Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Audi A1
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Audi A1
    • 1
    • 2
    • 61
    • 62
    • 63
    • 64
    • 65
    • 109
    • 110
    • 63 / 110
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    245
    2190
    4651
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • elteo
      elteo last edited by

      Το χιουμορ σε μαρανε ...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • O
        orestisren last edited by

        Ο χρήστης audipassion έγραψε:

        πηγενε οδηγησε το και μετα ελα να μου πεις αν ειναι μασκαρεμενο ibiza η polo.
        οδηγησα polo με dsg και το μονο που με ενθουσιασε ειναι το κιβωτιο. κατα τα αλλα θυμιζει το προηγουμενο μοντελο στα οδηγηκα του χαρακτηριστικα. το Α1 ειναι πολυ καλα στημενο σε βαθμο που ενθουσιαστηκα παρα πολυ.

        Κι οι οδηγοί του ίμπιζα τα ίδια θα λένε, καμία σχέση με το Πόλο.
        (Πρέπει να οδηγησεις και το Ίμπιζα για να μας πεις αν το Α1 και το Σέατ έχουν ή δεν έχουν σχέση στο πάτημα. )
        Τί να πούμε τώρα αφού η Σέατ συμμετείχε στο σχεδιασμό του Α1 και ίμπιζα-Α1 έχουν και κοινά σωθικά.
        Κι εδώ που τα λέμε οι γενικές γραμμές στο ταμπλό ίμπιζα-α1 φέρνουν κάπως,
        τα υλικά διαφέρουν για να δικαιολογήσουν τη διαφορά.

        συμμετείχε όλη η Seat στον σχεδιασμό του Α1???

        ''ολη η Saet'

        όλοι οι χιλιάδες υπάλληλοι ανέβηκαν Γερμανία και μπήκαν στο Design room της Audi και έπιασαν ένα μολύβι να το ξύσουν πρώτα και μετά να ζωγραφίσουν?

        καλός ο χαβαλές αλλά άμα δεν γνωρίζουμε δεν ομιλούμε... Ο αρχι-σχεδιαστής υπεύθυνος για την υλοποίηση των δυο προιόντων σου είναι γνωστός? Είναι ο ίδιος? Υπάρχει chief diesigner που προσυπογράφει όλα τα προιόντα που βγαίνουν από το Group παιδί μου, αυτό δεν σημαίνει ότι το σχεδίασε ο ίδιος άνθρωπος ή η ίδια ομάδα ανθρώπων.... τι τους πληρώνουν στο σχεδιαστικό τμήμα της Audi? για την πλάκα? Να κάνουν χαβαλέ όπως εμείς? Η ομάδα που είναι τιμώμενη για την ολοκλήρωση όλων των επιμέρους λεπτομερειών, κατοικοεδρεύει στην Ισπανία?

        Είμαι ο πρώτος που θα πει ότι αν δε ξέρουμε δε μιλάμε.
        Και το απευθύνω σε σένα.

        Σαφώς και η Σέατ συμμετείχε στο σχεδιασμό του Α1,
        και αν εσένα σου πέφτει λίγο πρόβλημα δικό σου.
        Σε έπεισε το μάρκετινγκ ότι η Άουντι είναι θεϊκή και η Σέατ καμία σχέση.
        Με γειες που δε θα είχε σχέση η μια μάρκα με την άλλη.

        Όταν το 2002 το γκρουπ χωρίστηκε σε Audi brand group και Volkswagen brand group,
        η μάρκα Αουντι είχε υπό την αιγίδα της και τις μάρκες Σέατ και Λαμποργκίνι.
        Ψάξε βρες το.
        Κάτω από το διαχωρισμό αυτό δεν έγιναν μόνο επιλογές στρατηγικής που αφορύσαν την γκάμα γενικά,
        αλλά υπήρξε και συνεργασία στο R & D
        και εξελίχθηκαν από κοινού μοντέλα, όπως από την Άουντι το 5πορτο Α3, το Α1, το Q5 κλπ.

        Το εντυπωσιακό όμως είναι ότι εμ δεν ξέρεις, εμ μιλάς κιόλας.

