-
Το δεύτερο είναι το Civic IMA, έβαλα και φωτογραφία πριν 2 σελίδες
-
Giannnis αν μεταφράζω καλά τα ποστ σου μάλλον εννοείς πως το CR-Z είναι το πρώτο υβριδικό με αποκλειστικά χειροκίνητο κιβώτιο. Αν όντως εννοείς αυτό, πάλι λάθος κάνεις, θα διατίθεται και με CVT.
-
ποπο ρε παιδια...
κουράστικα -
Αν και υπάρχει thread για το νέο Civic, δεν βλέπω πολλά updates.
Να το δούμε το 2010, το ξεχνάμε, έτσι δεν είναι;
Πάμε για το 2011;
-
Ενδιαφέρουσα εξέλιξη.....
http://www.autoblog.com/2010/06/11/hond ... race-cars/
Σύντομα τα turbo κοντά μας....
-
Ο χρήστης JohnCharles έγραψε:
Αν και υπάρχει thread για το νέο Civic, δεν βλέπω πολλά updates.Να το δούμε το 2010, το ξεχνάμε, έτσι δεν είναι;
Πάμε για το 2011;
Για 2010 αδύνατο. Στην έκθεση του Tokyo ίσως να δούμε κάτι.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Ωραία, βρήκαμε το πρώτο Χόντα υβριδικό με χειροκίνητο κιβώτιο. Πάμε τώρα για το δεύτερο?Πώς γίνεται υβριδικό με χειροκίνητο δεν μπορώ να καταλάβω. Δηλαδή όταν η ισχύς μεταδίδεται στους τροχούς αποκλιστικά από τον ηλεκτροκινητήρα έχεις κανονικά χειροκίνητο;
Μου φαίνεται περίεργο.,
Δεν έχω διαβάσει πάντως τίποτα σχετικά με το CRZ ακόμη ούτε το έχω δει. -
Στα πρώτα Ινσάιτ και Σίβικ, για την κίνηση του αυτοκινήτου δεν επαρκούσε ο ηλεκτροκινητήρας. Ήταν πάντα βοηθητική η λειτουργία του, έτσι το όχημα δεν κινείτο ποτέ αποκλειστικά από αυτόν.
Όταν στο Σίβικ ΙΜΑ β' γενιάς το όχημα μπορούσε να κινηθεί μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα, το κιβώτιο από κλασσικό χειροκίνητο έγινε CVT.Για το CRZ τώρα, το τρίτο υβριδικό της Χόντα με κλασσικό χειροκίνητο κιβώτιο, τα πράγματα εξελίχθηκαν αρκετά και μπορεί να έχει κατόπιν επιλογής είτε ένα εξάρι χειροκίνητο, είτε ένα cvt, και παράλληλα να κινείται μόνο με την βοήθεια του ηλεκτροκινητήρα. Μάλιστα το cvt μπορεί να είναι και 'χειροκίνητο' στο σπορ πρόγραμμα όπου αλλάζει ταχύτητες ο οδηγός από τα λεβιεδάκια στο τιμόνι. Περισσότερες λεπτομέρειες για την χειροκίνητη λειτουργία αυτή τη στιγμή δεν είναι διαθέσιμες.
Εξελίξεις υπάρχουν και από την ευρωπαική πλευρά. Το νέο αυτόματο οκτάρι της ΖF, το οποίο θα μπαίνει σε ένα τσουβάλι μοντέλα διαφορετικών ομίλων με μικρές μόνο μετατροπές, έχει κάποιες διατάξεις, βασικά ένα μετατροπέα ροπής για ηλεκτροκινητήρα έως 47 αλόγατα, που του επιτρέπουν να μπαίνει και σε υβριδικά χωρίς να είναι CVT όπως ήταν το οκτάρι της Lexus. Επίσης θα επιτρέπει στον οδηγό να να ανεβοκατεβάζει 'χειροκίνητα' ταχύτητες από λεβιεδάκια.
-
Ξεθάβω το τοπικ για να ενημερώσω το φόρουμ για μια δυσάρεστη είδηση... Η παραγωγή του τελευταίου σωστού Honda σταματάει τον Οκτώβριο. Αντίο Civic Type R.
http://www.autocar.co.uk/News/NewsArtic ... rs/251839/
-
Το πρώτο Insight (το 3πορτο αλουμινένιο) έβγαινε και με χειροκίνητο και με CVT.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ξεθάβω το τοπικ για να ενημερώσω το φόρουμ για μια δυσάρεστη είδηση... Η παραγωγή του τελευταίου σωστού Honda σταματάει τον Οκτώβριο. Αντίο Civic Type R.http://www.autocar.co.uk/News/NewsArtic ... rs/251839/
Honda has decided to remove it from UK price lists rather than make the necessary changes.
