Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Νissan Qashqai J10 (2007-2013)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Νissan Qashqai J10 (2007-2013)
    • 1
    • 2
    • 180
    • 181
    • 182
    • 183
    • 184
    • 234
    • 235
    • 182 / 235
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    307
    4699
    20887
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      focusman91 last edited by

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        p_george last edited by

        Ο χρήστης red_monster έγραψε:
        Ειναι ένα ασχημο ψηλό νισσαν που απευθύνεται στους ανα την Ευρώπη βλαχοδημαρχους

        Μονο δημαρχους, εδω εχουμε και υπουργο

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          cosneo last edited by

          Πήγε θάλασσα!

          ΥΓ. 'Θέμα' με το παράθυρο του οδηγού. Αυριο ή την Δευτέρα λεπτομέρειες. Ελπίζω μόνο να μην είναι της Bosch ο μηχανισμός.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • O
            orestisren last edited by

            Τι θέμα?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dasimo last edited by

              Χωρις να ξερω τι θέμα εχεις μιας και δεν το γραφεις, μηπως πρεπει να τα κανεις reset πατωντας το πληκτρο οταν ειναι κατω κατω για 10 δευτερόλεπτα. Τα εχουν τα Renault αυτά.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                cosneo last edited by

                Εδώ και καναδυο μέρες στο κατεβασμα του παραθυρου φαινόταν σαν ... όταν ήταν κλειστό σαν να είναι σφηνομένο και απελευθερώνεται. Στο ξεκίνημα του κατεβάσματος απο ψηλά ακουγόταν ένας γδούπος αλλά μετά κατέβαινε κανονικά. Από χθες ακούω και ένα σύρσιμο σε όλη τη διαδρομή του προς τα κάτω.
                Με μια ελαφρια πίεση του τζαμιού με το χέρι είδα οτι κατέβηκε μονο του λίγα εκατοστα. Μετά απο λίγα ανέβα-κατέβα ξαναείχε αυτη τη χαλαρότητα ...

                @Dasimo. Χρήσιμο αυτό (αν το έχει) αλλά σε τι ακριβώς αποσκοπεί αυτό το reset?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • I
                  i30mania last edited by

                  Ο χρήστης cosneo έγραψε:
                  Εδώ και καναδυο μέρες στο κατεβασμα του παραθυρου φαινόταν σαν ... όταν ήταν κλειστό σαν να είναι σφηνομένο και απελευθερώνεται. Στο ξεκίνημα του κατεβάσματος απο ψηλά ακουγόταν ένας γδούπος αλλά μετά κατέβαινε κανονικά. Από χθες ακούω και ένα σύρσιμο σε όλη τη διαδρομή του προς τα κάτω.
                  Με μια ελαφρια πίεση του τζαμιού με το χέρι είδα οτι κατέβηκε μονο του λίγα εκατοστα. Μετά απο λίγα ανέβα-κατέβα ξαναείχε αυτη τη χαλαρότητα ...

                  Δεν έχει τίποτα το παράθυρό σου Κώστα. Απλά 'αρνείται' να κατέβει γιατί το Qashqai 'αντιδρά' στην ξαφνική... ζέστη. Μπορεί και να το πείραξε η θάλασσα, Απρίλιο έχουμε ακόμη
                  Σοβαρά τώρα: Θέλουν που και που καθάρισμα εσωτερικά και τα λαστιχένια κάθετα κανάλια, μαζεύεται αρκετή σκόνη εκεί. Εγώ τα κάνω με ένα βρεγμένο πανάκι προσαρμοσμένο στην άκρη ενός flat κατσαβιδιού (και η λαβή ενός κουταλιού-πηρουνιού κάνει δουλειά). Μην τους αφήσεις να στο πλακώσουν στο sray σιλικόνης γιατί θα μαζέψει χειρότερα σκόνη (παθών).
                  Ο μηχανισμός που έχουμε είναι με ντίζες (συρματόσχοινα) που δικαιολογούν αυτή τη μικρή χαλαρότητα που περιγράφεις.

                  ![](http://i.ebayimg.com/t/NISSAN-QASHQAI-2007-2008-OFFSIDE-FRONT-WINDOW-REGULATOR-MOTOR-SPARES-USE-/00/s/NDU2WDUwMA==/$(KGrHqEOKkEE5U,GqSO6BObdThz-9w~~60_35.JPG)

                  Δεν αποκλείεται βέβαια να είναι και κάτι άλλο πχ να θέλουν σφίξιμο οι βίδες που δένουν το τζάμι με το μηχανισμό.

                  @Dasimo. Χρήσιμο αυτό (αν το έχει) αλλά σε τι ακριβώς αποσκοπεί αυτό το reset?

                  Reset χρειάζεται να γίνει αν για κάποιο λόγο - πχ μετά από αποσύνδεση μπαταρίας - δεν ανεβαίνει το τζάμι με μία κίνηση δηλ. δε δουλεύει το auto. Στο Qashqai γίνεται κρατώντας το διακόπτη, αφού έχει ανέβει το τζάμι, για 5-10 sec ακόμη τραβηγμένο προς τα πάνω.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • O
                    orestisren last edited by

                    Εσας χαλανε κι εμας αναστενονται μηχανισμοι που δεν δουλευαν όλο το χειμωνα απο την ξαφνικη ζεστη (Golf 4 )

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      cosneo last edited by

                      Παναγιώτη σήμερα πήγα και το έπλυνα το αμαξι και έκανα αυτό ακριβώς που είπες. Ειδα οτι δεν το κανει τωρα αλλα θα ξαναδοκιμαστεί και το βράδυ. Είδομεν!

