Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πρόβλημα σε Megane
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Πρόβλημα σε Megane
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    10
    16
    897
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dtsigr last edited by

      Είμαι κάτοχος Renault Megane 2003 μοντέλο με 45.000 χιλ. Σε πρόσφατη επίσκεψη στο συνεργείο για έλεγχο με ενημέρωσαν ότι το αυτοκίνητο έχει προβλημα με τον ιμάντα εκκεντροφόρου. Συγκεκριμένα ένα γρανάζι του ιμάντα μετακινήθηκε από τη θέση του! και μου ζητούν να πληρώσω 1500 Ευρώ για την επισκευή. Σημειώνω ότι το αυτοκίνητο δεν παρουσίαζε κανένα πρόβλημα εν λειτουργία και όλα τα service έγιναν σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο. Επίσης το αυτοκίνητο είναι εκτός εγγύησης. Θεωρώ ότι το πρόβλημα υπήρχε και πριν λήξει η εγγύηση δεν με ενημέρωσαν.Πιστεύω ότι το πρόβλημα είναι κατασκευαστικό και θα έπρεπε να καλυφθεί το κόστος από την αντιπροσωπεία. Γνωρίζει κανείς που μπορώ να απευθυνθώ στην κεντρική αντιπροσωπεία της Renault (MAVA;) για να στείλω μια επιστολή;

      1 Reply Last reply Reply Quote 6
      • D
        dtsigr last edited by

        Είμαι κάτοχος Renault Megane 2003 μοντέλο με 45.000 χιλ. Σε πρόσφατη επίσκεψη στο συνεργείο για έλεγχο με ενημέρωσαν ότι το αυτοκίνητο έχει προβλημα με τον ιμάντα εκκεντροφόρου. Συγκεκριμένα ένα γρανάζι του ιμάντα μετακινήθηκε από τη θέση του! και μου ζητούν να πληρώσω 1500 Ευρώ για την επισκευή. Σημειώνω ότι το αυτοκίνητο δεν παρουσίαζε κανένα πρόβλημα εν λειτουργία και όλα τα service έγιναν σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο. Επίσης το αυτοκίνητο είναι εκτός εγγύησης. Θεωρώ ότι το πρόβλημα υπήρχε και πριν λήξει η εγγύηση δεν με ενημέρωσαν.Πιστεύω ότι το πρόβλημα είναι κατασκευαστικό και θα έπρεπε να καλυφθεί το κόστος από την αντιπροσωπεία. Γνωρίζει κανείς που μπορώ να απευθυνθώ στην κεντρική αντιπροσωπεία της Renault (MAVA;) για να στείλω μια επιστολή;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dtsigr last edited by

          Είμαι κάτοχος Renault Megane 2003 μοντέλο με 45.000 χιλ. Σε πρόσφατη επίσκεψη στο συνεργείο για έλεγχο με ενημέρωσαν ότι το αυτοκίνητο έχει προβλημα με τον ιμάντα εκκεντροφόρου. Συγκεκριμένα ένα γρανάζι του ιμάντα μετακινήθηκε από τη θέση του! και μου ζητούν να πληρώσω 1500 Ευρώ για την επισκευή. Σημειώνω ότι το αυτοκίνητο δεν παρουσίαζε κανένα πρόβλημα εν λειτουργία και όλα τα service έγιναν σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο. Επίσης το αυτοκίνητο είναι εκτός εγγύησης. Θεωρώ ότι το πρόβλημα υπήρχε και πριν λήξει η εγγύηση δεν με ενημέρωσαν.Πιστεύω ότι το πρόβλημα είναι κατασκευαστικό και θα έπρεπε να καλυφθεί το κόστος από την αντιπροσωπεία. Γνωρίζει κανείς που μπορώ να απευθυνθώ στην κεντρική αντιπροσωπεία της Renault (MAVA;) για να στείλω μια επιστολή;

          1 Reply Last reply Reply Quote 6
          • T
            tt last edited by

            Μήπως υπάρχει σχέση με αυτό το θέμα;

            1 Reply Last reply Reply Quote 6
            • M
              meco last edited by

              Ο χρήστης tt έγραψε:
              Μήπως υπάρχει σχέση με αυτό το θέμα;

              Λογικά αυτό πρέπει να είναι...
              Φίλε dtsigr ρίξε μια ματία στο παραπάνω link...

