-
...
-
και γω ένιωσα περίεργα όταν άκουσα και είδα αργότερα ότι αναβάλλονται αγώνες. και μάλιστα Πρωταθληματικοί !
δηλαδή ξαφνικά καταλάβαμε οτι υπάρχει πρόβλημα ?
δηλαδή τόσο καιρό κοιμόμαστε ?ε δεν είναι και μηχανικό πρόβλημα στα Boing που τα καθηλώνουμε για να το ερευνήσουμε!
ΣΑΦΩΣ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΟΥΜΕ ΜΕ ΓΝΩΜΟΝΑ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΕΘΕΑ.
σαφώς και είναι για γέλια το θέμα της λισανς. η κοινή λογική το λέει οτι δεν φτάνει το χαρτί από το γιατρό για να σου πουν τρέξε τώρα. δεν ξέρω τι ισχύει έξω, αλλά καλά θα ήταν εκτός από τους τελευταίους τεχνικούς κανονισμούς της FIA να αρχίσουμε να εφαρμόζουμε και τις τελευταίες πρακτικές και διαδικασίες του σπορ που δουλεύουν σωστά σε άλλα μέρη του κόσμου. -
Σωστά όλα αυτά που λέτε αλλά μία απορία που την έχω καταθέσει και αλλού. Δηλαδή άν το πλήρωμα ήταν έμπειρο δεν θα το έχανε στο συγκεκριμένο σημείο ή και άν το έχανε δεν θα έπεφτε στο γκρεμό ??? Μιλάω για την συγκεκριμένη περίπτωση. Και μόνο σε πρωταθληματικό αγώνα ή Ακρόπολις μπορεί να συμβεί μία έξοδος? Θα μπορούσε να είναι σπρίντ...
Εγώ βλέπω τα τρία απο τα τέσσερα μέτρα να στρέφονται και να εστιάζονται στα πληρώματα σαν να είναι τα μόνα υπεύθυνα για όσα συμβαίνουν . Για την διαδρομή και τα γκρέμια , και τα αυτοκίνητα μέσα στις ειδικές ..κλπ δεν άκουσα τίποτα εκτός άν είναι ο παρατηρητής ασφαλείας.
Και άν ο θεσμός του παρατηρητή ασφαλείας εφαρμοστεί και δεν είναι μόνο πυροσβεστική κίνηση ΠΟΣΟΙ οργανωτές θα ξαναπάρουν αγώνα του χρόνου ??
Κάποιος είχε γράψει ότι 'με 4 περάσματα ένα πλήρωμα που δεν έχει ξαναπεράσει μιά ειδική παίζει το κεφάλι του....' ..να το θεωρήσουμε σαν τραγική επιβεβαίωση ??
-
Από την πλευρά του θεατή (την προσωπική μου δλδ): Χίλιες φορές ένα πρωτάθλημα να μην γίνεται παρά να θρηνούμε ζωές με τέτοια συχνότητα.
Motorsport can be dangerous, αλλά στην προκειμένη Motorsport is only Lethal...
Απαράδεκτο και ανεπίτρεπτο...
-
Ο χρήστης sebastien loeb έγραψε:
[ΑΠΛΑ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ ΥΠΕΓΡΑΨΕ ΤΟΤΕ Ο ΟΔΗΓΟΣ ΜΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΟΔΗΓΗΣΩ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ.
ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
Ο χρήστης MAGIK έγραψε:
Σωστά όλα αυτά που λέτε αλλά μία απορία που την έχω καταθέσει και αλλού. Δηλαδή άν το πλήρωμα ήταν έμπειρο δεν θα το έχανε στο συγκεκριμένο σημείο ή και άν το έχανε δεν θα έπεφτε στο γκρεμό ??? Μιλάω για την συγκεκριμένη περίπτωση. Και μόνο σε πρωταθληματικό αγώνα ή Ακρόπολις μπορεί να συμβεί μία έξοδος? Θα μπορούσε να είναι σπρίντ...
