Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    S
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 33
    • Best 0
    • Groups 0

    stamatispl

    @stamatispl

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    33
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    stamatispl Unfollow Follow

    Latest posts made by stamatispl

    • RE: Audi A1

      Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:

      Περαστικά για τη μητέρα σου vel,
      εύχομαι να είναι σε στάδιο που το προλαβαίνει,
      η επιστήμη δεν έχει πάντα το απόλυτο.
      (Η διαφωνία είναι μόνο για τα παλιοαυτοκίνητα που κι εκεί δεν πρέπει τόσο...)

      υπάρχει διαφωνία στον τρόπο με τον οποίο παραθέτεις τα στοιχεία σου φίλε.... ισχυρίζεσαι πράγματα τα οποία βρίσκεις σε πηγές, αποκόπτεις και δεν αντιλαμβάνεσαι το γενικότερο πλαίσιο, λες και τώρα, σήμερα, ξαφνικά, άρχησαν τμήματα της μιας ή της άλλης εταιρίας να συνεργάζονται.... αυτό από μόνο του δεν λέει τίποτα.

      Έχει σημασία ό τρόπος συνεργασίας, ο χρόνος, τα άτομα και οι συνθήκες... διαφορετικά τα βάζουμε όλα σε ένα τσουβάλι και λέμε ότι ολοι οι ευρωπαίοι κατασκευαστές φτιάχνουν το ίδιο αυτοκίνητο. Αν ήξερες πραγματικά σε βάθος σε πόσα τεχνικά χαρακτηριστικά σημεία διαφέρει ένα Α3 από ένα Golf, δεν θα εκφραζόσουν όπως πιο πριν. Όλα αυτά κοστίζουν, κανείς δεν κάνει δουλειά τσάμπα, απλά για να αγαπιόμαστε, έτσι και η τιμή έχει μέσα της πέρα από το κέρδος και σημαντικό κόστος κρυμμένο...
      κι όχι μόνο κοροιδία όπως ήθισται να πιστεύει ο κάθε ανόητος έλληνας.

      Είπαμε, μορφές υπάρχουν πολλές του νεοέλληνα, μην όμως δικαιλογούμαστε μέσω του να μειώνουμε αυτά που ούτε καν ικανοί να καταλάβουμε είμαστε... μιλάω για αυτοκίνητα. Μία χώρα χωρίς την παραμικρή ιδέα πια, τονίζω ΠΙΑ, της βιομηχανίας αυτοκινήτου, και με μόνο φανάρι τις κυριακάτικου στυλ εξορμήσεις σε Παρίσι/ Μόναχο και Λονδίνο κλπ με λίγες ώρες πίσω από το τιμόνι του ενός ή του άλλου μοντέλου, δεν μας καθιστούν ικανούς να εμβαθύνουμε και άρα απλά γουστάρουμε η δεν γουστάρουμε...

      εδώ μερικοί από έμας που το έχουμε σπουδάσει και πάλι δεν καταφερνουμε να έχουμε καλή και συχνή επαφή με τον χώρο ώστε να είμαστε επαρκώς πληροφορημένοι και άξιοι μιας επιφανειακής κριτικής, να χωνέψω τον καθένα που απλά διαβάζει στο internet και γράφει ότι να΄ναι?

      όχι φίλοι. ευχαριστώ δεν θα πάρω. και μάλλον είναι μια από τις ελάχιστες φορές που θα γράψω ξανά σε αυτό το forum μιας και άνθρωποί του δεν ενδιαφέρονται πραγματικά αλλά φιλοσοφικά... πράγμα που βγαίνει με το που ξεστομίσει κάποιος μια σοβαρή κουβέντα. Μουγκαμάρα. Αντιθέτως στην κόντρα και την κακία είμαστε πρώτοι... βάζω και τον εαυτό μου γιατί υπέκυψα εξ αρχής σε αυτή την εσωτερική διαμάχη μας, λες και με ενδιέφερε αθώα και ειλικρινά να έχει μια καλή ορθή παρουσία ο καθένας κι όχι απλά γνώμη! Κακώς. Κάκιστα έπραξα. Έπρεπε να αδιαφορήσω όπως πολλοί εδώ μέσα κάνουν αλλά κι αυτό μου φαινόταν ψεύτικο, κρύο, ειδικά για έναν χώρο που αγαπάω τόσο από παιδί.

