-
Ο χρήστης cosygatos έγραψε:
Καλά, το κατέστρεψαν το κακόμοιρο το puntaκι ...
ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΤΟ BRAVO, ΠΑΛΙΟ FACELIFTERS!Πραγματι
Epic Fail το facelift... -
Μάλλον το ετοίμασαν αισθητικά για να το δουν οι 'καλόγουστοι' Αμερικάνοι...αλλά θα τους φύγουν οι 'κακόγουστοι' Ευρωπαίοι...
-
Δεν είναι και τόσο άσχημο ρε παιδιά...
Προσωπικά μου άρεσε!
Ειδικά τα πίσω φώτα είναι πολύ πιο όμορφα.
Απο μέσα επίσης καλύτερο.Απο μπροστά τώρα.... υπάρχει ένα θεματάκι.
Λίγο με μπερδεύει αλλα θα το συνηθίσουμε. -
πως ειναι δυνατον να βαζουν σε ενα σχημα που εμπνευστηκε απο την mazeratti λεπτομερειες απο το 500 ????
-
Κρίμα...Το κατέστρεψαν..
-
σιγα ρε που το καταστρεψαν .
οτι ναναι λετε.λιγο την μασκα γλυκανανε και το ταμπλο που ηταν ασχημο για μενα. -
ελεινό είναι... αίσχος... διαμαρτυρία στο Τορίνο αυριο
Δεν μπορούν να παιρνουν το αριστούργημα του Giugiaro με το τις καθαρές γραμμές και να το κάνουν σα C3 Pιcasso ή το Κia soul η το Fiesta Frappe...
ΕΛΕΟΣ
Τις ίδιες έκαναν και με το facelift του Mk2
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
σιγα ρε που το καταστρεψαν .
οτι ναναι λετε.λιγο την μασκα γλυκανανε και το ταμπλο που ηταν ασχημο για μενα.Όχι και τη γλυκάνανε...Σαν ανάποδο γαμώτο τη κάνανε...Σα να τους περίσσευαν τμηματα απ' το 500 και δεν είχαν τι να τα κάνουν...
Το ταμπλό ενώ δεν είναι κακό,με χάλασε το ότι πήραν απ' το bravo με αποτέλεσμα να χάνει το χαρακτήρα του.
Τουλάχιστον εύχομαι/ελπίζω το abarth να μείνει όπως είναι...
-
Ο χρήστης ReaperX έγραψε:
Το ταμπλό ενώ δεν είναι κακό,με χάλασε το ότι πήραν απ' το bravo με αποτέλεσμα να χάνει το χαρακτήρα του.
Εεε μα σε παρακαλω τωρα! Ασε το ταμπλο ησυχο... 4 χρονια ειχανε σκυλιασει εδω μεσα για τα σκληρα πλαστικα. Τωρα μην λες κουβεντα... τα μαλακωσανε μπας και γινουν πχοιοτικα... Δεν μπορω αλλη γρινια για το ταμπλο
Παντως με τρωει η περιεργια να δω press photos απο το FL.... Αυτη παντως που βλεπω απλα δεν δενει... ειναι ολα ξεκαρφωτα...
-
Μια χαρά είναι! Πολύ ωραίο - ειδικά μέσα!
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Ο charmak66 ειχε βαλει KYB στο Punto του και εμεινε ευχαριστημενος απο την ανεση παντως...
- Μιλας για ΑΚΥΡΟ ΑΤΟΜΟ! Αυτος ειναι αναισθητος!
- Θα απολαυσει συντομα τους καρπους της επιλογης του Οταν θα αρχιζουν απο παντου οι κραδασμοι τοτε θα ειναι αργα!
- Ο Charmak εχει FL FOUNTO! Το ειχαν βελτιωσει μερικως σε αυτο το κομματι... αλλα θαυματα δεν γινονται!
τα kyb είναι κατηγορηματικά και αδιαμφισβήτητα πιο άνετα απ τα μαμά.
Όχι τίποτα ιδιαίτερο, αλλά 'στρογγυλεύουν' σαφώς τις ανωμαλίες. Και ελέγχουν σαφώς καλύτερα το αυτοκίνητο στις στροφές.
btw, ελειινή η μάσκα του νέου πούντου
-
Μέσα κούκλα, έξω πανούκλα.
Δια στόματος Giugiaro πριν 2-3 χρόνια ' τα αρχικά σχέδια δεν πρέπει να τα πειράζουμε' .