              1 Reply Last reply Reply Quote 5
              • G
                g60 last edited by

                Ο χρήστης dtsigr έγραψε:
                Είμαι κάτοχος Renault Megane 2003 μοντέλο με 45.000 χιλ. Σε πρόσφατη επίσκεψη στο συνεργείο για έλεγχο με ενημέρωσαν ότι το αυτοκίνητο έχει προβλημα με τον ιμάντα εκκεντροφόρου. Συγκεκριμένα ένα γρανάζι του ιμάντα μετακινήθηκε από τη θέση του! και μου ζητούν να πληρώσω 1500 Ευρώ για την επισκευή. Σημειώνω ότι το αυτοκίνητο δεν παρουσίαζε κανένα πρόβλημα εν λειτουργία και όλα τα service έγιναν σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο. Επίσης το αυτοκίνητο είναι εκτός εγγύησης. Θεωρώ ότι το πρόβλημα υπήρχε και πριν λήξει η εγγύηση δεν με ενημέρωσαν.Πιστεύω ότι το πρόβλημα είναι κατασκευαστικό και θα έπρεπε να καλυφθεί το κόστος από την αντιπροσωπεία. Γνωρίζει κανείς που μπορώ να απευθυνθώ στην κεντρική αντιπροσωπεία της Renault (MAVA;) για να στείλω μια επιστολή;

                Οταν λες μετακινηθηκε γραναζι,τι ενοεις?Γραναζι εκεντροφορων-στροφαλου η τεντωτηρες ρουλεμαν?Αν ειναι το πρωτο ειναι κατασκευαστικο ελλατωμα(που δε νομιζω,δεν παθαινουν τπτ) αν ειναι το δευτερο ανηκει στην κατηγορια των αναλωσιμων και δε σε καλυπτει η εγγυηση ουτως η αλλως.Απ τη στγμη ομως που περασε την εγγυηση ακομα και η πρωτη εκδοχη να ειναι παλι δε θα στην καλυψουν.

                Το κοστος για αλλαγη σετ ιμαντα χρονισμου δε νομιζω να ξεπερασει τα 400-500ευρω.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • G
                  g60 last edited by

                  Ο χρήστης meco έγραψε:

                  Μήπως υπάρχει σχέση με αυτό το θέμα;

                  Λογικά αυτό πρέπει να είναι...
                  Φίλε dtsigr ρίξε μια ματία στο παραπάνω link...

                  Τι π@υστηδες ειναι ρε στις αντιπροσωπειες

                  Ξερουν το προβλημα εκ των υστερων και μολις βγει απ την εγγυηση το ανακοινωνουν!!!

                  Αυτα να τα βλεπει ο κοσμος που θεωρει τα σερβις στις αντιπροσωπειες ως σημειο αναφορας.Το λεω και παλι.Ξεκοληστε απ τις βδελλες.
                  ΔΕΝ ΧΑΝΕΤΕ Η ΕΓΓΥΗΣΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΣΑΣ.

                  Παντως δε νομιζω ο ανθρωπος να βγαλει ακρη.Καλυτερα να το κανει σε ενα εξειδικευμενο συνεργειο ρενο να πληρωσει τα μισα και να τελειωνει πριν κοψει κανα ιμαντα και ψαχνετε.

                  Ολα τα αλλα για δικαστικα και τα συναφη απ τη στιγμη που εληξε και η εγγυηση ειναι ψθχοφθορα

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • R
                    ronaldinio last edited by

                    Επειδή είναι 100% σίγουρο ότι το δίκιο σου δε θα το βρεις πλήρωσε τη συμμετοχή στη βλάβη και πούλα το! Και αν είσαι ρενάκιας μείνε μακριά από μεγκάν πρώτης γενιάς από 1.4 ως 1.6 λίτρα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • G
                      g60 last edited by

                      Ο χρήστης ronaldinio έγραψε:
                      Επειδή είναι 100% σίγουρο ότι το δίκιο σου δε θα το βρεις πλήρωσε τη συμμετοχή στη βλάβη και πούλα το! Και αν είσαι ρενάκιας μείνε μακριά από μεγκάν πρώτης γενιάς από 1.4 ως 1.6 λίτρα.

