-
Το χιουμορ σε μαρανε ...
-
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
πηγενε οδηγησε το και μετα ελα να μου πεις αν ειναι μασκαρεμενο ibiza η polo.
οδηγησα polo με dsg και το μονο που με ενθουσιασε ειναι το κιβωτιο. κατα τα αλλα θυμιζει το προηγουμενο μοντελο στα οδηγηκα του χαρακτηριστικα. το Α1 ειναι πολυ καλα στημενο σε βαθμο που ενθουσιαστηκα παρα πολυ.Κι οι οδηγοί του ίμπιζα τα ίδια θα λένε, καμία σχέση με το Πόλο.
(Πρέπει να οδηγησεις και το Ίμπιζα για να μας πεις αν το Α1 και το Σέατ έχουν ή δεν έχουν σχέση στο πάτημα. )
Τί να πούμε τώρα αφού η Σέατ συμμετείχε στο σχεδιασμό του Α1 και ίμπιζα-Α1 έχουν και κοινά σωθικά.
Κι εδώ που τα λέμε οι γενικές γραμμές στο ταμπλό ίμπιζα-α1 φέρνουν κάπως,
τα υλικά διαφέρουν για να δικαιολογήσουν τη διαφορά.συμμετείχε όλη η Seat στον σχεδιασμό του Α1???
''ολη η Saet'
όλοι οι χιλιάδες υπάλληλοι ανέβηκαν Γερμανία και μπήκαν στο Design room της Audi και έπιασαν ένα μολύβι να το ξύσουν πρώτα και μετά να ζωγραφίσουν?
καλός ο χαβαλές αλλά άμα δεν γνωρίζουμε δεν ομιλούμε... Ο αρχι-σχεδιαστής υπεύθυνος για την υλοποίηση των δυο προιόντων σου είναι γνωστός? Είναι ο ίδιος? Υπάρχει chief diesigner που προσυπογράφει όλα τα προιόντα που βγαίνουν από το Group παιδί μου, αυτό δεν σημαίνει ότι το σχεδίασε ο ίδιος άνθρωπος ή η ίδια ομάδα ανθρώπων.... τι τους πληρώνουν στο σχεδιαστικό τμήμα της Audi? για την πλάκα? Να κάνουν χαβαλέ όπως εμείς? Η ομάδα που είναι τιμώμενη για την ολοκλήρωση όλων των επιμέρους λεπτομερειών, κατοικοεδρεύει στην Ισπανία?
Είμαι ο πρώτος που θα πει ότι αν δε ξέρουμε δε μιλάμε.
Και το απευθύνω σε σένα.Σαφώς και η Σέατ συμμετείχε στο σχεδιασμό του Α1,
και αν εσένα σου πέφτει λίγο πρόβλημα δικό σου.
Σε έπεισε το μάρκετινγκ ότι η Άουντι είναι θεϊκή και η Σέατ καμία σχέση.
Με γειες που δε θα είχε σχέση η μια μάρκα με την άλλη.Όταν το 2002 το γκρουπ χωρίστηκε σε Audi brand group και Volkswagen brand group,
η μάρκα Αουντι είχε υπό την αιγίδα της και τις μάρκες Σέατ και Λαμποργκίνι.
Ψάξε βρες το.
Κάτω από το διαχωρισμό αυτό δεν έγιναν μόνο επιλογές στρατηγικής που αφορύσαν την γκάμα γενικά,
αλλά υπήρξε και συνεργασία στο R & D
και εξελίχθηκαν από κοινού μοντέλα, όπως από την Άουντι το 5πορτο Α3, το Α1, το Q5 κλπ.Το εντυπωσιακό όμως είναι ότι εμ δεν ξέρεις, εμ μιλάς κιόλας.
Το Q5 δεν έχει κυκλοφορίσει σαν seat ακόμα δηλαδί
Γιατί το επερχόμενο Seat SUV τι νομίζεις ότι θα είναι
-
Αστείο αστείο αλλά αλήθεια.