      Δυο ανάλογες περιπτώσεις έχω να παραθέσω:

      1. πωλήτρια σε επώνυμο ακριβό κατάστημα που σου μιλάει με αέρα 24 καρατίων λες και της ανήκει ο όμιλος
      2. δήθεν 'φίλαθλος' που μιλάει στον ενικό λες και του ανήκει η ομάδα

      άντε και μια τρίτη και φαρμακερή
      3. αυτοκινητόφιλος που πρέπει ντε και καλά η όποια δική του μαρκα 'αγάπη' να είναι μπροστά από όλες και φυσικά 'δική του' αφου γνωρίζει τα μέσα και τα έξω

      απέδειξα σε πολλούς εδώ μέσα, με την προιστορία μου και τις αυτοκινητιστικές επιλογές μου αλλά και την βοήθεια που όποτε παρείχα ότι δεν έχω αγαπημένες και μη εταιρίες.

      Τέλος..
      Όποιος με πήρε από τα μούτρα ήταν τυχερός αφού είμαι καλός κατά βάθος και δεν κρατάω κακία...
      αλλά αν τον πετύχω στον δρόμο... με Α1 ή ότι κι αν του τύχει να οδηγώ!

      και λίγο χιούμορ δεν κάνει κακό ε?

      εις το επανειδήν

      Είχα σκοπό να μη ξαναέγραφα ούτε μία φορά σ' αυτό το φόρουμ.
      Μόλις διάβασα αυτά που έγραψες, και απλά σου λέω λυπάμαι πολύ γι΄ αυτά που λες
      και αυτό που βγάζεις προς τα έξω.
      Μόνο γι' αυτό σου απαντάω και δε θα ξαναγράψω,
      εσύ συνέχισέ το.
      Λυπάμαι πολύ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stamatispl
    • RE: AUDI FORUM

      Ο χρήστης red_monster έγραψε:
      Έχεις μετοχές στη σεατ;;
      Έχεις κάνει καμία διπλωματική Πάνω σε τεχνολογία της και την αισθάνεσαι δικιά σου;;
      Δουλεύεις σε αντιπροσωπεία και έχεις μπόνους ;

      Με την ίδια λογική που εσύ έχεις μετοχές σε ανταγωνίστριες εταιρείες,
      είσαι έμπορος ανταγωνιστικών μοντέλων,
      και πάει λέγοντας και δε συμμαζεύεται...

      Από τη στιγμή που ενοχλεί να ακούγεται η αλήθεια
      (ότι έχει τμήμα έρευνας και εξέλιξης που συμβάλλει στο γκρουπ,
      καθώς και ότι υπάρχουν μοντέλα της Άουντι στα οποία 'έχει βάλει χέρι' , αναφέρθηκαν Α1, Α3, Q5 κά)
      όταν δεν ενοχλούσε το αντίθετο που ήταν το ψέμα που ακουγόταν...
      Άντε γεια μας.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stamatispl
    • RE: AUDI FORUM

      Η κουβέντα γίνεται επειδή μιλάμε για αυτοκίνητα νομίζω...
      και επειδή λέγονταν ανυπόστατα πράγματα.
      Ελπίζω τουλάχιστον να καταλήξαμε ότι έχει και η Σέατ R & D αν μη τι άλλο (γιατί λεγόταν μπαρούφες για το αντίθετο)
      και ότι Σέατ και Άουντι συνεργάζονται αμφίδρομα (γιατί στο άκουσμα και μόνο υπήρχαν γελάκια και ειρωνείες).
      Αλλιώς τζάμπα ο κόπος.