        Το Q5 δεν έχει κυκλοφορίσει σαν seat ακόμα δηλαδί

        Γιατί το επερχόμενο Seat SUV τι νομίζεις ότι θα είναι

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          stamatispl last edited by

          Αστείο αστείο αλλά αλήθεια.
          Υπάρχουν λινκς για επιβεβεαίωση και δόξα τω Θεώ όλοκληρο νετ για να ψάξει κανείς στο γκουγκλ
          και μοντέλα προπαραγωγής της Άουντι σε βόλτες στην Ισπανία περιφερικά των εγκαταστάσεων της Σέατ...

          Η Σέατ καλά θα κάνει αντί να ασχολείται με μοντέλα άλλων εταιρειών να βελτιώσει λίγο τα δικά της.
          Αλλά αν το επιτρέψουν οι άνωθεν.
          Μοντέλο τύπου Τρίμπου σχεδιάστηκε και δε βγήκε ποτέ στην παραγωγή,
          και αν θα βγει θα είναι πλέον προϊόν συνεργασίας του γκρουπ με τη Σουζούκι.
          Στο γκρουπ πάιζουν ρόλο οι στρατηγικές.

          Αυτά και να μη μας κάνουν μάθημα αυτοί που δεν έχουν ιδέα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • R
            red_monster last edited by

            Vell
            2 σειρές διάβασα Απο το ποστ σου...
            Έλεος...

            Ζηλοφθονοι Επειδή βλέπουμε την πραγματικότητα;;
            Εδώ τα μιτο, ds3 είναι παράλογα ακριβά για αυτά που πρόσφερουν...
            Τα περι εργοστασίου , καλωδίων κλπ... Αστα...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • V
              vellerefontis last edited by

              Ο χρήστης ΣταμάτηςΠλ έγραψε:
              Είμαι ο πρώτος που θα πει ότι αν δε ξέρουμε δε μιλάμε.
              Και το απευθύνω σε σένα.

              Σαφώς και η Σέατ συμμετείχε στο σχεδιασμό του Α1,
              και αν εσένα σου πέφτει λίγο πρόβλημα δικό σου.
              Σε έπεισε το μάρκετινγκ ότι η Άουντι είναι θεϊκή και η Σέατ καμία σχέση.
              Με γειες που δε θα είχε σχέση η μια μάρκα με την άλλη.

              Όταν το 2002 το γκρουπ χωρίστηκε σε Audi brand group και Volkswagen brand group,
              η μάρκα Αουντι είχε υπό την αιγίδα της και τις μάρκες Σέατ και Λαμποργκίνι.
              Ψάξε βρες το.
              Κάτω από το διαχωρισμό αυτό δεν έγιναν μόνο επιλογές στρατηγικής που αφορύσαν την γκάμα γενικά,
              αλλά υπήρξε και συνεργασία στο R & Dπαρεπιπτόντως αυτό σημαίνει research and developement και εν τη αύτη περιπτώσει δεν είναι μόνο το design
              και εξελίχθηκαν από κοινού μοντέλα, όπως από την Άουντι το 5πορτο Α3, το Α1, το Q5 κλπ.λοιπόν ποία είναι τα αντίστοιχα μοντέλα της Seat που σχεδιάστηκαν παράλληλα?

              Το μόνο επίσημο στοιχείο που συμφωνεί μαζί σου είναι ότι ο υπεύθυνος παραγωγής της Audi πήγε να διευθύνει για το νεο Seat Ibiza αλλά την θέση του στην Audi την πήρε άλλος αδελφέ! Δεν πάει πέρα δώθε... είναι υπάλληλος της Seat Προς το παρόν.-

              Το εντυπωσιακό όμως είναι ότι εμ δεν ξέρεις, εμ μιλάς κιόλας.

              τι λες ρε φιόγκο? είπες πουθενά σε όλα τα παραπάνω ποίος είναι υπεύθυνος για την σχεδίαση της αυτής γκάμας? ούτε ένα όνομα... γενικολογείς και μου θυμίζεις εφημερίδα... Δεν έχεις αποδείξει ακόμη ότι πράγματι ''ολη η Seat' σχεδίασε το παραπάνω και θες να βγεις κι από πάνω? Μήπως είσαι κανάς δημοσιογραφίσκος της δεκάρας που έχεις γνώμη αλλά δεν έχεις στη ουσία γνώση? για διάβασε ακριβώς τι έγραψα παραπάνω με τα επιμέρους τμήματα και τους αρχι-σχεδιαστές και τις σχεδιαστικές ομάδες! Τουλάχιστον το έχω σπουδάσει το άθλημα, σχεδιαστής προιόντων είμαι με πτυχίο και γνωρίζω όχι μόνο τη ιστορία των δυο εταιριών και που, ποίος, πότε, σχεδίασε τι αλλά πως γίνεται αυτό πράξη στην καθημερινότητα τους.