Υπάρχουν λινκς για επιβεβεαίωση και δόξα τω Θεώ όλοκληρο νετ για να ψάξει κανείς στο γκουγκλ
και μοντέλα προπαραγωγής της Άουντι σε βόλτες στην Ισπανία περιφερικά των εγκαταστάσεων της Σέατ...Η Σέατ καλά θα κάνει αντί να ασχολείται με μοντέλα άλλων εταιρειών να βελτιώσει λίγο τα δικά της.
Αλλά αν το επιτρέψουν οι άνωθεν.
Μοντέλο τύπου Τρίμπου σχεδιάστηκε και δε βγήκε ποτέ στην παραγωγή,
και αν θα βγει θα είναι πλέον προϊόν συνεργασίας του γκρουπ με τη Σουζούκι.
Στο γκρουπ πάιζουν ρόλο οι στρατηγικές.Αυτά και να μη μας κάνουν μάθημα αυτοί που δεν έχουν ιδέα.
-
Vell
2 σειρές διάβασα Απο το ποστ σου...
Έλεος...Ζηλοφθονοι Επειδή βλέπουμε την πραγματικότητα;;
Εδώ τα μιτο, ds3 είναι παράλογα ακριβά για αυτά που πρόσφερουν...
Τα περι εργοστασίου , καλωδίων κλπ... Αστα... -
Ο χρήστης ΣταμάτηςΠλ έγραψε:
Είμαι ο πρώτος που θα πει ότι αν δε ξέρουμε δε μιλάμε.
Και το απευθύνω σε σένα.Σαφώς και η Σέατ συμμετείχε στο σχεδιασμό του Α1,
και αν εσένα σου πέφτει λίγο πρόβλημα δικό σου.
Σε έπεισε το μάρκετινγκ ότι η Άουντι είναι θεϊκή και η Σέατ καμία σχέση.
Με γειες που δε θα είχε σχέση η μια μάρκα με την άλλη.Όταν το 2002 το γκρουπ χωρίστηκε σε Audi brand group και Volkswagen brand group,
η μάρκα Αουντι είχε υπό την αιγίδα της και τις μάρκες Σέατ και Λαμποργκίνι.
Ψάξε βρες το.
Κάτω από το διαχωρισμό αυτό δεν έγιναν μόνο επιλογές στρατηγικής που αφορύσαν την γκάμα γενικά,
αλλά υπήρξε και συνεργασία στο R & Dπαρεπιπτόντως αυτό σημαίνει research and developement και εν τη αύτη περιπτώσει δεν είναι μόνο το design
και εξελίχθηκαν από κοινού μοντέλα, όπως από την Άουντι το 5πορτο Α3, το Α1, το Q5 κλπ.λοιπόν ποία είναι τα αντίστοιχα μοντέλα της Seat που σχεδιάστηκαν παράλληλα?Το μόνο επίσημο στοιχείο που συμφωνεί μαζί σου είναι ότι ο υπεύθυνος παραγωγής της Audi πήγε να διευθύνει για το νεο Seat Ibiza αλλά την θέση του στην Audi την πήρε άλλος αδελφέ! Δεν πάει πέρα δώθε... είναι υπάλληλος της Seat Προς το παρόν.-
Το εντυπωσιακό όμως είναι ότι εμ δεν ξέρεις, εμ μιλάς κιόλας.
τι λες ρε φιόγκο? είπες πουθενά σε όλα τα παραπάνω ποίος είναι υπεύθυνος για την σχεδίαση της αυτής γκάμας? ούτε ένα όνομα... γενικολογείς και μου θυμίζεις εφημερίδα... Δεν έχεις αποδείξει ακόμη ότι πράγματι ''ολη η Seat' σχεδίασε το παραπάνω και θες να βγεις κι από πάνω? Μήπως είσαι κανάς δημοσιογραφίσκος της δεκάρας που έχεις γνώμη αλλά δεν έχεις στη ουσία γνώση? για διάβασε ακριβώς τι έγραψα παραπάνω με τα επιμέρους τμήματα και τους αρχι-σχεδιαστές και τις σχεδιαστικές ομάδες! Τουλάχιστον το έχω σπουδάσει το άθλημα, σχεδιαστής προιόντων είμαι με πτυχίο και γνωρίζω όχι μόνο τη ιστορία των δυο εταιριών και που, ποίος, πότε, σχεδίασε τι αλλά πως γίνεται αυτό πράξη στην καθημερινότητα τους.
