-
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Ειναι ένα ασχημο ψηλό νισσαν που απευθύνεται στους ανα την Ευρώπη βλαχοδημαρχουςΜονο δημαρχους, εδω εχουμε και υπουργο
-
Πήγε θάλασσα!
ΥΓ. 'Θέμα' με το παράθυρο του οδηγού. Αυριο ή την Δευτέρα λεπτομέρειες. Ελπίζω μόνο να μην είναι της Bosch ο μηχανισμός.
-
Τι θέμα?
-
Χωρις να ξερω τι θέμα εχεις μιας και δεν το γραφεις, μηπως πρεπει να τα κανεις reset πατωντας το πληκτρο οταν ειναι κατω κατω για 10 δευτερόλεπτα. Τα εχουν τα Renault αυτά.
-
Εδώ και καναδυο μέρες στο κατεβασμα του παραθυρου φαινόταν σαν ... όταν ήταν κλειστό σαν να είναι σφηνομένο και απελευθερώνεται. Στο ξεκίνημα του κατεβάσματος απο ψηλά ακουγόταν ένας γδούπος αλλά μετά κατέβαινε κανονικά. Από χθες ακούω και ένα σύρσιμο σε όλη τη διαδρομή του προς τα κάτω.
Με μια ελαφρια πίεση του τζαμιού με το χέρι είδα οτι κατέβηκε μονο του λίγα εκατοστα. Μετά απο λίγα ανέβα-κατέβα ξαναείχε αυτη τη χαλαρότητα ...@Dasimo. Χρήσιμο αυτό (αν το έχει) αλλά σε τι ακριβώς αποσκοπεί αυτό το reset?
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Εδώ και καναδυο μέρες στο κατεβασμα του παραθυρου φαινόταν σαν ... όταν ήταν κλειστό σαν να είναι σφηνομένο και απελευθερώνεται. Στο ξεκίνημα του κατεβάσματος απο ψηλά ακουγόταν ένας γδούπος αλλά μετά κατέβαινε κανονικά. Από χθες ακούω και ένα σύρσιμο σε όλη τη διαδρομή του προς τα κάτω.
Με μια ελαφρια πίεση του τζαμιού με το χέρι είδα οτι κατέβηκε μονο του λίγα εκατοστα. Μετά απο λίγα ανέβα-κατέβα ξαναείχε αυτη τη χαλαρότητα ...Δεν έχει τίποτα το παράθυρό σου Κώστα. Απλά 'αρνείται' να κατέβει γιατί το Qashqai 'αντιδρά' στην ξαφνική... ζέστη. Μπορεί και να το πείραξε η θάλασσα, Απρίλιο έχουμε ακόμη
Σοβαρά τώρα: Θέλουν που και που καθάρισμα εσωτερικά και τα λαστιχένια κάθετα κανάλια, μαζεύεται αρκετή σκόνη εκεί. Εγώ τα κάνω με ένα βρεγμένο πανάκι προσαρμοσμένο στην άκρη ενός flat κατσαβιδιού (και η λαβή ενός κουταλιού-πηρουνιού κάνει δουλειά). Μην τους αφήσεις να στο πλακώσουν στο sray σιλικόνης γιατί θα μαζέψει χειρότερα σκόνη (παθών).
Ο μηχανισμός που έχουμε είναι με ντίζες (συρματόσχοινα) που δικαιολογούν αυτή τη μικρή χαλαρότητα που περιγράφεις.Δεν αποκλείεται βέβαια να είναι και κάτι άλλο πχ να θέλουν σφίξιμο οι βίδες που δένουν το τζάμι με το μηχανισμό.
@Dasimo. Χρήσιμο αυτό (αν το έχει) αλλά σε τι ακριβώς αποσκοπεί αυτό το reset?
Reset χρειάζεται να γίνει αν για κάποιο λόγο - πχ μετά από αποσύνδεση μπαταρίας - δεν ανεβαίνει το τζάμι με μία κίνηση δηλ. δε δουλεύει το auto. Στο Qashqai γίνεται κρατώντας το διακόπτη, αφού έχει ανέβει το τζάμι, για 5-10 sec ακόμη τραβηγμένο προς τα πάνω.
-
Εσας χαλανε κι εμας αναστενονται μηχανισμοι που δεν δουλευαν όλο το χειμωνα απο την ξαφνικη ζεστη (Golf 4 )
-
Παναγιώτη σήμερα πήγα και το έπλυνα το αμαξι και έκανα αυτό ακριβώς που είπες. Ειδα οτι δεν το κανει τωρα αλλα θα ξαναδοκιμαστεί και το βράδυ. Είδομεν!