-
Πριν λίγο καιρό αγόρασα από φίλο ένα ceicento 900αράκι με τα 38 άλογα, μοντέλο 1999. Το παιδί το είχε αγοράσει καινούργιο, το αμάξι έχει επάνω 58.000χλμ. Είχα παλιότερα το cinquecento και είμαι με τη fiat εξικοιωμένος με τα ηλεκτρικά της.....Τέλος πάντων, πολύ καλό το μικρό, έχω όμως μια απορία. Ήξερα πως αυτό το μοτέρ έχει ιμάντα χρονισμού και όχι καδένα. Ένας μάστορας μου είπε πως έχει καδένα και δε θέλει ιμάντα, ο άλλος είπε το αντίθετο. Για να μην πετάω άδικα χρήματα, κανένας κάτοχος ή πρώην κάτοχος μήπως γνωρίζει τι τελικά φοράει και αν φοράει ιμάντα χρονισμού το όλο κόστος πόσο περίπου είναι; Επίσης, στο bravo 99μοντέλο 1.25 που έχω (έχω παντρευτεί τα ιταλικά αμάξια) οι δύο μπροστινές δισκόπλακες μου είπανε πως πάνε 60 ευρώ οι κανονικές και 80 οι αεριζόμενες. Εμένα οι κανονικές με ενδιαφέρουν πόσο πάνε οι γνήσιες και όχι ιματασιον.
Ευχαριστώ πολύ -
Ο χρήστης powergs έγραψε:
Ήξερα πως αυτό το μοτέρ έχει ιμάντα χρονισμού και όχι καδένα. Ένας μάστορας μου είπε πως έχει καδένα και δε θέλει ιμάντα, ο άλλος είπε το αντίθετο.Iμαντα εχει, κοστος αλλαγης 150-200€
Επίσης, στο bravo 99μοντέλο 1.25 που έχω οι δύο μπροστινές δισκόπλακες μου είπανε πως πάνε 60 ευρώ οι κανονικές και 80 οι αεριζόμενες. Εμένα οι κανονικές με ενδιαφέρουν πόσο πάνε οι γνήσιες και όχι ιματασιον.
Ευχαριστώ πολύΛογικο κοστος.
Δεν υπαρχουν ιμιτασιον αλλα aftermarket. Πχ μπορεις να βαλεις της brembo... -
Σε ευχαριστώ saxon για τη βοήθεια
-
Μπορεις να πας απο απλους σε αεριζομενους δισκους χωρις να αλλαξεις δαγκανες;Δεν εχουν μεγαλυτερο παχος οι αεριζομενοι;
-
Δεν ξέρω. Το καλύτερο πιστεύω είναι να βάλω αυτές που έχει από το εργοστάσιο διότι το αυτοκίνητο είναι για κανονική χρήση και δεν έχω παράπονο από την απόδοση των φρένων. Εξάλλου 82 άλογα είναι.....
-
Α, καλά...
κι εγώ περίμενα 2 μήνες τώρα +άλλους 3 για να βγει ώστε να αποφασίσω τι θα αγοράσω επιτελους. Ήταν από τα φαβορί. Μου φαίνεται θα τρέξω να προλάβω το νυν. Μεταξύ μας, ακόμα και το εσωτερικό του νυν GP μοιάζει πιο σοβαρό. Αν κάτι με κάνει ίσως να περιμένω είναι ο multiair, αν και καλο-βλέπω το ντιζελάκι...Κι αλήθεια έχεις κανείς εμπειρία από το GP 1.6 diesel; Με ενδιαφέρει.
-
Ο χρήστης JarnoT έγραψε:
Α, καλά...
κι εγώ περίμενα 2 μήνες τώρα +άλλους 3 για να βγει ώστε να αποφασίσω τι θα αγοράσω επιτελους. Ήταν από τα φαβορί. Μου φαίνεται θα τρέξω να προλάβω το νυν. Μεταξύ μας, ακόμα και το εσωτερικό του νυν GP μοιάζει πιο σοβαρό. Αν κάτι με κάνει ίσως να περιμένω είναι ο multiair, αν και καλο-βλέπω το ντιζελάκι...Κι αλήθεια έχεις κανείς εμπειρία από το GP 1.6 diesel; Με ενδιαφέρει.
Αν μπορείς να καλύψεις τη διαφορά τιμής εις βάρος του 1,6Mjet....ασφαλώς η επιλογή του είναι μονόδρομος σε σχέση με το 120CV TJet.
Kαλύτερο αυτοκίνητο στα πάντα,καθώς έχεις παραπλήσιες ή και καλύτερες επιδόσεις από το 120CV TJet,μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου-αυτονομία,καλύτερη ακουστική άνεση (130km με 6 στις 2400),πολύ καλύτερο κιβώτιο (6αρι Μ32, έναντι του παρωχημένου πενταριού C510 του TJet).
Κατά τα άλλα έχει και αυτό 4 δισκόφρενα,esp μη απενεργοποιούμενο αλλά ελάχιστα παρεμβατικό.....και διαστήματα προγραμματισμένης συντήρησης ανά 35.000 χιλιόμετρα.