                      Γιατι να το πουλησει ο ανθρωπος το αμαξι?Να δουλευει μια ζωη για να αλλαζει αυτοκινητα?Η πιστευεις οτι σημερα υπαρχουν αυτοκινητα χωρις εργοστασιακα ελλατωμματα?Το κακο αμαξι δεν χαρακτηριζετε απ την Χ ατελεια9που αφορα μια παρτιδα αυτοκινητων) η οποια επισκευαζετε και στην συνεχεια αντικαθιστατε το προβλημα απ στη γραμμη παραγωγης.Κακο μαξι ειναι αυτο που σε συνολο πχ 200 000km εχει πιει το αιμα του ιδιοκτητη ειδικα απ τα 80 000-100000km και μετα.

                      Το προβλημα εγκειτε στην αντιμετωπιση των τεχνικων και στην αποκρυψη του προβληματος κι οχι στο αμαξι

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • M
                        manosk last edited by

                        1500 ευρώ, ε; Στο τέλος μόνο τα Velsatis θα τους πηγαίνουν για επισκευή.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                        • G
                          govus last edited by

                          Ο χρήστης manosk έγραψε:
                          1500 ευρώ, ε; Στο τέλος μόνο τα Velsatis θα τους πηγαίνουν για επισκευή.

                          Μιλάμε δηλαδή για αναρίθμητη πελατεία !!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                          • A
                            af9pk last edited by

                            Ο χρήστης Govus έγραψε:

                            1500 ευρώ, ε; Στο τέλος μόνο τα Velsatis θα τους πηγαίνουν για επισκευή.

                            Μιλάμε δηλαδή για αναρίθμητη πελατεία !!

                            Govus ο Κωστας Λ., ο Νικος Φ., ο Αριστοτελης Π., η Μαρια Ν., ο Πανος Χ. και η Μαριλενα Κ. απαιτουν τουλαχιστον την αποσυρση της προσβολης και δημοσια συγγνωμη! Ως μοναδικοι ιδιοκτητες του εν λογω αυτοκινητου στην Ελλαδα και φανατικα μελη του http://www.re_si_to_velsatis_fisaei_gr/super_forum νιωθουν υπονομευμενοι απο τις δολιες σου δηλωσεις και ηδη συσπειρωνουν τον σκληρο πυρηνα του κλαμπ και ετοιμαζονται για συμβολικο αποκλεισμο μερους του δεξιου πεζοδρομιου της Πανεπιστημιου με τα οχηματα τους σε ενδειξη διαμαρτυριας.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 6
                            • G
                              govus last edited by

                              Ο χρήστης Af9pk έγραψε:

                              1500 ευρώ, ε; Στο τέλος μόνο τα Velsatis θα τους πηγαίνουν για επισκευή.

                              Μιλάμε δηλαδή για αναρίθμητη πελατεία !!

                              Govus ο Κωστας Λ., ο Νικος Φ., ο Αριστοτελης Π., η Μαρια Ν., ο Πανος Χ. και η Μαριλενα Κ. απαιτουν τουλαχιστον την αποσυρση της προσβολης και δημοσια συγγνωμη! Ως μοναδικοι ιδιοκτητες του εν λογω αυτοκινητου στην Ελλαδα και φανατικα μελη του http://www.re_si_to_velsatis_fisaei_gr/super_forum νιωθουν υπονομευμενοι απο τις δολιες σου δηλωσεις και ηδη συσπειρωνουν τον σκληρο πυρηνα του κλαμπ και ετοιμαζονται για συμβολικο αποκλεισμο μερους του δεξιου πεζοδρομιου της Πανεπιστημιου με τα οχηματα τους σε ενδειξη διαμαρτυριας.

                              Ουκ εν τω πολλώ το ευ! Αλλά, προσέξτε!! Σήμερα διαδηλώνει (δηλ. έχει πάει από τις 11:00 σπίτι του) και ο 'δημόσιος τομέας' ...

