-
Πηγα σημερα να δω και τα 2 και εκανα και Test Drive το Punto με τα 77 αλογα... Καλα στημενο και ανετο αλλα μετα τισ 4000rpm μονο ο θορυβοσ αυξανωταν...Αν παρω το Punto θα το παρω με τον 16V των 95ΗΡ.. Αλλα ανυχηχω για την αξιοπιστια των Fiat...Η κλειω καλη χρυση αλλα 2500 ευρω ακριβοτερη... στο ιδιο επιπεδο εξοπλισμου παντα.. Αξιζουν τον κοπο τοσα λεφτα παραπανω?
-
Πηγα σημερα να δω και τα 2 και εκανα και Test Drive το Punto με τα 77 αλογα... Καλα στημενο και ανετο αλλα μετα τισ 4000rpm μονο ο θορυβοσ αυξανωταν...Αν παρω το Punto θα το παρω με τον 16V των 95ΗΡ.. Αλλα ανυχηχω για την αξιοπιστια των Fiat...Η κλειω καλη χρυση αλλα 2500 ευρω ακριβοτερη... στο ιδιο επιπεδο εξοπλισμου παντα.. Αξιζουν τον κοπο τοσα λεφτα παραπανω?
-
Πηγα σημερα να δω και τα 2 και εκανα και Test Drive το Punto με τα 77 αλογα... Καλα στημενο και ανετο αλλα μετα τισ 4000rpm μονο ο θορυβοσ αυξανωταν...Αν παρω το Punto θα το παρω με τον 16V των 95ΗΡ.. Αλλα ανυχηχω για την αξιοπιστια των Fiat...Η κλειω καλη χρυση αλλα 2500 ευρω ακριβοτερη... στο ιδιο επιπεδο εξοπλισμου παντα.. Αξιζουν τον κοπο τοσα λεφτα παραπανω?
-
Grande Punto.-
Είναι κουκλί, είναι ευρύχωρο, και με τον 95άρη θα πηγαινει αξιοπρεπέστατα από ότι φαίνεται.
Το Κλιό (για τα γούστα μου πάντα) δεν βλέπεται ούτε έξω, ούτε μέσα και είναι και πανάκριβο, άρα δεν θα το αγόραζα ποτέ.
Περί αξιοπιστίας: κανένα μικρό Fiat δεν είχε σοβαρά προβλήματα, μικρά και εκνευριστικά ίσως ναι, αλλά τίποτα ανησυχητικό. Η εταιρεία έχει πελώρια παράδοση σε μικρά αυτοκίνητα, και από ότι φαίνεται το καινούριο είναι άξιος συνεχιστής της, αν και έχει μεγαλώσει πλέον αισθητά (>4 μ.) και ίσως να μην του αξίζει ο χαρακτηρισμός 'μικρό'. Ήδη, το προηγούμενο Punto ήταν πολύ εντάξει σε θέματα αξιοπιστίας, δεν βλέπω λόγο για να μην είναι και το Grande
-
oxi Clio!!!!!!!!!!
παρε ενα Πουντο βαλε και ενα καλο ζαντικο και θα εχεις και γαΜΠΙΠ τα οχηματα
-
Εχεις καταλήξει σε αυτά τα 2 μόνο?
-
-
ειναι πρωτο η δευτερο αυτοκινητο?
-
3πορτο η 5πορτο?
-
γιατι δε περιμενεις να δεις και το 95αρι πως παει με τεστ ντραιβ?
-
-
Grande, είναι πανέμορφο ,είναι καλοφτιαγμένο και στην σωστή τιμή.
Εννοείται με τον 95άρη -
Photo VS
-
Το φθηνό. Μην τρελαθούμε κιόλας που θα έπαιρνα μικρό σε τιμή μικρομεσαίου. Όχι ότι το GPunto είναι κελεπούρι, αλλά είναι σαφώς πιο λογική η τιμή του.
-
5θυρο... Αυτα τα 2 πιστευω οτι ειναι τα πιο αξιολογα(και το Yaris αλλα ειναι μικρο)Το αυτοκινητο θα κανει καθημερινα 80km εκτος πολης και θα ειναι ουσιαστικα πρωτο αυτοκινητο. Τα 77 αλογα με ικανοποιησαν οποτε με 95 το περιμενω ακομα καλυτερο!
-
Πες μας ποιες ειναι οι προτεραιοτητες σου.
Επισης το ερωτημα ειναι λιγο προωρο γιατι το punto με τον 95αρι αποτελει αγνωστη ποσοτητα ακομα (σε οτι αφορα τις επιδοσεις του Punto).