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Εσας χαλανε κι εμας αναστενονται μηχανισμοι που δεν δουλευαν όλο το χειμωνα απο την ξαφνικη ζεστη (Golf 4 )Ποιος νομίζεις πως είσαι που θα επιβληθείς εσύ σε αμαξι με προσωπικότητα? Οτι θέλει ΑΥΤΟ θα κάνει!!!
Τα φιλιά μου στην Bosch να δώσεις! -
ΕΠΟΣ το αμαξι με τον 1.6 dci απλα.
Τρομερο πραγματικα -
ΕΤΣΙ ΡΕ ΡΕΝΑΡΑ
-
Βασικα αν το είχες δει με 2 διαφορετικα μοτερ θα καταλαβαινες γιατι ενθουσιαστηκα
- πρέπει να έχει αλλαγες στο σετ απ με τον ντιζελ (λόγου βαρους πιθανοτατα)
Κι εννοειται Ρεναρα έδωσε ρέστα μ' αυτο το μοτερ
- πρέπει να έχει αλλαγες στο σετ απ με τον ντιζελ (λόγου βαρους πιθανοτατα)
-
Εδωσε ρεστα με το μοτερ αλλα οταν καει καποια ασφαλεια τοτε δεν παιρνει μπροστα!!
Σημερα το απογευμα πηγα να αλλαξω μια λαμπα πισω στην πλαφονιερα. Με το που τη βαζω τρεμοπαιζει και νεκρωνουν οι πλαφονιερες!! Παω μετα να βαλω μπροστα.. τιποτα!! Χιλιαδες προσπαθειες.. τιποτα!!! Παιρνουμε τηλεφωνο την οδικη βοηθεια, ερχεται... Ελεγχουμε τη μπαταρια... τιποτα... Μετα ξεκιναμε τις ασφαλειες. Βρισκουμε οτι ειχε καει αυτη των πλαφονιερων (captain obvious), παιρνουμε απο καπου μια ασφαλεια.... και πηρε μπροστα!!!!
Η καρδια μου πηγε κι ηρθε..μετα κι απ αυτο το project λευκες λαμπες, τελειωνει αδοξα..
-
Ε το ματιασαμε χθες νταξ
Αφου ήταν μια ασφάλεια όλα καλα -
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Ε το ματιασαμε χθες νταξ -
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
- πρέπει να έχει αλλαγες στο σετ απ με τον ντιζελ (λόγου βαρους πιθανοτατα)
Για πες περισσότερα, τι παρατήρησες;
-
Με ποια λογικη η nissan εβαλε καποια ασφαλεια που παιρνει μπροστα αυτοκινητο με τον φωτισμο του εσωτερικου???Και εγω την ειχα καψει ετσι αλλα εμενα ειναι μαζι με τους καθρεπτες οποτε κλαϊν!
-
Ο χρήστης i30mania έγραψε:
- πρέπει να έχει αλλαγες στο σετ απ με τον ντιζελ (λόγου βαρους πιθανοτατα)
Για πες περισσότερα, τι παρατήρησες;
Πιο σφιχτο-βαρυ πατημα σε σχέση με του Cosneo που είχα μπει (το οποίο μου ειχε φανει αρκετα ελαφρυ και παιχνιδιαρικο )
Το αισθάνεσαι να ισοπεδώνει κυριολεκτικά ότι βρει μπροστα του.Κατι ειναι διαφορετικο μπροστα (ελατηρια ή αμορτισερ) αλλα το περισσοτερο βαρος σου δινει αλλη αισθηση
edit σας έχω ξαναπει ποσο μ' αρε τα μεγαλα βαρια αμαξια ε? -
Δεν 'παίζει' καμιά διαφορά στο στήσιμο και στην συμπεριφορά του. Εκεί που ίσως να υπάρξει είναι μόνο η όποια αισθηση απο τις διαφορετικές διαστασεις ελαστικών. Αν οδηγησεις αυτο με τις 16άρες και μετά πάς στις 18άρες θα δεις μια μικρή διαφορά ως προς την σκληρότητα στις αντιδράσεις στον δρόμο. Το ίδιο ισχύει και για το βάρος του αυτοκινήτου που 1,6, 1,5d και 1,6d έχουν μικρές διαφορές.
Οι διαφορές είναι αισθητές στις επιδόσεις μόνο. Αλλά και στο 1,6 βενζίνης με το 1,5d τις ίδιες βλέπεις. Και μόνο που έχει το 6τάχυτο φτάνει! -
Κωστα τις ιδιες διαστασεις στα λαστιχα έχετε
Επισης λογο περισσοτερου βαρους μπροστα σιγουρα μια διαφορα γινεται αισθητη
Κι οχι μονο αυτο αλλα η διαφορα στα κιλα ειναι αρκετα μεγαλη
edit μιλαμε για σχεδον 200 κιλα διαφορα
Νissan Qashqai J10 (2007-2013)