Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Υδρογονάνθρακες ΞΑΝΑ ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΚΑΙ ΞΑΝΑ....ΚΑΡΚΙΝΟΣ
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Υδρογονάνθρακες ΞΑΝΑ ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΚΑΙ ΞΑΝΑ....ΚΑΡΚΙΝΟΣ
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    2
    15
    1630
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      puntofato last edited by

      Χαιρετώ τα πλήθη.

      Όπως λέει και ο τίτλος θα ήθελα την γνώμη όσων έχει τύχει να ασχοληθούν με αυτόν τον ΚΑΡΚΙΝΟ που λέγεται υδρογονάνθρακες.
      Μιλάω για αυτοκίνητα όπως Alfa Romeo με Boxer μηχανή, Fiat FIRE 1000 και 1100 (όλα τα μοντέλα), PSA TU 1100 ή 1400(όλα τα μοντέλλα), TΟΥΟΤΑ Corolla 1300 94, Renault 19,twingo,clio, Seat Ibiza system Porsche κ.α. που δεν θυμάμαι τώρα.
      Τα συμπτώματα:
      Η μηχανή ακούγεται να δουλεύει ΤΕΛΕΙΑ (δεν μιλάω για καραμπινάτες περιπτώσεις που δεν κόβει κύλινδρος) και οι HC ανεβαίνουν προοδευτικά από 50 εώς και 300ppm άνευ λόγου και αιτίας όσο δουλεύει στο ρελαντί το αυτοκίνητο. Φυσικά ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου δεν βγάζει βλάβη και οι παράμετροι δείχνουν νορμάλ. Μπορεί να κάνεις βόλτα το αυτοκίνητο και μόλις το μετρήσεις να είναι εντάξει για 5 λεπτά αλλά μετά να τα ανεβάζει σε εκτός ορίων ΚΤΕΟ επίπεδα.
      Η μηχανή να έχει συμπίεση, χρονισμός ιμάντα εντάξει, αβάνς(όπου ρυθμίζει) εντάξει, βαλβίδες(όπου ρυθμίζονται) να είναι εντάξει, φλάντζα εντάξει, καταλύτης εντάξει. Αυτά για τους βιαστικούς.

      Ερώτηση τώρα(πιο πολύ για μηχανικούς που τυχαίνει να έχουν ασχοληθεί):

      ΠΩΣ ΤΟ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΑΤΕ;;;;;;;;

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • P
        puntofato last edited by

        Χαιρετώ τα πλήθη.

        Όπως λέει και ο τίτλος θα ήθελα την γνώμη όσων έχει τύχει να ασχοληθούν με αυτόν τον ΚΑΡΚΙΝΟ που λέγεται υδρογονάνθρακες.
        Μιλάω για αυτοκίνητα όπως Alfa Romeo με Boxer μηχανή, Fiat FIRE 1000 και 1100 (όλα τα μοντέλα), PSA TU 1100 ή 1400(όλα τα μοντέλλα), TΟΥΟΤΑ Corolla 1300 94, Renault 19,twingo,clio, Seat Ibiza system Porsche κ.α. που δεν θυμάμαι τώρα.
        Τα συμπτώματα:
        Η μηχανή ακούγεται να δουλεύει ΤΕΛΕΙΑ (δεν μιλάω για καραμπινάτες περιπτώσεις που δεν κόβει κύλινδρος) και οι HC ανεβαίνουν προοδευτικά από 50 εώς και 300ppm άνευ λόγου και αιτίας όσο δουλεύει στο ρελαντί το αυτοκίνητο. Φυσικά ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου δεν βγάζει βλάβη και οι παράμετροι δείχνουν νορμάλ. Μπορεί να κάνεις βόλτα το αυτοκίνητο και μόλις το μετρήσεις να είναι εντάξει για 5 λεπτά αλλά μετά να τα ανεβάζει σε εκτός ορίων ΚΤΕΟ επίπεδα.
        Η μηχανή να έχει συμπίεση, χρονισμός ιμάντα εντάξει, αβάνς(όπου ρυθμίζει) εντάξει, βαλβίδες(όπου ρυθμίζονται) να είναι εντάξει, φλάντζα εντάξει, καταλύτης εντάξει. Αυτά για τους βιαστικούς.