              Εσύ? τι? διαβασες μια κ@λοφυλλαδα που λέει κάτι που ούτε καν ονόματα θυμάσαι ακριβώς να αναφέρεις και θα μας την μπεις κι από πάνω? κάτσε καλά συμφορουμίτη γιατί μάλλον το πας μακριά και θα γελάσουμε πολύ.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • giuseppe-busso
                giuseppe-busso last edited by

                Ωραίο θέμα. Μπήκε στα favourites

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • V
                  vellerefontis last edited by

                  Ο χρήστης red_monster έγραψε:
                  Vell
                  2 σειρές διάβασα Απο το ποστ σου...αν θες να έχεις ολοκληρομένη άποψη των όσων εκφράζω παρακαλώ να διαβάζεις όλα όσα γράφω κι όχι ότι σε βολεύει
                  Έλεος...

                  Ζηλοφθονοι Επειδή βλέπουμε την πραγματικότητα;;
                  Εδώ τα μιτο, ds3 είναι παράλογα ακριβά για αυτά που πρόσφερουν...
                  Τα περι εργοστασίου , καλωδίων κλπ... Αστα...τι επιχείρημα είναι αυτό? Άστο? Όχι δεν το αφήνω ρε αδερφέ! τι να κάνουμε τώρα! Όλα παιζουν ρόλο, μα όλα

                  και για να μην πειραχτείς, δεν εννοούσα εσένα ως ζηλόφθονο αλλά όλους εκείνους που ότι δεν φτάνουν τα κάνουν κρεμαστάρια και με άλλα λόγια ότι είναι ή μπορεί να είναι καλύτερο και ακριβότερο το θάβουν...

                  μιλάμε...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    morpheus last edited by

                    Ο χρήστης elteo έγραψε:

                    περασε απο το μυαλο μου το polo gti αλλα και εκει 20000 για ενα polo ειναι αρκετα.!

                    Για ένα Πόλο είναι αρκετά τα 20 ενώ για ένα Α1 όχι;
                    Γιατί, από τι τα φτιάχνουν τα Α1 ;

                    Ε ρε μάρκετιγκ ...

                    Κατ'αρχήν, αρκετά ή μη, πολλά ή λίγα, εξαρτάται (εκτός των άλλων) και απο τσέπη του καθενός...

                    Δεύτερον, δεν ξέρω απο τι τα φτιάχνουν... μπορεί να τα φτιάχνουν απο λάσπη και φύκια και τα υπόλοιπα να τα αναλαμβάνει ένας μηχανισμός ελέγχου αντίληψης, εξέλιξη των πειραμάτων απο εποχής NSDAP (αν πιάσετε τον εαυτό σας να γλυκοκοιτάζει τον πωλητή μην τρομάξετε)...

                    Το σίγουρο είναι πως όποιος περάσει πάνω απο 2 λεπτά μέσα στο Α1, απλώς δεν θα πιστεύει πως βρίσκεται σε σουπερμινι... προσωπικά μου πήρε αρκετή ώρα να ξεκολήσω απο το μπάκετ του και με έκανε να μην καταλάβω διαφορά όταν μετά απο λίγο μπήκα στο ΤΤ για να φύγω...
                    Το αυτοκίνητο έχει μακράν το καλύτερο interior της κατηγορίας... και στα δικά μου μάτια ντροπιάζει ακόμα και πρίμιουμ του επόμενου segment (C)...

                    Μάρκετινγκ, ξεμάρκετινγκ... αν θέλεις αυτό το αποτέλεσμα θα το πληρώσεις ανάλογα... αν όχι, δεν σε αναγκάζει κανένας να το πάρεις...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      stamatispl last edited by

                      Βελεροπιάστη άλλαξε το όνομά σου, αλλιώς πάρ'το διαφορετικά πιο ήρεμα.
                      Λές .