Εσύ? τι? διαβασες μια κ@λοφυλλαδα που λέει κάτι που ούτε καν ονόματα θυμάσαι ακριβώς να αναφέρεις και θα μας την μπεις κι από πάνω? κάτσε καλά συμφορουμίτη γιατί μάλλον το πας μακριά και θα γελάσουμε πολύ.
-
Ωραίο θέμα. Μπήκε στα favourites
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Vell
2 σειρές διάβασα Απο το ποστ σου...αν θες να έχεις ολοκληρομένη άποψη των όσων εκφράζω παρακαλώ να διαβάζεις όλα όσα γράφω κι όχι ότι σε βολεύει
Έλεος...Ζηλοφθονοι Επειδή βλέπουμε την πραγματικότητα;;
Εδώ τα μιτο, ds3 είναι παράλογα ακριβά για αυτά που πρόσφερουν...
Τα περι εργοστασίου , καλωδίων κλπ... Αστα...τι επιχείρημα είναι αυτό? Άστο? Όχι δεν το αφήνω ρε αδερφέ! τι να κάνουμε τώρα! Όλα παιζουν ρόλο, μα όλακαι για να μην πειραχτείς, δεν εννοούσα εσένα ως ζηλόφθονο αλλά όλους εκείνους που ότι δεν φτάνουν τα κάνουν κρεμαστάρια και με άλλα λόγια ότι είναι ή μπορεί να είναι καλύτερο και ακριβότερο το θάβουν...
μιλάμε...
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
περασε απο το μυαλο μου το polo gti αλλα και εκει 20000 για ενα polo ειναι αρκετα.!
Για ένα Πόλο είναι αρκετά τα 20 ενώ για ένα Α1 όχι;
Γιατί, από τι τα φτιάχνουν τα Α1 ;Ε ρε μάρκετιγκ ...
Κατ'αρχήν, αρκετά ή μη, πολλά ή λίγα, εξαρτάται (εκτός των άλλων) και απο τσέπη του καθενός...
Δεύτερον, δεν ξέρω απο τι τα φτιάχνουν... μπορεί να τα φτιάχνουν απο λάσπη και φύκια και τα υπόλοιπα να τα αναλαμβάνει ένας μηχανισμός ελέγχου αντίληψης, εξέλιξη των πειραμάτων απο εποχής NSDAP (αν πιάσετε τον εαυτό σας να γλυκοκοιτάζει τον πωλητή μην τρομάξετε)...
Το σίγουρο είναι πως όποιος περάσει πάνω απο 2 λεπτά μέσα στο Α1, απλώς δεν θα πιστεύει πως βρίσκεται σε σουπερμινι... προσωπικά μου πήρε αρκετή ώρα να ξεκολήσω απο το μπάκετ του και με έκανε να μην καταλάβω διαφορά όταν μετά απο λίγο μπήκα στο ΤΤ για να φύγω...
Το αυτοκίνητο έχει μακράν το καλύτερο interior της κατηγορίας... και στα δικά μου μάτια ντροπιάζει ακόμα και πρίμιουμ του επόμενου segment (C)...Μάρκετινγκ, ξεμάρκετινγκ... αν θέλεις αυτό το αποτέλεσμα θα το πληρώσεις ανάλογα... αν όχι, δεν σε αναγκάζει κανένας να το πάρεις...
-
Βελεροπιάστη άλλαξε το όνομά σου, αλλιώς πάρ'το διαφορετικά πιο ήρεμα.
Λές .Ούτε έκανες τον κόπο να το ψάξεις, μιλάς κιόλας.
Μόνο ο πρόεδρος ή ποιος άλλος της Άουντι πήγε στη Σέατ και αυτό ήταν όλο; -
Φιόγκοοο;;;
Καιρό είχα να το ακούσω, θα το λέω και εγώ! -
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
πηγενε οδηγησε το και μετα ελα να μου πεις αν ειναι μασκαρεμενο ibiza η polo.
οδηγησα polo με dsg και το μονο που με ενθουσιασε ειναι το κιβωτιο. κατα τα αλλα θυμιζει το προηγουμενο μοντελο στα οδηγηκα του χαρακτηριστικα. το Α1 ειναι πολυ καλα στημενο σε βαθμο που ενθουσιαστηκα παρα πολυ.Κι οι οδηγοί του ίμπιζα τα ίδια θα λένε, καμία σχέση με το Πόλο.
(Πρέπει να οδηγησεις και το Ίμπιζα για να μας πεις αν το Α1 και το Σέατ έχουν ή δεν έχουν σχέση στο πάτημα. )
Τί να πούμε τώρα αφού η Σέατ συμμετείχε στο σχεδιασμό του Α1 και ίμπιζα-Α1 έχουν και κοινά σωθικά.
Κι εδώ που τα λέμε οι γενικές γραμμές στο ταμπλό ίμπιζα-α1 φέρνουν κάπως,
τα υλικά διαφέρουν για να δικαιολογήσουν τη διαφορά.συμμετείχε όλη η Seat στον σχεδιασμό του Α1???
''ολη η Saet'
όλοι οι χιλιάδες υπάλληλοι ανέβηκαν Γερμανία και μπήκαν στο Design room της Audi και έπιασαν ένα μολύβι να το ξύσουν πρώτα και μετά να ζωγραφίσουν?
καλός ο χαβαλές αλλά άμα δεν γνωρίζουμε δεν ομιλούμε... Ο αρχι-σχεδιαστής υπεύθυνος για την υλοποίηση των δυο προιόντων σου είναι γνωστός? Είναι ο ίδιος? Υπάρχει chief diesigner που προσυπογράφει όλα τα προιόντα που βγαίνουν από το Group παιδί μου, αυτό δεν σημαίνει ότι το σχεδίασε ο ίδιος άνθρωπος ή η ίδια ομάδα ανθρώπων.... τι τους πληρώνουν στο σχεδιαστικό τμήμα της Audi? για την πλάκα? Να κάνουν χαβαλέ όπως εμείς? Η ομάδα που είναι τιμώμενη για την ολοκλήρωση όλων των επιμέρους λεπτομερειών, κατοικοεδρεύει στην Ισπανία?
Είμαι ο πρώτος που θα πει ότι αν δε ξέρουμε δε μιλάμε.
Και το απευθύνω σε σένα.Σαφώς και η Σέατ συμμετείχε στο σχεδιασμό του Α1,
και αν εσένα σου πέφτει λίγο πρόβλημα δικό σου.
Σε έπεισε το μάρκετινγκ ότι η Άουντι είναι θεϊκή και η Σέατ καμία σχέση.
Με γειες που δε θα είχε σχέση η μια μάρκα με την άλλη.Όταν το 2002 το γκρουπ χωρίστηκε σε Audi brand group και Volkswagen brand group,
η μάρκα Αουντι είχε υπό την αιγίδα της και τις μάρκες Σέατ και Λαμποργκίνι.
Ψάξε βρες το.
Κάτω από το διαχωρισμό αυτό δεν έγιναν μόνο επιλογές στρατηγικής που αφορύσαν την γκάμα γενικά,
αλλά υπήρξε και συνεργασία στο R & D
και εξελίχθηκαν από κοινού μοντέλα, όπως από την Άουντι το 5πορτο Α3, το Α1, το Q5 κλπ.Το εντυπωσιακό όμως είναι ότι εμ δεν ξέρεις, εμ μιλάς κιόλας.
Το Q5 δεν έχει κυκλοφορίσει σαν seat ακόμα δηλαδί
ένα πράγμα σαν τα Suzuki & Fiat Sedici.... μόνο τα σήματα θα αλλάξουν!
-
Άρχισαν οι αμβρώτητες
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Ωραίο θέμα. Μπήκε στα favouritesθυμίζει alfisti !!
φιόγκο; βελεροπιάστη;
-
Ακριβώς έτσι όπως τα σημερινά Sedici-SX4.
Τα επόμενα Rocktan?-Yeti-SX4-Tribu?. -
Ο χρήστης ΣταμάτηςΠλ έγραψε:
Βελεροπιάστη άλλαξε το όνομά σου, αλλιώς πάρ'το διαφορετικά πιο ήρεμα.
Λές .Ούτε έκανες τον κόπο να το ψάξεις, μιλάς κιόλας.
Μόνο ο πρόεδρος ή ποιος άλλος της Άουντι πήγε στη Σέατ και αυτό ήταν όλο;εντάξει!
θα αλλάξω το όνομά μου για σένα Πρόεδρε!
Υ.Γ.: δεν χρειάζεται να το ψάξω... είναι σχεδόν αδύνατο να μάθω ως απλός πολίτης όλες τις 'μεταγραφές' που έλαβαν χώρα στις δύο αυτές τις εταιρίες και ούτε με ενδιαφέρει. Δεν αλλάζει αυτό που είπα. Ένα team οι μεν ένα άλλο οι δε. Ναι, συμφωνώ μαζί σου στο ότι διοικούνται από μια ομάδα διευθυντικών στελεχών που όμως σκοπό έχουν την ανέλιξη και ειδοποιό διαφοροποίησή τους και όχι να ικανοποιούν γνώμες σαν την δική σου, ότι όλα είναι ίδια κι απλά αλλάζουν την τιμή...
Ελπίζω να τα βρήκαμε τώρα... ε που να μου χαθείς και με σύγχυσες μεσημεριάτικο!
με αγάπη,
Βελλεροπιάστης.- -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Ωραίο θέμα. Μπήκε στα favourites
θυμίζει alfisti !!
φιόγκο; βελεροπιάστη;
είδες που σιγά σιγά, με τα χρόνια τριβής μαζί σας, μαθαίνουμε κι εμείς την τέχνη το πορδογράφειν!?
-
Μπορείς να έχεις τη γνώμη σου,
που όπως δέχεσαι είναι ως εκεί που είσαι διατεθειμένος να πιστέψεις.Εγώ μιλάω για γεγονότα, τεχνολογίες και μοντέλα που εξελίχθηκαν από κοινού
δύο team μαζί σε συνενόηση και συμπόρευση
(το πρώτο όχημα της Σέατ που εξελίχθηκε κατόπιν ήταν το Αλτέα κόνσεπτ)
στα πλαίσια ευρείας συνεργασίας που είχε αποφασιστεί άνωθεν μεταξύ Άουντι και Σέατ
και όχι για μεμονωμένες περιπτώσεις που περιορίζονται σε άτομα.Δεν κρατάω κακία, anyway.
Η άρνηση είναι κατά την ψυχολογία μηχανισμός άμυνας. (too complicated, hope not)Αλλά ψάξτο πρώτα πριν λες, γιατί το παραδέχεσαι ότι δεν γνωρίζεις...
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
πηγενε οδηγησε το και μετα ελα να μου πεις αν ειναι μασκαρεμενο ibiza η polo.
οδηγησα polo με dsg και το μονο που με ενθουσιασε ειναι το κιβωτιο. κατα τα αλλα θυμιζει το προηγουμενο μοντελο στα οδηγηκα του χαρακτηριστικα. το Α1 ειναι πολυ καλα στημενο σε βαθμο που ενθουσιαστηκα παρα πολυ.Κι οι οδηγοί του ίμπιζα τα ίδια θα λένε, καμία σχέση με το Πόλο.
(Πρέπει να οδηγησεις και το Ίμπιζα για να μας πεις αν το Α1 και το Σέατ έχουν ή δεν έχουν σχέση στο πάτημα. )
Τί να πούμε τώρα αφού η Σέατ συμμετείχε στο σχεδιασμό του Α1 και ίμπιζα-Α1 έχουν και κοινά σωθικά.
Κι εδώ που τα λέμε οι γενικές γραμμές στο ταμπλό ίμπιζα-α1 φέρνουν κάπως,
τα υλικά διαφέρουν για να δικαιολογήσουν τη διαφορά.συμμετείχε όλη η Seat στον σχεδιασμό του Α1???
''ολη η Saet'
όλοι οι χιλιάδες υπάλληλοι ανέβηκαν Γερμανία και μπήκαν στο Design room της Audi και έπιασαν ένα μολύβι να το ξύσουν πρώτα και μετά να ζωγραφίσουν?
καλός ο χαβαλές αλλά άμα δεν γνωρίζουμε δεν ομιλούμε... Ο αρχι-σχεδιαστής υπεύθυνος για την υλοποίηση των δυο προιόντων σου είναι γνωστός? Είναι ο ίδιος? Υπάρχει chief diesigner που προσυπογράφει όλα τα προιόντα που βγαίνουν από το Group παιδί μου, αυτό δεν σημαίνει ότι το σχεδίασε ο ίδιος άνθρωπος ή η ίδια ομάδα ανθρώπων.... τι τους πληρώνουν στο σχεδιαστικό τμήμα της Audi? για την πλάκα? Να κάνουν χαβαλέ όπως εμείς? Η ομάδα που είναι τιμώμενη για την ολοκλήρωση όλων των επιμέρους λεπτομερειών, κατοικοεδρεύει στην Ισπανία?
Είμαι ο πρώτος που θα πει ότι αν δε ξέρουμε δε μιλάμε.
Και το απευθύνω σε σένα.Σαφώς και η Σέατ συμμετείχε στο σχεδιασμό του Α1,
και αν εσένα σου πέφτει λίγο πρόβλημα δικό σου.
Σε έπεισε το μάρκετινγκ ότι η Άουντι είναι θεϊκή και η Σέατ καμία σχέση.
Με γειες που δε θα είχε σχέση η μια μάρκα με την άλλη.Όταν το 2002 το γκρουπ χωρίστηκε σε Audi brand group και Volkswagen brand group,
η μάρκα Αουντι είχε υπό την αιγίδα της και τις μάρκες Σέατ και Λαμποργκίνι.
Ψάξε βρες το.
Κάτω από το διαχωρισμό αυτό δεν έγιναν μόνο επιλογές στρατηγικής που αφορύσαν την γκάμα γενικά,
αλλά υπήρξε και συνεργασία στο R & D
και εξελίχθηκαν από κοινού μοντέλα, όπως από την Άουντι το 5πορτο Α3, το Α1, το Q5 κλπ.Το εντυπωσιακό όμως είναι ότι εμ δεν ξέρεις, εμ μιλάς κιόλας.
Το Q5 δεν έχει κυκλοφορίσει σαν seat ακόμα δηλαδί
ένα πράγμα σαν τα Suzuki & Fiat Sedici.... μόνο τα σήματα θα αλλάξουν!
Μπορεί και σαν exeo A4 ένα πράγμα οι άνιωθοι μη γελάσουν
-
Σαν το επόμενο Λούπο από Φαουβέ-Σέατ-Σκόντα,
το παλιό Άουντι 50-Πόλο,
το τσιντσον Πασάτ της Σκόντα,
το Κόρντομπα-Πόλο κλάσικ και πλείστα ακόμα.Έτσι και το ερχόμενο SX4 από Σουζούκι-Φαουβε-Σέατ-Σκόντα κλπ...
Όλοι ικανοποιημένοι τώρα.
-
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
Μπορεί και σαν exeo A4 ένα πράγμα οι άνιωθοι μη γελάσουν
ή Lamborgini Gallardo - Audi R10 ... Εδώ τι λες ; Σας έκαναν οι ιταλοί μάγκες...
Audi A1