                              Υ.Γ.: αλήθεια, ελπίζω να μην παρεξηγείται κανείς, μια off-topic κουβέντα κάνουμε...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • E
                                ekatsaros last edited by

                                Υπήρξα παθών στο παρελθόν με παρόμοια προβλήματα.
                                Υπάρχουν οι εξής λύσεις:

                                1. Ξεφορτώσου το αυτοκίνητο
                                2. Βρες ένα καλό συνεργείο (κατά προτίμηση εκτός Αθήνας) και μπορεί να φτιάξεις τη βλάβη με το 1/3 , 1/4 των χρημάτων. Μετά απλά παρακαλάς να μην σου ξανασυμβεί κάτι νέο..(πράγμα απίθανο καθώς όπως σου είπα είμαι παθών και με βάση τη στατιστική θεωρία όταν κάτι συμβαίνει τακτικά στο παρελθόν ενός 'σύστηματος' το πιθανότερο είναι να εξακολουθήσει να συμβαίνει και στο μέλλον ....)

                                Δεδομένο ότι με τους τύπους δεν θα βγάλεις άκρη, στην καλύτερη θα σου πουν ότι σου κάνουμε 15% έκπτωση, στην χειρότερη θα σου απαντήσουν:Μην μας ρίχνετε την ευθύνη δεν φτιάξαμε εμείς το αυτοκίνητο. (Την ατάκα αυτή μου την είπαν και με αποστόμωσαν!!! Σε αυτό είναι το μόνο που τους δίνω δίκιο.....ας μην είμασταν κορόιδα να το αγοράζαμε...)

                                Προσωπικά προτείνω τη λύση (1) παρότι για συγκιριακούς λόγους δεν την ακολούθησα...Θα σου κοστίσει βέβαια στην αρχή αλλά σε βάθος χρόνου θα βγεις κερδισμένος.(υποθέτοντας βέβαια ότι θα επιλέξεις μια εταιρεία με μακρόχρονη εγγύηση και αξιόπιστα αυτοκίνητα)

                                Εύχομαι να έχεις τη λιγότερη δυνατή ταλαιπωρία και επιβάρυνση...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                • A
                                  adis4gr last edited by

                                  1500?????????

                                  πηγαινε σε εναν καλο μηχανικο εκτος αντιπροσωπειας να σου το ελεγξει και να σου πει τι εχει γιατι δε μου ακουγονται αυτα πολυ της προκοπης...στουκα με τρενο δε θα σου κοστισει τοσο...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                  • R
                                    ronaldinio last edited by

                                    Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
                                    Γιατι να το πουλησει ο ανθρωπος το αμαξι?Να δουλευει μια ζωη για να αλλαζει αυτοκινητα?Η πιστευεις οτι σημερα υπαρχουν αυτοκινητα χωρις εργοστασιακα ελλατωμματα?Το κακο αμαξι δεν χαρακτηριζετε απ την Χ ατελεια9που αφορα μια παρτιδα αυτοκινητων) η οποια επισκευαζετε και στην συνεχεια αντικαθιστατε το προβλημα απ στη γραμμη παραγωγης.Κακο μαξι ειναι αυτο που σε συνολο πχ 200 000km εχει πιει το αιμα του ιδιοκτητη ειδικα απ τα 80 000-100000km και μετα.

                                    Το προβλημα εγκειτε στην αντιμετωπιση των τεχνικων και στην αποκρυψη του προβληματος κι οχι στο αμαξι

                                    1. Μη νομίζεις ότι η RENAULT έχει τη χειρότερη αντιπροσωπεία. Απλά σκέψου τι θα γινόταν αν ο Σαρακάκης δεν έφερνε HONDA αλλά RENAULT!!

                                    2. Ξέρω καλά την πολιτική της MAVA και είμαι σίγουρος ότι παρόλο που δε μπορεί να καλύψει πλήρως το ποσό της βλάβης λόγω λήξης εγγύησης, είμαι σίγουρος ότι θα του καλύψει ένα 60-70%. Σιγά μην το έκανε αυτό Σαρακάκης!