                      Ούτε έκανες τον κόπο να το ψάξεις, μιλάς κιόλας.
                      Μόνο ο πρόεδρος ή ποιος άλλος της Άουντι πήγε στη Σέατ και αυτό ήταν όλο;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • I
                        infinity last edited by

                        Φιόγκοοο;;;
                        Καιρό είχα να το ακούσω, θα το λέω και εγώ!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • V
                          vellerefontis last edited by

                          Ο χρήστης audipassion έγραψε:

                          πηγενε οδηγησε το και μετα ελα να μου πεις αν ειναι μασκαρεμενο ibiza η polo.
                          οδηγησα polo με dsg και το μονο που με ενθουσιασε ειναι το κιβωτιο. κατα τα αλλα θυμιζει το προηγουμενο μοντελο στα οδηγηκα του χαρακτηριστικα. το Α1 ειναι πολυ καλα στημενο σε βαθμο που ενθουσιαστηκα παρα πολυ.

                          Κι οι οδηγοί του ίμπιζα τα ίδια θα λένε, καμία σχέση με το Πόλο.
                          (Πρέπει να οδηγησεις και το Ίμπιζα για να μας πεις αν το Α1 και το Σέατ έχουν ή δεν έχουν σχέση στο πάτημα. )
                          Τί να πούμε τώρα αφού η Σέατ συμμετείχε στο σχεδιασμό του Α1 και ίμπιζα-Α1 έχουν και κοινά σωθικά.
                          Κι εδώ που τα λέμε οι γενικές γραμμές στο ταμπλό ίμπιζα-α1 φέρνουν κάπως,
                          τα υλικά διαφέρουν για να δικαιολογήσουν τη διαφορά.

                          συμμετείχε όλη η Seat στον σχεδιασμό του Α1???

                          ''ολη η Saet'

                          όλοι οι χιλιάδες υπάλληλοι ανέβηκαν Γερμανία και μπήκαν στο Design room της Audi και έπιασαν ένα μολύβι να το ξύσουν πρώτα και μετά να ζωγραφίσουν?

                          καλός ο χαβαλές αλλά άμα δεν γνωρίζουμε δεν ομιλούμε... Ο αρχι-σχεδιαστής υπεύθυνος για την υλοποίηση των δυο προιόντων σου είναι γνωστός? Είναι ο ίδιος? Υπάρχει chief diesigner που προσυπογράφει όλα τα προιόντα που βγαίνουν από το Group παιδί μου, αυτό δεν σημαίνει ότι το σχεδίασε ο ίδιος άνθρωπος ή η ίδια ομάδα ανθρώπων.... τι τους πληρώνουν στο σχεδιαστικό τμήμα της Audi? για την πλάκα? Να κάνουν χαβαλέ όπως εμείς? Η ομάδα που είναι τιμώμενη για την ολοκλήρωση όλων των επιμέρους λεπτομερειών, κατοικοεδρεύει στην Ισπανία?

                          Είμαι ο πρώτος που θα πει ότι αν δε ξέρουμε δε μιλάμε.
                          Και το απευθύνω σε σένα.

                          Σαφώς και η Σέατ συμμετείχε στο σχεδιασμό του Α1,
                          και αν εσένα σου πέφτει λίγο πρόβλημα δικό σου.
                          Σε έπεισε το μάρκετινγκ ότι η Άουντι είναι θεϊκή και η Σέατ καμία σχέση.
                          Με γειες που δε θα είχε σχέση η μια μάρκα με την άλλη.

                          Όταν το 2002 το γκρουπ χωρίστηκε σε Audi brand group και Volkswagen brand group,
                          η μάρκα Αουντι είχε υπό την αιγίδα της και τις μάρκες Σέατ και Λαμποργκίνι.
                          Ψάξε βρες το.
                          Κάτω από το διαχωρισμό αυτό δεν έγιναν μόνο επιλογές στρατηγικής που αφορύσαν την γκάμα γενικά,
                          αλλά υπήρξε και συνεργασία στο R & D
                          και εξελίχθηκαν από κοινού μοντέλα, όπως από την Άουντι το 5πορτο Α3, το Α1, το Q5 κλπ.

                          Το εντυπωσιακό όμως είναι ότι εμ δεν ξέρεις, εμ μιλάς κιόλας.

                          Το Q5 δεν έχει κυκλοφορίσει σαν seat ακόμα δηλαδί

                          ένα πράγμα σαν τα Suzuki & Fiat Sedici.... μόνο τα σήματα θα αλλάξουν!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • O
                            orestisren last edited by

                            Άρχισαν οι αμβρώτητες

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • elteo
                              elteo last edited by

                              Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
                              Ωραίο θέμα. Μπήκε στα favourites

                              θυμίζει alfisti !!

