-
Ο χρήστης vagnaz έγραψε:
Εκτός του s-tronic πρέπει να έχει βγει ένα για την χαρτογράφηση του εγκεφάλου, ένα για το ΜΜΙ και ένα για το ΜΜI plus. Επίσης έχουν γίνει και κάποιες ανακλήσεις για κάποια μικρά θεματάκια σε μπροστινή ανάρτηση και αλλού, οπότε ρίξε ένα τσεκάρισμα αν είσαι στους αριθμούς πλαισίου που χρειάζεται να κοιταχτεί κάτι απ' όλα αυτά.
Που μπορώ να βρω τους αριθμούς πλαισίου για να τσεκάρω και το δικό μου;
Στην αντιπροσωπεία όλα αυτά. Θα μπει το αμάξι στο διαγνωστικό και θα συνδεθεί με τον κεντρικό server και θα φανεί τι χρειάζεται (αν χρειάζεται να κοιταχτεί κάτι). Εφόσον όπως είπες θα το πάρεις από αντιπροσωπεία, είναι πολύ εύκολο γι' αυτούς και καλό θα ήταν να ζητήσεις και μια εκτύπωση, γιατί εκεί φαίνεται όλο το ιστορικό του αυτοκινήτου. Ζήτα το σαν έξτρα εγγύηση, ας πούμε.
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Εκτός του s-tronic πρέπει να έχει βγει ένα για την χαρτογράφηση του εγκεφάλου, ένα για το ΜΜΙ και ένα για το ΜΜI plus. Επίσης έχουν γίνει και κάποιες ανακλήσεις για κάποια μικρά θεματάκια σε μπροστινή ανάρτηση και αλλού, οπότε ρίξε ένα τσεκάρισμα αν είσαι στους αριθμούς πλαισίου που χρειάζεται να κοιταχτεί κάτι απ' όλα αυτά.
Που μπορώ να βρω τους αριθμούς πλαισίου για να τσεκάρω και το δικό μου;
Στην αντιπροσωπεία όλα αυτά. Θα μπει το αμάξι στο διαγνωστικό και θα συνδεθεί με τον κεντρικό server και θα φανεί τι χρειάζεται (αν χρειάζεται να κοιταχτεί κάτι). Εφόσον όπως είπες θα το πάρεις από αντιπροσωπεία, είναι πολύ εύκολο γι' αυτούς και καλό θα ήταν να ζητήσεις και μια εκτύπωση, γιατί εκεί φαίνεται όλο το ιστορικό του αυτοκινήτου. Ζήτα το σαν έξτρα εγγύηση, ας πούμε.
Ευχαριστώ πολύ για την αμεσότητα των πληροφοριών. Είσαι κατατοπιστικότατος.
Από την αντιπροσωπεία μου είπαν ότι θα το πάρω έτοιμο και από service. Άρα μάλλον θα είμαι OK. -
Ο χρήστης vagnaz έγραψε:
Ίσως και να έχετε δίκιο τελικά, αλλά αυτό που έχει σημασία πλέον για μένα, είναι ότι από την επόμενη εβδομάδα θα οδηγώ το αυτοκίνητο που ήθελα τα τελευταία 2 χρόνια. Ας επικεντρωθώ λοιπόν σε αυτό και ας αφήσω τα οικονομοτεχνικά στην άκρη.p.s. Τελικά πια είναι τα updates που πρέπει να γίνουν εκτός του s-tronic;
Με το καλό και να το χαρείς!
-
TON 7o 2009 το q5 με αυτα τα εξτρα (χωρις ΜΜΙ ) στοιχιζε 48000 πρπ9 Κ ΜΕ 17αρες ζαντες) .
Καλοριζικο κ με πολλα κ ασφαλη χλμ.
Σημερα ελαβα μια επιστολη ( το εχω 21 μηνες ) για επεκταση ακομα 2 χρονων εγγυησης ( πρεπει να γινει εως τον 23 μηνα) , γνωριζει καποιος κατι σχετικο κ ποσο στοιχιζει?? -
Κάτι παραπάνω απο χιλιάρικο αν θυμάμαι καλά
-
αν θυμάμαι καλά η επέκταση είναι γύρω στα 1150 ευρώ. Δεν ξέρω αν είδε κανείς τις μειώσεις τιμών στην audi και ειδικότερα στο Q5. Το κουλό είναι ότι το s-tronic με τα 211 άλογα στοιχίζει 49800 και αυτό με το μηχανικό κιβώτιο και τα 180 άλογα 52950. Έχει ρωτήσει κανείς πως έφτασε από τις 59 στις 49 χιλιάδες το s-tronic
http://www.audi.gr/etc/medialib/ngw/gr/ ... alogos.pdf -
Ο χρήστης dimitrfilop έγραψε:
αν θυμάμαι καλά η επέκταση είναι γύρω στα 1150 ευρώ. Δεν ξέρω αν είδε κανείς τις μειώσεις τιμών στην audi και ειδικότερα στο Q5. Το κουλό είναι ότι το s-tronic με τα 211 άλογα στοιχίζει 49800 και αυτό με το μηχανικό κιβώτιο και τα 180 άλογα 52950. Έχει ρωτήσει κανείς πως έφτασε από τις 59 στις 49 χιλιάδες το s-tronic
http://www.audi.gr/etc/medialib/ngw/gr/ ... alogos.pdfΗ έκδοση με τα 211 άλογα και με s-tronic στα 49800, είναι μια αντίστοιχη με το 180αρι Limited εκδοση ( στα 43800) που φέρνει η Audi στην Ελλάδα με εργοστασιακή αξία τέτοια που δεν έχει καθόλου ή μέρος φόρου πολυτελείας. Στις συγκεκριμένες εκδόσεις δεν μπορείς να προσθέσεις τίποτα από extra κατά την παραγγελία παρά μόνο ότι μπαίνει εδώ στην Ελλάδα π.χ. parktronic, δέρμα, ζάντες και όχι xenon, οροφή κτλ.
-
Πιστευω οτι ενα τετοιο αυτοκινητο χρειαζεται να εχει κ καποια εξτρα (χενον δερμα-παρκτρονικ ) γιατι αλλιως ειναι ξεβρακωτο αλλα τετοια διαφορα τιμης!!!
-
Ο χρήστης vagnaz έγραψε:
αν θυμάμαι καλά η επέκταση είναι γύρω στα 1150 ευρώ. Δεν ξέρω αν είδε κανείς τις μειώσεις τιμών στην audi και ειδικότερα στο Q5. Το κουλό είναι ότι το s-tronic με τα 211 άλογα στοιχίζει 49800 και αυτό με το μηχανικό κιβώτιο και τα 180 άλογα 52950. Έχει ρωτήσει κανείς πως έφτασε από τις 59 στις 49 χιλιάδες το s-tronic
http://www.audi.gr/etc/medialib/ngw/gr/ ... alogos.pdfΗ έκδοση με τα 211 άλογα και με s-tronic στα 49800, είναι μια αντίστοιχη με το 180αρι Limited εκδοση ( στα 43800) που φέρνει η Audi στην Ελλάδα με εργοστασιακή αξία τέτοια που δεν έχει καθόλου ή μέρος φόρου πολυτελείας. Στις συγκεκριμένες εκδόσεις δεν μπορείς να προσθέσεις τίποτα από extra κατά την παραγγελία παρά μόνο ότι μπαίνει εδώ στην Ελλάδα π.χ. parktronic, δέρμα, ζάντες και όχι xenon, οροφή κτλ.
Είναι limited και αυτή. (η s-tronic) Το manual με τα 211 δεν το εισάγουν πλέον! Τώρα αυτό είναι καλό ή κακό άραγε, για εμάς που το έχουμε;
Στην Γερμανία παίζει και το υβριδικό με 245 άλογα και 480 ροπή και κατανάλωση 6,6 / 7,1 / 6,9 στα 53.700 ευρώ... -
Μα που εξαφανιστήκατε όλοι; Μήπως πήγατε Λονδίνο για το γάμο του αιώνα;
-
Ο χρήστης Tasos510 έγραψε:
Μα που εξαφανιστήκατε όλοι; Μήπως πήγατε Λονδίνο για το γάμο του αιώνα;Ξεκουράζονται και προετοιμάζονται για την εκδρομή του αιώνα στα Ζαγοροχώρια!
-
Γεια χαρα σε ολους. Καινουργιος στο φορουμ αν και κατοχος ενος Q5 2.0 TFSI S-tronic απο το καλοκαιρι του 2009 (προλαβα τα μειωμενα τελη). Καταλαβαινετε λοιπον οτι παρακολουθω τις συζητησεις σας εδω και μια 2ετια και ελπιζω οτι απο δω και περα θα συμμετεχω κι εγω. Και τωρα στο θεμα που με ενδιαφερει : Επεκταση εγγυησης . 1.Αξιζει τα λεφτα της; (1155 e) 2. Ποσοι απο σας την εχετε κανει ή σκεφτεστε να την κανετε ; 3. Διαβασα στο φορουμ για μια 6μηνη δωρεαν επεκταση . Αυτο το δινει η kosmocar ή η Karenta; Ευχαριστω εκ των προτερων .
-
Καλώς ήρθες στην παρέα.
Προσωπικά εγώ δεν την έκανα την επέκταση, πρώτον γιατί η λήξη των 23 μηνών συνέπεσε με απουσία του σπόνσορα στο εξωτερικό και ξεχάστηκε το θέμα και δεύτερον γιατί κάποια στιγμή (μάλλον μετά το γερό service των 60.000χλμ) θέλω να βάλω πρόγραμμα. Το αν αξίζει είναι πολύ σχετικό και καθαρά υποκειμενική επιλογή του κάθε χρήστη. Άποψή μου ότι τα 1000+ που ζητάνε καλύτερα να πήγαιναν σε μια μεικτή ασφάλεια. Ως αναφορά την 6μηνη επέκταση νομίζω είναι της Καρέντα και για όσους έχουν πραγματοποιήσει όλη την προκαθορισμένη συντήρηση σε αυτούς. Δυστυχώς την επιστολή που μου έστειλαν την έχω στο αμάξι και δεν μπορώ να τη δω τώρα για να σιγουρευτώ.
-
Γεια σου και απο εμενα ,
εγω δεν προκειται να κανω την επεκταση .... προτιμω μ αυτα τα λεφτουδακια να παω μια εκδρομουλα με την συζυγο , να απολαυσω ψαροταβερνουλες κπλ κλπ .....
Αμα παθει βλαβη .... επαθε .... η πολυ ασφαλεια βλαπτει , ας εχουμε και λιγο ρισκο .Στεφαν τελικα τι λενε τα λαστιχα ?? Χθες που μιλουσα με αλλο μελος με Q5 επιβεβαιωσα οτι οντως τα michelin που φοραμε ειναι ακρως επικυνδυνα στο χιονι αλλα σουπερ στην βροχη ....
-
Περιμένω να τα κάνω ταξίδι το ΣΚ που θα ανέβω Θεσσαλονίκη-Σέρρες και θα κάνω πλήρες review αλά Κίκιζα. Μέχρι στιγμής σε 1000χλμ εντός Αθηνών οι εντυπώσεις είναι παραπάνω από θετικές.
-
Παιδια ευχαριστω για το καλωσορισμα και για τις πρωτες απαντησεις. Ελπιζω βεβαια να παρω τη γνωμη και αλλων μελων του φορουμ. Την επεκταση της εγγυησης την σκεφτομαι επειδη τα σημερινα ι.χ εχουν παραγινει ¨ηλεκτρονικα¨ και συνεπως περισσοτερο ¨ευαισθητα¨ απο οτι ηταν παλιοτερα. Επισης εδω στο φορουμ εχω διαβασει για μερικα προβληματα αστοχιας π.χ του σαζμαν ή του εγκεφαλου , τα οποια αν προκυψουν εκτος εγγυησης , την ....εβαψες!!! Απο την αλλη βεβαια, τα 1155 ευρουλακια μονο ευκαταφρονητο ποσο δεν ειναι, ειδικα στις μερες μας. Οποτε ,...αντε αποφασισε!
Εγω μαλιστα δεν εχω αγορασει το αμαξι απο την Karenta ( μονο το ετησιο service εκανα σ'αυτους περσι το καλοκαιρι) οποτε δεν ελπιζω stefan σε δωρεαν 6μηνη επεκταση, και πρεπει μεσα σε κανα μηνα να εχω αποφασισει τι θα κανω. -
Από τη στιγμή που δεν ψώνισες από αυτούς μην περιμένεις άδικα για το 6μηνο. Όσο για τα τυχόν προβλήματα που μπορεί να προκύψουν...ε ας προκύψουν...αν χαλάσει χάλασε. Εξάλλου αν μελετήσεις καλά το συμβόλαιο και τις καλύψεις που παρέχει η επέκταση εγγύησης, θα δεις ότι τελικά ίσως δεν είναι και τόσο μεγάλη ευκαιρία τα 1100€ που ζητάνε. Άσε που αν είναι κάτι να χαλάσει και που θα έχει τραγικό κόστος είναι το s-tronic (φτου φτου φτου μακριά από μας). Όλα τα άλλα φτιάχνονται με λογικό κόστος, ακόμα ακόμα και η τουρμπίνα...(ξανά φτου φτου φτου μακριά από μας)...
-
Σχετικά με την επέκταση της εγγύησης εγώ προτίμησα να την κάνω από την αρχή, όπως και να έχω μικτή ασφάλεια για τα πρώτα τουλάχιστον χρόνια. Το σκεπτικό μου ήταν πως για την πρώτη 4ετία κατά την οποία τρέχει και κάποιο δάνειο για το αυτοκίνητο να μη βρεθώ μπροστά σε κάποιο επιπλέον έξοδο. Βέβαια το συνολικό κόστος αυτής της επιπλέον κάλυψηςπρέπει να αγγίζει τα 4 με 5 χιλ. ευρώ στην τετραετία, που μόνο εάν τελικά αντιμετωπίσω μια τέτοια ζημιά (φτου- φτου) θα βγώ κερδισμένος. Απλά με βοηθάει να κοιμάμαι και να οδηγάω πιο ήσυχος.
Από την εμπειρία μου με το AYGO, και η εγγύηση φάνηκε χρήσιμη (ντουλαπάκι, και αλλαγή πίσω παμπρίζ λόγω κομμένης αντίστασης) αλλά και κάθε χρόνο, εδώ και 3 χρόνια που το έχω παίρνω πίσω τα λεφτά από την ασφάλεια (δεν είναι μικτή) γιατί για 'καλή μου τύχη'' έχουν γίνει 2 αποτυχημένες προσπάθειες παραβίασης με καταστροφη κλειδαριας και τσαλάκωμα πόρτας, και μία θραύση μπροστινού παμπρίζ..... -
Καλώς ήρθες και από μένα.....
Εγώ αν είχα τη δυνατότητα θα την έκανα την επέκταση (το πήρα μεταχειρησμένο στον 24ο μήνα και δεν μου την έκαναν).
Και αυτό γιατί υπάρχουν και άλλα ακριβά πράγματα πέρα από το stronic και μην ξεχνάμε ότι διανύουμε τα πρώτα σχετικά βήματα της Audi σε αυτήν την κατηγορία. Όσο να 'ναι κάποια πράγματα θα τα δοκιμάσουν και θα τα μάθουν στην καμπούρα μας. Δεν μπορώ να πω βέβαια ότι μου έχει παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα, αλλά καλά είναι να ανησυχούμε για πράγματα για τα οποία δεν μπορούσαμε να κάνουμε κάτι και όχι για αυτά που μπορούμε να ξενοιάσουμε όσο να 'ναι. -
Εμείς τα σκάσαμε τα φράγκα, γιατί μετά το πρόβλημα με το s-tronic, δε λέει να παίρνεις τέτοια ρίσκα, ειδικά επειδή το αυτοκίνητο είναι και της πρώτης φουρνιάς- 3-2009 και όσω να΄ναι τα πρώτα μοντέλα βγάζουν κάποιες 'παιδικές ασθένειες'. Μακάρι να'ναι αχρείαστη, όπως και η μεικτή ασφάλεια.
AUDI Q5