      Επίσης ότι τα μοντέλα της Σέατ δε θα δείχνουν εξωτερικά (άλλο τί είναι τα μηχανολογικά) ποτέ όσο τα Άουντι
      λόγω των άνωθεν επιταγών στρατηγικής του ομίλου (και όχι λόγω αδυναμίας)
      και άιντε να πηγαίνουμε ο καθένας στην ευχή του Θεού λέμε...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stamatispl
    • RE: AUDI FORUM

      Εμ γι' αυτό κι εγώ προσπαθώ να αποταγώ της συνήθειάς μου του τελευταίου τριιημέρου να γράφω στο φόρουμ
      δεν κάνει καλό σε κανέναν και τελικά δεν μπορώ μ' αυτά που διαβάζω...

      Ο χρήστης red_monster έγραψε:
      Διαστροφή είναι να αγαπάς οποιαδήποτε μάρκα ...

      Αν μία φορά διαστροφή είναι να αγαπάς οποιαδήποτε μάρκα,
      χίλιες φορές διαστροφή είναι να μισείς οποιαδήποτε μάρκα,

      και στην προκειμένη περίπτωση οι οπαδοί του γκρουπ Φίατ
      από τη μία δείχνουν εχθρικότητα προς τη Σέατ (ή το Φάουβε γκρουπ ...δεν κατάλαβα )
      και από την άλλη αποτάσσουν (ή όχι;) το πάθος υπέρ της αγαπημένης τους μάρκας...

      Μπερδέυτηκα ουφ,
      γιατί στην τελική τα γυρίζετε όπως να 'ναι ορισμένοι και εκεί σας ξεφεύγει μια και δυο εμπάθειες.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stamatispl
    • RE: AUDI FORUM

      Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
      1ον: δεν υπάρχει Seat, υπάρχει VW group
      2ον: αν δεν αντιλαμβάνεσαι το χιουμοριστικό του θέματος είσαι ελεύθερος να αποχωρήσεις όπως λες
      3ον: έχω κι εγώ τις διαστροφές μου σαν κι εσένα γιατί αγαπώ πολύ περισσότερο τη Fiat απτην Audi (μπλιαχ) κι ας έχω κι απτα 2

      ...όποτε θέμε υπάρχει Σέατ και όποτε δε θέμε υπάρχει μόνο το γκρουπ Φάουβε;
      Νταξει καταλάβαμε, δεν υπάρχει σταθερότητα στις απόψεις.

      Και ευχαριστώ για την άδεια να αποχωρήσω, θα το έκανα ούτως ή αλλέως.
      Υπάρχει μονομέρεια και μονομανία σε αρκετούς που γράφουν,
      ας το ξέρουν όμως και αυτοί που διαβάζουν χωρίς να συμμετέχουν

      ότι εδώ έχει καταντήσει φόρουμ της Φίατ.

      Τσάγια

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stamatispl
    • RE: AUDI FORUM

      Διαστροφή είναι να ζεις στο παραμύθι επειδή σε έπεισε το μάρκετινκ
      και να μην ξέρεις ότι η Σέατ συμβάλλει παραπάνω από αυτό που εσύ έχεις στο μυαλό σου;
      Αν είναι έτσι οκ, live your myths.

      PS: Για πολλούς διαστροφή είναι και το να αγαπάς τη Φίατ περισσότερο από την Άουντι
      αλλά δεν γράφουν κι όλοι εδώ μέσα.
      ...μάλλον για φιατοφόρουμ το κοβω το 4Τ γι' αυτό υπάρχει τέτοια αντιπροσωπευτικότητα στις απόψεις.
      Σαλούδος αμίγος.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stamatispl
    • RE: AUDI FORUM

      Ο χρήστης morpheus έγραψε:
      Εγώ τώρα γιατί νομίζω πως λόγω ιδιαίτερης 'συμπάθειας' προς τη Seat, έχεις πιάσει το δένδρο (την ύπαρξη του οποίου ουδείς μπορεί να αρνηθεί) και έχεις χάσει το δάσος...?

      Γουστάρω τη Σέατ και την Άουντι και τη Σκόντα και τη Φάουβε, αλλά ιδιαίτερα γουστάρω τη Σέατ.
      ...και ο καθείς δικαιούται να γουστάρει όποια μάρκα θέλει, δεν το κατάλαβα.