                              φιόγκο; βελεροπιάστη;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                stamatispl last edited by

                                Ακριβώς έτσι όπως τα σημερινά Sedici-SX4.
                                Τα επόμενα Rocktan?-Yeti-SX4-Tribu?.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • V
                                  vellerefontis last edited by

                                  Ο χρήστης ΣταμάτηςΠλ έγραψε:
                                  Βελεροπιάστη άλλαξε το όνομά σου, αλλιώς πάρ'το διαφορετικά πιο ήρεμα.
                                  Λές .

                                  Ούτε έκανες τον κόπο να το ψάξεις, μιλάς κιόλας.
                                  Μόνο ο πρόεδρος ή ποιος άλλος της Άουντι πήγε στη Σέατ και αυτό ήταν όλο;

                                  εντάξει!

                                  θα αλλάξω το όνομά μου για σένα Πρόεδρε!

                                  Υ.Γ.: δεν χρειάζεται να το ψάξω... είναι σχεδόν αδύνατο να μάθω ως απλός πολίτης όλες τις 'μεταγραφές' που έλαβαν χώρα στις δύο αυτές τις εταιρίες και ούτε με ενδιαφέρει. Δεν αλλάζει αυτό που είπα. Ένα team οι μεν ένα άλλο οι δε. Ναι, συμφωνώ μαζί σου στο ότι διοικούνται από μια ομάδα διευθυντικών στελεχών που όμως σκοπό έχουν την ανέλιξη και ειδοποιό διαφοροποίησή τους και όχι να ικανοποιούν γνώμες σαν την δική σου, ότι όλα είναι ίδια κι απλά αλλάζουν την τιμή...

                                  Ελπίζω να τα βρήκαμε τώρα... ε που να μου χαθείς και με σύγχυσες μεσημεριάτικο!

                                  με αγάπη,
                                  Βελλεροπιάστης.-

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • V
                                    vellerefontis last edited by

                                    Ο χρήστης elteo έγραψε:

                                    Ωραίο θέμα. Μπήκε στα favourites

                                    θυμίζει alfisti !!

                                    φιόγκο; βελεροπιάστη;

                                    είδες που σιγά σιγά, με τα χρόνια τριβής μαζί σας, μαθαίνουμε κι εμείς την τέχνη το πορδογράφειν!?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      stamatispl last edited by

                                      Μπορείς να έχεις τη γνώμη σου,
                                      που όπως δέχεσαι είναι ως εκεί που είσαι διατεθειμένος να πιστέψεις.

                                      Εγώ μιλάω για γεγονότα, τεχνολογίες και μοντέλα που εξελίχθηκαν από κοινού
                                      δύο team μαζί σε συνενόηση και συμπόρευση
                                      (το πρώτο όχημα της Σέατ που εξελίχθηκε κατόπιν ήταν το Αλτέα κόνσεπτ)
                                      στα πλαίσια ευρείας συνεργασίας που είχε αποφασιστεί άνωθεν μεταξύ Άουντι και Σέατ
                                      και όχι για μεμονωμένες περιπτώσεις που περιορίζονται σε άτομα.

                                      Δεν κρατάω κακία, anyway.
                                      Η άρνηση είναι κατά την ψυχολογία μηχανισμός άμυνας. (too complicated, hope not)

                                      Αλλά ψάξτο πρώτα πριν λες, γιατί το παραδέχεσαι ότι δεν γνωρίζεις...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        audipassion last edited by

                                        Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:

                                        πηγενε οδηγησε το και μετα ελα να μου πεις αν ειναι μασκαρεμενο ibiza η polo.
                                        οδηγησα polo με dsg και το μονο που με ενθουσιασε ειναι το κιβωτιο. κατα τα αλλα θυμιζει το προηγουμενο μοντελο στα οδηγηκα του χαρακτηριστικα. το Α1 ειναι πολυ καλα στημενο σε βαθμο που ενθουσιαστηκα παρα πολυ.

                                        Κι οι οδηγοί του ίμπιζα τα ίδια θα λένε, καμία σχέση με το Πόλο.
                                        (Πρέπει να οδηγησεις και το Ίμπιζα για να μας πεις αν το Α1 και το Σέατ έχουν ή δεν έχουν σχέση στο πάτημα. )
                                        Τί να πούμε τώρα αφού η Σέατ συμμετείχε στο σχεδιασμό του Α1 και ίμπιζα-Α1 έχουν και κοινά σωθικά.
                                        Κι εδώ που τα λέμε οι γενικές γραμμές στο ταμπλό ίμπιζα-α1 φέρνουν κάπως,
                                        τα υλικά διαφέρουν για να δικαιολογήσουν τη διαφορά.