        Ερώτηση τώρα(πιο πολύ για μηχανικούς που τυχαίνει να έχουν ασχοληθεί):

        ΠΩΣ ΤΟ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΑΤΕ;;;;;;;;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          puntofato last edited by

          Χαιρετώ τα πλήθη.

          Όπως λέει και ο τίτλος θα ήθελα την γνώμη όσων έχει τύχει να ασχοληθούν με αυτόν τον ΚΑΡΚΙΝΟ που λέγεται υδρογονάνθρακες.
          Μιλάω για αυτοκίνητα όπως Alfa Romeo με Boxer μηχανή, Fiat FIRE 1000 και 1100 (όλα τα μοντέλα), PSA TU 1100 ή 1400(όλα τα μοντέλλα), TΟΥΟΤΑ Corolla 1300 94, Renault 19,twingo,clio, Seat Ibiza system Porsche κ.α. που δεν θυμάμαι τώρα.
          Τα συμπτώματα:
          Η μηχανή ακούγεται να δουλεύει ΤΕΛΕΙΑ (δεν μιλάω για καραμπινάτες περιπτώσεις που δεν κόβει κύλινδρος) και οι HC ανεβαίνουν προοδευτικά από 50 εώς και 300ppm άνευ λόγου και αιτίας όσο δουλεύει στο ρελαντί το αυτοκίνητο. Φυσικά ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου δεν βγάζει βλάβη και οι παράμετροι δείχνουν νορμάλ. Μπορεί να κάνεις βόλτα το αυτοκίνητο και μόλις το μετρήσεις να είναι εντάξει για 5 λεπτά αλλά μετά να τα ανεβάζει σε εκτός ορίων ΚΤΕΟ επίπεδα.
          Η μηχανή να έχει συμπίεση, χρονισμός ιμάντα εντάξει, αβάνς(όπου ρυθμίζει) εντάξει, βαλβίδες(όπου ρυθμίζονται) να είναι εντάξει, φλάντζα εντάξει, καταλύτης εντάξει. Αυτά για τους βιαστικούς.

          Ερώτηση τώρα(πιο πολύ για μηχανικούς που τυχαίνει να έχουν ασχοληθεί):

          ΠΩΣ ΤΟ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΑΤΕ;;;;;;;;

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • E
            emmanoyhl last edited by

            Τι θα έλεγες για ένα καλό καθαρισμό στους χώρους καύσης και όχι μόνο με τις ειδικές διατάξεις που έχουν τα συνεργεία; Ρώτα τον μηχανικό σου το πιθανότερο είναι να ξέρει!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • P
              puntofato last edited by

              Είμαι μηχανικός!!!!

              Πίστεψέ με οι περισσότεροι δεν ξέρουν.

              1 Reply Last reply Reply Quote 7
              • L
                leonp last edited by

                Δεν έχω λύσει παρόμοιο πρόβλημα αλλά:

                1. Μπορεί να οφείλεται σε βουλωμένα μπεκ που ψεκάζουν λίγο (ή δεν ψεκάζουν καλά τη ποσότητα που πρέπει) στο ρελαντί. Μερικές φορές διορθώνεται με καθαριστικό μπεκ (από ότι έχω ακούσει).

                2. Μπορεί να υπάρχει διαρροή υποπίεσης, να ρουφάει αέρα κάπου η εισαγωγή ή παλιά ραγισμένα σωληνάκια υποπίεσης που κάνουν το μείγμα αρκετά φτωχό στο ρελαντί ώστε να μην καίγεται καλά, αλλά όχι τόσο μεγάλη διαρροή ώστε να βλέπεις το κινητήρα να τραντάζει στο ρελαντί.

                Αν ο κινητήρας είναι σε καλή κατάσταση με σωστό αβάνς δεν υπάρχει τίποτα άλλο που να το προκαλεί εκτός από το φτωχό μείγμα (όχι τόσο φτωχό ώστε να τραντάζει) ιδίως σε μεγάλα αμάξια που δουλεύουν πολύ ήρεμα έτσι κι αλλιώς.