      Και την ύπαρξη του 'δένδρου' αρκετοί στο φόρουμ είχαν απαντήσει πως αρνούνταν.
      Πέραν αυτού ουδέν ούτε καν για το δάσος και μάλλον δε με καλοβλέπω να ξαναγράφω,
      γιατί το κλίμα είναι εχθρικό.

      Προφανώς είναι προτιμότερο για πολλούς εδώ αυτό που έχεις και στην υπογραφή σου:

      Ignorance is bliss...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stamatispl
    • RE: AUDI FORUM

      Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:

      Αλήθεια έχει βάλει η Seat το χέρι της στο Q5??
      Damn...i knew it...

      H VW χωρίζει την εξέλιξη των μοντέλων ανά κατηγορίες οχημάτων.
      Το Q5 έχει εξελιχθεί στο Martorell αλλά δεν είναι το μοναδικό Audi που έχει έχει εξελιχθεί εκεί.
      Δεν ξέρω αν αυτό είναι καλό ή κακό. Σίγουρα οι καταναλωτές κρίνουν τα προιόντα αν αυτά είναι καλά και νομίζω ότι το Q5 είναι εξαιρετικό.

      Σχετικά με τους fan της Seat. Αχ τι κάνει η μαμά VW για να έχει αυτόνομες έδρες στο κάθε brand name....Και ο νοών νοείτω
      Seat: Ventaja con tecnología

      Μέχρι τώρα λέγαμε για το Α1 και το Α3, να πιάσουμε και το Q5;

      Λοιπόν για να λυθούν οι όποιες παρεξηγήσεις μια και καλή,
      η συνεργασία Σέατ και Άουντι δεν περιορίζεται μόνο στη γενική στρατηγική του γκρουπ
      να ανατίθεται ένα συγκεκριμένο κομμάτι σε ένα κέντρο εξέλιξης.

      Το γκρουπ έχει πολλά κέντρα εξέλιξης όπως οφείλει να κάνει και κάθε επιτυχημένη πολυεθνική,
      και από το 2002 με αφορμή τη σύσταση του Audi brand group
      ειδικά Σέατ και Άουντι συγκεκριμένα συνεργάστηκαν έντονα σε μοντέλα αμφοτέρων σε ευρύ πεδίο.
      Όπως δεν είναι και μόνο η κατηγορία του Q5 με την οποία ασχολήθηκε η Σέατ,
      εξ' άλλου το Α1 και το Α3 sportback δεν είναι στην ίδια κατηγορία του Q5...

      Μετά δεν είναι λογική αυτή του να είσαι φαν της μίας ή της άλλης εταιρείας,
      είναι μια απλή επανατοποθέτηση των πραγμάτων σε πραγματική βάση
      για την οποία στην αρχή, λόγω άγνοιας, στο άκουσμα μόνο υπήρχαν γελάκια και ειρωνείες.

      Όταν η ίδια η Άουντι τα λέει πχ όταν μιλάει για τα κέντρα σχεδίασης (ειδκότερα πχ το Konzept Design Munich),
      οι Έλληνες φαν της περιττεύει τί θα πουν.

      https://www.audi-mediaservices.com/publ ... hkeit.html

      Konzept Design Munich is closely intermeshed with Audi design studios in Ingolstadt and Santa Monica, as well as with the designers of SEAT in Martorell (near Barcelona) or Lamborghini’s Centro Stile in Sant’Agata, Italy.

      Και αν η Σέατ είχε πραγματικά αυτόνομη έδρα και τύγχανε εύνοιας από το γεγονός αυτό,
      από το όλο εγχείρημα με το Q5 δε θα κράταγε μόνο την τετρακίνηση για το freetrack...