Δεν ξέρω πώς ακριβώς τιμολογούνται οι εκδόσεις στην Ελλάδα και τι προσφορές υπάρχουν....αλλά στην Ιταλία το 1,6Mjet κοστίζει 3000 ευρώ περισσότερο από τον 120CV Tjet και 1500 ευρώ λιγότερα από το GPAbarth....με το οποίο είναι και τελικά περισσότερο ανταγωνιστικό και συγκρίσιμο,καθώς το 1,6Mjet είναι ένα 'υβρίδιο' που προσπαθεί να συνδυάσει τις επιδόσεις με την λογική κατανάλωση,χάνοντας στον ένα τομέα από το GPAbarth,αλλά κερδίζοντας κατά κράτος στον άλλο....έχοντας και το πλεονέκτημα των 5 θυρών.Εν ολίγοις,αν μπορείς να κάνεις το οικονομικό άλμα και να πλησιάσεις το 1,6Mjet....σύγκρινέ το με το GPA και όχι με το 120Τjet.Αν κάνεις ως 15.000 χιλιόμετρα το χρόνο....πας για GPA αν κάνεις περισσότερα πας για 1,6MJet.Oι τιμές κατανάλωσης που παραθέτω είναι πραγματικές:
Καύσιμο: Agip BlueDieselTech
Τιμή λιτρου Ιταλίας: 1,092 €/L
Κόστος γεμίσματος: 41,00 €
Ποσότητα: 37,55 L
Διανυθέντα χιλιόμετρα: 616,7 KM
Μέση κατανάλωση: 16,42 KM/LΚαι αυτές είναι ενδεικτικά οι επιδόσεις του 1,6Μjet, όπως τις μέτρησε το περιοδικό Auto:
192.4 km/h vel max
0-100 : 9.08 secripresa 80-120 km/h: VI : 8.84 sec
Consumi:
Città: 13.3 km/l
autostrada: 14.3 km/l
Extraurbano:17.2 km/lκαι το quattro....banane
Velocità massima: 190,6 km/h
Gommata: 205/45 R 17Consumo Città: 13,3 km/l
Consumo Statale: 16,7 km/l
Consumo Autostrada: 13,6 km/l
Consumo V.Costante in VI marcia a:- 130 km/h: 14,6 km/l;
Accelerazione 0-100 km/h: 9,6 s
1 km da fermo: 31,3 s
Ripresa in VI 70-120 km/h: 11,4 s a min caricoFrenata da 100 km/h: 40,7 m a min carico a freddo
Peso: 1392 kg -
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Ο charmak66 ειχε βαλει KYB στο Punto του και εμεινε ευχαριστημενος απο την ανεση παντως...
- Μιλας για ΑΚΥΡΟ ΑΤΟΜΟ! Αυτος ειναι αναισθητος!
- Θα απολαυσει συντομα τους καρπους της επιλογης του Οταν θα αρχιζουν απο παντου οι κραδασμοι τοτε θα ειναι αργα!
- Ο Charmak εχει FL FOUNTO! Το ειχαν βελτιωσει μερικως σε αυτο το κομματι... αλλα θαυματα δεν γινονται!
τα kyb είναι κατηγορηματικά και αδιαμφισβήτητα πιο άνετα απ τα μαμά.
Όχι τίποτα ιδιαίτερο, αλλά 'στρογγυλεύουν' σαφώς τις ανωμαλίες. Και ελέγχουν σαφώς καλύτερα το αυτοκίνητο στις στροφές.
btw, ελειινή η μάσκα του νέου πούντου
Τόσο εσύ όσο και ο koutsan (που τον πήρες στο λαιμό σου, αλλιώς θα είχε ακούσει εμένα! ) κάνατε ΑΚΥΡΗ και ΛΑΘΟΣ επιλογή. Αν αυτό το πράγμα που μας πήγε σήμερα για καφέ είναι πιο...άνετο, πριν τι διάβολο, δεν είχε ανάρτηση;
Απλούστατα, έπρεπε να βάλετε αυτό που είχα προτείνει: Monroe Reflex για το απλό Punto. Τότε θα είχατε πραγματικά διαφορά στην άνεση. Τώρα, την ψάχνεις με το τουφέκι μάλλον...
Το έχω γράψει επανειλημμένα: αν προτεραιότητα είναι η άνεση, τότε Monroe Reflex. Αν είναι η αντοχή και η πιο σπορ συμπεριφορά, τοτε ΚΥΒ. Ομολογουμένως τα τελευταία είναι πιο γαϊδούρια και θ' αντέξουν κοπάνημα και λακούβες, αλλά άνεση; Μόνο για αστείο!
FIAT FORUM