                                    3. Το γιατί ενδεχομένως αποκρύπτει η αντιπροσωπεία κάποιες βλάβες που έχουν αναγνωριστεί από τη RENAULT, αυτό έχει 2 παρονομαστές: ΚΕΡΔΟΣ και ΜΙΚΡΗ ΕΓΓΥΗΣΗ (ήμαρτον, 2 μόνο χρόνια όταν η Ford και η Fiat δίνει 5, Opel και Toyota δίνουν 6 και ο Σαρακάκης 7; Σα να λέμε, που πας ρε Καραμήτρο;)!

                                    4. Όταν λέω στο παλικάρι να το πουλήσει, ξέρω τι λέω. Το συγκεκριμένο μοντέλο είναι το πιο 'καμμένο' στην ιστορία της RENAULT! Τα 1.4 και 1.6 που έχουν παρουσιάσει τα περισσότερα προβλήματα παράγονται στο ίδιο εργοστάσιο. Για ρώτα και κανέναν ιδιοκτήτη με δίλιτρο MEGANE να δεις τι θα σου πει για προβλήματα: ΟΥΔΕΝ! Και δε μιλάω για μοτέρ και ηλεκτρονικά που σίγουρα διαφοροποιούνται. Μιλάω για πλαίσιο που είναι ίδιο. Πώς γίνεται τα δίλιτρα να μην κάνουν ΚΙΧ και τα άλλα να βγάζουν τα απίστευτα; (Πώς γίνεται π.χ. στα CC, στα 1.6 να μπάζουν νερά και στα δίλιτρα να μην μπαίνει σταγόνα;) Βασικά είναι δύο οι λόγοι: ο ένας είναι ότι από τη γραμμή ποιοτικού ελέγχου περνάνε αυτοκίνητα που την περασμένη δεκαετία απλά δε θα περνούσαν. Ο άλλος είναι τα φτηνής ποιότητας ανταλλακτικά και εξαρτήματα, ειδικά σε ότι έχει να κάνει με τα ηλεκτρικά-ηλεκτρονικά.

                                    Τέλος πάντων, μακάρι του ανθρώπου να μην του βγάλει τίποτε άλλο και καλύτερα να σταματήσω εδώ.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • E
                                      ekatsaros last edited by

                                      Προσωπικά δεν θεωρώ ότι έχει την χειρότερη. Αν είσαι διατεθιμένος να βάλεις βαθειά το χέρι στην τσέπη κάνουν πολύ καλή δουλειά και αποκαθιστούν πλήρως τις βλάβες... Επιπλέον, κάποιοι μηχανικοί εκεί θεωρούνται από τους κορυφαίους στην Ελλάδα και για να μην μιλάω μονόπλευρα θέλω να πω ότι στο παρελθόν επίλυσαν σοβαρή βλάβη του αυτοκινήτου μου πολύ αποτελεσματικά. Το θέμα είναι ότι έχουνε να κάνουνε με πλήθος ελαττωματικών αυτοκινήτων που οι άνθρωποι καλούνται να επισκευάσουν σε εύλογο χρόνο ερχόμενοι σε ρίξη με αγανακτισμένους ιδιοκτήτες. Όσες φορές πήγαινα στην αντιπροσωπεία, πάντα τύχαινε να είμαι παρών σε σοβαρές διενέξεις. Αυτό, όπως είναι λογικό προκαλούσε ένταση στο προσωπικό...Θα μπορούσα να αναφέρω και περιστατικά ασχετοσύνης που μου έτυχαν, τα οποία νομίζω βέβαια ότι θα μπορούσαν να συμβούν σε οποιαδήποτε αντιπροσωπεία, αλλά έτσι ξεφεύγουμε από το θέμα της συζήτησης....

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                      • First post
                                        Last post
                                      • 1 / 1
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΕΛΛΑΔΑ
                                        • ΚΟΣΜΟΣ
                                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • TEST
                                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                      • VIDEO
                                        • 4TTV
                                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CANDID CAMERA
                                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΛΕΞΙΚΟ
                                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • FORMULA 1
                                        • WRC
                                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4T CLASSIC
                                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΟΡΑ
                                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CLASSIC
                                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                      • MENU
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                      • ΚΟΚ

                                      logo footer

                                      coty











                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • CLASSIC
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • VIDEO
                                      • FORUM
                                      4T FORUM
                                      4T LIBRARY
                                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                      Powered by nxcode.gr