-
@ patro, αν και σωστό δεν είναι πάντα αντιπροσωπευτικό αυτό που λές..
'να σου πώ λίγο ρε μεγάλε..σου έχει βγεί καλό αυτό, γιατί δεν έχω δει πολλά στο δρόμο..'
-
ενα ροχι για μένα παρακαλώ
-
Ο χρήστης face έγραψε:
@ patro, αν και σωστό δεν είναι πάντα αντιπροσωπευτικό αυτό που λές..'να σου πώ λίγο ρε μεγάλε..σου έχει βγεί καλό αυτό, γιατί δεν έχω δει πολλά στο δρόμο..'
Με πρόλαβες face!
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Είτε σε ενδιαφέρει πως θα φαίνεσαι έναντι του συρμού είτε το να είσαι απλώς διαφορετικός απο τον συρμό είναι το ίδιο όσον αφορά στη σημασία που δίνεις στον συρμό.Αν τώρα που μιλάμε καούν όλα τα RX8 και μείνουν μόνο 100 το ίδιο το αυτοκίνητο δεν θα αλλάξει, θα αλλάξει το πώς θα σε βλέπουν οι άλλοι και μόνο σαν εν δυνάμει ιδιοκτήτη του. Μπορεί να αδιαφορείς για κάποιον που θα εντυπωσιάσεις πιθανώς με μια αεροτομή αλλα δεν αδιαφορείς για κάποιον που θα εντυπωσιάσεις έχοντας κάτι που ο άλλος ειναι δύσκξολο να αποκτήσει (όχι μόνο οικονομικώς δύσκολο) και ο ίδιος αντλέις ικανοποίηση απο αυτό έστω και εν αγνοία των άλλων.
Τα παραπάνω όμως εινια άσχετα με το αυτοκίνητο αυτό καθ'εαυτό και είναι θέμα προσωπικής μυθοπλασίας που φτιάχνουμε εμείς.
Νομίζω κάποιος που πραγματικά ενδιαφέρεται για το αυτοκίνητο και όχι για τους κοινωνικούς συνειρμούς θα έπρεπε να τα προσπερνά αυτά και αν μη τι άλλο να ήθελε να κοστίζει μια F430 5.000 ευρώ αν ήταν αυτό εφικτό.
Μπαρδόν για το offtopic.
Το ξαναγράφω με άλλα λόγια γιατί μάλλον δεν το κατάλαβες.
Δεν με ενδιαφέρει το πώς το βλέπει ο άλλος, με ενδιαφέρει πώς το βλέπω εγώ. Δεν με ενδιαφέρουν ούτε οι αντιδράσεις των άλλων, ούτε η απήχησή του οποιουδήποτε αυτοκινήτου στη μάζα. Με ενδιαφέρει πώς εγώ το προσλαμβάνω.
Θα ήταν θλιβερό [για μένα]να γεμίσει ο τόπος F430, παρά το εντελώς ανεδαφικό του παραδείγματος.
Θα έβλεπες ένα ξεχωριστό σχήμα, να μετατρέπεται σε αντικείμενο του συρμού.
Είναι αυτονόητο, ότι η σπανιότητα της εικόνας συμβάλλει ως αυτόνομη αισθητική αξία. -
Dacia Logan κυκλοφορούν ελάχιστα
-
Ο χρήστης Bruce έγραψε:
ΙΚΕ όόόόόόόόόταν με το καλό βγάλεις δικά σου λεφτά και αποφασίσεις να πάρεις αμάξι, πιστεύω να καταλάβεις τι εννοεί ο Πάι.
Εσύ ο λογιστής μου είσαι ? Τα προσωπικά σχόλια ας λείπουν, δε με ξέρεις.
Pai Mei σεβαστή η άποψή σου αλλα εγω δε θα έβρισκα θλιβερό το να γέμιζε ο τόπος F430, τις προτιμώ απο τα seicento.
-
ΙΚΕ κι εγώ σέβομαι την προτιμήση σου.
Απλώς αυτό, που ήθελα να τονίσω είναι ότι η παραπάνω θεώρηση μου είναι καθαρά υποκειμενική.