ΑΝ ΥΠΗΡΧΕ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ ΕΜΠΕΙΡΟ ΠΛΗΡΩΜΑ,ΑΠΟ ΝΩΡΙΤΕΡΑ ΣΤΗΝ Ε.Δ.,ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΕΦΤΕ ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΣΗΜΕΙΟ ΔΙΟΤΙ ΘΑ ΗΞΕΡΕ ΚΑΙ ΘΑ ΦΥΛΑΓΟΤΑΝ. ΑΝ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΡΟΕΚΥΠΤΕ ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΣΗΜΕΙΟ,ΣΑΦΩΣ ΚΑΙ ΘΑ ΕΠΕΦΤΕ ΣΤΟΝ ΓΚΡΕΜΟ.Εγώ βλέπω τα τρία απο τα τέσσερα μέτρα να στρέφονται και να εστιάζονται στα πληρώματα σαν να είναι τα μόνα υπεύθυνα για όσα συμβαίνουν . Για την διαδρομή και τα γκρέμια , και τα αυτοκίνητα μέσα στις ειδικές ..κλπ δεν άκουσα τίποτα εκτός άν είναι ο παρατηρητής ασφαλείας.
Και άν ο θεσμός του παρατηρητή ασφαλείας εφαρμοστεί και δεν είναι μόνο πυροσβεστική κίνηση ΠΟΣΟΙ οργανωτές θα ξαναπάρουν αγώνα του χρόνου ??
ΑΣ ΠΑΡΟΥΝ ΜΟΝΟ ΔΥΟ. ΟΙ ΠΙΟ ΙΚΑΝΟΙ.Κάποιος είχε γράψει ότι 'με 4 περάσματα ένα πλήρωμα που δεν έχει ξαναπεράσει μιά ειδική παίζει το κεφάλι του....' ..να το θεωρήσουμε σαν τραγική επιβεβαίωση ??
ΕΔΩ ΘΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΩ ΣΤΑ ΝΕΑ ΜΕΤΡΑ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΟΥ,ΤΑ ΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ.
Ο ΤΕΛΕΙΩΣ ΑΠΕΙΡΟΣ (ΑΦΟΥ ΕΧΕΙ ΤΕΡΜΑΤΙΣΕΙ ΤΕΣΣΕΡΑ Ρ.ΣΠΡΙΝΤ) ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΟΣΑ ΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΚΡΙΝΕΙ ΣΚΟΠΙΜΟ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΤΗΝ ΔΙΑΔΡΟΜΗ (ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΠΟΥ ΔΙΕΠΟΥΝ ΤΙΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙΣ,(ΚΟΚ-ΤΑΧΥΤΗΤΑ-ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ Κ.Α.) ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΡΕΞΕΙ ΣΕ ΑΓΩΝΕΣ ΚΥΠΕΛΛΟΥ ΜΕ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟ ΤΑ 8 ΠΕΡΑΣΜΑΤΑ.
ΑΦΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΕΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΑΓΩΝΕΣ ΚΥΠΕΛΛΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΡΕΞΕΙ ΣΕ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΙΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΝΟΝΤΑΣ 6 ΠΕΡΑΣΜΑΤΑ. ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΕΙ ΣΕ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΙΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΘΑ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΕΜΠΕΙΡΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΤΕΣΣΕΡΑ ΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΣΥΝΑΘΛΗΤΕΣ ΤΟΥ.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
Ο χρήστης el-em έγραψε:
[
Ευχαριστω
-
Απόλυτα σωστή η παρατήρηση του ΕΛΕΜ και βέβαια αν το παλικάρι τρέξει θα έρθει σε σύγκρουση με τη χθεσινή απόφαση σε σχέση με τις λισανς που πέρα από γιατρούς και εκπάιδευση (από οδηγούς-συνοδηγούς-τεχνικούς και ανθρώπους που γνωρίζουν κανονισμούς) απαιτεί όπως ο κάθε πρωτάρης για να πάει Ράλλυ πρέπει να έχει πάει σε 2+2 σπριν-αναβάσεις,. η σε τέσσερα σπριντ και για σιρκουί τέσσερις αναβάσεις...
Οπότε...
Πάντως θα μιλήσω με την κα Φερτάκη και το κ. Θωμά άμεσα και θα τοποθετηθώ-απαντήσωΣ
-
Ο χρήστης poseidon έγραψε:
Ξαφνικα η εθεα ξυπνησε απο τον ληθαργο και πηρε την μεγαλη αποφαση,με την κινηση αυτη ομως δεν νομιζω οτι θα βγει κατι,και σιγουρα οι αποφασεις που θα παρει θα ειναι εις βαρος των αγωνιζομενων υπερ των λιγων κ κατι μου λεει πως και το χερι στην τσεπη πιο βαθια θα μπει,και θα μας πρηξουν με ανεφαρμοστους κανονισμους.Δηλαδή η συζήτηση για την ασφάλεια είναι 'εις βάρος των αγωνιζομένων' ?
Για να στο πω απλά: αν ΑΥΡΙΟ σου πουν 'βάλε HANS' (αποδεδειγμένα έχει σώσει ζωές, πχ. Μάρτιν στην Ουαλία πέρισι), θα βάλεις ? Ή θα είναι 'εις βάρος των αγωνιζομένων' και 'ανεφάρμοστο' ?Δεν καταλαβαίνω τι θέλεις τελικά....
Οταν καποιος οπως η εθεα εχει την επιμελεια των αγωνων μισον αιωνα και αφηνει τα πραματα στην τυχη τους τι μπορει να κανει μεσα σε 3 μηνες?
Τελείως λάθος. Η ασφάλεια των αγώνων συνεχώς βελτιώνεται όλα αυτά τα χρόνια. Πολλές φορές μετά από τραγικά περιστατικά (πχ. τα σιρκουί πόλης σταμάτησαν μετά το θάνατο του 'Μαύρου') και άλλες 'από μόνη της' (πχ. ενδιάμεσοι στα ράλι -πριν 20 χρόνια ήταν κάτι αδιανόητο και σήμερα είναι αυτονόητο). Για να μην πω όσα έχουν γίνει για την ασφάλεια των αυτοκινήτων.
Οπότε διαφωνώ με το 'αφήνει τα πράγματα στην τύχη τους'. Δεν κάνει όλα όσα θα έπρεπε, μπορεί.
Καλα λενε λισανς με προυποθεσεις,αλλα αυτοι που θα βγαλουν τον κανονισμο εχουν τις προυποθεσεις να σκεφτουν κατι σωστο?
Τι σε κάνει να πιστεύεις το αντίθετο ?
Ευτηχως υπαρχει και η βουλγαρια εδω κοντα.
Η οποία Βουλγαρία να υποθέσω κάνει σωστότερους και ασφαλέστερους αγώνες από την Ελλάδα ?
-
Ο χρήστης glf έγραψε:
και γω ένιωσα περίεργα όταν άκουσα και είδα αργότερα ότι αναβάλλονται αγώνες. και μάλιστα Πρωταθληματικοί !δηλαδή ξαφνικά καταλάβαμε οτι υπάρχει πρόβλημα ?
δηλαδή τόσο καιρό κοιμόμαστε ?ε δεν είναι και μηχανικό πρόβλημα στα Boing που τα καθηλώνουμε για να το ερευνήσουμε!
Αν δεν γινόταν αυτό και γινόταν σε μερικές μέρες το Κένταυρος, μήπως θα έλεγες μήπως πως η ΕΘΕΑ αδρανεί ?
Τώρα που έγινε διαφωνείς ?
ΣΑΦΩΣ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΟΥΜΕ ΜΕ ΓΝΩΜΟΝΑ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΕΘΕΑ.
σαφώς και είναι για γέλια το θέμα της λισανς. η κοινή λογική το λέει οτι δεν φτάνει το χαρτί από το γιατρό για να σου πουν τρέξε τώρα. δεν ξέρω τι ισχύει έξω, αλλά καλά θα ήταν εκτός από τους τελευταίους τεχνικούς κανονισμούς της FIA να αρχίσουμε να εφαρμόζουμε και τις τελευταίες πρακτικές και διαδικασίες του σπορ που δουλεύουν σωστά σε άλλα μέρη του κόσμου.Στην Αγγλία πχ. πρέπει να φέρεις χαρτί από σχολή αγωνιστικής οδήγησης.
Αν το κάνουμε εδώ θα πουν όλοι 'η ΕΘΕΑ τα παίρνει από τον Ιαβέρη και τον Τσάδαρη' (λέω αυτούς τους 2 που ξέρω πως έχουν σχολές ασφαλούς οδήγησης, ή όποιους άλλους κάνουν τα μαθήματα). Ή μήπως όχι ?
Πάντως κάτι αντίστοιχο ετοιμάζεται. Οπως επίσης και πιο εξειδικευμένες και πλήρεις ιατρικές/εργομετρικές εξετάσεις.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Στην Αγγλία πχ. πρέπει να φέρεις χαρτί από σχολή αγωνιστικής οδήγησης.
Αν το κάνουμε εδώ θα πουν όλοι 'η ΕΘΕΑ τα παίρνει από τον Ιαβέρη και τον Τσάδαρη' (λέω αυτούς τους 2 που ξέρω πως έχουν σχολές ασφαλούς οδήγησης, ή όποιους άλλους κάνουν τα μαθήματα). Ή μήπως όχι ?
Πάντως κάτι αντίστοιχο ετοιμάζεται. Οπως επίσης και πιο εξειδικευμένες και πλήρεις ιατρικές/εργομετρικές εξετάσεις.
Τι αντιστοιχο ετοιμαζεται ? Να πρεπει να παει καποιος χαρτι απο καποια σχολη αγωνιστικης οδηγησης ?
Εγω λοιπον εχω την εξης απορια. Αυτο το χαρτι τι εξασφαλιζει ? Οτι δεν θα κανει εξοδο ο εν λογω οδηγος ?
Μηπως πρεπει να στραφει αλλου το ζητημα ? -
Θα έλεγα να περιμένουμε να δούμε τι θα ανακοινωθεί διότι αυτό που ανακοινώθηκε δεν ήταν ΜΕΤΡΑ, όπως λανθασμένα αναφέρθηκε παραπάνω, αλλά ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ και θα ακολουθήσει σχετική μελέτη.
-
ΟΚ, για να δουμε λοιπον....
-
To χαρτι timkoul θα εξασφαλίζει οτι ο εν λόγω οδηγός θα ξέρει πως να αντιδράσει σε δυσκολες οδηγικά αλλά ακόμα και επείγουσες ιατρικά καταστάσεις!
Υποθετω ότι θα διδάσκεται και ποια μέτρα ασφαλέιας πρέπει να έχει πάρει, πως να έχει δεσει το κράνος τις ζώνες του, ότι χρειάζετε ειδικό αποροφήτικό υλικό στα σημεία που το cage μπορεί να έρθει σε επαφη με το κράνος, πρωτες βοήθειες και άλλα πολλά...
Υποθέτω επίσης πως πολύ εύκολα ένας εμπειρος 'δασκαλος' μπορει να καταλάβει αν ένας υποψηφιος οδηγός αγώνων έχει τις ικανότητες να οδηγήσει αγωνιστικό αυτοκίνητο, βάζοντας τον στην αράχνη και βλέποντας τις αντιδράσεις του.
Αν έχει, θα παίρνει την πρώτη του άδεια και θα αρχίσει σταδιακά να 'ψηνεται΄στους αγώνες, σε σπριντ, αναβάσεις και σταδιακά στα ραλί!Εχεις κάνει safetrack? Όταν το έκανα πριν 5 χρόνια, άλλαξε ο τρόπος που κινούμε στον δρόμο ριζικα...
-
Πολύ 'μικρός' είμαι για αυτά τα θέματα αλλά φοβάμαι ότι η εποχή των, έστω, προσιτών αγώνων θα λήξει απότομα, άκομψα και χωρίς να έχει προγραμματιστεί.
Όποιος καεί στο χυλό φυσάει και το γιαούρτι οπότε...
Δεν θα διαφωνήσω με τα μέτρα που θα ωφελήσουν την ασφάλεια (με μέτρο και σοφία ελπίζω), αλλά εκ των προτέρων διαφωνώ με το τρόπο στελέχωσης των εξουσιαστικών δομών...
ΠΧ Ας μας πει κάποιος το οικονομοτεχνικό 'πλάνο' ανάπτυξης των Ελλην. Αγώνων για τα επόμενα 2-3 χρόνια, ας 'ειπούμε'.
Και γαμώτο, δεν αντέχω να βλέπω αρκετούς ανθρώπους χωρίς σπουδές ή παιδεία να κινούνε τα νήματα, έστω αυτά που βλέπω εγώ...
Χωρίς ίχνος ειρωνίας, ας ξεκινήσουμε με τις χημικές τουαλέτες, τη σωστή φύλαξη των ειδικών, τη σωστή χρονομέτρηση κλπ., απλά πράγματα που δείχνουν όμως διάθεση, σεβασμό σε αγωνιζόμενους, θεατές και περιβάλλον και όρεξη για δουλεια.
Στη δουλειά μου, (εργοστάσιο αεροπορικού υλικού) απλά σας αναφέρω ότι γίνεται ανάλυση των αναλωσίμων σε επίπεδο κονδυλίων/εργοτεμάχιο/κατασκευαστή/ώρα εργασίας, πχ., ένα ποσοστό 7-9% μέγιστο σε σχέση με τα συνολικά έξοδα του εργοστασίου, αλλά γίνεται.
Ανάλογες (οι σχετικοί ξέρετε που και πως)αναλύσεις γίνονται στους Ελλην. Αγώνες? Ας μας πει κάποιος με νούμερα πχ τα έξοδα περί ασφαλείας.
Ας μας δείξει κάποιος αναλύσεις ρίσκου,πλάνα ανάπτυξης, ισολογισμούς αξιόπιστους κλπ και σε εμάς που σκεφτόμαστε (σκεφτόμασταν) να γίνουμε μέτοχοι στους Ελλην. Αγώνες...
Κώστας Συγγούνης -
μαλλον τυχερος ειμαι που προλαβα και το πουλησα
-
Υποθετικα θα μπορουσε να εξασφαλισει αυτα που λες. Εξασφαλιζει ομως οτι δεν θα κανει εξοδο ?
Δηλαδη, για να καταλαβω. Θα πρεπει ο υποψηφιος να πηγαινει μια βολτα απο το Safetrack (παραδειγμα φερνω, μπορει να ειναι και αλλου), να κανει μια βολτα στην πιστα ή με την αραχνη, να τσεκαρονται καποια πραγματα απο τον Χ εξεταστη, να του λενε και καποια αλλα πραγματα σχετικα με θεματα ασφαλειας και μετα να παιρνει ενα χαρτι που να πιστοποιει οτι ειναι ΟΚ, ξερει καποια βασικα και προχωραμε απο κει και περα ? Οπου το παραπερα ειναι 2 αναβασεις ή 2 σπριντ (ή εστω κατι τετοιο, δεν κολλαμε εκει).
Πολυ σωστα και ΧΡΗΣΙΜΑ ολα τα παραπανω ετσι κι αλλιως. ΟΜΩΣ αυτος τωρα ειναι εξασφαλισμενος οτι δεν θα κανει καποια εξοδο ? Δηλαδη ο Βωβος γιατι εκανε (οταν εκανε, δεν θυμαμαι) ? Γιατι δεν ειχε περασει απο Safetrack?
Μηπως ΚΑΤΑΡΧΗΝ πρεπει να δουν πως θα βελτιωσουν την ασφαλεια των αγωνων επιλεγοντας ΚΑΛΥΤΕΡΑ τους χωρους διεξαγωγης ? Κι ας γινει και το περασμα απο τη σχολη παραλληλα.
Αυτο λεω βασικα...Υ.Γ. Οχι δεν εχω περασει απο την αραχνη. Οδηγω πολυ καλυτερα και ασφαλεστερα (...και πιο αργα να πω την αληθεια ), απο τοτε που αποφασισα να περναω πολλες ωρες στην πιστα και να μαθαινω εκει το παλιο μου και το καινουριο μου αυτοκινητο.