                                        συμμετείχε όλη η Seat στον σχεδιασμό του Α1???

                                        ''ολη η Saet'

                                        όλοι οι χιλιάδες υπάλληλοι ανέβηκαν Γερμανία και μπήκαν στο Design room της Audi και έπιασαν ένα μολύβι να το ξύσουν πρώτα και μετά να ζωγραφίσουν?

                                        καλός ο χαβαλές αλλά άμα δεν γνωρίζουμε δεν ομιλούμε... Ο αρχι-σχεδιαστής υπεύθυνος για την υλοποίηση των δυο προιόντων σου είναι γνωστός? Είναι ο ίδιος? Υπάρχει chief diesigner που προσυπογράφει όλα τα προιόντα που βγαίνουν από το Group παιδί μου, αυτό δεν σημαίνει ότι το σχεδίασε ο ίδιος άνθρωπος ή η ίδια ομάδα ανθρώπων.... τι τους πληρώνουν στο σχεδιαστικό τμήμα της Audi? για την πλάκα? Να κάνουν χαβαλέ όπως εμείς? Η ομάδα που είναι τιμώμενη για την ολοκλήρωση όλων των επιμέρους λεπτομερειών, κατοικοεδρεύει στην Ισπανία?

                                        Είμαι ο πρώτος που θα πει ότι αν δε ξέρουμε δε μιλάμε.
                                        Και το απευθύνω σε σένα.

                                        Σαφώς και η Σέατ συμμετείχε στο σχεδιασμό του Α1,
                                        και αν εσένα σου πέφτει λίγο πρόβλημα δικό σου.
                                        Σε έπεισε το μάρκετινγκ ότι η Άουντι είναι θεϊκή και η Σέατ καμία σχέση.
                                        Με γειες που δε θα είχε σχέση η μια μάρκα με την άλλη.

                                        Όταν το 2002 το γκρουπ χωρίστηκε σε Audi brand group και Volkswagen brand group,
                                        η μάρκα Αουντι είχε υπό την αιγίδα της και τις μάρκες Σέατ και Λαμποργκίνι.
                                        Ψάξε βρες το.
                                        Κάτω από το διαχωρισμό αυτό δεν έγιναν μόνο επιλογές στρατηγικής που αφορύσαν την γκάμα γενικά,
                                        αλλά υπήρξε και συνεργασία στο R & D
                                        και εξελίχθηκαν από κοινού μοντέλα, όπως από την Άουντι το 5πορτο Α3, το Α1, το Q5 κλπ.

                                        Το εντυπωσιακό όμως είναι ότι εμ δεν ξέρεις, εμ μιλάς κιόλας.

                                        Το Q5 δεν έχει κυκλοφορίσει σαν seat ακόμα δηλαδί

                                        ένα πράγμα σαν τα Suzuki & Fiat Sedici.... μόνο τα σήματα θα αλλάξουν!

                                        Μπορεί και σαν exeo A4 ένα πράγμα οι άνιωθοι μη γελάσουν

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          stamatispl last edited by

                                          Σαν το επόμενο Λούπο από Φαουβέ-Σέατ-Σκόντα,
                                          το παλιό Άουντι 50-Πόλο,
                                          το τσιντσον Πασάτ της Σκόντα,
                                          το Κόρντομπα-Πόλο κλάσικ και πλείστα ακόμα.

                                          Έτσι και το ερχόμενο SX4 από Σουζούκι-Φαουβε-Σέατ-Σκόντα κλπ...

                                          Όλοι ικανοποιημένοι τώρα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • elteo
                                            elteo last edited by

                                            Ο χρήστης audipassion έγραψε:

                                            Μπορεί και σαν exeo A4 ένα πράγμα οι άνιωθοι μη γελάσουν

                                            ή Lamborgini Gallardo - Audi R10 ... Εδώ τι λες ; Σας έκαναν οι ιταλοί μάγκες...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 61
                                            • 62
                                            • 63
                                            • 64
                                            • 65
                                            • 109
                                            • 110
                                            • 63 / 110
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr