-
Σου βαλανε θερμοστατη που ανοιγει σε παραπανω θερμοκρασια
Αρα λογικο ειναι να ανεβαζει λιγο παραπανω θερμοκρασια
Τωρα κατα ποσο θελει κι αλλο ξεβουλωμα, δεν ξερω -
Βρήκα μια εικόνα με το καντράν μου και την ανέβασα για να τη δείτε. Σε διαδρομές στην εγνατία ο δείκτης μου ήταν συνήθως εκεί που είναι ο δείκτης της εικόνας και πιο κάτω. Τώρα χτες σε κίνηση μιας ώρας σε εγνατία με κανονική ταχύτητα ταξιδίου, ο δείκτης ήταν λίγο παραπάνω, περίπου εκεί που έχω σχεδιάσει την 1η κόκκινη γραμμή.
Επίσης, το βεντιλατέρ μες στην πόλη που ανεβαίνει η θερμοκρασία, αρχίζει να δουλεύει όταν ξεπεράσει τη μέση ο δείκτης, περίπου εκεί που έχω τραβήξει τη 2η κόκκινη γραμμή. Πιο πριν άρχιζε να δουλεύει στη 2η λευκή γραμμή της μέσης, δηλαδή λίγο πιο πάνω από τη μέση. Γενικά δηλαδή παρατηρώ ότι ο δείκτης είναι πάντα λίγο πιο πάνω απ' ότι πριν.
Είναι φυσιολογικά τα επίπεδα αυτά;** Πριν το ξεβούλωμα σε κάποια φάση άνοιξε το βεντιλατέρ στα 3/4 !! Εκεί που είναι η λευκή γραμμή μεταξύ της μέσης (λευκές γραμμές) και του τέλους (κόκκινες γραμμές). *
http://pasteall.org/pic/show.php?id=33a87ad6db5e012dc2e050457e5b30e5
-
Κατα ποσο ειναι ακριβείας ο δεικτης, δεν ξερω
Αλλά θα προτιμουσα να δουλευει με τις προηγουμενες θερμοκρασιες -
Ο χρήστης alexandros.K έγραψε:
Κατα ποσο ειναι ακριβείας ο δεικτης, δεν ξερω
Αλλά θα προτιμουσα να δουλευει με τις προηγουμενες θερμοκρασιεςΧμμμ... Τι να σου πω δε ξέρω. Θεωρείς ότι είναι θέμα θερμοστάτη; Ή μήπως κάτι άλλο φταίει;
Πάντως τώρα με κίνηση μέσα στην πόλη, το βεντιλατέρ άνοιξε λίγο πριν τη μέση για λίγα δευτερόλεπτα και μετά σταμάτησε. Δε μπορώ να καταλάβω πως συνέβη αυτό. Μήπως είναι και αυτό που λες, ο δείκτης δεν είναι και πολύ ακριβείας...Πάντως θυμάμαι και παλιότερα που είχα αλλάξει θερμοστάτη μετά από φλάτζα σε άλλο συνεργείο, αρχικά είχα πιο υψηλές θερμοκρασίες (δε θυμάμαι πόσο - ίσως στα επίπεδα που έχω τώρα) και τελικά μετά από κάποιο διάστημα, έπεσαν οι θερμοκρασίες αυτές. Μήπως επειδή είναι καινούργιος ο θερμοστάτης συμβαίνει αυτό;
-
Πιστευω λογω θερμοστατη ανεβαινει η θερμοκρασια πιο πανω
Μπορεις να ρωτησεις στο συνεργειο αν σου εβαλαν διαφορετικο θερμοστατηΤο πότε θα ανοιγει το βεντιλατερ , δεν δινει την εντολη ο θερμοστατης
-
Ο χρήστης alexandros.K έγραψε:
Πιστευω λογω θερμοστατη ανεβαινει η θερμοκρασια πιο πανω
Μπορεις να ρωτησεις στο συνεργειο αν σου εβαλαν διαφορετικο θερμοστατηΤο πότε θα ανοιγει το βεντιλατερ , δεν δινει την εντολη ο θερμοστατης
Χμμ ναι σωστά, θα το ρωτήσω. Την εντολή την δίνει μια βαλβίδα στο βεντιλατέρ που λειτουργεί σαν αισθητήρας θερμοκρασίας του υγρού; Η λεγόμενη φούσκα; Τα λέω σωστά;
Γιατί αλλάξανε και φούσκα... -
Σωστα
-
Ευχαριστώ πολύ Αλέξανδρε! Με κατατόπισες. Θα το δω και τις επόμενες μέρες το αμάξι να δω πως πάει από θερμοκρασία και θα ρωτήσω και στο συνεργείο. Ελπίζω να μην έχω ξανά ανάλογο θέμα...
-
-
Άκουσα ότι επισκευή φλάντζας γίνεται το πολύ 2-3 φόρες. Ισχύει;
Και επίσης, πόσα χιλιόμετρα μπορεί να αντέξει ένα επισκευασμένο - από καμμένη φλάντζα - μοτέρ; -
Ο χρήστης vasil έγραψε:
Άκουσα ότι επισκευή φλάντζας γίνεται το πολύ 2-3 φόρες. Ισχύει;
Και επίσης, πόσα χιλιόμετρα μπορεί να αντέξει ένα επισκευασμένο - από καμμένη φλάντζα - μοτέρ;Το 2-3 φορές είναι σχετικό, αλλά ναι γενικά δεν μπορει κάθε τρεις και λίγο.
Sent from my Redmi 3S using Tapatalk
-
Ο χρήστης nontaskatsaras έγραψε:
Άκουσα ότι επισκευή φλάντζας γίνεται το πολύ 2-3 φόρες. Ισχύει;
Και επίσης, πόσα χιλιόμετρα μπορεί να αντέξει ένα επισκευασμένο - από καμμένη φλάντζα - μοτέρ;Το 2-3 φορές είναι σχετικό, αλλά ναι γενικά δεν μπορει κάθε τρεις και λίγο.
Sent from my Redmi 3S using Tapatalk
Χμ ναι, προφανώς έχεις δίκιο, γιατί τώρα που το σκέφτομαι, καμμένη φλάντζα με καμμένη φλάντζα διαφέρει... Πχ εμένα την 1η φορά είχε πάθει μεγαλύτερη ζημιά απ' ότι τώρα. Τότε το είχα καιρό και δεν το ήξερα, τώρα στο παραπέντε δε το πρόλαβα (ανέβασε θερμοκρασία ξαφνικά γιατί δε δούλεψε το βεντιλατέρ και σταμάτησα λίγο πριν ο δείκτης φτάσει στο κόκκινο. Ωστόσο δεν την πρόλαβα τη ζημιά...
-
Ο χρήστης vasil έγραψε:
Άκουσα ότι επισκευή φλάντζας γίνεται το πολύ 2-3 φόρες. Ισχύει;
Και επίσης, πόσα χιλιόμετρα μπορεί να αντέξει ένα επισκευασμένο - από καμμένη φλάντζα - μοτέρ;Το έχω ακούσει και εγώ. Μετά αν δεν κάνω λάθος πας για καινούργια...κυλινδροκεφαλή. Αν τα θυμάμαι καλά. Το θέμα είναι να γίνει σωστά η δουλειά. Να γίνει σωστή δουλειά στο ρεκτιφιέ και μετά στο συνεργείο. Μπορεί να μην κάψει ξανά φλάντζα. Η φλάντζα μπορεί να είναι το αποτέλεσμα βρώμικου κυκλώματος ψύξης, αλλά και μη αλλαγής του αντιψυκτικού υγρού σε τακτά χρονικά διαστήματα. Το αντιψυκτικό παίζει και αυτό ρόλο στην αύξηση της θερμοκρασίας. Σε φόρουμ της Opel έχω δει να γράφουν για αλλαγή στα 5 χρόνια, στα 3 χρόνια...Απ' όσο κατάλαβα χωρίς να το γράφει ο κατασκευαστής (απ' όσο γνωρίζω) και το αντιψυκτικό καλό είναι κάποια στιγμή, σε κάποιο χρονικό διάστημα, ή μετά από κάποια χιλιόμετρα να αντικαθίσταται.
-
Νομίζω ότι μετά από 1000 χλμ με το fiataki μου ήρθε η ώρα να γράψω.
Καταρχήν ευχαριστώ αυτούς που με βοήθησαν κατά την επιλογή του.Το μοντέλο είναι :Fiat Bravo 2001 Steel 1.2 16v.
Το αμάξι αγοράστηκε έχοντας 232 χιλιάδες χιλιόμετρα.
Πριν το αγοράσω είχε κάψει φλάντζα κεφαλής η οποία επισκευάστηκε και πλανηστικε το καπάκι.
Το βιβλίο σέρβις ήταν αρκετά ενημερωμένο με τακτικά σέρβις.
Όταν το αγόρασα έγινε ένα μεγάλο σέρβις (ιμάντας, θερμοστάτης,βαλβίδα θερμοκρασίας κλπ).
Επίσης έχει φύγει το διακοπτακι του παραθύρου του συνοδηγού.Πάμε στην οδήγηση τώρα.
Καταρχήν είμαι νέος οδηγός οπότε δεν έχει σκισημο (100-140 χλμ).