                      Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
                      Εσας χαλανε κι εμας αναστενονται μηχανισμοι που δεν δουλευαν όλο το χειμωνα απο την ξαφνικη ζεστη (Golf 4 )

                      Ποιος νομίζεις πως είσαι που θα επιβληθείς εσύ σε αμαξι με προσωπικότητα? Οτι θέλει ΑΥΤΟ θα κάνει!!!
                      Τα φιλιά μου στην Bosch να δώσεις!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • O
                        orestisren last edited by

                        ΕΠΟΣ το αμαξι με τον 1.6 dci απλα.
                        Τρομερο πραγματικα

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • B
                          billopoulos last edited by

                          ΕΤΣΙ ΡΕ ΡΕΝΑΡΑ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • O
                            orestisren last edited by

                            Βασικα αν το είχες δει με 2 διαφορετικα μοτερ θα καταλαβαινες γιατι ενθουσιαστηκα

                            • πρέπει να έχει αλλαγες στο σετ απ με τον ντιζελ (λόγου βαρους πιθανοτατα)
                              Κι εννοειται Ρεναρα έδωσε ρέστα μ' αυτο το μοτερ
                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • F
                              focusman91 last edited by

                              Εδωσε ρεστα με το μοτερ αλλα οταν καει καποια ασφαλεια τοτε δεν παιρνει μπροστα!!
                              Σημερα το απογευμα πηγα να αλλαξω μια λαμπα πισω στην πλαφονιερα. Με το που τη βαζω τρεμοπαιζει και νεκρωνουν οι πλαφονιερες!! Παω μετα να βαλω μπροστα.. τιποτα!! Χιλιαδες προσπαθειες.. τιποτα!!! Παιρνουμε τηλεφωνο την οδικη βοηθεια, ερχεται... Ελεγχουμε τη μπαταρια... τιποτα... Μετα ξεκιναμε τις ασφαλειες. Βρισκουμε οτι ειχε καει αυτη των πλαφονιερων (captain obvious), παιρνουμε απο καπου μια ασφαλεια.... και πηρε μπροστα!!!!
                              Η καρδια μου πηγε κι ηρθε..

                              μετα κι απ αυτο το project λευκες λαμπες, τελειωνει αδοξα..

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • O
                                orestisren last edited by

                                Ε το ματιασαμε χθες νταξ
                                Αφου ήταν μια ασφάλεια όλα καλα

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • B
                                  billopoulos last edited by

                                  Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
                                  Ε το ματιασαμε χθες νταξ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • I
                                    i30mania last edited by

                                    Ο χρήστης Orestisren έγραψε:

                                    • πρέπει να έχει αλλαγες στο σετ απ με τον ντιζελ (λόγου βαρους πιθανοτατα)

                                    Για πες περισσότερα, τι παρατήρησες;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      mad_max_geo last edited by

                                      Με ποια λογικη η nissan εβαλε καποια ασφαλεια που παιρνει μπροστα αυτοκινητο με τον φωτισμο του εσωτερικου???Και εγω την ειχα καψει ετσι αλλα εμενα ειναι μαζι με τους καθρεπτες οποτε κλαϊν!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • O
                                        orestisren last edited by

                                        Ο χρήστης i30mania έγραψε:

                                        • πρέπει να έχει αλλαγες στο σετ απ με τον ντιζελ (λόγου βαρους πιθανοτατα)

                                        Για πες περισσότερα, τι παρατήρησες;

                                        Πιο σφιχτο-βαρυ πατημα σε σχέση με του Cosneo που είχα μπει (το οποίο μου ειχε φανει αρκετα ελαφρυ και παιχνιδιαρικο )
                                        Το αισθάνεσαι να ισοπεδώνει κυριολεκτικά ότι βρει μπροστα του.Κατι ειναι διαφορετικο μπροστα (ελατηρια ή αμορτισερ) αλλα το περισσοτερο βαρος σου δινει αλλη αισθηση
                                        edit σας έχω ξαναπει ποσο μ' αρε τα μεγαλα βαρια αμαξια ε?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          cosneo last edited by

                                          Δεν 'παίζει' καμιά διαφορά στο στήσιμο και στην συμπεριφορά του. Εκεί που ίσως να υπάρξει είναι μόνο η όποια αισθηση απο τις διαφορετικές διαστασεις ελαστικών. Αν οδηγησεις αυτο με τις 16άρες και μετά πάς στις 18άρες θα δεις μια μικρή διαφορά ως προς την σκληρότητα στις αντιδράσεις στον δρόμο. Το ίδιο ισχύει και για το βάρος του αυτοκινήτου που 1,6, 1,5d και 1,6d έχουν μικρές διαφορές.
                                          Οι διαφορές είναι αισθητές στις επιδόσεις μόνο. Αλλά και στο 1,6 βενζίνης με το 1,5d τις ίδιες βλέπεις. Και μόνο που έχει το 6τάχυτο φτάνει!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • O
                                            orestisren last edited by

                                            Κωστα τις ιδιες διαστασεις στα λαστιχα έχετε
                                            Επισης λογο περισσοτερου βαρους μπροστα σιγουρα μια διαφορα γινεται αισθητη
                                            Κι οχι μονο αυτο αλλα η διαφορα στα κιλα ειναι αρκετα μεγαλη
                                            edit μιλαμε για σχεδον 200 κιλα διαφορα

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 180
                                            • 181
                                            • 182
                                            • 183
                                            • 184
                                            • 234
                                            • 235
                                            • 182 / 235
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr