-
Εντάξει δεν είναι κανά πανάκριβο όχημα. Το premium έχει να κάνει και με την τιμή.
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Όταν έχει φτάσει στο σημείο να έχει ένα VW καλύτερη απτή ποιότητα υλικών και συναρμογής απο ένα BMW
Όχι δα η audi εντάξυ μπορεί λίγο αλλά η vw με τίποτα .
μπες στο νέο Golf...ανώτερη ποιότητα από Α3 (ή οριακά καλύτερη) και σίγουρα καλύτερη ποιότητα από σειρά 1.
Βέβαια συμφωνώ ότι είναι η εξαίρεση στον κανόναΑν και λίγο ετεροχρονισμένη η απάντηση διαφωνώ! Έχω περιεργαστεί αρκετά και τα δύο αυτοκίνητα (το Α3 το έχει κολλητός μου)...η συναρμογή στο Α3 αν και είναι αρκετά παλιό αμάξι είναι απίστευτη από άλλο πλανήτη, στο γκολφ βρίσκεις κάποια λαθάκια.
Και ακόμα αν και τα πλαστικά στο γκολφ είναι πιο μαλακά(σε αφή τα πλαστικά του Α3 δεν τα θεωρώ τίποτα το ιδιαίτερο) παρόλα αυτά η καμπίνα του Α3 σου δίνει την εντύπωση ξεκάθαρα ότι είναι πιο πολυτελής από την πρώτη στιγμή. Παρόλο που επαναλαμβάνω το Α3 είναι παλιό μοντέλο και σε επίπεδο γκάτζετς και χειριστηρίων (κλιματισμός) υστερεί.Και εγώ θεωρούσα τα δυο μοντέλα ίδια αλλά υπάρχουν διαφορές. Για παράδειγμα η σπορ ανάρτηση του Α3 είναι ανώτερη. Η ρύθμισή της είναι άψογη, συνδυάζει εξαιρετικά το διάβασμα του δρόμου και την 'σκληρότητα' της σπορ ανάρτησης με την άνεση.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
εδώ έβαλε χέρι η Φιατ στην Τζουλιέτα ...Σε λίγο θα μας πεις οτι έβαλε χέρι στη Τζουλιέτα και η Alfa Romeo...
Seat: Ventaja con tecnología
Θεούλης.
-
Τα ίδια θα πω και γω με τον Δρομέα.Το A3 είναι καλύτερο από το Golf.Φυσικά τα έχω οδηγήσει και τα δύο και μάλιστα το Golf είναι με τα 140 άλογα ενώ το Α3 με τον κινητήρα που FυSάεΙ(1.6)!
Στο εσωτερικό το Audi είναι πολύ μπροστά από το Golf το οποίο είναι ποιοτικό αλλά δεν μπορώ να πω ότι ενθουσιάζει και απόλυτα.
Στο δρόμο η υπεροχή του Audi είναι για μένα ξεκάθαρη.Στρίβει καλύτερα από το Golf ενώ το νιώθεις πιο πολύ σαν αυτοκίνητο στο δρόμο(παρόλα αυτά και το Golf είναι καλό.)
Βέβαια υπάρχει και η άλλη όψη του νομίσματος που ήταν και είναι τα 5000 ευρώ διαφορά...
Να σημειωθεί πως μιλάω για το 5άρι Golf και για Α3 του 06 μοντέλο. -
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Αλήθεια έχει βάλει η Seat το χέρι της στο Q5??
Damn...i knew it...H VW χωρίζει την εξέλιξη των μοντέλων ανά κατηγορίες οχημάτων.
Το Q5 έχει εξελιχθεί στο Martorell αλλά δεν είναι το μοναδικό Audi που έχει έχει εξελιχθεί εκεί.
Δεν ξέρω αν αυτό είναι καλό ή κακό. Σίγουρα οι καταναλωτές κρίνουν τα προιόντα αν αυτά είναι καλά και νομίζω ότι το Q5 είναι εξαιρετικό.Σχετικά με τους fan της Seat. Αχ τι κάνει η μαμά VW για να έχει αυτόνομες έδρες στο κάθε brand name....Και ο νοών νοείτω
Seat: Ventaja con tecnologíaΜέχρι τώρα λέγαμε για το Α1 και το Α3, να πιάσουμε και το Q5;
Λοιπόν για να λυθούν οι όποιες παρεξηγήσεις μια και καλή,
η συνεργασία Σέατ και Άουντι δεν περιορίζεται μόνο στη γενική στρατηγική του γκρουπ
να ανατίθεται ένα συγκεκριμένο κομμάτι σε ένα κέντρο εξέλιξης.Το γκρουπ έχει πολλά κέντρα εξέλιξης όπως οφείλει να κάνει και κάθε επιτυχημένη πολυεθνική,
και από το 2002 με αφορμή τη σύσταση του Audi brand group
ειδικά Σέατ και Άουντι συγκεκριμένα συνεργάστηκαν έντονα σε μοντέλα αμφοτέρων σε ευρύ πεδίο.
Όπως δεν είναι και μόνο η κατηγορία του Q5 με την οποία ασχολήθηκε η Σέατ,
εξ' άλλου το Α1 και το Α3 sportback δεν είναι στην ίδια κατηγορία του Q5...Μετά δεν είναι λογική αυτή του να είσαι φαν της μίας ή της άλλης εταιρείας,
είναι μια απλή επανατοποθέτηση των πραγμάτων σε πραγματική βάση
για την οποία στην αρχή, λόγω άγνοιας, στο άκουσμα μόνο υπήρχαν γελάκια και ειρωνείες.Όταν η ίδια η Άουντι τα λέει πχ όταν μιλάει για τα κέντρα σχεδίασης (ειδκότερα πχ το Konzept Design Munich),
οι Έλληνες φαν της περιττεύει τί θα πουν.https://www.audi-mediaservices.com/publ ... hkeit.html
Konzept Design Munich is closely intermeshed with Audi design studios in Ingolstadt and Santa Monica, as well as with the designers of SEAT in Martorell (near Barcelona) or Lamborghini’s Centro Stile in Sant’Agata, Italy.
Και αν η Σέατ είχε πραγματικά αυτόνομη έδρα και τύγχανε εύνοιας από το γεγονός αυτό,
από το όλο εγχείρημα με το Q5 δε θα κράταγε μόνο την τετρακίνηση για το freetrack...Αυθύπαρκτο R & D έχει η Σέατ που συνεργάζεται με τα υπόλοιπα του γκρουπ για προγράμματα και μοντέλα αμφοτέρων,
αυτοδιοίκητο όμως δεν έχει για να παίρνει ελεύθερα αποφάσεις ποια μοντέλα θα λανσάρει,
οι γενικές κατευθύνσεις στην γκάμα και σε θέματα φιλοσοφίας-απτής ποιότητας δίνονται κεντρικά.
Η Σέατ το σεβάστηκε αλλά το πληρώνει με ζημιές φέτος και πέρυσι,
η Σκόντα δεν το σεβάστηκε και επιπλέον τα κέρδη της μειώθηκαν,
τη νύφη ήδη πλήρωσε ο πρώην πρόεδρος της Σκόντα και η διόρθωση-υποβάθμιση έρχεται άμεσα στα επόμενα προϊόντα της Σκόντα.
Αν η Σέατ μπορούσε να επιλέξει, ούτε το Αλτέα θα της επιβαλλόταν για να διαδεχτεί το Α2,
και ενδεχομένως επίσης και η γκάμα θα ήταν διαφορετική.Και έχω αρχίσει να βαριέμαι που λέω τα αυταπόδεικτα...
-
Εγώ τώρα γιατί νομίζω πως λόγω ιδιαίτερης 'συμπάθειας' προς τη Seat, έχεις πιάσει το δένδρο (την ύπαρξη του οποίου ουδείς μπορεί να αρνηθεί) και έχεις χάσει το δάσος...?
-
Είναι δυνατόν να υπάρχει άνθρωπος με ιδιαίτερη συμπάθεια για τη Seat??
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Αλήθεια έχει βάλει η Seat το χέρι της στο Q5??
Damn...i knew it...H VW χωρίζει την εξέλιξη των μοντέλων ανά κατηγορίες οχημάτων.
Το Q5 έχει εξελιχθεί στο Martorell αλλά δεν είναι το μοναδικό Audi που έχει έχει εξελιχθεί εκεί.
Δεν ξέρω αν αυτό είναι καλό ή κακό. Σίγουρα οι καταναλωτές κρίνουν τα προιόντα αν αυτά είναι καλά και νομίζω ότι το Q5 είναι εξαιρετικό.Σχετικά με τους fan της Αudi. Αχ τι κάνει η μαμά VW για να έχει αυτόνομες έδρες στο κάθε brand name....Και ο νοών νοείτω
Seat: Ventaja con tecnologíafixed
γιατί ξέρουμε τι ήταν και τι είναι η Seat. Kαι ευτυχώς που υπάρχει κ αυτή κ έχουμε
περισσότερες επιλογές για την τσέπη μας.
δεν μπορούν όλοι να δίνουν 30Κ για ένα Α1 ή μια Τζουλιέταη πλάκα είναι ότι κοροιδεύουμε εμείς οι έλληνες τους ισπανούς που ούτε καρότσια για την λαική δεν κατασκευάζουμε έστω και συνεταιρικά με τους γερμανούς...
-
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
Εγώ τώρα γιατί νομίζω πως λόγω ιδιαίτερης 'συμπάθειας' προς τη Seat, έχεις πιάσει το δένδρο (την ύπαρξη του οποίου ουδείς μπορεί να αρνηθεί) και έχεις χάσει το δάσος...?Γουστάρω τη Σέατ και την Άουντι και τη Σκόντα και τη Φάουβε, αλλά ιδιαίτερα γουστάρω τη Σέατ.
...και ο καθείς δικαιούται να γουστάρει όποια μάρκα θέλει, δεν το κατάλαβα.Και την ύπαρξη του 'δένδρου' αρκετοί στο φόρουμ είχαν απαντήσει πως αρνούνταν.
Πέραν αυτού ουδέν ούτε καν για το δάσος και μάλλον δε με καλοβλέπω να ξαναγράφω,
γιατί το κλίμα είναι εχθρικό.Προφανώς είναι προτιμότερο για πολλούς εδώ αυτό που έχεις και στην υπογραφή σου:
Ignorance is bliss...
-
μπορω να μαθω το (πραγματικο) λογο που γινονται αυτες οι ανουσιες αντιπαραθεσεις?
-
Ο χρήστης ΣταμάτηςΠλ έγραψε:
αλλά ιδιαίτερα γουστάρω τη Σέατ.Αλήθεια τώρα??
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
αλλά ιδιαίτερα γουστάρω τη Σέατ.
Αλήθεια τώρα??
Υπάρχουν πολλές διαστροΦες...
-
Ντάξει να πάρεις Seat, Nissan, Citroen, Hyundai κτλ επειδή αυτό μπορείς να πάρεις σεβαστό απολύτως! Αλλά να γουστάρεις διαχρονικά τη Seat γιατί? Για το Marbella ή το Toledo?? Μυστήρια πράγματα...
-
Διαστροφή είναι να ζεις στο παραμύθι επειδή σε έπεισε το μάρκετινκ
και να μην ξέρεις ότι η Σέατ συμβάλλει παραπάνω από αυτό που εσύ έχεις στο μυαλό σου;
Αν είναι έτσι οκ, live your myths.PS: Για πολλούς διαστροφή είναι και το να αγαπάς τη Φίατ περισσότερο από την Άουντι
αλλά δεν γράφουν κι όλοι εδώ μέσα.
...μάλλον για φιατοφόρουμ το κοβω το 4Τ γι' αυτό υπάρχει τέτοια αντιπροσωπευτικότητα στις απόψεις.
Σαλούδος αμίγος. -
1ον: δεν υπάρχει Seat, υπάρχει VW group
2ον: αν δεν αντιλαμβάνεσαι το χιουμοριστικό του θέματος είσαι ελεύθερος να αποχωρήσεις όπως λες
3ον: έχω κι εγώ τις διαστροφές μου σαν κι εσένα γιατί αγαπώ πολύ περισσότερο τη Fiat απτην Audi (μπλιαχ) κι ας έχω κι απτα 2 -
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
1ον: δεν υπάρχει Seat, υπάρχει VW group
2ον: αν δεν αντιλαμβάνεσαι το χιουμοριστικό του θέματος είσαι ελεύθερος να αποχωρήσεις όπως λες
3ον: έχω κι εγώ τις διαστροφές μου σαν κι εσένα γιατί αγαπώ πολύ περισσότερο τη Fiat απτην Audi (μπλιαχ) κι ας έχω κι απτα 2...όποτε θέμε υπάρχει Σέατ και όποτε δε θέμε υπάρχει μόνο το γκρουπ Φάουβε;
Νταξει καταλάβαμε, δεν υπάρχει σταθερότητα στις απόψεις.Και ευχαριστώ για την άδεια να αποχωρήσω, θα το έκανα ούτως ή αλλέως.
Υπάρχει μονομέρεια και μονομανία σε αρκετούς που γράφουν,
ας το ξέρουν όμως και αυτοί που διαβάζουν χωρίς να συμμετέχουνότι εδώ έχει καταντήσει φόρουμ της Φίατ.
Τσάγια
-
Ο χρήστης ΣταμάτηςΠλ έγραψε:
ότι εδώ έχει καταντήσει φόρουμ της Φίατ.
Τσάγια
Aν πας στα Ιταλικα θεματα λενε οτι το φορουμ ειναι φιλογερμανικο .
-
Ο χρήστης ΣταμάτηςΠλ έγραψε:
Διαστροφή είναι να ζεις στο παραμύθι επειδή σε έπεισε το μάρκετινκ
και να μην ξέρεις ότι η Σέατ συμβάλλει παραπάνω από αυτό που εσύ έχεις στο μυαλό σου;
Αν είναι έτσι οκ, live your myths.PS: Για πολλούς διαστροφή είναι και το να αγαπάς τη Φίατ περισσότερο από την Άουντι
αλλά δεν γράφουν κι όλοι εδώ μέσα.
...μάλλον για φιατοφόρουμ το κοβω το 4Τ γι' αυτό υπάρχει τέτοια αντιπροσωπευτικότητα στις απόψεις.
Σαλούδος αμίγος.Διαστροφή είναι να αγαπάς οποιαδήποτε μάρκα ...
Βεβαια,Δεν Μπορω να φανταστώ που έχει συμβάλει η σεατ στην αυτοκινηση ...
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Διαστροφή είναι να αγαπάς οποιαδήποτε μάρκα ...
και την Ferrari, Lambo...Alfa Romeo ?
Βεβαια,Δεν Μπορω να φανταστώ που έχει συμβάλει η σεατ στην αυτοκινηση ...
Ρε RM αμάξι με pedigree θες να αγοράσεις ή κάτι που να καλύπτει τις ανάγκες σου-κ@βλες σου ?
Γιατί και η VW σκαραβαίους έφτιαχνε και η Lamborghini τρακτέρ...
Δηλ εγώ που είχα πριν C4 θα έπρεπε να χαμογελάω κάθε μέρα γιατί ο Loeb κέρδιζε ;
-
Ο χρήστης ΣταμάτηςΠλ έγραψε:
Εγώ τώρα γιατί νομίζω πως λόγω ιδιαίτερης 'συμπάθειας' προς τη Seat, έχεις πιάσει το δένδρο (την ύπαρξη του οποίου ουδείς μπορεί να αρνηθεί) και έχεις χάσει το δάσος...?
Γουστάρω τη Σέατ και την Άουντι και τη Σκόντα και τη Φάουβε, αλλά ιδιαίτερα γουστάρω τη Σέατ.
...και ο καθείς δικαιούται να γουστάρει όποια μάρκα θέλει, δεν το κατάλαβα.Και την ύπαρξη του 'δένδρου' αρκετοί στο φόρουμ είχαν απαντήσει πως αρνούνταν.
Πέραν αυτού ουδέν ούτε καν για το δάσος και μάλλον δε με καλοβλέπω να ξαναγράφω,
γιατί το κλίμα είναι εχθρικό.Προφανώς είναι προτιμότερο για πολλούς εδώ αυτό που έχεις και στην υπογραφή σου:
Ignorance is bliss...
Και καλά κάνεις που γουστάρεις τη Seat...
Έτσι όπως εγώ εκλαμβάνω όμως τα τελευταία posts, είτε τα (χορταστικά ομολογουμένως) δικά σου, είτε τα (πιο λακωνικά) του elteo, γίνεται ουσιαστικά μια ωδή στη seat και μια προσπάθεια (να το πω ευγενικά) 'διαπαιδαγώγησης' απέναντι στους audisti...
Και επειδή η ιστορία έχει δέιξει πως το να προσπαθείς να πείσεις τον 'κολλημένο' (οποιασδήποτε μάρκας ,ομάδας, κλπ) περισσότερο καταστροφικά αποτελέσματα έχει παρά ευεργετικά.. (ως γνωστόν, χάνεις το χρόνο σου, τσαντίζεις και το γουρούνι...) και ταυτόχρονα, κρατώντας το λάβαρο του 'ξεστραβωτή', γίνεσαι και εσύ κολλημένος για όλους τους υπόλοιπους με το 'ακούστε-τα-μια-και-καλή' ύφος και παρουσιάζοντας ουσιαστικά τη μία όψη του νομίσματος όσο καλύτερα γίνεται...
Anyway, αν τα παραπάνω σου φαίνονται εχθρικά, μάλλον δεν έχω κάτι άλλο να προσθέσω...
AUDI FORUM