      Αυθύπαρκτο R & D έχει η Σέατ που συνεργάζεται με τα υπόλοιπα του γκρουπ για προγράμματα και μοντέλα αμφοτέρων,
      αυτοδιοίκητο όμως δεν έχει για να παίρνει ελεύθερα αποφάσεις ποια μοντέλα θα λανσάρει,
      οι γενικές κατευθύνσεις στην γκάμα και σε θέματα φιλοσοφίας-απτής ποιότητας δίνονται κεντρικά.
      Η Σέατ το σεβάστηκε αλλά το πληρώνει με ζημιές φέτος και πέρυσι,
      η Σκόντα δεν το σεβάστηκε και επιπλέον τα κέρδη της μειώθηκαν,
      τη νύφη ήδη πλήρωσε ο πρώην πρόεδρος της Σκόντα και η διόρθωση-υποβάθμιση έρχεται άμεσα στα επόμενα προϊόντα της Σκόντα.
      Αν η Σέατ μπορούσε να επιλέξει, ούτε το Αλτέα θα της επιβαλλόταν για να διαδεχτεί το Α2,
      και ενδεχομένως επίσης και η γκάμα θα ήταν διαφορετική.

      Και έχω αρχίσει να βαριέμαι που λέω τα αυταπόδεικτα...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stamatispl
    • RE: AUDI FORUM

      Ο χρήστης audipassion έγραψε:
      Α και για να σταματίσει αυτό το αστείο είχε πει μια παπαριά ο πιέχ το 2002 ότι Seat Θα γίνει η ΑΛΦΑ του γκρούπ στο λανσάρισμα του νέου τότε ibiza και επίσης ήταν η εποχή που η vag χώρισε της εταιρίες του στις σπόρτ (lamborghini , audi ,seat ) και στις πολυτελέις ( bentley , vw , skoda ) τώρα λογικό είναι να έχουν από κοινού εξέλιξη κάποια μοντέλα επί του προκειμένου το Α1 που έχουν κοινό μηχανικό υπόβαθρο με το ibiza αλλά δεν πιστεύω πως η audi θα μπορούσε να πάρει κάτι από την seat , εξάλου από τις αρχές του 90 που η Seat έγινε μέλος του ομίλου δεν έχει επιδείξει κάτι στον μηχανολογικό τομέα η κάπου αλλόυ ίσως πέραν της σχεδίασης αλλά στειρίζεται μόνο στις λύσεις του ομίλου . Τέλος το Α1 έχει ομοιότητες με το ibiza και τα άλλα δύο ξαδελφάκια ( polo , fabia ) που είναι γνωστό ότι μοιράζονται πάτωμα , κινητίρες , κιβώτια και πολλά άλλα .

      Η επιμονή σε τόσο πολλές αστήρικτες ανακρίβειες μαζεμένες, εκφρασμένες με σιγουριά είναι εντυπωσιακή.
      Χαρακτηρίζοντας όποια άλλη άποψη αστείο από τη μία, και με τα δε νομίζω και δεν ξέρω από την άλλη
      δε βγαίνει απολύτως τίποτε....

      Πολύ πρόχειρα έτσι γιατί έχω και να φύγω...

      -η Σέατ είναι μέλος του ομίλου από το 1986 (όχι αρχές του 90) και συνεργασία είχε από το 1982 με τη Φαουβέ
      (μάλλον τη Σκόντα εννοούσες από τις αρχές του 90 και θυγατρική με 100% των μετοχών από το 2000)

      -τα ξαδερφάκια του Ίμπιζα ως προς το πάτωμα PQ25 είναι το Α1 και το Πόλο
      το Φάμπια είναι ξαδερφάκι των προηγούμενων Ίμπιζα και Πολο (PQ24)

      -η συνεργασία ανάμεσα σε Σέατ-Φάουβε-Άουντι υπήρχε από τη δεκαετία του 90,
      τότε ήδη που σχεδίαζαν από κοινού τα μοντέλα τους στην Ισπανία
      στην Ισπανική πόλη Sitges όπουκαι είχε την έδρα του το Ευρωπαϊκό κέντρο σχεδίασης της Φάουβε