-
Ο χρήστης timkoul έγραψε:
Στην Αγγλία πχ. πρέπει να φέρεις χαρτί από σχολή αγωνιστικής οδήγησης.
Αν το κάνουμε εδώ θα πουν όλοι 'η ΕΘΕΑ τα παίρνει από τον Ιαβέρη και τον Τσάδαρη' (λέω αυτούς τους 2 που ξέρω πως έχουν σχολές ασφαλούς οδήγησης, ή όποιους άλλους κάνουν τα μαθήματα). Ή μήπως όχι ?
Πάντως κάτι αντίστοιχο ετοιμάζεται. Οπως επίσης και πιο εξειδικευμένες και πλήρεις ιατρικές/εργομετρικές εξετάσεις.
Τι αντιστοιχο ετοιμαζεται ? Να πρεπει να παει καποιος χαρτι απο καποια σχολη αγωνιστικης οδηγησης ?
Εγω λοιπον εχω την εξης απορια. Αυτο το χαρτι τι εξασφαλιζει ? Οτι δεν θα κανει εξοδο ο εν λογω οδηγος ?
Μηπως πρεπει να στραφει αλλου το ζητημα ?Τίμο κανένα χαρτί δεν εξασφαλίζει τίποτε. Απ'την άλλη όμως είναι αδιανόητο η μόνη προϋπόθεση έκδοσης 'αγωνιστικής άδειας ' να είναι τα 2 χρόνια δίπλωμα. Και εφόσον την έχεις στα χέρια σου μπορείς να οδηγήσεις από τσίνκουε μέχρι wrc και ότι άλλο βάλει ο νους σου και αντέχει η τσέπη σου. Συμφωνώ με το Νάσο και κατά την άποψή μου πρέπει να τραβήξουμε μια γραμμή στο τι έγινε και τι δεν έγινε και να δούμε λίγο μπροστά. Κάλιο αργά παρά ποτέ. Ας πάρουμε ένα μοντέλο που 'δουλεύει' σε κάποια άλλη χώρα και ας το προσαρμόσουμε στα δικά μας δεδομένα.
-
Ναι Χριστο, συμφωνουμε !! Για την εφαρμογη εχω αμφιβολιες και για το αν αυτο απο μονο του φτανει ....
-
Ολα παίζουν ρόλο timkoul και, αν προσέξεις, όλα αναφέρονται στην ανακοίνωση της ΕΘΕΑ
Και το να ξέρεις να δένεις σωστά το κράνος και τη ζώνη σου
Και το να ξέρεις τι να κάνεις όταν το 'χάσεις'
Και το να είσαι σε καλή φυσική κατάσταση για να οδηγείς αγωνιστικό που σημαίνει καλύτερη υγεία (και ψυχική!), όραση, ανακλαστικά κτλ. απ΄ ό,τι να οδηγείς σπίτι-γραφείο
Και το να επιλέγονται σωστές διαδρομές (μην ξεχνάμε όμως πως δεν είμαστε στην Ολλανδία και τα βουνά αφθονούν και όπου έχει βουνά έχει γκρεμούς, δένδρα κτλ.) ή να λαμβάνονται τα ενδεδειγμένα διορθωτικά μέτρα (μπαριέρες, λάστιχα, βελτίωση οδοστρώματος, θέση θεατών κτλ.)Ακόμα και για την ασφάλεια των αυτοκινήτων, παρότι, όπως έδειξαν τα τελευταία συμβάντα, είμαστε σε αρκετά καλό σημείο, σίγουρα μπορούν να γίνουν πράγματα (το HANS είναι μια πιθανότητα). Οπως και η αλλαγή της νοοτροπίας 'έλα μωρέ, άφησέ με να τρέξω τώρα και θα το διορθώσω στον επόμενο αγώνα' που έχουν πολλοί οδηγοί (και, δυστυχώς, περνάει πολλές φορές).
2006 , έτος ΜΗΔΕΝ για τους Ελληνικούς Αγώνες Αυτοκινήτου ?