Απο εκει και περα προσωπικα εγω θα πηγαινα στο Clio, αν βεβαια εισαι διατεθιμενος να δωσεις τα παραπανω χρηματα. Στο τρεχον τευχος των 4Τ υπαρχει συγκριτικο με πολλα σουπερμινι (και με Clio και με Punto) οπου το Clio βγαινει μακραν κιολας καλυτερο του ανταγωνισμου.
Πολλες κριτικες λενε οτι προσεγγιζει την κατηγορια C σε πολλους τομεις (δυστυχως και στην τιμη βεβαια )Θα κοιταγα σοβαρα και το νεο Yaris που ειναι επισης πολυ καλη επιλογη
Τελωσπαντων αυστηρα μεταξυ των 2 Clio απο εμένα (ακους adis4gr? ).
Aλλα περιμενε να οδηγησεις και το 95αρι Punto για να εχεις πιο ολοκληρωμενη εικονα. -
Δεν ρίχνεις μια ματιά στο 1400άρι νέο KIA Rio; 97 ίπποι, 6 αερόσακοι, αυτόματος κλιματισμός, ESP, 'δωρεάν σέρβις για πάντα' στα ίδια λεφτά.
Ρώτα πόσο κοστίζει η συντήρηση του GPunto, δεν ακούγονται καλά λόγια για τις τιμές των εξουσιοδοτημένων. -
Μην βάζετε μεγάλες φωτογραφίες γιατί ξεχειλώνουν οι σελίδες.
:angry2: Κrus
athanasiosOι φωτό δεν είναι μεγάλες, αλλά έκανα το λάθος να τις βάλω δίπλα δίπλα, γι αυτό ξεχείλωσε η σελίδα. Το διόρθωσα,
ελπίζω να είναι εντάξει στις οθόνες σας τώρα [Krus.] -
Απο αυτά τα δύο, χαλαρά το Πούντο. Αλλα εννοείται με τον 95άρη...
Ειναι πιο φθηνό, εξίσου ποιοτικό και όμορφο και πιο ενδιαφέρον οδηγικά.
-
Το αυτοκινητο το θελω για το καθημερινο πηγαινε-ελα για την δουλεια.. Να μην βγει σκαρτο το Fiat φοβαμαι... Εχει βεβαια 5 χρονια εγγυηση(η Κλειω 2) στα μηχανικα...Το Κλειω με χαλασε απιστευτα που πισω δεν εχει προσκεφαλα ασφαλειας στην βασικη και ουτε αεροσακους τυπου κουρτινας..αν τα βαλω αυτα πηγαινει στα 16500!!! Το Punto βγαινει στα 13340(95ΗΡ) και απλα δεν εχει προβολεις ομιχλης,ζαντες αλουμινιου και Ηλ. κλιματισμο.
-
Ο χρήστης athanasios έγραψε:
Oι φωτό δεν είναι μεγάλες, αλλά έκανα το λάθος να τις βάλω δίπλα δίπλα, γι αυτό ξεχείλωσε η σελίδα. Το διόρθωσα,
ελπίζω να είναι εντάξει στις οθόνες σας τώρα [Krus.]τίποτα δεν διόρθωσες! δεν είσαι αντικειμενικός, άφησες μόνο τις φωτογραφίες του Punto (και καλά έκανες )
edit: Οκ τώρα
-
Σοβαρά τώρα...
πως το λέγε η διαφήμιση του Clio; 'ακολούθα το Clio'
κάπως έτσι... Σκέφτεσαι το Clio;
-
Να ειμαι ειλικρινης το Punto πιο πολυ μ'αρεσει απλα ηθελα να δω αν καποιος θα υποστηριζε την Μουσα.... Στο Punto παντως μου εκανε εντυπωση και η ποιοτητα κυλισης...120 σε οχι καλο δρομο και δεν καταλαβαινες τιποτα... μικρη ενσταση στο φρενο που θελει να το συνιθησεισ γιατι πατας λιγο πιανει πολυ...
-
¶
Κάπου είχε συζητηθεί ότι η Fiat είναι η μοναδική εταιρεία που δέχεται την πραγματοποίηση service σε συνεργεία που δεν ανήκουν σε κάθετα συγκροτήματα (ή κάτι τέτοιο) διατηρώντας την εγγύηση σε ισχύ.Αν κάποιος θυμάται που γράφτηκε αυτό ας το αναφέρει γιατί μετά από αναζήτηση δεν το βρήκα, και νομίζω ότι δεν πρέπει να περάσει απαρατήρητο από υποψήφιο αγοραστή.
¶
Fiat Grande Punto vs Renault Clio