Το αμάξι έχει σχετικά κοντές σχέσεις εκτός της τρίτης την οποία μπορείς να βάλεις στα 30-35 άνετα και να φτάσεις τα 100+ με λίγο ζορισμα (5000+ στροφές).Η οδήγηση του είναι σχετικά άνετη και το αμάξι φαίνεται να πατάει καλά στο δρόμο.
Οι ταχύτητες μπαίνουν πολύ άνετα χωρίς γρατζουνισματα κλπ κλπ.(δισκοπλατο 199χχλμ)
Δυστυχώς η ευτυχώς (δεν έχω εμπειρία οπότε δε ξέρω)
το αμάξι δεν έχει ABS αν και τα φρένα του είναι αρκετά ικανοποιητικά και σε τσαρουχωμα αλλά και σε προοδευτικό φρενάρισμα.
Ένα μείον ίσως είναι το τιμόνι το οποίο ίσως είναι ένα τσαγιού πιο ελαφρύ (δεν είναι ηλεκτρικό).
Από θέμα κατανάλωσης έχω κάνει 811χιλιομετρα με ένα ντεπόζιτο και γέμισα ελάχιστα πριν ανάψει λαμπάκι,κυρίως εθνική και πολύ λίγο πόλη.
Γενικά μέχρι στιγμής είμαι απόλυτα ευχαριστημένος μαζί του.Υ.Γ είχα κάποια θέματα με τη 'θερμοκρασία' τα οποία τελικά είχαν να κάνουν με το οργανακι.
Τελικά έβαλα ξεχωριστό θερμόμετρο και έχω ηρεμήσει. -
Μακρια τριτη σχεση στο κιβωτιο σημαινει να φτανει τα 140 -150 χ.α.ω μεχρι τα κοκκινα του στροφομετρου. Για παραδειγμα το τουοτα αυγο με το μακρυ κιβωτιο, ή το φιεστα με τον εκομπουστ 1.0
Στα 100+ ψηλο κοντη ειναι και η τριτη. -
Ομολογώ ότι δε το ήξερα.
Στα κόκκινα βέβαια δε το έχω φτάσει (8000 στροφές έχει το στροφόμετρο).
Είπα ότι έχω φτάσει τα 100+ με 5000 στροφές.Τα κόκκινα ξεκινάνε στις 6.500 στροφές.Τα αμάξια που αναφέρεις κουμπωνουν άνετα τη τρίτη με 30χλμ?
Δε ρωτάω ειρωνικά απλά από περιέργεια και για να μαθαίνω
-
Ο χρήστης Marios93 έγραψε:
Ομολογώ ότι δε το ήξερα.
Στα κόκκινα βέβαια δε το έχω φτάσει (8000 στροφές έχει το στροφόμετρο).
Είπα ότι έχω φτάσει τα 100+ με 5000 στροφές.Τα κόκκινα ξεκινάνε στις 6.500 στροφές.Τα αμάξια που αναφέρεις κουμπωνουν άνετα τη τρίτη με 30χλμ?
Δε ρωτάω ειρωνικά απλά από περιέργεια και για να μαθαίνω
Να είσαι σίγουρος ότι ο κόφτης ζήτημα είναι να είναι πάνω από 7000. Ωραίο αμαξάκι αλλά ζημιάρικο. Μακάρι να σε πάει καλά..
-
Πολύ πιθανόν αυτό που λες εγώ απλά είπα που δείχνει να τελειώνει.
Όταν λες ζημιαρικο?Εννοείς κάτι συγκεκριμένο ή ότι γενικά τα Fiat είναι ζημιαρικα?Το συγκεκριμένο το μόνο θέμα που έχει βγάλει μέχρι στιγμής στα 233χχλμ είναι η φλάντζα .
-
Καλησπέρα παιδιά.
Ερώτηση προς όποιον γνωρίζει.
Σκεφτόμουν καιρό να κάνω ένα καθαρισμό στη πεταλούδα προληπτικά.
Σήμερα πηγαίνοντας στο μηχανικό Μ έδωσε ένα καθαριστικό της Forch και Μ είπε να το βάλω στο ντεπόζιτο όταν έχει πέσει η βενζίνη κάτω από τη μέση.
Να κάψω όσο μπορώ μέχρι να πιάσει λαμπάκι και μετά να βάλω βενζίνη.
Το έχει δοκιμάσει κάποιος άλλος?? -
Κακό δεν κάνει πάντως, εγώ συνήθως πρώτα βάζω το καθαριστικό στο τεπόζιτο και μετά το γεμίζω βενζίνη, ώστε να ανακατευτεί καλά.
FIAT FORUM