Ο χρήστης tt έγραψε:
Μήπως υπάρχει σχέση με αυτό το θέμα;
Λογικά αυτό πρέπει να είναι...
Φίλε dtsigr ρίξε μια ματία στο παραπάνω link...
Είμαι κάτοχος Renault Megane 2003 μοντέλο με 45.000 χιλ. Σε πρόσφατη επίσκεψη στο συνεργείο για έλεγχο με ενημέρωσαν ότι το αυτοκίνητο έχει προβλημα με τον ιμάντα εκκεντροφόρου. Συγκεκριμένα ένα γρανάζι του ιμάντα μετακινήθηκε από τη θέση του! και μου ζητούν να πληρώσω 1500 Ευρώ για την επισκευή. Σημειώνω ότι το αυτοκίνητο δεν παρουσίαζε κανένα πρόβλημα εν λειτουργία και όλα τα service έγιναν σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο. Επίσης το αυτοκίνητο είναι εκτός εγγύησης. Θεωρώ ότι το πρόβλημα υπήρχε και πριν λήξει η εγγύηση δεν με ενημέρωσαν.Πιστεύω ότι το πρόβλημα είναι κατασκευαστικό και θα έπρεπε να καλυφθεί το κόστος από την αντιπροσωπεία. Γνωρίζει κανείς που μπορώ να απευθυνθώ στην κεντρική αντιπροσωπεία της Renault (MAVA;) για να στείλω μια επιστολή;
Είμαι κάτοχος Renault Megane 2003 μοντέλο με 45.000 χιλ. Σε πρόσφατη επίσκεψη στο συνεργείο για έλεγχο με ενημέρωσαν ότι το αυτοκίνητο έχει προβλημα με τον ιμάντα εκκεντροφόρου. Συγκεκριμένα ένα γρανάζι του ιμάντα μετακινήθηκε από τη θέση του! και μου ζητούν να πληρώσω 1500 Ευρώ για την επισκευή. Σημειώνω ότι το αυτοκίνητο δεν παρουσίαζε κανένα πρόβλημα εν λειτουργία και όλα τα service έγιναν σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο. Επίσης το αυτοκίνητο είναι εκτός εγγύησης. Θεωρώ ότι το πρόβλημα υπήρχε και πριν λήξει η εγγύηση δεν με ενημέρωσαν.Πιστεύω ότι το πρόβλημα είναι κατασκευαστικό και θα έπρεπε να καλυφθεί το κόστος από την αντιπροσωπεία. Γνωρίζει κανείς που μπορώ να απευθυνθώ στην κεντρική αντιπροσωπεία της Renault (MAVA;) για να στείλω μια επιστολή;
Είμαι κάτοχος Renault Megane 2003 μοντέλο με 45.000 χιλ. Σε πρόσφατη επίσκεψη στο συνεργείο για έλεγχο με ενημέρωσαν ότι το αυτοκίνητο έχει προβλημα με τον ιμάντα εκκεντροφόρου. Συγκεκριμένα ένα γρανάζι του ιμάντα μετακινήθηκε από τη θέση του! και μου ζητούν να πληρώσω 1500 Ευρώ για την επισκευή. Σημειώνω ότι το αυτοκίνητο δεν παρουσίαζε κανένα πρόβλημα εν λειτουργία και όλα τα service έγιναν σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο. Επίσης το αυτοκίνητο είναι εκτός εγγύησης. Θεωρώ ότι το πρόβλημα υπήρχε και πριν λήξει η εγγύηση δεν με ενημέρωσαν.Πιστεύω ότι το πρόβλημα είναι κατασκευαστικό και θα έπρεπε να καλυφθεί το κόστος από την αντιπροσωπεία. Γνωρίζει κανείς που μπορώ να απευθυνθώ στην κεντρική αντιπροσωπεία της Renault (MAVA;) για να στείλω μια επιστολή;
Μήπως υπάρχει σχέση με αυτό το θέμα;
Ο χρήστης tt έγραψε:
Μήπως υπάρχει σχέση με αυτό το θέμα;
Λογικά αυτό πρέπει να είναι...
Φίλε dtsigr ρίξε μια ματία στο παραπάνω link...