Δεν με αγγίζει κατ'ελάχιστον η αντίδραση του πλήθους ούτε της μονάδας.
Με ενδιαφέρει πώς φαίνεται το αντικείμενο στα δικά μου μάτια.
Και επειδή είμαι κατά της ομοιομορφίας, προτιμώ να βλέπω πολλές διαφορετικές αποχρώσεις. Ένας κόσμος γεμάτος F430 ή γεμάτος Seicento θα ήταν εις βάρος της ποικιλομορφίας, που είναι βέβαια ένα χαρακτηριστικό του φυσικού μας κόσμου, αλλά -ίσως- μας έχει επηρεάσει και στο πώς βλέπουμε τον τεχνολογικό. Είναι η λεπτή -αλλά υπαρκτή- διαφορά που διακρίνει ένα έργο τέχνης από ένα προιόν μαζικής παραγωγής.
Ένα γνήσιο έργο τέχνης [παρά την εκβιομηχάνιση και αυτής της τέχνης, που παράγει πολλά πανομοιότυπα αντίτυπα], συγγενεύει με ένα ξεχωριστό σπορ αυτοκίνητα,στον αισθητικό τομέα.Κατά έναν τρόπο, η σπανιότητα μιας F430, είναι μια ξεχωριστή αρετή, η οποία συμβάλλει εν μέρει [διότι σίγουρα το σχήμα αυτό καθεαυτό έχει και τις δικές του αρετές] στην τέρψη των οφθαλμών μας. Είτε είμαστε κάτοχοι της, είτε όχι.
-
Ο χρήστης Bruce έγραψε:
Πού το είδες το προσωπικό σχόλιο; Χαλάρωσε μικρέ.
edit [kouk]
-
Ο χρήστης Bruce έγραψε:
Πού το είδες το προσωπικό σχόλιο; Χαλάρωσε μικρέ.
edit [kouk]
edit [kouk]
-
very smooth
εγω είμαι ο μικρός τελικά εδω περα..
Ω ΤΙ ΤΟΥ ΕΙΠΕ ΡΕ ΜΑΝΓΚΑΑΑΑ ΠΡΟΣΒΟΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
-
Gonatakias mono enas....
-
Σας παρακαλώ να σταματήσουν οι προσωπικοί χαρακτηρισμοί και τα υπονοούμενα...........
-
Χειρότερο και από αμερικάνικη ΤV όλο μπίμπ και μπίμπ
-
ΙΚΕ, πήγαινε να δουλέψεις να αγοράσεις κάνα αμάξι ρε!
-
Ο χρήστης face έγραψε:
@ patro, αν και σωστό δεν είναι πάντα αντιπροσωπευτικό αυτό που λές..'να σου πώ λίγο ρε μεγάλε..σου έχει βγεί καλό αυτό, γιατί δεν έχω δει πολλά στο δρόμο..'
οι μονες εταιριες που ξερω και δε θελουν να πουλησουν οσα περισσοτερα μπορουν ειναι η φερραρι η αστον μαρτιν και ισως η λαμποργκινι.
η φερραρι βγαζει μερικες χιλιαδες το χρονο και πουλαει exclusivity γιαυτο ειναι και τοσο ακριβες.αν ηταν λιγοτερο σπανιες δε θα μπορουσαν(???) να διατηρησουν τοσο υψηλες τιμες.
τωρα για αμαξια ενος κοστους και πανω εννοειται οτι δεν ισχυει αυτο που γραφω .πχ υπαρχουν πολυ λιγα 350z.
εντιτ: γαμωτο οταν πεφτουν τα βρισιδια και το ξυλο εγω παντα λειπω ,μα γιατι τα σβηνετε ρε παιδια????
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
ΙΚΕ, πήγαινε να δουλέψεις να αγοράσεις κάνα αμάξι ρε!Εϊμαι μικρός ακόμα
-
καλησπερα...εγω μεταξυ αυτων των δυο οχηματων θα επαιρνα το Μαζντα..
το θεωρω πιο ομορφο απο την Μπρερα(καμπριο esclusa) πολυ πιο αρμονικο σαν σχημα πιο ευχαριστο οδηγικα(εχω οδηγησει και το Αλφα)και πιο πρακτικο σε εκτακτα περιστατικα(μινι ταξιδακια με φιλους φιλες.)
δεν διαφωνω οτι η Αλφα ειναι πιο κομψο αλλα ειναι σαν να ρωταμε τι προτιμα καποιος ενα παπουτσι Σνικερ Πραντα η ενα κυριλλε Τοd s και για μενα τουλαχιστον(28ετων) για ολες τις περιστασεις ενα Πραντα σνικερ ειναι οκ...
Ο πατερας μου μαλλον θα επαιρνε την αλφα(απο αυτα τα δυο παντα) αλλα και παλι στα δεκα ατομα που θα δωσουν λεφτα για κουπε μαλλον θα πανε σε μπεμπα η μερτσα(και νεο Α5 ενοψη...)οι 7.αληθεια ποσοι απο σας θα παιρνατε αυτο το οχημα η θα το παρετε?
οταν ειναι η ωρα να αποφασισεις βαζεις και αλλα κατω...ειδικα αν εισαι στα 45 50χιλιαρικα...
και τα δυο απο αυτα ειναι σαν συλλεκτικα κατα καποιον τροπο...αλλα και παλι λεω οτι τηνω στο Μαζντα...
δεν συμφωνω με την αποψη που θελει την γοητεια και την μοναδικοτητα ενος μοντελου να εξαρταται απο το ποσα εχουν πουληθει η ποσα βλεπουμε γυρω μας.
αυτα ανηκουν σε παλιες εποχες οπου στην ελλαδα αν εβλεπες Πορσε το εκανες θεμα..τωρα εχουν αλλαξει ολα... -
Ο χρήστης pik. έγραψε:
καλησπερα...εγω μεταξυ αυτων των δυο οχηματων θα επαιρνα το Μαζντα..το θεωρω πιο ομορφο απο την Μπρερα(καμπριο esclusa) πολυ πιο αρμονικο σαν σχημα πιο ευχαριστο οδηγικα(εχω οδηγησει και το Αλφα)και πιο πρακτικο σε εκτακτα περιστατικα(μινι ταξιδακια με φιλους φιλες.)
δεν διαφωνω οτι η Αλφα ειναι πιο κομψο αλλα ειναι σαν να ρωταμε τι προτιμα καποιος ενα παπουτσι Σνικερ Πραντα η ενα κυριλλε Τοd s και για μενα τουλαχιστον(28ετων) για ολες τις περιστασεις ενα Πραντα σνικερ ειναι οκ...
Ο πατερας μου μαλλον θα επαιρνε την αλφα(απο αυτα τα δυο παντα) αλλα και παλι στα δεκα ατομα που θα δωσουν λεφτα για κουπε μαλλον θα πανε σε μπεμπα η μερτσα(και νεο Α5 ενοψη...)οι 7.αληθεια ποσοι απο σας θα περνατε αυτο το οχημα η θα το παρετε?
οταν ειναι η ωρα να αποφασισεις βαζεις και αλλα κατω...ειδικα αν εισαι στα 45 50χιλιαρικα...
και τα δυο απο αυτα ειναι σαν συλλεκτικα κατα καποιον τροπο...αλλα και παλι λεω οτι τηνω στο Μαζντα...
δεν συμφωνω με την αποψη που θελει την γοητεια και την μοναδικοτητα ενος μοντελου να εξαρταται απο το ποσα εχουν πουληθει η ποσα βλεπουμε γυρω μας.
αυτα ανηκουν σε παλιες εποχες οπου στην ελλαδα αν εβλεπες Πορσε το εκανες θεμα..τωρα εχουν αλλαξει ολα...Εχεις οδηγησει την Brera? που, πως, ποτε, ποια εκδοση?
-
Πού, πότε, πώς; Καλά βρε, ανάκριση του κάνεις;
-
την οδηγησα πριν μια εβδομαδα στο πλαισιο παρουσιασης στην Παδοβα.
Alfa Romeo Brera Vs. Mazda RX-8