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • D
                  demetriades last edited by

                  Φίλε puntofato αυτό που αναφέρεις δεν είναι πρόβλημα.
                  Οφείλεται στην πτώση θερμοκρασίας στον καταλύτη όταν το αμάξι είναι στο ρελαντί, με αποτέλεσμα να μην αρχίζουν οι χημικές αντιδράσεις.
                  Κλασσικό πρόβλημα ορισμένων αυτοκινήτων της εποχής που αναφέρεις

                  1 Reply Last reply Reply Quote 6
                  • P
                    puntofato last edited by

                    Ο χρήστης leonp έγραψε:
                    Δεν έχω λύσει παρόμοιο πρόβλημα αλλά:

                    1. Μπορεί να οφείλεται σε βουλωμένα μπεκ που ψεκάζουν λίγο (ή δεν ψεκάζουν καλά τη ποσότητα που πρέπει) στο ρελαντί. Μερικές φορές διορθώνεται με καθαριστικό μπεκ (από ότι έχω ακούσει).

                    2. Μπορεί να υπάρχει διαρροή υποπίεσης, να ρουφάει αέρα κάπου η εισαγωγή ή παλιά ραγισμένα σωληνάκια υποπίεσης που κάνουν το μείγμα αρκετά φτωχό στο ρελαντί ώστε να μην καίγεται καλά, αλλά όχι τόσο μεγάλη διαρροή ώστε να βλέπεις το κινητήρα να τραντάζει στο ρελαντί.

                    Αν ο κινητήρας είναι σε καλή κατάσταση με σωστό αβάνς δεν υπάρχει τίποτα άλλο που να το προκαλεί εκτός από το φτωχό μείγμα (όχι τόσο φτωχό ώστε να τραντάζει) ιδίως σε μεγάλα αμάξια που δουλεύουν πολύ ήρεμα έτσι κι αλλιώς.

                    Κρατάω μόνο το ότι δεν έχεις λύσει/ασχοληθεί με τέτοιο πρόβλημα...

                    Ό,τι αναφέρεις έχει εξαντληθεί...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • P
                      puntofato last edited by

                      Ο χρήστης Demetriades έγραψε:
                      Φίλε puntofato αυτό που αναφέρεις δεν είναι πρόβλημα.
                      Οφείλεται στην πτώση θερμοκρασίας στον καταλύτη όταν το αμάξι είναι στο ρελαντί, με αποτέλεσμα να μην αρχίζουν οι χημικές αντιδράσεις.
                      Κλασσικό πρόβλημα ορισμένων αυτοκινήτων της εποχής που αναφέρεις

                      Είναι πρόβλημα. Δεν το κάνουν όλα τα μοντέλλα που το παρουσιάζουν.
                      Ούτε κρυώνει έτσι εύκολα ο καταλύτης όταν κάθεται το αυτοκίνητο με τη μηχανή να δουλεύει μετά από σκίσιμο. Επίσης είναι εκτός ορίων καταλύτη τα 300ppm για υδρογονάνθρακες...

                      Νομίζω ότι είναι κάτι με την μηχανή.ϊσως κάτι που να διαταράσει την ισορροπία της. Κάποια διαφορά συμπίεσης ίσως...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 6
                      • L
                        leonp last edited by

                        Σε κινητήρα που είναι σε καλή μηχανική κατάσταση είναι φτωχό μείγμα, μπεκ ή διαρροή στην εισαγωγή - αν το ψάξεις θα το βρεις. Το CO πρέπει να είναι πολύ χαμηλό όταν έχεις ΛΙΓΟ φτωχό μείγμα με υψηλά HC.

                        Όταν έχεις ΠΟΛΥ φτωχό μείγμα και τα δύο ανεβαίνουν και μπορεί να σε μπερδέψουν ότι έχει πολύ βενζίνη.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                        • P
                          puntofato last edited by

                          Τα ενδεχόμενα περιλαμβάνουν μέχρι και λίγο φαγωμένο έκκεντρο από τον εκκεντροφόρο και να χάνει λίγο νεράκι από την φλάντζα και να βρέχει κάποιο κύλινδρο.
                          Αυτό που αναφέρεις για φτωχό μείγμα δεν γίνεται γιατί το οξυγόνο φτάνει μέχρι και 0,00 σε ορισμένες περιπτώσεις. Αν είχαμε φτωχό μείγμα το Οξυγόνο θα ήταν πιο πάνω.Άσε που αν γίνεται παρατεταμένα αυτό τα περισσότερα αυτοκίνητα θα είχαν βλάβη σχετική με διόρθωση μίγματος... Στο κάτω κάτω το φτωχό μείγμα αν είναι για λίγο το διορθώνει η μονάδα ελέγχου ενώ αν είναι τραβηγμένο κανα σωληνάκι θα το είχαμε βρει σε 5 λεπτά.

