεφαλής, Γιατι?:

                                  Επειδή όποιος καεί με το χυλό, φυσάει και το γιαούρτι, θέλω να ρωτήσω για ποιους λόγους καίγεται μια φλάτζα?
                                  Η απάντηση που πήρα από τον μηχανικό είναι ότι κάηκε λόγω υπερθέρμανσης. Πράγματι μου ανέβασε θερμοκρασία και δεν είχε μείνει σταγόνα παραφλού μέσα. Μετά ελέγχθηκε όλο το σύστημα ψύξης και δεν έδειξε διαροές από πουθενά, για ποιο λόγο φλατζάρισε ?
                                  Και συνίσταται μετά από αλλαγή φλάτζας και η αλλαγή του θερμοστάτη, άσχετα αν δεν είναι χαλασμένος?

                                  Είναι συχνή αιτία η υπερθέρμανση. Μπορεί να σου έχει χαλάσει ο θερμοστάτης κι έτσι να μη δίνει εντολή να πάρει μπροστά το βεντιλατέρ. Μπορεί να έχει υπάρξει διαρροή στο ψυγείο ή στις σωληνώσεις του και να'χεις μείνει από παραφλού. Μπορεί να έχει χαλάσει το βεντιλατέρ. Εγώ πάντως, όταν μου κάηκε η φλάντζα σε δικό μου αυτοκίνητο λόγω διαρροής παραφλού, άλλαξα και το θερμοστάτη.

                                  Αν βρεις την αιτία του προβλήματος, το λύνεις. Στη δική μου περίπτωση δεν υπήρχε διαρροή από πουθενά, ούτε είχε πρόβλημα ο θερμοστάτης. Ανέβασε θερμοκρασία λόγω καμμένης φλάτζας. Γιατί κάηκε η φλάτζα? Επειδή ανέβασε θερμοκρασία. Η κότα έκανε το αυγό ή το αυγό την κότα?

                                  Μπορεί να ήρθε η ώρα της φλάντζας και να μη στεγανοποιούσε πια. Αναλώσιμη είναι κι αυτή, δεν κρατάει για πάντα. Ή μπορεί να έχεις ρωγμή στην κυλινδροκεφαλή. Ή άλλοι πιθανοί λόγοι που δεν μου έρχονται στο μυαλό. Αν δεν έχεις διαρροή αντιψυκτικού από το κύκλωμα ψύξης, από αλλού προφανώς χανόταν το αντιψυκτικό. Θερμοστάτη αλλάζεις πάντα καλού, κακού, δεν είναι κάτι ακριβό εξάλου.

                                  Έγινε έλεγχος για ρωγμή στο μηχανουργείο, δεν είχε ευτυχώς. Ο μανίσιος θερμοστάτης δεν έχει κάποιο πρόβλημα και το πλεονέκτημα του είναι ότι αν κολλήσει, κολλάει ανοιχτός. Ο γνήσιος έχει 50ευρώ, ιμιτασιόν δεν ξέρω ποιας μάρκας είναι αξιόπιστοι.

                                  A 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • A
                                    andya3 @redonto last edited by

                                    @redonto said in Φλάτζα Κεφαλής, Γιατι?:

                                    @andya3 said in Φλάτζα Κεφαλής, Γιατι?:

                                    @redonto said in Φλάτζα Κεφαλής, Γιατι?:

                                    @skullone said in Φλάτζα Κεφαλής, Γιατι?:

                                    @redonto said in Φλάτζα Κεφαλής, Γιατι?:

                                    Επειδή όποιος καεί με το χυλό, φυσάει και το γιαούρτι, θέλω να ρωτήσω για ποιους λόγους καίγεται μια φλάτζα?
                                    Η απάντηση που πήρα από τον μηχανικό είναι ότι κάηκε λόγω υπερθέρμανσης. Πράγματι μου ανέβασε θερμοκρασία και δεν είχε μείνει σταγόνα παραφλού μέσα. Μετά ελέγχθηκε όλο το σύστημα ψύξης και δεν έδειξε διαροές από πουθενά, για ποιο λόγο φλατζάρισε ?
                                    Και συνίσταται μετά από αλλαγή φλάτζας και η αλλαγή του θερμοστάτη, άσχετα αν δεν είναι χαλασμένος?

                                    Είναι συχνή αιτία η υπερθέρμανση. Μπορεί να σου έχει χαλάσει ο θερμοστάτης κι έτσι να μη δίνει εντολή να πάρει μπροστά το βεντιλατέρ. Μπορεί να έχει υπάρξει διαρροή στο ψυγείο ή στις σωληνώσεις του και να'χεις μείνει από παραφλού. Μπορεί να έχει χαλάσει το βεντιλατέρ. Εγώ πάντως, όταν μου κάηκε η φλάντζα σε δικό μου αυτοκίνητο λόγω διαρροής παραφλού, άλλαξα και το θερμοστάτη.

                                    Αν βρεις την αιτία του προβλήματος, το λύνεις. Στη δική μου περίπτωση δεν υπήρχε διαρροή από πουθενά, ούτε είχε πρόβλημα ο θερμοστάτης. Ανέβασε θερμοκρασία λόγω καμμένης φλάτζας. Γιατί κάηκε η φλάτζα? Επειδή ανέβασε θερμοκρασία. Η κότα έκανε το αυγό ή το αυγό την κότα?

                                    Μπορεί να ήρθε η ώρα της φλάντζας και να μη στεγανοποιούσε πια. Αναλώσιμη είναι κι αυτή, δεν κρατάει για πάντα. Ή μπορεί να έχεις ρωγμή στην κυλινδροκεφαλή. Ή άλλοι πιθανοί λόγοι που δεν μου έρχονται στο μυαλό. Αν δεν έχεις διαρροή αντιψυκτικού από το κύκλωμα ψύξης, από αλλού προφανώς χανόταν το αντιψυκτικό. Θερμοστάτη αλλάζεις πάντα καλού, κακού, δεν είναι κάτι ακριβό εξάλου.

                                    Έγινε έλεγχος για ρωγμή στο μηχανουργείο, δεν είχε ευτυχώς. Ο μανίσιος θερμοστάτης δεν έχει κάποιο πρόβλημα και το πλεονέκτημα του είναι ότι αν κολλήσει, κολλάει ανοιχτός. Ο γνήσιος έχει 50ευρώ, ιμιτασιόν δεν ξέρω ποιας μάρκας είναι αξιόπιστοι.

                                    Ούτε να το συζητάς, βάλε τον αυθεντικό θερμοστάτη. Και είναι και δοκιμασμένος, σου έχει κρατήσει τόσες χιλιάδες χιλιόμετρα. Δεν είναι εξάρτημα για πειράματα για να κερδίσεις 10-20€ και προέρχεσαι κι από επισκευή!

                                    Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • First post
                                      Last post
                                    • 1
                                    • 2
                                    • 3
                                    • 4
                                    • 4 / 4
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΕΛΛΑΔΑ
                                      • ΚΟΣΜΟΣ
                                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • TEST
                                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                    • VIDEO
                                      • 4TTV
                                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CANDID CAMERA
                                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΛΕΞΙΚΟ
                                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • FORMULA 1
                                      • WRC
                                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4T CLASSIC
                                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΟΡΑ
                                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CLASSIC
                                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                    • MENU
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                    • ΚΟΚ

                                    logo footer

                                    coty











                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • CLASSIC
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • VIDEO
                                    • FORUM
                                    4T FORUM
                                    4T LIBRARY
                                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                    Powered by nxcode.gr