Ο χρήστης dtsigr έγραψε:
Είμαι κάτοχος Renault Megane 2003 μοντέλο με 45.000 χιλ. Σε πρόσφατη επίσκεψη στο συνεργείο για έλεγχο με ενημέρωσαν ότι το αυτοκίνητο έχει προβλημα με τον ιμάντα εκκεντροφόρου. Συγκεκριμένα ένα γρανάζι του ιμάντα μετακινήθηκε από τη θέση του! και μου ζητούν να πληρώσω 1500 Ευρώ για την επισκευή. Σημειώνω ότι το αυτοκίνητο δεν παρουσίαζε κανένα πρόβλημα εν λειτουργία και όλα τα service έγιναν σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο. Επίσης το αυτοκίνητο είναι εκτός εγγύησης. Θεωρώ ότι το πρόβλημα υπήρχε και πριν λήξει η εγγύηση δεν με ενημέρωσαν.Πιστεύω ότι το πρόβλημα είναι κατασκευαστικό και θα έπρεπε να καλυφθεί το κόστος από την αντιπροσωπεία. Γνωρίζει κανείς που μπορώ να απευθυνθώ στην κεντρική αντιπροσωπεία της Renault (MAVA;) για να στείλω μια επιστολή;
Οταν λες μετακινηθηκε γραναζι,τι ενοεις?Γραναζι εκεντροφορων-στροφαλου η τεντωτηρες ρουλεμαν?Αν ειναι το πρωτο ειναι κατασκευαστικο ελλατωμα(που δε νομιζω,δεν παθαινουν τπτ) αν ειναι το δευτερο ανηκει στην κατηγορια των αναλωσιμων και δε σε καλυπτει η εγγυηση ουτως η αλλως.Απ τη στγμη ομως που περασε την εγγυηση ακομα και η πρωτη εκδοχη να ειναι παλι δε θα στην καλυψουν.
Το κοστος για αλλαγη σετ ιμαντα χρονισμου δε νομιζω να ξεπερασει τα 400-500ευρω.
Ο χρήστης meco έγραψε:
Μήπως υπάρχει σχέση με αυτό το θέμα;
Λογικά αυτό πρέπει να είναι...
Φίλε dtsigr ρίξε μια ματία στο παραπάνω link...
Τι π@υστηδες ειναι ρε στις αντιπροσωπειες
Ξερουν το προβλημα εκ των υστερων και μολις βγει απ την εγγυηση το ανακοινωνουν!!!
Αυτα να τα βλεπει ο κοσμος που θεωρει τα σερβις στις αντιπροσωπειες ως σημειο αναφορας.Το λεω και παλι.Ξεκοληστε απ τις βδελλες.
ΔΕΝ ΧΑΝΕΤΕ Η ΕΓΓΥΗΣΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΣΑΣ.
Παντως δε νομιζω ο ανθρωπος να βγαλει ακρη.Καλυτερα να το κανει σε ενα εξειδικευμενο συνεργειο ρενο να πληρωσει τα μισα και να τελειωνει πριν κοψει κανα ιμαντα και ψαχνετε.
Ολα τα αλλα για δικαστικα και τα συναφη απ τη στιγμη που εληξε και η εγγυηση ειναι ψθχοφθορα
Επειδή είναι 100% σίγουρο ότι το δίκιο σου δε θα το βρεις πλήρωσε τη συμμετοχή στη βλάβη και πούλα το! Και αν είσαι ρενάκιας μείνε μακριά από μεγκάν πρώτης γενιάς από 1.4 ως 1.6 λίτρα.
Ο χρήστης ronaldinio έγραψε:
Επειδή είναι 100% σίγουρο ότι το δίκιο σου δε θα το βρεις πλήρωσε τη συμμετοχή στη βλάβη και πούλα το! Και αν είσαι ρενάκιας μείνε μακριά από μεγκάν πρώτης γενιάς από 1.4 ως 1.6 λίτρα.
Γιατι να το πουλησει ο ανθρωπος το αμαξι?Να δουλευει μια ζωη για να αλλαζει αυτοκινητα?Η πιστευεις οτι σημερα υπαρχουν αυτοκινητα χωρις εργοστασιακα ελλατωμματα?Το κακο αμαξι δεν χαρακτηριζετε απ την Χ ατελεια9που αφορα μια παρτιδα αυτοκινητων) η οποια επισκευαζετε και στην συνεχεια αντικαθιστατε το προβλημα απ στη γραμμη παραγωγης.Κακο μαξι ειναι αυτο που σε συνολο πχ 200 000km εχει πιει το αιμα του ιδιοκτητη ειδικα απ τα 80 000-100000km και μετα.
Το προβλημα εγκειτε στην αντιμετωπιση των τεχνικων και στην αποκρυψη του προβληματος κι οχι στο αμαξι
1500 ευρώ, ε; Στο τέλος μόνο τα Velsatis θα τους πηγαίνουν για επισκευή.
Ο χρήστης manosk έγραψε:
1500 ευρώ, ε; Στο τέλος μόνο τα Velsatis θα τους πηγαίνουν για επισκευή.