                          Για να καταλάβετε τι γίνεται:
                          Έρχεται πελάτης που πρέπει να περάσει ΚΤΕΟ. Μετράμε και βρίσκουμε HC. Έχουμε κρατήσει μέχρι και 2 εβδομάδες αυτοκίνητο ξεψυρίζοντάς το για να βρούμε τι γίνεται και φυσικά στο τέλος δεν κάνουμε τίποτα. Λέμε μετά στον πελάτη ότι πρέπει να κάνουμε πατέντες για να περάσει ΚΤΕΟ και αφού περάσει να το επαναφέρουμε και τελειώνει εκεί η ιστορία.

                          Δική μου πεποίθηση είναι ότι αυτό το πρόβλημα προκύπτει από ελλειπή συντήρηση επί μεγάλο χρονικό διάστημα και όχι από κάτι που γίνεται από την μία μέρα στην άλλη. Γι'αυτό άλλωστε και το χαρακτηρίζω ως ΚΑΡΚΙΝΟ του βενζινοκινητήρα...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • L
                            leonp last edited by

                            Ο χρήστης Puntofato έγραψε:
                            ΚΑΡΚΙΝΟ του βενζινοκινητήρα...

                            Κατάλαβα τι εννοείς.

                            Τα περισσότερα αυτοκίνητα που λες ότι διορθώνουν το μείγμα στο ρελαντί πρέπει να είναι OBDII, 96 και μετά; Με κάνεις να νιώθω το 95 μοντέλο μου παλιό.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                            • P
                              puntofato last edited by

                              Όλα κάνουν διόρθωση μέσω του Λ. Γι'αυτό το έχουν το εξάρτημα αυτό. Ακόμα και τα μίζερα τρισάθλια MONOJETRONIC έχουν τέτοια βλάβη...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 6
                              • T
                                tiodor63 last edited by tiodor63

                                Ξερω οτι ξεθαβω το νημα, αλλα επειδη εχω λαμπακι check engine με κωδικο φτωχου μιγματος στο διαγνωστικο, σκεφτομαι μηπως σχετιζεται με οτι εχω αυξημενους υδρογονανθρακες στο ρελαντι.. Το αυτοκινητο ειναι focus mk1 1,6.

                                alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • alexandros-k
                                  alexandros-k @tiodor63 last edited by

                                  @tiodor63 said in Υδρογονάνθρακες ΞΑΝΑ ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΚΑΙ ΞΑΝΑ....ΚΑΡΚΙΝΟΣ:

                                  Ξερω οτι ξεθαβω το νημα, αλλα επειδη εχω λαμπακι check engine με κωδικο φτωχου μιγματος στο διαγνωστικο, σκεφτομαι μηπως σχετιζεται με οτι εχω αυξημενους υδρογονανθρακες στο ρελαντι.. Το αυτοκινητο ειναι focus mk1 1,6.

                                  Απο οτι λενε παραπανω , σχετιζεται ναι

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    tiodor63 last edited by tiodor63

                                    Θα ξαναπαντησω επειδη ελυσα το προβλημα "υδογονανθρακες στο ρελαντι". Σε φορντ φοκους 2002 μετα απο λαμπακι τσεκ εντζιν αλλαξα ενα απο τους δυο αισθητηρες λαμδα και τα καυσαερια
                                    επεστρεψαν στα κανονικα επιπεδα. (μετα απο πολυ καιρο που δεν μπορουσαν οι μηχανικοι να βρουνε το προβλημα)

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • First post
                                      Last post
                                    • 1 / 1
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΕΛΛΑΔΑ
                                      • ΚΟΣΜΟΣ
                                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • TEST
                                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                    • VIDEO
                                      • 4TTV
                                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CANDID CAMERA
                                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΛΕΞΙΚΟ
                                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • FORMULA 1
                                      • WRC
                                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4T CLASSIC
                                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΟΡΑ
                                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CLASSIC
                                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                    • MENU
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                    • ΚΟΚ

                                    logo footer

                                    coty











                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • CLASSIC
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • VIDEO
                                    • FORUM
                                    4T FORUM
                                    4T LIBRARY
                                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                    Powered by nxcode.gr