δηλαδη αν εριχναν λιγο την αποδοση και βαζανε κανα καλυτερο καταλυτη ή τιποτα τετοιο δεν θα πληρούσαν τις προδιαγραφες για τους ρυπους ?
Ετοιμαστείτε μονο για υβριδικες μ@λακιες απο δω και στο εξης
-
παει και αυτη η εταιρεια...
-
Ο χρήστης Drunkard έγραψε:
Ετοιμαστείτε μονο για υβριδικες μ@λακιες απο δω και στο εξηςΠρασινα αμαξάκια που κάνουν βόλτες σε λιβάδια απο εδώ και πέρα!
Κρίμα! -
Αν είσαστε τόσο δυσαρεστημένοι από την honda γιατί δεν αγοράζετε ένα ρυπαρό πλήν όμως καθαρόαιμο RX-8 ?
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Αν είσαστε τόσο δυσαρεστημένοι από την honda γιατί δεν αγοράζετε ένα ρυπαρό πλήν όμως καθαρόαιμο RX-8 ?γιατι καιει το κωλο του ισως βρηκες κι εσυ παραδειγμα
υπαρχουν και μεσες λυσεις, χωρις μπαταρια, αλλα η honda ξερει τι κανει
YΓ ο στοχος αν δε κανω λαθος ειναι η αμερικανικη αγορα, εβλεπα χθες μια αμερικανικη εκπομπη αυτοκινητου (αισχος , γτπ ηταν ) οπου συγκρινε ο 'παρουσιαστης' ενα cooper s και ενα hummer για αυτοκινητα πολης
τεσπα να μη μακρυγορω ελεγε οτι το s ηταν μικρο , βολικο κτλ, αλλα για τα αμερικανικα δεδομενα ηταν επισης οικολογικο και οικονομικο (σχεδον χιπικο το παρουσιασε )
σε καποια φαση παει ενα βημα παρακατω και προτεινει smart για μες στη πολη και οπως το οδηγουσε χαρωπος , περναει απο διπλα του αμερικανιδα κυρατσα και αρχιζει να τον βριζει για την επιλογη του
η τυπος ειχε μεινει μ@λακας -
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Αν είσαστε τόσο δυσαρεστημένοι από την honda γιατί δεν αγοράζετε ένα ρυπαρό πλήν όμως καθαρόαιμο RX-8 ?Βαζω τα χρηματα για το αμαξι , βαζεις τα χρηματα για τις βενζινες ?
-
Αφού δεν βάζετε τα χρήματα για τις βενζίνες τότε να μη γκρινιάζετε για τα καταραμένα υβριδικά κλπ
-
ετσι οπως το θετεις
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ξεθάβω το τοπικ για να ενημερώσω το φόρουμ για μια δυσάρεστη είδηση... Η παραγωγή του τελευταίου σωστού Honda σταματάει τον Οκτώβριο. Αντίο Civic Type R.http://www.autocar.co.uk/News/NewsArtic ... rs/251839/
Την διάβασες την είδηση; Από μια σύντομη ματιά που έριξα μου δίνει την εντύπωση ότι αναφέρεται μόνο για το Ηνωμένο Βασίλειο!
-
Ο χρήστης greatst έγραψε:
Ξεθάβω το τοπικ για να ενημερώσω το φόρουμ για μια δυσάρεστη είδηση... Η παραγωγή του τελευταίου σωστού Honda σταματάει τον Οκτώβριο. Αντίο Civic Type R.
http://www.autocar.co.uk/News/NewsArtic ... rs/251839/
Την διάβασες την είδηση; Από μια σύντομη ματιά που έριξα μου δίνει την εντύπωση ότι αναφέρεται μόνο για το Ηνωμένο Βασίλειο!
Σταματάει η πώληση σε όλη την Ευρώπη.
Από το http://carscoop.blogspot.com/2010/08/honda-to-discontinue-civic-type-r-in.html
It's the end of the line for the current generation of the Civic Type R in Europe as Honda today announced its wedgy hot hatch will no longer be sold in many areas of the continent from the end of 2010, due to forthcoming Euro V emissions regulations. Production of the Civic Type R for the European market will cease in October 2010, with sales ending during December.
Honda said the decision to axe the Civic Type R across most of Europe has been taken because the car does not currently meet the Euro 5 emission regulations. 'The introduction of Euro 5 means the Type R can only be sold up until the end of 2010 in markets where those rules apply,' the Japanese maker said in a statement.
Ρroduction of the exclusively UK-manufactured 3-door Civic Type R will continue at Honda's factory in Swindon, to supply market where regulations allow it, including Australia and South Africa.
...
The next generation of the Civic is due to make its debut in 2011, with a Type R model expected (but not confirmed)to be in the mix.
HONDA FORUM