Μιλάμε δηλαδή για αναρίθμητη πελατεία !!
Ο χρήστης Govus έγραψε:
1500 ευρώ, ε; Στο τέλος μόνο τα Velsatis θα τους πηγαίνουν για επισκευή.
Μιλάμε δηλαδή για αναρίθμητη πελατεία !!
Govus ο Κωστας Λ., ο Νικος Φ., ο Αριστοτελης Π., η Μαρια Ν., ο Πανος Χ. και η Μαριλενα Κ. απαιτουν τουλαχιστον την αποσυρση της προσβολης και δημοσια συγγνωμη! Ως μοναδικοι ιδιοκτητες του εν λογω αυτοκινητου στην Ελλαδα και φανατικα μελη του http://www.re_si_to_velsatis_fisaei_gr/super_forum νιωθουν υπονομευμενοι απο τις δολιες σου δηλωσεις και ηδη συσπειρωνουν τον σκληρο πυρηνα του κλαμπ και ετοιμαζονται για συμβολικο αποκλεισμο μερους του δεξιου πεζοδρομιου της Πανεπιστημιου με τα οχηματα τους σε ενδειξη διαμαρτυριας.
Ο χρήστης Af9pk έγραψε:
1500 ευρώ, ε; Στο τέλος μόνο τα Velsatis θα τους πηγαίνουν για επισκευή.
Μιλάμε δηλαδή για αναρίθμητη πελατεία !!
Govus ο Κωστας Λ., ο Νικος Φ., ο Αριστοτελης Π., η Μαρια Ν., ο Πανος Χ. και η Μαριλενα Κ. απαιτουν τουλαχιστον την αποσυρση της προσβολης και δημοσια συγγνωμη! Ως μοναδικοι ιδιοκτητες του εν λογω αυτοκινητου στην Ελλαδα και φανατικα μελη του http://www.re_si_to_velsatis_fisaei_gr/super_forum νιωθουν υπονομευμενοι απο τις δολιες σου δηλωσεις και ηδη συσπειρωνουν τον σκληρο πυρηνα του κλαμπ και ετοιμαζονται για συμβολικο αποκλεισμο μερους του δεξιου πεζοδρομιου της Πανεπιστημιου με τα οχηματα τους σε ενδειξη διαμαρτυριας.
Ουκ εν τω πολλώ το ευ! Αλλά, προσέξτε!! Σήμερα διαδηλώνει (δηλ. έχει πάει από τις 11:00 σπίτι του) και ο 'δημόσιος τομέας' ...
Υ.Γ.: αλήθεια, ελπίζω να μην παρεξηγείται κανείς, μια off-topic κουβέντα κάνουμε...
Υπήρξα παθών στο παρελθόν με παρόμοια προβλήματα.
Υπάρχουν οι εξής λύσεις:
Δεδομένο ότι με τους τύπους δεν θα βγάλεις άκρη, στην καλύτερη θα σου πουν ότι σου κάνουμε 15% έκπτωση, στην χειρότερη θα σου απαντήσουν:Μην μας ρίχνετε την ευθύνη δεν φτιάξαμε εμείς το αυτοκίνητο. (Την ατάκα αυτή μου την είπαν και με αποστόμωσαν!!! Σε αυτό είναι το μόνο που τους δίνω δίκιο.....ας μην είμασταν κορόιδα να το αγοράζαμε...)
Προσωπικά προτείνω τη λύση (1) παρότι για συγκιριακούς λόγους δεν την ακολούθησα...Θα σου κοστίσει βέβαια στην αρχή αλλά σε βάθος χρόνου θα βγεις κερδισμένος.(υποθέτοντας βέβαια ότι θα επιλέξεις μια εταιρεία με μακρόχρονη εγγύηση και αξιόπιστα αυτοκίνητα)
Εύχομαι να έχεις τη λιγότερη δυνατή ταλαιπωρία και επιβάρυνση...
1500?????????
πηγαινε σε εναν καλο μηχανικο εκτος αντιπροσωπειας να σου το ελεγξει και να σου πει τι εχει γιατι δε μου ακουγονται αυτα πολυ της προκοπης...στουκα με τρενο δε θα σου κοστισει τοσο...
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
Γιατι να το πουλησει ο ανθρωπος το αμαξι?Να δουλευει μια ζωη για να αλλαζει αυτοκινητα?Η πιστευεις οτι σημερα υπαρχουν αυτοκινητα χωρις εργοστασιακα ελλατωμματα?Το κακο αμαξι δεν χαρακτηριζετε απ την Χ ατελεια9που αφορα μια παρτιδα αυτοκινητων) η οποια επισκευαζετε και στην συνεχεια αντικαθιστατε το προβλημα απ στη γραμμη παραγωγης.Κακο μαξι ειναι αυτο που σε συνολο πχ 200 000km εχει πιει το αιμα του ιδιοκτητη ειδικα απ τα 80 000-100000km και μετα.Το προβλημα εγκειτε στην αντιμετωπιση των τεχνικων και στην αποκρυψη του προβληματος κι οχι στο αμαξι
Μη νομίζεις ότι η RENAULT έχει τη χειρότερη αντιπροσωπεία. Απλά σκέψου τι θα γινόταν αν ο Σαρακάκης δεν έφερνε HONDA αλλά RENAULT!!
Ξέρω καλά την πολιτική της MAVA και είμαι σίγουρος ότι παρόλο που δε μπορεί να καλύψει πλήρως το ποσό της βλάβης λόγω λήξης εγγύησης, είμαι σίγουρος ότι θα του καλύψει ένα 60-70%. Σιγά μην το έκανε αυτό Σαρακάκης!
Το γιατί ενδεχομένως αποκρύπτει η αντιπροσωπεία κάποιες βλάβες που έχουν αναγνωριστεί από τη RENAULT, αυτό έχει 2 παρονομαστές: ΚΕΡΔΟΣ και ΜΙΚΡΗ ΕΓΓΥΗΣΗ (ήμαρτον, 2 μόνο χρόνια όταν η Ford και η Fiat δίνει 5, Opel και Toyota δίνουν 6 και ο Σαρακάκης 7; Σα να λέμε, που πας ρε Καραμήτρο;)!
Όταν λέω στο παλικάρι να το πουλήσει, ξέρω τι λέω. Το συγκεκριμένο μοντέλο είναι το πιο 'καμμένο' στην ιστορία της RENAULT! Τα 1.4 και 1.6 που έχουν παρουσιάσει τα περισσότερα προβλήματα παράγονται στο ίδιο εργοστάσιο. Για ρώτα και κανέναν ιδιοκτήτη με δίλιτρο MEGANE να δεις τι θα σου πει για προβλήματα: ΟΥΔΕΝ! Και δε μιλάω για μοτέρ και ηλεκτρονικά που σίγουρα διαφοροποιούνται. Μιλάω για πλαίσιο που είναι ίδιο. Πώς γίνεται τα δίλιτρα να μην κάνουν ΚΙΧ και τα άλλα να βγάζουν τα απίστευτα; (Πώς γίνεται π.χ. στα CC, στα 1.6 να μπάζουν νερά και στα δίλιτρα να μην μπαίνει σταγόνα;) Βασικά είναι δύο οι λόγοι: ο ένας είναι ότι από τη γραμμή ποιοτικού ελέγχου περνάνε αυτοκίνητα που την περασμένη δεκαετία απλά δε θα περνούσαν. Ο άλλος είναι τα φτηνής ποιότητας ανταλλακτικά και εξαρτήματα, ειδικά σε ότι έχει να κάνει με τα ηλεκτρικά-ηλεκτρονικά.
Τέλος πάντων, μακάρι του ανθρώπου να μην του βγάλει τίποτε άλλο και καλύτερα να σταματήσω εδώ.
Προσωπικά δεν θεωρώ ότι έχει την χειρότερη. Αν είσαι διατεθιμένος να βάλεις βαθειά το χέρι στην τσέπη κάνουν πολύ καλή δουλειά και αποκαθιστούν πλήρως τις βλάβες... Επιπλέον, κάποιοι μηχανικοί εκεί θεωρούνται από τους κορυφαίους στην Ελλάδα και για να μην μιλάω μονόπλευρα θέλω να πω ότι στο παρελθόν επίλυσαν σοβαρή βλάβη του αυτοκινήτου μου πολύ αποτελεσματικά. Το θέμα είναι ότι έχουνε να κάνουνε με πλήθος ελαττωματικών αυτοκινήτων που οι άνθρωποι καλούνται να επισκευάσουν σε εύλογο χρόνο ερχόμενοι σε ρίξη με αγανακτισμένους ιδιοκτήτες. Όσες φορές πήγαινα στην αντιπροσωπεία, πάντα τύχαινε να είμαι παρών σε σοβαρές διενέξεις. Αυτό, όπως είναι λογικό προκαλούσε ένταση στο προσωπικό...Θα μπορούσα να αναφέρω και περιστατικά ασχετοσύνης που μου έτυχαν, τα οποία νομίζω βέβαια ότι θα μπορούσαν να συμβούν σε οποιαδήποτε αντιπροσωπεία, αλλά έτσι ξεφεύγουμε από το θέμα της συζήτησης....