      -περαιτέρω στενή συνεργασία επήλθε με το διαχωρισμό των εταιρειών του γκρουπ
      το 2002 στο Audi brand group με σπορ αναφορές (Άουντι-Σέατ-Λαμποργκίνι)
      και στο Volkswagen brand group με κλασικές (όχι πολυτελείς) αναφορές (Φάουβε-Σκόντα-Μπέντλει-Μπογκάτι)
      με σκοπό την πλέον στενότερη συνεργασία σε μοντέλα-εξέλιξη τεχνολογίας,

      ήδη από το 2003 προσωπικό κοντά 30 ατόμων των τμημάτων R&D είχαν μετακινηθεί εκατέρωθεν μεταξύ Άουντι και Σέατ για στενότερη συνεργασία
      χώρια από το ότι η Σέατ και η Άουντι είχαν απευθείας σύνδεση στα κέντρα εξέλειξης Ισπανίας και Γερμανίας,
      ο δε πρόεδρος της Άουντι Βίντερκορν ηγούνταν και έιχε γνώση και των εργασιών της Σέατ
      στην Σέατ ανέθεσε και μέρος της εξέλιξης μοντέλων της Άουντι και αντίστροφα,
      και η Άουντι είχε επίσης ευθύνη και για την γκάμα και τα μελλοντικά μοντέλα της Σέατ,
      στα οικονομικά του γκρουπ οι ετήσιες αναφορές ομαδοποιούνταν ως Audi brand group κλπ κλπ

      -τα παραπάνω είναι επίσημα και δεν έχουν καμία σχέση με μια τυχαία ανεπίσημη κουβέντα του Πιχ
      κάποια στιγμή και κάπου (ο Πιχ είχε ήδη αποσυρθεί από την ηγεσία του γκρουπ,
      όταν το 2002 πρόεδρος του ομίλου είχε ήδη γίνει ο πρώην πρόεδρος της Σέατ Πιτσεσρίντερ)

      -προγράμματα όπου η Σέατ έχει συμβάλλει τα μέγιστα: Agile chassis, TwinDrive υβριδική τεχνολογία και πλήρως ηλεκτροκινούμενα οχήματα (σχέδιο Verde), συστήματα διεπικοινωνίας οχημάτων-σταθερών υποδομών, Marta (advanced vehicle communication systems), συτήματα αποτροπής ατυχήμάτων (πχ το Lane Change Asssistant), AIDE (adaptative processor analysing dozens of risk factors and combinations in road safety), Medea (Ceramic Material for the Reduction of Emissions), εφαρμοσμένη νανοτεχνολογία στην αυτοκίνηση (nAUTO), Ecomotive-Bluemotion συστήματα κλπ κλπ.

      Να μην αρχίσω πάλι τα σεντόνια προς επιβεβαίωση πρέπει να ψάχνω και θέλω να βγω απόψε ...
      Λυπηθείτε με.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stamatispl
    • RE: AUDI FORUM

      Κοίταξε πραγματικά δε γράφτηκα για να αποδείξω κάτι στον εαυτό μου.
      Νομίζω ότι το είπα έμμεσα όταν αναφερόμουν σ' αυτό που πιστεύω για ένα αυτοκίνητο όταν νομίζω πως είναι καλό,
      δε με ενδιαφέρει η επιβεβαίωση από τους άλλους, αλλά το επιλέγω γιατί μου αρέσει.

      Έτσι κι εδώ, δεν πηρα μέρος στη συζήτηση για να φανώ μέσα από το διαδίκτυο (πράγμα άτοπο),
      απλά στηρίζω αυτό που πιστεύω ότι το γνωρίζω.
      Αν το άφηνα (είχα την επιλογή, ίσως το κάνω με τον καιρό να αδιαφορήσω)
      θα χανόταν σα μπαρούφα που έπεσε στο τραπέζι και χάθηκε.
      Στήριξα μια γνώση που κατείχα και μόνο.
      Τίποτε άλλο προσωπικό για μένα ή τον οιονδήποτε.

      Οι test πινακίδες δεν έχουν κάτι να κάνουν τίποτε με συνειρμούς σε Alfa Romeo,
      τυπικές πινακίδες δοικμών (μια και η Σέατ είναι στα περίχωρα της Βαρκελώνης).

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stamatispl
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr